اخبار دیگران

راهنمای خرید لپ تاپ استوک تاپ با قیمت و شرایط مناسب

این روزها خرید لپ تاپ استوک با توجه به قیمت افزایشی دلار خرید منطقی تری نسبت به لپ تاپ های نو محسوب می شود! بر خلاف گذشته امروزه افراد بیشتر تمایل خرید به لپ تاپ ها را دارند تا سیستم های خانگی. لپ تاپ ها بیشتر نیازهای شما را برطرف میکند. اما همچنان کسانی هستند که سیستم های خانگی را به لپ تاپ ها ترجیح می دهند و بسته به نیاز خود سیستم خانگی تهیه میکند.

لپ تاپ استوک این روزها به دلیل قیمت مناسب، بهترین راه حل برای افرادی است که نمی خواهند هزینه های سنگین برای خرید لپ تاپ های نو پرداخت کنند. در این روزها یک لپ تاپ معمولی به قیمتی فروخته می شود که در همین سه چهار سال پیش با این پول می توانستیم یک خودرو یا حتی یک خانه تهیه کنیم. با افزایش  و نوسان شدید ارز و دلار ، خرید این لپ تاپ ها بسیار منطقی و مقرون به صرفه است.

لپ‌ تاپ استوک چیست؟

در ایران لپ تاپ استوک بیشتر با دستگاهی شناخته می شد که در بازار ایران نمیتوانستید آن را پیدا کنید تا حدودی این تعریف درست بود. لپ تاپ های استوک که در دهه گذشته وجود داشتند به طور معمول از دستگاه های رایج در بازار بهتر و کیفیت عالی تری داشتند.علاوه برسود مالی از خرید این دستگاه ها؛ به علت داشتن کانفیگ بهتر، خرید این دستگاه ها به صرفه بود.

با محدود شدن تولیدات لپ تاپ کمپانی ها، لپ تاپ های استوک نیز مانند گذشته نیستند. شما میتوانید لپ تاپ های آکبند و یا حتی دست دوم لپ تاپ های استوک امروزی را در بازار ایران پیدا کنید. مانند انواع مک بوک، سرفیس، لپ‌ تاپ‌ دل ، HP یا ایسوس!

حقایق جالب درباره کانادا

با مطالبی که گفته شد آیا لپ تاپ استوک دیگر وجود ندارد؟ برای پرسش به این پاسخ می‌ توان دستگاه‌های استوک را در چهار دسته استوک مرجوعی، استوک سازمانی، استوک نمایشگاهی و استوک دست دوم جای داد. سه دسته اول نسبت به دسته آخر قدمت بیشتری دارند.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

قبل از خرید هر لپ تاپ دست دوم باید به گرید بندی آن توجه کنید، گرید به معنای میزان کارکرد لپ تاپ می باشد گرید بندی ها به صورت A++، A ،B،C میباشد.قبل از هر چیز سعی کنید لپ تاپ با گرید A یا A++ خریداری کنید لپ تاپ های استوک گرید A دارای کارکرد کمی هستند و طبیعتا سیستمی که کارکرد کمی داشته باشد عمر بیشتری خواهد داشت.

نکته بسیار مهم دیگر توجه به سلامت سخت افزاری سیستم می باشد ، به دلیل این که هر لپ تاپ از اجزای اصلی رم، هارد، پردازنده و گرافیک تشکیل شده است باید این موارد از نظر سلامت کارکرد تست شوند زیرا ایجاد مشکل در هر کدام از این سخت افزار ها باعث اختلال در عملکرد سیستم می شود.

برای تست هر کدام از سخت افزار  های لپ تاپ خود راهکار های بسیار ساده ای وجود دارد که در چند دقیقه می توانید بطور کامل سلامت سخت افزاری سیستمتان را تست کنید که در ادامه برای شما به طور کامل شرح داده می شود.

مراحل تست سخت افزاری لپ تاپ

تست هارد (حافظه داخلی):

اگر لپ تاپ شما هارد معمولی دارد جهت تست آن برنامه hard disk sentinel را نصب نمایید و اگر هارد شما از نوع ssd یا msata یا m2 میباشد از برنامه  ssd life استفاده نمایید.

تکنیک خرید و فروش ضایعات در تهران

تست رم و گرافیک و پردازنده:

با نصب برنامه speccy اطلاعات کامل از کلیه سخت افزارهای سیستم همراه با عملکردشان را میتوانید مشاهده کنید. بعد از این که اپلیکیشن را باز می‌کنید، Speccy اطلاعات را به صورت گرافیکی در رابطه با همه قطعات سخت افزار به شما نمایش خواهد داد.برنامه های دیگری مثل GPU Z و CPU Z نیز جهت تست گرافیک و پردازنده می باشند.

بهترین مارک های لپ تاپ استوک در بازار کدام است ؟

لپ تاپ استوک اچ پی و لپ تاپ استوک dell ، از بهترین و محبوب ترین تولیدکننده های لپ تاپ در سراسر دنیا هستند. شرکت اچ پی مدل های مختلف لپ تاپ شامل سری های EliteBook، Pavilion  و… تولید می کند که در رده بهترین ها در بازار قرار دارند. لپ تاپ استوک اچ پی و لپ تاپ استوک dell با سخت افزار قوی در بازار موجود است. لپ تاپ استوک اچ پی، بیش تر در مدل های الایت بوک و پروبوک با داشتن طراحی مقاوم، صنعتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه وارد بازار های جهانی و با فاصله حدود دو سال روانه بازار خاورمیانه می شوند.

خرید مطمئن و آسان لـپ تاپ اسـتوک

قطعا ، خرید لپ تاپ استوک با وجود مزایای بسیار خوبی از جمله قیمت، کیفیت و سخت افزار عالی، به ضمانت و پشتیبانی خوب از سمت فروشنده نیاز دارد. فروشگاه اینترنتی کِی لپ (klap.ir)، مرکز تخصصی فروش محصولات دیجیتال صنعتی و استوک از جمله لپ تاپ، کیس، سرور و مانیتور با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت، با ارائه مهلت تست و ضمانت رایگان این محصولات را به فروش می رساند تا خریدی مطمئن و لذت بخش را با کمترین هزینه تجربه کنید. لیست قیمت لپ تاپ استوک در مدل های مختلف و متنوع در این فروشگاه موجود است. همچنین در این فروشگاه امکان سفارشی سازی و خرید محصول با کانفیگ بالاتر نیز وجود دارد.

اجزای بالابر ساختمانی شامل چه قطعاتی میشود
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا