اخبار دیگران

چگونه بهترین طرح تاتو را انتخاب کنیم؟

تاریخچه تاتو به دوران باستان برمی‌گردد. در دوران باستان به طور معمول افراد با بهره‌گیری از رنگ‌های طبیعت و ساقه گیاهان، اشکالی را بر روی قسمت‌های مختلف بدن ثبت می‌کردند.

با توجه به این‌که طرح تاتو ثابت و دائمی است، نیاز است تا در انتخاب طرح تاتوی مناسب، سایز و محل قرارگیری آن دقت لازم صورت گیرد. باید سایز تاتو با قسمتی از بدن که قرار است تاتو روی آن ثبت شود، متناسب باشد.

هر طرح تاتو، نشان‌دهنده یک مفهوم یا معنی خاص است. به طور معمول طرح‌های ساده و ریز بر روی مچ پا، گردن یا مچ دست مورداستفاده قرار می‌گیرند و طرح‌های بزرگ و پیچیده‌تر بر روی اعضای بزرگ‌تر اجرا می شوند.  امروزه استفاده از تاتو در بین جوانان، جنبه زیبایی دارد. طرح تاتو، نشان‌دهنده علاقه، اعتقاد و طرز تفکر یک فرد است.

در این مقاله به بررسی و معرفی تعدادی از طرح‌های جذاب و پرطرفدار تاتو می‌پردازیم.

معرفی انواع سبک‌های تاتو

انواع طرح‌های تاتو در سبک‌های گوناگونی جای می‌گیرند. این سبک‌ها عبارت‌اند از: سبک واقع‌گرایی، سبک آمریکایی، سبک آبرنگی، سبک مدرن، سبک سنتی مدرن، سبک مصور، سبک چیکانو، سبک سیاه‌قلم، سبک تریبال، سبک ژاپنی.

معرفی چند طرح تاتوی پرطرفدار

تاتو ساعت

تاتو ساعت مفهوم تعادل بین مرگ و زندگی را می‌رساند. طرح تاتو ساعت مفهوم اهمیت زمان را نیز القا می‌کند. شما می‌توانید از تلفیق تاتوی ساعت با طرح‌های دیگر، آفریننده طرحی زیبا و منحصربه‌فرد بر روی بدن خود باشید. ترکیب طرح تاتوی گل با تاتوی ساعت، نشان‌دهنده حفظ احترام  به زنده‌ها است. همچنین ترکیب این تاتو با آتش یا جمجمه نشان‌دهنده رویکرد تاریک‌تر است.

خرید بلیط هواپیما کیش از بین تمام فروشندگان با رادار361

تاتو مچ پا

تاتو مچ پا از تاتوهای پرطرفدار و محبوب در بین افراد، به‌خصوص جوانان بشمار می‌آید. شما برای زدن تاتو روی پا باید متحمل درد باشید. در این تاتو امکان آسیب رساندن به بدن نیز وجود دارد. چراکه پوست پا در عین نازکی نزدیک به استخوان پا قرار دارد و کمتر از قسمت‌های دیگر بدن چربی دارد.

تاتو کاری روی پا ۲ تا ۳ هفته زمان نیاز دارد. این تاتو باتوجه‌به استفاده مکرر از جوراب و کفش در اثر گذر زمان کم‌رنگ می‌شود. تاتو مچ پا به طور معمول یک تاتوی زنانه است و طرفداران آن بیشتر خانم‌ها هستند. تاتوی پا به‌راحتی پوشیده می‌شود و استایل شیکی از شما به نمایش می‌گذارد.

استفاده از طرح‌های تاتو در ابعاد کوچک، مناسب استفاده در محل مچ پا هستند. شما می‌توانید طرح‌های متنوعی از گل، حیوان یا هر چیز دیگری را در ابعاد کوچک، در قسمت مچ پا تاتو کنید.

تاتو ماه

این تاتو مفهوم خلاقیت و رشد را القا می‌کند. شما می‌توانید تاتوی ماه را در قالب یکی از اشکال ماه، مانند ماه کامل, ماه نیمه، یا هلال روی بدن خود تاتو کنید.

تاتوی ماه کامل با ماوراءالطبیعه در ارتباط است. تاتوی نیمه ماه درحقیقت زنی را نشان می‌دهد که در حال تغییر، رشد و شکوفایی است. هلال ماه مفهوم تغییرات و امیدواری را نیز می‌رساند. شما می‌توانید تاتوی ماه را در ترکیب با اشکال و طرح‌های دیگر نیز به کار ببرید.

تاتو کاکاشی (شخصیت انیمه ناراتو)

تاتو کاکاشی، تاتویی است که این روزها در بین جوانان محبوبیت پیدا کرده است. درواقع کاکاشی هاتاکه، نام شخصیتی است که در مجموعه مانگا و انیمه ناروتو وجود دارد.

چگونه بهترین جراح بینی را پیدا کنیم؟

این شخصیت در ابتدای داستان سرد و خشک جلوه می‌کرد اما پس از آن کاکاشی، وفاداری خودش را نسبت‌به دوستان و اطرافیانش نشان می‌دهد. نام کاکاشی هاتاکه به معنای مترسک کشتزار است. کاکاشی در داستان سری اول مربی تیم ۷ بود. در این تیم شخصیت‌هایی چون ساسوکه اوچیها، ساکورا هارونو و ناروتو اوزوماکی حضور داشته‌اند. تاتوهای شخصیت‌های ناروتو نشان‌دهنده حماقت فراوان یا معنای عمیق  از یک چیز هستند. همچنین می‌توان به‌واسطه آن‌ها اهمیت دوره‌ای از زندگی مانند نوجوانی یا کودکی را القا کرد.

در کنار تاتوهای نارو تو می‌توان از یک جملة خاص نیز استفاده کرد. تعدادی از تاتوهای ناروتو، نشان‌دهنده نمادی از یک قبیله هستند. این تاتوها به طور معمول در نواحی سینه، پشت، ساعد یا بازو طراحی می‌شوند.

تاتو گل رز

تاتو گل رز از محبوب‌ترین تاتوهایی است که در میان دختران و خانم‌ها طرفدار بسیاری دارد. زیبایی و جذابیت خیره‌کننده گل رز در کنار خارهایش، القاکننده حس زیبایی و درد به طور همزمان است. درواقع تاتو گل رز به شما یادآوری می‌کند که محافظ قلب خود باشید و به‌راحتی به اطرافیان اعتماد نکنید.

طرح تاتوی گل رز در هر رنگی، القاکننده معنا و مفهوم به‌خصوصی است. به‌طوری‌که تاتوی رز زرد، نشان‌دهنده دوستی و شادی و تاتوی رز سرخ مفهوم عشق، خشم و اشتیاق را می‌رساند. شما می‌توانید از ترکیب تاتوی گل رز با طرح‌های جذاب و چشم‌نواز دیگر، بر روی بدن خود لذت ببرید‌. تاتوی ترکیبی گل رز به همراه پرنده، قلب، جمجمه یا مار مرسوم است.

تاتو پروانه

تاتو پروانه نیز از تاتوهای پرطرفدار و محبوب، اغلب در میان خانم‌ها است. شما می‌توانید انواع تاتوی پروانه را با طراحی ظریف و خیره‌کننده‌ای داشته باشید. تاتوی پروانه طرحی است که همیشه و در تمام دوران ها قابل‌استفاده است و از مد نمی‌افتد. این تاتو مفهوم تغییرپذیری، عشق و امید را می‌رساند.

برای خرید مودم چه باید کرد؟

تاتو طرح ماندالا

طرح ماندالا طرحی است که در قالب یک دایره، از نمادها و شکل‌های گوناگون تشکیل شده است. شما می‌توانید این طرح را به‌صورت پیچیده و در ابعاد بزرگ بر روی بازو یا ران پا نقش کنید، یا این‌که در ابعاد کوچک‌تر در زیر بازو یا روی مچ دست تاتو کنید. این طرح نماد آرامش، تعادل و هماهنگی است.

تاتو حیوانات

در میان تنوع طرح‌های تاتو، این روزها استفاده از تاتوی حیوانات نیز رواج زیادی پیدا کرده است. به‌طورکلی در پشت طرح تاتو از هر حیوانی، مفهوم و نمادی وجود دارد. این طرح‌ها القاکننده مفهوم وفاداری، زندگی، بازیگوشی، سلطه‌جویی، شجاعت، آزادی و… هستند.

تاتوی حیوانات در انواع مینیمالیستی و ظریف برای زنان و دختران، و در ابعاد بزرگ‌تر و خشن برای آقایان مورداستفاده قرار می‌گیرند. در زیر به چند مورد از تاتوی حیوانات اشاره می‌شود.

تاتو شیر یا ببر وحشی

این طرح اغلب در میان مردان دیده می‌شود. شیر یا ببر وحشی، نمادی از قدرت، سلطه گری، و شجاعت است و غرور و تکبر فرد را به نمایش می‌گذارد.

تاتو جغد

طرح تاتو جغد نیز در طرح‌های متنوع در میان عموم رواج‌ دارد. این طرح نمادی از علم‌، دانایی و شب‌زنده‌داری را به نمایش می‌گذارد.

تاتو اسب

این طرح تاتو اغلب موردتوجه آقایان قرار می‌گیرد و نمادی از زیبایی، عظمت و نجابت است. می‌توانید برای زدن تاتوی اسب، بازو یا ساق پا را انتخاب کنید. بهتر این است که تاتوی اسب با جوهر سیاه زده شود.

تاتو ماهی

ماهی نماد موفقیت، ثروت یا بینش عمیق است. هر ماهی مفهوم خاصی دارد. به‌عنوان‌مثال، قزل‌آلا نمادی از دانش و درک بالا است.

نکات مهم قبل از خرید آهن آلات

تاتو طاووس

طاووس، نقش‌ونگار زیبا، خاص و پیچیده‌ای دارد. ازاین‌رو، زدن تاتوی طاووس بر روی بدن به طور کامل، کمی مشکل خواهد بود. در طرح طاووس اغلب به پر آن اکتفا می‌شود.

اجرای بهترین و زیبا ترین تاتوها را از سمپل تاتو بخواهید

علاوه بر طرح‌های فوق، تاتوهای دیگری چون لوتوس، قلب، بال، تیر، قطب‌نما، انواع گل‌ها، تاتو سه‌بعدی، متن‌ها، اسامی و … امروزه بسیار رایج هستند.

سمپل تتو ارائه‌دهنده خدمات، در زمینه اجرای انواع تاتو، در سبک‌ها و طرح‌های متنوع به شما عزیزان است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به تاتو بوده، یا اینکه در جست‌وجوی طرح مناسب و کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر قبل از انجام تاتو هستید سایت سمپل تاتو را دنبال کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا