اخبار دیگران

لیلا حاتمی با برند «جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز جشنواره ونیز

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، از روز ۳۱ آگوست (۹ شهریور) آغاز شد و تا ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) ادامه خواهد داشت. از نکات شاخص هفتاد و نهمین دوره جشنواره، حضور لیلا حاتمی به‌عنوان داور و استفاده او از زیورآلات یک برند طلا و جواهر ایرانی روی فرش قرمز و جمع هیئت داوران بوده است.

«جواهری حسن‌زاده» برند برگزیده لیلا حاتمی بازیگر مطرح ایرانی و از هیئت داوران این دوره جشنواره، برای پوشش و قرارگرفتن روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 است. حاتمی با گوشواره‌هایی با طراحی زیبا و چشم‌نواز به وزن 8.39 قیراط الماس «جواهری حسن‌زاده» مقابل دوربین عکاسان خبری این رویداد قرار گرفت.

جشنواره فیلم ونیز پس از جشنواره فیلم کن، مهم‌ترین رویداد سینمایی در چندماهه اخیر است که برند «جواهری حسن‌زاده»، در آن حضوری فعال دارد. در جشنواره کن نیز، آنا سوفی مدل معروف و نامدار آلمانی، گریس الیزابت مدل آمریکایی، پاتریشیا گلوریا کنترراس بازیگر و مدل مکزیکی – ایتالیایی و… این برند را برای حضور بر روی فرش قرمز برگزیدند.

لیلا حاتمی پیش از این در سال ۲۰۱۴ یکی از داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم کن بود. او همچنین داوری بخش اصلی جشنواره کارلووی واری را در سال ۲۰۰۶، داوری یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش را در سال ۲۰۱۱ و سی و هفتمین جشنواره فیلم‌های آمریکایی دوویل فرانسه را در سال ۲۰۱۳ برعهده داشته است. او در برخی از این جشنواره‌ها،  برگزیده جایزه بازیگری نیز شده است.

لیلا حاتمی را در جمع هیئت داوران جشنواره فیلم ونیز، «ماریانو کان» (کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده آرژانتینی)، «لئوناردو دی‌کاستانزو» (کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایتالیایی) «آدری دیوان» (کارگردان فرانسوی) و «رودریگو سوروگوین» (کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اسپانیایی) و به ریاست «جولین مور» بازیگر آمریکایی، همراهی می‌کردند.

استفاده از پارتیشن شیشه ای در حمام های شیشه ای

«جواهری حسن‌زاده»، با حدود یک سده سابقه از مهم‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری در صنعت جواهر و طلا به شمار می‌رود. این برند در ایران، بازار بزرگ تهران و ‌در کشور انگلستان، شهر لندن فعال و آماده ارائه خدمت به مشتریان وفادار خود است. مزیت اصلی و رقابتی این برند در طول دهه‌های فعالیت و حضور در بازار، در کنار مزیت حفظ کیفیت و رعایت استانداردهای جهانی، تضمین خرید مادام‌العمر کلیه جواهرات فروخته شده خود به مشتری است، یعنی «جواهری حسن‌زاده»، اولین مشتری جواهرات خود است.

«جواهری حسن‌زاده» با درک نیاز مشتری و شناخت بازار، ضمن راه‌اندازی و به روز رسانی فروش آنلاین محصولات خود، در جشنواره‌ها، جشن‌ها، مسابقات و همایش‌های فرهنگی، هنری و ورزشی معتبر و شاخص داخلی و بین‌المللی شرکت و از این رویدادها حمایت می‌کند.

اینستاگرام:

@hassanzadeh_jewelry

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا