اخبار دیگران

قیمت پروفیل + قیمت کارخانه قوطی آهن در شهرآهن

قیمت پروفیل آهن را به صورت لحظه ای در آهن آلات شهرآهن مشاهده نمائید. خرید پروفیل و قوطی آهن، بخش مهمی از تهیه مصالح مورد نیاز در صنعت و ساختمان سازی است. صنایع خودروسازی، صنایع نظامی، پل سازی و ساختمان سازی و تولید لوازم پزشکی، هر یک به نوعی به انواع پروفیل و قوطی آهن نیاز دارند. تولید پروفیل با روش نورد سرد و نورد گرم انجام می گیرد. هر چند پروفیل هایی که با نورد سرد تولید می شوند، از استقامت کمتری برخوردارند، ولی این نوع پروفیل ها عمدتا برای ساخت درب و پنجره و چهارچوب های درهای چوبی مناسب هستند. این در حالی است که پروفیل های تولید شده با نورد گرم، در استحکام بخشی سازه ها بسیار قدرتمند ظاهر شده اند.

قیمت پروفیل بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود. اساس ساخت انواع پروفیل، ورق سیاه و ورق روغنی هستند. بنابراین هر گونه تغییر در قیمت این نوع محصولات فولادی می تواند بر قیمت پروفیل نیز تاثیر بگذارد. علاوه بر این، ضخامت و ابعاد پروفیل نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. برای مثال، قیمت پروفیل قوطی با سطح مقطع 2*2 کمتر از قیمت پروفیل 4*4 است. زیرا حجم آهن به کار برده شده در آن کمتر خواهد بود. همچنین، هر چه ضخامت پروفیل بیشتر باشد، مسلما قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. شهر آهن ارائه دهنده انواع پروفیل و قوطی آهن از کارخانه های نام‌دار کشور از جمله کارخانه سیرجان، صبح پارسیان، پترو فولاد، ماشین نکا و… است و قیمت پروفیل در این سایت بسیار مناسب و اقتصادی است. می توانید برای اطلاع از قیمت کارخانه قوطی آهن در شهر آهن، به این سایت مراجعه کنید.

مبل شویی و قالیشویی آنلاین با این اپلیکیشن همه کاره

قیمت پروفیل آهن

انواع پروفیل آهن و قوطی آهن از ورق سیاه و روغنی ساخته می شوند. مبنای تولید انواع پروفیل و قوطی آهن، استفاده از شیوه های نورد گرم و نورد سرد است. پروفیل های تولید شده با نورد گرم، استقامت بیشتری دارند. به همین دلیل، نوع روش تولید در تعیین قیمت پروفیل و قوطی آهن، نقش بسزایی دارد. انواع قوطی پروفیل آهن عمدتا با سطح مقطع مربع، مستطیل یا گرد تولید می شوند. هر چه سطح مقطع قوطی بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. البته این مسئله به ضخامت آن نیز بستگی خواهد داشت.

تغییر قیمت ورق سیاه و ورق روغنی، نوسانات قیمت جهانی فولاد و تغییر نرخ ارز از فاکتورهای جانبی موثر بر قیمت پروفیل و قوطی آهن هستند. توجه به تغییرات قیمت پروفیل و قوطی آهن، مخصوصا در برخی شرایط خاص (مثل تغییر سیاست های داخلی و خارجی)، تصمیم گیری صحیح برای خرید انواع پروفیل را ممکن می سازد. وبسایت شهرآهن یکی از فعال ترین وبسایت ها در زمینه اعلام و به روزرسانی قیمت انواع آهن آلات، مخصوصا قیمت پروفیل و قوطی است. همچنین، افراد می توانند پس از مقایسه قیمت پروفیل و قوطی آهن در کارخانه های مختلف، سفارش خود را در فروشگاه آنلاین شهرآهن ثبت نمایند.

مصارف قوطی آهن

قوطی آهن از پرمصرف ترین آهن آلات در صنعت، ساختمان سازی، خودروسازی، تولید لوازم پزشکی، تولید لوازم منزل و مانند آن است. تنوع انواع قوطی از نظر سطح مقطع و ضخامت، باعث شده که این محصول، همواره جایی برای خودنمایی داشته باشد. برای مثال، قوطی آهن در ساخت انواع میز و صندلی، درب و پنجره، چهارچوب درب های چوبی یا ام دی اف، حفاظ و نرده، راه پله و مانند آن ها به کار می رود.

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از کارخانه های فرش ایرانیان

نوع دیگری از قوطی آهن وجود دارد که به آن قوطی ستونی گفته می شود. این نوع پروفیل در ساخت سوله، ستون ساختمان ها، کارگاه ها و انبارها به کار می رود. قوطی های ستونی ساختمانی، سطح مقطع مربعی داشته و با ضخامت 2 تا 6 میلی متر تولید می شوند. این در حالی است که برای ساخت قوطی های ستونی صنعتی، ضخامت به بیش از 6 میلی متر نیز خواهد رسید. از سوی دیگر، وزن قوطی ستونی ساختمانی نسبت به نوع صنعتی آن کمتر است. انواع قوطی ستونی به دلیل وزن کم، قیمت نسبتا پایین، خواص کششی خوب و ویژگی های فنی قابل قبول، در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پروفیل و قوطی آهن می توانید با کارشناسان شهرآهن در تماس باشید.

شهرآهن عرضه قیمت کارخانه قوطی آهن

تخمین مقدار مورد نیاز پروفیل و قوطی، توسط کارشناسان و مهندسان انجام می گیرد. با توجه به این که هر ساختمان یا سازه عمرانی به حجم بالایی از پروفیل و آهن آلات نیاز دارد، بنابراین، کمترین میزان تغییر در قیمت پروفیل صنعتی آهن می تواند هزینه تمام شده آن را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

خرید انواع آهن آلات با کمترین واسطه از کارخانه باعث کاهش هزینه ها خواهد شد. در واقع، برای خرید پروفیل و قوطی آهن با کمترین قیمت بهتر است آن را به طور مستقیم از کارخانه خریداری نمایید. البته اگر امکان این کار وجود ندارد، انتخاب یک واسطه مطمئن می تواند راهگشا باشد. شرکت شهرآهن با خرید بدون واسطه انواع پروفیل و قوطی آهن از کارخانه، امکان خریدی با صرفه را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

چه بازیگرانی خواننده و آهنگ ساز هستن؟

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا