اخبار دیگران

بازیگران و سلبریتی هایی که لیزر موهای زائد را توصیه میکنند

این روزها که بازار عمل ها زیبایی داغ است، بیشتر افراد به شدت می خواهند مانند بازیگران زن معروف و برخی مدل ها زیبا، بی نقص و جذاب باشند. تصویر سلبریتی های ایرانی قبل و بعد از جراحی زیبایی دست به دست میشوند، بازیگران و سلبریتی ها در این زمینه عقب نمانده اند و از آنجایی که همیشه مورد توجه بوده اند، در خط مقدم عمل های زیبایی قرار دارند.

با توجه به آماری که سایت شرکت کارمانیا طب منتشر کرده است، کشور ما در زمینه جراحی زیبایی رکورددار است به طوری که امروزه چهره های طبیعی بدون جراحی کمتر به چشم می آیند. این در حالی است که بسیاری از خانم ها دیگر چهره طبیعی خود را دوست ندارند و نمی دانند چهره بی عیب و نقص ستاره های ایرانی و خارجی حاصل چندین عمل جراحی، عمل و تزریق است و در صورت زیاده روی علاوه بر هزینه های سرسام آور، می تواند در دراز مدت اثرات مخربی داشته باشد.

ناگفته نماند که استفاده صحیح و مناسب از علم پزشکی و روش های نوین می تواند در برخی موارد به اصلاح عیوب صورت کمک کند. با دیدن عکس های قبل و بعد از عمل زیبایی بازیگران ایرانی متوجه تغییرات مثبت در چهره آنها می شوید. در این مقاله قصد نداریم به عمل های زیبایی بازیگران بپردازیم زیرا با یک سرچ ساده میتوانید عکس های قبل و بعد از عمل آنها را ببینید.

ما در این مقاله قصد داریم به متود های زیبایی سلبریتی ها بپردازیم اما نه صرفا عمل زیبایی، در این مقاله فکوس ما بر روی بازیگران و سلبریتی هایی است که لیزر موهای زائد را انجام داده اند یا آن را توصیه یا ترویج یا تبلیغ کرده اند.

معرفی 5 تا از بهترین مستندهای جنایی

سلبریتی ها اغلب اولین کسانی هستند که جدیدترین روش های زیبایی را قبل از اینکه در معرض دید عموم قرار گیرند، امتحان می کنند. معمولاً هرگز افراد مشهور را با زیر بغل های پر مو، پاهای پر مو، موهای ناخواسته صورت یا موهای بیرون زده زیر خط بیکینی خود نمی بینید. آنها معمولاً حتی برای رفتن به سوپرمارکت هم شاداب و جذاب به نظر می رسند! اما چگونه آنها اینقدر صاف و بدون مو به نظر می رسند؟ آیا ممکن است برخی از افراد مشهور برای داشتن پوستی نرم و صاف در تمام طول سال به لیزر موهای زائد روی بیاورند؟ بیایید نگاهی به افراد مشهوری بیندازیم که گفته می شود تحت روش های حذف موهای زائد قرار گرفته اند.

سلبریتی های خارجی که لیزر موهای زائد انجام داده اند

 

در کشورهای اروپایی و آمریکایی لیزر موهای زائد کاملا جا افتاده است و مبلغین اصلی این فناوری را میتوان بازیگران خوانندگان و سایر افراد معروف دانست که در ادامه چند تن از آنها را نام میبریم.

کیم و کلویی کارداشیان

کیم و کلویی تنها دو نفر از این جایگاه اجتماعی هستند که علناً به لیزر موهای زائد اعتراف کرده‌اند و خیلی معمولی در مورد آن صحبت می‌کنند.

کیم در مجله Allure گفت: “من ارمنی هستم، پس البته وسواس لیزر موهای زائد دارم! دست، بیکینی، پا، زیر بغل…تمام بدنم بدون مو است.”

Khloe این روش را برای اولین بار در تلویزیون در یک قسمت از برنامه خود انجام داد و حتی به دوربین ها اجازه داد موهای او را از روی انگشتانش کنده است.

چگونه هزینه های سفر را محاسبه کنیم؟

این زنان به موهای تیره و پرپشت خود اعتراف کردند که دیگر روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون یا اصلاح را نمی پسندند و خواهان یک راه حل طولانی مدت برای مشکل خود هستند. کیم حتی موهای کرکی و نازک را از پیشانی خود برداشته است.

هم کیم و هم کلوئه به قدری عاشق لیزر موهای زائد بودند که تمام خانواده خود را تشویق کردند که آن را امتحان کنند.

کریس جنر

مادر خانواده کارداشیان یکی از افرادی است که به توصیه دخترانش برای موهای زائد خود به مراکز لیزر مراجعه کرده و از این موضوع بسیار خوشحال است و در صفحه اینستاگرام خود از آن تعریف کرده است.

او در صفحه اینستاگرام خود یک عکس از خود و یک دستگاه تیتانیوم منتشر کرد که این دستگاه لیزر یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزر در جهان میباشد.

ویکتوریا بکهام

اوا لونگوریا، بازیگر اسپانیایی، لیزر موهای زائد را به ویکتوریا بکهام، خواننده انگلیسی، طراح مد، مجری تلویزیون و همسر دیوید بکهام بازیکن مشهور فوتبال توصیه کرد. ویکتوریا نیز از این بابت بسیار خوشحال است.

بیانسه

گفته می شود بیانسه که با خواننده رپ جی زی ازدواج کرده است، از طرفداران پر و پا قرص لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد برای زنان با پوست تیره (و مردان) بی خطر است، اما قبل از استفاده از لیزر باید با مشاوران کارمانیا طب مشورت کنید.

اشلی رابرتز

اشلی رابرتز، خواننده گروه Pussycat Dolls، درباره عشقش به لیزر موهای زائد می گوید: «موهای زائد زندگی من را نجات داد. پاهام مثل کاکتوس بود! مجبور بودم روزی دو بار اصلاحشان کنم.

جوشکاری به روش قوس الکتریک

همه ما می دانیم که اصلاح با تیغ و تیغ یا اپیلاسیون کاری بسیار پر زحمت و دردسرساز است و پس از معرفی دستگاه های لیزر موهای زائد، افراد کمی کمتر تمایل به پیروی از روش های سنتی رفع موهای زائد دارند.

کریسی تیگن

همسر جان لجند، مدل و بازیگر کریسی تیگن، علناً از آرایشگر خود به خاطر بی موی او تشکر کرد. با حضور روی فرش قرمز، مطمئناً می‌توانیم بگوییم که او چه تغییر اساسی در زیبایی پوستش داشته است که در پست‌های اینستاگرامش نیز کاملاً مشهود است.

کایلی جنر

اگرچه مدل و کارآفرین، کایلی، بر خلاف خواهرانش، در مورد محل انجام لیزر موهای زائد خود صحبتی نکرده است، اما طبق گزارشات، او برای بی مو و زیبا ماندن، لیزر موهای زائد را انجام داده است.

آلیسا میلانو

آلیسا میلانو بازیگر Charmed و Melrose Place ظاهراً لیزر موهای زائد را انجام داده است. او گفت که از جلسات منظم اپیلاسیون متنفر است و راه‌حل‌های دائمی‌تری را ترجیح می‌دهد و به وضوح نشان می‌دهد که انتخاب او یک کلینیک رفع موهای زائد است.

جنیفر لوپز

خواننده مشهور و شناخته شده که بارها در کلینیک های لیزر موهای زائد رویت شده و عکس های آن پخش شده اند اما مصاحبه و تبلیغی در این زمینه انجام نداده است.

ونسا هوجنز

این خواننده و بازیگر تصمیم گرفت از لیزر استفاده کند تا بدون مو و آماده رویارویی با مشغله هایش باشد. زمانی برای اصلاح منظم یا رفتن به سالن وجود نداشت. لیزر موهای زائد راهی برای کسانی است که زمان کافی برای مقابله با موهای زائد ندارند.

راه حل رفع کبودی بعد از تزریق ژل لب

کانیه وست

کانیه به همراه همسرش کیم کارداشیان در حال رفتن به کلینیک دیده شد، بنابراین ممکن است تصمیم داشته باشد که لیزر موهای زائد بدن را انجام دهد، باید بگوییم که مردان این روزها طرفداران پر و پا قرص لیزر موهای زائد هستند.

کیم مارش

کیم مارش در مقاله ای در مجله منچستر ایونینگ نیوز لیزر موهای زائد IPL خود را به نمایش گذاشت و آن را تحسین کرد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر محبوب و معروف و فعال حقوق بشر که فعالیت های انسان دوستانه ی زیادی داشته است بارها در جمع های دوستانه و غیر رسمی از لیزر دست ها و پاهای خود صحبت کرده است و رضایت خود را از آن اعلام کرده است.

پاتریک استار

پاتریک استار یک یوتیوبر است. او پس از یافتن جایگاه خود به عنوان مشاور آرایش در MAC، روتین آرایش روزانه خود را در کانالی آپلود کرد که اکنون بیش از چهار میلیون مشترک دارد.

از آنجایی که او زمان زیادی را صرف آرایش سنگین برای عکس و فیلم می کند، مهم است که بافت پوست او یکدست و صاف باشد. پاتریک چندین جلسه لیزر موهای زائد صورت را انجام داد که با موهای روی گردنش شروع شد.

او جلسه سوم خود را در کانال یوتیوب خود آپلود کرد.

گبی هانا

یکی دیگر از ستاره های اینترنتی گبی هانا به عنوان یک وبلاگ نویس و خواننده سبک زندگی است.

او بینندگان را برای اولین جلسه از شش جلسه لیزر خود روی خط بیکینی و زیربغل خود با خود می برد. این ویدیو تقریبا 3.5 میلیون بازدید داشته است.

سابسیژکتور و میکروکانولا و همه چیز درباره آنها

 

بازیگران و هنرمندان ایرانی که عمل زیبایی و لیزر موهای زائد انجام داده اند

با توجه به محدودیت های موجود، سلبریتی های ایرانی نمی توانند مستقیماً در مورد لیزر موهای زائد خود صحبت کنند، اما بسیاری از آنها در مراکز لیزر و زیبایی دیده شده اند و یا در صفحات اجتماعی خود به تبلیغ مراکز زیبایی و لیزر پرداخته اند.

سحر دولتشاهی

از جمله بازیگرانی که در مراکز زیبایی و لیزر موهای زائد دیده شده اند میتوان به سحر دولتشاهی اشاره کرد که با سریال مسافران به شهرت رسید. و اخیرا در سریال من می خواهم زنده بمانم درخشید. تغییرات چهره او کاملا محسوس است و سحر دولتشاهی که یکی از زیباترین بازیگران سینمای ایران به حساب می آمد، حالا با جوانسازی که انجام داده به درجات بالاتری از زیبایی رسیده است.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی را نفر بعدی بازیگر موفق سینمای ایران و از فعالان حقوق کودک و زن، کارگردان هنری و سفیر حسن نیت و صلح یونیسف دانست. اگرچه از کرامتی همیشه به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی یاد می شود، اما با گذشت زمان جذابیت او نه تنها از بین نمی رود، بلکه اعمل های زیبایش باعث شده است که گذر عمر مهتاب کرامتی به هیچ وجه در چهره او احساس نشود.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است که اخیرا زیاد کار نکرده اما در گذشته در کارهای موفقی حضور داشته است. ضیغمی با عمل بینی و تغییر فرم ابروها و حجم گونه ها و لب ها به چهره ای جدید دست یافت که البته بسیار زیباتر از قبل شد. او بارها در صفحات اجتماعی خود از پزشکان زیبایی و مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد صحبت کرده است.

شیلا خداداد

شیلا خداداد یکی از بازیگرانی است که با عمل بینی دچار تغییرات اساسی در چهره خود شد. همه ما او را به خاطر سریال مسافری از هند می شناسیم. الان نسبت به آن روزها خیلی تغییر کرده است. در واقع می توان گفت زمان نه تنها طراوت جوانی را از لین نبرده است، بلکه عمل بینی برای تغییر فرم ابروها و همچنین رنگ ابروهایش او را بسیار زیباتر کرده است. نکته جالب و قابل توجه این است که شیلا خداداد با پزشک یک مرکز لیزر موهای زائد و کلینیک زیبایی و جراحی بینی ازدواج کرده است.

افراد مشهور از چه دستگاه لیزری برای موهای زائد خود استفاده می کنند؟

امروزه تعداد کمی از افراد معمولی هستند که با لیزر موهای زائد مواجه نشده باشند و این نشان می دهد که لیزر موهای زائد در اکثر نقاط جهان جا افتاده است. در ادامه شما را با دوتا از پرفروش ترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد که در بین افراد مشهور محبوبیت دارد آشنا می کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر کندلا یکی از پرفروش ترین و بهترین دستگاه های ساخته شده در جهان است که مورد توجه بسیاری از افراد مشهور قرار گرفته و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی فروش این دستگاه ها در ایران شرکت کارمانیا طب میباشد که این دستگاه ها را به ایران وارد کرده است و در اختیار کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر موهای زائد گذاشته است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا