اخبار دیگران

زمان ثبت نام لاتاری 2024 امریکا (لاتاری سال 1401)

برنامه لاتاری گرین کارت امسال (2022 میلادی و 1401 هجری شمسی) ، لاتاری 2024 آمریکا یا DV-2024 نامیده می‌شود. زمان ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا از 5 اکتبر 2022 ( 13 مهرماه 1401) شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا تا 8 نوامبر 2022 ( 17آبان 1401 ) خواهد بود. معمولا سالی که در انتهای نام برنامه های لاتاری آمریکا ذکر می‌شود، نشانگر زمان بسته شدن پرونده آن برنامه است. به طور مثال، تاریخ ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا در سال 2022 است، تاریخ اعلام نتیجه لاتاری 2024 آمریکا در سال 2023 است و تاریخ پایان رسیدگی به پرونده برندگان لاتاری 2024 آمریکا در سی ام سپتامبر 2024 است. در این مطلب قصد داریم به سوالات مربوط به تاریخ ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در سال 1401 و ابهامات مربوط به آن پاسخ دهیم.مجموعه گرین وین یک شرکت گرین وین در زمینه مهاجرت به آمریکا است و متخصص در اموری همچون ثبت‌نام لاتاری ، مشاوره لاتاری و اجرای پرونده اخذ ویزای برندگان لاتاری ، اخذ ویزای توریستی آمریکا و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا (بدون مدرک زبان و فقط با مدرک دیپلم) و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا است. از همین الان می‌توانید از طریق فرم ثبت نام لاتاری گرین وین به صورت آنلاین در لاتاری 2024 آمریکا ثبت نام کنید یا از طریق سامانه دریافت وقت حضوری ، وقت ثبت نام حضوری لاتاری در دفتر موسسه گرین وین را دریافت کنید. در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه گرین وین می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

تاریخ و زمان ثبت نام لاتاری 1401
با توجه به مطالبی که در بخش قبلی گفتیم، زمان شروع ثبت نام لاتاری در سال 1401، از 13 مهرماه آغاز می‌شود. مهلت ثبت نام لاتاری 1401 آمریکا نیز 33 روز است و تا 17 آبان 1401 ادامه خواهد داشت. در صورت هرگونه تغییر در تاریخ ثبت نام لاتاری 1401 از طریق صفحه اینستاگرام گرین وین اطلاع رسانی خواهد شد و مطالب نوشته شده در این مقاله نیز به روز خواهد شد. البته متقاضیان ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا که قصد دارند از خدمات گرین وین برای ثبت نام در لاتاری استفاده کنند، نیازی به صبر کردن تا زمان شروع ثبت نام لاتاری 1401 ندارند و می‌توانند از همین الان به وسیله فرم آنلاین سایت گرین وین، ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا را به انجام رسانند.به این نکته مهم توجه داشته باشید که زمان ثبت نام لاتاری تمدید نخواهد شد، چنانچه متقاضیان در مدت 33 روزه تعیین شده ثبت نام کنند، مهلت ثبت نام در لاتاری 2024 را از دست خواهند داد و برای ثبت نام مجدد در لاتاری باید تا سال بعد صبر کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم که به منظور فراموش نکردن زمان ثبت نام لاتاری و هم به منظور اینکه کارشناسان ما در گرین وین اطلاعات ثبت شده توسط شما را با دقت و فرصت بیشتری بررسی کنند، از همین الان به وسیله فرم آنلاین گرین وین در لاتاری 2024 آمریکا ثبت نام نمایید و ثبت نام خود را در روزهای آخر زمان ثبت نام لاتاری 2024 انجام ندهید.آن دسته از متقاضیان ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا که آشنایی کافی با ثبت نام های اینترنتی ندارند و یا بنا به دلایلی اعتمادی به ثبت نام های آنلاین ندارند. می‌توانند با مراجعه به دفتر موسسه گرین وین در تهران، از خدمت ثبت نام حضوری در لاتاری 2024 آمریکا استفاده کنند. برای استفاده از خدمت ثبت نام حضوری لاتاری، نیاز به دریافت نوبت است.ثبت نام حضوری لاتاری در دفتر موسسه گرین وین از 13 مهر 1401 تا 17 آبان 1401 همه روزه (حتی روزهای تعطیل) از ساعت 9 صبح تا 9 شب انجام می‌شود. برای دریافت نوبت ثبت نام حضوری لاتاری می‌توانید از طریق سامانه اینترنتی دریافت وقت حضوری اقدام نمایید.
زمان و تاریخ ثبت نام لاتاری 2024
بر طبق دستورالعمل ثبت نام لاتاری 1401 ، تاریخ دقیق ثبت نام لاتاری 2024 از 5 اکتبر 2022 شروع خواهد شد. بنابراین زمان دقیق ثبت نام لاتاری به وقت ایران، 13 مهر ماه 1401 خواهد بود. مهلت ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا نیز تا 8 نوامبر 2022 خواهد بود. بنابراین مهلت ثبت نام در لاتاری 1401 به وقت ایران تا 17 آبان 1401 خواهد بود. گفتنی است که متقاضیان ثبت نام در لاتاری به وسیله سایت گرین وین ، نیازی به انتظار برای زمان شروع ثبت نام لاتاری 2024 ندارند و از همین الان می‌توانید از طریق فرم ثبت نام لاتاری گرین وین در لاتاری 2024 آمریکا ثبت نام کنید. اطلاعات ثبت شده شما در فرم ثبت نام لاتاری گرین وین، توسط کارشناسان موسسه بررسی می‌شوند و در صورتی که اطلاعات ثبت شده در فرم صحیح و بدون اشکال باشد؛ در زمان شروع ثبت نام لاتاری 2024 این اطلاعات بر روی سایت اصلی لاتاری آمریکا ثبت خواهد شد. به این وسیله شما نیازی به پیگیری زمان ثبت نام لاتاری و نگرانی فراموش کردن آن را ندارید.

معرفی بهترین سرویس اینترنت پرسرعت برای تماشای فیلم

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا در سال 1401
برای ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا نیاز به داشتن شرایط پیچیده و خاصی ندارید و فقط کافی است که محل تولد شما در یکی از کشورهای مجاز برای ثبت نام لاتاری باشد و از حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری برخوردار باشید. در ادامه مقاله بیشتر درباره این دو شرط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری آمریکا صحبت خواهیم کرد.

شرط محل تولد برای ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1401
محل تولد متقاضیانی که قصد ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا (لاتاری 1401 آمریکا) را دارند، باید در کشورهای مجاز برای ثبت لاتاری باشد. کشورهای واجد شرایط، کشورهایی هستند که اتباع آن آمار مهاجرت پایینی به آمریکا داشته‌اند. بنابراین اگر متقاضی ثبت نام در لاتاری 2024 در کشوری با آمار مهاجرت بسیار بالا به دنیا آمده باشد، امکان شرکت در لاتاری 1401 آمریکا را نخواهد داشت. خوشبختانه متقاضیانی که محل تولد آن ها در کشور ایران یا افغانستان است، شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری 2024 را دارند و اتباع کشورهای ایران و افغانستان می‌توانند در لاتاری 1401 آمریکا ثبت نام کنند.
شرط حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1401
حداقل مدرک تحصیلی برای متقاضیانی که قصد ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا را دارند، مدرک دیپلم دوازده ساله است. به دلیل اینکه دانش آموزان در آمریکا برای اخذ مدرک دیپلم باید 12 سال تحصیل کنند، حداقل مدرک تحصیلی مورد قبول برای ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا، مدرک دیپلم 12 ساله است، یعنی متقاضی باید برای اخذ مدرک دیپلم خود دوازده سال درس خوانده باشد. بنابراین کسانی که دیپلم فنی و حرفه ای، دیپلم بزرگسالان یا دیپلم تحصیل از راه دور دریافت کرده باشند، حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری آمریکا را ندارند و باید از طریق شرط سابقه کار برای ثبت نام در لاتاری آمریکا اقدام کنند.

تور کازان؛ بایدها و نبایدهای سفر به کازان

شرط سابقه کار برای ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1401
افرادی که تحصیلات کمتر از دیپلم 12 ساله دارند یا مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و هنرستان دارند، می‌توانند به شرط داشتن 2 سال سابقه کار در لاتاری 2024 آمریکا ثبت نام کنند. متقاضیان ثبت نام در لاتاری به این منظور باید حداقل دو سال در شغل های تعیین شده سابقه کار داشته باشند. لیست شغل هایی را که سابقه کار در آن ها برای ثبت نام لاتاری مورد قبول است، می‌توانید در لیست شغل های مورد قبول برای شرط سابقه کار ثبت نام لاتاری مشاهده کنید. توجه کنید که شرط سابقه کار برای ثبت نام در لاتاری 1401 آمریکا، فقط برای متقاضیانی است که مدرک تحصیلی زیر دیپلم، دیپلم فنی و حرفه ای و هنرستان و یا دیپلم بزرگسالان دارند و متقاضیانی که مدرک دیپلم 12 ساله یا مدرک بالاتر دارند، نیازی به داشتن سابقه کار برای ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا ندارند.

در صورت نداشتن شرایط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری چه کنیم ؟
قبل از آنکه در مورد این موضوع صحبت کنیم، باید یک ابهام را برطرف کنیم. شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا فقط مختص به متقاضی اصلی شرکت در لاتاری آمریکاست و کسانی که زیر مجموعه او ثبت نام می‌کنند (همسر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی) نیازی به داشتن شرایط خاص ندارند. بنابراین اگر شما شرایط ثبت نام در لاتاری را ندارید، ولی همسر شما شرایط ثبت نام در لاتاری را دارد، همسر شما می‌تواند به عنوان متقاضی اصلی ثبت نام کند و شما به عنوان زیر مجموعه او ثبت نام می‌شوید.متقاضیانی که در کشور غیر واجد شرایط به دنیا آمده اند، ممکن است هنوز بتوانند در قرعه کشی گرین کارت 2024 شرکت کنند و می توانند بر اساس زادگاه همسرشان اقدام نمایند:به طور مثال، اگر شما در یک کشور غیر واجد شرایط متولد شده اید، اما همسر شما در یک کشور واجد شرایط به دنیا آمده، شما می توانید از سهمیه کشور همسرتان برای ثبت نام استفاده نمائید. با این شرایط شما می‌توانید گرین کارت آمریکا را دریافت کنید.
همسر شما برای دریافت گرین کارت واجد شرایط است.
شما و همسرتان در صورت برنده شدن می توانید با گرین کارت وارد خاک ایالات متحده شوید.
مثال: بیایید فرض کنیم که شما در کشور پاکستان متولد شده اید، جایی که بومیان آن برای ورود به قرعه کشی لاتاری واجد شرایط نیستند. اجازه دهید فرض کنیم که همسر شما در اسپانیا متولد شده است، کشوری که بومیان آنها واجد شرایط ثبت نام لاتاری هستند. پس شما می توانید زمان ثبت نام اسپانیا را به عنوان کشور تولد خود اعلام کنید، به این شرط که اطلاعات همسرتان نیز در فرم ثبت نام شما وارد شود.در صورتی که حداقل مدرک تحصیلی کافی برای ثبت نام در لاتاری آمریکا را نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا را حتما از طریق سایت گرین وین انجام دهید. در فرم ثبت نام لاتاری سایت گرین وین، گزینه های زیاد و اختصاصی وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید وضعیت مدرک تحصیلی و سابقه کار خود را به صورت بسیار دقیق و روشن مشخص کنید و در صورت برنده شدن در لاتاری، می‌توانید از خدمات مشاوره ای گرین وین برای رفع مشکلات خود استفاده کنید. مشکل نداشتن حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام در لاتاری، قابل حل شدن است و متقاضیان ثبت نام در لاتاری نباید نگران آن باشند.

برای خرید مودم چه باید کرد؟

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا در سال 1401
متقاضیان ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا ، هنگام ثبت نام نیاز به ارائه یا آپلود هیچ مدرکی ندارند و فقط باید اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد کنند. درست است که در هنگام ثبت نام هیچ مدرکی از متقاضی درخواست نمی‌شود، اما در صورت برنده شدن مدارک باید ارائه و توسط یک افسر کنسولی بررسی شود، تا درباره صدور گرین کارت تصمیم نهایی گرفته شود. اگر پس از برنده شدن نتوانید اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام خود را با مدرک اثبات کنید، دچار دردسر خواهید شد و ویزای لاتاری برای شما صادر نمی‌شود.

ثبت نام لاتاری 2024 بدون پاسپورت
در دوره های قبل ثبت نام لاتاری آمریکا، داشتن اطلاعات پاسپورت برای ثبت نام لاتاری الزامی بود. بنابراین افرادی که به عنوان متقاضی اصلی قصد ثبت نام در لاتاری آمریکا را داشتند، باید حتما پاسپورت تهیه می‌کردند. در سال های قبل ثبت نام لاتاری آمریکا بدون پاسپورت تنها در شرایط بسیار خاص امکان پذیر بود و فقط افغان هایی که به کشورهای دیگر پناهنده شده بودند و پاسپورت نداشتند، می‌توانستند ثبت نام لاتاری آمریکا بدون پاسپورت را انجام دهند. بنابراین در لاتاری های سال گذشته برخی دانشجوها، سربازان، مشمولان غایب از خدمت سربازی و کلا افرادی که به هر دلیل پاسپورت نداشتند نمی‌توانستند ثبت نام لاتاری آمریکا بدون پاسپورت را انجام دهند. اما خبرهای زیادی وجود دارد که ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا بدون پاسپورت خواهد بود.
طبق خبرهای رسمی منتشر شده، قاضی تیموتی جیمز کلی که یک قاضی فدرال در ایالت متحده آمریکاست، پس از برگزاری یک دعوی حقوقی، به دولت آمریکا حکم کرده است که دولت آمریکا اجازه ندارد که از متقاضیان ثبت نام لاتاری آمریکا اطلاعات پاسپورت را دریافت کند و این خلاف روال قانونی معمول برای پرونده‌های دارای سال مالی است. با توجه به این حکم قرار است که ثبت نام لاتاری 2024 بدون پاسپورت انجام شود. بنابراین با توجه به این حکم به احتمال 99 درصد ثبت نام لاتاری 2024 بدون نیاز به پاسپورت انجام خواهد شد، ولی یک درصد هم احتمال دارد که وزارت خارجه آمریکا کار خلاف حکم قانون انجام دهد و باید برای اطلاع از وضعیت نهایی پاسپورت در ثبت نام لاتاری 2024 ، تا زمان انتشار دستورالعمل لاتاری 2024 صبر کنیم.

راهنمای خرید میز کامپیوتر

پاسخ به سوالات متداول در زمینه تاریخ ثبت نام لاتاری 2024
زمان ثبت نام لاتاری آمریکا در سال 1401 چه تاریخی است؟
زمان ثبت نام لاتاری امریکا در سال 1401، از 13 مهرماه آغاز می‌شود و تا 17 آبان ماه 1401 ادامه خواهد داشت.
زمان قرعه کشی لاتاری 2024 امریکا (ثبت نام شده در سال 1401) چه زمانی است ؟
زمان اعلام نتایج لاتاری یا به اصطلاح عموم مردم زمان قرعه کشی لاتاری، معمولا 6 ماه پس از پایان زمان ثبت نام لاتاری اتفاق می‌افتد. با اینکه از الان نمی‌توان تاریخ دقیقی برای زمان اعلام نتایج لاتاری 2024 آمریکا تعیین کرد، اما با توجه به سال های قبل می‌توان پیش بینی کرد که زمان قرعه کشی لاتاری 2024 امریکا در ماه می سال 2024 ( اردیبهشت 1402 ) خواهد بود.

هزینه ثبت نام لاتاری چقدر است؟
هزینه ثبت نام در سایت اصلی ثبت نام لاتاری رایگان است، ثبت نام بر روی سایت اصلی ثبت نام لاتاری به زبان انگلیسی انجام می‌شود و در صورتی که هنگام وارد کردن اطلاعات در فرم دچار اشتباه شوید، هیچ هشداری به شما داده نمی‌شود. در این صورت ثبت نام شما تکمیل خواهد شد اما شانس شرکت در قرعه کشی لاتاری را از دست می‌دهید. موسسه گرین وین بزرگترین سایت ثبت نام لاتاری در ایران است، که خدمات کامل لاتاری گرین کارت آمریکا را از ثبت نام متقاضی تا رسیدن او به خاک آمریکا انجام می‌دهد.متقاضیان ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا می‌توانند با ورود به صفحه ثبت نام لاتاری سایت گرین وین از خدمات ما در زمینه ثبت نام لاتاری آگاه شوند و از همین الان نسبت به ثبت نام در لاتاری 2024 آمریکا اقدام کنند. گرین وین با توجه به خدمات افزوده ای که در زمینه ثبت نام لاتاری ارائه می‌دهد، هزینه ای را بابت خدمات ارائه شده دریافت می‌کند. هزینه ثبت نام لاتاری در سایت گرین وین منصفانه و در تناسب با خدمات ارائه شده است. برای آگاهی از هزینه ثبت نام لاتاری در سایت گرین وین می‌توانید وارد فرم ثبت نام شوید و در همان ابتدا با تعیین وضعیت تاهل و تعداد فرزندان، هزینه ثبت نام لاتاری برای شما محاسبه خواهد شد.

از کجا بفهمیم گوشی ویروسی شده؟

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا