اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد

اجرای نمایش چه کسی جوجه‌ تیغی را کشت در آلمان

نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ اثری از بهرام افشاری است. در این مطلب، خبرهای مربوط به نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ چه کسی است؟

کارگردان نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ بهرام افشاری است.

خلاصه داستان و موضوع نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ چیست؟

در خلاصه ی نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ آمده است :پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست… .

اسامی بازیگران نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ چیست؟

بهرام افشاری و تینو صالحی بازیگران نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ هستند.

مشخصات نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

نام نمایشچه کسی جوجه تیغی را کشت؟
کارگردان نویسنده و طراح بهرام افشاری
تهیه‌کنندهمحمد ‌قدس
سال اجرا1401

نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

لیست بازیگران نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

  • بهرام افشاری
  • تینو صالحی

عوامل نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

  • : بهرام ‌افشاری
  • محمد ‌قدس
  • دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور
  • طراح پوستر و بروشور: آرمان ‌کوچکی
  • مدیر تکنیک: حسام ‌نورانی
  • تبلیغات مجازی: ایلیا ‌شمس
  • عکاس: شهریار ‌اکبریه
  • آهنگساز: پویان جنتی
  • مدیر تکنیک: حسام ‌نورانی
  • منشی صحنه: آبان جهاندارپور
  • دستیار نور: معصومه ‌پورنورام
  • دستیار صحنه: محمد رحمانیان
  • مدیر صحنه: جواد یوسفی

معرفی کارگردان نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

معرفی فیلم نگهبان شب آخرین اثر رضا میرکریمی

بهرام افشاری کارگردان نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

معرفی نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

چه کسی جوجع تیغی را کشت؟ ادامه‌ی نمایش جوجه تیغی محصول سال 1394 است. این نمایش به کارگردانی و نویسندگی بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، محصول سال 1401 است. بهرام افشاری به همراه تینو صالحی در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

نخستین بار افشاری نمایش “جوجه تیغی” را که یک مونولوگ بود در ایرانشهر به صحنه برد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. پس از آن این نمایش بارها تمدید شد و در تماشاخانه‌های دیگر نیز روی صحنه رفت. افشاری جوان که هنوز مثل امروز صاحب اسم و رسم نشده بود، با این نمایش نشان داد که توانایی‌هایش تا چه میزان است و تماشاگران نیز از کار او استقبال کردند.

حالا پس از گذشت چند سال در حالی که افشاری امروز تبدیل به یکی از ستارگان پولساز سینمای ایران شده است، بار دیگر تصمیم گرفته به صحنه برود و از غمی صحبت کند که بسیاری از هنرمندان گذشته و حال را درگیر خود کرده است.

او در ادامه نمایش قبلی، این بار طعنه به ماجرایی دیگر حول محور هنرمندان و بخصوص بازیگران زده است. پس از انقلاب بسیاری از هنرمندان بنابه شرایط موجود جامعه دیگر قادر به ادامه کار و فعالیت نبودند و بار سفر بستند و از کشور خارج شدند، اما حالا پس از گذشت سال‌ها و فضای متعادلی که شکل گرفته است، بسیاری علاقمند به حضور و بازگشت به وطن هستند اما این امر چندان میسر نیست و گاهی با حضور در کشور نیز نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید وارد عرصه کاری خود شوند و یا بعضا پس زده شده‌اند. علاوه بر این، بسیاری از بازیگران وطنی نیز با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی امروز با دردسرهای ریز و درشتی مواجه هستند که همین آن‌ها را بیش از گذشته منزوی کرده است.

معرفی سریال سوران با موضوع مبارزات مردم کُرد

شایعه‌پردازی و ورود به زندگی خصوصی هنرمندان با توجه به گسترش و توسعه گوشی‌های موبایل و شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا امروز بسیاری از هنرمندان با مشکلاتی مواجه شوند که شاید در واقعیت آنطور که عنوان شده نباشد. با نگاهی ساده و گذرا تنها به یکی از پلتفرم‌های مجازی خواهید دید چه میزان تیترهای فیک و قلابی درباره بازیگران برای گرفتن لایک و کامنت بیشتر دیده می‌شود و بعضا همین حواشی موجب بیکاری و خارج شدن از دور شهرت برای هنرمندان خواهد بود.

افشاری با دقت و جسارت به این موضوع پرداخته است و بازیگری را که در “جوجه تیغی” به دنبال شهرت بود، امروز در حالی نشان می‌دهد که به شهرت رسیده اما بنا به همین دلایل از دور خارج شده و از عزت به ذلت رسیده است.

نمایش هرچند از دکور خلوتی بهره برده و دوپرسوناژ بیشتر ندارد و قدرت نیز دست خود افشاری است، اما یک ضعف دارد و آنهم استفاده از میز بزرگی است که تنها آکسسوار صحنه است و دو پرسوناژ در دو سوی آن در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. طویل بودن این میز برای مخاطبی که در ردیف‌های ابتدایی نشسته است، آنقدر کار را سخت می‌کند که یا مجبور است سر برگرداند و دائم از این سو به آن سو پینگ پنگی نمایش را نگاه کند یا تنها به یک سمت خیره شود و گوشه دیگر را صرفا با شنیدن دنبال کند. به نوعی می‌توان گفت عمقی که کارگردان در چیدمان صحنه و میزانسن مدنظر دارد شاید تنها در ردیف‌های بالایی بتوان یافت و در ابتدا اینگونه نیست.

معرفی جدیدترین سریال کمدی سروش صحت ؛ مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

در مجموع نمایش همانطور که در بخش اول آن ساده اما پرمغز بود، در این بخش نیز نگاهی جدی به مقوله شهرت دارد و بدون اضافه گویی و شوخی‌های جنسی می‌تواند مخاطب را گاهی به خنده و گاهی به تفکر وادارد. قطعا اگر بتواند تلنگری به مخاطب بزند که به سرعت قضاوت نکند و هرآنچه را که در فضای مجازی دید باور نکند، می‌توان گفت افشاری وظیفه‌اش را به درستی انجام داده و به رسالت خود رسیده است.

خلاصهٔ داستان

در خلاصه ی داستان نمایش آمده است: پایان همه‌چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد، نگران نباش حتما این پایانش نیست.

«چه‌ کسی جوجه‌تیغی را کشت؟» دنباله‌ای هوشمندانه بر نمایش جوجه تیغی است که بهرام افشاری در سال ۱۳۹۷ به روی صحنه برد. سرگذشت سوزناک و تا حدودی اتوبیوگرافیک جوانی شهرستانی که «کِرم» بازیگری دارد و سودایِ اسکار؛ اما راهی صعب‌العبور در پیش دارد. افشاری پس از چند سال باز هم «جوجه تیغی» را به صحنه‌ی تئاتر بازگردانده تا مقطع دیگری از زندگی او را به نمایش بگذارد.

آن جوان شهرستانیِ عاشق بازیگری حالا هنرپیشه‌ای معروف و محبوب است اما برخلاف تصورش این شهرت به‌جای آنکه برایش آسایش به همراه داشته باشد، چیزی جزء دردسر و مصیبت نداشته است. ارجاعات تصویری حساب شده به «جوجه تیغی» باعث شده بیننده‌ای که نمایش قبلی را ندیده و یا جزئیات آن را فراموش کرده به‌راحتی با نمایش چه‌ کسی جوجه ‌تیغی را کشت؟ نیز ارتباط برقرار کند. علاوه‌بر این افشاری این‌بار به‌تنهایی روی صحنه حضور ندارد و تینو صالحی نیز او را همراهی می‌کند. حضور صالحی در قالبِ بازجویی که جوجه تیغی را سوال پیچ می کند هم به بار کمدی نمایش افزوده است و هم باعث شده نمایش از یک‌نواختی نمایش قبلی فاصله گرفته و شکل دیالوگ به خود بگیرد.

فعالیت سیاسی باران کوثری چه بود؟و حواشی مربوط به آن

اگر «جوجه تیغی» در مورد گذشته بود و آرزوی رسیدن به آینده‌ای دور از دسترس را داشت، «چه‌ کسی جوجه‌ تیغی را کشت؟» درباره‌ی آینده است و رویایی‌هایی که تحقق‌یافته اما شکلی کابوس‌گونه به خود گرفته است. جوجه تیغی که در نمایش اول آرزوی حضوری هرچند کوتاه روی صحنه تئاتر داشت، حالا بازیگری شناخته شده است اما درک درستی از مسیری که طی کرده ندارد و به سرعت از راه خود منحرف می‌شود. گویی بازجو در زمان و مکانی نامعلوم در برابرش قرار گرفته تا او را نسبت به موقعیتی که در آن قرار دارد آگاه کند.

«چه‌ کسی جوجه‌ تیغی را کشت؟» در بسیاری از لحظاتش نمایشی کمدی با شوخی‌های مفهومی و کلامی فکر شده است که ضرباهنگ بالایش مانع از آن می‌شود موقعیت ابزوردی که به تصویر می‌کشد موجب آزار بیننده شود. با این حال همچون نمایش قبلی اینجا هم در پایان کار تماشاگران با موجود مفلوکی به نام جوجه تیغی مواجه می‌شوند که نه گذشته‌ای و نه آینده‌ای دارد اما چاره‌ای جز اینکه به راهش ادامه دهد، ندارد. به این دلیل که «پایان همه چیز خوبه. اگر پایان یه چیزی بد شد، نگرانش نباش چون پایانش نیست».

اجرای نمایش چه کسی جوجه‌ تیغی را کشت در آلمان

بهرام افشاری هنرمند و بازیگر کشورمان با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«خوشحالم که نمایش (چه کسی جوجه تیغی را کشت) این سعادت رو بهم داده تا بتونم با هموطنان عزیزم در آلمان دیدار داشته باشم… از تینوی عزیزم که در اجراهای تهران کنارم بوده تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم در پروژه سینماییش موفق باشه و همچنین از رفیق خودم هوتن عزیز ممنونم که در این مسیر منو همراهی می‌کنه به امید اجرایی خوب

نعیمه نظام دوست یک گیلانی اصیل

۹ سپتامبر (کلن)

۱۰ سپتامبر (هامبورگ)

۱۱ سپتامبر (برلین)

«چه کسی جوجه‌ تیغی را کشت» در آلمان روی صحنه می‌رود

تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

پوستر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟ تصاویر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

تیزر نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا