اخبار دیگران

انواع گل برای عروسی که بهتر است بدانید

وقتی صحبت از انتخاب بهترین گل عروسی به میان می آید ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند انواع دسته گل عروس، رنگ، در دسترس بودن فصلی، اندازه گل ها، نوع چیدمان شما با گل ها و غیره. . برخی قرمز، برخی سفید و برخی دیگر آبی را دوست دارند. البته رنگ های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به ترجیحات خود به آنها توجه کنید.

چیدن گل عروسی آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد و تنها سؤالی که دارید این است که کدام گل را برای تزئین انتخاب کنید، کدام گل در دسته گل عروسی من باشد، ساقدوش‌ها چه چیزی را حمل کنند، چه چیزی را برای قسمت مرکزی انتخاب کنید و غیره. بهترین گل آرایی عروسی نیاز به دانش، الهام و ایده روشن در مورد گل و نماد آنها دارد.

و برای کمک به شما در این کار دشوار، ما این راهنما را برای شما گردآوری کرده ایم. در اینجا سیتی گل همراه شماست تا هنگام قدم زدن در راهرو ایده کاملی در مورد بهترین گل ها برای عروسی خواهید داشت.

10 گل محبوب عروسی

1. گل رز


گل رزهای قدیمی واقعا قدیمی نیستند. آنها همیشه در هر سایه ای زیبا به نظر می رسند. از آنجایی که گل رز همیشه و در سایه های مختلف موجود است، همیشه می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اگر به دنبال گل قرمز برای عروسی هستید می توانید به سراغ یک دسته گل رز قرمز بروید . همچنین، اگر از طرفداران رنگ‌های پاستلی هستید و می‌خواهید گل‌های عروسی صورتی و سفید داشته باشید، چیدمانی از رزهای صورتی و سفید را به همراه داشته باشید.

چرا مستقیم از تولید کننده کابینت سفارش کابینت بدهیم؟

2. گل شیپوری

چه کسی می تواند به یک دسته گل عروسی زیبای شیپوری نه بگوید؟ این شکوفه‌های شیپوری رنگی شگفت‌انگیز دارند که آن را فوق‌العاده زیبا کرده است. نیلوفرهای شیپوری نیز در رنگ های زرد، نارنجی، بنفش تیره و صورتی مایل به زرد وجود دارند. اگر شیپوری را برای عروسی ترجیح می دهید ، پس حتما به سراغ نیلوفرهای بنفش پررنگ بروید تا ظاهری مدرن و شیک به آن اضافه کنید.

3. هورتانسیا

این گل های کوچک پرپشت در سایه های آبی، سفید، صورتی، بنفش موجود هستند. بنابراین، اگر عاشق گل‌های عروسی به رنگ قرمز هستید، به سراغ رنگ بورگوندی هیدرانسی بروید. نه فقط این، تنوع در رنگ‌های ادریسی گزینه‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً اگر عاشق گل‌های عروسی آبی روشن هستید، اگر به دنبال گل‌های عروسی سفید هستید، گل‌های آبی را امتحان کنید یا سفید را انتخاب کنید.

4. گل صد تومانی یا پیونی


این زیبایی های ظریف و چشمگیر هرگز نمی توانند سرها را برگردانند. گل صد تومانی به عنوان گل عروسی بسیار زیبا به نظر می رسد. بنابراین، می توانید فقط از گل صد تومانی استفاده کنید یا می توانید آن را با سایه دیگری ترکیب کنید. اگر عاشق گل های آبی و سفید هستید، گل صد تومانی سفید و هیدرانسی آبی می توانند مورد علاقه شما برای روز خاص شما باشند.

5. لاله

لاله ها رایج هستند اما نمی توان انکار کرد که آنها به طرز شگفت انگیزی دوست داشتنی هستند. با خرید گل لاله که در رنگ های مختلف موجود است، یکی از بهترین گل ها برای عروسی است. اگر گل آرایی با رنگ های روشن را ترجیح می دهید، لاله ها بهترین گزینه برای شما هستند. اگر ترکیب‌های منحصربه‌فردی مانند گل‌های عروسی بنفش و زرد را دوست دارید، به سراغ لاله‌های بنفش ترکیب شده با زنبق‌های زرد یا گل رز بروید. کمی نفس کودک را به ترکیب اضافه کنید و دسته گل عروس عالی برای حمل خواهد بود.

سریال حیثیت: اینجا پای حیثیت در میان است | اختصاصی در فیلیمو

6. گل آلاله


بودجه در واقع یک عامل مهم است و اگر به دنبال گل عروسی با بودجه هستید، آلاله چیزی است که باید به دنبال آن باشید. گل های آلاله در هر رنگی زیبا به نظر می رسند. این گل ها در رنگ های سفید، نارنجی، صورتی و زرد موجود هستند. اگر به گل عروسی بنفش و سفید علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم ترکیبی منحصر به فرد از رنگدانه سفید و زنبق بنفش باشد. ظاهر را بهبود می بخشد در حالی که آلاله آن را در جیب شما آسان می کند.

7. نخود شیرین


نخود شیرین شکوفه‌های ژولیده‌ای هستند که رایحه‌ای مانند آب نبات دارند. از این گل ها برای مدت طولانی در دسته گل ها استفاده می شد. سهم بنفش غنی نخود شیرین واقعاً توجه را به خود جلب می کند. طیف وسیعی از نخود شیرین وجود دارد – از سفید تا صورتی پررنگ و بنفش. بنابراین، اگر به دنبال گل عروسی آبی و بنفش هستید، نخود شیرین بنفش را با ادریسی آبی ترکیب کنید.

8. گاردنیا

عطری تند با برگ های مومی شکل، گاردنیاها به سادگی نفیس هستند. این گل های ساده واقعاً می توانند کل گل آرایی عروسی شما را تقویت کنند . اگر دوست دارید گل‌های رنگی مختلف را با هم ترکیب کنید، رنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و چند گاردنیا سفید را در بین آنها قرار دهید. این دسته رنگارنگ را پر جنب و جوش تر می کند.

9. ارکیده

با خرید گل ارکیده ک گل های زیبا و عجیبی هستند . می توانید از ارکیده ها در چیدمان های متفاوت و منحصر به فرد استفاده کنید. یکی از این ایده های منحصر به فرد برای عروس هایی است که عاشق گل های عروسی آبی و بنفش هستند. چند گل ارکیده ظریف بنفش را انتخاب کنید و می توانید آن را با گل محمدی یا حتی ساکولنت ترکیب کنید. نفس کودک را برای کنتراست اضافه کنید و با این چیدمان شگفت‌انگیز منحصربه‌فرد آماده هستید که در راهرو قدم بزنید.

چگونه بهترین نیم تنه بچه گانه را تهیه کنیم؟

5 گل برتر پاییزی برای عروسی



پاییز زیباست اگر مشتاقانه منتظر ازدواج در فصل مورد علاقه خود هستید، پس باید مطمئن شوید که گل عروسی را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با محیط پاییز نارنجی باشد. از رنگدانه طلایی گرفته تا چیدمان گل به رنگ غروب آفتاب، گل های پاییزی محبوب را برای عروسی به شما هدیه می دهیم.


  1. گل هورتانسیا و گل رز سنتی

گل رز سفید یا رز صورتی با ادریسی سفید می تواند گل های مناسبی برای عروسی پاییزی شما باشد. می توانید یک دسته بی دغدغه و آزاد از این گل ها ایجاد کنید و اکالیپتوس دانه دار و تاج خروس آویزان را اضافه کنید. همچنین می توانید چند برگ قرمز تیره به آن اضافه کنید و گل آرایی بی نظیر پاییزی شما آماده چرخاندن سر خواهد بود.

2. کوکب و شقایق

برای عروس خانم هایی که به ظاهر جذاب علاقه دارند، می توانید با لباس عروس سفید خود به سراغ گل محمدی و شقایق بروید. شقایق های سفید و گل محمدی قهوه ای را با چند تاک ترکیب کنید تا گل آرایی عالی برای روز عروسی خود داشته باشید. این چیدمان مطمئناً با احساسات پاییزی مطابقت دارد.

3. گل رز

از آنجایی که گل رز در رنگ های بسیار زیادی موجود است، می توانید رزهای رنگی مختلف را ترکیب کنید تا ظاهری مطابق با پاییز داشته باشید. گل رز قهوه ای و سفید را با چند گل صورتی ترکیب کنید و از برگ های سبز روشن به عنوان پرکننده استفاده کنید تا گل آرایی زیبا را تکمیل کنید .

4. ارکیده و آفتابگردان

ما می دانیم که با شنیدن این ترکیب کمی بد به نظر می رسد. این در واقع یک ترکیب منحصر به فرد است که می توانید در عروسی پاییزی خود داشته باشید. کاری که شما انجام می دهید این است که یک گل آفتابگردان و دو تا سه گل ارکیده در سایه های آبی یا بنفش بردارید. کمی نفس کودک و آلیوم بنفش اضافه کنید تا دسته گلی عالی برای عروسی پاییزی خود بسازید.

حرف آخر ابتدایی (لاماس): آموزش متفاوت دروس ابتدایی با هیجان و کارتون

5. گل رز و گل محمدی

هر دوی این زیبایی ها می توانند عروسی پاییزی شما را به عروسی عالی تبدیل کنند. رز هلویی یا رز صورتی رنگ های مناسبی برای عروسی پاییزی خواهد بود. بنابراین، برخی از آنها را انتخاب کنید و آن را با گل محمدی قرمز یا قهوه ای ترکیب کنید. مقداری برگ سبز تیره و توت هایپریکوم قرمز اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که چیدمان کاملاً خارج از این دنیا به نظر می رسد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا