اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

سیر تا پیاز زندگی ستاره ی سینمای ایران “ستاره پسیانی”

در این بخش بیوگرافی ستاره پسیانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ستاره پسیانی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال همه ی بچه های من به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی ستاره پسیانی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

ستاره پسیانی چند سال سن دارد؟

ستاره پسیانی زاده 17 شهریور 1364 است و 37 سال سن دارد.

ستاره پسیانی مجرد است یا متاهل؟

ستاره پسیانی در حال حاضر مجرد است.

تحصیلات ستاره پسیانی چقدر است؟

ستاره پسیانی فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است.

ستاره پسیانی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

ستاره پسیانی از سال 1369 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی ستاره پسیانی

نام اصلیستاره پسیانی
تاریخ تولد17 شهریور 1364
تحصیلاتفارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۶۹-اکنون
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی ستاره پسیانی

بیوگرافی ستاره پسیانی

بیوگرافی ستاره پسیانی را اینگونه شروع میکنیم: ستاره پسیانی متولد 17 شهریور 1364 در تهران ، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است.

عکس کودکی ستاره پسیانی
عکس کودکی ستاره پسیانی

تحصیلات ستاره پسیانی

در بیوگرافی ستاره پسیانی آمده است: با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

عکس نوجوانی ستاره پسیانی
عکس نوجوانی ستاره پسیانی

بیوگرافی خانواده ستاره پسیانی

در بیوگرافی ستاره پسیانی درباره ی خانواده اش میخوانیم: ستاره دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی هر دو از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر است و تنها یک برادر بنام خسرو دارد و مادربزرگش مرحوم خانم جمیله شیخی هم از بازیگران بنام ایران بود

جمیله شیخی مادر آتیلا پسیانی و مادربزرگ ستاره پسیانی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران بود که تا آخرین روزهای زندگی اش فعالیت هنری داشت و با بازی بی نظیر در فیلم های نام آشنایی مانند پس از باران ، پدر سالار ، مرگ در سکوت ، خانه ما و همسران در ذهن مردم ماندگار شد.

رازهای خودکشی مریلین مونرو به همراه یادداشت های او

آتیلا پسیانی پدر ستاره ، یکی از بازیگران شاخص و بزرگ و پرکار سینمای ایران است که آثار هنری غنی و ماندگار زیادی دارد و علاوه بر بازیگری ،تجربه کارگردانی، دستیاری کارگردان، برنامه ریزو… نیز دارد.

فاطمه نقوی مادر ستاره پسیانی بازیگر با سابقه و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون است که بیشترین فعالیتش در زمینه تئاتر بوده وبیشتر مخاطبان و بینندگان تلویزیون ایشان را با بازی در سریال مثل آباد و محله بروبیا و محله بهداشت بیاد دارند.

آتیلا پسیانی ،ستاره و خسر پسیانی و فاطمه نقوی
آتیلا پسیانی ،ستاره و خسر پسیانی و فاطمه نقوی
ستاره پسیانی در کنار برادرش خسرو
ستاره پسیانی در کنار برادرش خسرو
ستاره پسیانی در کنار پدرش
ستاره پسیانی در کنار پدرش

ازدواج و وضعیت تاهل ستاره پسیانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ستاره پسیانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانوم پسیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی در مورد شرایط همسر آینده اش می گوید که قیافه برایش مهم نیست اما باید خوش قد و بالا باشد

ستاره پسیانی به عنوان میهمان در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره دلیل ازدواج نکردنش گفت:

من عاشق خانواده و تشکیل زندگی هستم، ولی تا بحال موقعیتش پیش نیامده، یعنی درواقع کسی که ملاک های من برای ازدواج را داشته باشد، هنوز پیدا نشده.

مهران مدیری در ادامه گفت:نمیتوانم این را بپذیرم بیشتر توضیح بده، مگه ملاک های شما برای ازدواج چیست؟

در پاسخ به این سوال، ستاره پسیانی گفت :از نظر من ظاهر و قیافه اصلا اهمیتی ندارد و برایم مهم نیست، بیشتر ملاک من این است که با او حرف مشترک داشته باشم، قد و قواره دار باشد، من و شغلم را درک کند، صبور باشد، مانند من خیلی احساساتی نباشد و بتوانم در مواقع حساس از او کمک بگیرم.»

علایق و حقایقی درباره ستاره پسیانی

در ادامه بیوگرافی ستاره پسیانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه ستاره پسیانی به مدیریت

از كودكی به مدیریت كردن علاقه داشتم ، مادرم می‌ گوید ، تو باید در دانشگاه مدیریت می‌ خواندی

تیپ و استایل اسپرت بازیگران مرد ایرانی با تیشرت | مشکی پوشان و رنگی پوشان کدامند

کلا از اداره و هدایت كردن آدم‌ ها خوشم می‌ آید شاید برای همین در سیزده سالگی به ذهنم رسید، كارگردان شوم و انجامش هم دادم

نقش مورد علاقه ستاره پسیانی

من همه سبک ها رو دوست دارم تجربه کنم و تو تئاتر هم همه نوع نمایش تجاری ، کمدی ، درام ، مستقل کار کردم و فرقی برایم نمی کند ، اصولا از تجربه کردن لذت می برم و دوست دارم ریسک کنم

علاقه ستاره پسیانی به خفگی

خیلی دوست داشتم در فیلم خفگی آقای فریدون جیرانی که فیلم مورد علاقه ام هست بازی کنم ، نقش خاصی نه ها چون کلا دو نقش خانم داشت

اما فضای کار این فیلم خیلی جدید بود و برای من جذابیت زیادی داشت

آدم جاه طلبی نیستم

من اصولا آدم جاه طلبی نیستم و در لحظه از کارم و زندگی لذت می برم ، دوست دارم همیشه کارهای هیجان انگیز انجام دهم و مردم از کارم لذت ببرند

تجربه دستیاری ستاره پسیانی

وقتی در گروه تئاترتمان كاری شروع می‌ شود اگر نقشی هم نداشته باشم بعنوان دستیار درگیر می‌ شوم و نه بیکار می مانم نه می گذارم کاری زمین بماند

اما پیش آمده كه یک سال تئاتر بازی نكردم و سالی دیگر چند نمایش پشت‌ سر هم بازی داشتم

سیمرغ تئاتر فجر

خانم پسیانی در سال 1369 تندیس بهترین بازیگر زن سی و شمشمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را بخاطر بازی در نمایش صد در صد بدست آورد.

کارگردانی ستاره پسیانی

تابحال چندین تجربه کارگردانی تئاتر داشته ام و تجربه کار تئاتر عروسی هم در کارنامه خود دارم و اصولا تئاتر عروسکی را خیلی دوست دارم

تدریس ستاره پسیانی

علاقه زیادی به آموزش دارم و  حالا بازیگری و خلاقیت را به بچه های کوچک پنج تا ده سال تدریس می کنم و اینکار را خیلی دوست دارم

افشاگری روزنامه کیهان درباره ستاره پسیانی

مرداد ماه سال 1398 روزنامه رادیکالی کیهان افشا کرد دهم خرداد ، در خانه ای واقع در ولنجک تهران یک مهمانی با حضور زنان و مردان نامحرم بصورت مختلط برگزار شد

معرفی و تصاویر کلینت ایستوود پرافتخارترین سینماگر آمریکایی

در میان مهمانان ، چند نفر از عوامل سفارت انگلیس و بازیگران مشهور حضور داشتند که این خانم بازیگر و برادرش هم بودند

با شکایت اهل محل به دلیل مزاحمت ، نیروی انتظامی وارد شده و اقدام به دستگیری مهمانانی می کند که بصورت مختلف به صرف مشروب مشغول بودند

از جمله دستگیر شدن این خانم بازیگر بود که به همراه دوستانش با التماس خواهان بسته شدن پرونده خود و افشا نشدن جرم بودند

این افشاگری از آن جهت صورت گرفت که خانم ستاره پسیانی با انتشار عکسی ، از نوشین جعفری عکاس و روزنامه نگار بازداشت شده حمایت کرده بود

شروع فعالیت هنری ستاره پسیانی

در ادامه بیوگرافی ستاره پسیانی میرسیم به فعالیت هنری او.  او دریک خانواده کاملا هنری متولد شده اسـت. بـه خاطر شغل هنری پدر و مادرش بود کـه باعث گردید بازیگری را در همان ابتدای زندگی خود تجربه کند.ستاره پسیانی با حضور دو مربی کار کشته و حرفه اي «پدر و مادرش» توانست اصول صحیح حرفه بازیگری را یاد بگیرد ودر عرصه سینما و تلویزیون بدرخشد.

ستاره پسیانی به بازیگری از زمان کودکی علاقه ی بسیاری داشت و او در سن ۵ سالگی به خاطر همین علاقه اش در سال ۱۳۶۹ بازی در تئاتر مجلس تقلید هفت خوان رستم را برای نخستین بار تجربه کرد.

ستاره پسیانی در نمایش مجلس تقلید هفت خوان رستم
ستاره پسیانی در نمایش مجلس تقلید هفت خوان رستم

بعد از این، او بعنوان بازیگر کودک در سال ۱۳۷۰ در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیای انتخاب شد که کارگردان آن داریوش فرهنگ بود و عملکرد خوبی در این نقش با وجود ۶ سال سن از خود برجای گذاشت.

او سپس در همین پنج سالگی پیشنهاد بازی بهرام بیضایی برای فیلم «مسافران» را بخاطر ترس از چشمان این کارگردان قبول نکرد

 بزرگ تر كه شدم یعنی از ۱۵ سالگی بازیگری برایم جدی تر شد چون نقش‌هاي جدی بـه مـن سپرده میشد، نقد می شدم و با خودم فكر كردم همین حالا بازیگری‌ام جدی شده چون دیگران هم جدی گرفته‌اند.

در سال ۱۳۸۵ نیز بعد از ۱۵ سال مجدداً وارد بازیگری شد و فیلم سینمایی روایت های ناتمام را بازی کرد.این فیلم اولین فیلم و جدی ترین حرفه او به شمار می آید.در این فیلم با هنگامه قاضیان و حسین سلیمانی همبازی شد، فیلمی که توسط آقای پوریا آذربایجانی کارگردانی گردید.

شباهت این خانم بازیگر و همسرش باور نکردنیست
ستاره پسیانی در فیلم سینمایی روایت های ناتمام
ستاره پسیانی در فیلم سینمایی روایت های ناتمام

در بیوگرافی ستاره پسیانی بهتر است بدانید با اینکه پدر و مادرش از چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون است اما با فیلم‌هایی آغاز به کار کرد که پدر و مادرش در آن حضور نداشتند.

مهمترین فعالیت خانم ستاره پسیانی در دهه ۹۰ می باشد بعد از فیلم ورود آقایان ممنوع در سال ۱۳۸۹ موفق شد فیلم هایی همچون فرشتگان قصاب و کوچه بی نام و وارونگی را تا سال ۱۳۹۴ بازی کند

ستاره پسیانی در فیلم ورود آقایان ممنوع
ستاره پسیانی در فیلم ورود آقایان ممنوع
ستاره پسیانی در فیلم کوچه بی نام
ستاره پسیانی در فیلم کوچه بی نام
ستاره پسیانی در فیلم وارونگی
ستاره پسیانی در فیلم وارونگی

آخرین فیلم سینمایی که تا به حال بازی کرده فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی می باشد.

ستاره پسیانی در فیلم دوزیست

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. هادی حجازی فر، ستاره پسیانی و جواد عزتی نقش های اصلی این فیلم را بر عهده داشتند.

در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌ کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه آن ها کار می‌ کند، او دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌ داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌ آورد و ادعا می‌ کند که دختر خاله‌ اش است و از عطا می‌ خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌ پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌ شود.

ستاره پسیانی در فیلم دوزیست
ستاره پسیانی در فیلم دوزیست

ستاره پسیانی در فیلم یدو

یدو فیلمی به کارگردانی مهدی جعفری، نویسندگی مهین عباس زاده و مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح است که داستان آن دربارهٔ ماه های آغازین جنگ تحمیلی و ماندن یک مادر در خانه و کاشانه خود است.

ماجرای ازدواج بهاره افشاری از شایعه تا حقیقت

ستاره پسیانی، بازیگر اصلی «یدو» است که با گریمی فوق العاده 15 سال پیرتر شده و چهره ای تکیده و رنجوردارد و دیگر شخصیت های فیلم او را ننه صدا می کنند.

بازی درخشان ستاره پسیانی در یدو موجب شد که او در سی و نهمین جشنواره فجر، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ستاره پسیانی در فیلم یدو
ستاره پسیانی در فیلم یدو

ستاره پسیانی و بازیگران کودک فیلم یدو

ستاره پسیانی در فیلم خوب، بد، جلف ۲

فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی محصول سال ۱۳۹۸ است و دومین قسمت از فیلم خوب بد جلف است. این فیلم ادامه قسمت اول خوب، بد، جلف است. این فیلم برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

یک گروه تروریستی آمریکایی برای نفوذ به تاسیسات امنیتی در قالب تیم فیلم‌سازی وارد ایران می‌ شوند و از سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر جهت پوشش خود استفاده می‌ کند. در این فیلم ستاره در کنار پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و ریحانه پارسا به ایفا نقش پرداخته است.

ستاره پسیانی در فیلم بعد از اتفاق

بعد از اتفاق فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پوریا حیدری اوره تهیه کنندگی شهاب حسینی است که روایتگر ماجرای آرزوی یک کودک در فوتبال است.

جواد عزتی، رضا کیانیان، علی انصاریان، بهرام افشاری، گلاره عباسی، نیما شعبان نژاد، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، روح الله جعفری و…. بازیگران فیلم بعد از اتفاق را تشکیل میدهند.

بهرام افشاری ، ستاره پسیانی ، گلاره عباسی و جواد عزتی در فیلم بعد از اتفاق
بهرام افشاری ، ستاره پسیانی ، گلاره عباسی و جواد عزتی در فیلم بعد از اتفاق

ستاره پسیانی در فیلم سرخپوست

سرخ پوست به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه کنندگی محمدرضا اسحق زاده فیلمی در ژانر درام، معمایی، عاشقانه است. فیلم داستان ناپدید شدن زندانی به نام احمد سرخپوست را به تصویر می کشد.

نوید محمدزاده، پری ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی ، ستاره پسیانی ، امیر کیوان معصومی ، حبیب رضایی ، مانی حقیقی ، اسماعیل پوررضا و… از بازیگران این فیلم هستند. ستاره پسیانی در سرخپوست نقش همسر احمد سرخپوست را بر عهده دارد.

ماجرای سیلی ای که مارگو رابی به لئوناردو دی‌کاپریو زد چه بود؟

این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر با نامزدی در 8 رشته توانست سیمرغ بلورین جایزهٔ ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

ستاره پسیانی در نمایی از فیلم سرخپوست
ستاره پسیانی در نمایی از فیلم سرخپوست

ستاره پسیانی تا 18 سالگی در تئاتر پدر

تا 18 سالگی بیشتر در کاره های تئاتر پدرم بازی می کردم تا اینکه امیررضا کوهستان من را برای نمایش تجربه های اخیر انتخاب کرد که بسیار فوق العاده است

بازی ستاره پسیانی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی

هشت سال بعد از اولین تجربه بازی در سینما، اینبار راهی تلویزیون می شود تا به یک بازیگری که هم بازی در تئاتر و هم سینما را تجربه کرده، تجربه بازی در سریال تلویزیونی را نیز به کارنامه خود اضافه کند.

بدین ترتیب در سال 1378 در چهارده سالگی، در سریال “همه بچه های من” به کارگردانی مرضیه برومند حضور پیدا می کند.

ستاره پسیانی در همه بچه های من
ستاره پسیانی در همه بچه های من

ستاره پسیانی در سال ۱۳۸۱ در تلویزیون در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان بازی کرد و در این سریال با پدرش آتیلا پسیانی همبازی شد.

حضور کوتاه او در برنامه کلاه قرمزی از دیگر کارهای تلویزیونی ایشان به شمار می آید

بازگشت ستاره پسیانی به تلویزیون بعد از 13 سال

ستاره پسیانی که اولین بار سال 1387 با مجموعه «همه بچه های من» در تلویزیون حضور داشت بعد از 13 سال با فصل دوم سریال زیرخاکی به این قاب بازگشت

مجموعه تلویزیونی زیرخاکی2 ادامه سریال زیرخاکی1 به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که با آغاز جنگ ایران و عراق شروع می شود و اتفاقات طنزی را برای خانواده فریبرز باغ بیشه مانند فصل قبل را به همراه دارد.

ستاره پسیانی که اولین بار سال 1387 با مجموعه «همه بچه های من» در تلویزیون حضور داشت بعد از 13 سال با فصل دوم سریال زیرخاکی به این قاب بازگشت. ستاره پسیانی در سریال زیرخاکی بازیگر نقش زنی رمال به نام فرنگ است.

فیلم بدون قرار قبلی اثر جدید بهروز شعیبی؛ سفری از آفاق به انفس

ستاره پسیانی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی ، هومن برق نورد ، نسرین نصرتی ، نادر فلاح ، گیتی قاسمی ، اصغر نقی زاده، امید روحانی ، خسرو احمدی و… به ایفای نقش پرداخته است.

ستاره پسیانی در سکانسی از سریال زیرخاکی 2
ستاره پسیانی در سکانسی از سریال زیرخاکی 2

البته این خانم هنرمند در سریال هایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه می گردد نیز بازی کرده است سریال کرگدن ، شوخی کردم ، نهنگ آبی ، خاتون و جیران از جمله کارهای سریالی او در شبکه نمایش خانگی می باشد

ستاره پسیانی در سریال کرگدن
ستاره پسیانی در سریال کرگدن
ستاره پسیانی در سریال نهنگ آبی
ستاره پسیانی در سریال نهنگ آبی
ستاره پسیانی در سریال جیران
ستاره پسیانی در سریال جیران

ستاره پسیانی در سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده است که سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین به تصویر می کشد.

در بیوگرافی ستاره پسیانی میخوانیم: او در این سریال خانگی نقش «پروین» دوست خاتون و معلم مدرسه را ایفا می کند که دختری مبارز است و برای خاک ایران و مردمش می جنگد.

نگار جواهریان ، اشکان خطیبی ، میرسعید مولویان ، شبنم مقدمی ، بابک حمیدیان ، رضا بهبودی ، شاهرخ فروتنیان ، بهناز جعفری ، مهدی قربانی ، مهتاب ثروتی ، مهران غفوریان ، پیام دهکردی ، فرخ نعمتی ، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی ، سروش صحت و مهران مدیری از دیگر بازیگران این سریال زیبای خانگی هستند.

ستاره پسیانی بازیگر نقش پروین در سریال خاتون
ستاره پسیانی بازیگر نقش پروین در سریال خاتون

گفتگوی خواندنی با ستاره پسیانی

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی ستاره پسیانی می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

بازیگری را از سینما شروع كردید؟

نه از تئاتر.

ستاره پسیانی در نمایش دیابولیک رومئو و ژولیت
ستاره پسیانی در نمایش دیابولیک رومئو و ژولیت

بعد وارد سینما شدید؟

فكر می‌كنم همزمان اتفاق افتاد، آن موقع پنج سال بیشتر نداشتم.

بعد از همان موقع بازیگری را انتخاب كردید؟

بزرگ‌تر كه شدم یعنی از ۱۵ سالگی بازیگری برایم جدی‌تر شد چون نقش‌های جدی به من سپرده می‌شد، نقد می‌شدم و با خودم فكر كردم الان بازیگری‌ام جدی شده چون دیگران هم جدی گرفته‌اند.

شما یك نمایش عروسكی هم كارگردانی كردید چرا كارگردانی را ادامه ندادید؟

ماجرای مصدومیت نسرین نسرتی در پایتخت 5 چه بود؟

نه، گاهی‌اوقات به آن فكر می‌كنم اما دنبال سوژه هیجان‌انگیزی هستم به همین خاطر دلم می‌خواهد كاری كه بعد از آن كارگردانی می‌كنم، بكر باشد ضمن اینكه حالا وقت هست.

در این چند سالی كه كار كردید بیشتر در كارهای پدر حضور داشتید؟

تا ۱۸ سالگی در كارهای پدرم بازی می‌كردم تا اینكه امیررضا كوهستانی من را برای نمایش «تجربه‌های اخیر» انتخاب كرد كه بسیار كارگردان فوق‌العاده‌ای است. خیلی كار هیجان‌انگیزی بود و من ترسیده بودم چون اولین كار مستقل من جدا از گروه و پدرم بود. همزمان با نمایش آقای كوهستانی در نمایش كیومرث‌مرادی هم بازی كردم.

برای پدر بازی كردن سخت بود یا برای دیگران؟

ـ برای من، سخت نبود چون این جنس بازیگری را در گروه پدرم و با كارگردانی او شروع كردم. در نتیجه جنسی از بازیگری را یاد گرفتم كه بسیار سخت است، مخصوصا در نمایش‌های بی‌دیالوگ كه واقعا كار سختی است چون باید بدون حرف زدن تمام حس‌تان را به تماشاگر برسانید.

تابه‌حال پیش آمده دوره‌ای مثلا یك سال كار نكرده باشید؟

بله، وقتی در گروه‌مان كاری شروع می‌شود اگر نقشی هم نداشته باشم به‌عنوان دستیار درگیر می‌شوم اما پیش آمده كه یك‌سال تئاتر بازی نكردم و سالی دیگر چند نمایش پشت‌سر هم بازی داشتم.

تابه‌حال نقدی درباره بازی خودتان خواندید كه ناراحت‌تان كرده باشد؟

نمی‌خواهم از خودم تعریف كنم اما كسی تابه‌حال نقد بدی نكرده و اگر هم جایی نوشته شده من نخوانده‌ام.

از چه زمانی در گروه كارگردانی پدرتان همراهی‌شان كردید؟

سال آن را یادم نیست اما در نمایش «بسه دیگه خفه شو» هم دستیار بودم هم بازیگر.

اینكه با متن پدر كار كنید چطور تجربه‌ای است؟

مشكلی ندارم چون آن زمان برایم بابا نیست. نویسنده‌ای می‌شود كه راجع به متن با او صحبت می‌كنم و می‌گویم كجا را دوست دارم و كجا را نه.

ستاره پسیانی در آغوش پدرش
ستاره پسیانی در آغوش پدرش

خیلی از نمایش‌های پسیانی اجرای خارج از كشور داشته، استقبال از این كارها آنطرف چطور بوده؟

خیلی استقبال شده، برایشان جالب بوده كه تئاتری مدرن و جدید از ایران می‌بینند، اصولا هم كارهایی را خارج از كشور بردیم كه خانوادگی بوده و برای آنها جذابیت بیشتری داشته كه یك خانواده چهار نفری با هم كار می‌كنند و از این كشور به كشور دیگری می‌روند.

عکس هایی از ماشین گرانقیمت امین حیایی

در خانواده درباره كارهای همدیگر حرف می‌زنید؟

بله، خیلی. البته ما گروه هستیم اما جدا از گروه درباره كار با هم زیاد صحبت می‌كنیم. به نظرم جالب است گرچه بعضی‌ها جنبه منفی خانوادگی كار كردن را می‌بینند اما جنبه‌های خوبی هم دارد.

ستاره پسیانی در کنار خانواده اش
ستاره پسیانی در کنار خانواده اش

لیست آثار هنری ستاره پسیانی

در ادامه بیوگرافی ستاره پسیانی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

ستاره پسیانی در سینما

سالنام فیلمکارگردان
۱۴۰۰علفزارکاظم دانشی
۱۳۹۹مجوز خروجکیارش اسدی زاده
بعد از اتفاقپوریا حیدری اوره
یدومهدی جعفری
۱۳۹۸دوزیستبرزو نیک نژاد
خوب، بد، جلف ۲: ارتش سریپیمان قاسم خانی
لتیانعلی تیموری
۱۳۹۷من می‌ترسمبهنام بهزادی
غلامرضا تختیبهرام توکلی
موج اف ام، ردیف ۴۸کیارش اسدی زاده
سرخ‌پوستنیما جاویدی
جمشیدیهیلدا جبلی
۱۳۹۶رضاعلیرضا معتمدی
۱۳۹۵پدیدهعلی احمدزاده
۱۳۹۴بیست هفتهمسعود قراگزلو
هلنعلی‌اکبر ثقفی
وارونگیبهنام بهزادی
لانتوریرضا درمیشیان
اژدها وارد می‌شود!مانی حقیقی
۱۳۹۳کوچه بی‌نامهاتف علیمردانی
۱۳۹۱فرشتگان قصابسهیل سلیمی
۱۳۸۹ورود آقایان ممنوعرامبد جوان
۱۳۸۷موج سومآرش سجادی حسینی
شیرینعباس کیارستمی
این خلوت تنهاییسعید ابراهیمی فر
آماده باشبهرنگ توفیقی
۱۳۸۶سه زنمنیژه حکمت
۱۳۸۵روایت‌های ناتمامپوریا آذربایجانی
۱۳۷۰بهترین بابای دنیاداریوش فرهنگ

ستاره پسیانی در تلویزیون

سالنام سریالکارگردان
۱۴۰۰زیرخاکی ۲جلیل سامان
۱۳۸۷همه بچه‌های منمرضیه برومند

ستاره پسیانی در نمایش خانگی

سالنام سریالکارگردان
۱۴۰۰جیرانحسن فتحی
خاتونتینا پاکروان
۱۳۹۸کرگدنکیارش اسدی زاده
۱۳۹۷نهنگ آبیفریدون جیرانی
۱۳۹۲شوخی کردممهران مدیری

تئاترهای ستاره پسیانی

  • مجلس تقلید هفت‌خوان رستم (۱۳۶۹)
  • آئورا (۷۱–۱۳۷۰)
  • اینم از این (۱۳۷۶)
  • برف سبز (۱۳۷۷)
  • ساز سحرآمیز (۱۳۷۷)
  • درد دل با سگ (۱۳۷۸)
  • گنگ خوابدیده (۱۳۷۹)
  • بسه دیگه خفه شو (۱۳۸۲)
  • کالیگولا شاعر خشونت (۱۳۸۲)
  • بحرالغرائب (۱۳۸۲)
  • تجربه‌های اخیر (۱۳۸۲)
  • شکلک (۱۳۸۳)
  • هی مرد گنده گریه نکن (۱۳۸۲)
  • تلخ مثل عسل (۱۳۸۲)
  • دستی روی ماه نام تو را نوشته‌است (بازی و عروسک‌گردانی) (۱۳۸۳)
  • آمدیم نبودید رفتیم
  • مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش
  • ننه دلاور و فرزندان او (۱۳۹۳)
  • پاییز(۱۳۹۳)
  • دریازدگی (۱۳۹۴)
  • باغ آلبالو (۱۳۹۴)
  • خدای کشتار (۱۳۹۵)
  • دکلره(۱۳۹۵)
  • مرگ هوتن (۱۳۹۵)
  • دیابولیک: رومئو و ژولیت (۱۳۹۵)
  • پرتقال‌های کال (۱۳۹۵)
  • خدای کشتار (۱۳۹۶)- اجرای مجدد در تماشاخانه پالیز
  • اگه بمیری (۱۳۹۶)
  • صد در درصد (۱۳۹۶)
  • اتاق ورونیکا.
  • الیور توییست (۱۳۹۶)
  • خدای کشتار (۱۳۹۷) – اجرای مجدد در تماشاخانه شهرزاد
  • صد در درصد (۱۳۹۷) – اجرای مجدد در تماشاخانه شهرزاد
  • بداهه (۱۳۹۸) – تماشاخانه ایرانشهر
  • قصر موروثی خاندان فرانکشتاین (۱۳۹۸) – تماشاخانه ایرانشهر
رنگ چشمان احمد مهرانفر

جوایز و افتخارات ستاره پسیانی

در بیوگرافی ستاره پسیانی بهتر است بدانید او در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مسابقات سیمرغ بهترین بازیگر زن برای بازی در تئاتر صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی در سال 1397 را از آن خود کرد.

ستاره پسیانی برای بازی در فیلم سینمایی یدو به عنوان بهترین نقش اول زن در سی و نهمین جشنواره فجر کاندید شده است.

صفحه اینستاگرام ستاره پسیانی

ستاره پسیانی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 94 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ستاره پسیانی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ستاره پسیانی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ستاره پسیانی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام ستاره پسیانی @setareh.pessyani میباشد و بیش از 201 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام ستاره پسیانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا