اخبار دیگران

ام دی اف پاک چوب [قیمت کابینت ام دی اف پاک چوب]

ام دی اف پاک چوب کیفیت بالایی دارد و از این رو مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. عوامل متعددی وجود دارند که روی قیمت کابینت‌های ساخته شده از ورق‌های ام دی اف برند پاک چوب تاثیر می‌گذارند. برای مثال دوام زیاد و تنوع طرح و رنگ این ورق‌ها مشتریان را ترغیب به ساخت کابینت‌های آشپزخانه یا کمدهای خود با استفاده از آن‌ها می‌کند. قیمت کابینت ام دی اف پاک چوب را می توانید در سایت ایچوب مشاهده کنید.

در این مقاله علاوه بر آشنایی با مشخصات ورق‌های ام دی اف پاک چوب درباره عوامل موثر بر قیمت کابینت ام دی اف پاک چوب نیز شناخت پیدا می‌کنید. پس اگر قصد خرید هایگلاس یا ورق‌های MDF این برند را دارید، با ما همراه باشید. مجموعه تولیدی ورق ام دی اف ایچوب با ارائه انواع ام دی اف پاک چوب، تنوع زیادی را در اختیار خریداران قرار داده است تا آن ها بتوانند با توجه به سلیقه خود، ام دی اف موردنظر خود را خریداری کنند.

ام دی اف پاک چوب

گروه صنعتی پاک چوب در زمینه ساخت انواع مصنوعات چوبی مختلف فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته آلمانی و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شوند. به همین دلیل این برند توانسته علاوه بر کسب جایگاه مناسب در بازار ورق‌های ام دی اف ایران، در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. تمام ورق‌های MDF خام و نئوپان‌های این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین روکش‌های ملامینه پاک چوب نیز در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. این ویژگی‌ها برند پاک چوب را به برندی بسیار منحصربه‌فرد در ایران تبدیل کرده است.

شرایط اجاره خودرو با راننده

در ضمن برای ساخت ام دی اف هایگلاس این شرکت از ورق‌های ام دی اف تایلندی و روکش هایگلاس کره‌ای بهره می‌برند. تراکم بالایی مواد اولیه بکار رفته در این محصول باعث شده است که این نوع هایگلاس کیفیت بالایی داشته و در مقابل خط و خش و ضربه مقاوم باشد. لازم به ذکر است که پاک چوب با داشتن بیش از 150 طرح و رنگ مختلف برای محصولات خود بیشترین طیف رنگی را در بین تولیدکنندگان ورق‌های MDF در ایران دارد. به طور کلی طرح و رنگ‌های این برند عبارتند از:

  • رنگ‌های فانتزی: مانند قرمز، زرد، صورتی، سبز چمنی، فسفری، نقره‌ای و آبی.
  • رنگ‌های متالیک و براق: مانند کاپوچینو متالیک، طلایی متالیک، سفید متالیک و قهوه‌ای متالیک.
  • طرح چوب: مانند رنگ چوب بلوط، والابا، کلارک و کانواس.
  • طرح‌ها و الگوهای خاص: مانند طرح موکتی، کروکودیل و پلاسما.

کاتالوگ طرح و رنگ ام دی اف پاک چوب را از ایچوب نمایندگی فروش محصولات این برند بخواهید. قیمت ورق‌ ام ‌دی‌ اف سفید را می توانید در صفحه مربوطه مشاهده نمائید.

عوامل موثر بر قیمت کابینت ام دی اف پاک چوب

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث افزایش قیمت کابینت‌های ساخته شده از ام دی اف پاک چوب می‌شود، جنس و کیفیت بالای این ورق‌ها است. بنابراین در تهیه کابینت‌های آشپزخانه خود به جنس و کیفیت آن توجه کنید، زیرا در برخی مواقع قیمت پایین نشان‌دهنده کیفیت کم متریال به‌کار رفته در ساخت آن است. ورق‌های MDF این برند با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تحت فشار و گرمای خاصی تولید می‌شوند. به همین دلیل این محصولات سطح صاف و براقی دارند که آن‌ها را برای ساخت وسایل مختلف ایده‌آل می‌کنند. هر چقدر سطح ورق‌های ام دی اف یکدست‌تر و بدون نقص‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

چطور می توانیم به منزل خود جلوه ای زیباتر ببخشیم؟

همچنین این محصولات از آنجایی که در مکان‌های مرطوبی مانند آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید مقاومت بالایی در مقابل رطوبت داشته باشند. خوشبختانه تمام تولیدات پاک چوب در برابر رطوبت مقاوم هستند و لبه‌های ورق‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که آب به داخل آن‌ها نفوذ پیدا نکند. این ویژگی نیز روی قیمت ورق MDF پاک چوب تاثیر دارد.

هایگلاس و ورق ام دی اف این شرکت خصوصیات فیزیکی خاصی دارند که آن‌ها را نسبت به محصولات دیگر برندها مقاوم‌تر نشان می‌دهند. برای مثال ام دی اف پاک چوب استعداد شکل‌پذیری بالایی دارد و همچنین عایق صوتی بسیار خوبی است. این عوامل باعث افزایش قیمت کابینت‌های تولید شده توسط مصنوعات چوبی این شرکت می‌شود. در ضمن به یاد داشته باشید که ام دی اف مات قیمت کمتری نسبت به ام دی اف‌هایی روکش براق دارد. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت ورق‌ ام دی اف پاک چوب و همچنین قیمت ورق هایگلاس پاک چوب به وب‌سایت ایچوب مراجعه کنید.

ای چوب؛ عرضه بهترین ورق ام دی اف پاک چوب برای کابینت

گروه ایچوب انواع ورق‌های ام دی اف، صفحه کابینت، ورق هایگلاس و محصولات دیگری از برندهای مطرح ایرانی و خارجی را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد. برای مثال ایچوب یکی از نمایندگی‌های عرضه ورق ام دی اف پاک چوب است که محصولات این شرکت را به صورت اینترنتی در سراسر ایران به فروش می رساند.

برای مشاوره خرید این محصولات می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از ثبت سفارش، محصول خریداری شده خود را درب منزل تحویل بگیرید. رسالت ما تضمین کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در ای چوب است.

مراکز خرید پد سلولزی ارزان در ایران

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا