اخبار دیگران

تعمیر تخصصی و فروش مستقیم لوازم و قطعات یدکی ولوو سواری

 

 

اگه ماشینت ولوو هستش و دنبال تعمیرگاه و فروشگاه معتبری بیا اینجا !

امروزه برای تهیه قطعه و لوازم یدکی خودرو های خارجی باید بدنبال جایی بود که هم بتوان جهت خرید قطعه اورجینال به آن مجموعه اعتماد کرد و هم اینکه برای تعمیر خودرو خارجی خود دارای افراد متخصص باشد و برای شما یک تجربه خرید امن و تعمیر بدون نقص را برای شما فراهم کند  .

مجموعه گروه پارتلند در سال 1394 تاسیس شد و تمام هدف ما تعمیر تخصصی ولوو و تامین لوازم و قطعات مصرفی اورجینال خودرو ولوو با کمترین میزان سود برای مشتریان محترم بود تا در بازار فروش قطعات خودرو و تعمیرکاران جایگاهی برای برند خود بسازیم . به لطف خدا و با اعتماد شما، در حال حاضر   فروشگاه لوازم یدکی ولوو گروه پارتلند با کاملترین مجموعه قطعات و لوازم یدکی ولوو توانسته با جلب اطمینان مشتری جایگاه خوبی در بین رقبا پیدا کند .

لازم نیست دیگه دنبال تعمیرگاه تخصصی ولوو بگردی !!!

پیدا کردن تعمیرگاه تخصصی ولوو همواره کار سختی است؛ اما غیر ممکن نیست! ما با بهره گیری از افراد متخصص و علم تعمیر خودروهای ولوو در خدمت شما هستیم تا تعمیرات تخصصی خودروی شما را در محل شما و یا در تعمیرگاه مجهز ولوو گروه پارتلند انجام دهیم. نوع و میزان خرابی موجود در اتومبیل شما مهم نیست، هر چه که باشد ما می توانیم با بهترین کیفیت به رفع آن بپردازیم. همچنین اگر قطعه ای لازم باشد؛ ما آن را با بهترین کیفیت (اورجینال) و در کوتاهترین زمان ممکن خدمت شما ارائه خواهیم کرد. اگرچه ما میتوانیم تمام مشکلات خودروی ولوو شما را برطرف کنیم؛ همچنین اگر نیاز به تعمیر در محل داشته باشید؛ می توانید با شماره ثابت 02144569652 و یا شماره تماس 09198249416 تماس حاصل فرمایید تا ما در کوتاه ترین زمان نیروهای خود را به محل مورد نظر بفرستیم.

مهم ترین مشکلات زوجین بعد از ازدواج

کجا میشه قطعات و لوازم یدکی اورجینال ولوو رو با کمترین قیمت بازار پیدا کرد ؟!

هر قطعه ای که در خودرو یافت می شود؛ تاریخ انقضا دارد و بعد از اتمام آن باید به تعویض قطعه مورد نظر بپردازید. باتری، لنت ترمز، دیسک ترمز، شمع، کوئل، ترموستات، تسمه تایم، قطعات معیوب موتور و… بخش کوچکی از سرویس دهی و تعمیرات مجموعه ما محسوب می شوند. حتی شما اگر زمان بازدید روغن ترمز و تعویض تیغه های برف پاک کن خود را نداشته باشید؛ ما آن ها را برای شما انجام می دهیم. اگر لاستیک شما پنچر شده است، به ما مراجعه کنید تا پنچری لاستیک را به بهترین نحو رفع کنیم. همچنین اگر موتور شما نیازمند تعمیرات اساسی باشد؛ متخصصان ما می توانند ابتدا آن مشکل را پیدا کنند و سپس آن را رفع کنند. همچنین اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، ما قطعه اورجینال را برای شما از فروشگاه خودمان تامین میکنیم.

لوازم های پر مصرف خودرو های ولوو چیا هستن ؟

در فروشگاه گروه پارتلند ما توانسته ایم جامع ترین و کامل ترین قطعات و لوازم یدکی اورجینال ولوو را در انواع خودرو های ولوو (XC90 ، V40 ، XC60 ، C30 و C70) برای شما فراهم کنیم، برای مثال

  • لنت ترمز عقب و جلو ولوو
  • آینه بغل انواع خودرو های ولوو
  • فیلتر روغن ولوو
  • بوش طبق ولوو
  • و …..

 

دیگه نگران اصل بودن لوازم یدکی نباش !

شما با مراجعه به سایت اصلی شرکت ولوو و رعایت نکات زیر میتوانید از اصل بودن قطعه ولوو اطمینان حاصل کنید

  • داشتن نشان استاندارد
  • وجود هولوگرام اصلی شرکت ولوو
  • وجود بارکد روی کالا
  • خرید از فروشگاه معتبر
سابسیژکتور و میکروکانولا و همه چیز درباره آنها

سخن آخر

مجموعه ما توانایی تامین قطعات و لوازم مصرفی انواع ولوو سواری از جمله خودروهای XC90 , XC60 ,V40 ,C30 ,C70  با تضمین اصالت و پایین‌ترین قیمت را برای شما عزیزان دارد.

در واقع گروه پارتلند نه تنها بستری مناسب برای تعمیر اصولی و فنی خودرو ارزشمند شما را بوجود آورده است بلکه شرایط خرید قطعات اورجینال را نیز برای شما عزیزان تدارک دیده است.

همچنین تیم کارشناسان گروه پارتلند قادر به استعلام قیمت قطعات و لوازم یدکی دیگر خودروهای خاص در کمترین زمان برای شما مشتریان عزیز می‌باشد و در سریع‌ترین زمان و با هزینه ارسال رایگان به دست شما می‌رسانیم.

شماره تماس همراه  : 09198249416

شماره تماس ثابت : 02144569652

آدرس سایت :  partlandgroup.ir

آدرس تعمیرگاه و فروشگاه :  کیلومتر 7 جاده قدیم کرج،جاده باغستان،شهرک صنعتی گلگون، خیابان سوم غربی، پلاک2

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا