اخبار دیگران

پر بیننده ترین فیلم های نماوا و فیلیمو کدامند؟

نماوا و فیلیمو، دو پلتفرم محبوب VoD در ایران هستند که این روزها به جایگزینی نسبتا مطمئن برای رسانه ملی تبدیل شده‌اند و با انتشار انواع فیلم‌ها و سریال‌ها، طرفداران پروپاقرصی برای خود پیدا کرده‌اند. این شبکه‌های نمایش خانگی با ارائه هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی، دنیایی بی‌پایان از فیلم‌های جذاب در سبک‌های مختلف را پیش روی همگان قرار داده‌اند. اگر شما هم از طرفداران این پلتفرم‌های بزرگ هستید، با ما همراه شوید تا پربیننده‌ترین فیلم های فیلیمو و نماوا را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین فیلم های نماوا

نماوا یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های اشتراکی فیلم در ایران است که با سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متنوع، طرفداران بسیاری دارد. اشتراک این سایت به صورت یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش‌ماهه به فروش می‌رسد و کاربران با استفاده از کد تخفیف نماوا می‌توانند هزینه‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

مهمونی

این روزها آقای مجری با مجموعه جدید و جذاب مهمونی، مهمان بسیاری از خانه‌های ایرانی است. البته، این بار خبری از کلاه‌قرمزی و دوستان بامزه‌اش نیست؛ در عوض، عروسک‌های جدیدی از جمله پشه، مگسی و روح در کنار ایرج طهماسب قرار گرفته‌اند تا در کنار مهمانان‌هایی که هر قسمت به این برنامه دعوت می‌شوند، لحظاتی جذاب برای مردم رقم بخورد. شخصیت بچه با صداپیشگی هوتن شکیبا هم یکی از محبوب‌ترین چهره‌های این روزهای دنیای مجازی است!

شبکه مخفی زنان

یکی دیگر از سریال‌های جدیدی که این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده، شبکه مخفی زنان با بازی افرادی همچون سیامک انصاری، مهدی هاشمی، شقایق دهقان، باران کوثری، شبنم مقدمی، حمید فرخ‌نژاد و امیرحسین رستمی است. این سریال، داستانی تاریخی از سال‌های 1310 شمسی را روایت می‌کند که طی آن دوران، وزارت فرهنگ و هنر تصمیم به راه‌اندازی یک کانون جدید برای رقابت با سایر مجموعه‌ها را می‌گیرد و در این بین، اتفاقات عجیبی می‌افتد که باعث می‌شود کاربر برای تماشای هر قسمت، لحظه‌شماری کند.

مانتو شلوار اداری برند؛ استایل کاری زنان خوش‌پوش

نوبت لیلی

روح‌الله حجازی با سریال نوبت لیلی، یک سالی هست که با روایت داستانی اسرارآمیز و فانتزی، محبوبیت زیادی میان کاربران نمایش‌ خانگی پیدا کرده است. تا به امروز، 17 قسمت از فصل اول این سریال منتشر شده و روزبه‌روز به تعداد طرفداران آن هم اضافه می‌شود. حمید فرخ‌نژاد، مهران غفوریان، مریلا زارعی، لادن مستوفی و گوهر خیراندیش، از جمله افرادی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خاتون

خاتون را می‌توان یکی از برندهای نماوا معرفی کرد؛ سریالی به کارگردانی تینا پاکروان و بازی افرادی مانند مهران مدیری، اشکان خطیبی، نگار جواهریان، بابک حمیدیان و محمدرضا شریفی‌نیا که در ژانر تاریخی-درام تولید شده بود و داستانی از جنگ جهانی و زمانی که متفقین وارد ایران شده بودند را روایت می‌کرد. هم‌اکنون پخش فصل اول این سریال به پایان رسیده، اما بازخوردهای آن به اندازه‌ای خوب بوده است که ارزش تماشا کردن را داشته باشد.

محبوب ترین فیلم های فیلیمو

فعالیت فیلیمو بعد از نماوا آغاز شد و توانست ظرف مدت زمانی کوتاه، به موفقیت‌های زیادی دست یابد. انتشار مجموعه‌های اختصاصی مختلفی از جمله جوکر نیز محبوبیت آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. خوشبختانه، کاربران با استفاده از کد تخفیف فیلیمو نیز می‌توانند اشتراک‌های یک‌ماهه یا چندماهه آن را با هزینه پایین‌تری خریداری کنند.

یاغی

همانند مهمونی در نماوا، این روزها هم نام فیلیمو با سریال یاغی بر سر زبان خیلی از افراد است. این فیلم بر اساس رمان سالتو و به کارگردانی محمد کارت تولید شده و در آن، داستان جوانی به نام جاوید روایت می‌شود که می‌خواهد شرایط سخت زندگی خود را تغییر دهد. پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی و علی شادمان، از اصلی‌ترین بازیگران این سریال هستند.

آیا میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو درآمد خوبی دارد؟

دینامیت

اگر به دنبال یک فیلم سینمایی کمدی و جذاب هستید، دینامیت با فروش گیشه بیش از 58 میلیارد تومان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. مسعود اطیابی در این فیلم سراغ داستانی جذاب و تقابل دو تفکر متفاوت رفته است؛ خطوط فکری که البته پایان آنها به یک مسیر مشترک ختم می‌شود. پژمان جمشیدی، ترانه علیدوستی و احمد مهران‌فر در این فیلم جذاب به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جیران

حسن فتحی، کارگردان مشهوری که بیشتر با ساخت سریال‌هایی مانند شهرزاد، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه شناخته می‌شود، با ساخت سریال جیران، بار دیگر نشان داد که فیلم‌سازی توانمند است و سلیقه ایرانی‌ها را خیلی خوب می‌شناسد. سریال جیران، روایت‌گر داستانی تاریخی و عاشقانه از زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و در آن، بازیگرانی مانند بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، امیر جعفریان و رعنا آزادی‌ور مقابل دوربین رفته‌اند.

جوکر

اگرچه سری نخست جوکر چندی پیش به پایان رسید، ولی به‌جرات می‌توان آن را محبوب‌ترین برنامه در شبکه نمایش خانگی معرفی کرد. در هر فصل از رئالیتی شو جوکر، چند نفر از محبوب‌ترین بازیگران کمدی ایران برای نخندیدن با یکدیگر رقابت می‌کنند! در این برنامه، هر کسی که بخندد از برنامه حذف می‌شود و جایزه به کسی می‌رسد که کمتر از بقیه خندیده باشد. بسیاری از مردم، از همین حالا منتظر ساخت سری دوم جوکر هستند.

سخن پایانی

نماوا و فیلیمو با ارائه طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و البته خارجی در قالب پلتفرمی هوشمند، نشان داده‌اند که شبکه نمایش خانگی، پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب دارد. خوشبختانه، هزینه استفاده از این سرویس‌ها چندان  بالا نیست و با خرید اشتراک آنها می‌توان به صورت نامحدود به تماشای فیلم و سریال پرداخت. علاوه بر این، کاربران با استفاده از کد تخفیف نماوا و فیلیمو می‌توانند اشتراک این دو پلتفرم را با قیمت پایین‌تری خریداری کرده یا برای تمدید آن، هزینه پایین‌تری را پرداخت کنند.

بهترین سریال‌ها برای تقویت زبان انگلیسی (2023)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا