اخبار دیگران

دستورالعمل تعمیر مبل

دستورالعمل تعمیر مبل

میزان پارچه مبل مورد نیاز برای روکش و تعمیر مبل یکی از سوالات مهم و متعددی است که خریداران مبل ال همیشه از خود می پرسند. در این مقاله قصد داریم در مورد تعمیر مبل و سایز پارچه مبل مورد نیاز پاسخی کامل و جامع بدهیم.

سوالات فوق اغلب توسط مشتریان به خصوص خانم ها از متخصصان مبلمان پرسیده می شود. اگر کمی در مورد آن فکر کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که هیچ پاسخ قطعی برای این سوالات وجود ندارد. در زیر به توضیح کامل این مشکل می پردازیم

اکثر مبلمان در مجموعه های 7 و 8 نفره ساخته می شوند. صرف نظر از صندلی های میز ناهارخوری باید به این نکته توجه کنیم که مدل های مختلفی در ابعاد مختلف ساخته می شوند و بنابراین سایز پارچه مورد نیاز برای ست مبل چستر متفاوت است. چندین دلیل اصلی وجود دارد که تفاوت سایز پارچه مبل را تعیین می کند.

لازم به توضیح است که معمولاً کارگاه یک تا دو متر پارچه را علاوه بر مقدار لازم پارچه برای موارد پیش بینی نشده توصیه می کند. و یک نکته بسیار مهم: بهتر است چند متر پارچه بیشتر از آنچه سفارش داده می شود تهیه کنید. زیرا اگر یکی از مبل ها به هر دلیلی نیاز به روکش کردن داشته باشد، شما اجناس لازم را تامین می کنید.

در اکثر موارد (تقریباً همه پارچه ها) عرض قوس های پارچه مبل 140 سانتی متر است. بنابراین زمانی که تا شده شما به 20 متر پارچه برای مبل خود نیاز دارید، این طول پارچه است! یعنی مساحت پارچه مورد نیاز 28 متر مربع خواهد بود. با توجه به مقاله بالا به 5 مورد قبلی که از نظر سایز پارچه موثر هستند می پردازیم

ام دی اف پاک چوب [قیمت کابینت ام دی اف پاک چوب]

فرض کنید می خواهید یک مبل صدفی را تعمیر کنید. آیا فکر می کنید همه تولیدکنندگان مبلمان برای ساخت آن از استانداردهای جهانی پیروی می کنند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس باید بگوییم که اشتباه می کنید! اختلاف چند سانتی متری در ابعاد مبل می تواند پارچه مورد نیاز را 2 تا 5 متر افزایش دهد که به دلیل محدودیت عرض پارچه مبل به 140 سانتی متر است. مجموعه چوب ساردین قصد دارد در این مقاله به طور مفصل به این موضوع بپردازد، پس با ما همراه باشید.

این سوال کاملا واضح است و نیازی به توضیح بیشتر ندارد. یک مبل 8 نفره به پارچه بیشتری نسبت به مبل 7 نفره نیاز دارد.

مدل های مختلف مبلمان به اندازه های مختلف پارچه نیاز دارند. برخی فقط شامل پشت و صندلی هستند، در حالی که برخی شامل دسته، پشتی، تشک، گوشواره، دور مبل و غیره هستند. بنابراین، پارچه مورد نیاز برای هر کدام متفاوت است.

پارچه مبل تک گل بیشتر از پارچه ساده یا با گل های مختلف و ترکیبی استفاده می شود. دلیل این امر این است که مبل شما باید با کف و پشتی گلدار (گل بزرگ) پوشانده شود. این مشکل باعث افزایش سایز پارچه مبل می شود.

این نیز کاملاً واضح است. اگرچه کوسن صندلی دیده نمی شود، اما حداقل به دو یا سه متر پارچه نیاز دارد. یک متر پارچه مبل می تواند 2 کوسن بزرگ یا 4 کوسن کوچک بسازد.

هر چه کارگاه حرفه ای تر و با تجربه تر باشد، کالاهای کمتری به شما ارائه خواهند داد. یک برش اشتباه می تواند یک متر پارچه را خراب کند. بنابراین تعمیر مبل را به کارگاهی بسپارید که تجربه کافی برای کار شما داشته باشد.

مواد غذایی رژیم‌های 10 بازیگر معروف توسط دورمون آشکار شد

تعمیرگاه های مبل معمولاً برای برآورد قیمت و سایز پارچه مبل مورد نیاز بازدید رایگان دارند. آنها همچنین اطلاعات مورد نیاز برای ارسال تصاویر از طریق پیام هایی مانند واتس اپ و تلگرام را در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت خود قرار داده اند. بنابراین بدون اتلاف وقت می توانید اندازه پارچه مبل مورد نیاز خود را دریابید.

علاوه بر قیمت تعمیر مبل، قبلا توضیح دادیم که اگر یکی از مبلمان شما آسیب دید و نیاز به تعویض روکش مبل دارید، می توانید از پارچه ای که از قبل تهیه کرده اید استفاده کنید. این به این دلیل است که پاپیون های مختلف پارچه رنگ های متفاوتی دارند. معمولاً یک یا دو پرده روشن تر یا تیره تر هستند و خرید مجدد باعث می شود این تفاوت رنگ ظاهری ناخوشایند برای مبل شما ایجاد کند.

متراژ استاندارد پارچه مبلی در بازار چقدره؟!

1- اندازه مناسب به شدت تحت تأثیر عوامل زیر است:

نوع ست مبل

شکل مبل

ابعاد مبل

تعداد بالش

پارچه انتخابی شما

2- عرض پارچه مبل چقدر است؟در پاسخ باید بگوییم که عرض پارچه مبل معمولی موجود در بازار معمولا 140 سانتی متر است. البته پارچه های 2.80 و 3 متری هم هست ولی بیشتر برای پرده استفاده می شود.

عرض پارچه 1.40 است و شلی ندارد. پهنای تخت های مبل نصف شده و برای دو مبل یا دو مبل کافی است.

3- هر چه تراکم پارچه در بافت بیشتر باشد کیفیت آن بهتر است و لبه های شلی ندارد.

سایز پارچه مبل مناسب برای انواع مبل های موجود در بازار معمولاً دارای ابعاد زیر است:

قبل از تبلیغات چه کارهایی انجام بدیم؟

مبل تکی کوچک یا متوسط ​​با پشتی بلند حدود 6 تا 7 متر

مبل راحتی یک نفره بین ۷ تا ۹ متر

مبل دو نفره 14 متری

سه نفره 16 تا 18 متری

مبل 4 نفره 20 تا 22 متری

سایز پارچه مبل که ذکر کردیم بر اساس سایز متوسط ​​مبل ها و مبل هایی است که در آنها از پارچه ساده استفاده شده است. اگر پارچه مبل با طرح می خواهید، 10-20 درصد بیشتر از اندازه های بالا نیاز دارید. البته طرح پارچه را حتما تکرار کنید تا به موازات دو طرف مبل قرار گیرد.

اگر می توانید محل اتصال پارچه را بر اساس کاناپه موجود تعیین کنید، الگوی عمودی را برای هر اتصال تکرار کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک گل پارچه ای که 25 سانتی متر دیگر تکرار می شود را در مرکز مبل قرار دهید، به 25 سانتی متر اضافی از لبه نیاز دارید.

خودت را اندازه بگیر!

علاوه بر اندازه هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، می توانید اندازه مناسب را خودتان تهیه کنید. روند کار به صورت زیر است:

برای به دست آوردن طراحی دقیق تر، هر قسمت از مبل را که نیاز به پارچه دارد اندازه گیری کنید و آن قسمت ها را با هم اضافه کنید، سپس 10-15٪ به عنوان حاشیه خطا اضافه کنید. بهتر است اندازه گیری را از قسمت بیرونی پشت، سپس پشت، سپس قسمت بیرونی دسته ها و سپس داخل دسته ها شروع کنید. سپس صندلی یا تشک و بالش را اضافه کنید.

15% به هر یک از این اندازه ها به عنوان حاشیه ایمن اضافه کنید تا اندازه پارچه مناسب برای کاناپه را بدست آورید. برای محاسبه طول مورد نیاز پارچه، مساحت (بر حسب متر مربع) را بر 1.4 تقسیم کنید.

چرا باید آلمانی یاد بگیریم ؟ مهاجرت به آلمان و آموزش زبان سخت آلمانی

توجه کنید، می توانید چندین نوع کالا را ترکیب کنید. مثلا در قسمت های مختلف مبل از پارچه های ساده با گل یا نقش و نگار استفاده کنید. برای پارچه های طرح دار، سایز مناسب پارچه ای که می خواهید در آن قسمت مبل مانند دسته ها استفاده کنید را در نظر داشته باشید. اگر می خواهید پارچه مبل را خودتان عوض کنید، باید بدانید که کار با پارچه مبل با طرح ساده بسیار راحت تر از طرح دار است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا