اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی برن سات بازیگر معروف ترک و ناگفته های زندگی شخصی او

در این بخش بیوگرافی برن سات از بازیگران زن معروف ترک را مرور میکنیم. بیوگرافی برن سات بازیگر مشهوری که مردم او را بازی در سریال‌های عشق ممنوع (Forbidden Love) و فاطما گل (What is Fatmagül’s Fault) به خوبی به خاطر دارند، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.برای ایرانی‌ها برن سات با بازی در فیلم فصل کرگدن از بهمن قبادی، شناخته شده‌تر نیز هست. اگر دوست دارید بدانید این بازیگر ۳۸ ساله برای رسیدن به این سطح از شهرت از چه مسیری گذشته در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

برن سات چند سال سن دارد؟

برن سات زاده ۲۶ فوریهٔ ۱۹۸۴ ‏است و ۳۸ سال سن دارد.

برن سات فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

برن سات از سال 2004 تا کنون فعالیت میکند.

بهترین فیلم های برن سات کدامند؟

از میان بهترین فیلم های برن سات می‌توان به فیلم عشق ممنوع و فاطما گل اشاره کرد.

جدیدترین فیلم های برن سات کدامند؟

از جدیدترین فیلم های برن سات می‌توان به فیلم شبی روی زمین در سال 2020 اشاره کرد.

خلاصه بیوگرافی برن سات

نام اصلیبرن سات (ترکی استانبولی: Beren Saat‎)‌
تاریخ تولد۲۶ فوریهٔ ۱۹۸۴ ‏(۳۸ سال)
محل تولدآنکارا، ترکیه
محل زندگیاستانبول
تحصیلاترشتهٔ اقتصاد و مدیریت بازرگانی در دانشگاه باشکنت
پیشهبازیگر و مدل
سالهای فعالیت۲۰۰۴-تاکنون
همسرکنان دوعولو (۲۰۱۴-اکنون)
قد167 سانتی متر

بیوگرافی برن سات

بیوگرافی برن سات

بیوگرافی برن سات را این گونه شروع می‌کنیم:
برن سات (Beren Saat) متولد ۲۶ فوریهٔ ۱۹۸۴ در شهر آنکارا، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ترکیه است.

عکس فرامز قریبیان قبل از انقلاب به همراه مصاحبه
عکس کودکی برن سات
عکس کودکی برن سات

تحصیلات

در بیوگرافی برن سات بهتر است بدانید او آموزش ابتدایی و متوسطهٔ خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رساند. سپس در دانشگاه باشکنت رشتهٔ اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمایت دوستان دانشگاهی خود در مسابقهٔ ستاره‌های ترکیه (به ترکی استانبولی: Türkiyenin Yıldızları) شرکت کرد و نفر دوم شد. او توسط کارگردانی به نام تورمیز گیریتلیوغلو کشف شد و در اولین سریال خود «در عشق ما مرگ هست» بازی کرد.

بیوگرافی خانواده برن سات

در بیوگرافی برن سات درباره ی خانواده ی او آمده است: برن سات در ۲۶ فوریه ۱۹۸۴ در آنکارا به دنیا آمد و در همان شهر بزرگ شد. پدرش حسین آونی سات بازیکن حرفه‌ای و قدیمی فوتبال و مادر او آیلا سات می‌باشد او یک برادر بنام جم سات دارد.

عکس دوران کودکی برن سات به همراه مادر و برادرش
عکس دوران کودکی برن سات به همراه مادر و برادرش

ازدواج و وضعیت تاهل برن سات

بیشترین جستجوها در بیوگرافی برن سات درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

برن سات در فوریه سال ۲۰۱۲ وقتی 28 ساله بود با کنعان دوعولو 38 ساله وارد رابطه شد و در ۲۳ فبریه ۲۰۱۴ با او در شهر استانبول نامزد کرد. این دو نفر در ۲۹ جولای همین سال با هم در یک مراسم خصوصی در لس‌ آنجلس ازدواج کردند.

جالب است بدانید قبل از ازدواج با کنان دوغلو برن سات زیبا عاشق مردی به نام Efe بود که او در یک حادثه رانندگی به طرز فجیعی در گذشت .که در ان زمان این اتفاق تا چندین ما تیتر یک روزنامه های ترکیه بود.

برن سات و همسرش کنعان دوغلو
برن سات و همسرش کنعان دوغلو

طلاق برن سات

شایعات در مورد زندگی برن سات هر روز وجود داشته و این شایعات تا جایی پیش رفتن که “برن سات” در حال جدایی از همسرش “کنعان دوغلو” می باشد. خبرها حکایت از این داشتند که آن ها به صورت جدی در حال طلاق گرفتن هستند، به ویژه اینکه هر یک از آن ها در خانه های جداگانه و به تنهایی زندگی می کنند. در آن زمان به نقل از منبع نزدیک به “برن سات”این بازیگر ترکیه ای از همسرش کنعان تقاضای طلاق نموده و تأکید کرده که در ازای طلاق هیچ جبران مادی از همسرش نمی خواهد.

رابطه ی سحر دولتشاهی و همایون شجریان به همراه تصاویر دو نفره ی آنها

اما این اخبار زمانی تکذیب شد که بعد از برنده شدن همسرش که برنده جایزه بهترین خواننده مرد سال شده تبریک گفت. سات چند ساعت بعد با گذاشتن ایموجی (شکلک) ” تشویق” برای عکس همسرش در اینستاگرام دریافت این جایزه را تبریک گفت. و شایعه جدایی این دو بار دیگر کذب از آب در اومد.

برن سات و همسرش کنعان دوغلو
برن سات و همسرش کنعان دوغلو

علایق و حقایقی درباره برن سات

در ادامه بیوگرافی برن سات مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

فعالیت‌های خیرخواهانه برن سات

  • برن سات فعالیت‌های خیرخواهانه زیادی انجام داده است. در سال ۲۰۱۱ او چهره تبلیغاتی دئودورانت برند رکسونا شد و تمام ۱۰۰،۰۰۰ لیر دستمزدش را به یک بنیاد پناهگاه زنان به نام Mor Çatı بخشید.
  • در سال ۲۰۱۲ او تعدادی پیراهن برای مجله اله (Elle magazine ) با چهره خود روی آن‌ها طراحی کرد و بیشتر پول به دست آمده از فروش آن لباس‌ها در فروشگاه‌های NetWork به Nar Taneleri Projesi اهدا شد. یک خیریه برای تحصیل یتیمان با سن بین ۱۸ تا ۲۴ سال. در دسامبر همان سال، برن سات به عنوان مدل برای یک تقویم که توسط trendus.com طراحی شده بود عکاسی کرد. روی کاور این تقویم دختری با لباس سفیدبرفی بود که بیماری سرطان خون داشت. پول حاصل از فروش این تقویم‌ها به بنیاد سلامت و آموزش کودکان بیمار سرطان خون (Health and Education Foundation for Children with Leukemia) اهدا شد. همچنین شات در یک ویدیو برای پشتیبانی از زایمان سالم در افغانستان جلوی دوربین رفت.
  • در سپتامبر سال ۲۰۱۴ برن سات در کمپین پدر مرا به مدرسه بفرست (Baba Beni Okula Gönder) نیز با بقیه هم‌آواز شد. در اکتبر همین سال، در ماه آگاهی از سرطان سینه، برن سات در ورزشگاه عبدی ایپکچی (Abdi İpekçi Arena ) حاضر شد و به صورت نمادین و با یک توپ صورتی جامپ بال انجام داد. این حرکت در زمان مسابقات لیگ بسکتبال اروپا انجام گرفت. در همان ماه، برن سات و چندین سلبریتی دیگر در برنامه Gençliğe Hitabe حاضر شدند. این برنامه درباره کودکان و جوانانی بود که مشکلات شنوایی دارند و از زبان اشاره برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. او همچنین از نخستین افرادی بود که به قتل اوزگجان آلسان (Özgecan Aslan ) واکنش نشان داد. . او پیامی با مضمون تجربیات شخصی‌اش از چالش‌ها و سختی‌های زن بودن در ترکیه را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد.
بازیگران سریال سیاوش از ترلان پروانه تا میلاد کی مرام | عکس،بیوگرافی و خلاصه داستان

رد کردن بازی در ایران

برن سات که برای بازی در فیلم جن زیبا در ایران دعوت شده بود بعد از خواندن فیلمنامه بدلیل تازگی نداشتن نقش مورد نظر بازی در این پروژه را قبول نکرد

به جای او نورگل یشیلچای در این فیلم ایرانی بازی کرد

کارگردان فیلم ایرانی جن زیبا در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که چند بازیگر ترک از‌جمله برن سات را برای بازی در این فیلم در نظر گرفته بودیم که متاسفانه برن پیشنهاد بازی در فیلم جن زیبا را رد کرد.

طبق گفته وی، برن به دلیل تازگی نداشتن فیلمنامه بازی در جن زیبا را نپذیرفته است. پس از این ماجرا از نورگل یشیل چای برای بازی در این فیلم دعوت بعمل آمده بود که وی از این فیلم استقبال کرده و پیشنهاد بازی را سریعا پذیرفته بود.

ثروت برن سات

در بیوگرافی برن سات گفته میشود ثروت او حدود ۵ میلیون دلار تخمین زده می شود. و همچنین او علاوه برای ویلا شیکی که در استانبول دارد یک خانه مجلل هم در لسانجلس امریکا به مبلغ ۳ میلیون دلار دارد.عمده درامد او علاوه بر بازیگر از راه تبلیغات برای برند های مطرح بدست می آید.

او علاقه شدید به ماشین های لوکس گران قیمت دارد یکی از اتومبیل های او استون مارتین است که ۹۵۰۰۰دلار امریکا قیمت دارد

ثروت و ماشین برن سات

حقایقی جالب درباره ی او

  • برن ساعت به عنوان شخصیت اصلی در برنامه تلویزیونی Muhteşem Yüzyıl: Kösem بازی کرد که گفته می شد برای هر قسمت 90000 جایزه می گرفت.
  • برن ساعت پردرآمدترین بازیگر تلویزیون ترکیه از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ بود.
  • در اواخر سال ۲۰۱۰، مرکز مانیتورینگ رسانه پس از کاوش اعلام کرد که ساعت در میان شناخته‌شده‌ترین بازیگران برنامه‌های تلویزیونی و پرحرف‌ترین بازیگران تلویزیونی سال بوده است.
  • برن ساعت در لیست “Damgasını Vuranlar” 2010 که توسط روزنامه رادیکال توزیع شد، به عنوان بازیگر سال انتخاب شد.
  • سات در سال ۲۰۱۰ صدای باربی را در نسخه ترکی انیمیشن ” داستان اسباب بازی ” ۳ بازی کرد .
  • در دسامبر همان سال، او در برنامه ای که توسط Trendus.com ساخته و سازماندهی شده بود، به عنوان یک بانوی جوان درگیر سرطان خون حضور یافت.درآمد حاصل از این برنامه به بنیاد سلامتی و آموزش کودکان مبتلا به سرطان خون اهدا شد.
همسنگر شدن رضا توکلی با شهید بابایی تا فعالیت های انقلابی او

شروع فعالیت هنری برن سات

از مسابقه تا تبلیغات تلویزیونی

در ادامه بیوگرافی برن سات میرسیم به فعالیت هنری او. برن به کمک دوستان دوران کالجش، برای مسابقات Türkiye’nin Yıldızları ثبت نام کرد. او در این مسابقات که مربوط به بازیگری است رتبه دوم را به دست آورد.

برن سات در مسابقات Türkiye’nin Yıldızları
برن سات در مسابقات Türkiye’nin Yıldızları

پس از آن در تبلیغات تلویزیونی Tofita به کارگردانی سینان چتین (Sinan Çetin) حضور پیدا کرد.

ورود به بازیگری

بعد از آن توسط کارگردان معروف تومریس گیریتیل‌اوغلو (Tomris Giritlioğlu) کشف شد و اولین سریال تلویزیونی خود به نام در عشق ما مرگ هست (Aşkımızda Ölüm Var) حضور پیدا کرد. البته تومریس کارگردان این سریال نبود و برن نقش نرمین (Nermin) را برای نظیف تونچ (Nazif Tunç) و اومیت افِکان (Ümit Efekan) بازی کرد.

برن سات در سریال Aşkımızda Ölüm Var
برن سات در سریال Aşkımızda Ölüm Var

پس از بازی در اولین سریال، او برای نقش زیلان شهوار عزیزاوغلو (Zilan Şahvar Azizoğlu) در سریال تبعید در عشق (Aşka Sürgün) انتخاب شد. پس از آن و در سال ۲۰۰۶ به بازی در سریال به یاد بیاور عزیزم (Hatırla Sevgili) در نقش یاسمین اونسال (Yasemin Ünsal) پرداخت. پس از بازی در این سریال، برن شهرت جهانی بیشتری پیدا کرد. همچنین در سال ۲۰۰۷ برن برای قسمت ۱۲۱ سریال Avrupa Yakası در نقش مهمان ظاهر شد.

برن سات در سریال Aşka Sürgün
برن سات در سریال Aşka Sürgün

شهرت برن سات

سال ۲۰۰۸ سالی بود که برن را بیش از پیش به جلو پرتاب کرد. او در سال ۲۰۰۸ بازی در سریال معروف عشق ممنوع (Aşk-ı Memnu ) در نقش بیهتر یوره‌اوغولو زیاگیل (Bihter Yöreoğlu Ziyagil) را بازی کرد. او در این سریال که برگرفته از رمانی با همین نام، نوشته هالید زیا اوشاکلِگیل (Halid Ziya Uşaklıgil) بود، با کیوانچ تاتلوتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ)، سلچوک یونتم (Selçuk Yöntem) و نباهات چهره (Nebahat Çehre) همبازی شد. بد نیست بدانید عشق ممنوع که داستان عشق شخصیت برن سات به برادرزاده همسرش بود، پربیننده‌ترین سریال تاریخ ترکیه شد. پس از پخش این سریال برن سات نه تنها در ترکیه خیلی محبوب‌تر شد، بلکه در مصر نیز یک مستند درباره او ساختند. هنرنمایی او جوایز زیادی نیز به دنبال داشت. خلاصه که این سریال، واقعا مثل یک فنر، برن را به جلو پرتاب کرد!

ماجرای مسلمان شدن ماهایا پطروسیان چه بود؟
برن سات در سریال عشق ممنوع
برن سات در سریال عشق ممنوع

پس از عشق ممنوع و در سال ۲۰۰۹، برن اولین نقش خود در یک فیلم سینمایی را نیز تجربه کرد. نقش یک تن فروش یونانی به نام النا (Elena) در فیلم درد پاییز (Güz Sancısı). همچنین در فیلم بال‌های شب (Gecenin Kanatları) در نقش گجه (Gece) نیز حاضر شد. او در این فیلم یک “صحنه دونفره” با همکارش مورات اونلامیش (Murat Ünalmış) بازی کرد که وقتی در تیزر فیلم آمد، باعث هجمه علیه او شد. او در مراسم اکران فیلم شرکت نکرد و بعدها از تهیه کننده شکایت کرد. شکایتی که البته در سال ۲۰۱۳ پس گرفته شد.

صداپیشگی کارتون و حضور در تبلیغات

در سال ۲۰۱۰ برن نقش باربی در دوبله ترکی انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌های ۳ را نیز به عهده داشت.

سال ۲۰۱۰ همچنین برای برن، حضور در تبلیغات برند چیپس پاتوس (Patos) را به دنبال داشت که باعث افزایش ۴۵ درصدی فروش این چیپس شد.
پس از آن برن چهره تبلیغاتی برند رکسونا نیز نام گرفت.

شهرت جهانی با سریال فاطما گل

همین سال برای برن سات، سریال پربیننده بعدی را به دنبال داشت. گناه فاطما گل چه بود؟ (Fatmagül’ün Suçu Ne) یا همان فاطما گل که در ایران هم کم طرفدار ندارد. نقش اصلی این سریال به نام فاطماگل کتنجی ایلگاز (Fatmagül Ketenci Ilgaz) توسط برن بازی شد. گفته می‌شود برن سات برای بازی صحنه تجاوز، به همراه دوستانش مشاوره روانشناسی گرفته است. این سریال باعث شد یک بازی هم برای فاطماگل ساخته شود. بازی که در آن می‌توانستید از بین لباس‌های مختلف، برای او تیپ انتخاب کنید. این بازی بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفت و بازی شد.

علت کم کاری افشین سنگ چاپ چیست؟+ شکایت او از تازه وارد های سینما
برن سات در سریال فاطما گل
برن سات در سریال فاطما گل

برن در سال ۲۰۱۲ در فیلم فصل کرگدن به کارگردانی بهمن قبادی هنرنمایی کرده است. او در کنار بازیگرانی چون بهروز وثوقی، مونیکا بلوچی، علی پورتاش، آرش لباف، بلچیم بیلگین و جانر جیندوروک توانست مثل همیشه بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. او نقش مونیکا، بوس (Buse) را بازی می‌کرد.

این فیلم به مسئله کرد‌های سنی ایران پرداخته است. برن سات در این فیلم در نقش دختر مونیکا بلوچی ظاهر شده است.

او همچنین انیمیشن شجاع (Brave ) در نقش مریدارا (Merida) دوبله کرد.

برن سات در کنار بهروز وثوثی و عوامل فیلم فصل کرگدن
برن سات در کنار بهروز وثوثی و عوامل فیلم فصل کرگدن

در اواخر سال ۲۰۱۲ برن سات شروع به بازی در سریال انتقام (İntikam) کرد. سریالی که در آن برن سات نقش درین چلیک/یامور اوزدن (Derin Çelik/Yağmur Özden) را بازی کرد و اقتباسی از سریال آمریکایی به همین نام (Revenge) بود. او برای بازی در این سریال کلاس‌های رزمی خصوصی رفت تا در مبارزه مهارت پیدا کند. پوشش او در این سریال تا مدت‌ها نقل محافل بود

برن سات در سریال انتقام (İntikam)
برن سات در سریال انتقام (İntikam)

در سال ۲۰۱۳ برن سات در فیلم دنیای من (Benim Dünyam) که اقتباسی از فیلم هندی سیاه (Black) است، بازی کرد. او در این فیلم نقش الا (Ela) را بازی کرد. پس از بازی در این فیلم، یک وبسایت آمریکایی از برن به عنوان یک “ستاره” یاد کرد و گفت او این نقش‌ را حتی بهتر از بازیگر در فیلم اصلی بازی کرده است. درهمین سال او چهره برند “Duru Perfume Duş Jeli” شد و در فیلم‌های تبلیغاتی این برند حضور پیدا کرد.

برن سات در فیلم دنیای من (Benim Dünyam)
برن سات در فیلم دنیای من (Benim Dünyam)

در سال ۲۰۱۴ برن یکی از کاندیداهای بازی در نقش Kösem Sultan، در سریال ماه پیکر (Muhteşem Yüzyıl: Kösem) شد. او برای این تصاحب این نقش با بازیگرانی نظر برگوزار کورل (Bergüzar Korel)، طوبا بویوک اوستون (Tuba Büyüküstün) و هازال کایا (Hazal Kaya) رقابت می‌کرد. در ماه جون سال ۲۰۱۵ رسما اعلام شد که برن سات این نقش را به عهده گرفته است. او از قسمت ۷ سریال تا پایان فصل اول در ماه پیکر بازی کرد.

ماجرای خواندنی آشنایی و ازدواج نیما فلاح و سحر ولدبیگی
برن سات در سریال حریم سلطان
برن سات در سریال حریم سلطان

شما در حال مطالعه بیوگرافی برن سات در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

در سال ۲۰۱۵ برن سات با همسرش کنعان دوغولو (Kenan Doğulu) در کلیپ تبلیغاتی Arçelik حضور پیدا کردند. او همچنین صداپیشه شخصیت اسکارلت اورکیل (Scarlet Overkill) در دوبله ترکی فیلم مینیون‌ها (Minions) نیز بود.

سریال‌ بعدی که برن سات در آن‌ها هنرنمایی کرد سریال هدیه (The Gift) در نقش عطیه (Atiye) بود. او همچنین راوی نسخه ترکی مستند شبی روی زمین (Night on Earth) نیز بود.

برن سات در سریال هدیه (The Gift)
برن سات در سریال هدیه (The Gift)

لیست آثار هنری برن سات

در ادامه بیوگرافی برن سات باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم‌های سینمایی برن سات

سالنام فیلمنام نفش
2009Güz Sancısı
درد پاییز
Elena
النا
Gecenin Kanatları
بال‌های شب
Gece
گجه
2010Toy Story 3
داستان اسباب‌بازی ۳
Barbie
باربی
(صداپیشه)
2012Brave
شجاع
Merida
مریدا
(صداپیشه)
2012Rhino Season
فصل کرگدن
Buse
بوسه
2013Benim Dünyam
دنیای من
Ela
الا
2015Minions
مینیون‌ها
Scarlet Overkill
اسکارلت اورکیل (صداپیشه)

سریال‌های برن سات

سالنام سریالنام نقش
2004Aşkımızda Ölüm Var
در عشق ما مرگ هست
Nermin
نرمین
2005–2006Aşka Sürgün
عشق در تبعید
Zilan Şahvar Azizoğlu
زیلان شهوار عزیزاوغلو
2006–2008Hatırla Sevgili
به یاد بیاور عزیزم
Yasemin Ünsal
یاسمین اونسال
2007Avrupa Yakası
سمت اروپایی
Herself
نقش خودش
2008–2010Aşk-ı Memnu
عشق ممنوع
Bihter Yöreoğlu Ziyagil
بیهتر یوره‌اوغلو زیاگیل
2010–2012Fatmagül’ün Suçu Ne?
گناه فاطما گل چه بود؟ (فاطماگل)
Fatmagül Ketenci Ilgaz
فاطماگل کتنجی ایلگاز
2013–2014İntikam
انتقام
Derin Çelik/Yağmur Özden
درین چلیک/یامور اوزدن
2015–2016Muhteşem Yüzyıl: Kösem
ماه پیکر
Kösem Sultan
کوشم سلطان
2019–The Gift
هدیه
Atiye Özgürsoy
عطیه اوزگورسوی
2020Night on Earth
شبی روی زمین
Narrator
راوی
معرفی فیلم هندی گاناپات (Ganapath 2023)
برن سات در سریال Hatirla Sevgili
برن سات در سریال Hatirla Sevgili

جوایز و افتخارات برن سات

سالجایزهدسته‌بندیعنواننتیجه
۲۰۰۸Golden Tulip Fine Arts Awardبهترین بازیگر زنبه یاد بیاور عزیزمبرنده
۲۰۰۹جایزهٔ پروانهٔ طلاییعشق ممنوعبرنده
دبیرستان کاباتشدرد پائیزبرنده
دانشکده فنی یلدیزعشق ممنوعبرنده
دانشگاه بیکنتبرنده
۲۰۱۰Cinema is Here Festivalبازیگر زن جوانبال‌های شببرنده
Elle Style Awardsاستایل و بازیگریبرنده
جایزهٔ پروانهٔ طلاییبهترین بازیگر زنعشق ممنوعبرنده
AyaklıGazete.com Awardsبهترین بازیگر زن برای سریال‌های درامبرنده
Turkey Talk Magazineبهترین بازیگر زنبرنده
دانشگاه کادیر هاسبرنده
دانشگاه گالاتاسرایبرنده
دانشگاه مارمارابرنده
جایزه تلویزیونی اسماعیل جمبهترین بازیگر زن درامنامزدشده
۲۰۱۱دانشکده فنی یلدیزبهترین بازیگر زنفاطما گلبرنده
دانشگاه دوئوشبرنده
Association of Advertising Agenciesبرنده
2nd Quality Magazine Awardsبرنده
Esenler Municipalityبرنده
دانشگاه دوملوپیناربرنده
جوایز تلویزیون آنکارابهترین بازیگر زن درامنامزدشده
۲۰۱۲۷ امین دوره جایزه بین‌المللی سئولبهترین بازیگر زننامزدشده
دانشگاه کادیر هاسبرنده
AyaklıGazete.com Awardsبرنده
دبیرستان هادارپشاTop Actressبرنده
11. ROTABEST Awardsبهترین بازیگر زنبرنده
۲۵ امین دوره جایزه بین‌المللی کانسمر سومیتبرنده
هنرستان شیشلیبرنده
۲۰۱۳TUROBجایزهٔ تشکرعشق ممنوعبرنده
دانشگاه بیلکنتبهترین بازیگر زنفاطما گلبرنده
جایزه کیو. جی ترکیهزن سالبرنده
۲۰۱۴مجله هنری ملیتبهترین بازیگر زندنیای منبرنده
دانشکده فنی یلدیزبهترین بازیگر زن سینمابرنده
دانشگاه فنی استانبولموفق‌ترین بازیگر زنبرنده

صفحه اینستاگرام برن سات

برن سات ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 181 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی برن سات و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی برن سات و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی برن سات ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام برن سات @berenn_saat میباشد و بیش از 5میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد.

نوه ی پرسپولیسی سعید راد کیست؟

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا