اخبار بازیگرانسریال ایرانی

پایان معمای بزرگ سریال پوست شیر

آیا پوست شیر موفق به راضی کردن مخاطب میشود؟

سریال پوست شیر نام سریالی است که در سال 1401 در فیلم نت برای مخاطبان پخش می‌شود و میتوانید برای دانلود رایگان سریال پوست شیر به این پلتفرم مراجعه کنید. این سریال که یک سریال در ژانر درام است، توسط جمشید محمودی کارگردانی شده است. اینجا خبرهای مربوط به این سریال و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال پوست شیر منتشر شده می‌خوانید،همچنین لینک دانلود رایگان سریال پوست شیر در این مطلب قرار داده شده است.

دانلود رایگان سریال پوست شیر

سریال خانگی پوست شیر جدیدترین و پرطرفدارترین محصول شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت است.این مجموعه قرار بود در ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از شبکهٔ اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآید، اما با دو روز تأخیر در ۱ مهر ۱۴۰۱ قسمت اول آن پخش شد، از آن پس نیز پخش آن تا 25 آبان ادامه داشت. فصل دوم این مجموعه از ۳۰ آذر پخش شد. این سریال به‌صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰ پخش شد و لینک دانلود رایگان سریال پوست شیر نیز در این مطلب قرار گرفت. طبق اطلاعاتی که تیم سازنده در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، این سریال در قالب 8 قسمت هر هفته روز چهارشنبه ساعت 8 شب در پلتفرم فیلم نت در دسترس بینندگان قرار میگیرد و ما نیز لینک دانلود رایگان سریال پوست شیر را هر هفته در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با دانلود رایگان سریال پوست شیر متوجه می شوید که نکته قابل توجه درمورد سریال‌های که از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شوند این است که برخی شبکه‌های ماهواره‌ای سریال های نمایش خانگی را بدون در نظر گرفتن حقوق سازندگان آن، پخش می‌کنند، از این رو عوامل سازنده فیلم و سریال‌ها بارها با اعلام ناراضی از این موضوع، از مردم تقاضا کردند با خرید و دانلود قانونی از سازندگان حمایت کنید.

ما در ادامه این مقاله نه تنها لینک دانلود رایگان سریال پوست شیر را برای شما عزیزان قرار داده ایم، بلکه مروری دقیق بر روی آن هم خواهیم داشت.

پوستر دانلود قست دوم پوست-شیر-1

دانلود قسمت دوم سریال پوست شیر

دانلود با کیفیت 480P Mobile دانلود با کیفیت 720P HD دانلود با کیفیت 1080P Full HD دانلود با کیفیت 1080P HQ دانلود با کیفیت BluRay


دانلود قست اول پوست-شیر-1

دانلود قسمت اول سریال پوست شیر

دانلود با کیفیت 480P Mobile دانلود با کیفیت 720P HD دانلود با کیفیت 1080P Full HD دانلود با کیفیت 1080P HQ دانلود با کیفیت BluRay


کارگردان سریال پوست شیر چه کسی است؟

کارگردان سریال پوست شیر جمشید محمودی است.

خلاصه داستان و موضوع سریال پوست شیر چیست؟

این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی روایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است در خلاصه ی داستان آن آمده است: نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

اسامی بازیگران سریال پوست شیر در نقش های اصلی چیست؟

شهاب جسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، سوگل خلیق، ندا جبرئیلی از بازیگران نقش های اصلی سریال پوست شیر هستند.

مشخصات سریال پوست شیر

نام سریالپوست شیر
کارگردانجمشید محمودی
نویسندهرضا بهاروند
تهیه‌کنندهنوید محمودی
ژانردرام و جنایی
انتشار۱ مهر ۱۴۰۱

معرفی فصل دوم سریال پوست شیر

لیست بازیگران سریال پوست شیر

  • شهاب حسینی
  • پردیس احمدیه
  • هادی حجازی‌ فر
  • پانته‌ آ بهرام
  • بابک کریمی
  • بانیپال شومون
  • مهرداد صدیقیان
  • نیلوفر کوخانی
  • علیرضا کمالی
  • علی اوسیوند
  • احسان امانی
  • بهزاد خلج
  • ژیلا شاهی
  • آناهیتا افشار
  • رضا بای
  • مجتبی پیرزاده

معرفی بازیگران فصل دوم سریال پوست شیر

سابقه بازیگران در سریال های نمایش خانگی

این سریال دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است. هادی حجازی‌فر که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید و حالا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به عنوان کارگردان و بازیگر روی پرده سینما است و سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم در دست تولید دارد. حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» را ثبت کرده است.حجازی فر و شهاب حسینی برای اولین بار در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می کنند.

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی و سریال شبکه نمایش خانگی «نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی که هم‌اکنون درحال پخش هستند.

«پوست شیر» سومین حضور پانته آ بهرام در شبکه نمایش خانگی است. بهرام و شهاب حسینی سال ها پس از فیلم «وکیل»، سریال خاطره انگیز «پلیس جوان» و فیلم «بچه های ابدی» ؛ در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می کنند.

«پوست شیر» سومین حضور آناهیتا افشار در سریال های شبکه نمایش خانگی پس از «قورباغه» و «آنها» است. او پیش از این در آثاری چون فیلم سینمایی «هفت و نیم» با برادران محمودی همکاری داشته است.«پوست شیر» اولین حضور ژیلا شاهی در شبکه نمایش خانگی است.او برای فیلم سینمایی«قصر شیرین» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برای فیلم سینمایی«موقعیت مهدی» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

«پوست شیر» سومین حضور بابک کریمی در شبکه نمایش خانگی بعد از سریال های موفق «می خواهم زنده بمانم» و «خاتون» است.

«پوست شیر» سومین حضور علیرضا کمالی در سریال های شبکه نمایش خانگی و دومین همکاری وی با برادران محمودی بعد از فیلم سینمایی «هفت و نیم» است.

«پوست شیر» سومین حضور مهرداد صدیقیان در سریال های شبکه نمایش خانگی و اولین همکاری وی با برادران محمودی است.

بازیگران سریال پوست شیر

عوامل سریال پوست شیر

  •  نویسنده: رضا بهاروند
  •  کارگردان:جمشید محمودی
  •  تهیه کننده:نوید محمودی
  •  طراح لباس: شیده محمودزاده
  •  مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری
  •  تدوین: سارا آهنی
  •  طراح صحنه: مهدی موسوی
  •  مدیر صحنه: وحید سالارکیا
  •  سرپرست گروه دکور: علی مهری جعفرآبادی
  •  مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی
  •  صداگذار: حسین قورچیان
  •  صدابرداری: سیوان محمودی
  •  موسیقی: بامداد افشار
  •  مدیر تولید: امیر نشاط و وحید مشاری
  •  طراح چهره پردازی: عظیم فراین
  •  طراح بدلکاری: امیرمحسین خنجری
  •  مدیر تدارکات: مهدی عباسی پور
معرفی سریال ترکی پر طرفدار مولانا جلال الدین رومی

معرفی برادران محمودی کارگردان سریال پوست شیر

برادران محمودی حالا دیگر تبدیل به یک نام معتبر در سریال‌سازی و فیلمسازی شدند. جمشید و نوید محمودی که اصالتی افغانستانی دارند در سینمای ایران با ساخت فیلم چند متر مکعب عشق و حضور موفق این فیلم در جشنواره‌های داخلی و خارجی ثابت کردند که برای ساخت فیلم‌های متفاوت در سینمای ایران هیچ محدودیتی وجود ندارد.
آن‌ها این روزها بیشتر از قبل نامشان سر زبان‌ها افتاده است چرا که حالا نام آن‌ها با سریال «پوست شیر» گره خورده است. پوست شیر از همان زمان تولید و حتی پیش از پخش یک سریال کنجکاوی برانگیز بود که در پلتفرم فیلمنت تولید شد. حضور شهاب حسینی بعد از سریال شهرزاد در یک سریال نوید این را می‌داد که مخاطب باید منتظر یک اثر متفاوت باشد.

جمشید محمودی متولد ولایت پران افغانستان و 41 سال سن دارد و از تبعه های افغان حاضر در ایران می باشد که از شش سالگی در ایران سکونت داشته و و تا جز افراد با سابقه در سینمای ایران محسوب می شود و فیلم های سینمایی زیادی را در ایران کارگردانی و نویسندگی کرده است و همچنین در سال های 96 الی 98 دو سریال را برای شبکه دوم تلویزیون ایران کارگردانی کرده است و تا کنون سابقه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود نداشته است و سریال جدید پوست شیر قرار است اولین تجربه حضور محمودی در شبکه نمایش خانگی باشد. از سری کار های مطرح محمودی میشود به چند متر مکعب عشق اشاره کرد که با این فیلم در جشنواره های داخلی و بین المللی درخشید و توانست جوایز متععدی را به دست آورد.

برادران محمودی اینبار هم همانند فیلم های قبلی خود قرار است که در پوستر شیر کنار یکدیگر باشند نوید و جمشید محمودی فیلم های زیادی را باهم همکاری کرده اند از هفت و نیم دقیقگ رفته تا چند متر مکعب عشق و….نوید محمودی در پوست شیر ترجیح داده است که سمت تهیه کنندگی را در این سریال بر عهده داشته باشد و در کنار برادرش قرار است که اولین تجربه حضور خود را در شبکه نمایش خانگی رقم بزنند. رزومه برادران محمودی شبیه هم می باشد چرا که هر دو در کنار هم در یک اثر سینمایی حضور داشته اند یا نوید محمودی کارگردان بوده است و جمشید محمودی نویسندگی آن اثر را بر عهده داشته است یا بلعکس به همین علت آنها دارای یک روزمه یکسان می باشند و البته جوایز و افتخارات آنها هم اکثر یکسان می باشد.

حال پس از کوله باری از تجربه در ساخت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی برادران محمودی در کنار هم قرار است که سریال پوست شیر را تولید و به پخش برسانند که دارای یک داستان هیجان انگیز و درام می باشد

برادران محمودی کارگردان و تهیه کننده پوست شیر

معرفی سریال پوست شیر

سریال پوست شیر یکی از جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی است که در سه فصل منتشر شده است.

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدیدخودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد.

تاریخ پخش قسمت اول سریال پوست شیر 1 مهر 1401 است و پخش آن به صورت هفتگی تا 25 آبان ادامه داشت. فصل دوم و سوم آن نیز در سال 1401 و 1402 در اختیار بینندگان قرار گرفتند.

آنچه بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است، فیلمنامه سریال است (نوشته جمشید محمودی و رضا بهاروند) که بسیاری از افراد در فضای مجازی به این موضوع اشاره می کنند که خط داستانی و خرده پی رنگ های آن باعث جذابیت کار شده و آنها را برای دنبال کردن قصه ترغیب می کند. آنچه منتقدان و تماشاگران به آن اذعان دارند این است که برخلاف اغلب سریال ها که فیلمنامه های ضعیفی دارند و یا از نیمه راه جذابیت قصه از دست می رورد، «پوست شیر» توانسته است از فصل نخست تا اینجای فصل دوم فیلمنامه قابل دفاعی عرضه کند.

از آنجا که داستان سریال با یک قتل و حل معمای آن گره خورده بود، حفظ حال و هوای معمایی و راضی کردن مخاطبی که عادت به دیدن به سریال های روز جهان دارد، کار ساده ای نبود که البته نویسندگان «پوست شیر» از پس آن برآمده اند و در هر قسمت داستان را به گونه ای روایت کرده اند که ضمن حفظ منطق روایی، شگفتی هایی هم برای تماشا داشته باشد.

از سوی دیگر کارگردانی اثر چنان درست و به اندازه بوده است که قصه خوب را به درستی ساخته و پرداخته کرده است، البته به نظر می رسد برخی قسمت ها و رویکردها می توانست سینمایی تر باشد. به نظر می رسد جمشید محمودی کارگردان اثر که پیشتر در سینما سوابق قابل دفاعی دارد در تجربه سریال خود سعی کرده است اقتضائات این مدیوم را رعایت کند؛ امری که شاید اگر کارگردان با همان استانداردهای سینمایی انجام می داد سریال بهتری نیز داشت.

معرفی سریال نیکان جدیدترین سریال شبکه سوم سیما

پوست شیر البته یک موقعیت قانون‌گریز یا آنارشیسم مرکزی دارد که نعیم به رغم اطلاع اولیه به سرگرد محب از روند پیگیری پرونده توسط پلیس ناامید شده و همچون قهرمان‌های فیلم‌های دوره موج نو سینمای ایران خودش به دنبال انتقام از قاتل می‌رود. همچون قیصر که اعتقادی به قوانین رسمی و پیگیری‌های پلیس نداشت و این نکته یکی از ویژگی‌های داستانی پوست شیر به حساب می‌آید.

قانون‌گریزی و استفاده از زور جمعی برای به نتیجه رساندن یک هدف مشترک چیزی است که در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف شاهد تماشای آن هستیم. در سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان که محصول فیلیمو است منصوره ریزآبادی با بازی هانیه توسلی برای آنکه بتواند انتقام قتل‌هایی که مالک با بازی جواد عزتی انجام داده‌ است و باعث نابود شدن زندگی خودش و خانواده‌اش شده است را بگیرد.

از سویی در دیگر محصول فیلیمو یعنی می‌خواهم زنده بمانم ساخته شهرام شاه‌حسینی شاهد هستیم که نادر سرمد با بازی پدرام شریفی تصمیم می‌گیرد به شخصه برای انتقام از امیر شایگان با بازی حامد بهداد وارد میدان شود و اعتقادی به نیروهای انتظامی برای پیگیری جنایت‌های امیر شایگان و حق‌خوری‌ای که نسبت به او نامزدش هما حقی با بازی سحر دولتشاهی کرده است؛ ندارد.

از سوی دیگر سریال پوست شیر نشان داد تمرکز و دقت فیلمساز بر ارائه دقیق تصویر جنوب شهر و آدم‌هایی که در این اتمسفر زندگی می‌کنند بیش از پیش به فضای قصه و قهرمان اصلی آن یعنی نعیم نزدیک شود. همین باعث شده است که مخاطب هم رفتارها و کارهای نعیم و رضا پروانه را بهتر درک کند و انگیزه و خاستگاه رفتارهای آن‌ها را هضم کند.

اگر بخواهیم از این زاویه نگاه کنیم سریال یاغی ساخته محمد کارت که یکی از محصولات فیلیمو است نیز نمونه تکامل یافته و دقیقی از فضای جنوب شهر به عنوان بخشی از فرهنگ مردم عامه و کوچه و بازار ارائه می‌دهد که تا پیش از آن در سینمای ایران نمونه‌های کمتر امتحان شده‌ای داشته است. در یاغی شاهد هستیم که جاوید گنجی چطور می‌تواند در فضایی پر از بزه‌کاری و رفتارهای فراقانونی زندگی خودش را تبدیل به یک قهرمان ملی کند و جلوی بزه‌های بعدی را بگیرد.

و اما در کنار این ویژگی ها نمی توان از بازی های خوب تیم اصلی بازیگران سریال عبور کرد. هر یک از بازیگران در جای خود به درستی قرار گرفته اند و به اندازه نیز اکت دارند. نقش های دوم و سوم سریال همانقدر با دقت و ظرافت نوشته و اجرا می شوند که نقش اول «پوست شیر» اینگونه است. تنها نکته ای که می توان درباره بازی ها بدان اشاره کرد این است که می شد از ظرفیت شهاب حسینی در نقش کارآگاهی خبره و هوشمند استفاده کرد؛ گرچه به نظر می رسد این اتفاق هم به تعمد بوده است که شهرت شهاب حسینی بر دیگر نقش ها سایه نیفکند و هر نقش و بازیگری بتواند به خوبی جای خود را بین بینندگان باز کند.

به هر ترتیب «پوست شیر» یکی از بهترین سریال های این روزهای پلتفرم هاست و با توجه به اینکه تلویزیون هم آثار قابل اعتنایی برای پخش و تماشا ندارد لذا با اطمینان می توان گفت بحث برانگیزترین و باکیفیت ترین سریال در حال پخش همین «پوست شیر» است که کم کم به انتهای داستان خود نزدیک می شود و یکی از شگفتی های بزرگ آن را نیز به تازگی رو کرده است.

خلاصه داستان سریال پوست شیر

موضوع سریال پوست شیر درباره زندگی مردی به نام نعیم است که پانزده سال حبس را به شوق دیدن دخترش ساحل تاب آورده و به دنبال ساختن یک زندگی آرام در کنار دخترش است. همسر نعیم که از او طلاق گرفته است، سال‌هاست که با همسر جدید خود زندگی می‌کند و ساحل نیز او را پدر خود می‌داند. نعیم بعد از آزادی کم کم به دخترش نزدیک شده اما برای دیدن او دچار بحران بزرگی می‌شود.

زمان پخش سریال پوست شیر

اگر این سوال برایتان پیش آمده که پوست شیر چند شنبه ها میاد؟، باید بگوییم که پخش این مجموعه در روزهای چهارشنبه و توسط پلتفرم فیلم‌نت صورت می‌گیرد.

سریال پوست شیر چند قسمت دارد؟

اولین قسمت این اثر چهارشنبه، 1 مهر 1401 منتشر شد. از آن پس نیز پخش آن تا 25 آبان ادامه داشت.

درباره سریال پوست شیر و فصل دوم آن نیز باید بگوییم که این فصل از 30 آذر تا 19 بهمن در اختیار بینندگان قرار گرفت و پخش فصل سوم سریال نیز از 10 اسفند 1401 آغاز شده است.

پخش سریال پوست شیر به صورت هفتگی است و تا کنون 22 قسمت از آن منتشر شده است. این سریال 3 فصل و مجموعا 24 قسمت خواهد داشت. مدت زمان هر قسمت نیز بین 45 الی 77 دقیقه است.

ژانر سریال پوست شیر

سریال پوست شیر در ژانر خانوادگی، پلیسی، درام، جنایی ساخته شده است و تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

هادی حجازی فر در فصل دوم سریال پوست شیر

رده ی سنی سریال پوست شیر

تماشای این فیلم برای افراد زیر 15 سال مناسب نیست!

بازخورد

امیر عبداللهی در وبگاه شهرآرا نقش‌آفرینی بازیگران، کارگردانی، فیلم‌برداری، داستان و موسیقی پوست شیر را تحسین کرد.نظر سوسن سیرجانی از وبگاه دیجی‌کالامگ در رابطه با فیلمبرداری و زاویه دید دوربین و نیز نقش‌آفرینی بازیگران مثبت بود اما از ریتم کند مجموعه انتقاد کرد.وجیهه امیرخانی از همشهری‌آنلاین شباهت‌هایی میان این مجموعه با کارآگاه حقیقی یافت.منتقد فرهاد خالدی از ایرنا نیز نقش‌آفرینی بازیگران به‌ویژه حجازی‌فر و حسینی و فیلم‌برداری مجموعه را تحسین کرد و آن را نسبت به سایر مجموعه‌های شبکهٔ خانگی بهتر دانست اما شخصیت‌پردازی تعدادی از کاراکترها را مبهم توصیف کرد.

ناگفته های زندگی محمدرضا رهبری و ازدواج او با ندا دیبا

چکیده‌ای از پوست شیر در پادکست رادیونت

این اولین بار است که بریده‌ای از اتفاق‌های یک سریال به صورت پادکست منتشر می‌شود و مخاطبان در مدت زمان 35 دقیقه می‌توانند در جریان آنچه در سریال گذشته قرار بگیرند.

پادکست با پخش موسیقی پوست شیر از نوار کاستی که مرتبط به سفر نعیم و دخترش به شمال است شروع می‌شود. بعد داستان به قبل برمی‌گردد و وقایع یکی یکی با روایت دیالوگ و موسیقی مرور می‌شود.

ما از هر قسمت، اتفاق‌های مهمی را که شاهدش بوده‌ایم در قالب دیالوگ، صدای موسیقی و باران و دریا و … مرور می‌کنیم. هرجا داستان به نقاطی احساسی می‌رسد، موسیقی مرتبطی با فضای آن می‌شنویم.

به نظر می‌رسد حتی افرادی که تا به حال سریال را ندیده‌اند هم بتوانند با شنیدن این چند دقیقه با شمای کلی آن آشنا شوند. در هر صورت تجربه جالبی است که با حال‌وهوای سریال کاملا همخوانی دارد.

پادکست «پوسترشیر» در قالب «رادیو نت» به مدیریت هنری مسعود رفیع زاده و تدوین بهار فنایی آماده شده است.

افشای موارد سانسوری سریال به روایت «مژگان» و«آقا رضا پروانه»

علیرضا کمالی و ژیلا شاهی در مصاحبه مفصل با مجله فیلم امروز، درباره مسائل مهمی پیرامون نقش‌هایشان در «پوست شیر» گپ زده‌اند اما بخش‌هایی از این مصاحبه در فضای مجازی بازنشر زیادی داشته.

در بخشی از این مصاحبه ژیلا شاهی توضیح داده: «ماجرای عرق‌فروشی مژگان خیلی گسترده‌تر بود. قرار بود خود مژگان عرق بسازد و مشتری داشته باشد و بفروشد و طور دیگری دستگیر شود اما همان موقع از قصه حذف شد. وقتی قصه گسترده فروش عرق کنار گذاشته شد، تصمیم گرفتم مژگان را زنی عاشق بسازم. مدام به این فکر می‌کردم که من اگر زنی بودم مثل مژگان و قرار بود عاشقی کنم همینطوری می‌شد.»

شاهی درباره سکانس سیلی خوردن از رضا وسط قهوه‌خانه هم گفته: « گفتند وقتی سیلی را خوردی سریع سرت را برگردان و رضا را نگاه کن. وقتی سکانس را دیدم فهمیدم چقدر درست بوده که من مستقیم نگاهش می کردم. علیرضا زیر بار سیلی زدن نمی‌رفت.»

کمالی هم درباره همین سکانس توضیح داده: «مخالف سیلی زدن بودم. چون به نظرم شخصیتی مثل رضا که وقتی وارد خانه خلیل می‌شدیم و نعیم یقه او را می‌گرفت، به نعیم می‌گفت جلوی زنش زشت است، هیچ‌وقت بین بیست تا مرد توی گوش زنش نمی‌زند. اما جمشید محمودی معتقد بود این سیلی از سر بی‌غیرتی یا نامردی نیست درواقع از سر دوست داشتن است که باعث می‌شود مژگان برود و پاسوز رضا نشود.»

کمالی خاطره‌ای هم از روز اول بیمارستان تعریف کرده: «روزز اول فیلمبرداری در بیمارستان وقتی آن لباس را تنم کردند جمشید محمودی پرسید چرا حالت خوب نیست؟ گفتم چون نمی‌خواهم رضا پروانه را توی این لباس با این آنژیوکت ببینم. انقدر همه تحت تاثیر قرار گرفتند که آن روز اصلا ضبط نکردیم.»

اسپین آف «پوست شیر» تولید می‌شود

درپی موفقیت و استقبال مخاطبان از سریال «پوست شیر» برادران محمودی قصد دارند اسپین‌آف این سریال را بسازند.

براساس شنیده‌ها اسپین آف سریال پوست شیر براساس کاراکتر «محب مشکات» با بازی شهاب حسینی تولید می‌شود. فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی با همکاری رضا بهاروند به نگارش درآورده‌اند.

اسپین آف شیوه‌ای در صنعت فیلم و سریال است که در آن داستان یکی از شخصیت‌های مهم یک سریال یا فیلم پرمخاطب محور داستان قرار می‌گیرد و مخاطب با قصه او همراه می‌شود. «بهتره با ساول تماس بگیرید» یکی از موفق‌ترین آسپین اف‌های صنعت سریال سازی است که براساس کاراکتر وکیل در سریال پرمخاطب «برکینگ بد» ساخته شد.

این سریال که هنوز نام آن قطعی نشده قرار است توسط جمشید محمودی کارگردانی شود و نوید محمودی هم تهیه‌کننده آن است.

پوستر سریال پوست شیر

پوستر سریال پوست شیر

تیزر سریال پوست شیر

 

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

شهاب حسینی در سریال پوست شیر در نقش سرگرد محب مشکات

شهاب حسینی بعد از مدت ها و دوری چند ساله از شبکه نمایش خانگی باز قرار است که با سریال پوست شیر به این عرصه بازگردد اخرین حضور شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی به سریال شهرزاد باز می گردد که توانست در آن سالها موفقیت های بیشماری را به دست آورد کمتر کسی می باشد که نقش قباد شهاب حسینی در سریال شهرزاد را دوست نداشته باشد، چرا که حسینی توانست با بازی بینظیر خود و گرفتن تیپ در نقش خود تماشاگر را با اکت های متفاوت خود به وجد آورد.حسینی با بازی در پوست شیر چهارمین تجربه حضور خود در شبکه نمایش خانگی در قالب سریال را تجربه خواهد کرد البته او یک برنامه به نام همرفیق را هم در شبکه نمایش خانگی دارد در رزومه کاری خود دارد که در سال های 98 الی 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

شهاب حسینی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. وی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد و دو فرزند دارد.

معرفی فیلم های برتر کریستوفر نولان کارگردان معروف انگلیسی

نقطه مشترک تمامی کاراکترهای پوست شیر این است که همگی آن‌ها درد مشترک و غم مشترک دارند. سرگرد محب مشکات با اینکه در نقطه مقابل رفتارهای نعیم و رضا پروانه است اما در یک موضوع با آن‌ها مشترک است و آن هم غم و اندوهی است که به واسطه از دست دادن دخترانشان آن‌ها را رها نمی‌کند. مشکات دیگر نمی‌تواند بعد از مرگ دخترش به زندگی عادی باز گردد و تنها چیزی که می‌تواند آلام او را تسکین دهد پیدا کردن قاتل دختر نعیم است.

شهاب حسینی در سریال پوست شیر

هادی حجازی فر در نقش نعیم

در کنار شهاب حسینی نیز هادی حجازی فر در کنار او قرار است به ایفای نقش بپردازد که حجازی فر هم قرار است که سومین حضور خود را با سریال ایرانی پوست شیر در شبکه نمایش خانگی تجربه نماید

هادی حجازی فر زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. حجازی‌فر نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال ۱۴۰۰ ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد. وی در جشن خانهٔ تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برندهٔ جایزه و در سی‌وپنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است. در یک نظرسنجی اینترنتی نیز به‌عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد برای نقش «کمال» در فیلم ماجرای نیمروز در سی‌وپنجمین دوره جشنوارهٔ فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد.همچنین در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول برای فیلم موقعیت مهدی شد.

نعیم یک آدم شکست خورده است. او در زندگی‌اش تنها امید و تکیه‌گاهش برای ادامه حیات دخترش ساحل است. اگر نعیم بعد از حادثه تراژیک از دست دادن دخترش به دنبال مسببین این اتفاق می‌رود تنها دلیلش این است که مرهمی بر دل زخم خورده و دلشکسته‌اش باشد. از این زاویه تلاش نعیم را می‌توان شبیه به فعالیت‌های جاوید در سریال یاغی دانست. جاوید هم به غیر از خواهرش هیچ کسی را در این دنیا نداشت و عشق او به ابرا باعث شده بود تمام زندگی‌اش را بدهد تا بتواند ابرا را دوباره ببیند.

هادی حجازی فر

پانته آ بهرام در نقش لیلا

اما بر خلاف حسینی و حجازی فر که در این سریال حضور دارند پانته آ بهرام که در سریال پوست شیر به تازگی به عنوان بازیگر این سریال معرفی شده است از نظر حضور در شبکه نمایش خانگی دارای روزمه پرکار تری می باشد چرا که بهرام  هم اکنون سه سریال آماده پخش در شبکه نمایش خانگی را دارد که یکی از آنها سریال پدر گواردیولا می باشد و دیگری اسفندیار حال باید دید سریال پوست شیر که قرار است با ستارگان مطرح سینمای ایران به شبکه نمایش خانگی ورود پیدا کند در جذب مخاطب موفق خواهد بود یا خیر چرا که این روزها سریال یاغی یکه تاز نمایش خانگی می باشد و توانسته با داستانی متفاوت و البته بازی بینظیر بازیگران خود عرصه را بر تمامی رقبای خود تنگ کند.

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

لیلا با بازی پانته‌آ بهرام نماد زن رنج کشیده ایرانی است که به واسطه رفتارهای همسر اول و دومش تبدیل به زنی سرخورده و تنها و بی کس شده است. نعیم او را در جوانی تنها گذاشت و به زندان رفت و همسر دومش بهزاد صحرایی هم بعد از خبر مرگ دخترش ساحل او را از خانه بیرون کرد. حالا در این موقعیت لیلا سعی می‌کند حتی به واسطه اهداف مشترکش با نعیم برای پیدا کردن عاملین جنایت‌های مربوط به دخترش او را همراهی کند.

پانته آ بهرام

مهرداد صدیقیان در نقش صدرا

مهرداد صدیقیان (زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷) بازیگر ایرانی است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است.

سال 1390 وقتی 23 ساله بود با سریال سقوط یک فرشته جلوی دوربین رفت که به شدت دیده شد اما شهرت اصلی او با سریال مدینه سال 93 آغاز شد

مهرداد صدیقیان

پردیس احمدیه در نقش ساحل

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران، نوازنده و بازیگر و فارغ‌التحصیل کارشناسی موسیقی است.

وی از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «مقلد شیطان» وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده، « لاک قرمز» است که خود او نقش اول فیلم را بازی کرده‌است.

احمدیه تاکنون در فیلم هایی چون «کلاس بازیگری»، «سرکوب»، «خفه‌گی»، «خانه دختر»، «تومان»، «لامینور»، «مجبوریم» نقش‌آفرینی کرده است.

وی با بازی در فیلم سینمایی «لاک قرمز» از ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کرد، همچنین او برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشن سینمایی ایران شده است.

دریافت رایگان کد تخفیف نماوا بدون محدودیت

پردیس احمدیه

علیرضا کمالی در نقش رضا پروانه

علی‌رضا کمالی (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته‌است. به گونه‌ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می‌باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌نمود.

اولین تجربه بازیگری کمالی نژاد با بازی در نقش شمایل علی اکبر در سریال ثارالله با کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی مجتبی فرآورده شکل می‌گیرد. این پروژه در دی ماه سال ۸۲ متوقف می‌شود و این امر باعث می‌شود اولین بازی و تصویر تلویزیونی وی پخش نگردد. در سال ۱۳۸۷ در فیلم سینمایی ملک سلیمان ایفای نقش کرد که با نقدهای مثبتی همراه بود. وی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

رضا پروانه نماد رفاقت است. کسی که به خوبی پشت و پناه نعیم است و می‌داند که به غیر از نعیم هیچ کسی در این دنیا ارزش رفاقت را ندارد. رضا هم مانند نعیم تنها و بی کس است و با اینکه از بیماری سرطان رنج می‌برد اما تنها امیدش برای زندگی خوشحال کردن نعیم است. اگرچه عشق مژگان به رضا پروانه خالصانه و صادقانه است اما رضا به واسطه مریضی‌اش نمی‌خواهد دلبسته کسی شود تا زندگی آن فرد بعد از مرگش نابود شود.

علیرضا کمالی

ژیلا شاهی در نقش مژگان

ژیلا شاهی از سال 1390 وارد سینما شد و بعد از بازی در چند فیلم، سال 1397 برای بازی در فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی، سیمرغ گرفت و توجه‌های زیادی را به خودش جلب کرد. بازی او در نقش همسر شهید باگری در «موقعیت مهدی»، بار دیگر او را در مرکز توجه‌ها قرار داد.

شاهی در قسمت‌های ابتدایی سریال «پوست شیر» به نسبت نقش کمرنگی داشت. تنهایی، ترس از آینده و تلاشش برای ابراز علاقه به رضا پروانه و ترغیب او برای ازدواج رسمی مشهود بود اما این نقش رفته‌رفته رنگ گرفت و در قسمت جدید «پوست شیر» وارد مرحله جدیدی شد.

یکی از سکانس‌های درجه یک قسمت جدید، سکانس مواجهه مژگان با بطری‌های عرق و ورودش به دنیای ساقی‌ها است. او که از ابتدا به عنوان زنی مهربان و ساده‌دل معرفی می‌شد، حالا در نقطه‌ای قرار می‌گیرد که باید به تنهایی دو تا باکس پر از عرق را با خود همراه کند. ترس و نگرانی چهره‌اش، آنهم در پس‌زمینه دیالوگ‌های مرد ساقی موقعیت دشوارش را کاملا دقیق به نمایش می‌گذارد.

بلافاصله بعد از اینکه او را با استیصال و هراس درحال حمل دو باکس بزرگ عرق وسط اتوبان تنها می‌بینیم، داستان به جایی می‌رسد که قرار است مژگان به همراه نعیم و رضا به مراکز خالکوبی برود و طناز را پیدا کند.

او اینبار با ظاهری آراسته و کاملا متفاوت از همیشه به میدان می‌آید. انگار حمل دو باکس عرق و پولی که به او وعده داده شده، چنان جسارتی به او داده که حالا می‌تواند با اعتمادبنفس کامل خودش را یکی از همان زن‌هایی جا بزند که برای خالکوبی به مراکزی در بالای شهر می‌روند.

مژگان با اینکه متوجه حساسیت شرایط می‌شود اما نمی‌گذارد سرش بی‌نصیب بماند و در همان نقطه شروع، روی دستش یک پروانه تتو می‌کند؛ تتویی که به او اعتمادبنفس بیشتری می‌دهد اما از آن برای نمایش احساساتش به رضا پروانه هم استفاده می‌کند.

در پایان ماجرا حالا دیگر با مژگان قبل فاصله زیادی گرفته است. مثل یکی از اعضای باندهای خلاف، سعی می‌کند نقشش را به درستی ایفا کند و طناز را به رضا پروانه تحویل دهد. با این‌حال کماکان همان ساده‌دلی از رفتارش پیداست.

می‌توان گفت که ژیلا شاهی ستاره قسمت دوم این فصل بود و به احتمال زیاد از این به بعد حضور فعالتری در سریال خواهد داشت.

ژیلا شاهی

مجتبی پیرزاده در نقش منصور

هفته گذشته در پایان قسمت پنجم سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، از گریم مجتبی پیرزاده در نقش منصور به عنوان متهم اصلی فتل ساحل رونمایی شد اما معرفی این شخصیت در حد یک تصویر و یک نگاه باقی ماند.

در قسمت جدید «پوست شیر»، با تمرکز بیشتر داستان روی ویژگی‌ها و ابعاد مختلف شخصیت منصور، با قاتلی کم‌حرف و خونسرد مواجه می‌شویم که با نگاه نافذ و لبخند کم‌رنگش می‌تواند همه را به تمسخر بگیرد.

مجتبی پیرزاده را بارها در نقش‌های مختلف دیده‌ایم اما اینبار به مدد گریم متفاوت، شخصیت‌پردازی دقیق و از همه مهمتر تمرکز بسیار بالایش روی نقش، شاهد شکل‌گیری یک قاتل بی‌نظیر با بازی او هستیم.

پیرزاده در نقش منصور، با چشم‌های آبی و موهایی کوتاه و اخم‌هایی روی پیشانی، در وهله اول با شیوه نگاهش، شمایی از فردی سرد و فاقد احساسات را به نمایش می‌گذارد. او مستقیم و بدون حرکت توی چشم‌های مخاطبانش زل می‌زند و با تنظیم اخم‌هایش کاری می‌کند که بدون گفتن حتی یک کلمه، به طرف مقابل بفهماند که حرف‌هایش کوچکترین اهمیتی برای او ندارد و موضعش نسبت به او خیلی بالاست. گهگاه با اضافه کردن یک لبخند به گوشه لبش باز هم قدرتش را بیشتر به رخ می‌کشد. منصور کم‌حرف است و همان چند کلمه‌ای هم که به زبان می‌آورد در راستای تشدید حس تحقیرآمیزی است که نسبت به طرف مقابل دارد.

همه چیز درباره شزم! خشم خدایان

منصور نه تنها بازجویش را به سخره می‌گیرد که نشان می‌دهد کل سیستم پلیس برایش کوچکترین اهمیتی ندارد. با خیال راحت کاغذهایی که در اختیارش گذاشته شده را پر می‌کند و بعد بدون هیچ نگرانی، آنها را مرتب می‌کند و رو به دوربین مخفی گوشه‌ی سقف اتاق لبخند می‌زند.

پیرزاده به قدری ویژگی‌های شخصیتی منصور را دقیق از آب درمی‌آورد که وقتی محب از تماشای فیلم دوربین‌ها کلافه می‌شود و می‌گوید که منصور دارد به همه‌مان می‌خندد، واقعا می‌توانیم گفته‌اش را تایید کنیم.

در ادامه وقتی شروع به صحبت با محب می‌کند و از احساساتش درباره قتل برادرش می‌گوید، حس می‌کنیم بالاخره یخش آب شده و مطمئن می‌شویم ورق برگشته و محب توانسته روی او اثر بگذارد اما بلافاصله بازی را عوض می‌کند و موقعیت را به سمتی برمی‌گرداند که انگار کوچکترین سهمی از قتل ساحل نداشته است.

وقتی ویژگی‌های شخصیتی منصور و نوع مواجهه‌اش را با پلیس، کنار اطلاعاتی که درباره پیشینه او در استانبول گفته می‌شود می‌گذاریم مطمئن می‌شویم گره‌ای که با دست او بسته شده حالاحالاها باز نمی‌شود.

با اضافه شدن مجتبی پیرزاده و نقش درخشان منصور، حالا مهره‌ای دیگر به مجموعه افتخارات بازیگران تیم «پوست شیر» اضافه شده است. باید دید این آخرین قطعه پازل جذابی است که جمشید محمودی در این سریال طراحی کرده یا کماکان باید منتظر رونمایی از مهره اصلی باشیم.

مجتبی پیرزاده در نقش منصور

نگاهی به شخصیت‌های سریال پوست شیر و مقایسه آن با کاراکترهای دیگری که در سریال‌های نمایش خانگی حضور دارند می‌تواند به بهتر فهمیده شدن این نکته بیانجامد که اساسا داستان‌ها و روایت‌ها می‌توانند مکمل یکدیگر در دنیای امروز باشند.

نعیم | هادی حجازی‌فر

نعیم یک آدم شکست خورده است. او در زندگی‌اش تنها امید و تکیه‌گاهش برای ادامه حیات دخترش ساحل است. اگر نعیم بعد از حادثه تراژیک از دست دادن دخترش به دنبال مسببین این اتفاق می‌رود تنها دلیلش این است که مرهمی بر دل زخم خورده و دلشکسته‌اش باشد. از این زاویه تلاش نعیم را می‌توان شبیه به فعالیت‌های جاوید در سریال یاغی دانست. جاوید هم به غیر از خواهرش هیچ کسی را در این دنیا نداشت و عشق او به ابرا باعث شده بود تمام زندگی‌اش را بدهد تا بتواند ابرا را دوباره ببیند.

رضا پروانه | علیرضا کمالی

رضا پروانه نماد رفاقت است. کسی که به خوبی پشت و پناه نعیم است و می‌داند که به غیر از نعیم هیچ کسی در این دنیا ارزش رفاقت را ندارد. رضا هم مانند نعیم تنها و بی کس است و با اینکه از بیماری سرطان رنج می‌برد اما تنها امیدش برای زندگی خوشحال کردن نعیم است. اگرچه عشق مژگان به رضا پروانه خالصانه و صادقانه است اما رضا به واسطه مریضی‌اش نمی‌خواهد دلبسته کسی شود تا زندگی آن فرد بعد از مرگش نابود شود.

سرگرد محب مشکات | شهاب حسینی

نقطه مشترک تمامی کاراکترهای پوست شیر این است که همگی آن‌ها درد مشترک و غم مشترک دارند. سرگرد محب مشکات با اینکه در نقطه مقابل رفتارهای نعیم و رضا پروانه است اما در یک موضوع با آن‌ها مشترک است و آن هم غم و اندوهی است که به واسطه از دست دادن دخترانشان آن‌ها را رها نمی‌کند. مشکات دیگر نمی‌تواند بعد از مرگ دخترش به زندگی عادی باز گردد و تنها چیزی که می‌تواند آلام او را تسکین دهد پیدا کردن قاتل دختر نعیم است.

لیلا برزگر | پانته‌آ بهرام

لیلا با بازی پانته‌آ بهرام نماد زن رنج کشیده ایرانی است که به واسطه رفتارهای همسر اول و دومش تبدیل به زنی سرخورده و تنها و بی کس شده است. نعیم او را در جوانی تنها گذاشت و به زندان رفت و همسر دومش بهزاد صحرایی هم بعد از خبر مرگ دخترش ساحل او را از خانه بیرون کرد. حالا در این موقعیت لیلا سعی می‌کند حتی به واسطه اهداف مشترکش با نعیم برای پیدا کردن عاملین جنایت‌های مربوط به دخترش او را همراهی کند.

نقد سریال پوست شیر

این روزها به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و عزایی که تمامی ندارد، شبکه نمایش خانگی از رونق همیشگی خود فاصله گرفته. مجموعه‌ها براساس روال همیشگی پخش می‌شوند، اما دیگر رمق و انگیزه‌ای برای تبلیغ آنها در فضای مجازی و از سوی خود پلتفرم‌ها وجود ندارد. در این میان مسلما به بدنه شبکه نمایش خانگی که تازه در حال تثبیت جایگاه خود میان مردم بود، صدمه وارد می‌شود. از سوی دیگر تلویزیون وجه سرگرم‌کننده بودن خود را از دست داده و سینما هم به دلیل نزول استقبال مردم و عدم تمایل فیلمسازان، روزهای سوت و کوری را پشت سر می‌گذارند. با این وجود شبکه نمایش خانگی فعلا انگار بار مسئولیت بیشتری برای ساعت‌های فراغت مردم دارد. در حال حاضر سه سریال کمدی، دو سریال درام، یک اثر تاریخی و دو مجموعه جنایی در پلتفرم‌های مختلف در حال پخش هستند. از این مجموعه‌ها دو سریال «خون‌سرد» و «پوست شیر» که هر دو در ژانر معمایی ساخته شده‌ و از محصولات فیلم‌نت هستند، اتفاقی جدید در زمینه این ژانر در میان آثار ایرانی هستند و توانسته‌اند نظر مخاطبان را جلب کنند. پخش «پوست شیر» از ابتدای مهر شروع شد و تا امروز چهار قسمت از آن منتشر شده. نام‌های مهمی در کنار این مجموعه هستند و با وجود تمام نقاط ضعف و قوتش، شاید اگر در روزهای بهتری فرصت پخش پیدا می‌کرد، می‌توانست از پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۱۴۰۱ باشد. در اینجا نگاهی داشته‌ایم به «پوست شیر»، سریالی که در آن همه به دنبال قاتل هستند.

معرفی کامل فیلم آناتومی یک سقوط برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن

به دنبال قاتل با ریتم کند

مردی به نام نعیم، پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و می‌خواهد سال‌های نبودنش را برای دختر خود ساحل جبران کند. مادر ساحل مخالف این ارتباط است. اما اتفاقی عجیب همه چیز را به هم می‌ریزد. قاتلی به طرز فجیعی، ساحل را می‌کشد و حالا نعیم به همراه محب مشکات، سرگرد اداره آگاهی به دنبال قاتل می‌گردند. مشکات خود در جریان یک پرونده قتل‌های سریالی دختر کوچکش را از دست داده و حالا مامور حل معمای این قتل است. این خلاصه‌ای از تمام اتفاقات مهمی است که تا به حال در سریال «پوست شیر» دیده‌ایم. یک پی‌رنگ قوی درباره جنایتی هولناک درباره یک دختر نوجوان. از این دست قصه‌ها در صفحه حوادث روزنامه‌ها زیاد دیده می‌شود و از طرفی نمونه سینمایی‌اش را در آثار زیاد خارجی و داخلی دیده‌ایم. اما حالا با شاخ و برگ‌ها و ماجراهای فرعی، در سریال «پوست شیر» با قصه‌ای طرف هستیم که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. اتفاقا شاید نکته جالب توجه درباره این سریال همین باشد که خرده روایت‌ها قابل حدس است، اما مخاطب را رها نمی‌کند تا تنها خط اصلی داستان را دنبال کند و به جزییاتی که اتفاق می‌افتد بی‌توجه باشد.

مثلا مانند اکثر سریال‌های پلیسی، ما با کارآگاهی طرفیم که خود زخم خورده است و یکی از اعضای خانواده‌اش را در مسیر ماموریت‌هایش از دست داده که هنوز کشف و شهودی درباره این موضوع اتفاق نیافتاده است. یا با وجود معرفی بیشتر شخصیت‌های داستان، یک خرده روایت درباره یک زن خدمتکار وجود دارد که در هر قسمت تنها به یک سکانس کوتاه درباره او پرداخته می‌شود تا به وسیله آن علامت سوالی همیشه در ذهن بیننده باقی‌بماند. از دیگر ویژگی‌های مثبت «پوست شیر» توجه سازندگان به این نکته است که این سریال در خانه و توسط همه اعضای خانواده قراراست دیده شود. به همین دلیل با وجود اینکه داستان درباره تجاوز و قتل است، اما تا حد ممکن از نشان دادن صحنه‌های خشن در آن پرهیز شده. به جای اصرار بر بزرگ‌نمایی این سکانس‌ها و میخکوب کردن بیننده از طریق به نمایش‌گذاشتن اتفاقات وحشتناک، این سریال در تلاش است مخاطب را هرچه بیشتر با قصه همراه کند.

اما در کنار نقاط قوت، مانند هر اثر نمایشی دیگری «پوست شیر» ضعف‌هایی دارد که گاهی حتی مخاطب را خسته می‌کند. شاید برجسته‌ترین نقطه ضعف این سریال، عدم حفظ ریتم باشد. درست است که ما با سریال روبرو هستیم و برای پر کردن تایم ۴۵ تا ۵۰ دقیقه هر قسمت گاهی به بعضی سکانس‌های کش‌دار احتیاج است، اما در «پوست شیر» این موضوع گاهی توی ذوق می‌زند. برخی سکانس‌ها آنقدر بی‌دلیل کش پیدا کرده که مخاطب مدام از خود می‌پرسد چرا تمام نمی‌شود؟ مانند سکانس‌های حضور نعیم و دخترش در شمال یا حضور نعیم در قهوه‌خانه و… شاید اگر ژانر اثر چیز دیگری بود اصلا این سکانس‌های طولانی چندان آزاردهنده نمی‌شد. اما یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ژانر معمایی، توجه به ریتمی است که متناسب با ایجاد دلهره‌‌ای که در دل مخاطب ایجاد می‌کند، پیش برود.

دیگر موضوعی که درباره «پوست شیر» ممکن است از حوصله برخی مخاطبان خارج باشد، بازی با زمان است. معمولا در سریال‌های جنایی و معمایی، فلاش‌بک یکی از ارکان اصلی است که به کشف راز جنایت کمک می‌کند. اما «پوست‌شیر» کمی در این مورد زیاده‌روی می‌کند و با فلاش‌بک‌های مدام، مخصوصا درباره ارتباط ساحل با پسر مورد علاقه‌اش صدرا، تا حد زیادی داستان اصلی را به حاشیه می‌برد.

به هرحال اگر حوصله قصه شنیدن داشته باشید، آن هم یک داستان جنایی که با گره افکنی‌های مدام، قصد منحرف کردن ذهن مخاطب را دارد، «پوست شیر» انتخاب خوبی است. البته که نباید آن را با سریال‌های جنایی روز دنیا مقایسه کرد، اما در قیاس با نمونه‌های داخلی مخصوصا رقیبش یعنی «خون‌سرد»، این مجموعه باورپذیر‌تر است و اصل قصه‌گویی به شدت به دیده شدنش کمک خواهد کرد.

تجربه جدید گروه سازنده

«پوست شیر» محصول جدید برادران محمودی است. جمشید و نوید محمودی که اصالتا افغانستانی هستند، نزدیک به یک دهه است که با ساخت آثار سینمایی وارد کار حرفه‌ای کارگردانی شده‌اند. معمولا در هر اثر یکی از آنها کارگردان و دیگری نویسنده یا تهیه‌کننده است. البته با وجود آثار متعددی که از این دو طی این سال‌ها تولید و اکران یا در تلویزیون پخش شده، هنوز بهترین اثرشان، اولین فیلم سینمایی بلند آنها با نام «یک مترمکعب عشق» است.‌ برادران محمودی به دلیل ریشه و تعصبی که به سرزمین اجدادی خود دارند، اکثر آثارشان حول مهاجرین افغانستانی روایت می‌شود. اما آنها تا به حال یک سریال با موضوع درام خانوادگی برای تلویزیون ساختند که در زمان خود چندان نتوانست در جذب مخاطب موفق باشد. حالا آنها اولین تجربه ساخت سریال برای نمایش خانگی را از سر می‌گذرانند. «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و به نویسندگی مشترک او و رضا بهاروند جلوی دوربین رفته و نوید محمودی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. ‌اثری که از لحاظ ژانر و شیوه روایت، یک تجربه جدید برای برادران محمودی است. تجربه‌ای که تا اینجا نشان می‌دهد، از سریال قبلی آنها در تلویزیون یعنی «دل‌دار» که یک داستان منفعل داشت، چند قدم جلوتر است.

ماجراهای سعید امیرسلیمانی و خانواده هنرمندش

البته برادران محمودی نشان داده‌اند که در مسایل هدایت بازیگر و کارگردانی کار خود را بلد هستند و این ضعف فیلمنامه است که آثار آنها را با کمبود مخاطب روبرو می‌کند. اما اینبار، آنها رضا بهاروند، نویسنده جوانی را در کنار خود دارند که با ایده‌هایی نو وارد کار شده. هنوز سریال آنقدر پیش نرفته که بتوان درباره کلیت داستان آن اظهارنظر دقیقی کرد و فقط در مرحله گره افکنی و معرفی شخصیت‌ها و مرور پیشینه‌ آنها است. باید منتظر بازگشایی این گره‌ها باشیم.

در کنار سریال «پوست شیر» عوامل حرفه‌ای‌ دیگری هم هستند. مانند مرتضی غفوری از مدیران فیلمبرداری مطرح سال‌های اخیر که حالا قاب‌های این سریال توسط او بسته می‌شود. بدون تردید یکی از نقاط قوت مهم  این سریال، فیلمبرداری آن و زاویه دید دوربین است. در سریال جنایی که حرف اول را هیجان و دلهره می‌زند، فیلمبرداری «پوست شیر» تا حد زیادی توانسته به یک ایده‌ال نزدیک شود. از سوی دیگر موسیقی، طراحی‌صحنه و نور هم از نکات قابل توجه سریال است که کمک می‌کند تا قاب‌بندی یک اثر جنایی نزدیک به استانداردهای تعریف شده این ژانر، اتفاق بیافتد.

مهرداد صدیقیان در سریال پوست شیر

این گروه حرفه‌ای

گروه بازیگران سریال «پوست شیر» یکی از گروه‌های قوی بازیگری در سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی است. بازیگران اصلی هادی حجازی‌فر و شهاب حسینی هستند. حجازی‌فر که بارها بازی رئال و معمولا با خشونتی مهار نشدنی از او در آثار سینمایی دیده‌ایم، حالا در دومین تجربه حضورش در نمایش خانگی، بازی در نقش متفاوتی را پذیرفته. نقشی که تا به حال حتی شبیه آن را در کارنامه‌اش نداشته. او نعیم را بازی می‌کند، پدری با سابقه خلافکاری در پی قاتل دختر نوجوانش. در این سریال برای اولین‌بار دوربین تا حد زیادی به صورت حجازی‌فر نزدیک شده و او باید احساسات درونی خود را با چهره و لحنش به مخاطب منتقل کند. به واسطه گریم، سن هادی حجازی‌فر تقریبا نزدیک ۱۰ سالی از خود واقعیش پیرتر شده و او با آرام حرف زدن و اضافه‌کردن یک خستگی و کلافگی به صدایش، به سن شخصیت نعیم خود را نزدیک‌تر کرده است. از طرفی به دلیل سابقه خلافکاری این کاراکتر، یک سری ابهامات درباره نعیم وجود دارد که حجازی‌فر با ریزه‌کاری در بازی‌ آن حالت مرموز را از قسمت اول تا اینجای کار حفظ کرده. این بازیگر چند سال اخیر را با ساخت و بازی در فیلم «موقعیت مهدی» گذرانده و حالا «پوست شیر» شرایطی را فراهم کرده که قدرت بازیگری او را از زاویه جدید ببینیم.

شهاب حسینی دیگر بازیگر سریال «پوست شیر» هم برای دومین‌بار حضور در شبکه نمایش‌خانگی پس از مجموعه پرطرفدار «شهرزاد» را تجربه می‌کند. اما این مجموعه هم مانند سریال قبلی چندان بدون حاشیه برای او نبود و به دلیل اظهارنظرهایی ردباره این روزها، شایعه توقف این مجموعه را قوت بخشید. حسینی پس از فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی و جایزه معتبری که برای آن گرفت، دیگر مجالی برای بازی در اثری قابل توجه را پیدا نکرده بود. حالا اما در «پوست شیر» با یک بازی برونگرا از او طرف هستیم. همچنین پس از سال‌ها که از بازی‌اش در سریال «پلیس جوان» گذشته، او دوباره در نقش پلیسی است که گذشته خود او هم با پرونده‌های جنایی گره خورده. حسینی مدتها است دیگر بازیگر آرامی نیست و گاهی حتی اغراق در بازی‌اش دیده می‌شود. اما محب مشکات نقشی است که می‌تواند جایگاه خاصی در کارنامه او پیدا کند. بازیگر زن اصلی «پوست شیر» پانته‌آ بهرام است. بهرام تا به حال نقش‌های متفاوتی را بازی کرده و حالا او را در قامت یک زن که دخترش را از دست داده می‌بینیم. قدرت بازی او ثابت شده است و از پس نقش خود در این سریال هم به خوبی برآمده.

دیگر بازیگران این سریال پردیس احمدیه، ژیلا شاهی، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، بهزاد خلج و… هستند. علیرضا کمالی حالا پس از سالها بازی در نقش‌ها سوم و چهارم، یک مکمل خوب و با تمپو همسان برای هادی حجازی‌فر است که زندگی‌اش جزو خرده داستان‌های قابل توجه سریال هم محسوب می‌شود. بهزاد خلج هم به عنوان چهره‌ای کمتر شناخته شده در نقش دستیار محب مشکات بازی می‌کند. نقشی که با وجود محدود بودن به خوبی بر او نشسته و اتفاقا دیده می‌شود. ژیلا شاهی که از بازیگران تازه کشف شده سینما است، به عنوان مرمروزترین شخصیت سریال «پوست شیر» سکانس‌های قابل توجه و رازآلودی را بازی می‌کند، اما هنوز مخاطب چندان با شخصیت آن آشنا نشده.

پردیس احمدیه بازیگر نقش ساخل است و چون در ابتدای سریال به قتل می‌رسد، فقط در فلاش‌بک‌ها حضور دارد. احمدیه چندان بازی متفاوتی از خود ارایه نداده و نمی‌توان خیلی درباره بازیگری او صحبت کرد. در کنار او مهرداد صدیقیان هم به عنوان پسر موردعلاقه ساحل نقش‌آفرینی می‌کند که به دلیل جنس خاص بازی‌اش یکی از نقاط ضعف سریال است و چندان مخاطب را با تاملات روحی کسی معشوق خود را از دست داده نزدیک نمی‌کند. او از مظنونین این قتل هم است، اما بازی‌اش به مخاطب نه حس رازآلودی می‌دهد و نه ترحم.

هادی حجازی فر در سریال پوست شیر

همه در انتظار یک پایان هیجان‌انگیز

«پوست شیر» از جمله سریال‌هایی است که به خاطر معمایی بودن و پیچیدگی ساختار، مدت‌هاست ذهن مخاطبانش را درگیر کرده و از همان اواسط فصل اول بازار گمانه‌زنی‌ها درباره آن داغ شده.

پس از شک و شبهه‌های زیاد درباره عدم صداقت شخصیت‌های رضا پروانه و صدرا و لیلا و … در پایان قسمت پنجم فصل سه با رونمایی از شخصیت منصور، داستان سریال به سمت‌وسوی دیگری رفت و از میزان شک و شبهه‌ها تا حدی کاسته شد. در قسمت ششم مرموز بودن شخصیت منصور ابهامات بیشتری در ذهن‌ها به وجود آورد و حالا بعد از انتشار قسمت هفتم فقط یک قسمت باقی مانده تا تکلیف تمام این معماها روشن شود.

معرفی فیلم خانواده فیبلمن؛ داستان زندگی خصوصی آقای کارگردان

قسمت هفتم سریال، امروز چهارشنبه 23 فروردین منتشر شده و از همان ساعات ابتدایی، واکنش‌های مختلفی به همراه داشته. بعضی‌ها نوشته‌اند کارگردان در این قسمت بیش از حد ماجرا را کش داده و بعضی دیگر در رد نقطه‌نظر گروه قبل معتقدند سکانس‌های بازجویی، یکی از بهترین سکانس‌هاست و دیالوگ‌های ردوبدل شده را جزو نکات بسیار مثبت اثر معرفی کرده‌اند. بعضی کماکان مشغول گمانه‌زنی هستند و به نظرشان اصل ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و حتما در قسمت پایانی، از چهره جدیدی رونمایی خواهد شد.

در این بین نگرانی‌هایی هم درباره چگونگی پایان‌بندی سریال وجود دارد و خیلی‌ها ابراز امیدواری کرده‌اند که هفته آینده در پایان آخرین قسمت، شگفت‌زده شوند و کارگردان بعد از این همه انتظار، نا امیدشان نکند.

زمان دقیق پخش قسمت پایانی پوست شیر

قسمت اخر سریال پوست شیر چهارشنبه 30 فروردین ماه 1402 ساعت 18 از فیلمنت پخش خواهد شد.

با توجه به اینکه چهارشنبه  قسمت آخر سریال پخش میشود بنابراین باید در قسمت بعدی به این سوالات پاسخ داده شود:

  1. منصور از کجا میدونست نعیم کی قراره بره شمال؟
  2. بهزاد چرا لیلا رو از خونه پرت کرد بیرون فقط بخاطر یه دروغ؟
  3. صدرا چطوری توی زندگی ساحل پیدا شد؟
  4. صدرا چطوری رد بهنام رو گرفت؟ فقط با یه تماس تلفنی همزمان؟
  5. منصور با اون همه طلایی که دزدیده بود چرا به ننه وجيهه کمک مالی نمیکرد؟
  6. چرا بعضی قسمتها گرونگانگیر ساحل میلنگید و در برخی سکانسها نه؟
  7. خونه ی آقای فاطمی آیا فقط برای این بود که نشون بده مژگان برای آینده نگرانه و به فکر خودشه یا آقای فاطمی در این ماجراها دخیل بوده؟
  8. چرا رضا با مژگان عقد دائم نکرده و هر سه ماه یکبار این عقد رو تمدید میکرد؟ فقط بخاطر مریضی آقا رضا پروانه؟
  9. شیرین باز چه مسئله ای رو پنهون کرده؟
  10. کی برای منصور رضایت میگیره؟ آیا بهروز اینکارو میکنه یا پای شخص دیگه ای در میون هست؟

نظرات کاربران درباره پیش بینی قسمت آخر پوست شیر

نظر سمیه ابدرمی:اینا رو نمیدونم ولی حس میکنم کفش های گِلی بهزاد تو فصل اول قسمت سوم،ربط به جنازه ی سوخته داشته باشه…. یا اینکه اصلا به خاطر چیز دیگه است. بهزاد یه ‌کاری کرده چون رفتاراش با لیلا مشکوک بود حالا نمی دونیم که آیا ربط به این پرونده داره یا نه

نظر کیخایی:سلام من فکر میکنم ۱۵ سال پیش چند نفر نفر نقشه دزدی از یک طلا فروشی رامیکشند که یکی از این ها نعیم :علی استادی:بهرام ابراهیمی است به هر نحوی علی استادی و بهرام ابراهیمی در صحنه جرم نبودن که ببینند نعیم چقدر طلا دزدی یا همه طلا ها که موجود بوده را توانسته بدزده ولی امار طلاها را داشتندوقتی نعیم صحنه را ترک میکنه که طلا فروش هنوز زنده بوده ولی زخمی .برادر طلا فروش میرسه وقتی برادرش میگه من طلا ها را در گاو صندوق قایم کردم انها نمی دونستن وسوسه میشه و داداش خود را میکشه و طلا ها را برمیداره وقتی گوش به گوش میرسه که همه میگند تمام طلا ها را دزدیدند به گوش هم دست های نعیم میرسه و فکر میکنند نعیم انها را دور زده همه طلاها رانیاورده برای همین دختر نعیم را میکشند تا انتقام بگیرند. از انجایی که مرتضی دوست رضا پروانه ونعیم با انها دست داره وقتی سیم کارت را برای نعیم میاره قبلش سیم کارت جی پی اس فعال کرده و نعیم هرجا میره زودتر خبر دار میشه.وپسری که در اگاهی مسول کامپیوتر هست هم در رد وبدل اطلاعات دست داره وسلام .

دیدگاه علی :کلا فیلم های ایرانی کپی شده از فیلم های خارجی یا قدیمیه . این سریال هم شباهت زیادی به فیلم مضنونین همیشگی داره تو اون فیلم نفر اصلی فلج بودو هیچ کس بهش شک نداشت در ضمن نمیشه براساس سکانس های سریال گفت کی میتونه نفر اصلی باشه چون تو تمام سریال میخواد بیننده رو گول بزنه اگه نظر من درست باشه نفر اصلی رضا پروانس

نظر خاتم درباره قسمت آخر سریال پوست شیر:کاره مادر ساحله…. دخترش رو دست یکی از دوستاش ( زن) سپرده که تو شمال نگه دارش… تا ترتیب رفتن به خارجش درست بشه… از قضا شوهر اون زن الکلی ومشروب خوره.. یک روز سرمستی به ساحل میخواد تعرض کنه زنش میرسه.. ناخواسته زنش رو میکشه.. ساحل رو میبره قایم میکنه.. وبعد از خوردن الکل ومشروبات به ساحل تعرض میکنه… شهاب حسینی از اداره اخراج میشه.. پدره یک پسر بچه ناخواسته به شهاب حسینی کمک خواستن یک زن از پسرش ( خیالبافی پسر بچه اون مرده) رو تعریف میکنه… اون هم با مامور میره ساحل رو نجات میده… ومرد الکلی رو دستگیر میکنه.. ودر انتها در یک مراسمی شهاب حسینی به عنوان رییس آگاهی معرفی میشه… من راننده اسنپ عوامل برنامه هستم.. خوب کردم داستان رولودادم…

آرمان درباره قسمت آخر اینگونه پیش بینی می کند:کار ناپدری ساحل و پسر کافی شاپ دارو دوست دختر سابق صدرا هست. تو قسمت دوم یک جایی هست که ناپدری ساحل مدام داره سیگار میکشه و یه لحظه زوم میشه روی کفش هاش که کفش هاش خاکی هست و مدام میلرزه انگار که از یک صحنه هولناک اومده. تو قسمت یک هم اگر دست ها و تیپ پسر کافی شاپ دار رو ببینید متوجه میشید همون دستای پسره هست که ساحل رو گرفته. و اتفاقا در قسمت یک چند بار دوربین زوم میکنه رو دستای پسره

گریه هواداران محمدرضا گلزار برای نداشتنش

نظر علی درباره قسمت آخر سریال پوست شیر:احساس میکنم همه چی زیر سر صدرا باشه به چند دلیل :

۱- نعیم ۱۵ سال پیش پدر صدرا رو کشته و صدرا دنبال انتقام از نعیم هست .

۲ – همیشه صدرا تلفنی با مادرش صحبت می‌کنه و هیچ وقت با پدرش صحبت نمیکنه .

۳ – از لحاظ مالی توانایی این کار رو داره و چون جوان هست از تکنولوژی خوب سر در میاره .

۴ – شماره تلفن جدید نعیم رو فقط رضا و صدرا و مرتضی داشتن .

۵ – تو سکانس آخر قسمت ۷ نشون میده طرف با روشن کردن فندکش مشکل داره دقیقا همین مشکل رو صدرا هم با فندکش داشت داخل ماشینش …

———————————————————–

نظر امیرحسین درباره قسمت آخر سریال پوست شیر:‌با سلام خدمت همه دوستان
این کار دزدیدن ساحل فقط کار صدرا و دوستش هست که کافه داره چرا میگم از اینجا که قسمتی که نعیم با رضا پروانه میرن توی باغ و یاور فرار میکنه و به نعیم میگه که خط جدیدت مبارک این خط رو جز رضا پروانه صدرا لیلا و مرتضی که خط رو اورد کسی نمیدونه و صدرا ب یارو گفت چرا حالا همون سکانس دقت کنید ب دیالوگی که رضا پروانه میگه که برین تو کوچه بغل پارک کنید و میره گوشت ب سگ میده و برمیگرده ب کل کوچه توجه کنید با دقت ته کوچه ی درختچه خمیده و ی سایه روی دیواره که گمونم سایه تیر چراغ برقه بعد از جای که یارو سوار ماشین میشه و راه میفته رو هم ببینید درست همون کوچس با سایه روی دیوار و درختچه خمیده ولی ماشین صدرا نیست چرا نیست چون صمد ممکنه ببینه و ب صدرا بگه و صدرا محبور ب این میشه یا بگیره جلو طرف رو یا صمد رو بکشه که میره و ی دور میزنه تا یارو با ماشینش رد بشه خیالشم بابت نعیم و رضا هم جمعه که مشغولن و بیرون نمیان پس راحت دورشو میزنه و میاد وایمیسته و بعدم صدرا نیست که ببینده کماکان فکرش بره سمت بهزاده رضا پروانه و لیلا و….. پس اگه دقت کنید میبینید که کار صدرا و رفیقشه حالا شاید بغضیا بپرسن چرا صمد چیزی نگفت ب نعیم چون صدرا خودشا نشون هیچ کدوم نداده و رفیقش رو جلو انداخته در صورتی که کارگردان این کار صدراست ولاغیر اینم بگم تو صحنه که یارو با ماشین میره دروبین از کل کوچه ب صورت وضعیت عادی فیلمبرداری کرده و سکانس گرفته شده ولی تو صحنه پارک کردن صدرا دوربین ب حالت زوم و صحنه کوچه ب حالت کمی تار و کدر بصورتی که ببینده نتونه تو دید اول و تا دقت نکنه تشخیص بده

———————————

۴- کار مشکات نیست به نظرتون؟اخه اونه که قتلای کاغذی رو با جزییات خبر داره ممکنه یه همچین سناریویی ترتیب بده واسه تلافی گذشته

—————————

۵-داخل فیلم صمد بهنام نریمان بود که صمد کنار ماشین وایستاده بود و بهنام و نریمان ب ساحل حمله کردن چجوری گردبنده صمد افتاد داخل صحنه ی جرم چون اصلا صمد نزدیک نیومد فقط داشت نگاه میکرد بعدشم صمد ب نعیم گفت نریمان و بهنام با زانتیا فرستادم خودم رفتم تعقیب اون شخص جز ماشین نعیم و زانتیا ماشینی در کارنبود احتمال زیاد خودش با شخص اصلی رفته و ب نعیم داستان رو دروغ گفته که نعیم بره اون مکان و اون فیلم زنده شدن ساحل یا قدیمی بود یا سوتی بود چون ماشین صدرا هم همون کوچه بود ……احتمال داره کار بهذاد باشه چون در گذشته نعیم طلافروشی میزنه احنمال داره دختر بهذاد یا خواهرش اونجا کشته شدن حالا میخواد انتقام بگیره یا هم قاتل برادر همون درختی باشه و میخواد کاری کنه نعیم محب رو بیاره واسش یا محب رو بکشه

————————————

۶- به نظرم صدراست
چون از یه طرفی به ساحل خیانت کرده و از طرفی عاشقشه
میخواد یه جوری دوباره به ساحل برسه حالا چندتا دلیل داره
۱ تو قسمتی که صمد رو گرفتن
صدرا و  رضا میدونستن که کجا میخوان برن
چون تو سریال میبینم که طرف انگار میدونست که اینا میخوان بیان و از قبل ساحل رو گزاشته بود تو ماشین
۲ اینکه فقط صدرا و رضا شماره جدید نعیم رو داشتن
و طرف به شماره جدید نعیم پیام میده
۳ تو اون سکانسی که نعیم به به صدرا گفت نمیخواد خودتو به من ثابت کنی ساحل دیگه مرده
خیلی به هم ریخت و حاضر شد که برای اثبات خودش حتی خودشو آتیش بزنه
۴ صدرا تو شمال بود چون نشونش دادن

صفحه اینستاگرام سریال پوست شیر

صفحه ی رسمی اینستاگرام سریال پوست شیر از صفحات فعال در اینستاگرام بوده و اخبار این سریال را در صفحه اش به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر سریال پوست شیر و سکانس های دیدنی آن و بازیگران پوست شیر.آدرس اینستاگرام صفحه رسمی سریال پوست شیر @poosteshir.series می باشد.

صفحه اینستاگرام سریال پوست شیر

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

68 دیدگاه

  1. من فکر میکنم بهزاد پدر منصور،و از بیرون کارا رو هدایت میکنه چون پدر منصور معلوم نیست که براش چه اتفاقی افتاده اگه بهزاد باشه به خاطر اون داستان سرقت از نعیم اینجوری با ازار و کشتن دخترش انتقام گرفته من فکر میکنم پشت همه این داستان بهزاد و اون هم پدر منصور هست

  2. ببین درباره ی این سریال هر چه کنی به دستش نمی آری برای این همه اتفاق هرچه بگم بازم کمه من بازیگران مرد علاقم ۱ ساحل ۲ صدرا ۳نعیم ۴منصور ۵مشکات ۶رسول ۷شرین ۸صابر

  3. از اول گفتیم سریال همه جوره عالی اما فصل سوم قسمت هفت را کسی نبینه هم چیزی از دست نمیده به عبارت بهتر با پرش از قسمت هفت شاید سریال حتی جذاب تر هم به نظر بیاد. این قسمت چی بود آخه. منصور همه جوره سیاه بود لزومی به دوباره سیاه کردنش اضافی بود

  4. بنظرم آقای جمشیدی اگه میخواین سریال موندگار بشه دیگه بیش از اندازه کشش ندین چون واقعا دیگه داره از مسیر داستان جذابش خارج میشه و یه جورایی داره کسل کننده میشه

  5. شهاب حسینی اولای فیلم خیلی دیالوگ های مضخرفی می‌گفت و اکت های عجیبی می‌رفت فریاد های بچگونه انگار تازه بلوغ رسیده گلوش هنجار میزد ولی بعداً خیلی خوب شد

    1. روند سریال این گونه برنامه ریزی شده بود که آقای شهاب حسینی کم کم به پذیرش اتفاق تلخی که براشون افتاده بود برسند

  6. درود
    حدس من از آخرین قسمت سریال جذاب و مهیج پوست شیر:
    نعیم با کمک مشکات داخل زندان منصور رو می‌کشه و تامام
    پایان بندی سریال پوست شیر کپی شده از فیلم کره ای پلیس گنگستر و شیطان هست
    رگه های از این فیلم کره ای در کل فیلمنامه سریال پوست شیر موج میزنه مثل:
    استارت همکاری مشکات و نعیم در فصل سوم
    یک قاتل روانی مثل منصور با همون نگاه و خنده های قاتل فیلم کره ای و پایان بندی انتقام گرفتن از منصور
    پلیس هیچ مدرکی پیدا نکرده بابت قتل ساحل توسط منصور
    عذابی که مشکات داره می‌کشه که همه چیز رو قانونی انجام بده با توجه به خصوصیات اخلاقی که در باره رعایت قانون داره و به نعیم هم بارها گوشزد کرده
    توهین های منصور حین بازجویی و یادآوری قتل دختر مشکات
    همه اینها کمک می‌کنه که مشکات به نعیم کمک کنه تا منصور رو تو زندان بکشه

    1. ممنون از این که حدستون رو با ما به اشتراک گذاشتید بله این پایان می تونه برای سریال اتفاق بیفته

  7. این سریال مرا یاد فیلمهای زمان شاه میندازد ونمادش لوطی گری است و داستانش بیشتر به داستانهای اگاتی کریسین (پوارو) شبیهه ک در اخر داستانهایش مخاطب را سوپرایز میکند

  8. کار منصور نیست ، چون اون آقایی که ساحل رو گرفته بود باقیمانده غذاشو به گربه ها میداد در صورتی که منصور از گربه بیزاره

  9. قاتل داداش منصوره
    نمرده و زنده
    منصور و داداشش باهم اینکارو انجام میدن
    منصور وقتی به داداشش میگه که چرا چاقو زده
    و…
    باهم نقشه میکشن
    چون یکی اون بیرون
    که تونسته مادر منصور رازی کنه از قتل برادرش دست برداره
    و پول به خانواده اون مقتول داده

  10. قاتل زنه قسمت اول فصل سوم یخوردع بیشتر مشاهده کنید می‌بینید یجا انعکاس میزنه تو صورت ی خانم عکسش موجوده ولی ببینیم بهتره

  11. به نظرم پر تنش ترین سکانس هارو توی خودش جا داده و واقعا ادم نمیتونه حتی یه ثانیه فیلم رو از دست بده

  12. نفوذی تو اداره پلیس کی بود؟ اونی که جسدش سوزونده شد کی بود؟ کسی که وقتی منصور تو بازداشتگاه بود می رفت به خلیل ماشین میداد تا برن دادسرا رضایت بدن کی بود؟ چرا جزئیاتی که تو سریال رخ داده بود بدون پاسخ موند؟

  13. طبق قانون متهم منصور به جرم تجاوز، سرقت، قتل مهدورالدم شناخته میشود، با توجه به ماده ۳۰۳ مجازات اسلامی اگز ثابت شود که کسی که به قتل رسیده مهدورالدم است قصاص و دیه از پرونده قاتل برادشته میشود و فقط باید حبس تعزیری بره، یعنی نعیم مولایی فقط باید جنبه عمومی جرم بگدرونه نه اعدام میشه نه دیه میده چون منصور مهدورالدمه

  14. یکی ازبازیگرپوست شیرگفته بودکه قسمت اخر خیلی جاهاش سانسورشده بوداوناچی میشه؟؟یه فصل دیگه میسازین

  15. فاز اینایی که میگن پایان خوبی بود رو نمیفهمم. جسد سوخته به اون گندگی وسط فیلم جنایی بی صاحاب بشه یعنی قصه پنچره!

  16. ممنون میشم جواب بدی، این هفته چهارشنبه هیچی نداریم یا سریالی جایگزینش میشه یا پشت صحنه پوست شیر؟؟

  17. صد رصد نفوذی تو پلیس. تو سریال بوده ولی بدون شک دستور دادن حذف کنید شما فیلم ابد یک روز ببنید. متوجه داستان می شید

  18. یه جا رضا پروانه میگفت تا زنده ام نمیذارم مفتشو ببری،تو تیزرها بود،ولی تو قسمت اخر نشون نداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا