اخبار دیگران

خرید لوازم سفر از گرجستان چگونه است؟

گرجستان دارای مراکز خرید بسیاری است که هر ساله گردشگران بسیاری که با تور زمینی گرجستان و یا نوع هوایی آن به این کشور سفر می‌کنند، برای خرید لوازم سفر از گرجستان نیز اقدام می‌نمایند. در این مقاله قصد داریم تا مراکز مهم خرید شهرهای تفلیس و باتومی را خدمتتان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین مرکز خرید را برای خرید لوازم سفر از گرجستان انتخاب نمایید.

خرید لوازم سفر از گرجستان

مراکز خرید تفلیس و باتومی

مرکز خرید ایست پوینت East Point

این مرکز خرید که در شهر تفلیس قرار دارد یک مجموعه تفریحی است که دارای 150 فروشگاه از برندهای مطرح اروپایی و آمریکایی است که برندهای مطرحی همچون آدیداس، پوما، نایکی و جین وست نیز در فروشگاه های آن فعالیت دارند. اگر قصد خرید لوازم سفر از گرجستان را دارید، این مرکز یکی از بهترین ها خواهد بود.

آدرس:. ۲, Kakheti Highway, Tbilisi,Georgia Al. Tvalchrelidze St

 

مرانی مال Merani Mall

اگر علاقه ای به حضور در یک مرکز شلوغ را ندارید و می خواهید در یک مرکز خرید خلوت تر، لوازم سفر خود را تهیه نمایید، مرانی مال یکی از گزینه ها خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این مرکز خرید به بزرگی مرکز خرید اصلی شهر تفلیس نیست.

آدرس: ۴۲ Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

مرکز خرید گالریا Galleria Tbilisi

این مرکز خرید مخصوص کسانی است که به مرکز خرید هنری علاقه دارند. در این مرکز می توانید قبل و یا بعد از خرید لوازم سفرتان، از تئاتر و نمایش های هنری دیدن نمایید و از آن ها لذت ببرید. سالن بولینگ، کافه و فودکورت نیز از جمله امکانات دیگری است که در این مرکز خرید وجود دارد.

سفر به پایتخت فرهنگی روسیه

آدرس: ۲/۴ Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia

مرکز خرید لیلو مال Lilo Mall

مرکز خرید لیلو مال درست بعد از مرکز خرید ایست پوینت در 112 کیلومتری بزرگراه کاختی در حومه شرق تفلیس واقع شده است. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر تفلیس است که می توانید لوازم سفر از گرجستان را از این مرکز خرید تهیه نمایید. لیلو مال که در سال 1991 تاسیس شده، 35 هکتار مساحت دارد و دارای 600 فروشگاه از برندهای معتبر حهانی است که نیاز هر گردشگری را برای خرید لوازم سفر تامین می کند.

آدرس: ۱۱۲ Kakheti Hwy, Tbilisi 0151, Georgia

مراکز خرید لوازم سفر از گرجستان

بازار های روز باتومی و تفلیس، خیابان پکینی و بریج مارکت

اگر با تور باتومی به گرجستان سفر کرده اید، بازارهای روز باتومی و تفلیس مخصوص کسانی است که علاقه دارند تا خریدهای خود را گاها از بازارهای عمومی تر شهر انجام دهند. اگر به دنبال خرید لوازم سفر از گرجستان هستید، یکی راه های ارزان تر، خرید از همین بازارهای روز محلی است که نمای زیبای مراکز خرید بزرگی که تا به اینجا معرفی کرده ایم را ندارند؛ اما اگر به دنبال خرید جنس اصل هستید همان مراکز خرید می توانند مکان های معتبرتری برای شما باشند.

نتیجه گیری

در این مقاله تعدادی از مراکز خرید مهم برای خرید لوازم سفر از گرجستان را خدمت شما علاقمندان به تور باتومی و تفلیس معرفی کردیم و آدرس آن ها را نیز برای دسترسی راحتتر خاطر نشان کردیم. اگر قصد سفر با تور باتومی به گرجستان را دارید و می‌خواهید از قیمت تور گرجستان مطلع شوید، می توانید از وبسایت لحظه آخر برای انجام خرید خود استفاده کنید.

استفاده از شیشه سکوریت به عنوان دیوارپوش

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا