اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردفیلم ایرانی

فیلم سینمایی کوزوو ؛ تازه ترین فیلم ژانر کمدی در سینماهای ایران

فیلم کوزوو اثری به کارگردانی و نویسندگی میثم هاشمی‌طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی محصول سال ۱۴۰۰ است. این اثر در ژانر کمدی تولید شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم کوزوو و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم کوزوو منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم کوزوو چه کسی است؟

کارگردان فیلم کوزوو میثم هاشمی‌طبا است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم کوزوو چیست؟

در خلاصه ی فیلم کوزوو آمده است:«معدنچیا می‌گن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه…»

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم کوزوو چیست؟

کورش تهامی، فرهاد آییش، روشنک گرامی، بهاره کیان‌افشار و… از بازیگران نقش اصلی فیلم کوزوو هستند.

مشخصات فیلم کوزوو

نام فیلمکوزوو kozovo
نویسنده و کارگردانمیثم هاشمی‌طبا
تهیه‌کنندهحسن کلامی
ژانرکمدی
انتشار۲۰ مرداد ۱۴۰۱
فروش گیشه۹۱۲٬۸۹۴٬۰۰۰ تومان
توزیع‌کنندههدایت فیلم

معرفی فیلم کوزوو

دانلود فیلم کوزوو

تاریخ اکران فیلم سینمایی کوزوو 20 مرداد 1401 بود. لینک‌های دانلود این فیلم 4 تا 6 ماه پس اتمام اکران، به صورت قانونی در اختیار شما قرار خواهند گرفت و می‌توانید از طریق آن‌ها برای دانلود اقدام کنید.

لیست بازیگران فیلم کوزوو

  • کورش تهامی
  • فرهاد آییش
  • روشنک گرامی
  • بهاره کیان‌افشار
  • حمید ابراهیمی
  • هومن شاهی
  • سیاوش چراغی‌پور
  • امید روحانی
  • بیوک میرزایی
  • مریم سعادت
  • فرزین محدث
  • گوهر خیراندیش
  • بهناز جعفری

بازیگران فیلم کوزوو روشنک گرامی و کوروش تهامی

عوامل فیلم کوزوو

  • کارگردان: میثم هاشمی‌طبا
  • تهیه‌کننده: حسن کلامی
  • نویسنده: میثم هاشمی‌طبا
  • موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست
  • تدوین‌گر: سهراب خسروی
  • جانشین تهیه‌کننده: مهدیا عابدی
  • دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جواد گنجی
  • مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی
  • صدابردار: امید عاشوری
  • طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی
  • طراح گریم: محسن دارسنج
  • جانشین تولید: حسین فرضی‌زاد
  • منشی صحنه: مارال فتحی
  • جلوه‌های ویژه: سعادت بسطام
بیوگرافی مهدی هاشمی

معرفی کارگردان فیلم کوزوو

هنوز اطلاعات زیادی از این کارگردان در دسترس ما قرار نگرفته است. او پیش از این در زمینه طراحی صحنه فعالیت می‌کرد و در نویسندگی نیز مهارت دارد. اولین فیلم سینمایی بلند این کارگردان «نفس های آرام» محصول 1395 نام دارد که در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شد. فیلم ایرانی کوزوو دومین اثر بلند هاشمی طبا است که هم نویسندگی و هم کارگردانی آن را برعهده دارد.

میثم هاشمی‌طبا کارگردان فیلم کوزوو
میثم هاشمی‌طبا کارگردان فیلم کوزوو

معرفی فیلم کوزوو

یکی از ژانرهای پرطرفدار در سینمای کشورمان کمدی است. فیلم‌های کمدی و طنز همواره می‌کوشند تا جای خالی بسیاری از ژانرها را در سینمای ایران پر کنند.فیلم ایرانی کوزوو، یکی از جدیدترین ساخته‌های طنز سینمای ایران است. این فیلم در سال 1400 ساخته و به تازگی پس از یک سال در سینماهای ایران اکران شد. فیلم سینمایی کوزوو در ژانر کمدی، اجتماعی و درام ساخته شده است

فیلم کمدی کوزوو با حضور فرهاد آئیش

خلاصهٔ داستان فیلم کوزوو

کوزوو نام کشوری واقع در مرکز شبه‌جزیره بالکان و اروپای جنوب شرقی است. ظاهرا فیلم داستان انگشتری بسیار قیمتی را روایت می‌کند که الماسی با ارزش و کمیاب به نام کوزوو روی آن قرار دارد و عده زیادی به دنبال این انگشتر ارزشمند هستند. در خلاصه داستان فیلم ایرانی کوزوو می‌خوانیم که:

«معدنچیا می‌گن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه…»

خلاصهٔ داستان فیلم کوزوو

پوستر فیلم کوزوو

پوستر فیلم کوزوو

تیزر فیلم کوزوو

بیوگرافی بازیگران فیلم کوزوو

همانطور که در ابتدای این مطلب دیدیم فیلم ایرانی کوزوو بازیگران مطرح فراوانی دارد. باید این خبر را به شما بدهیم که تقریبا تمام هنرپیشه‌هایی که برای ایفای نقش در این اثر انتخاب شده‌اند، از بازیگران معروفی هستند که نام و چهره آن‌ها بارها دیده شده است. در ادامه به معرفی بازیگران اصلی فیلم سینمایی کوزوو خواهیم پرداخت.

معرفی سریال های عاشقانه ترکی که ارزش تماشا کردن دارند

فرهاد آئیش از بازیگران فیلم کوزوو

سید محمد فرهاد حشمتی عقدایی که او را با نام هنری فرهاد آئیش می‌شناسیم متولد 27 شهریور 1331 در شمیران تهران است. او علاوه بر بازیگری، تهیه کنندگی، نمایش‌نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز دنبال می‌کند. اصالت بازیگر فیلم کوزوو به شهر عقدا در استان یزد برمی‌گردد. وی تا مقطع دبیرستان در ایران تحصیل کرد و پس از آن به انگلستان، آمریکا و آلمان سفر کرد. فرهاد آئیش در رشته فیلم سازی و عکاسی تحصیل کرد و در سال 1376 به ایران بازگشت.

فرهاد آئیش از لحاظ تیپ سازی و ساخت یک شخصیت بسیار عالی عمل کرده است. شخصیت حشمت خان در سریال «سه پنج دو» یکی از ماندگارترین نقش‌های کارنامه این بازیگر محبوب است.

فرهاد آئیش از بازیگران فیلم کوزوو

بهاره کیان افشار از بازیگران فیلم کوزوو

بهاره کیان افشار بازیگر و ترانه سرای تهرانی در 12 اردیبهشت 1364 به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی نرم افزار کامپیوتر است و در کنار بازیگری، کار دکوراسیون و تبلیغات نیز انجام می‌دهد. این بازیگر از کودکی آرزوی بازیگر شدن را در سر می‌پرورانده و سرانجام در 19 سالگی توانست تمرینات بدن، لحن و بیان را در گروه تئاتر آزیتا حاجیان بیاموزد. بهاره کیان افشار دو سال بعد اولین نقش خود در سریال «کلاه پهلوی» تجربه کرد.

فیزیک بدنی و چهره خوب همواره شانس خوبی در پیشنهاد نقش‌ها برای بهاره کیان افشار به ارمغان آورده است. البته نباید از بازی خوب او غافل شویم و همه چیز را وابسته به یک فاکتور بدانیم. او در فیلم سینمایی کوزوو یکی از نقش‌های اصلی است.

بازیگران سریال ملکه گدایان و معرفی ستاره های سینما تا چهره های جوان

بهاره کیان افشار از بازیگران فیلم کوزوو

کوروش تهامی از بازیگران فیلم کوزوو

کوروش تهامی بازیگر ایرانی در 4 اردیبهشت 1350 متولد شد. او دانش آموخته رشته تئاتر است و تاکنون در تئاترهای گوناگون نیز ایفای نقش داشته است. کوروش تهامی علاوه بر بازیگری، کارگردانی تئاتر نیز انجام می‌دهد. این بازیگر به واسطه صدای خوب خود در فیلم «تارزن و تارزان» گویندگی عروسک نیز انجام داده و خوانندگی تیتراژ دو سریال «روزی روزگاری» و «عصر پاییزی» را نیز برعهده داشت. نخستین اثر سینمایی کوروش تهامی «سینما سینماست» بود که در سال 1375 در آن ایفای نقش داشت. شخصیت فرشته نگهبان خشک و جدی او در سریال «ملکوت» یکی از نقش‌هایی بود که این بازیگر را در یادها ماندگار کرد. علاوه بر آن بازی در نقش عباس میرزای سریال «تبریز در مه» نیز از نقش‌های پرطرفدار بازیگر فیلم ایرانی کوزوو است.

کوروش تهامی از بازیگران فیلم کوزوو

روشنک گرامی از بازیگران فیلم کوزوو

روشنک گرامی بازیگر اهل تهران در 1 مهر 1362 متولد شد. او در مقطع کارشناسی رشته‌های تئاتر و مهندسی معماری تحصیل کرده است و علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت می‌کند. او می‌تواند تار، پیانو و ساکسیفون بنوازد و عشق خاصی به موسیقی دارد. گویی هنر با ذات روشنک گرامی درآمیخته است زیرا این بازیگر در زمینه‌های فیلمنامه‌نویسی و طراحی لباس نیز فعالیت دارد. وی نخستین بار در سریال «فاصله‌ها» دیده شد و استعدادش او را به بازیگری در سینما کشاند. فیلم «قاعده تصادف» نخستین اثر سینمایی این بازیگر است. حال روشنک گرامی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم کوزوو ایفای نقش می‌کند.

روشنک گرامی از بازیگران فیلم کوزوو

نقد فیلم کوزوو

هنوز مدت زیادی از اکران فیلم ایرانی کوزوو نگذشته است و نمی‌توان به نظری قطعی برای مشخص کردن کیفیت فیلم رسید. نظرات کاربران نیز راجع به این اثر طوری است که فیلم‌ را پر از صحنه‌های طنز نمی‌بینند و موقعیت‌های کمدی آن را حساب شده می‌دانند. با این وجود، باید خاطر نشان کنیم که فیلم کوزوو چیزی فراتر از یک کمدی معمولی نخواهد بود. در ادامه لازم است به چند نکته درباره فیلم اشاره کنیم.

ماجرای پیوستن سامیه لک به شبکه ی ماهواره ای چه بود؟

تجربه کم کارگردان

این دومین اثر میثم هاشمی طبا است که مانند فیلم پیشین نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد.

وجود بازیگران مطرح

با یک نگاه کوتاه در تاریخچه فیلم‌ها درمی‌یابیم که اکثر آثاری که از بازیگران مطرح استفاده می‌کنند، به فکر راضی کردن گیشه هستند. فیلم سینمایی کوزوو هم گویی گوشه چشمی به فروش در گیشه داشته است.

روشنک گرامی در فیلم کوزوو

موضوع جدید

موضوع الماس و انگشتر قیمتی از آن دسته داستان‌هایی نیست که در هر فیلمی بتوانیم ببینیم پس نتیجه می‌گیریم که فیلم ایرانی کوزوو توانسته در زمینه روایت داستان متفاوت عمل کند.

بازیگر فیلم کوزوو

گریم های جالب

یکی از نکات مثبت فیلم سینمایی کوزوو، گریم‌های جالب این فیلم خصوصا گریم بازیگرانی همچون فرهاد آئیش و کوروش تهامی است.

گریم فرهاد آئیش در فیلم کوزوو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا