اخبار دیگران

روش تغییر سایز و کوچک کردن دستبندهای رولکس

این مهم است که دستبند شما کاملاً روی مچ دست شما قرار گیرد. درست مثل این که کفش‌هایتان به درستی جا بیفتند و پیراهنتان اندازه مناسبی داشته باشد.

اگر لباسی که می پوشید مناسب نباشد، فقط احساس ناراحتی می کنید و به تجربه کاربری شما آسیب می رساند. علاوه بر این، ظاهری ناخوشایند نیز خواهد داشت.

ساعت‌های رولکس آثار هنری زیبایی می باشند که به نظر می‌رسد بسیار خیره‌کننده هستند، اما همچنان مهم است که دستبند رولکس خود را روی مچ دستتان تنظیم کنید.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که بسیاری از افرادی که ساعت رولکس دارند، دستبند رولکس خود را به درستی روی مچ خود تنظیم نکرده اند. برخی از افراد آن را خیلی تنگ می‌کنند که باعث می‌شود حرکت دادن مچ دست ناخوشایند باشد. اما برخی دیگر دستبندشان خیلی بزرگ است که باعث می‌شود روی ساعد بالا و پایین شود. بزرگ بودن بیش از حد دستبند رولکس، کاربر را ملزم می‌کند دائماً دستبند خود را تنظیم کند.

برخی از افراد اندازه درستی روی دستبند رولکس خود ندارند. زیرا نمی دانند که امکان تنظیم دستبند رولکس وجود دارد، اما برخی دیگر نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند.

با این حال، مهمترین بخش این است که با پوشیدن رولکس خود احساس راحتی کنید. اگر ترجیح می‌دهید دستبندتان کمی آزاد باشد، معمولا نیازی به انجام کاری نیست چون در حالت عادی بلند هستند. اما اگر ترجیح می‌دهید شل‌تر باشد، باید آن را بر اساس دور مچ خود تنظیم کنید.

آیا دستبند رولکس قابل تنظیم است؟

اگر نمی دانید چگونه دستبند رولکس خود را تنظیم کنید، نگران نباشید. در این مقاله به شما یاد می‌دهیم که چگونه دستبند رولکس خود را طوری تنظیم کنید که کاملاً برای مچ دست شما مناسب باشد.

زیبایی بی نقص با کاشت ابرو و بلفاروپلاستی

اول از همه، رایج ترین راه برای تنظیم دستبند رولکس، حذف یا افزودن خانه هایی به دستبند است. اما نکته مهم این است که این کار ممکنه همیشه ضروری نباشد. اگر می‌توانید، بهتر است راه‌های ساده‌تر دیگری را برای تنظیم دستبند رولکس خود انتخاب کنید تا اینکه ابزارها را بیاورید و شروع به افزودن یا حذف پیوندها کنید. اگر جایگزین دیگری ندارید، با این حال، این رووشی است که باید انتخاب کنید. در ادامه به جزئیات بیشتر در مورد چگونگی حذف یا اضافه کردن خانه ها به دستبند رولکس خواهم پرداخت.

نحوه کوچک کردن دستبند رولکس

بسیاری از دستبندهای رولکس، دارای پین در سه خانه ی اول و سه خانه ی آخر هستند. البته توجه داشته باشید هنگام خرید دستبند مردانه یا زنانه رولکس، کالای اورجینال (جنس استیل) را انتخاب نمایید. زیرا طرح های بدلی از دستبند رولکس نیز در بازار وجود دارد که بدون پین می باشند و امکان تغییر سایزشان وجود ندارد.

برای تغییر سایز دستبند رولکس (دستبند رولکس مردانه در حالت عادی 21 سانتیمتر است) ساده ترین راه این است که به اولین ساعت فروشی یا بدلیجات فروشی مراجعه کنید. دستبندهای برند رولکس مشابه انواع ساعت ها، ساختار اتصال پیوندهایشان با استفاده از پین است. برای باز و بسته کردن پین ها نیاز به ابزار مخصوص بوده که در مغازه های ساعت و زیورالات یافت می شود. با این حال ابزارهای کوچک و ارزان قیمتی برای این کار وجود دارد که می توانید آن را در منزل خود تهیه نمایید.

نکته مهم برای تغییر سایز و کوتاه کردن دستبند رولکس این است که اگر در منزل و با ابزار غیر حرفه ای (مانند میخ) برای خروج یا ورود پین ها استفاده میکنید، دقت داشته باشید تا به دستبند آسیبی نرسید و دچار خط و خش یا شکستگی نشود.

آشنایی با انواع ژل و فیلر و معرفی برندهای معتبر آن

در صورتی که طول دستبند برای شما کوتاه است، کار بسیار مشکل و سختی را در پیش دارید. برای افزایش سایز دستبندهای رولکس ناچار به گشت و گذار زیاد برای پیدا کردن مغازه ای که یک یا دو عدد پیوند یا خانه اضافه مشابه با دستبند شما را داشته باشد، دارید. بنابراین پیشنهاد میشود زمان خرید بدلیجات استیل و دستبندهای رولکس، حتما به طول آن دقت نمایید و محض احتیاط، مدل های مردانه که طول بلندتری دارند را خریداری نمایید.

در مورد اندازه دستبند رولکس، توصیه استاندارد این است که باید دستبند به اندازه ای گشاد باشد که بتوانید یک انگشت را میان دستبند و مچ دستتان بلغزانید. دلیل این نوع اندازه گیری این است که حتی وقتی مچ دست شما با گرم شدن منبسط می شود، باز هم احساس راحتی داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشین
    به هیچ وجه امکانش نیست که این نوع دستبند هارو کوچیک تر از حدی ک پین دارن بکنیم؟
    من این موضوع رو نمیدونستم و متاسفانه الان نمیدونم چیکار کنم واقعا راهکاری نیست که کوچیکتر بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا