اخبار دیگران

استایل جنجالی عایشه گل ، خواننده و بازیگر ترک در ایران !

حضور عایشه گل در ایران

عایشه گل جوشکن ( Ayşegül Coşkun ) خواننده و بازیگر ترکیه ای که برای حضور در مراسم اکران انیمیشن «پسر دلفینی» به ایران آمده ، مورد استقبال رسانه ها و مردم ایران قرار گرفت .
استایل این خواننده با پوشش متفاوت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت . این خواننده بر خلاف حضور در ترکیه که معمولا بدون شال یا مینی اسکارف یا همان روسری کوتاه ظاهر می شود ، در ایران با داشتن شال سفید در کنار یک مانتوی سفید ، استایل جذاب و زیبایی از خود به نمایش گذاشت .
مراسمی که در سالن ایران مال برگزار شد . عایشه گل دو قطعه اورجینال نسخه ترکی این فیلم را اجرا کرده است . ورود و حضور این خواننده مشهور ترک در ایران ، هیاهوی زیادی را به همراه داشت و تصاویر حضور او در این اکران به سرعت رسانه ای شد .
قبل از این حضور ، عایشه گل با فیلم های «مطرب» و «ساخت ایران» در بین مخاطبان ایرانی شناخته می شد . در فیلم «مطرب» این خواننده در کنار پرویز پرستویی قطعه را همخوانی می کرد ؛ و همچنین در فیلم ساخت ایران نقش های متفاوتی را در مقابل امین حیایی داشت .
اجرای قطعه «بهت قول میدم» محسن یگانه با نام «سوز وردیم» او را بیشتر زبان زد مردم کرد و ارتباط وی با فارسی زبانان کماکان حفظ شد .

استایل با کلاه و مینی اسکارف عایشه گل هانیل اسکارف

استایل عایشه گل

حضور عایشه گل در ایران معمولا با رعایت حجاب برای رعایت قوانین کشور ایران همراه است . در بیشتر اوقات وی از شال استفاده می کند . اما در استایل ها و تصاویر شخصی وی در ترکیه می توانیم استایل او را همراه کلاه مشاهده کنیم .
در تصاویر ، عایشه گل را به همراه کلاه کپ و خاخامی مشاهده می کنید . همچنین او از مینی اسکارف به عنوان دستمال گردن و دستمال سر نیز در استایل های خود استفاده می کند و در آخرین حضور خود در تهران استایل های لاکچری و جذابی را داشت . در یکی از تصاویر عایشه گل که در اینستاگرام خود گذاشت می بینیم که از شال یاسی به همراه کیف شیشه ای استفاده کرده است .

کیف پول من چیست؟

بیوگرافی عایشه گل هانیل اسکارف

بیوگرافی عایشه گل جوشکن

عایشه گل متولد هفدهم ژوئن 1985 می باشد . پدر او در شغل روزنامه نگاری و نوازنده سازهای نی و بادی  می باشد و مادرش نقاش و معلم نقاشی است . عایشه گل ابتدا در رشته تجارت تحصیل کرد و سپس به مدت چند سال در بانک کار کرد . اما به زودی متوجه علاقه خود به هنر گردید و این مسئله موجب استعفای او از بانک و حرکت به سمت هنر بود .
به دلیل حضور پدر در موسیقی و مشوق بودن خانواده به سمت موسیقی رفت و در دوران دبیرستان ساز های گیتار و پیانو را فرا گرفت . در سن 29 سالگی اولین آلبوم خود را با نام حقیقت تو با من است منتشر کرد . آهنگ های واقعیتم با توست ، دریا شو بیا ، تقدیر الهی ، ریحان و دیوانه می شوم از دیگر آثار این خواننده و بازیگر مشهور ترکیه ای می باشد . همچنین آهنگ «الکی» سیاوش قمیشی شروع آشنایی وی با موسیقی ایرانی بود . او از دنبال کنندگان آثار رضا صادقی و همایون شجریان می باشد .
عایشه گل اولین نقش خود در بازیگری را با فیلم «مطرب» در کنار پرویز پرستویی و الناز شاکردوست تجربه کرد . به علت داشتن دوست های فارسی زبان ، به زبان فارسی تا حدود بسیاری مسلط است . در مصاحبه که عایشه گل داشت ، علاقه مند به ایفای نقش در کنار مهران مدیری و رضا گلزار بود . فیلم های «مارمولک» و «شهرزاد» فتحی و همچنین «جدایی» اصغر فرهادی را دیده است .
عایشه گل با رضا اورمان (Riza Orman) که شغل اخذ ویزا و خرید ملک برای ایرانیان ساکن ترکیه را داراست ازدواج کرده است . چند وقت پیش در 23 آگوست اولین فرزند این زوج به دنیا آمد .

جادوی تبلیغات برای کسب و کار

راهنمای خرید مینی اسکارف و کلاه از فروشگاه هانیل اسکارف

از برترین فروشگاه های حضوری و آنلاین برای خرید روسری مینی اسکارف و کلاه ، فروشگاه هانیل اسکارف را معرفی میکنیم ؛ که می توانید انواع مختلف کلاه ها را برای تغییر در استایلتان در طرح های دخترانه و پسرانه و مدل های اسپرت یا مجلسی برای ژست عکاسی ، استایل روزمره ، مناسبت ها مجالس و … استفاده کنید . همچنین روسری های کوچک ترند شده جدید که به نام مینی اسکارف شناخته می شوند را می توانید در تنوع بالا در سایت فروشگاهی هانیل اسکارف تهیه کنید و استایل جدید و متفاوتی برای خود رقم بزنید .

منبع : هانیل اسکارف | HanilScarf.ir

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا