اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردسریال ایرانیفیلم ایرانی

معرفی همه خواننده هایی که بازیگر شدند | از شادمهر عقیلی تا امیر مقاره

در سال‌های اخیر خواننده های بازیگر ایرانی شانس خود را برای بازی در فیلم‌ها، سریال‌های مختلف امتحان کرده‌اند. این تجربه در خصوص بعضی از خواننده های بازیگر جدی‌تر بوده و عده‌ای نیز فقط به طور سفارشی در عرصه بازیگری حضور یافته‌اند. به این بهانه به بررسی برخی از پررنگ‌ترین تجربیات حضور خواننده های بازیگر در عرصه سینما خواهیم کرد که در ادامه مشروح آن را از نظر می‌گذرانید.

اولین خواننده ای بعد از انقلاب بازیگر شد چه کسی بود؟

شادمهر عقیلی اولین خواننده ای بود که در عرصه ی سینما نیز فعالیت کرد.

رضا صادقی در کدام فیلم ها هنرنمایی کرده است؟

رضا صادقی در فیلم های بی خداحافظی و یاغی در نقش خودش هنرنمایی کرده است.

آخرین سریالی که فرزاد فرزین در آن هنرنمایی کرده است چه نام دارد؟

فرزاد فرزین اخیرا در سریال ملکه گدایان در نقش پارسا پارسا هنرنمایی کرده است.

سودای بازیگری برای خواننده ها تنها محدود به ایران نیست بلکه در کشورهای دیگر نیز همه‌گیری دارد. ادل، لیدی گاگا، هری استایل، شر، امینم، ریحانا، بیانسه، سلنا گومز، جنیفر هادسون، پینک، جسی جی، مایلی سایرس، ماریا کری، مدونا، جاستین تیمبرلیک، هیلی استاینفلد، لانا دل‌ری و . . . تنها گوشه‌ای از خواننده ها هستند که در تداوم مسیر حرفه‌ای خود، بازیگری را نیز تجربه کرده‌اند.

دنیای هنر، به عنوان دریای وسیعی است که هر هنرمندی می‌تواند به فراخور توانایی خود از شاخه‌های مختلف آن بهره‌منده شود، این مسئله همیشه مورد نقد عده‌ای از اهالی هنر بوده است. به هر حال اگر هنرمندی در سینما یا موسیقی موفق باشد، مشکلی ندارد که در هر دو زمینه فعالیت کند اما بارها هم دیده شده بسیاری از خواننده ها با وجود انگیزه زیادی که برای ورود به بازیگری داشتند، آنطور که باید موفق عمل نکرده‌اند و حتی شهرت خود را نیز از دست داده‌اند. اگر خواننده‌ ها برای نقش‌های مکمل وارد آثار نمایشی شوند، بد نیست اما وقتی در نقش اول و قهرمان داستان ایفای نقش می‌کنند بحث‌برانگیز شده و انتقادات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

بازگشت ستارگان سینما با سریال مرداب به شبکه نمایش خانگی

این معادله در ایران نیز همسو با امواج جهانی، در نخستین سال‌های ورود سینما به ایران و رونق صنعت فیلمسازی، خود را نشان داد. در سال‌های پیش از انقلاب، تقریبا تمامی خواننده ها معروف آن دوران، تجربه حداقل یک‌بار حضور مقابل دوربین‌های تلویزیون را چشیدند. رویه‌ای که پس از انقلاب، چندان به بار ننشست و تا دهه‌ها، خواننده‌ها، خواسته یا ناخواسته جلوی دوربین‌های فیلمسازی ظاهر نشدند.

این تابو اما در دهه نیمه‌دوم دهه ۷۰ شکسته شد و پس از آن در دهه ۸۰، برخی خواننده ها، به‌عنوان بازیگر، تجربه‌هایی را از سر گذراندند که چندان با استقبال قابل‌توجهی از سوی جامعه سینمایی و مخاطبان سینمایی مواجه نشد. این منوال در دهه ۹۰ نیز تداوم یافت تا اینکه طی چند سال اخیر، هم‌زمان با موج جدید فیلمسازی و علاقه به رونمایی از غافلگیری‌های بصری جدید، موجی از خواننده ها، جلوی دوربین رفتند و این‌بار این حضور، هم به گیشه سینما و شبکه نمایش خانگی رونق بخشید و هم با استقبال خیره‌کننده‌ای از سوی مخاطب مواجه شد.

اسامی خواننده های بازیگر ایرانی

در ادامه نگاهی داریم به نقش‌آفرینی خواننده های بازیگر جلوی دوربین:

شادمهر عقیلی از اولین خواننده های بازیگر ایرانی

نخستین خواننده‌ای که طی دو دهه اخیر، حضور مقابل دوربین فیلمسازی را تجربه کرده است شادمهر عقیلی است. جوان اول آن سال‌های موسیقی کشور که درخواست‌های زیادی برای نقش‌آفرینی در آثار سینمایی داشت، بالاخره در سال ۷۹ پذیرفت که در پر پرواز بازی کند. تجربه‌ای که به مذاق او خوش آمد و در گیشه هم با استقبال قابل‌توجهی همراه شد.

او یک‌سال بعد و درست چند ماه پیش از مهاجرت همیشگی خود، در شب برهنه بازی کرد که این فیلم اگرچه بعد از مهاجرت این خواننده و به شکل مثله‌شده‌ای به نمایش درآمد اما هرگز موفقیت‌های فیلم نخست این خواننده را به همراه نداشت. البته که هر دو فیلم، تنها به یک استفاده ابزاری از عقیلی بسنده کرده بودند و شاید در یک تعامل دوطرفه می‌شد متوجه شد که هم عوامل آن فیلم‌ها می‌دانستند شادمهر نمی‌تواند عمر زیادی در دنیای بازیگری داشته باشد و هم خود عقیلی به این حقیقت ایمان آورده بود که استعدادی در این حوزه ندارد.

ماجرای حرف های بحث برانگیز امیرحسین رستمی روی آنتن زنده چه بود؟

شادمهر عقیلی از اولین خواننده های بازیگر در ایران

رضا صادقی؛ از خواننده های بازیگر در سریال یاغی

رضا صادقی متولد ۱۳۵۸، از خواننده های بازیگر ایرانی اهل بندرعباس است. وی ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی بیشتر آثارش را به عهده دارد و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌ است. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که به خوانندگی رو آورد. اولین آلبوم خود را با نام «راز عشق» منتشر کرد. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری «کیمیا» آغاز کرد و آلبوم‌های «گل لاله»، «رویای شیرین» و «مستانه و دیوانه» را عرضه کرد. او در برخی کارهای خود از اشعار «مهدی اخوان‌ثالث» و «سهراب سپهری» استفاده کرده‌ است. او همیشه لباس مشکی بر تن می‌کند و به خواننده مشکی‌پوش معروف است. او با ترانه «مشکی رنگ عشقه» شناخته شد.

خواننده مشکی‌پوش در سال 90 در فیلمی به نام “بی‌خداحافظی” در نقش خودش بازی کرد که تجربه جالبی به نظر می‌رسید.این فیلم در همان سال اکران شد و علیرغم آن‌که فروش آن‌چنانی نداشت ولی برای صادقی کامنت‌های خوبی را به همراه آورد. صادقی در این فیلم چند قطعه هم خواند و چند اجرای زنده کوتاه هم داشت.

فیلم بی‌خداحافظی به کارگردانی احمد امینی و با بازیگری محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی و افشین هاشم داستان سه جوان را روایت می کند که هرکدام برای رسیدن به هدفی از بندرعباس عازم تهران می شوند و زندگی‌شان دست‌خوش اتفاقات مختلفی می‌شود.

او را اخیرا در سریال یاغی نیز دیده ایم.رضا صادقی در بخشی از قسمت جدید سریال یاغی به ایفای نقش پرداخته و در این نقش آفرینی او نقش خودش را بازی می‌کند.

رضا یزدانی خواننده ای که رسما بازیگر شد

در ادامه فهرست خواننده های بازیگر میرسیم به رضا یزدانی. رضا یزدانی متولد سال ۱۳۵۲ ، خواننده، نوازنده گیتار و آهنگساز است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت‌های خود را به صورت جدی آغاز کرد، آهنگسازی و خوانندگی تئاترهای «دادگاه جنجال‌برانگیز» و «اگر باران بخواهد» را انجام داده است. یزدانی اولین آلبوم خود را با نام «شهر دل» در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد. ترانه «وطن یعنی» را برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، خوانده است، همچنین در مرداد ۱۳۹۴ در کنسرت «شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی» به رهبری بهزاد عبدی به خوانندگی پرداخت. وی در سال ۱۳۹۶ خوانندگی نمایش «ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» به کارگردانی محمد رحمانیان را بر عهده داشت. یزدانی برنده جایزه جشن سالانه موسیقی ما برای آلبوم «دوئل در آینه» به عنوان «بهترین آلبوم پاپ راک» در سال ۱۳۹۵ و انتخاب مردمی در سال ۱۳۹۶ شد.

معرفی سریال دوز روزانه آفتاب جدیدترین سریال نتفلیکس

رضا یزدانی تقریبا هم‌زمان با حضور حرفه‌ای در دنیای موسیقی، به دنیای بازیگری نیز لبخند زد. از همان نخستین فعالیت‌های جدی‌اش در عالم موسیقی، به خواندن تیتراژ فیلم‌های سینمایی علاقه نشان داد و خیلی هم زود وارد دنیای بازیگری شد.

یزدانی علاقه بسیاری به سینما دارد زیرا که معمولا در هر آلبومش یک قطعه موسیقی دارد که فضای آن سینمایی است. همچنین تیتراژهای زیادی را هم برای تلویزیون و سینما اجرا کرده است.

حضورش را در سینما با سه‌گانه‌ای از مسعود کیمیایی آغاز کرد و توانست علاوه بر بازی در حکم، رئیس و محاکمه در خیابان، ترانه تیتراژ پایانی این آثار را نیز بخواند و به این ترتیب، کرسی خود را در دنیای سینما ثابت کند.او در ۱۸ سال تجربه بازیگری حرفه‌ای، تاکنون در فیلم‌هایی چون کیفر، طهران – تهران، متروپل، تیک‌آف، خوک و خائن‌کشی به ایفای نقش پرداخت.یزدانی با «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور در جشنواره فجر حضور داشت.وی همچنین در فیلم‌های «خوک»، «چند مسافر»، سریال تلویزیونی «از یادها رفته» ایفای نقش کرده است.

در سریال میدان سرخ با گریمی متفاوت در نقش شخصیتی به نام گروچف ظاهر شده؛ یک گنگستر بزرگ که قدرت و ثروت فراوانی دارد و پرونده خلافکارهای زیادی زیر دستش است. جایی بیرون شهر برای خودش دم و دستگاهی به هم زده و درست مثل یک پدرخوانده رفتار می‌کند، همه ازش حساب می‌برند و کسی جرات نمی‌کند روی حرفش حرفی بزند.

رزومه بازیگری یزدانی، به کارنامه موسیقایی وی طعنه می‌زند تا این کارنامه در آینده، قطعا قطورتر از اکنون شود.

رضا یزدانی در نقش گروچف در سریال میدان سرخ
رضا یزدانی در نقش گروچف در سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین؛ از خواننده های بازیگر در نقش پارسا پارسا!

فرزاد فرزین متولد ۱۳۶۰ خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و ترانه‌نویس است. وی کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی «شب بخیر تهران»، «کوله پشتی»، «صبح آمد»، «با ما اینجا»، سریال «راز پنهان»، برنامه تلویزیونی «ماه عسل»، سریال «آخرین بازی»، سریال نمایش خانگی «عاشقانه» و سریال نمایش خانگی «مانکن» را اجرا کرده‌ است. وی موسیقی حرفه‌ای را در سال ۱۳۸۷ با «گروه کروز» آغاز کرد اما گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اول خود «شراره» ترک کرد، این آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. پس از این فرزین همکاری با خواننده ها دیگر را آغاز کرد و با «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس»، «رضا صادقی» و «امید آمری» در قطعات پشت صحنه و هموطن هم‌آواز شد و قطعاتی را برای دیگر خواننده ها تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» به خوانندگی «محسن چاوشی» حضور افتخاری داشت.

سریال پلیسی سودا ؛ با هنرنمایی علیرضا طلیسچی

دومین آلبوم رسمی او با نام «شوک» در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه شد و با فروش بیش از ۱۴۰ هزار نسخه، در رتبه پنجم قرار گرفت. پس از موفقیت آلبوم «شوک»، آغاز به اجرای کنسرت‌هایی در سراسر کشور کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به تهران، کرج و کیش اشاره کرد. «شانس»، سومین آلبوم رسمی فرزاد فرزین اسفند ماه ۱۳۸۸ عرضه شد و در هفته اول با فروش خوبی مواجه شد. پس از موفقیت این آلبوم فرزین در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه‌ای مخصوص برنامه به نام «تو نزدیکی» را آماده کرد.

فرزاد فرزین یکی دیگر از خواننده های بازیگر است که سابقه چند تجربه تصویری را دارد. او در سال 85 در فیلم “پسران آجری” به کارگردانی مجید قاری‌زاده بازی کرد که این فیلم در سال 87 توسط شرکت تصویر دنیای هنر پخش شد. سپس در فیلمی دیگر به نام‌ “کنسرت روی آب” بازی کرد که بعدها از ایفای نقش در آن فیلم ابراز پشیمانی کرد.

فرزاد فرزین در پسران آجری
فرزاد فرزین در پسران آجری

“سگ‌های پوشالی” به کارگردانی رضا توکلی نیز آخرین تجربه سینمایی فرزین بود که در سال 92 اکران عمومی شد. فرزین این فیلم را اولین تجربه حرفه‌ای خودش در سینما می‌داند چون معتقد است که نقش‌هایش در دو فیلم قبلی، مربوط به موسیقی بود اما این فیلم اصلاً ارتباطی با موسیقی ندارد.

همچنین سابقه بازی در مجموعه‌های نمایش خانگی «عاشقانه»، «مانکن»، «ملکه گدایان» و «آهنگ دو نفره» را داشته‌است. وی در سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نقش پررنگ‌تری را بر عهده داشته است. بازی او با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی روبه‌رو بود. خیلی‌ها معتقد بودند بازیگری را کنار بگذارد و عده‌ای بازی‌اش را پسندیدند.

///همه چیز در مورد نقش فریبرز عرب نیا در مختارنامه
فرزاد فرزین در نقش پارسا پارسا در سریال ملکه گدایان
فرزاد فرزین در نقش پارسا پارسا در سریال ملکه گدایان

زانیار خسروی از خواننده های بازیگر سریال حرفه‌ای

زانیار خسروی متولد ۱۳۶۴، خواننده، آهنگساز، مدل تبلیغاتی، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و نوازنده است که با آهنگ «همینه که هست» و موزیک ویدیوی آن که به «مگس» معروف است، خوانندگی را شروع کرد. بلیط‌های اولین کنسرت او در مدت کم‌تر از ۲ روز به فروش رفت که این انگیزه‌ای برای ادامه کار او شد. در سال ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را با نام «۲۸» منتشر نمود. وی، برادر کوچک‌تر سیروان خسروی، دیگر خواننده پاپ است، این ۲ برادر تنها در ۲ قطعه «تو مریضی» و «آره» با هم همخوانی داشته‌اند. خسروی فارغ‌التحصیل رشته حقوق است.

خسروی پیش از آن‌که آلبومی را منتشر کند در سال ۱۳۹۰ جلوی دوربین پیمان معادی قرار گرفت و در فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» بازی کرد که در جشنواره فجر به‌عنوان برترین فیلم از نگاه تماشاگران انتخاب شد.

وی ۳ سال پس از «برف روی کاج‌ها»، در سریالی به نام «عشق تعطیل نیست» برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفت اما این سریال پس از ۵ قسمت با شکست مواجه شد.

وی اخیرا در سریال شبکه نمایش خانگی «حرفه‌ای» ایفای نقش می‌کند. وی در ایفای نقش این سریال اصلا موفق نبوده و حتی ساده‌ترین کار بازیگری یعنی دیالوگ گفتن را هم به راحتی انجام نمی‌دهد.وی بلافاصله در مهمونی ایرج طهماسب که به مناسبت نوروز امسال تدارک دیده شده بود نیز حاضر شد که پروسه ناکامی وی در عرصه بازی و نقش‌آفرینی را کامل کرد.

بازیگری زانیار خسروی

سیروان خسروی گام اول حرفه ای

سیروان خسروی از ابتدای دهه ۸۰ تا الان ۶ آلبوم موسیقی منتشر کرده و چند موسیقی تیتراژ هم برای سریال‌ها و برنامه‌های مختلف ساخته که مورد استقبال هم قرار گرفته است، با این حال تا پیش از اینکه مصطفی تقی‌زاده برای ساخت سریال حرفه‌ای از او به عنوان بازیگر دعوت به همکاری کند، تجربه‌ای در بازیگری نداشته است.

ماجرای متهم شدن امیرمحمد زند به قتل چه بود ؟

سیروان خسروی در اولین سکانس از اولین قسمت سریال حرفه ای به مخاطبان معرفی شد. سیروان نقش مردی به اسم سیامک را بازی کرده که از همان نقطه شروع با رفتاری خشن به عنوان کارچاق‌کن یا قاچاقچی شناخته می‌شود. احتمالا بخش مهمی از اتفاق‌های سریال توسط این شخصیت پیش خواهد رفت.

سیروان خسروی در سریال حرفه ای
سیروان خسروی در سریال حرفه ای

بنیامین بهادری و «سلام بمبئی»

وحید بهادری با نام هنری بنیامین متولد ۱۳۶۱، آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرا است. وی اصالتا اهل زنگیشا محله تنکابن است. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد، قبل از شروع به کار حرفه‌ای به ترانه‌سرایی می‌پرداخت و سپس به‌صورت حرفه‌ای آهنگ‌سازی را آغاز کرد. در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خواننده های دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گل‌های رنگین‌کمان» برای کودکان ساخت. سرانجام با آلبوم «۸۵» خوانندگی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. دومین اثر بهادری بیش از ۱۰ بار به تعویق افتاد و بالاخره در سال ۱۳۸۸ منتشر شد. برطبق روال آلبوم قبلی، نام این آلبوم هم «۸۸» گذاشت و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد به طوری که توانست دومین آلبوم پر فروش پاپ سال ۸۸ شود. در سال ۱۳۹۴ برای زندگی به بمبئی می‌رود.

بهادری از جمله خوانند های بازیگر است که در هر دو عرصه فعالیت میکند. او در ششمین مجموعه نوروزی کلاه قرمزی در سال ۹۴، در یک قسمت ظاهر شد و بیش از آن‌که بخواهد بازی کند، خودش بود و هیچ نقش‌آفرینی خاصی را تجربه نکرد.

او در سال ۹۵ به صورت کاملا اتفاقی، در فیلم سلام بمبئی و در قالب نقش مکمل مرد بازی کرد و نشان داد که استعدادی در این حوزه ندارد. این فیلم محصول مشترک کشور ایران و هند به کارگردانی قربان محمدپور است که محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگران اصلی آن هستند. البته به بازیگری او انتقادهایی وارد شده و عده‌ای او را بازیگر خوبی نمی‌دانند. در سال ۱۳۹۸ در فیلم دیگری به اسم «موافقت اصولی» هم بازی کرد، فیلمی به کارگردانی امیر پورکیان که علاوه بر وی، بهاره افشاری، آرمان درویش، بیتا فرهی و غیره نیز در آن بازی کرده‌اند.

ناگفته های زندگی شخصی و هنری داکوتا جانسون بازیگر معروف هالیوود

بهادری در این سال‌ها از سوی برخی اسپانسرها به عنوان مجری برنامه انتخاب شد که در هر بار، حاشیه‌ای به وجود آمد تا وی همچنان به عنوان یک خواننده مطرح باشد تا یک بازیگر.

بنیامین بهادری در فیلم سلام بمبئی
بنیامین بهادری در فیلم سلام بمبئی

حمید عسکری و تجربه ناموفق در بازیگری

حمید عسکری متولد ۱۳۵۷ در آبادان، خواننده پاپ، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی است. وی کار خود را در سال ۱۳۷۷ با گروه موسیقی مهرگان آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ این گروه را ترک کرد و مشغول آهنگ‌سازی برای خواننده شد. در سال ۱۳۸۵ اولین آلبوم خود به نام «کما» را منتشر کرد و تاکنون ۶ آلبوم رسمی و دارای مجوز دارد. در سال ۱۳۹۲ کنسرت‌هایی در شهرهای لس آنجلس، سن خوزه، نیویورک، واشینگتن، دالاس و تورنتو برگزار کرد که با استقبال قابل توجه ایرانیان ساکن در ایالات متحده آمریکا و کانادا مواجه شد.

حمید عسکری در سال‌های اوج فعالیت حرفه‌ای خود که ابتدای دهه ۹۰ بود، تلاش بسیاری به عمل آورد تا بتواند جایگاه خود را به عنوان یکی از خواننده های بازیگر تثبیت کند.

عسکری در سال ۱۳۹۳ در فیلمی به نام «شانس، عشق، تصادف» به کارگردانی آرش معیریان در نقش یک مدرس موسیقی به نام حمید جلوی دوربین رفت که علیرغم بازیگران نامداری که داشت به موفق نرسید، سپس در سال ۱۳۹۴ در فیلم «دو دوست» به کارگردانی محمد بانکی بازی کرد که بازی وی با انتقادهای بسیاری مواجه شد.او همچنین در سریال سی‌ونه هفته ظاهر شد اما با این وجود، اقبال چندانی متوجه او نشد تا او دیگر نتواند تجربه مشابهی را از سر بگذراند و به همین دلیل هم بعد از آن بازیگری را کنار گذاشت.

عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب

هر چند که در ادامه و با فروکش کردن فعالیت‌های این خواننده، بسیار بعید به نظر می‌رسد که بتوانیم وی را در آینده، در پروژه سینمایی یا تلویزیونی مشاهده کنیم. البته که وی استعداد چندانی نیز در این حوزه از خود نشان نداد.

بازیگری حمید عسکری

مازیار فلاحی

از دیگر خوانندهای بازیگر میتوان به مازیار فلاحی خواننده آرام موسیقی پاپ کشورمان اشاره کرد. مازیار فلاحی متولد سال 1353 است و نوازندگی را از سال 68 آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی و تک آهنگ های زیادی از او در دنیای موسیقی منتشر شده است.

مازیار فلاحی در فیلم هایی چون قلب یخی ، دختران و یادم تو را فراموش ایفای نقش کرده است. و برای بازی در فیلم یادم تو را فراموش به کارگردانی علی عطشانی موفق به کسب جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین آهنگسازی از جشنواره بین المللی فیلم ویند آمریکا شد.

مازیار فلاحی در فیلم یادم تو را فراموش
مازیار فلاحی در فیلم یادم تو را فراموش

میثم ابراهیمی

یکی دیگر از خوانندهای بازیگر ، میثم ابراهیمی بود . میثم ابراهیمی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان اولین بار با خواندن تیتراژ برنامه خانه فیروزه ای در تلویزیون شناخته شد و با خواندن تیتراژ سریال دردسرهای عظیم به محبوبیت بیشتری رسید.

میثم ابراهیمی که اولین بار در سال 1394 کنسرتش را برگزار کرد و در فیلم سینمایی حس خوب زندگی به کارگردانی فرناز امینی در سال 1395 به عنوان بازیگر حضور داشت و یکبار دیگر در سریال همسایه ها به عنوان بازیگر درخشید.

میثم ابراهیمی در فیلم حس خوب زندگی

حضور امیر مقاره از خوانندهای بازیگر ایرانی در سریال جزیره

گروه ماکان شناخته‌شده با نام «ماکان بند» یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است که امیر مقاره و رهام هادیان در آن عضو هستند. این گروه توانست در اندک زمانی کوتاه پس از شکل‌گیری با انتشار آهنگ «هر بار این درو» شهرت پیدا کرد. مقاره متولد سال ۱۳۷۴ است و فعالیت خود را به دلیل علاقه و عشق به موسیقی از مدتی پیش آغاز کرده اما به‌طور رسمی و حرفه‌ای کارش را از سال ۹۵ شروع کرده است.

بازیگران غیر مجاز و بررسی دلایل ممنوع الکار بودن هنرمندان | بلک‌ لیست جذاب‌ تلویزیون

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و اولین تجربه بازیگری مقاره است. برخلاف خوانندگی خوبش اما در بازیگری به گفته بسیاری از اهالی هنر موفق عمل نکرده و نتوانسته نقش اول این سریال را آنگونه که انتظار می‌رفت، ارائه دهد. شخصیت وی در این سریال پرقدرت، پولدار و پرنفوذ باید باشد اما او صرفا مشغول بازی کردن نقش یک آدم پولدار است.هر چند که صاحبان این سریال از حضور مقاره به عنوان یکی از بمب‌های تبلیغاتی این سریال استفاده کردند اما سریال با وجود مقاره نیز چندان دیده نشد تا در کنار بی‌استعدادی این خواننده در بازیگری، این ناکامی نصیب وی و تمامی عوامل این سریال شود.

حضور امیر مقاره از خوانندگان بازیگر ایرانی در سریال جزیره

بهنام بانی

بهنام بانی متولد سال ۱۳۶۶ در دامغان، خواننده ایرانی است. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد. سپس در دوران نوجوانی از محضر استادانی مجرب همچون محمد نوری (خواننده وآهنگساز ) به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام در ادامه از سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی ژوان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد.

این خواننده مطرح که در چند سال اخیر، به یکی از چهره‌های موفق موسیقی پاپ تبدیل شده، در حال حاضر در سومین قسمت از مجموعه سینمایی «گشت ارشاد» در قامت بازیگر ظاهر شده است. وی نقش خواننده‌ای را بازی می‌کند که توانایی برگزاری کنسرت ندارد و بر اثر یک اتفاق با شخصیت‌های حسن و عطا (ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی) آشنا می‌شود.

عکس شبنم قلی خانی در استرالیا

فیلمی که بانی، تجربه چندان دشواری در آن نداشت و خیلی خوش‌شانس بود که در کنار اقبال بالای مخاطب به آثار موسیقایی او، این فیلم نیز در دوران کرونایی و در زمانی که کمتر کارگردان و تهیه‌کننده‌ای ریسک نمایش فیلم خود را به جان می‌خرید، با استقبال قابل‌توجهی همراه شد و در کمتر از ۴ ماه، حدود ۴۳ میلیارد تومان فروخت تا یک رکورد بسیار خوب از این فیلم به جا بماند.

با توجه به این میزان اقبال، چندان بعید نیست که بانی در ادامه فعالیت‌های خود، به شکل جدی‌تری به نقش‌آفرینی در آثار سینمایی توجه نشان دهد.

بهنام بانی در گشت ارشاد3
بهنام بانی در گشت ارشاد3

کاوه آفاق

کاوه آفاق از آن دست خوانندهای بازیگر است که نقش‌آفرینی‌های متعدد او در مدیوم‌های گوناگون، چندان با اقبال سینماگران و سینمادوستان مواجه نشده است.

آفاق در نیمه دوم دهه ۹۰، تجربه بازی در سریال‌های خانه روح و خانه امن را پشت سر گذراند و در نمایش‌های راه‌پله، درخت بلوط و خاکستری حضور یافت. در فیلم خاک‌بازی هم به ایفای نقش پرداخت اما مهم‌ترین نقش‌آفرینی وی در تمام این سال‌ها به فیلم لامینور داریوش مهرجویی برمی‌گردد که هم‌اکنون به روی پرده است.

فیلمی که برخلاف انتظارها، طی دو هفته پس از آغاز نمایش، به‌زحمت فروش خود را به مرز ۱ میلیارد تومان رسانده است تا حتی حضور در فیلم کارگردان بزرگی چون مهرجویی نیز اقبال چندانی را برای آفاق در گیشه سینما به همراه نداشته باشد.

کاوه آفاق در لامینور

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا