اخبار دیگران

مهاجرت پرستاران به چه روش هایی امکان پذیر است؟

امروزه مهاجرت پرستاران به خارج از کشور بسیار شدت گرفته است. به راهت تقاضای زیاد پرستار در سراسر دنیا و در نظر گرفتن دستمزدهای بالا متقاضیان زیادی برای تحصیل در رشته پرستاری و مهاجرت پرستاران به خارج از کشور اقدام می نمایند. پرستاری شغلی بسیار مهم است که در تمامی جهان به آن توجه ویژه ای می شود و افراد به منظور داشتن شرایطی بهتر و دستمزد بالاتر به کشورهای دیگر مهاجرت می نمایند، در واقع رشته های علوم پزشکی و پرستاری از نظر حقوق در بسیاری از کشورها بسیار مهم شمرده می‌شود و به همین جهت پرستاران با یافتن کشور مورد نظر اقدام به مهاجرت می نمایند. در اقدام به مهاجرت سوالی که پیش می‌آید این است که کدام کشورها برای مهاجرت پرستاران مناسب اند ؟

در پاسخ باید بگوییم که هر یک از کشورها شرایط خاصی را برای مهاجرین و برای زندگی در نظر گرفته اند و شرایط هر کشور مخصوص به خودش است. اما در این میان کشورهای مانند آلمان ،سوئد ، انگلستان، آمریکا، استرالیا ،کانادا ، ایرلند، نروژ ،شیلی  بلژیک، امارات از انواع کشور های بسیار مناسب برای مهاجرت پرستاران میباشد.

مشاوره مهاجرت

شرایط کار برای مهاجرت پرستاران

پرستاری از شهرهای مهم و مورد نیاز بسیاری از کشورها است و افرادی که اقدام به مهاجرت کاری می نمایند باید بدانند که پرستاران در هر یک از کشورها شرایط مختلفی را دارند و باید به آن توجه داشته باشند به طور مثال برای پرستار شدن در انگلستان نیاز است که پیش از ثبت نام مدرک پرستاری را داشته باشید و در شورای پرستاری باید اطلاعات خود را ثبت نمایید. در دبی پرستاری بدون مالیات بوده و افراد نیاز است که زبان کشور مورد نظر را به خوبی یاد گرفته باشند. در آزمون های زبان دوبی کسب نمره قبولی بسیار مهم بوده و پس از آن می توانید بسیار عادی در یک جامعه که تمامی افراد با هم در ارتباطند به راحتی زندگی کنید.کشورهای زیادی هستند که تنها با داشتن ویزای کار به عنوان مدرک میتوانید به کارکردن در این کشور ها بپردازید. این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط متقاضیان و مهاجرت بهترین به پیشنهاد را به آنها ارائه می نماید و همچنین شرایط دریافت اقامت و ویزا را به اطلاع این افراد میرساند برای دریافت تمامی اطلاعات درباره امور مهاجرتی می توانید با موسسه بین المللی را در ارتباط باشید.

آموزش پرمتقاضی‌ترین رشته‌های آرایشگری

مهاجرت پرستاران به بریتانیا

کشور بریتانیا به خصوص کشور انگلیس که یکی از زیرمجموعه های آن به حساب می آید ، دارای برتری هایی به نسبت به سایر کشورها می باشد و در این منطقه ایرانیان زیادی وجود دارند که هر یک از روش های مهاجرتی مختلف اقدام به زندگی در این کشور نموده اند، به همین دلیل این کشور بسیار مهاجر پذیر بوده و به راحتی می توانید در آنجا با افراد در ارتباط باشید. از موارد مهم و مزایای مهاجرت پرستاران به بریتانیا می توان به امنیت شغلی ،حقوق مناسب و طرح بازنشستگی اشاره کرد بنابراین افراد با در نظر گرفتن تمامی موارد می توانند نسبت به شرایطشان برای مهاجرت به بریتانیا تصمیم‌گیری کنند.بنابراین در صورتی که می خواهید به کشور های مختلف برای مهاجرت سفر کنید موسسه بین المللی راد می تواند به شما در این زمینه کمک کند. امروزه مهاجرت با روش های مختلفی انجام می گیرد و برای اینکه افراد برای مهاجرت اقدام کنند باید شرایط کشور مورد نظر را بررسی کنند و سپس اقدام به انجام امور مرتبط با مهاجرتشان نمایند. مشاورین ما در موسسه بین المللی راد شرایط لازم را به شما اطلاع می دهند تا بتوانید بهترین مقصد را برای خود انتخاب کنید و همچنین شرایط لازم را مهیا سازید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مهاجرت عالی را داشته باشید.

مهاجرت پرستاران به امارات متحده عربی

امارات یکی از کشورهایی است که توسعه یافته و مدرن می باشد و این کشور نیاز به نیروی متخصص پرستار داشته و افرادی که دارای مدرک تخصصی در زمینه پرستاری هستند، می توانند برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. امارات مزایای زیادی را برای پرستاران خارجی در نظر گرفته به طور مثال در نظر گرفتن کمک هزینه برای پرداخت هزینه اقامت و غذا و رفت و آمد از ویژگی‌های بسیار خوب این کشور میباشد همچنین بلیط هواپیمای رفت و برگشت به کشورتان برای دوره هایی که نیاز به برگشت دارید از مزایای دیگر این کشور به شمار می‌رود. با کار کردن در امارات حقوق پرستاری بدون در نظر گرفتن مالیات ارائه می شود.از جمله مزایای دیگر امارات برای پرستاران بیمه درمانی می باشد. درآمد پرستاران در امارات متحده عربی بسیار بالا بوده و به راحتی می توان در این کشور زندگی کرد.

برای خرید زمین درکردان چه میزان هزینه باید کرد؟

مهاجرت پرستاران به استرالیا

استرالیا یکی از کشورهایی است که نیروی پرستار را بسیار مورد توجه قرار داده و مهاجران پرستار زیادی را می پذیرد.همچنین این کشور بیشتر از مردم قاره آسیا مهاجر می پذیرد.حقوق پرستار در استرالیا بسیار خوب بوده و می‌تواند به راحتی و برای مخارج زندگی و پس انداز مورد استفاده قرار گیرد.

شرایط مهاجرت پرستاران

شرایط پرستاران به کشورهای مقصد شامل روشهای مهاجرتی است که با توجه به شرایط کشور می باشد برخی از کشورها نیاز به آزمون ورودی دارند و برخی نیز آزمون ورودی در نظر نمی‌گیرند و همچنین در برخی از کشورها مدرک زبان مهم بوده و برخی نیز شرط اصلی میباشد به همین جهت باید در ابتدا کشورها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید با توجه به شرایط خود کشوری مناسب را انتخاب کنید.مهمترین شرایط مهاجرت پرستاران عبارتند از:

  • مدرک زبان
  • تمکن مالی
  • معادل سازی مدرک تحصیلی
  • معادل سازی مدارک سابقه کار
  • تعریف و معادل سازی مدارک پرستاری
  • شرکت در آزمون ورودی پرستاری

همانطور که گفته شد این شرایط از انواع شرایط رایجی است که در بسیاری از کشورها در نظر گرفته می شود اما برخی از کشورها نیازی به شرایط ذکر شده در مواردی ندارند و برای اینکه بتوانید با شرایط مهاجرت پرستاران به کشور مورد نظر اطلاعات لازم را کسب کنید میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد در ارتباط باشید تا تمامی موارد لازم به شما اعلام شود.

logo.png

مدرک زبان برای مهاجرت پرستاران که گفته شد ، برخی از کشورها از شرایط اصلی می دارند و برخی این طور نیستند بنابراین داشتن مدرک زبان شانس پذیرفته شدن را بالا می‌برد. به طور کلی کشورها شامل دو بخش کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی غیر انگلیسی زبان می باشند که این دو دسته مدرک زبان نمی خواهند بنابراین این دسته بندی برای کشورهایی است که برای پذیرش پرستاری نیازی به مدرک زبان ندارند کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیاز به دانش متوسطه زبان انگلیسی و دانش پایه زبان عربی دارند و با داشتن این موارد می توانید براحتی اقدام به مهاجرت نمایید. در مورد کشورهای اروپایی غیر انگلیسی زبان نیز که شامل انواع کشورها از جمله سوئیس، آلمان، فرانسه، دانمارک ، لوکزامبورگ و غیره می باشد، دوره هایی برای زبان پرستاران در نظر می‌گیرند و در یک بازه‌ می توانید اقدام به دریافت مدرک زبان نمایید و پس از آن می توانید به کار در این کشورها مشغول شوید. همان طور که گفتیم هر یک از کشورها شرایط خاصی را دارد و افراد باید بسیار آگاهانه و هوشمندانه اقدام به دریافت ویزای مهاجرت نمایند برای اینکه بتوانید با شرایط کشورها آشنا شوید و برای اطلاع از تمامی موارد لازم برای مهاجرت به کشور مورد نظر، با ما در مجموعه موسسه بین‌المللی را در ارتباط باشید تا مشاورین ما تمام اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه کنند تا بتوانید یک مهاجرت آسان را تجربه کنید.

کتاب معجزه سپاسگزاری و تغییرات شگرفی که در زندگی شما ایجاد می کند!

http://radvisa.com/

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا