اخبار دیگران

شهرهای توریستی  اسپانیا | طبیعت اسپانیا

اسپانیا با آب و هوای آفتابی و هزاران سال تاریخ و فرهنگ رنگارنگ، یک مقصد رویایی سفر برای بسیاری از گردشگران است. اگرچه با مناظر وسیع، خط ساحلی مشهور جهانی و دامنه وسیعی از رشته کوه، سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. در اینجا چند مورد از بهترین و زیباترین مکان‌های دیدنی اسپانیا وجود دارد که توسط نویسنده سفرنامه‌نویس منتشر شده که با تور اسپانیا خاطرات خوبی را برای خود به جاگذاشته است.

1. Pueblos Blancos؛ دهکده های سفید و منحصر به فرد و زیبای اندلس که برخی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در اسپانیا هستند.

به‌راحتی یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در اسپانیا انجام داد، مشاهده دهکده‌های سفید رنگی که دامنه‌های ناهموار آندلس مرکزی را پر کرده‌اند است، به نظر می‌رسد که تقریباً در برخی مکان‌ها از گرانش سرپیچی می‌کنند. روستاهایی که قبلاً کشاورزی می‌کردند، بسیاری از آنها با رفتن نسل جوان به شهرها در جستجوی کار رو به ویرانی نهادند.

اکنون مردم محلی و بازدیدکنندگان خارج از کشور جذابیت خود را دوباره کشف کرده‌اند و خیابان‌های باریک، خانه‌های سفیدپوش، کلیساهای زیبای قدیمی و میدان‌های پر از گل بازسازی شده‌اند. از روستاهای دوست داشتنی می توان به Grazalema، Vejer de la Frontera و Arcos de la Frontera اشاره کرد.

منظره خیره کننده

از کوه های دراماتیک و با ابهت گرفته تا سواحل درخشان بی شماری که در خطوط ساحلی آن پراکنده‌اند، اسپانیا کشوری پر از زیبایی‌های طبیعی و مناظر الهام بخش است. اگر مناظر نفس گیر و مناظر منحصر به فرد توجه شما را به خود جلب می‌کند، بهترین پیشنهاد ما تجربه تنریف است، جایی که می توانید از مناظر آتشفشانی الهام بخش و مناظر پانوراما لذت ببرید. تنریف، بزرگترین جزایر قناری، درست در جنوب اسپانیا، دارای منظره ای ناهموار و آتشفشانی و همچنین بیش از 200 مایل خط ساحلی است که دارای تنوع عظیمی از گیاهان و جانوران است. صخره های لوس گیگانتس که بیش از 2000 فوت بالاتر از سطح دریا قرار دارند، واقعاً زیبایی طبیعی در این منطقه هستند و مناظر پانورامای فوق العاده از مناظر اطراف را باید ببینید! یکی دیگر از نقاط برجسته تنریف، کوه تید، سومین سازه بزرگ آتشفشانی در جهان است! اگر دوست دارید تا قله پیاده‌روی کنید، مناظر در این سطح حیرت‌انگیز است.

زندگینامه پرستو صالحی | از بازگویی اعتیاد پدرش در برنامه زنده تا مهاجرت به ترکیه

سواحل زیبا

آیا می‌دانستید که اسپانیا بیش از 5000 مایل خط ساحلی و هزاران ساحل دارد؟ هر کجا که بروید، هرگز از ساحل دور نیستید. از طاقچه‌های پنهان و کشف‌نشده گرفته تا استراحتگاه‌های توریستی محبوب، یک ساحل برای همه وجود دارد و با بیش از 300 روز آفتابی در هر سال، آب و هوا برای لذت بردن از آنها تضمین می‌شود! این کشور زیبا همچنین دارای بیشترین سواحل پرچم آبی در جهان است، بنابراین اکنون دیگر بهانه‌ای ندارید! با هزاران ساحل برای انتخاب، به کجا خواهید رفت؟ یکی از بهترین پیشنهادات ما تعطیلات در کاستا د لا لوز است. این منطقه که در منطقه اندلس، در نزدیکی مرز پرتغال واقع شده است، به دلیل سواحل زیبای خود مشهور است و بهشت پرستندگان خورشید است! کوستا د لا لوز به اندازه برخی از استراحتگاه‌های توریستی محبوب اسپانیا شناخته شده نیست، به این معنی که می توانید از مجموعه ای از سواحل دست نخورده، خلیج های پنهان و آب های فیروزه ای شفاف لذت ببرید.

آیا برای سفر به اسپانیا نیاز به ویزای اسپانیا دارم؟

غذای افسانه ای

برای بسیاری از مردم، یکی از نکات برجسته اسپانیا، البته غذاهای شگفت انگیزی است که ارائه می شود. شهرهای پرجنب‌وجوش این کشور رستوران‌های ستاره‌دار میشلین و تاپاس‌بارهای پرجنب‌وجوش را ارائه می‌کنند، در حالی که کافه‌ها و رستوران‌های شهر کوچک غذاهای سنتی مانند پائلا، خورش غذاهای دریایی و کوریزو را ارائه می‌دهند که با عشق از دستور پخت‌های خانوادگی درست می‌شوند.

ذاهای اسپانیایی به لذیذ، سالم و پر طعم بودن شهرت دارند، بنابراین غذاهای بی نظیر زیادی در دسترس هستند که ذائقه شما را وسوسه می‌کنند. اگر ما شما را گرسنه کرده‌ایم، پس باید از کوستا براوا، یک مقصد غذاهای اسپانیایی دیدن کنید که نباید از دست داد! مهم‌تر از همه، شهر بارسلونا، پایتخت منطقه، به‌خاطر تاپاس‌بارهای معتبرش مشهور است. تاپاس در سال‌های اخیر به یک مفهوم محبوب تبدیل شده است.

آفر ویژه تور وان لحظه آخر ویژه تابستان 1401

چطور به اسپانیا سفر کنیم؟

برای سفر به اسپانیا می‌بایست با یک آژانس هواپیمایی خوب در ارتباط بوده و نسبت به رزرو تور اسپانیا اقدام نمایید. یکی از بهترین آژانس‌های هواپیمایی در تهران، آژانس هواپیمایی سپند پرواز با سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری شما را یاری می‌کند. کافی‌ست به سایت sepandparvaz.com مراجعه نمایید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا