اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی بورجو بیریجیک بازیگر معروف ترک از بازیگری تا مدلینگ

این روزها سریال های ترکیه در بین فارسی زبانان هم طرفداران خاص خود را پیدا کرده است از این رو ما کنجکاو می شویم تا در مورد بازیگر مورد علاقه ی خود اطلاعاتی به دست داشته باشیم . در این بخش بیوگرافی بورجو بیریجیک از بازیگران زن معروف ترکیه را مرور میکنیم. بیوگرافی بورجو بیریجیک به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم. امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی بورجو بیریجیک آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

بورجو بیریجیک چند سال سن دارد؟

بورجو بیریجیک زاده 4 می 1989 ‏است و 33 سال سن دارد.

همسر بورجو بیریجیک چه کسی است؟

همسر بورجو بیریجیک emre yetkin نام دارد.

تحصیلات بورجو بیریجیک چقدر است؟

بورجو بیریجیک فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی است.

بورجو بیریجیک فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

بورجو بیریجیک از سال 2007 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی بورجو بیریجیک

نام اصلیبورجو بیریجیک یکتین
نام هنریبورجو بیریجیک
تاریخ تولد4 می 1989
محل تولدالمالی، آنتالیا
تحصیلاتفارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۷ تا کنون
همسرemre yetkin (از ۲۰۱۶ تا کنون)
قد170 سانتی متر

بیوگرافی بورجو بیریجیک

بیوگرافی بورجو بیریجیک

در بیوگرافی بورجو بیریجیک با نام کامل بورجو بیریجیک یکتین آمده است: وی در 4 می 1989 در شهر آنتالیای ترکیه متولد شده است.

دوران کودکی بورجو بیریجیک
دوران کودکی بورجو بیریجیک

در بیوگرافی بورجو بیریجیک لازم به ذکر است وی فارغ التحصیل لیسانس رشته باستان شناسی از دانشگاه اژه Ege University می باشد که فعالیت خود را از تئاتر و سپس فیلم کوتاه شروع کرد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد

ماجرای فوت خواهر دوقلوی پوراندخت مهیمن بر اثر سقوط هواپیما

قد و وزن تا مدلینگ

در بیوگرافی بورجو بیریجیک بهتر است بدانید خانم بیریجیک با 170 سانتی متر قد و 56 کیلوگرم وزن در عرصه تبلیغاتی نیز حضور فعالی در عرصه فتومدل و معرفی برندهای مختلف لباس در گذشته داشته است

قد و وزن بورجو بیریجیک یکتین

بیوگرافی خانواده بورجو بیریجیک

Burcu Biricik در 14 اردیبهشت 1368 در شهر آنتالیا در یک خانواده از قوم چرکس (قفقازی) به دنیا آمد و تنها یک برادر بنام Bekir دارد

این خواهر و برادر بعد از طلاق والدین نزد مادر خود بزرگ شد

بورجو بیریجیک در کنار مادر و برادرش
بورجو بیریجیک در کنار مادر و برادرش
بورجو بیریجیک در کنار مادر و مادربزرگش
بورجو بیریجیک در کنار مادر و مادربزرگش

ازدواج و وضعیت تاهل بورجو بیریجیک

بیشترین جستجوها در بیوگرافی بورجو بیریجیک درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

بورجو بیریجیک از سال 2013 با امره یتکین (Emre Yetkin) وارد رابطه شد و در نهایت سال 2016 با او ازدواج کرد، آقای یتکین یک عکاس و مدل می باشد.

بورجو بیریجیک در کنار همسرش
بورجو بیریجیک در کنار همسرش

حقایقی درباره بورجو بیریجیک

در ادامه بیوگرافی بورجو بیریجیک میکنیم بر حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

مسابقه زیبایی

بورجو در سال 2006 وقتی 17 ساله بود با حضور در مسابقات زیبایی آنتالیا توانست نفر اول انتخاب و بعنوان ملکه مدیترانه شناخته شود

او در این سن تئاتر را نیز از دبیرستان شروع کرده بود

بورجو بیریجیک برنده مسابقه ملکه زیبایی مدیترانه
بورجو بیریجیک برنده مسابقه ملکه زیبایی مدیتران

خصوصیت اخلاقی

خانم بیریجیک که تن صدا و رفتاری شبیه مردان دارد می گوید اگر توی زندگی شخصی ام کسی دخالت کند، پنجه هامو بیرن میارم

شروع فعالیت هنری بورجو بیریجیک

در ادامه بیوگرافی بورجو بیریجیک میرسیم به فعالیت هنری او.بورجو بیریجیک سال آخر دبیرستان وارد آموزشگاه تئاتر شهردای برانوا شد.

او پس از سپری کردن دوره های هنرپیشگی بروی صحنه رفت تا اینکه چند تجربه بازی در فیلم کوتاه و مستند دانشجویی را نیز بدست آورد.آنجا مقام اول را کسب کرد و به بازیگری علاقه مند شد.

نکات خواندنی بیوگرافی محسن افشانی و ماجرای ازدواج اول و دومش+حواشی اخیر

وی در نمایش های مختلف تئاتر از جمله Burada Ikinin Biri, Yasli Hanimin Ziyareti, Gozlerimi Kaparim, Vazifemi Yaparim and Yedi Kocali Hurmuz شرکت کرد.

بورجو بیریجیک در گذر زمان

از 18 سالگی جلوی دوربین

سال 2007 وقتی 18 ساله بود با سریال Maçolar از شبکه Show TV اولین بار جلوی دوربین رفت تا اینکه برای بار دوم سال 2011 در مسابقه بازیگری Artiz Mektebi شرکت کرد و به مقام اول رسید

بورجو بیریجیک در مسابقه بازیگری Artiz Mektebi
بورجو بیریجیک در مسابقه بازیگری Artiz Mektebi

بورجو در بسیاری از پروژه های تلویزیونی شرکت کرد. اما با بازی در درام محبوب ترکیه ای Flames of Desire بسیار محبوب شد.

شهرت بورجو بیریجیک

این تازه شروع کار بورجو بیریجیک  می باشد  در سال 2011  وی با بازی در سریال حریم سلطان شروع به پیشرفت  می کند , بعد از بازی در سریال حریم سلطان به وی کارهای زیادی پیشنهاد شد

در سال 2013 در سریال  Beni Böyle حضور داشت و همچنان اگهی های تبلیغاتی اما دوران درخشش و طلایی بیریجیک با دو سریال شرافتŞeref Meselesi که به نقش کبری حضور داشت و سریال ترانه ی زندگی یا ماکسیرا Hayat Şarkısı. که در ماکسیرا به خوبی ظاهر شد و از انجا به بعد بر شهرتش هر روز افزوده می گشت و به ستاره ایی مبدل شد.

بورجو بیریجیک در سریال شرافت
بورجو بیریجیک در سریال شرافت

سریال ماکسیرا (ترانه زندگی)

این سریال محبوب ترکی سال 2016 منتشر شد ، بورجو در نقش ماکسیرا در این سریال با Birkan Sokullu همبازی بود. بایرام و دوستش صالح در روستای ائشئکلار زندگی می کنند، این دو با هم خصومتی دارند که برای از بین رفتن آن ، فرزندان خردسالشان ملک و کریم را به عقد هم در می آورند ، با گذشت زمان محل زندگی این دو خانواده از هم فاصله می گیرد و در دو شهر جداگانه زندگی می کنند.

نگاهی به فیلم احمد ؛ روایتی دلهره‌آور از زلزله بم

بایرام دو فرزند دارد و به همراه خانواده اش در استانبول زندگی می کند و ثروتمند شده است اما همچنان به عهدی که بسته وفادار است. او به همراه پسرش کریم به روستای زادگاهش میرود تا قولش را عملی کند. صالح هم با دو دخترش ماکسیرا و ملک زندگی می کند. صالح هم به قولی که داده وفادار است و با دیدن بایرام ازدواج قطعی است. اما فرزندان این دو عاشق افراد دیگری هستند که با تصمیمات ماکسیرا ماجراهای جالبی در این سریال شکل می گیرد.

بازی بورجو بیریجیک در نقش ماکسیرا
بازی بورجو بیریجیک در نقش ماکسیرا

حضور بورجو بیریجیک در سریال کلاغ Kuzgun

سریال کلاغ داستان پسری ست که به یکباره زندگی اش از هم می پاشد. به پدرش که پلیس است خیانت می شود. آن پسر بعد از ۲۰ سال آمده است تا انتقام پدرش را بگیرد.

بورجو در این سریال نقش دیلا را به عهده دارد. دیلا دختر ریفات است، کسی که به پدر کوزگان خیانت کرده و حالا از بزرگان مواد مخدر است. در این میان علاقه ای قدیمی بین کوزگان و دیلا وجود داشته است. اما کوزگان برای انتقام مصمم است.

بورجو در این سریال نقش وکیلی خبره را دارد که از کارهای پدر و برادرش ناراضی است. با این حال در مقابل عشق دوران کودکی اش کوزگان قرار می گیرد.

این تقابل و سالهای دوری از این دو کودک دو انسان قوی ساخته است. حال باید دید هر کدام چه مسیری را انتخاب می کنند.

حضور بورجو بیریجیک در سریال کلاغ Kuzgun
حضور بورجو بیریجیک در سریال کلاغ Kuzgun
بورجو بیریجیک در سریال کوزگان
بورجو بیریجیک در سریال کوزگان

گفتگوی خواندنی با بورجو بیریجیک

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی بورجو بیریجیک می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

ماجرای ورود مهسا طهماسبی با پارتی به تلویزیون!

در اولین فیلم بلند خود به  کارگردانی Türkan Derya ،  فیلم “خیلی دور خیلی نزدیک” که بسیار مورد تحسین  قرار گرفت آشنا شدیم. او می گوید که این فیلمی است که  قلبتان آن را لمس می کند و بوی عشق می دهد.

یکی از موفق ترین بازیگران سینمای ترکیه  … ما همیشه در حال شنیدن کلمات تحسین و ستایش  در مورد او بودیم. بعد از ملاقات با بورجو ، فهمیدم که حق با آنهاست. اول از همه ، او با یک خنده شاد ، چهره ای مداوم خندان و انرژی آرام وارد می شود ، اینجا Burcu Biricik است با آن انرژی زیبا …

“Too Far Too Close موضوع فیلم (خیلی دور ،خیلی نزدیک )   چیست؟

این فیلمی است که در طی سال های دانشگاه و بعد  بزرگسالی بین دو جوان اتفاق می افتد و بوی عشق می دهد. از چگونگی تکامل عشق گفته می شود. دیده می شود که نسبت به روز اول چه چیزهایی تغییر کرده  و چه چیزهایی تغییر نکرده . در واقع این یک فیلم دارماتیک کامل است. ما فیلمی ساختیم که قلب ها  را لمس می کند.

فیلم های عاشقانه زیادی وجود دارد. چه چیزی این فیلم را از دیگران متفاوت می کند؟

اول از همه ، انرژی و باور ترکان دریا , هر فیلم ,  مشخصه ی خاص خود را دارد. نکته اصلی که همه ما در مورد آن صحبت می کنیم؛ عشق و احساس در فیلم است این احساس بسیار واقعی و چیزی است که می توانیم با آن زندگی کنیم. اینها احساساتی است که همه ما در جوانی ، بلوغ یا بزرگسالی تجربه می کنیم.

معرفی فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین فیلم کریستوفر نولان

شما 3 دوره مختلف سنی را در فیلم به تصویر می کشید. این برای یک بازیگر بسیار چالش برانگیز است.

این یکی از مواردی بود که مرا به هیجان آورد. دوره دانشگاه و دوره فارغ التحصیلی Aslı(شخصیت اصلی فیلم) بسیار شبیه به انرژی درونی من است. هر دو به خود اعتماد داریم و می دانیم که می خواهیم چه کار کنیم. دختری وجود دارد که آنچه را که در ما گرفته است می شکند اما در حاشیه زندگی نمی کند. آنچه من واقعاً در مورد آن کنجکاو هستم این است که چه چیزهایی در حالی که به بزرگسالی حیات بخشیده اند ، ظاهر شده اند؟

آیا پیر شدن شما را می ترساند؟

نه ، نمی ترسم ، مادربزرگتون می شوم. (خنده حضار) چین و چروک های کوچکی روی صورتم ظاهر می شوند. من شخصی هستم که مدام میخندم و خطوط ریز و چروک های ریزی روی صورتم دارم.

بورجو بیریجیک قبل از عمل
بورجو بیریجیک قبل از عمل

 

آیا سفیدی در موهایتان دارید؟

من یکی دارم ، اما حدس می زنم  بین موهایم دیده نمی شود. (می خندد) وقتی اولین بار آن را دیدم خیلی ترسیدم.  سفید است ؟” مدام می گفتم موهای مادربزرگ و دایی من در سن 15 سالگی سفید بود. فکر می کنم من یکی از بازماندگان خوب خانواده هستم.

آیا فکر می کنید زیبایی تان باعث پیشرفتتان در هنر پیشگی شده؟

من از کسی به دلیل زیبا  نبودن  انتقاد نمی کنم. من از حرکاتم و هنر آرتیست بودنم درآمد کسب می کنم . وقتی به چهره یک فرد پیر نگاه می کنید ، زندگی کرده و من آن چروک ها را دوست دارم. من نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما من اکنون چهره و بدن خود را دوست دارم.

سریال «محرمانه» به زودی روی آنتن شبکه سه می‌رود

آیا وقتی در یک مسابقه زیبایی در آنتالیا شرکت کردید ، زندگی شما تغییر کرد؟

در دوران دبیرستان ، مادر و برادرم و من با هم زندگی می کردیم.  آنها مشغول کار بودند و من در تابستان به دنبال کار برای کمک به خانه بودم. من به آژانس رفتم تا دستیار باشم یا چیزی دیگر. آنها گفتند  “ما یک مسابقه زیبایی داریم. بگذارید شما را برای آن آماده کنیم  ” مادر و برادرم می خواستند من شرکت کنم.  و من  نفر اول شدم. آن تاج به عنوان یک خاطره زیبا در خانه مادرم باقی مانده است.

رویای شما در دوران کودکی چه بود؟

همسایه ها که در محله جمع می شدند بینشان میرفتم و ادای مادربزرگم را در می آوردم  . آنها هم  من را  تماشا می کردند.  اما من هرگز آرزو نداشتم در تلویزیون یا سینما بازی کنم. پدربزرگم همیشه می گفت: “خوب دخترم ، رویای تو بازیگری است ، اما تو باید یک دستبند طلا داشته باشی” ، اما من هیچ وقت خواب آن دستبند طلا را نمی دیدم.

“من تابستان در کافه کار می کردم”

مادر و پدر در دوران جوانی شما چگونه بر شما تأثیر گذاشتند؟

تأثیر زیادی نداشت. پدربزرگ ، دایی و برادرم به عنوان مرد در خانواده بودند.

زود به بلوغ فکری رسیدی؟

من قطعاً به اهمیت کار و آوردن پول در خانه در سنین پایین پی بردم.

اولین پولی که به دست آوردید را به خاطر می آورید؟

من تابستان در یک کافه در آنتالیا Elmalı کار می کردم. من پولی را که به دست می آوردم به پدربزرگم می دادم. هر پولی که خانواده بدست  می آورد در یک صندوق کوچک جمع می شد و پدربزرگم از آن صندوق به اندازه کافی به من پول می داد.

عکس های لادن طباطبایی بی حجاب در آمریکا

بیایید کمی در مورد عشق صحبت کنیم. به نظر شما عشق چیست؟

یک عصر تابستانی آرام.

عشق شما به همسرتان امره یتکین چگونه است؟

ما در یک مکان مسخره با کوله پشتی های خود قدم می زنیم (خنده حضار) بسیار سرگرم یکدیگر هستیم، وقتی به چشمان یکدیگر نگاه می کنیم به آن اعتماد به نفس و آرامش  لازم می رسیم.

چه طور آشنا شدید؟

(امره) پسر عموی دوستم بود. ما 4 سال پیش از طریق او همدیگر را دیدیم. ما بعد از 2 سال دوباره ملاقات کردیم و گپ زدیم. بعد از آن روز ، ما دیگر هر روز با هم هستیم.

آیا او پیشنهاد ازدواج خود را در بالای کوه  داده است؟

بله ، او در واقع برنامه ای کاملاً متفاوت طراحی کرده بود. ما قصد داشتیم به جای دیگری برویم ، همه چیز آماده بود ، اما در نتیجه فوران آتشفشان ، همه پروازها لغو شدند. تصمیم گرفتیم روز بعد به سریلانکا پرواز کنیم. او تصمیم گرفته بود بالای کوه پیشنهاد ازدواج بدهد.

آیا شما فقط گفتید “بله”؟

نه من تا آخرین لحظه نفهمیدم که او چه می کند. با دیدن جعبه قرمز متوجه شدم که قرار است پیشنهاد ازدواج بدهد جمله ای از دهانم بیرون آمد گفتم: “اما من خیلی کوچک هستم”.در واقع من فکر ازدواج را توی سرش انداختم مرتب می گفتم “ببین دوستان ما چقدر راحت ازدواج می کنند. ” (می خندد)
پس (عمر )گفت: “بوركو ، تو هنوز نگفتی بله؟” و من آن حرفت را به عنوان بله می پذیرم

جشن عروسی شما نیز بسیار شاد و زیبا  بود. شما رقصیدید؟

علت اختلاف سیامک انصاری و مهران مدیری در سری دوم دورهمی چه بود؟

جشن عروسی ما یک جشن بسیار کوچک بود و ما دوستان عزیزی داشتیم که با آنها بسیار صمیمی بودیم. جشنی بود که همه در آن راحت بودند و از آن لذت می بردند.

لباس عروس شما هم خیلی خوب بود.

خیلی ممنونم. وقتی لباس عروس را برای اولین بار دیدم ، احساس می کردم لباس عروسی مادرم را می پوشم. ماشین عروس ، کت و شلوار داماد ، تزئینات عروسی ، همه چیز بسیار نوستالژیک بود.

آیا شما آماده مادر شدن هستید؟

هر از گاهی با (عمر) صحبت می کنیم. ما به فکر بچه دار شدن در ۲ تا ۳سال آینده هستیم. من هم باید کمی بالغ شوم.

برای بازیگران متاهل ، انتقاد این است که “شما نباید در آغاز کار خود ازدواج می کرد”. این را چگونه ارزیابی می کنید؟

من این دو را از هم جدا نمی کنم. زندگی شغلی و خصوصی من یکی است. اگر قرار است مادر شوم ،  اینها باید در هم آمیخته شده و بدون قدم گذاشتن روی پای یکدیگر پیش بروند. سعی می کنم به این مهم دست پیدا کنم.

شما اخیراً یکی از درخشان ترین بازیگران هستید. این محبوبیت چه تاثیری بر زندگی شما داشته؟

من الان خیلی خوشحالم. هیچ چیز محدود کننده زندگی من نیست. همه چیز عالی است. عشق مردم به من باور نکردنی است. آنها چیزهای زیبایی می نویسند و زیر عکس های من در اینستاگرام برایم آرزوهای خوب می کنند. بعضی وقتها کامنت های پر محبتشان اشک را به چشمانم می اورد. من پذیرای هر گونه انتقاد نیز هستم حتی انتقادی که به من وارد شده هم با  انرژی خوب و مهربانی است. به همین دلیل بسیار خوشحالم.

تجربیات 20 سال زندگی مسعود رایگان در سوئد

کدام بازیگر زن ترکیه ای را انتخاب می کنید؟

همه بازیگران در هر نقطه از دوران خود سخت در تلاش هستند اما من شخصا  آسلیهان گونر , آصلی تاندوغان , فرح زینب عبدالله  , مریم اوزرلی , برن سات , جانسو دره , هازار ارگوچل , اویکو کارایل , سرنای ساریکایا را دوست دارم و با آنها دوستی صمیمانه ای دارم

لیست آثار هنری بورجو بیریجیک

در ادامه بیوگرافی بورجو بیریجیک باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینما

سالعنوان فیلمنقش
۲۰۱۳Kedi ÖzlediLale
۲۰۱۳İnanç OdasıKurban
۲۰۱۴Bana Masal AnlatmaEzgi
۲۰۱۵Toprak’ın GünlüğüToprak
۲۰۱۶Çok Uzak Fazla YakınAslı
۲۰۱۷Herşey Seninle Güzel
2019ÇiçeroCornelia Kapp
2020Insanlar Ikiye AyrilirDuygu

تلویزیون

سالعنوان فیلمنقش
۲۰۰۶MaçolarSecretary
۲۰۰۶Ümit MilliPelin
2011Muhteşem YüzyılHürrem’s new servant
۲۰۱۱Ustura KemalGizem
2012Düşman KardeşlerDerya
۲۰۱۳–۲۰۱۴Beni Böyle SevSeda
۲۰۱۴Şeref MeselesiKübra Güngör
۲۰۱۵–۲۰۱۷Hayat ŞarkısıHülya Çamoğlu Cevher
۲۰۱۸GünBahar Yüksel
۲۰۱۹–KuzgunDila
2020Fatma (  این سریال در حال ساخت میباشد)Fatma Yilmaz
بورجو بیریجیک در سریال Fatma
بورجو بیریجیک در سریال Fatma
بورجو بیریجیک در فیلم Çiçero
بورجو بیریجیک در فیلم Çiçero
بورجو بیریجیک در فیلم Çok Uzak Fazla Yakın
بورجو بیریجیک در فیلم Çok Uzak Fazla Yakın
بورجو بیریجیک در فیلم Hayat Şarkısı
بورجو بیریجیک در سریال Hayat Şarkısı
بورجو بیریجیک در فیلم Gün
بورجو بیریجیک در سریال Gün

صفحه اینستاگرام بورجو بیریجیک

بورجو بیریجیک ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 1142  پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی بورجو بیریجیک و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی بورجو بیریجیک و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی بورجو بیریجیک ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام بورجو بیریجیک @burcubiricik میباشد و بیش از 3میلیون و 600 هزار دنبال کننده دارد.

معرفی و نقد و بررسی سریال کره ای های کوکی (High Cookie 2023)

صفحه اینستاگرام بورجو بیریجیک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا