اخبار دیگران

قیمت طراحی وب سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد.در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا عوامل تاثیر گذار در قیمت را با هم بررسی کنیم.

به صورت کلی وردپرس به جرات یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوای اپن سورس در دنیاست و طبق اعلام های رسمی بیش از 70 درصد وب سایت ها با این سیستم مدیریت محتوا طراحی شده اند.

تعدادی از عوامل تاثیر گذار در هزینه‌ی طراحی سایت با وردپرس را در زیر به صورت لیست براتون آوردم و در ادامه توضیحات تکمیلی و تجربیات خودم و موارد مهم را باهاتون اشتراک گذاری می‌کنم.

  1. انتخاب هاست مناسب برای سایت شما
  2. طراحی اختصاصی گرافیکی برای شما
  3. استفاده از افزونه‌های پریمیوم و یا رایگان
  4. استفاده از قالب رایگان و یا قالب های پولی
  5. تعداد نصب افزونه و میزان شخصی سازی
  6. میزان درخواست و نیاز کارفرما از طراح سایت
  7. تعداد صفحاتی (لندینگ پیج‌ها) که به طراحی اختصاصی نیاز دارد
  8. بهینه سازی سرعت
  9. بهینه سازی امنیت سایت وردپرسی شما

تعداد لندینگ پیج مورد نیاز در طراحی سایت

صفحات فرود کاربر و یا لندینگ پیج در اصطلاح به صفحاتی گفته می‌شود که کاربران زیادی در روز آنها را مشاهده می کنند.قطعا این صفحات برای افزایش نرخ تبدیل و افزایش فروش و برندینگ نیاز به زمان بیشتری برای بهینه سازی و افزایش تجربه ی کاربری دارد.تعداد لندینگ پیج هایی که برای کسب و کار خود نیاز دارید در قیمت طراحی سایت وردپرسی تاثیر گذار است.برای مشاهده انواع سایت هایی که با وردپرس میتوان طراحی کرد و اطلاع از قیمت و شرایط روی لینک طراحی سایت اصفهان کلیک کنید.

راهنمای خرید کواد کوپتر و نکاتی که احتمالا نمی‌دانید!

هاست در هزینه شما تاثیر گذار است

شرکت طراحی سایت شما باید به شما مشاوره در زمینه‌ی انتخاب هاست مناسب دهد.در صورتی که سایت شما ورودی زیادی ندارد می‌توانید از هاست های سرور داخل و پلن‌های اقتصادی و ارزان قیمت این شرکت‌ها استفاده کنید.ولی از معایب این کار میتوان به سرعت پایین لود و احتمال قطعی اشاره کرد.آپ تایم شرکت هاستینگ و میزان منابعی که از سرور در اختیار شما قرار میدهد را حتما بررسی کنید.

سرور ایران و یا سرور اروپا هم در قیمت طراحی سایت وردپرسی شما تاثیر گذار است و معمولا سرور های اروپا خدمات بهتری ارایه میدهند ولی قیمت بالاتری هم دارند.

طراحی گرافیکی اختصاصی

طراحی بنر ،اسلایدر و تعداد المان‌هایی که به طراحی اختصاصی گرافیکی نیاز دارند در قیمت می‌تواند تاثیر گذار باشد.در نظر بگیرید که شما خودتان تیم طراح سایت هستید و یک نفر نیروی فتوشاپ کار حرفه‌ای استخدام کرده اید.قطعا طراحی گرافیکی اخصتصاصی زمان بر است و یک زمان مشخصی از نیروی شما را میگیرد.پس این زمان هرچه بیشتر باشد شما هزینه‌ی بیشتری پرداخت خواهید کرد.

استفاده از افزونه و قالب رایگان و یا خریدنی

تعدادی از از افزونه‌های وردپرسی به صورت رایگان در مخزن وردپرس موجود است ولی تعدادی از این افزونه ها برای استفاده از ویژگی‌های بیشتر نیاز به خرید دارد.بسته به تیم طراح شما که این افزونه را از مارکت‌های ایرانی مانند ژاکت و یا خارجی خریداری میکند بستگی دارد.

قالب هم در وردپرس رایگان و پولی موجود است.طبیعتا قالب های رایگان مخزن وردپرس مانند 2022 و یا هلو  المنتور المان‌های کمتری برای طراحی دارد ولی قالب های خریدنی مانند آوادا،ووودمارت و … دست طراح سایت شما را بازتر میکند ولی نیاز به خرید و پرداخت هزینه دارد.پس هزینه ی طراحی سایت وردپرسی شما طبیعاتا بیشتر می شود.البته پیشنهاد می‌شود از قالب های خریدنی با لایسنس دائمی استفاده شود.

وظایف و مسئولیت‌های رایج نیروهای حراست و نگهبانی در مراکز مختلف

میزان درخواست کارفرما از طراح سایت

معمولا سایت های فروشگاهی،شرکتی و خبری را با وردپرس می‌شود پیاده سازی کرد ولی در صورتی که کارفرما نیاز‌های ویژه ای برای سایت خود داشته باشد قطعا باید هزینه ی بیشتری پرداخت کند البته در صورتی که با استفاده از وردپرس قابل اجرا باشد در غیر اینصورت باید سمت سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی برود.

نتیجه گیری نهایی

قیمت و هزینه‌ی طراحی سایت وردپرسی می‌تواند بسیار متغیر باشد و به صورت کلی به مدت زمانی که افراد حرفه ای برای طراحی سایت شما زمان می‌گذارند تاثیر گذار است.البته موارد بالا و لیست هزینه هایی که پرداخت میکنند هم جزو عوامل تاثیر گذار در قیمت است.در صورتی که نیاز به یک تیم طراح حرفه ای در شهر اصفهان دارید ما رخ نت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا