اخبار بازیگرانبازیگران زنعکس بازیگران

بیوگرافی و معرفی ستاره های کوچک سینمای ایران

در این مطلب مروری بر بازیگران سینما و ایرانی زیر ۲۰ سال که در کودکی مشهور شدند و هنوز هم به بازیگری ادامه میدهند به همراه عکس بازیگران خردسال داشته ایم که توصیه میکنیم این مطلب از بازیگر آنلاین را از دست ندهید.

مانیا علیجانی در کدام فیلم بازی کرده است؟

مانیا علیجانی بازیگر دختر خردسال سریال هیولا در نقش هاله است.

مانی رحمانی متولد چه سالی است؟

مانی رحمانی متولد 12 ادریبهشت 1383 است.

بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس کیست؟

نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس است.

عرفان برزین متولد چه سالی است؟

عرفان برزین متولد 4 آذر ماه 1386است.

دنیای بازیگری دنیای جالبی است و میتوان با آن زندگی کرد. افراد زیادی پا به عرصه دنیای هنر گذاشتند و از سنین کودکی بازیگری را آغاز کردند و توانستند در عرصه بازیگری به چهره ای ماندگار تبدیل شوند.

در روزهای که تلویزیون تنها سرگرمی بچه های دیروز بود شخصیت های این سریال ها هم جزوی از افراد خانواده ها بودند و بچه ها با آنها زندگی میکردند .

نوع ورودشان به بازیگری شاید مهم نباشد اما چیزی که مهم است حمایت و تشویق خانواده است.

کودکان و نوجوانانی که در یک مقطعی آمدند و بعد محو شدند، اما با همان یک نقش، کودکی آنها در ذهن‌ مردم ماندگار شد.

البته گذر زمان همه چیز را مشخص می‌کند که علاوه بر حمایت خانواده، جوهر ذاتی کودک هم نقش اساسی دارد.

 بازیگران خردسال سینمای ایران

بیوگرافی بازیگر محبوب، همراز اکبری

عکس یکی از بازیگران خردسال همراز اکبری بازیگر خردسال سریال عاشقانه (نقش دنا)

بازیگر خردسال و خوش زبان سریال عاشقانه همراز اکبری زاده 29 آذر 1389 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی همراز اکبری بازیگر و خانواده اش + زندگینامه

بیوگرافی همراز اکبری بازیگر و خانواده اش + زندگینامه

وی در این سریال در نقش دنا (دختر بچه رضا و ریحانه با بازی حسین یاری و پانته ا بهرام) حضور دارد و توانست با سن کم خود بازی بسیاری خوبی ارائه دهد و نظر مخاطبین را جلب نموده است.

شکلاتی اولین فیلم بلند سینمایی سهیل موفق است که در ژانر کودک و نوجوان و با بازی شبنم مقدمی و ناصر هاشمی و همراز اکـبری است.

فیلم در میان امواج به کارگردانی هادی شریعتی است که بیتا سحرخیز ، مهدی صبایی ، شهین تسلیمی ، (با حضور) بهنوش بختیاری و هنرمند خردسال همراز اکـبری از بازیگران اصلی این فیلم هستند.سریال حکایتهای کمال از دیگر کارهای همراز اکبری است.

تیپ قرمز همراز اکبری زاده در کنار بهاره کیان افشار

همراز اکبری زاده بازیگر نقش طوبی با لباس قرمز

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل همراز اکبری

بیوگرافی کامل مانیا علیجانی

عکس یکی از بازیگران خردسال ایرانی زیر ۲۰ سال مانیا علیجانی بازیگر دختر خردسال سریال هیولا در نقش هاله

بازیگران چاق سینمای ایران + ماجرای لاغری و عکس‌های قبل و بعد

عکس مانیا علیجانی با لباس و تاج گل سفید

در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری شاهد حضور بازیگر خردسال دختری بودیم که در سریال نقش دختر کوچک خانواده شرافت -با بازی فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی-(دختری به نام هاله ) را داشت . دختری که در سریال یک دختر پر زبان و به قول امروزی ها یک دختر دهه هشتادی به روز و پر دغدغه است و از زندگی کنونی اش ناراضی است و مدام به پدر و مادرش غر میزند.

بازیگر کودک هیولا مانیا علیجانی نام دارد و متولد 23 تیرماه سال 1387 در تهران می باشد و هم اکنون 12 سال سن دارد . او کار در بازیگری را در سال 94 در سن 7 سالگی با بازی در فیلم خانه ای خیابان چهل یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی شروع کرد.

وی دانش آموز است و در یک خانواده چهار نفره زندگی میکند.

پدرش سعید علیجانی و مادرش فرزانه روحی است وی دارای یک برادر بزرگتر از خودش به نام بردیا است.

از مهم‌ترین آثار مانیا علیجانی می‌توان به بازیگری در فیلم خرگیوش، فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم و فیلم آذر اشاره کرد.

او در فیلم خانه ای خیابان چهل و یکم نقش دختری را بازی می‌کرد که پدرش برادر خود را کشته و او در زندگی با مادربزرگ و مادر و خانواده برادر کشته شده، با وجود سن کمش متوجه روابط غیرعادی خانواده می‌شود و خصوصا یک پسرعمویش که کمی از او بزرگتر است برای قتلی که پدر دخترک مرتکب شده مدام با او بدرفتاری می‌کند.

نبوغ او به حدی بود که گاهی فکر می‌کردم ترانه علیدوستی در جلوی دوربین بازی می‌کند و حتی در جایی از اینکه تصور کرده بود اصطلاحی را به کار برده‌ایم و او را فریب داده‌ایم، ناراحت شد و خواست مثل یک بازیگر حرفه‌ای با او برخورد کنیم. هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم

مانیا علیجانی در آن فیلم بسیار درخشید و با توجه بقیه سینماگران مواجه شد تا بلافاصله برای دومین تجربه خود انتخاب شود: در سال 1395 در فیلم «تابستان داغ» به کارگردانی ایرج زاد بازی کرد که این فیلم نامزد و برنده سیمرغ بلورین در بسیاری از بخش های جشنواره فیلم فجر آن سال شد.

در سال 1395 علاوه بر «تابستان داغ» در سه فیلم دیگر یعنی «آذر» و «لابی» و «خرگیوش» بازی کرد که متاسفانه هیچ کدام به جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرد.

ماجرای جالب خاستگاری فاطمه معتمدآریا از همسرش چه بود؟

در «آذر» با نیکی کریمی و در «خرگیوش» با جواد عزتی و بابک حمیدیان همبازی شد.

فعالیت در تئاتر

او پس از بازی در سینما به تئاتر هم راه پیدا کرد و در سال 96 با نمایش «شیرهای خان بابا سلطنه» به کارگردانی افشین هاشمی اولین تجربه روی صحنه ای خود را تجربه کرد.

مانیا با با نمایش «ترانه های قدیمی . پیکان جوانان» به کارگردانی محمد رحمانیان دومین کارش را تجربه می کند، این نمایش تا اول دی ماه 1396 در سالن شهرزاد روی صحنه بود.

در مصاحبه‌ای با برنامه صندلی قرمز به مجری گفت که آرزو دارد روزی سوپر استار شود.

علاقمندی های او

مانیا علیجانی به کارگردانی تئاتر بسیار علاقمند است و از میان ورزش ها نیز اسکی و شنا را خیلی دوست دارد.

وی به موسیقی نیز علاقه دارد و پیانو نیز میزند.

  بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد مانیا علیجانی 

بیوگرافی کوتاه نیوشا علیپور

عکس یکی از بازیگران خردسال نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان (دختربچه) سریال بچه مهندس

سریال بچه مهندس که این شب ها در ایام ماه مبارک رمضان 97 در حال پخش هست دارای چند بازیگر خردسال و بامزه می باشد که باعث شده شیرینی خاصی به سریال بخشیده شود . یکی از این بازیگران کودک اسم اصلی اش نیوشا علیپور است یکی از نقش های اصلی کودکان را ایفا می نماید.

نیوشا علیپور متولد تیرماه سال 1390 است و 9 سال سن دارد . او در این سریال نقش دختر بچه ای به نام مژگان را ایفا می کرد که در یک مرکز بهزیستی حضور دارد.

نیوشا با حمایت پدر و مادرش قبل از اینکه درس و مدرسه را شروع کند به کلاس های بازیگری رفت و توسط مربی خود با الفبای بازی و نقش بازی کردن آشنا شد.

نیوشا در سال 97 در دومین تجربه خود در فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی بازی کرد، او در این فیلم کنار یونا تدین همبازی خود در بچه مهندس ایفای نقش کرده است.

نیوشا علیپور در کنار یونا تدین

بازی زیبای نیوشا علیپور در فیلم قصر شیرینی باعث شد نامش در لیست 5 نفره نامزد بهترین نقش مکمل جشنواره فیلم فجر 97 قرار بگیرد، مسعود فراستی منتقد رادیکالی سینما نیز معتقد است او بهترین بازیگر جشنواره می باشد.

نیوشا علیپور در نشست خبری بچه مهندس

نگاهی بر بیوگرافی مانی رحمانی

عکس یکی از بازیگران خردسال ایرانی زیر ۲۰ سال مانی رحمانی بازیگر نقش نوجوانی جواد در سریال بچه مهندس

مانی رحمانی با نام اصلی محمود رحمانی ، متولد 12 ادریبهشت 1383 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر و همسرش + زندگینامه

بازگشت شب های مافیا: زودیاک با محمد بحرانی
بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر و همسرش + زندگینامه

او فعالیت در عرصه بازیگری را از سن 4 سالگی با هنروری شروع نمود و بعد از آن در حدود 20 اثر به ایفای نقش پرداخت .اولین بار در سال 1386 با سریال روزگار قریب جلوی دوربین رفت.

در سال 1389 پخش سریال طنز زن بابا که برای نوروز بود با استقبال خوبی مواجه شد و من هم در آن سریال خیلی دیده شدم و اینکه مردم من را می شناختند حس بسیار شیرینی بود. مانی رحمانی

مانی رحمانی در کنار مهران غفوریان

این مطلب توسط بازیگرآنلاین منتشر شده که حاوی عکس بازیگران خردسال است.

فعالیت در خارج کشور

مانی رحمانی یک تجربه خارج از کشور نیز دارد.

او در سریال باب المراد در نقش نوجوانی امام جواد (ع) که ساخته کشور لبنان می باشد بازی کرده است و مدتی در شبکه پویا اجرای برنامه ورجه وورجه را برعهده داشت.

وی دانش آموز و در حال تحصیل است و در کنار بازیگری؛ ورزشکار رشته های اسکیت و ژیمناستیک می باشد او بعد از سریال زن بابا به شهرت رسید.

حضور در بچه مهندس 2

مانی رحمانی در سریال پربیننده بچه مهندس (فصل دوم) نقش نوجوانی جواد جوادی ، شخصیت اصلی سریال را در فاز دوم سریال را برعهده دارد که می تواند تاثیر بسزایی در مسیر آینده هنری وی بگذارد.

مانی رحمانی در سریال بچه مهندس در حال انداختن نامه در صندوق پستی

فعالیت های مانی رحمانی

بچه مهندس 2 (سریال تلویزیونی) (1397)
نفس گرم (سریال تلویزیونی) (1394)
خانه ای در خیابان چهل و یکم (1394)
آوای باران (سریال تلویزیونی) (1392)
ستایش (سریال تلویزیونی) (1389)
سریال زیر لب بشمار
فیلم نقش اول
فیلم پاییزی که گذشت

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل مانی رحمانی

بیوگرافی یونا تدین

یونا تدین متولد 23 اسفند 1388 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.بیوگرافی یونا تدین بازیگر و خانواده اش + زندگینامه

از بچگی و زمانیکه یکسال و نیم داشتم تو تیزرهای تبلیغاتی بازی کردم. بعد هم برای «بچه مهندس» تست دادم و بین 700 نفر قبول شدم. قبلا کلاس بازیگری نرفته بودم ولی تو سریال «گسل» و فیلم سینمایی «نقطه کور» هم بازی کردم. یونا تدین

وی در چند فیلم و سریال حضور داشته است و حضور او در سینما با فیلم دهلیز نیز شروع گردید .

یونا تدین نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1394 در فیلم نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه بازی کرده است.

بیوگرافی یونا تدین بازیگر و خانواده اش + زندگینامه

یونا تدین در سریال بچه مهندس که رمضان 97 پخش میگردد نقش کودکی جواد که شخصیت اصلی داستان است را ایفا می نماید.

مروری بر فیلم های مسعود کیمیایی ؛ از قیصر تا خائن کشی

سکانس بیاد ماندنی بچه مهندس

سکانس مرگ صدیقه از صبح تا بعد از ظهر طول کشید که اتفاقا اونروز روز تولدم بود. دلیلش هم این بود که دیالوگ هامون یادمون می رفت و کارگردان مجبور بود کات بده. اون روز من انقدر از مرگ مامان صدیقه ناراحت بودم که تو همه برداشت ها خودم گریه می کردم.

علاقه به شغل مهندسی

مهندس عمران ، بازیگر و پیانیست. پدر من چون مهندس عمرانه من از بچگی باهاش به سر کار می رفتم و به کارگرها دستور می دادم که چکار کنن و همه اونجا به من مهندس یونا می گفتن و واقعا هم بچه ی مهندسم چونکه بابام مهندسه!

افتخارات او

یونا تدین نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم قصر شیرین می باشد.

یونا تدین «تندیس ویژه» بخش نمایش در گروه بازیگران خردسال پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم را برای سریال بچه مهندس کسب نمود. (به همراه نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی)

یونا تدین در کنار رضا عطاران

یونا تدین در نشست خبری سریال بچه مهندس

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل یونا تدین

این مطلب توسط بازیگر آنلاین منتشر شده که حاوی عکس بازیگران خردسال است.

بیوگرافی کوتاه محمد پارسا قراخانلو

محمد پارسا قراخانلو بازیگر نوجوان متولد 28 خرداد ماه سال 1382 در شهر تهران می باشد

به گفته خودش تا کنون حدود 20 کار از جمله سینمایی,تله فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است. که شاید بتوان سرزمین کهن,هفت سنگ, و سینمایی من همسرش هستم را مهمترین آنها به شمار آورد.

او عقیده دارد بهترین کار در کارنامه اش فیم مزرعه کودکی است که به واسطه آن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان جایزده بهترین بازیگر را دریافت نموده است.

او همچنین نقش شاهین در سریال هفت سنگ در تلویزیون حضور دارد.

محمد پارسا قراخانلو در کنار ارسلان قاسمی و مهدی سلطانی و شبنم مقدمی

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل پارسا قراخانلو

نگاهی بر بیوگرافی عرفان برزین

عکس یکی دیگر از بازیگران خردسال عرفان برزین بازیگر نقش عرشیا در مجموعه شمعدونی

عرفان برزین بازیگر خردسال سینما و تلویزیون که شاهد بازی خوب و جالبش در نقش عرشیا در سریال شمعدونی بودیم متولد 4 آذر ماه 1386 در تهران می باشد.

شروع بازیگری از کودکی

عرفان برزین:اولین‌بار وقتی چهار سالم بود تو یكی از قسمت های مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی كردم، با اینكه نقشم در آن سریال زیاد نبود اما خیلی ها آن نقش را دوست داشتند.

پدر عرفان:بعد از آن سریال عرفان در تله فیلمی با حضور داریوش ارجمند و نیلوفر شهیدی ایفای نقش كرد. آن تله فیلم برای عرفان حكم سكوی پرتاب را داشت چرا كه بعد از آن سیل پیشنهادات به سمت او سرازیر شد و در فیلم و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

ماجرای بستری شدن رضا بنفشه خواه در سالمندان چه بود؟

عرفان و علاقه آن به بازیگری

عرفان برزین: من عاشق بازیگری‌ام و از اینكه جلوی دوربین قرار بگیرم، اصلا خسته نمی‌شوم تا حالا نشده كه به بابا، مامانم بگم كه چرا بازی می‌كنم.

پدرعرفان: بسیاری از ما می‌پرسند چه شد كه عرفان از سن و سال كم به بازیگری روی آورد و توانست در این عرصه موفق شود. واقعیت این است كه ما هیچ كار خاصی برای حضور عرفان در این حیطه انجام ندادیم و پیشرفتی كه او در این عرصه حاصل كرده، ماحصل لطف خدا و استعداد خود اوست و امیدواریم در آینده هم همچنان لطف خداوند شامل حال عرفان شود و شاهد پیشرفت او باشیم. من و مادر عرفان هیچ كدام، علاقه‌ای به بازیگر شدن نداشتیم اما زمانی كه موضوع بازیگری پسرمان به میان آمد نه تنها مخالفتی نكردیم بلكه همه تلاش‌مان را به كار بستیم تا او در این عرصه فعالیت كند.

طرفدار سروش صحت ام

از بین كارایی كه تا حالا بازی كردم سریال «شمعدونی» و نقش عرشیا را از همه بیشتر دوست دارم. شاید این موضوع به خاطر اینه كه آقای صحت خیلی مهربان است و مدام تو كار به من محبت می‌كرد و حواسش به من بود بعد از اینكه سریال هم تمام شد هنوز هم باهاشون ارتباط دارم. عرفان برزین

شیوه کار او

عرفان برزین: خیلیا از من می‌پرسند چطور دیالوگای به این طولانی را تو فیلم و سریال ها حفظ می‌شوی. معمولا مامانم دیالوگا را برام چند بار می‌خونند و من هم حفظ می‌شوم. بعضی از دیالوگ ها خیلی راحتند و بعد از دو سه بار كاملا حفظ می‌شوم و بعضی ها دیگر را هم باید چند بار تمرین كنم اما كلا برای من كار سختی نیست و هیچ وقت از اینكه بخوام دیالوگ حفظ كنم، خسته نمی‌شوم.

طرفداران عرفان

عرفان برزین: رابطه‌ا‌م با بچه‌های مدرسه خیلی خوب است. از اول كه مدرسه رفتم بچه‌ها می‌دونستند كه بازیگرم و با من رابطه خوبی داشتند اما از وقتی كه سریال «شمعدنی» پخش شد بچه‌ها مدام سراغم می آیند و از من می‌خواهند بهشون امضا بدهم و باهاشون عكس بگیرم. من هم معمولا به بچه‌ها امضا میدهم هر چند كه امضام آنطوری كه می‌خواهم خوب نیست و باید بهتره بشود، البته بعضی وقت ها از اینكه بخواهم یک ساعت بایستم با همه عكس بگیرم، خسته می‌شم.

فصل دوم سریال اهل جهنم (Hellbound) در راه است!

صمیمیت با امین حیایی

عرفان برزین: بین بازیگرا از همه بیشتر با امین حیایی صمیمی‌ام و الان هم باهاش در ارتباطم و بهش پیام می‌دم. من تو فیلم سینمایی «خوب، بد، زشت» باهاشون كار كردم.

عرفان برزین با لباس سفید و عینک گرد

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل عرفان برزین

این مطلب توسط بازیگر آنلاین منتشر شده که حاوی عکس بازیگران خردسال است.

بیوگرافی محمدرضا شیرخانلو

محمدرضا شیرخانلو از بازیگران ایرانی زیر ۲۰ سال 27 فروردین ماه سال 85 در تهران متولد شد.

این بازیگر یک برادر به نام امیرمحمد دارد که دو سال از او کوچکتر است. مشوق اصلی او در کارهایش مادرش است که همیشه همراه او سر صحنه است و برادر کوچکترش را مادربزرگش نگهداری میکند.

وی پیش از حضور در دنیای بازیگری آموزش موسیقی را آغاز کرده بود و با ورود به عرصه بازیگری بیشتر فعالیت او محدود به بازیگری شد و علاقه مند است که در آینده کارگردان شود.

محمدرضا اهل ورزش است و در رشته ژیمناستیک مدال طلا و نقره دارد و در رشته های اسکیت، شنا و تنیس هم فعایت هایی داشته است.

این هنرمند برای اولین بار زمانی که 4 سال داشت توسط مادرش برای دادن تست بازیگری به یک دفتر فیلم برده شد اما محمدرضا از دوربین ترسید و از آنجا فرار کرد. دو سال بعد سیروس مقدم کارگردان کشورمان برای فیلمش دنبال یک بازیگر کودک بود و به آن دفتر فیلم مراجعه کرد و با دیدن عکس محمدرضا، برای بازی در سریال چک برگشتی انتخاب شد.

محمدرضا شیرخانلو درباره سختی های بازیگری گفت:بازیگری خیلی سخت است، مثلا وقتی نیمه شب باید بیدار شوی و با انرژی باشی و بتوانی مدرسه و کار را با هم هماهنگ کنی خیلی سخت است.

شیرخانلو بازیگر نقش پوریا مشتاق پسر فیروز در سریال دودکش است که در اولین تجربه سینمایی اش به نام دهلیز حسابی خوش درخشید.

بازیگر نوجوان این روزهای سینما و تلویزیون بازیگری را از سال 90 با سریال چک برگشتی آغاز کرد و بعد بازی موفق در این فیلم مورد توجه بهروز شعیبی قرار گرفت و برای بازی در فیلم سینمایی دهلیز انتخاب شد.

سریال حکایت های کمال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی سال 98 از شبکه دو سیما پخش شد و محمدرضا شیرخانلو بازیگر نقش اصلی قصه این سریال یعنی کمال بود.

محمدرضا شیرخانلو در طی حدود 8 سال فعالیت هنری تجربه همکاری با کارگردان های مطرحی را در سینما و تلویزیون دارد و با کارگردان هایی چون حسین سهیلی زاده،سیروس مقدم،محمدحسین لطیفی،نرگس آبیار،بهروز شعیبی،سامان مقدم،قدرت الله صلح میرزایی و … همکاری کرده است.

بیوگرافی و حقایقی که از میترا حجار نمیدانید ؛ از هالیوود تا آتش بس2

محمدرضا شیرخانلو در کنار رضا عطاران در فیلم دهلیز

بیوگرافی بازیگر خردسال، ابوالفضل رجبی

عکس یکی از بازیگران خردسال ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت

ابوالفضل رجبی از بازیگران ایرانی زیر ۲۰ سال متولد 27 تیر 1386 در ساری، بازیگر است.

دانش آموز کلاس هفتم در مقطع متوسطه اول می باشد که با اولین تجربه هنری در سریال پرطرفدار پایتخت با نقش بهروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است.

اولین بار در سال 1397 وقتی 11 ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید.

نوروز 99 در 13 سالگی با سریال پایتخت در فصل ششم با نقش بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد.

او در این سریال همبازی سارا و نیکا فرقانی اصل می باشد.

هدف او در بازیگری

هدف گذاری اولیه اش در بازیگری کسب جایزه سیمرغ از جشنواره فیلم فجر است تا بتواند مسیر خود را در عرصه بین المللی نیز پیدا کند

چهره موفق آینده

بی شک این بازیگر نوجوان که با اولین تجربه بازیگری اش بسیار مورد توجه قرار گرفته با کمی توجه می تواند یکی از چهره های موفق آینده بازیگری ایران باشد

باید منتظر ماند و دید آیا اکبر عبدی جدیدی در راه است یا نه …

ابوالفضل رجبی در بندر انزلی

بیوگرافی بازیگر محبوب، آریا نرج آبادی

آریا نرج آبادی زاده 26 مهر 1391 در تهران بازیگر خردسال اهل ایران است.

یک برادر به نام عرشیا دارد که چند سالی از او بزرگتر است و در کنار پدر و مادرشان خانواده آرام و موفقی دارند.

آریا نرج آبادی در کنار یونا تدین و نیوشا علیپور کودکان شیطون پرورشگاه بودند که در این سریال پر بیننده آریا نرج آبادی نقش کودکی رسول دوست جواد جوادی را ایفای نقش میکرد.

فعالیت در سریال بچه مهندس

من کلاس بازیگری نمی رفتم ، اما رفتم تست دادم و انتخاب شدم. تستم اینطور بود که گفتن بهم بازی کن.همکاری با آقای غفاری رو دوست داشتم و با بازیگرهای دیگه هم دوست بودیم.

نحوه حضور

من کلاس بازیگری نمی رفتم ، اما رفتم تست دادم و انتخاب شدم. تستم اینطور بود که گفتن بهم بازی کن.همکاری با آقای غفاری رو دوست داشتم و با بازیگرهای دیگه هم دوست بودیم.

شایسته ایرانی و تجربه ی بازی او در نقش تراجنسیتی

آریا نرج آبادی در نشست خبری بچه مهندس

بیوگرافی کوتاه رایان سرلک

عکس یکی از بازیگران خردسال رایان سرلک بازیگر خردسال سریال زیرخاکی

رایان سرلک زاده از بازیگران ایرانی زیر ۲۰ سال 21 اسفندماه سال 1392 در تهران است. رایان سرلک هیچ برادر و خواهری ندارد و تک فرزند است، پدر رایان سرلک طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است.

به خاطر دابسمش های بامزه و تقلید بازیگران مورد علاقه اش استعدادش کشف شد و با تحقیق پدر و مادر در اردیبهشت ۱۳۹۷ وارد کلاس های بازیگری گردید.

رایان سرلک از بچگی علاقه به بازیگری داشت و توانست خیلی زود پا به عرصه بازیگری بگذارد، این چهره اولین حضور بازیگری اش در سال ۱۳۹۷ و در سن ۵ سالگی با فیلم سینمایی «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی بود.

رایان سرلک با بازی در سریال تلویزیونی «زیرخاکی» در ماه رمضان 1399 در نقش «کاوه» و با همبازی شدن با پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به شهرت رسید.

خانواده ام پس از تحقیق در خصوص کلاس‌های بازیگری کودک و خردسال، اردیبهشت سال ۱۳۹۷ من را در کلاس‌های بازیگری خانم مهرنوش دارا برای آموزش بازیگری ثبت نام کردند. در طی همین کلاس‌ها برای اولین بار با همت و کارگردانی خانم دارا در تئاتر کودک و خردسال از سن ۴تا ۱۲ سال به نام «چرا خرس‌ها دم‌های کوتاهی دارند» و تئاتر «کاترپیلار» بازی کردم. رایان سرلک

رایان سرلک با پیرهن چهارخونه و شلوار طوسی

این مطلب توسط  بازیگر آنلاین منتشر شده که حاوی عکس بازیگران خردسال است.

بیوگرافی ماهک ثباتیان

ماهک ثباتیان از بازیگران ایرانی زیر ۲۰ سال در ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ در شهر تهران به دنیا آمده و در حال حاضر مشغول تحصیل می باشد .

شروع بازیگری او

ماهک عزیز فعالیت هنری خود را از ۴ سالگی و با حضور در عرصه تاتر شروع کرده است.
بازی خوب و درخشش در چند نمایش نشان از استعداد وی در بازیگری و آینده ای درخشان برای این بازیگر کوچک سینما و تئاتر را میدهد.

حضور در سینما

ثباتیان برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم سینمایی چشمهایت به کارگردانی حسین طبیب زاده به صورت حرفه ای بازیگری خود را در سینما شروع کرده است.
او در فیلم چشمهایت با مجید مشیری، فخرالدین صدیق شریف، مریم خدارحمی، سیما خضرآبادی، سام کرمی ،محسن ثباتیان، ایمان نصر و… همبازی بود.
ماهک بازیگر کوچک سینمای ایران بعد از ایفای نقش عالی و حرفه ای خود در فیلم هزار سال با تو به تهیه کنندگی احمد مقامی و مجتبی کریمی و کارگردانی حسین طبیب زاده نیز حضور دارد و در این فیلم ایفای نقش کرده است.

ماجرای طلاق مهتاب کرامتی چه بود؟

تیپ ماهک ثباتیان با کت و شلوار لی

هزار سال با تو به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است و بزودی اکران خواهد شد
او در فیلم هزار سال با تو همبازی ، رز رضوی ، مجید مشیری ، نیما شاهرخ شاهی ، مهران رجبی ، سام کرمی ، شهین تسلیمی ، مهدی امینی خواه و سولماز حصاری محسن ثباتیان و … میباشد .

 

بیوگرافی دوقلوهای پایتخت، سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگران ایرانی زیر ۲۰ سال متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا در کنار نسرین نصرتی در سریال پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

نگاهی بر بیوگرافی ترنم کرمانیان

ترنم کرمانیان از بازیگران ایرانی زیر ۲۰ سال متولد 1 آبان 1388، بازیگر است.

او در سال 1395 در فیلم سینمایی «حقه باز دم دراز» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا محمودزاده بازی کرده است.

اولین حضور ترنم کرمانیان در شبکه نمایش خانگی در سال 1396، با سریال «بالش‌ها» به کارگردانی و نویسندگی احمد درویشعلی پور بود. این سریال مضمونی کودکانه و اجتماعی دارد. ترنم کرمانیان در سریال نمایش خانگی «بالش‌ها» با داریوش فرضیایی, ارژنگ امیرفضلی, امیر نوری, رامبد شکرآبی و حدیث فولادوند هم‌بازی بوده است. سریال «بالش‌ها»، ابتدا در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و سپس در ایام نوروز سال 98 از شبکه دو تلویزیون پخش گردید.

زندگینامه مهران احمدی از کارگری تا بازیگری

پرتره ترنم کرمانیان با لباس و دستبند سبز

دومین حضور ترنم کرمانیان در شبکه نمایش خانگی در سال 1397 در «هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی بود.

از تئاترهای ترنم کرمانیان می‌توان به تئاتر «ماه در آب» به کارگردانی سیدعلی هاشمی اشاره کرد.

از سریال‌های تلویزیونی ترنم کرمانیان می‌توان به سریال «نفس شیرین»، «دلدادگان»، «هاتف» و … اشاره کرد.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل ترنم کرمانیان بازیگر خردسال سریال کرگدن

نگاهی بر بیوگرافی یاس نوروزی

عکس یکی دیگر از بازیگران خردسال یاس نوروزی بازیگر خردسال سریال دودکش و پادری

یاس نوروزی از بازیگران ایرانی زیر ۲۰ سال متولد 5 مرداد 1385 است.

او بازیگری را از سن 6 سالگی با فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری آغاز کرد، او را دوست مادرش که دستیار کارگردان بود به فرزاد اژدری معرفی کرد. وی در این فیلم با پارسیا شکوری‌فر همبازی بود و بعد از این فیلم در چند کار دیگر نیز با هم همکار شدند و اکنون با هم دوستان نزدیکی هستند.

او سپس با سریال‌های «دودکش» و «پادری» به تلویزیون رفت و بیش‌تر در میان مخاطبین شناخته شد. سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی بود.

یاس نوروزی و محمدرضا شیرخانلو از بازیگران کودک این سریال بودند و هر دو از ایفای نقش در این سریال خرسند هستند. یاس، محمدرضا را بازیگر بهتر و با تجربه‌تری می‌داند و سعی می‌کند در کار از او کمک بگیرد تا در کنار هم بهتر عمل کنند.

یاس می‌گوید خودش کمی شیطون‌تر از نقشی که بازی می‌کند است. او در این سریال با بازیگران مطرحی مانند بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز، الناز حبیبی، نگار عابدی و امیرحسین رستمی همبازی بود.

این همکاری مجددا در سریال «پادری» نیز تکرار شد.

یاس نوروزی در فیلم سینمایی «دزد و پری» به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت به ایفای نقش پرداخته است. در این فیلم بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی و رامین ناصرنصیر حضور داشته‌اند.

یاس نوروزی دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک برای فیلم «دزد و پری» در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را کسب کرد.

تیپ طوسی یاس نوروزی با شال و مانتو

در بین کارهای یاس نوروزی می‌توان فیلم‌های -«فراری» -«مجرد چها ساله» -«شیفت شب» -«دزد و پری 1 و 2» -«لامپ 100» -«در مسیر باران» را نام برد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا