اخبار دیگران

لاکچری ترین هتل کیش

تور لاکچری کیش به افرادی پیشنهاد می‌شوند که قصد دارند مدت زمان زیادی را در مقصد سپری و همچنین تمامی تفریحات و امکانات هتل‌ها را تجربه کنند. بیشتر تورهای گران‌قیمت کیش با لاکچری ترین هتل کیش بسته می‌شود و مسافرانی که به دنبال تور ارزان کیش هستند، چندان پیشنهاد نمی‌شود تا به سراغ این تورها بروند!

 

لاکچری ترین هتل کیش کدام اند؟

گران قیمت‌ترین هتل‌های کیش 5 ستاره هستند؛ این هتل‌ها عبارت‌اند از: هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش، هتل شایان کیش، هتل بین‌المللی کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل پارمیس از لاکچری ترین هتل کیش محسوب می‌شوند.

هتل ترنچ کیش یکی از لاکچری ترین هتل کیش

هتل 5 ستاره ترنج یکی از لوکس‎‌ترین هتل‌های کیش است که از 100 سوئیت اقامتی تشکیل شده. این هتل معلق بر روی آب‌های خلیج فارس به علت زیبایی‌ای فراموش نشدنی که دارد توریست‌های زیادی از این مقصد دیدن می‌کنند؛ اگر از آن دسته گردشگری هستید که با تور کیش از رشت به جزیره توریستی سفر کرده‌اید، باید به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر نوع آب و هوای استان گیلان احتمالا ساکنین رشت چندان جذب این هتل نمی‌شوند .ویژگی‌هایی که باعث شده این هتل در دسته لوکس‌ترین هتل قرار بگیرد عبارت‌اند از:

  • محیط مدرن امروزی
  • سوئیت‌هایی با متراژ 40، 60 و 120
  • شیشه‌ای بودن کف سوئیت‌ها

 

 

معماری اصیل ایرانی در هتل داریوش کیش

از دیگر هتل‌هایی که می‌توان در این لیست قرار داد، هتل داریوش است که حدود 15 سال در این زمینه فعالیت می‌کند همچنین این هتل درسال 1396 بازسازی شده و از 3 طبقه که در مجموع 150 اتاق تشکیل شده است. معماری که درحین بنا این هتل لاکچری در نظر گرفته‌اند از نماد اصلی ایرانی تخت جمشید است. از سوئیت‌هایی که در این هتل می‌توانید استفاده کنید، می‌توان به:

  • سوئیت‌ها دو نفره روبرو باغ
  • سوئیت‌های دو نفره دوبل رو به دریا
  • سوئیت استودیو
  • سوئیت آتوسا یک خوابه روبرو باغ
  • سوئیت رویال لوکس چهار نفره
  • …….
مهم ترین تجهیزات تعمیرگاهی چه مواردی هستند؟

هتل شایان کیش، هتلی قدیمی اما لوکس

هتل شایان یکی از لاکچری ترین هتل کیش است که نزدیک به 47 سال در این جزیره اقامتگاه گردشگران می‌باشد. از آنجا که این هتل در دسته هتل‌های قدیمی کیش هم قرار می‌گیرد؛ اما به علت نما و زیبایی که دارد با هتل‌های لوکس این جزیره برابری می‌کند. هتل شایان در سال 1354 تاسیس شده که به علت بازسازی و نوسازی که در طی این چندین سال صورت گرفته، باعث مرکز توجه توریستان شده است. این هتل قدیمی و لوکس از 195 سوئیت تشکیل شده که بیش از نیمی از این سوئیست‌ها رو به دریا هستند.

هتل بین المللی کیش، لاکچری ترین هتل کیش

از دیگر لاچری ترین هتل کیش می‌توان به هتل بین‌المللی کیش اشاره کرد که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. اما به علت معماری و نمای عالی که این هتل دارد توانسته در طی این چند سال خود را به این لیست اضافه کند. همچنین به علت 14 طبقه بودن و 1000 سوئیت درجه یک به عنوان یکی از بزرگترین هتل‌های این جزیره هم محسوب می‌شود. اقامت روزانه در این هتل حدود 300.000 – 500.000 هزارتومان است.

هتل مارینا پارک کیش، هتلی با ساحل اختصاصی

اگر به دنبال هتلی هستید که در کنار اقامت، تفریحات دریای این جزیره را هم تجربه کنید، هتل مارینا پارک کیش را از دست ندهید. از آنجا که این هتل یکی از لاکچری ترین هتل کیش است، ساحل 750 متری اختصاصی دارد که باعث شده توریست‌ها بتوانند تفریحاتی نظیر: جت‌اسکی، کلوب‌ورزشی، غواصی و … را تجربه کنند. همچنین میزان متوسط هزینه اقامت یک شب در این هتل 1.300 میلیون تومان هست.

3روش لورفته باورنکردنی افزایش فالوور اینستاگرام

چرا به جزیره کیش یا نگین خلیج فارس سفر کنیم؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از گردشگران می‌پرسند، علت سفرشان به این جزیره است؟ جزیره زیبایی کیش مملو از جاهای تفریحی و هتل‌های لوکس امروزی است که توریستان هم می‌توانند از لذت سفرشان و هم از اقامتگاهشان آسوده خاطر به دل سفر بزنند. همچنین کیش بیشترین میزان اکسیژن خالص را دارد و توریست‌هایی که در شهرهای آلوده زندگی می‌کنند، کیش بهترین گزینه برای سفر داخلی است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا