اخبار دیگران

سلبریتی ها چه قهوه ای را بیشتر انتخاب میکنند و چه نوع قهوه ای را ترجیح میدهند!!!

قهوه یک نوشیدنی عالی برای شروع یک روز است. اکثر افراد مشهور از این قانون پیروی می کنند و همیشه صبح ها با یک فنجان قهوه داغ و عصرها با مقداری نوشیدنی اکم کافئین تر از خود پذیرایی می کنند. آیا می خواهید کشف کنید که افراد مشهور چه می نوشند؟ به خواندن پست ادامه دهید و بدانید در فنجان های محبوب ترین افراد چه چیزی وجود دارد.

قهوه مورد علاقه سلبریتی ها: تیلور سوئیفت  Taylor Swift

چند سال پیش، تیلور گفت که روز خود را با یک لیوان آب پرتقال تازه شروع می کند تا رژیم غذایی سالمی داشته باشد. با این حال، طبق شایعات واقعی طرفداران، تیلور عاشق نوشیدن یک کافه لاته بزرگ با سیروپ کارامل محصولی از کمپانی مطرح استارباکس است.  همچنین، او قهوه لاته با سیروپ کدو تنبل را نیز دوست دارد. او در مصاحبه ای خود اشاره کرد، در کنار نوشیدن قهوه استارباکس او کیک رژیمی را نیز دوست دارد و تمایل دارد در کنار کافه لاته خود حتما از کیک رژیمی نیز استفاده نماید.

خواننده خوش صدا آمریکایی ریحانا  Rihanna

اطلاعات زیادی در مورد نوشیدنی هایی که ریحانا نوشیدن آنها را ترجیح می دهد وجود ندارد. با این حال، چندی پیش حداقل یک راز فاش شد. این روزها، این یک واقعیت شناخته شده است که ریحانا عاشق نوشیدن قهوه سرد است.

اگر می خواهید محبوب ترین نوشیدنی سرد را بنوشید، باید در ابتدا بهترین دانه های قهوه عربیکا را از بهترین فروشگاه قهوه خریداری نماید و بعد از خرید قهوه دانه های قهوه خود را مناسب با قهوه ساز خود آسیاب نمایید و سپس باید مقداری شیر را گرم کنید و آن را پف کنید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی

عصاره قهوه دم کرده خود را با شیر در یک فنجان بزرگ مخلوط کرده و تکه های یخ را اضافه کنید. نوشیدنی شما اکنون آماده می باشد.

مایلی سایرس Miley Cyrus

موکا شکلات سفید استارباکس نوشیدنی شماره 1 است که مایلی سایرس دوست دارد صبح یا هر زمان که روزش را شروع می کند بنوشد. مایلی آن را با شیر بدون لبنیات سفارش می دهد زیرا او یک گیاهخوار است. به همین دلیل، او در شب 100٪ هوشیار است.

لیندزی لوهان Lindsay Lohan

لیندسی لوهان مانند دیگر افراد مشهور دوست دارد روز خود را با یک فنجان قهوه شروع کند. نوشیدنی مورد علاقه او قهوه اسپرسو با روست تیره و طعم تلخ می باشد. قهوه تلخ با میزان روبوستا بالا (کافئین بالا) نوشیدنیه خوبی، برای افزایش انرژی در صبح است، به خصوص اگر با شربت طعم دار شده باشد.

جنیفر آنیستون Jennifer Aniston

این بازیگر مشهور آمریکایی از میل کردن قهوه ای که با شیر ترکیب شده باشد، لذت نمیبرد و تمایل به نوشیدن قهوه ای غلیظ مثل اسپرسو را دارد که توسط دستگاه نسپرسو میتواند به راحتی در منزل آن را برای خود تهیه نماید، دارد. جنیفر عاشق قهوه معمولی است که هر یک از بهترین قهوه سازهای زیر 200 دلار می تواند در عرض کمتر از یک دقیقه آن را درست کند.  کپسول قهوه از راحت ترین مدل قهوه ها میباشد که کافیس، آن را درون دستگاه قرار داده و دکمه مورد نظر خود را بزنید تا حجم آب و غلظت قهوه شما را تنظیم نماید.

بریتنی جین اسپیرز Britney Spears

بریتنی اظهار داشت که او یکی از طرفداران واقعی چای Passion Tango از استارباکس است. با این حال، طرفداران او را با یک فنجان لاته سرد در دستش، زمانی که او در حال ترک استارباکس بود، مشاهده کردند. همچنین برخی شایعات می گویند که او یکی از طرفداران واقعی فراپوچینو با طعم توت فرنگی است. داستان های مختلفی در مورد اعتیاد بریتنی اسپیرز و نوشیدنی های مورد علاقه او وجود دارد. متأسفانه، تقریباً غیرممکن است که بفهمیم کدام یک از آنها درست است.

مهاجرت پرستاران به چه روش هایی امکان پذیر است؟

هایدی کلوم Heidi Klum

هایدی گفت که به سختی می تواند روزی را بدون قهوه شروع کند. این یک نوشیدنی منحصربه‌فرد است که به او کمک می‌کند انرژی خود را برای کنار آمدن با برنامه‌های فشرده دریافت کند.  او به میل کردن وتهیه قهوه های دمی و قهوه فوری علاقه مند می باشد. با تشکر از زمانی که برای مطالعه این مطلب صرف نموده اید، لازم به ذکر می باشد در حالت کلی نمیتوان گفت که چه قهوه ای میل کردنش بهتر یا بدتر می باشد، زیرا تمام نوشیدنی های قهوه به ذائقه و سلیقه افراد بستگی دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا