اخبار دیگران

گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت ۱۰۰٪ قانونی | تحویل آنی | Giftmax

همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تحریم هایی که از طرف کمپانی گوگل و اپل وجود دارد خرید گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت آیتونز، خرید گیفت کارت پلی اسیتشن  برای کاربران Android و iOS و کاربران آنلاین کنسول بازی  که از دستگاه های اندرویدی و اپل استفاده می‌کنند تقریبا امریست غیر ممکن. بلاک شدن حساب کاربری Google Wallet یا غیر فعال شدن اکانت iCloud از مشکلاتی است که کاربرانی که بصورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند با آن مواجه هستند. اما آیا در این شرایط راهی برای خرید ارزان و بی دردسر گیفت کارت وجود دارد ؟

فروشگاه های معدودی در کشور برای خرید گیفت کارت وجود دارند که می توان با خیال آسوده از آنها اقدام به تهیه گیفت کارت نمود. یکی از با سابقه ترین و معتبرترین این فروشگاه ها، گیفت مکس (giftmax.ir) نام دارد ، گیفت مکس این تضمین را به همه خریدارن میدهد که کمترین قیمت خرید گیفت کارت (خرید گیفت کارت ایکس باکس و خرید گیفت کارت آیتونز و…) را در بین تمامی سایتهای فروش گیفت کارت قانونی را بدون واسطه و مستقیم به شما کاربران  ارائه دهد .

با توجه به اینکه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه بصورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل ، سونی  ، مایکروسافت ، نینتندو ، استیم ،و …  تهیه و خریداری میشوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند. البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید چندین مورد را بررسی کنید:

  1. فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد
  2. فروشگاه داری پروتکل امنیتی ssl میباشد که امنیت خریدهای شما رو تضمین میکند .
  3. فروشگاه مورد نظر دارای یک شماره ثابت- همراه و معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد و همچنین پشتیبانی بدون وقفه بصورت [7/24]
  4. نکته دیگر اینکه در گیفت مکس دات آر بلافاصله پس از ثبت نام و خرید یک پنل کاربری در اختیار کاربران قرار می گیرد که در آن می توانند گزارش ، تعداد و کدهای گیفت کارت خریداری شده را مشاهده نمایند.
  5. همچنین چت آنلاین سایت و تیم آنلاین پشتیبانی گیفت مکس از طریق تلگرام  ، واتساپ به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران ، همچنین آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت و رفع مشکلات احتمالی همراه شما هستند.

قیمت ارزان گیفت کارت ها و پشتیبانی عالی از دیگر امکاناتی است که در زمینه فروش Gift Card در سایت گیفت مکس به کاربران عرضه میشود و همچنین مطالعه مقالاتی همچون نحوه خرید گیفت کارت, دریافت گیفت کارت رایگان, نحوه اتصال مجدد به اکانت گوگل و بسیاری مقاله جذاب دیگر در بلاگ گیفت مکس امکانپذیر است.

هزینه سفر به دبی با تور لحظه آخر

خرید گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی آمريكا Google Play و امكان استفاده از آن در برنامه گوگل پلی از زمان ورود اندروید به بازار جهانی توسط گوگل راه اندازی شد و میلیون‌ها نفر دارنده گوشی‌های اندرویدی از فروشگاه Google Play (نام قبلی Google Store ) بازی، کتاب ، فیلم ، مجله و اپلیکیشن های مورد علاقه خود رادانلود و خريداری می کنند.

سایت گيفت مکس برای دسترسی آسان به نرم افزار ها و بازی های پولی گوگل پلی اقدام به تهیه انواع گیفت کارت گوگل پلی کرده است.

گیفت کارت گوگل پلی آمریکا در اعتبارات:

گیفت کارت گوگل پلی 10 دلاری

گیفت کارت گوگل پلی 15 دلاری

گیفت کارت گوگل پلی 20 دلاری

گیفت کارت گوگل پلی 25 دلاری

گیفت کارت گوگل پلی 30 دلاری

گیفت کارت گوگل پلی 50 دلاری

گیفت کارت گوگل پلی 100 دلاری

موجود در فروشگاه گیفت مکس می باشد.

برای تهیه گیفت کارت گوگل پلی ( گیفت کارت گوگل پلی آمریکا ، گیفت کارت گوگل پلی انگلیس و گیفت کارت گوگل پلی استرالیا ) به گیفت مکس (فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت100% قانونی در ایران ) مراجعه و گیفت کارت مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت بصورت آنی تحویل بگیرید.

نحوه بدست آوردن تاریخ مصرف (Reedem date)گیفت کارت گوگل پلی

شاید این مطلب که تاریخ مصرف یا زمان استفاده شده از کد گیفت کارت گوگل پلی رو میتونیم بدست آوریم برای بیشتر شما سئوال باشدتحت شرایط میتوان این مشکل رو حل کرد .

چنانچه بر روی دستگاه خود پس از ورود کد گیفت کارت گوگل پلی پیام زیر رامشاهده کردید.

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو رستورانی، پاستا پستو با مرغ، پاستا با سس سفید و مرغ

This code has already been redeemed

به لینک زیر مراجعه کنید.  پشتیبانی گوگل

ویا به ایمیل زیر پیام بفرستید.

wallet-support@google.com

ویا به ادرس زیر رفته در بخش تماس با ما(Contact us) گزینه مربوط به gift cards رو انتخاب کنید و با آن ها میتوایند چت کنید (گزینه های دیگری هم مانند بلاک شدن اکانت گوگل رو هم در این بخش میتونید پیگیری کنید )

https://support.google.com/googleplay

پشتیبانی گوگل پلی

نحوه دریافت (Redeem Date) ردیم کد گوگل پلی یا استعلام تاریخ مصرف کد گیفت کارت گوگل پلی :

  • در ابتدا وارد سایت پشتیبانی گوگل اینلینک شوید .
  • پس از وارد شدن به سایت ، گزینه ی Goolge Play را انتخاب نمایید .
  • مطابق راهنما گزینه ی Gift cards and Promos را انتخاب نمایید .
  • بر روی گزینه ی Goolge Play Gift cards & Promo codes کلیک نمایید .

 

از این قسمت می توانید گزینه ی مورد نظر برای برقراری ارتباط با ساپورت گوگل را انتخاب نمایید .

  • از قسمت Request calls می توانید تماس تلفنی برقرار نمایید .
  • از قسمت Request chat می توانید چت آنلاین را انتخاب نمایید .
  • از قسمت Email Support می توانید گزینه ی ایمیل را انتخاب نمایید .

پیشنهاد ما به شما انتخاب گزینه ی چت انلاین یا همان Request Chat می باشد . اگر این گزینه را انتخاب کردید با ما همراه شوید با ادامه ی آموزش…

  • در قسمت First Name نام خود را وارد نمایید .
  • در قسمت Describe your issue دلیل چت آنلاین خود را مشخص نمایید . این دلیل باید Redeem Date ذکر شود .
  • سپس بر روی گزینه ی Submit کلیک نمایید .

صفحه ی چت با ساپورت گوگل برای شما باز می شود.

نکاتی  در مورد خرید انواع سخت‌ افزار و ملزومات لازم برای بهبود کارایی سیستم های کامپیوتری

در این چت شما باید کد گیفت کارت گوگل پلی خود را وارد نمایید و درخواست تاریخ مصرف کد را بدهید. (I need redeem date and time of this code)

⚡بررسی ورفع مشکل اررور Gift cards can only be used in the country در اکانت و گیفت کارت گوگل ⚡

Couldn’t complete your transaction, Gift cards can only be used in the country they were purchased

بتازگی باتوجه به حساسیت بسیار بالای گوگل به نوع اکانت گوگل استفاده شده در پنل کاربری حساسیت یا سیستم احراز هویت سخت گیرانه ای را برای درصدی از کاربران مشکوک اعمال کرده که مشکلاتی را برای کاربرای ایرانی ایجاد کرده بنحوی که یا امکان ریدیم یا شارژ گیفت کارت میسر نبوده یا بعد از شارژ اکانت گوگل با گیفت کارت گوگل پلی اررور جدیدی با این مضمون هنگام خرید بازی و یا برنامه در گوگل پلی استورمشاهده میشوند که معنی ساختاری آن ارورعدم مطابقت کشور در گوگل پلی استور میباشد ، خوب این اررور چیست و چطور میتونیم رفعش کنیم

بسیاری از کاربران این اررور رو مبنی بر متفاوت بودن نوع گیفت کارت خریداری شده با اکانتشون میدونند در حالیکه درسته متن اررور مشخصا برای تفاوت در نوع ریجین به مخاطب نمایش داده میشود ، ولی مطلب فراتر بوده به سیستم جدید و حساسیت اهراز هویت گوگل نسبت به اکانت ها مربوط میشود ، این سئوال پیش میاد مفهوم این مطلب به چه چیزی اشاره دارد بطور خلاصه باتوجه به اینکه بدون ف . ی. ل . ت .ر .ش . ک .ن امکان استفاده از گیفت کارت گوگل پلی میسر نمیباشد.

توضیحاتی راجب رسانه آنلاین و پایگاه خبری تحلیلی خبر آرتیست

باید به این نکته دقت نمود که گوگل برای محدودیت کاربران و اعمال اهراز هویت به لوکیشن وی . پی .ان که استفاده میکنید حساس میباشد یعنی بطور مثال اگر اکانت گوگل پلی آمریکا باشد و ایالت نیوجرسی و… باید لوکیش اتصالی از وی . پی . ان حتما حتما آمریکا و 100% باید ایالت نیوجرسی باشد بدین معنا که آی پی شما رو گوگل آمریکا – نیو جرسی بشناسد به هر نحو دیگه بالفرض آمریکا – دالاس و یا ایالت دیگری باشد بعد از ریدیم و یا خرید بازی و نرم افزار از گوگل پلی اررور ” Couldn’t complete your transaction, Gift cards can only be used in the country they were purchased ” مشاهده خواهید کرد .

هنگام نمایش این مرحله تنها و تنهاپشتیبانی گوگل میتواند بعد از استعلام ازتون و دقیق تر اهراز هویت شما اجازه خرید و یا استفاده از اکانت گوگل تون رو بهتون بده ، پس ربطی به گیفت کارت خریداری شده عملا نیست و فروشگاهی که گیفت کارت گوگل پلی رو از آن خریداری کردید عملا نمیتواند پاسخگو و یا گارانتی در این مورد بدهد بدلیل اینکه تمام به اکانت گوگل شما بستگی دارد در پایان گفتن این نکته کاملا ضروری میباشد باید در ایجاد و آدرس اکانت گوگل که میسازید نهایت دقت رو داشته باشید

نکته !! حتما باید آدرس لوکیشن و ایالت و زیپ کد و در صورت نیاز شماره تلفن مجازی آمریکا را در بخش آدرس یا لوکیشن اکانت گوگل پلی با لوکیش ف. ی. ل . ت. ر. ش. ک.ن یکسان باشد ، که این حساسیت گوگل مخصوصا برای کاربران ایرانی شدتش بالاتر میباشد .

مقایسه و رزرو هتل استانبول و هتل تبریز

پیشنهاد میشود هنگام مکاتبه با پشتیبانی گوگل پلی به هیچ وجه از آی پی ایران و همچنین در زمان معرفی و استعلام آدرس ،از ایران مطلبی را عنوان نکنید ، بدلیل تحریم ایران و محدودیت های موجود .

تضمین کمترین نرخ فروش گیفت کارت 100% قانونی  گیفت مکس، ضمانت ما هست .

شماره پشتیبانی این فروشگاه در ساعات اداری : 09372821372

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا