اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردسریال ایرانی

سریال هفت ؛ جدیدترین اثر کیارش اسدی زاده کارگردان سریال کرگدن

سریال هفت نام سریالی است که قرار است به زودی برای مخاطبان در پلتفرم تماشاخونه پخش شود. این سریال که یک سریال اجتماعی است، توسط کیارش اسدی زاده کارگردانی شده و به زودی در نوبت پخش قرار خواهد گرفت. اینجا خبرهای مربوط به سریال هفت و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال هفت منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال هفت چه کسی است؟

کارگردان سریال هفت کیارش اسدی زاده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال هفت چیست؟

داستان سریال هفت درمورد 7 دانشجو می باشد که برای پول درآوردن وارد راه خلاف می شوند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در سریال آنیل نام دارد.

اسامی بازیگران سریال هفت در نقش های اصلی چیست؟

رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، محمد امین، حدیث میرامینی، مصطفی قدیری، مهدی ساکی، نوال شریفی، میسا مولوی، مه لقا باقری، فرزاد حسنی از بازیگران نقش های اصلی سریال هفت هستند.

مشخصات سریال هفت

نام سریالهفت
تهیه کننده، نویسنده و کارگردانکیارش اسدی زاده
سال ساخت1399
انتشار23 آبان 1402
ژانراجتماعی درام
پلتفرمتماشاخونه
رده سنیتماشای این محتوا برای افراد زیر ۱۸ سال مجاز نمی‌باشد.

دانلود رایگان سریال هفت

دانلود رایگان سریال هفت

همانطور که پیشتر اشاره کردیم این سریال در طی سال‌های 1399 تا 1400 ساخته شد و سازندگان آن تا مدتی بر سر اینکه این اثر از شبکه نمایش خانگی پخش شود، مذاکرات کردند. سرانجام تصمیم بر آن شد که این اثر از پلتفرم تماشاخونه پخش شود و در تاریخ 23 آبان 1402 منتشر شود.

ایرانیان برنده و نامزد جایزه اسکار + فیلم های ایرانی نامزد اسکار

لیست بازیگران سریال هفت

  • رضا کیانیان
  • مهدی هاشمی
  • نیکی کریمی
  • علی مصفا
  • امیر جعفری
  • هانیه توسلی
  • پانته آ بهرام
  • بابک حمیدیان
  • نازنین بیاتی
  • مینا ساداتی
  • محمد امین
  • حدیث میرامینی
  • مصطفی قدیری
  • مهدی ساکی
  • نوال شریفی
  • میسا مولوی
  • مه لقا باقری
  • فرزاد حسنی

بازیگران سریال هفت

عوامل سریال هفت

  • تهیه کننده,نویسنده,کارگردان: کیارش اسدی زاده
  • طراح پروژه و تهیه کننده: محمد امین
  • نویسنده: علی اصغری
  • مدیر فیلم برداری: اشکان اشکانی
  • مدیر صدابرداری: بابک اردلان
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • طراح صحنه: محمد محمدی
  • طراح لباس: شیده محمودزاده
  • تدوینگر: سپیده عبدالوهاب
  • آهنگساز: علی شهبازی

معرفی کارگردان سریال هفت

کیارش اسدی‌زاده کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است و فعالیت هنری خود را در سینما از سال ۱۳۸۸ با فیلم در انتظار معجزه به عنوان فیلم‌نامه‌نویس آغاز نمود و در سال ۱۳۹۱ اولین فیلم خود را به نام گس کارگردانی کرد.

کیارش اسدی زاده سال 1399 با «سریال کرگدن» در نمایش خانگی حضور داشت که آن طور که باید دیده نشد، اما از کیفیت نسبی برخوردار بود و حال بار دیگر با «هفت» برای بار دوم خود را در شبکه نمایش خانگی به چالش خواهد کشید.

کیارش اسدی‌زاده کارگردان سریال هفت
کیارش اسدی‌زاده کارگردان سریال هفت

معرفی سریال هفت

سریال هفت یکی از جدیدترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است که قرار است به زودی از پلتفرم تماشاخونه منتشر شود. تماشاخونه یکی از جدیدترین پلتفرم‌های ایرانی محسوب می‌شود که شروع به کار کرده و سریال‌های جذابی را برای مخاطب آماده کرده است.

این اثر از سال 1399 تولید خود را شروع کرد و خرداد 1400 تولید آن به اتمام رسید. حدودا دو سال است که مخاطبان منتظر انتشار این مجموعه هستند و پس از طی مراحل بسیار، توافق بر پخش هفت از تماشاخونه شد.

عکس های لادن طباطبایی بی حجاب در آمریکا

«هفت» یکی از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

خلاصهٔ داستان

این سریال را اسدی زاده براساس فیلمنامه‌ای که به شکل مشترک توسط خودش و علی اصغری به نگارش در آمده جلوی دوربین برده و در آن به روایت داستان هفت جوان پرداخته که درگیر ماجرای پیچیده‌ای می‌شوند. در خلاصه داستان این سریال آمده است :«ما رفیق بازیم، پای حق وایمیستیم، بزنن می زنیم، بکشن، می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم.»

تعداد قسمت های سریال هفت

این سریال که قرار بود در آغاز 7 اپیزود باشد، در نهایت در 20 قسمت تولد شده است.

معرفی سریال هفت

زمان پخش سریال هفت

سریال «هفت» قرار است از مرداد ماه پس از گذراندن حاشیه‌هایی که بر سر صدور مجوز با ساترا داشت، منتشر شود. به نظر می‌رسید پخش «هفت» موانع زیادی به همراه داشته باشد مشکلاتی که در مقاطعی پخش را به تاخیر می‌انداخت اما کارگردان به تازگی با اشاره به همراهی‌های ساترا با این مجموعه، اعلام کرده است که باور نمی‌کند از ۲۰ قسمت این کار در مجموع شاید ۶ دقیقه هم دچار ممیزی نشده است.

گویا داستان این سریال اکشن ـ اجتماعی عامل نگرانی‌ها بوده و حالا با کمترین ممیزی در پخش، قدمی رو به جلو برای سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی محسوب می‌شود.

نگاهی به قسمت اول سریال هفت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده

کیارش اسدی‌زاده سال 1398 سریال «کرگدن» را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. در آن سریال هم با چند جوان روبه‌رو بودیم که به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شدند و این سرآغاز رفاقت میان آنها و البته قرار گرفتن‌شان در ماجرایی عجیب بود.

همه چیز درباره ی سریال نام من فرح با بازی دمت اوزدمیر در نقش یک ایرانی

در نقطه شروع قسمت اول سریال «هفت» با چند جوان مواجه می‌شویم که با لباس‌های زندان، درحالیکه دستبند به دست دارند همراه پلیس از ماشین پیاده می‌شوند. بعد با فلاش‌بک به گذشته می‌رویم و در یک پیک‌نیک دانشجویی با همان چهره‌ها روبه‌رو می‌شویم که ظاهرا رفاقت چندانی باهم ندارند و صرفا درحال آشنایی هستند. بعد از این معرفی اولیه دوربین روی زندگی تک‌تک آنها و روابطی که دو به دو باهم دارند زوم می‌کند و ماجرای شکل‌گیری رفاقت هفت نفره‌شان نیمی از قسمت اول را به خود اختصاص می‌دهد. از اینجا به بعد است که ماجرا یک مقدار چالشی‌تر پیش می‌رود و نهایتا در یک ربع پایانی بحران اصلی شکل می‌گیرد. معرفی شخصیت‌ها و روابطی که با هم دارند در این قسمت به‌خوبی انجام می‌شود. البته که در بخش‌هایی ریتم داستان کند می‌شود اما به عنوان قسمت اول قابل پذیرش است و خسته‌کننده نمی‌شود.

از میان هفت بازیگر اصلی این گروه هفت، چهره مینا ساداتی، نازنین بیاتی و حدیث میرامینی برایمان آشناست و سایر بازیگران هم در کنار این سه شخصیت به ما معرفی می‌شوند که هنوز زود است بتوانیم درباره جنس بازی و میزان تسلط‌شان روی نقش اظهارنظری کنیم.

با ورود هفت بازیگر اصلی به مهمانی بزرگ فردی که به عنوان خیر معرفی می‌شود، با مهدی هاشمی هم آشنا می‌شویم؛ مرد ثروتمندی به نام «خان» که گویا صاحب مرکزی آموزشی با شعار حمایت از جوان‌هاست و این مهمانی را برگزار کرده.

اواسط مهمانی ماشین‌های مدل‌بالایی را می‌بینیم که یکی‌یکی سر می‌رسند و بازیگران مطرح سریال از جمله علی مصفا، نیکی کریمی، هانیه توسلی،پانته‌آ بهرام، امیر جعفری و بابک حمیدیان از آنها پیاده می‌شوند و به سمت مهمانی می‌روند. آنها صرفا در این قسمت از مقابل دوربین رد می‌شوند و بازی خاصی ندارند اما دست‌کم مشخص می‌شود نقش همه‌شان به آن مهمانی ربط پیدا می‌کند.

زندگی شخصی و هنری اشکان خطیبی و همسرش ؛ از موسیقی تا بازیگری

«هفت» با پایانی شوکه‌کننده مخاطبان را در انتظار قسمت دوم می‌گذارد. بعد از اتفاق‌های عجیب شب مهمانی و صحنه وحشتناکی که هریک از آنها اول صبح در همان عمارت تجربه می‌کنند، داستان به سمت‌وسوی دیگری می‌رود و قسمت اول در همین نقطه به پایان می‌رسد. حالا باید منتظر بود و دید ارتباط میان این گروه با شخصیت‌های معرفی شده در مهمانی به کجا خواهد رسید.

پوستر سریال هفت

پوستر سریال هفت

پوستر سریال هفت

تیزر سریال هفت

بیوگرافی بازیگران سریال هفت

پخش مجموعه ایرانی هفت به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کیارش اسدی‌زاده به زودی آغاز می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که در نیمه دوم آبان ماه 1400 باید منتظر پخش آن از شبکه نمایش خانگی باشیم. اما تاکنون تیزری برای این سریال پخش نشده است. در صورت انتشار تیزر رسمی سریال می‌توانید آن را از این مقاله مشاهده کنید

نازنین بیاتی از بازیگران سریال هفت

مجموعه ایرانی هفت سومین تجربه نازنین بیاتی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. پیش از این شاهد حضور او در سریال نمایش خانگی «گلشیفته» محصول سال 1396 و «مانکن» محصول سال 1398 بودیم. شنیده‌ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی در این مجموعه نمایش خانگی نقش اصلی را برعهده دارد. از نمونه آثار سینمایی او می‌توان به «دربند» سال 1391، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» سال 1392، «رخ دیوانه» سال 1393، «آینه بغل» سال 1396 و «ژن خوک» سال 1397 اشاره کرد.

نازنین بیاتی از بازیگران سریال هفت

امیر جعفری از بازیگران سریال هفت

بازی «امیر جعفری» در مجموعه ایرانی سون می‌تواند نویدبخش یک سریال باکیفیت بالا باشد. امیر جعفری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» تازه‌ترین اثر سعید سهیلی حضور داشت. احتمالا شما هم امیر جعفری را یک بازیگر عرصه کمدی می‌دانید. باید منتظر بمانیم و ببینیم نقش او در مجموعه ایرانی هفت چه ژانری را دربردارد. «رقصنده»، «زیر نظر»، «چهار انگشت»، «اکسیدان»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» برخی از نمونه آثار او در سینما هستند. همچنین از آثار تلویزیونی پرطرفدار امیر جعفری می‌توان به «چگ برگشتی»، «توطئه فامیلی»، «چاردیواری» و «من یک مستاجرم» اشاره کرد.

هوتن شکیبا صداپیشه بچه در مهمونی را بیشتر بشناسید

امیر جعفری از بازیگران سریال هفت

نیکی کریمی از بازیگران سریال هفت

«نیکی کریمی» دیگر بازیگر سرشناس مجموعه ایرانی 7 است. او که بسیار کم‌کار بوده و با وسواس زیادی نقش‌هایش را انتخاب می‌کند، همچون نازنین بیاتی یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارد. نیکی کریمی پیش از این در مجموعه نمایش خانگی «ممنوعه» محصول سال 1397 و «آقازاده» محصول سال 1399 حضور داشت.

نیکی کریمی از بازیگران پرکار دهه 70 و 80 سینمای کشورمان محسوب می‌شود. برخی از آثار او عبارتند از «بوی پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «سیب سرخ حوا»، «نیمه پنهان»، «نوک برج»، «سه زن»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «دو خواهر» و «من همسرش هستم».

نیکی کریمی از بازیگران سریال هفت

بابک حمیدیان از بازیگران سریال هفت

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که این‌روزها شاهد بازی درخشان او در مجموعه نمایش خانگی «خاتون» هستیم. سریال ایرانی سون سومین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. بابک حمیدیان علاوه‌بر مجموعه نمایش خانگی خاتون، در سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی «سام قریبیان» محصول سال 1396 حضور داشت. از آثار تلویزیونی او می‌توان به اثر خاطره‌انگیز «به کجا چنین شتابان» اشاره کرد که تاکنون چندین‌بار در نوبت پخش مجدد قرار گرفته است. «روشنایی شهر»، «گذر از رنج‌ها»، «شهریار»، «مصادره»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «سرو زیر آب»، «مسخره‌باز»، «جشن دلتنگی» و «به وقت شام» از دیگر آثار تلویزیونی و سینمایی او به‌شمار می‌آیند.

بابک حمیدیان از بازیگران سریال هفت

رضا کیانیان از بازیگران سریال هفت

«رضا کیانیان» از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضور او در یک فیلم می‌تواند موفقیتش را تضمین کند. باید دید مجموعه ایرانی سون از نظر فیلمنامه یا عوامل چه جذابیتی داشت که این بازیگر گزیده‌کار کشورمان بازی در آن را پذیرفت. از آثار سینمایی پرطرفدار او می‌توان «مسخره‌باز»، «کفش‌هایم کو؟»، «دلم می‌خواد»، «یک حبه قند»، «نیش زنبور»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «‌آژانس شیشه‌ای» را نام برد.

معرفی سریال پسران پربیننده ترین سریال 2022 در آمازون

رضا کیانیان از بازیگران سریال هفت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا