اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی فحریه اوجن از زیباترین زنان جهان و ماجرای تلخ آتش زدن خانه اش در کودکی

در این بخش بیوگرافی فحریه اوجن از بازیگران زن معروف ترکیه ای را مرور میکنیم. بیوگرافی فحریه اوجن که بیشتر او را با سریال‌های چکاوک، برگ ریزان، سعید و شورا و تا حد مرگ به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی فحریه اوجن آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

فحریه اوجن چند سال دارد؟

فحریه اوجن در سال 2015، 35 ساله شد و در حال حاضر 42 سال دارد

همسر فحریه اوجن کیست؟

فحریه اوجن با بوراک اوزچیویت ازدواج کرده است.

تولد فحریه اوجن کی است؟

فحریه اوجن متولد 4 ژوئن است.

ارزش دارایی های فحریه اوجن چقدر است؟

ارزش دارایی های این بازیگر ترک 1 تا 6 میلیون دلار است.

قد فحریه اوجن چقدر است؟

قد این بازیگر زیبا 1.73 سانتی متر است.

نام پسر فحریه اوجن چیست؟

نام پسر او کاران اوزچیویت است.

خلاصه بیوگرافی فحریه اوجن

نام اصلیفحریه اوجن Fahriye Evcen
تاریخ تولد۴ ژوئن ۱۹۸۶ ‏(۳۶ سال)
محل تولدزولینگن، آلمان
ملیتآلمانی، ترکیه ای
تحصیلاتدانشگاه هاینریش هاینه دوسلدورف
دانشگاه بغازیچی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۵–اکنون
همسربوراک اوزچویت (ا. ۲۰۱۷)
فرزندیک فرزند به نام کارات
قد۱۷۳ سانتی متر (۵ ft ۸ in)

بیوگرافی فحریه اوجن

بیوگرافی فحریه اوجن

بیوگرافی فحریه اوجن را این گونه شروع می‌کنیم: فحریه اوجن (به ترکی استانبولی: Fahriye Evcen) متولد 4 ژوئن 1986 در آلمان، بازیگر است.

شباهت عجیب فرزند فخریه اوجن به کودکی مادرش
شباهت عجیب فرزند فحریه اوجن به کودکی مادرش

در ادامه بیوگرافی فحریه اوجن میخوانیم: فارغ التحصیل لیسانس رشته تاریخ از دانشگاه بغازیچی استانبول می باشد، با 173 سانتی متر قد مدل و بازیگر است.خانم اوجن برای رسیدن بـه شهرت امروزی خود سختیهای فراوانی را تحمل کرده اسـت، سوزانده شدن خانه آن ها توسط نازی ها در کشور آلمان تنها بخشی از این سختی هاست.

فحریه اوجن از آلمان تا ترکیه

در بیوگرافی فخریه اوجن بهتر است بدانید که او در رشته ی جامعه شناسی دانشگاه دوسلدورف «Düsseldorf Heinrich» تحصیل می کرد، در هنگام شروع هنرپیشگی تحصیلات خود را در آلمان نیمه کاره رها کرده و سالها بعد، پس از پیشرفت در حرفه ی بازیگری تصمیم گرفت به تحصیلات خود ادامه دهد. فحریه با وجود اینکه علاقه ی زیادی به رشته ی جامعه شناسی داشت، به دلایلی تصمیم گرفت تغییر رشته دهد. او در استانبول در شاخه ی تاریخ در دانشگاه بغازیچی ادامه تحصیل داد و در سال ۲۰۱۴ از این رشته فارغ التحصیل شد.

معرفی آستین باتلر (Austin Butler) بازیگر جوان نقش الویس پریسلی

وی در گفتگو اي کـه چندی پیش با او انجام شد، گفت تاریخ واقعا یک افسانه اسـت. رشته ي تاریخ نیز برای مـن بسیار جالب بودو در طول این چهار سال با اشتیاق فراوانی درس خواندم.

زندگینامه فخریه اوجن

بیوگرافی خانواده فحریه اوجن

در بیوگرافی فحریه اوجن درباره ی خانواده اش میخوانیم: وی در شهر زولینگن Solingen کشور آلمان متولد شده است.

پدرش از مهاجران ترک و اصالتا اهل شهر کاوالای یونان و مادرش اصالتا از قوم چرکس قفقاز می باشد، سه خواهر بنام های آیشه، نشه و دمت دارد.

دوران کودکی فحریه به سختی گذشت. چرا که در آن دوران استانداردهای ضد ترکی دولت نازی ها در اوج خود بود. فحریه و خانواده اش ساعت ها در تاریکی مطلق در خانه شان سر می کردند تا کسی متوجه حضورشان نشود.در 7 سالگی خانه آن ها توسط نازی هاي آلمانی بـه آتش کشیده شد.

فحریه اوجن در گفت‌وگویی در مورد خانواده اش گفت: با وجود این کـه خانواده ام در کشور آلمان زندگی می کنند، ولی یک دیگر را زیاد می‌بینیم.مـن در هر فرصتی بـه کشور آلمان میروم و انها نیز در طول سال برای دیدن مـن چند بار بـه استانبول سفر می کنند. زمانی کـه درکنار هم هستیم، اوقات خوشی برای مـن اسـت و از این کـه چنین خانواده اي دارم خداوند را متشکرم. دوستان بسیاری دارم و گاهی باهم بـه تفریح میپردازیم. البته سه خواهر بزرگ‌تر از خود نیز دارم کـه هر زمان بـه انها احتیاج پیدا می کنم، در معرض هستند.

آن ها هر کمکی از دستشان بر بیاید برایم انجام می دهند و مـن از این بابت بسیار خوش شانس هستم. فحریه اوجن در ادامه افزود: بـه سفر کردن علاقۀ بسیاری دارم و برای سفر همه ی چیز رابه اسانی هماهنگ می کنم. هم چنین سفر از راه خشکی و طبیعت رابه سفر هـای آبی ترجیح می‌دهم. بنظر فاحریه دریک رابطه ي دو طرفه احترام اهمیت بسیار دارد و یکی از لازمه هاي رابطه ي بین دو شخص می‌باشد.

نگاهی به فیلم پایان بازی جدیدترین فیلم احمد عبداللهیان بلوچی

عشق بـه انسان انرژی مضاعف می بخشد و الهام بخش اسـت. هم چنین گاهی دیدگاه انسان رابه اطراف تغییر داده و حس بسیار زیبایی اسـت.

مادر فاهریه اوجن در کنار نوه هایش
مادر فاهریه اوجن در کنار نوه هایش

ازدواج و وضعیت تاهل فحریه اوجن

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فحریه اوجن درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

دوست پسر سابق فحریه اوجن

فحریه اوجن تا مدت زیادی در طول حرفه کاری اش روی تصحیلات و کارش متمرکز بود، بنابراین هواداران ارتباط عاشقانه ای در مورد او متوجه نشدند. در بیوگرافی فحریه اوجن جالب است بدانید در سال ۲۰۱۲ وی با بازیگر معروف اوزجان دنیز، همبازی اش در فیلم سینمایی “خانه ام تویی” (Evim Sensin) وارد یک رابطه عاشقانه جدی و خیلی سریع شد تا حدی که تصمیم به ازدواج گرفتند ولی در سال ۲۰۱۳ به طور غیرمنتظره، تا حدی که هواداران را شوکه کرد این زوج جدایی خود را اعلام کردند که گفته می شود دلیل آن این بود که اوزجان عاشق مدل جوانی به نام بوسه نارجی شده بود.

اوزجان دنیز و فحریه
اوزجان دنیز و فحریه

ازدواج فحریه اوجن با بوراک اوزچیویت

در صحنه سریال تلویزیونی مشهور “چکاوک”، فحریه با بازیگر سرشناس ترک و همبازی اش در آن سریال یعنی بوراک اوزچویت آشنا شد و با وجود شایعات متعددی که پیرامون آن دو مبنی بر داشتن روابط عاشقانه جریان داشت ولی این شایعات تایید نشد. ولی در سال ۲۰۱۵ وقتی آن دو بار دیگر در فیلم سینمایی “عشقی شبیه تو” (Aşk Sana Benzer) نقش مقابل هم را بازی کردند، در دنیای واقعی نیز عاشق هم شدند.

ازدواج فحریه با بوراک اوزچیویت
ازدواج فحریه با بوراک اوزچیویت

در 29 ژوئن 2017 فحریه اوجن 31 ساله با بوراک اوزچیویت بازیگر نام آشنای ترکیه بصورت رسمی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند به نام کارات متولد 13 آوریل 2019 می باشد

فاهریه اوجن در کنار فرزندش
فاهریه اوجن در کنار فرزندش

این دو هنرمند از سال 2014 با هم ارتباط عاشقانه ای داشتند

مراسم ازدواج فاهریه اوجن و بوراک اوزچیویت
مراسم ازدواج فاهریه اوجن و بوراک اوزچیویت
عکس های عروسی فاهریه اوجن و بوراک اوزچیویت
عکس های عروسی فاهریه اوجن و بوراک اوزچیویت

فرزند دوم فحریه اوجن

در بیوگرافی فحریه اوجن جالب است بدانید او حالا برای دومین بار هیجان دوران بارداری را تجربه می کند. معلوم شد که این بازیگر ۲٫۵ ماهه باردار است. این زوج که هنوز جنسیت نوزادشان مشخص نیست، فعلا درباره خبر خوش این نوزاد اظهار نظری نکرده اند.

معرفی فیلم امریکایی درباره پدرم About My Father film 2023

با انتشار این خبر حالا دلیل واقعی جدایی فحریه اوجن از سریال آلپ ارسلان بیش از پیش مشخص شد. بسیاری از منتقدان حوزه سینما و تلویزیون ترکیه معتقدند دوران حرفه ای فحریه اوجن بعد از ازدواج با اوزچیویت عملا به پایان رسیده …

مصاحبه ای خواندنی با فحریه اوجن و همسرش بوراک اوزچیویت

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی فحریه اوجن مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

آغاز روزهای خوشبختی
بوراک اوزچیویت: احتمالا باورتان نشود اولین روزی كه فاهریه را دیدم به یاد ندارم. درواقع فكر می كنم او را اولین بار در فستیوال تلویزیونی دیدم.

فاهریه اوجن: نه، ما اولین بار یکدیگر را سر صحنه فيلمبرداري مجموعه« حریم سلطان» دیدیم. من برای تست دادن برای بازي در یكی از نقش های سریال آمده بودم و گروه سرگرم فيلمبرداري یكی از سكانس های فیلمی بودند كه بوراك در آن بازي می كرد و من آنجا بوراك را از نزدیك دیدم و از اتفاق با هم یك احوالپرسی مختصر هم داشتیم.

بوراک اوزچیویت:حالا یادم افتاد. من واقعا خنگ هستم.
فاهریه اوجن: آن روز اولین ملاقات ما بود و فكر می كنم روز خوشبختی ما از همان جا آغاز شد و درنهایت تقدیر ما را به طرف همكاری مشترك كشاند و حالا هم وارد زندگی مشترك شده ایم

بازی های سرنوشت ما
بوراک اوزچیویت: من كلا به سرنوشت و تقدیر بسیار معتقدم و همان طور كه فاهریه گفت حقیقتا اعتقاد دارم سرنوشت اینطور بود كه آن ملاقات كوتاه ما بعد از چندسال به یك همكاری مشترك تبدیل شود و درنهایت به این منجر شود كه ما زندگی مشترك مان را در كنار هم شروع كنیم.

فاهریه اوجن: دقیقا همینطور است وگرنه به من گفته بودند كه قبل از من بازیگر دیگری را برای بازي در سریال« چكاوك» درنظر گرفته بودند و به علت اینكه آن بازیگر نتوانست برنامه كاری خود را تنظیم كند، قراردادش لغو شد و با من قرارداد بستند و این دقیقا همان تقدیر و سرنوشت است

طلاق نفیسه روشن و همسرش و ازدواج مجدد

گوش كردن به صدای قلب
فاهریه اوجن:دوست ندارم خيلي فانتزی و نامعقول فكر كنم و بگویم كه ما به عشق در نگاه اول دچار شدیم برای این که اصولا” آدمی نیستم كه بدون منطق و از روی هوس، تصمیمی در زندگی ام بگیرم. از اتفاق من آدمی هستم كه كاملا مسایل اطراف خود و زندگی ام را تجزیه و تحلیل می كنم و بعد برای آن ها تصمیم نهایی را می گیرم. ولی در این باره باید اقرار كنم كه در نگاه اول به بوراك حس عجیبی داشتم، منظورم همان نگاه اول سر فيلمبرداري« حریم سلطان» است.

بوراک:ولی برعكس فاهریه من خيلي از تصمیماتم را از روی دستورات قلبم می گیرم و انجام می دهم. در زندگی ام كارهای زيادي را بصورت دلی انجام داده ام، شاید هم از بعضی از آن ها پشیمان شده باشم ولی اصولا” خیلی به صدای قلبم گوش می دهم و در مورد فاهریه هم دقیقا همین اتفاق افتاد و هنگامی که درباره او به صدای قلبم گوش دادم، دیدم كه عاشق او شده ام و نیمه گمشده خودم را پیدا كرده ام.

درك و كمك همسرانه
فاهریه اوجن: خوش بختانه ما با یكدیگر همكاریم و این مسئله یك نكته بسیار مهم در خود دارد و آن هم اینكه می توانیم به خوبی هم‌دیگر و حرفه هم را درك كنیم و این كمك می كند كه در كنار زندگی مشترك مان، زندگی حرفه ای موفقی هم داشته باشیم و با قدرت به كارمان ادامه دهیم. بارها دیده ام كه زوج هایی كه یكی از آن ها بازیگر بوده است، به علت اینكه نتوانسته اند خودشان را با شغل همسرشان تطبیق بدهند به مشكل خورده اند.

بوراک: بله، متأسفانه بازیگری شغلی است كه برنامه ثابت و مشخصی ندارد و شما نمی دانید كه برای یك پروژه ممكن است چقدر درگیر باشید و در این مدت چقدر خانواده و مخصوصا همسرتان اذیت می شود. به همین دلیل من هم حس می كنم زمانی كه یك هنرمند با هنرمند دیگر ازدواج می كند، این درك متقابل در بین آن ها وجود دارد.

نگاهی به فیلم کت چرمی با بازی جواد عزتی

فاهریه اوجن: من حتی در خانواده خودم هم بارها با این مشكل برخورد كرده ام كه به علت بی‌نظمی كه در كارم وجود داشته، اعتراض كرده اند و من هم بارها برای شان توضیح داده ام ولی حقیقتا درك این مسئله برای آن ها دشوار است.

بوراک:از طرف دیگر من حس می كنم این همكار بودن یك خصوصیت دیگر هم دارد و آن هم این است كه می توانیم به هم‌دیگر كمك كنیم. مشورت در كار ما یكی از مهم ترین مسائلی است كه میتواند به بهتر شدن كار كمك كند و قطعاً هنگامی که همسر شما یكی از بهترین بازیگران كشورتان باشد، ديگر مشكلی برای مشاوره گرفتن ندارید.( باخنده)

فاهریه اوجن: منظور از یكی از بهترین بازیگران تركیه، حتما من هستم دیگر؟!
بوراک:بله، دقیقا همینطور است، همسر عزیزم.

زندگی بدون عشق
بوراک: به نظرم زندگی بدون عشق، زندگی پوچ و خسته كننده ای است. این عشق میتواند عشق بین مادر و فرزند باشد یا عشق بین خواهر و برادر و صرفا منظورم عشق بین زن و شوهر نیست. به نظرم هر انسانی لازم دارد كه در زندگی عاشق دیگران باشد و دست کم اطرافیان و خانواده خویش را عاشقانه دوست داشته باشد. زندگی بدون عشق حقیقتا یك زندگی نابودشده است.

فاهریه اوجن: در این زمینه كاملا با بوراك موافقم و فكر می كنم عشق یكی از مسائل حیاتی در زندگی انسان هاست. حتی به نظرم انسان میتواند عاشق طبیعت یا عاشق شغلش باشد و همین عشق میتواند برای انسان هدف و انگیزه ایجاد كند. اصولا” شما وقتی در زندگی به چیزی عشق نورزید، پس هیچ هدفی نخواهید داشت و انگیزه ای ندارید كه بخاطر آن تلاش و کوشش كنید.

اختلاف سنی نزدیك
فاهریه اوجن: یكی از دوستانم چندوقت پیش به من گفت كاشكی همسری را برای خودت انتخاب می كردی كه تفاوت سنی بیشتری با تو داشت. برایم عجیب بود زیرا هرگز به این موضوع فكر نكرده بودم. من و بوراك حدود 2 سال اختلاف سنی داریم و برایم این رقم هرگز مهم نبوده و نیست. اصلاً چرا باید اختلاف سنی بین زن و شوهر تا این اندازه مهم باشد كه بعضی ها به آن فكر می كنند.

معرفی مسابقه پدرخوانده + جزئیاتی از شیوه بازی پدرخوانده

بوراک: به نظرم مهم این است كه زن و شوهر با هم تعامل و تفاهم داشته باشند كه خوشبختانه ما داریم. از اتفاق من هم بارها این موضوع را دیده ام. من از فاهریه 2سال بزرگتر هستم ولی رفتار و تفكرات فاهریه طوری است كه حقیقتا حس می كنم گاهی اوست كه از من بزرگ تر است.

فاهریه اوجن: به علت اینكه عقل و هوش من رشد بیشتری داشته است.( باخنده)
بوراك: دقیقا همینطور است و من خودم به این موضوع اعتراف می كنم.

تفریحی به نام شهربازی
بوراک: ما تفریحات مشترك زيادي داریم برای این که علایق مشترك زيادي داریم. از فیلم دیدن و ورزش كردن گرفته تا مسافرت و خرید كردن. ولی شاید جالب ترین تفریح مشترك ما رفتن به شهربازی باشد.( باخنده)

فاهریه اوجن: چرا می خندی؟! این هم یكجور تفریح است، از اتفاق تفریح و سرگرمی سالم و ساده ای هم به حساب می آید و در دسترس همه مردم است. من از كودكی عاشق شهربازی بودم و هنوز هم هستم. شهربازی برایم یك حس نوستالوژی عجیبی دارد و هرگاه به شهربازی می روم، انگار به دوران كودكی ام سفر كرده ام و واقعا لذت می برم.

علایق و حقایقی درباره فحریه اوجن

در ادامه بیوگرافی فحریه اوجن مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

فحریه اوجن در فهرست زیباترین زنان

در بیوگرافی فحریه اوجن جالب است بدانید در سال 2017 فحریه در فهرست 30 زن زیبای جهان قرار گرفت که افرادی چون آنجلینا جولی ، اما واتسون، آدریانا لیما، جی جی حدید و هیلاری کلینتون قرار داشت.

فحریه اوجن در فهرست زیباترین زنان

فحریه اوجن در عرصه مدلینگ و زبان ها

این بازیگر با 173 سانتی متر قد و 56 کیلوگرم وزن، از سال 2015 همچون همسرش که در عرصه مدلینگ است بعنوان مدل تبلیغاتی برند زیبایی لورال پاریس وارد این عرصه شد

در بیوگرافی فحریه اوجن بهتر است بدانید او می تواند به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی هم صحبت کند

خانه امین حیایی کجاست؟

فحریه اوجن در عرصه مدلینگ و زبان ها

علاقه فحریه اوجن به معلمی

با توجه بـه علاقه اي کـه بـه آموزش دارد، شغل معلمی را دوست داشته ودر این باره گفت: اگر بـه بازیگری روی نمی آوردم حتماً در راه آموزش و یاد دادن کار میکردم.

سمبل ماه تولد فحریه اوجن

سمبل ماه تولد فحریه اوجن دوقلوها اسـت. امّا بـه گفتۀ خودش دوستان او اعتقاد دارند برخلاف خصوصیات این ماه، او شخصیتی وابسته بـه خلوت خود دارد و گاهی بسیار احساساتی می شود.

تنها خصوصیتی کـه او از سمبل دوقلوها دارد، این اسـت کـه نمی‌تواند در مدت زمان کوتاه تصمیم بگیرد. فحریه اوجن دراین باره اظهار داشت: گاهی بابت موضوعی روزها می اندیشم و نمی‌توانم بـه تصمیمی نهایی برسم. از دیدگاه فخریه، هر کاراکتری کـه قرار اسـت آنرا بازی کند، نکات بالا و پایین بسیاری دارد. نمیتوان گفت این نقش راحت و آن یکی دشوار اسـت.

او گفت: هر شخصیتی کـه آنرا بازی می‌کنیم، خصوصیات مربوط بـه خودرا دارد. باید آنرا شناخت و همانند او بـه اطراف نگاه کرد تا ارتباط مستقیم با او برقرار کنیم. هر نقشی نکات مختلفی دارد کـه با آن آشنا نیستیم و باید انها را شناخته ودر قالب آن فرو رویم.

ورزش فحریه اوجن

از دوران کودکی ورزش در زندگی مـن اسـت. تا زمان دبیرستان بسکتبال بازی میکردم.هر ورزشی را امتحان کردم ودر حال حاضر طبق معمول بـه پیلاتس می‌پردازم. دو سه سالی اسـت کـه kickbox نیز کار می کنم و این ورزش بسیار مفید کشف بزرگی برای مـن بود. غذا خوردن را نیز دوست دارم اما برنامۀ غذایی مخصوصی برای خود دارم و زمانی کـه طبق آن برنامه پیش میروم، دچار مشکل اضافه وزن نمیشوم.

شروع فعالیت هنری فحریه اوجن

در ادامه بیوگرافی فحریه اوجن میرسیم به فعالیت هنری او. وی بصورت اتفاقی در برنامه ای به عنوان تماشاچی شرکت کرد. فحریه اوجن در این برنامه به وسیله ی مرحومه اویا آیدوغان هنرپیشه ی بسیار قدیمی و مشهور ترک، کشف شد و به تهیه کننده ی سریالی معرفی شده است. فحریه اوجن پس از این اتفاق وارد زندگی جدیدی شد و پا به دنیای هنر گذاشت.

معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو ویژه کودک و نوجوان

سال 2005 وقتی 19 ساله بود با سریال هرگز فراموش نکن اولین بار جلوی دوربین رفت و بعد از دومین تجربه تلویزیونی در سال 2006، سر انجام با فیلم آسمان سال 2007 وارد پرده سینما شد

در همان سال نیز وی نقش اول فیلم سینمایی “نگهداری عشق” یا (کسوف عشق) (Aşk Tutulması) را به عهده گرفت.

شهرت فحریه اوجن

فحریه اوجن در سال ۲۰۰۵ با سریال “هرگز فراموش نکن” در نقش پینار برای اولین بار در تلویزیون ظاهر شد. سپس در سال ۲۰۰۶ با سریال “حسرت” در نقش سونگول دوباره به تلویزیون بازگشت.

شهرت فحریه از سال 2006 با سریال برگ ریزان از کانال D شروع شد، این سریال در پنج فصل و تا سال 2010 ساخت و پخش ان به طول کشید.این سریال بر اساس رمانی به قلم رسات نوری گونتکین به تصویر درآمده. این رمان یکی از مشهورترین رمان های ترک است که حول محور دوست داشتن و آسیب هایی که در این راه به انسان خواهد رسید نوشته شده است.

از بازیگران آن می توانیم به خلیل ارگون ، گوون هوکنا ، فحریه اوجن ، نسلیهان آتاگول ، دنیز چاکر ، گوکچه بهادیر ، سدا دمیر و تولگا کارل اشاره کنیم. این مجموعه شرح زندگی خانواده علیرضا تکین بخشدار بازنشسته است که به همراه همسرش خیریه و پسرش شوکت و چهار دخترش فکرت، لیلا، نجلا و عایشه در شهر ترابزون ترکیه زندگی می‌ کنند. با پذیرفته شدن نجلا در یکی از دانشگاه‌های واقع در شهر استانبول، خانواده تکین ناچار به نقل مکان به این شهر می‌ شوند و در عمارت پدری علیرضا خان ساکن می‌ شوند. سکونت این خانواده در شهر استانبول زمینه‌ ساز اتفاقات زیادی می‌ شود . . .

در چند سالی که وی در مجموعه برگ ریزان مشغول بازی بود، در چند فیلم سینمایی نیز حضور پیدا کرد. از جمله در سال ۲۰۰۷ در فیلم “آسمان” (Cennet) در نقش کیز، در سال ۲۰۰۸ در فیلم “نگهداری عشق” (Aşk Tutulması) در نقش پینار، در سال ۲۰۰۹ در فیلم “آلوین و سمورچه ها: اسکوئیکل” که یک دیالوگ ترکی داشت و در سال ۲۰۱۰ در فیلم محصول مشترک آلمانی – ترکی “تکیه: در رده خدا” (Spur des terrors takiye / Takiye: Allah yolunda) در نقش سوده ایفای نقش کرد.

همه طنازان سینمای ایران | بیوگرافی و تصاویر سلاطین کمدی سینمای ایران

در سال ۲۰۱۱ در نقش زینب در سریال تلویزیونی “بهار دروغگو” (Yalancı Bahar) ظاهر شد و در همان سال در یک فیلم سینمایی محصول مشترک ایتالیا- ترکیه به نام “خانم انریکا” (Signora Enrica) نقش آفرینی کرد و نقش خانم جوان انریکا را به عهده داشت.

در سال ۲۰۱۲ با نقش مهپاره در سریال “خداحافظی” (Veda) جلو دوربین رفت و در همان سال نیز با نقش لیلا در فیلم عاشقانه “خانه ام تویی” (Evim Sensin) در پرده سینماها ظاهر شد و نقش مقابل بازیگر معروف ترک اوزجان دنیز را ایفا می کرد.

فحریه اوجن  در نقش فریده سریال چکاوک

در طی سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ او منحصرا در نقش فریده در مجموعه تلویزیونی “چکاوک” (Çalıkuşu) بازی کرد و در فیلم یا سریال دیگری حضور نداشت. این فیلم توسط تیم تولید TİMS تولید شده بود و از مجموعه های معروف این بازیگر محسوب می شود.

سریال درام چکاوک سال 2014 ساخته شد که داستان یک دختر یتیم به نام فریده است که پدر و مادرش را از دست داده و تنها مرد زندگی‌ اش پسرخاله اش به نام کامران (بوراک اوزچویت) است . . . از دیگر بازیگران این سریال می توانیم به بگوم کوتوک ، دنیز جلیل‌اغلو ، مهمت اوزگور ، الیف اسکندر و هانده سورال اشاره کنیم.

سریال چکاوک از معروف ترین سریال های این بازیگر است که در کشورهای مختلفی از جمله قزاقستان، ازبکستان، اوکراین و روسیه به روی آنتن رفت و دوبله فارسی آن نیز در ۹۰ قسمت از شبکه جم پخش می شد.

جالب است که بدانید فحریه و همسرش بوراک اوزچیویت پیش از ازدواجشان در سریال چکاوک باهم بازی کردند!

نمایی از سریال چکاوک با بازی فحریه اوجن
نمایی از سریال چکاوک با بازی فحریه اوجن

فحریه اوجن  در نقش مورکا سریال سعید و شورا

در سال ۲۰۱۴ در سریال درام “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Şura) نقش مروت/ مورکا را ایفا کرد.

فحریه اوجن در کنار کیوانچ تاتلیتوغ در نقش کورت سعید امینف ، فرح زینب عبدالله در نقش شورا/الکساندرا ورجنسکایا به ایفای نقش پرداخت. این سریال بر اساس رمان نرمین بزمن با همین اسم ساخته شده است. این سریال عشق کورت سعید امینف، یک سرباز ترک کریمه و شورا/الکساندرا جولیانوونا ورجنسکایا، دختر یک خانواده نجیب روسی را به تصویر می‌کشد.

ماجرای افشاگری یک روزنامه علیه بهرنگ علوی!
فحریه اوجن و بوراک اوزچویت در فیلم مشترکشان
فحریه اوجن و بوراک اوزچویت در فیلم مشترکشان

در سال ۲۰۱۵ در فیلم “عشق شبیه تو نیست” (Aşk Sana Benzer) با نقش دنیز بار دیگر با بوراک اوزچویت همبازی شد و پس از اینکه یک سال در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشت در سال ۲۰۱۷ با سریال “تا حد مرگ” (Ölene Kadar) در نقش سلوی و فیلم “عشق بی پایان” (Sonsuz Aşk) در نقش زینب دوباره به عرصه بازیگری بازگشت.

لیست آثار هنری فحریه اوجن

در ادامه بیوگرافی فحریه اوجن باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم های فحریه اوجن

سالفیلمنقشیادداشت
۲۰۰۷آسمانکیز
۲۰۰۸نگهداری عشقپینار
۲۰۰۹آلوین و سمورچه‌ها: اسکوئیکلدیالوگ ترکی
۲۰۱۰تکیه: در راه خداسودهآلمانی، ترکی
۲۰۱۱خانم انریکاخانم جوان انریکاایتالیایی، ترکی
۲۰۱۲خانه‌ام توییلیلا
۲۰۱۵عشق شبیه توستدنیز
۲۰۱۷عشق بی‌پایانزینب
فحریه اوجن و دنیز اوزجان در فیلم خانه ام تویی
فحریه اوجن و دنیز اوزجان در فیلم خانه ام تویی

آثار تلویزیونی فحریه اوجن

سالفیلمنقشیادداشت
۲۰۰۵هرگز فراموش نکنپینار
۲۰۰۶حسرتسونگول
۲۰۰۶–۲۰۱۰برگ‌ریزاننجلا تکین
۲۰۱۱بهار دروغگوزینب
۲۰۱۲خداحافظیمهپاره
۲۰۱۳–۲۰۱۴چکاوکفریده
۲۰۱۴سعید و شوراموروت (مورکا)
۲۰۱۷تا حد مرگسلوی
۲۰۲۱–۲۰۲۲آلپ ارسلانآکچا خاتون

صفحه اینستاگرام فحریه اوجن

فحریه اوجن ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 818 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی فحریه اوجن و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی فحریه اوجن و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی فحریه اوجن ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام فحریه اوجن @evcenf میباشد و بیش از 13 میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام فحریه اوجن

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا