اخبار دیگران

خرید بهترین محصولات زناشویی و کاندوم بدون رودرواسی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی ازدواج کرده اید. یا قصد ازدواج دارید. و فکر خرید محصولات زناشویی و خرید کاندوم برایتان منجر به یک دغدغه بزرگ شده است. در کنار ما باشید. تا علاوه بر معرفی انواع محصولات زناشویی بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم.

رابطه زناشویی (جنسی)  رابطه‌ای شکوه‌مند است. که میان زوجین برقرار می‌شود. و یکی از بهترین لذت‌های دنیاست. در گذشته این رابطه بدون توجه به کیفیت و رضایت جنسی طرفین صورت میگرفت. اما با افزایش سواد جنسی پارتنرها به کیفیت رابطه نوع روابط تغییر شگرفی کرد. به همین دلیل محصولات زناشویی  با توجه به نیازهای متنوع افراد تولید و به بازار عرضه شدند. شناخت بهترین محصولات زناشویی و استفاده صحیح از آنها کیفیت رابطه بین زوجین را بالا می‌برد. مطالعات نشان داده‌ است که رضایت از برقراری رابطه جنسی اثر زیادی بر سلامت روحی و روانی افراد دارد. و بسیاری از طلاق های رواج پیدا کرده در جامع منشا خلق در احساسات و عدم ارضای جنسی افراد می باشد.

محصولات زناشویی به چه محصولاتی گفته میشود؟

در ابتدای کار باید شناخت درستی از اینکه محصولات زناشویی به چه مواردی تقسیم میشود؟! داشته باشیم.

تمامی کالاهایی که کیفیت رابطه جنسی را تحرت تاثیر قرار میدهند در دسته محصولات زناشویی قرار دارند.

برخی از محصولات جنسی:

  • انواع اسپری‌ (تاخیری،حجم دهنده و…)
  • انواع ژل های زناشویی (ژل لوبریکانت(ژل روان کننده)، ژل تاخیری، ژل بزرگ کننده و…)
  • انواع کاندوم (کاندوم خاردار،کاندوم تاخیری،کاندوم بزرگ کننده و…)
  • انواع تست های خانگی (تست بارداری ، تست HIV و…)
  • انواع لباس خواب و لباس زیر (از نوع شب)
10 ویژگی لوگوی ایده آل

 

انواع اسپری تاخیری

بسیاری از آقایان به خاطر مشکلات مختلفی مانند افسردگی ، دیابت ، ترس و… ، دچار زود انزالی می‌شوند. زود انزالی اعتماد به نفس آقایان را تت الشعاع قرار می‌دهد. این موضوع باعث میشود فرد از رابطه با همسر یا پارتنر خود بیزار شود و تمایلی به رابطه جنسی نداشته باشد. اسپری های تاخیری برای درمان مشکل زود انزالی جزو بهترین محصولات زناشویی  محسوب می‌شود. با خرید اسپری تاخیری مردانه با کیفیت می توانید. علاوه بر افزایش مدت زمان رابطه جنسی با همسر خود اعتماد به نفس از دست رفته خود را احیا کنید. از بهترین برندهای تولید اسپری تاخیری میتوان به اسپری ویگا (عقاب نشان)،پاورمن دلتازکس اشاره کرد.

 

انواع ژل های زناشویی

ژل های جنسی  یکی از محصولات زناشویی است در افزایش لذت جنسی در رابطه طرفین نقش بسیار مهمی دارد.

  • ژل تاخیری

ژل تاخیری همانند اسپری های تاخیری باعث افزایش زمان رابطه میشود. از بهترین ژل های تاخیری می توان به ژل تاخیری کرون 5 درصد اشاره کرد.

  • ژل حجم‌دهنده

ژل حجم دهنده باعث افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان می شود. ولی متاسفانه هیچ محصول معتبری قابلیت حجم دهندگی به میزان قابل توجه را ندارد. و بیشتر تبلیغات و تلقین ذهنی باعث فروش این محصول شده است.

  • ژل روان کننده

ژل روان کننده یا لوبریکانت (لوبریکنت) در زمانی استفاده میشود که واژن خشک است. یا فرد تمایل به رابطه مقعدی دارد. این ژل با لیز کردن باعث کاهش درد و استحکاک حین دخول جنسی میشود. از بهترین ژل های روان کننده میتوان به برند کرون و ژل روان کننده گالاردو اشاره کرد.

الگو گرفتن خانم ها، از سبک روسری بستن بازیگران

انواع کاندوم

کاندوم از جنس لاتکس و پلی اورتان تولید میشود. از کاندوم برای جلوگیری از بارداری و یا انتقال بیماریهای مقاربتی HPV مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاندوم میتواند 85 تا 95 درصد از بروز بارداری پیشگیری می‌کند. کاندوم دو دسته‌بندی کلی دارد:

  • کاندوم زنانه
  • کاندوم مردانه

این کاندوم‌ها به شکلهای مختلفی تولید می‌شوند:

  • کاندوم خاردار
  • کاندوم تاخیری
  • کاندوم ساده و کلاسیک

و… که در سایت رودرواسی میتوانید انواع کاندوم را ببینید.

هر یک از این کاندوم‌ها ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند که در حین برقراری رابطه جنسی بر اساس رضایت طرفین یکی از این کاندوم‌ها باید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع تست های خانگی

تست بارداری

بسیاری از زنان برای تشخیص بارداری از محصولات جنسی به نام تست بارداری و یا بیبی چک استفاده می‌کنند. یکی از هورمونهای بارداری هورمون گونادوتروپین و یا hGG است. این هورمون توسط سلولهای جفت تولید می‌گردد و وارد جریان خون می‌شود. اگر این هورمون در ادرار تشخیص داده شود تست بارداری مثبت است. دستور العمل استفاده از تست بارداری و یا بیبی چک بر روی جعبه آن آمده است. اما اگر می‌خواهید به طور قطعی بدانید که باردار هستید یا خیر باید به پزشک مراجعه کنید و آزمایش خون بدهید. آزمایش خون مطمن‌ترین روش برای تشخیص بارداری است.

تست ایدز خانگی Hiv Rapid Test

از دیرباز یکی از استرس های افراد جامعه اطلاع از مبتلا بودن به بیماری های خاص همانند ویروس اچ آی وی ( ایدز ) بوده است طی چند سال اخیر در ایران برای گرفتن تست ایدز مجبور به حضور در مراکز درمانی ، آزمایشگاه های خون و … بوده ایم اما اکنون با توجه به پیشرفت علم شما می توانید با خرید تست ایدز خانگی به راحتی با کمترین اطلاعات در مورد مبتلا بودن به ویروس ایدز اطمینان حاصل فرمایید.

فیلم خونه - پلتفرم پخش انلاین فیلم و سریال

سایت محرمانه رودرواسی مفتخر است که جزو پنج دارنده اول تست ایدز خانگی در ایران می باشد و شما می توانید با کمترین قیمت ممکن این تست فوق العاده را خریداری نمایید.

لطفا قبل گرفتن آزمایش ایدز به این موضوع توجه داشته باشید که دوره پنجره را گذرانده باشید مدت دوره پنجره ویروس اچ آی وی سه ماه پس از رابطه جنسی پرخطر ، انتقال خون آلوده و … می باشد.

شما با خرید این تست از سایت رودرواسی می توانید به صورت محرمانه و به دور از پرکردن فرم های مختلف در آزمایشگاه های محدود کشور در منزل با 5 دقیقه وقت گذاشتن این تست فوق العاده و دقیق را از خود یا اعضای خانواده بگیرید و بدون استرس از سلامتی لذت ببرید.

در صورتی که روابط جنسی پر خطر دارید حتما از کاندوم جهت سکس استفاده کنید تا در برابر بیماری های STD و ایدز دور بمانید.

انواع لباس خواب و لباس زیر

تجربه علمی نشان داده است هرگونه تغییر در رابطه جنسی باعث جذابیت پارتنرها و افزایش میل جنسی میشود. استفاده از لباس زیر جذاب و لباس خواب های متنوع می تواند به رابطه جنسی زوجین کمک بسیار شایانی کند.

انواع محصولات زناشویی  و خرید کاندوم را از رودرواسی  بخواهید!

رودرواسی  با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و طی نیم ساعت در شهر یزد  و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستانها محصولات جنسی  را درب محل کاملا محرمانه بدون ذکر نام رودرواسی روب بسته و جزییات کالا تحویل بگیرید. مشاوره های رودرواسی  در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد انواع محصولات جنسی به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

تجربه سرمایه گذاری استثنایی در ارز دیجیتال فانتوم

خرید آنلاین کاندوم و محصولات جنسی چه مزایایی دارد؟

در بین فروشگاه‌های حضوری، یک فروشگاه وسایل زناشویی وجود ندارد. معمولاً برای خرید محصولات زناشویی، باید به داروخانه‌ها مراجعه کرد. در این موارد هم بسیاری به خاطر خجالت، دچار مشکل می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا خرید اینترنتی وسایل جنسی بسیار پُرطرفدار باشد. خرید محصولات بهداشت جنسی با ارسال محرمانه باعث می‌شود تا اعضای خانواده و کسانی که با آن‌ها زندگی می‌کنید نیز متوجه خرید شما نشوند.

در خرید اینترنتی محصولات جنسی، می‌توانید به راحتی محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید. برای مثال انواع داروی تقویت قوای جنسی برای افرادی با مشکلات مختلف وجود دارد. وقتی که در داروخانه حضور داشته باشید، شاید به خاطر خجالت و نگاه سنگین دیگران، سریعاً اولین محصولی که به شما ارائه می‌شود را خریداری کنید. حتی از نظر قیمتی نیز نمی‌توانید این محصول را با محصولات دیگر مقایسه نمایید. این در حالی است که در خرید اینترنتی وسایل جنسی می‌توانید انواع محصولات را در کنار هم بگذارید و با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید. در این حال دیگر خبری از خجالت‌زدگی نیز نیست. در ضمن یک فروشگاه لوازم زناشویی اینترنتی www.roodarvasi.ir ، دارای تنوعی به مراتب بیشتر از یک داروخانه ساده حضوری است.

هنگام خرید محصولات زناشویی به داشتن نماد اعتماد الکترونیک، سابقه فعالیت فروشگاه، داشتن شماره تلفن ثابت و… توجه کنید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا