اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای جدایی حدیث فولادوند و رامبد شکرابی

در این بخش بیوگرافی حدیث فولادوند بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی حدیث فولادوند از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم کلاهی برای باران به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی حدیث فولادوند آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

حدیث فولادوند چند سال سن دارد؟

حدیث فولادوند زاده ۲۰ دی ۱۳۵۶ است و ۴۴ سال سن دارد.

حدیث فولادوند مجرد است یا متاهل؟

حدیث فولادوند از همسر سابق خود رامبد شکرابی جدا شده است.

تحصیلات حدیث فولادوند چقدر است؟

تحصیلات حدیث فولادوند فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری است.

حدیث فولادوند فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

حدیث فولادوند از سال 1378 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی حدیث فولادوند

نام اصلیحدیث فولادوند
تاریخ تولد۲۰ دی ۱۳۵۶ ‏(۴۴ سال)
تحصیلاتفارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۷۸–اکنون
همسررامبد شکرابی ( ۱۳۸۹ ازدواج–۱۴۰۰ طلاق)
قد165 سانتی متر

بیوگرافی حدیث فولادوند

بیوگرافی حدیث فولادوند

در بیوگرافی حدیث فولادوند آمده است:وی متولد 20 دی 1356 در تهران، بازیگر است.

حدیث فولادوند در 4 سالگی
حدیث فولادوند در 4 سالگی

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری است و اصالتا از ایل بزرگ بختیاری بنام باب ممیوند چهارلنگ و از طایقه شناخته شده فولادوند می باشد.

قد حدیث فولادوند

در بیوگرافی حدیث فولادوند بهتر است بدانید قد او 165 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده حدیث فولادوند

وی میگوید در پنج سالگی پدرم را از دست دادم و مادرم من را به تنهایی بزرگ کرد.

همه چیز در مورد بازیگر غول سریال مختارنامه
حدیث فولادوند در دوران کودکی و پدرش
حدیث فولادوند در دوران کودکی و پدرش

ازدواج و وضعیت تاهل حدیث فولادوند

بیشترین جستجوها در بیوگرافی حدیث فولادوند درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانم فولادوند در سن ۳۳ سالگی و در سال ۱۳۸۹ بود که با آقای رامبد شکرابی ازدواج کرد. آن‌ها ابتدای زندگی خود را در شمال و شهر ساری گذراندند و در آنجا به عنوان شغل دوم یک بوتیک لباس مجلسی زنانه راه اندازی کردند. حدیث فولادوند در برنامه دورهمی از نحوه آشنایی خود با همسرش سخن صحبت کرد. وی بیان کرد که در زمان ساختن فیلم همسرش به این نتیجه رسیدند که به هم علاقه زیاد دارند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند.

خانم فولادوند در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره نحوه خواستگاری رامبد از او گفت که خواستگاری همسرش با صحبت کردن درباره وسایل خانه اش شروع شد که گفت قصد دارد از خارج آن‌ها را بخرد، اما وی با اینکار مخالف بوده و تولید داخل را می‌پسندد. آقای مدیری پس از جالب دانستن شیوه این خواستگاری، آن را جز عجایب دانست.

در جشن ازدواج رامبد وحدیث فولادوندبازیگرانی هم چون:دانیال عبادی,سیاوش خیرابی,پژمان بازغی,رضا یزدانی,امیر حسین رستمی ,لیندا کیانی و… حضور داشتند.

حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی
حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی

بعد از سال ها زندگی مشترک (12 سال) از یکدیگر جدا شدند. این زوج فرزندی ندارند.پرستو صالحی با انتشار یک استوری این موضوع را اعلام کرد.

زندگی این زوج

شکرآبی قبل از جدایی درباره حدیث فولادوند گفته بود : من مجموعه ای از صفات خوب را در حدیث دیدم.

صفاتی که مکمل شخصیت من خواهد بود ، من و حدیث کامل کننده یگدیگر هستم اما بیشتر از این ها صبر و صداقت همسرم دوست داشتنی است.

یک فرار بزرگ به روایت فیلم سینمایی «شماره 10»

علایق و حقایقی درباره حدیث فولادوند

در ادامه بیوگرافی حدیث فولادوند مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شغل دوم

آقای شکرابی و خانوم فولادوند چند سالی است بعنوان شغل دوم یک بوتیک لباس های مجلسی زنانه دارند

علت کم کاری

این زوج در مورد علت کم کاری خود می گویند :

بعضی ها شاید دوست دارند که ما نباشیم، البته دلیل اصلی کم بودن پیشنهادات به علت ارتباطات است که ما اهل ارتباط نزدیک به خاطر کار نیستیم

رفاقت حدیث فولادوند با پرستو صالحی

حدیث فولادوند و پرستو صالحی از بازیگران جوان اما با سابقه دنیای هنر هستند که دوستی دیرینه ای با هم دارند و سالهاست که در دنیای بازیگری فعالیت میکنند.

این دو هنرمند کشورمان بازیگری را از سال 1378 آغاز کرد و تجربه بازی های مشترک در کنار یکدیگر را هم دارند و عمق رفاقتشان به سال ها میرسد.

رفاقت حدیث فولادوند با پرستو صالحی

شروع فعالیت هنری حدیث فولادوند

فعالیت هنری اش را از کودکی شروع کرد،12 ساله بود که زیر نظر گلای آدینه (بازیگر) دوره های بازی را گذراند و اولین بار با نمایش گل های دوستی روی صحنه رفت و تا مدت ها تئاتر بازی می کرد

در سال 1378 وقتی 22 ساله بود با نقش کوتاهی در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند کار در سینما را نیز تجربه کرد

او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

همه چیز راجع به فیلم قهرمان اصغر فرهادی
فرامرز صدیقی و حدیث فولادوند در فیلم مارال
فرامرز صدیقی و حدیث فولادوند در فیلم مارال

شهرت حدیث فولادوند

درخشش فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی گمگشته آغاز شد. او هم چنین در مجموعه های تلویزیونی سال های خاکستری ، دیوار شیشه ای ، معصومیت ازدست رفته بازی کرده است.

حدیث فولادوند در ژانرهای مختلف

حدیث فولادوند در اوایل بازیگری بیشتر در ژانرهای درام ، جدی و اجتماعی حضور یافت و با اکران فیلمهای غزل ، همکلاس ، رز زرد و کما به ستاره آن روزها تبدیل شد اما مسیر بازیگری را با ایفای نقش در فیلم شاخه گلی برای عروس ، کلاهی برای باران ، چشمک ، افراطی ها ، داماد خجالتی ، دزدان خیابان جردن تغییر داد.

علی قربان زاده و حدیث فولادوند در فیلم غزل
علی قربان زاده و حدیث فولادوند در فیلم غزل
یوسف صیادی و حدیث فولادوند در فیلم داماد خجالتی
یوسف صیادی و حدیث فولادوند در فیلم داماد خجالتی

این بانوی هنرمند در تلویزیون هم خوشش درخشید و با بازی عالی در فیلم های تاریخی و آثار داود میرباقری مانند مسافر ری ، معصومیت ازدست رفته ، مختارنامه بین مخاطبان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

 حدیث فولادوند در معمای شاه

معمای شاه به کارگردانی محمد رضا ورزی سریالی در ژانر تاریخی است که روایتگر داستان به قدرت رسیدن رضاشاه پهلوی و محمدرضاشاه پهلوی در تا پیروزی انقلاب اسلامی می باشد. در این سریال بازیگران زیادی ایفای نقش نمودند که 120 نفر جزو بازیگران اصلی بوده اند.

حدیث فولادوند در معمای شاه نقش فوزیه همسر مصری محمد رضا شاه را ایفا نموده است، او در بخش هایی از این سریال بدون دیالوگ و تنها با میمیک صورت حس فوزیه را نسبت به نا‌به‌سامانی‌های ایران در آن روزگار و آزارهایی را که مردم می‌دیدند، نشان می داد.

حدیث فولادوند در سریال تاریخی معمای شاه
حدیث فولادوند در سریال تاریخی معمای شاه

حدیث فولادوند در کلاهی برای باران

کلاهی برای باران محصول سال 1385 به کارگردانی مسعود نوابی است که داستان دو نفر است که برای دزدی وارد خانه ای شده شاهد خودکشی دختری به نام باران می شوند و تصمیم می گیرند باران را از مرگ حتمی نجات دهند و….

بازیگران و هنرمندان معروفی که در بهمن ماه متولد شده اند

در این فیلم سینمایی حدیث فولادوند در نقش باران در کنار هنرمندان طنازی چون رضا عطاران و سید جواد رضویان بسیار خوش درخشیده است.

حدیث فولادوند و رضا عطاران در کلاهی برای باران
حدیث فولادوند و رضا عطاران در کلاهی برای باران

حدیث فولادوند در معصومیت از دست رفته

معصومیت از دست‌رفته مجموعه‌ای تلویزیونی محصول سال 1382 به کارگردانی داود میرباقری می باشد که روایتگر داستان شخصیتی ساختگی به نام شوذب از یاران سابق امام علی(ع) است که در کوفه خزانه‌دار امویان شد و با زنی مسیحی به نام ماریا ازدواج کرده اما سرانجام با حیله‌گری زنی یهودی به نام حمیرا، زندگی خانوادگی‌اش نابود می شود.

در این سریال زیبا حدیث فولادوند در نقش ربابه دختر حمیرا در کنار بازیگرانی چون امین تارخ ، سارا خوئینی ها ، فریبا کوثری ، داریوش فرهنگ و… ظاهر شده است که به طور اتفاقی با پسر شوذب، زید عاشق یکدیگر می شوند و زید در این راه کشته می‌شود.

شوذب هم دیوانه شده و ربابه را در مجلس عروسی‌اش می‌کشد.

حدیث فولادوند بازیگر نقش ربابه در سریال معصومیت از دست‌رفته
حدیث فولادوند بازیگر نقش ربابه در سریال معصومیت از دست‌رفته

حدیث فولادوند در فیلم گاهی واقعی

فیلم گاهی واقعی در ژانر خانوادگی اجتماعی در سال 1385 به کارگردانی رامین لباسچی و تونی وانگ ساخته شده است.

در این فیلم حدیث فولادوند در کنار هنرمندانی چون تیم رزان، میترا لهراسب، آهو خردمند، حدیث فولادوند، منیژه محامدی، مهتاج نجومی و ثریا حلی و… نقش دختری کولی به نام یاس را بازی می کند که برای یافتن هویت اصلی اش به کشورش برمی گردد. درصحنه ای از این فیلم حدیث فولادوند با گریم زیبا و لباس های محلی در حال رقص است.

گریم حدیث فولادوند در فیلم گاهی واقعی
گریم حدیث فولادوند در فیلم گاهی واقعی

حدیث فولادوند در شاخه گلی برای عروس

شاخه گلی برای عروس محصول سال 1383 به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی می باشد و داستان دو جوان است که دلبسته دختری به نام آزیتا شده‌اند و… .

آیا میدانستید که کمند امیرسلیمانی چپ دست است؟

در این فیلم حدیث فولادوند نقش آزیتا را بر عهده دارد و در کنار جواد رضویان، مجید صالحی، مهدی امینی خواه، رابعه اسکویی، زهره حمیدی، مهران رجبی ایفای نقش نموده است.

حديث فولادوند ، جواد رضويان در فيلم شاخه گلي براي عروس(۱۳۸۳)
حديث فولادوند ، جواد رضويان در فيلم شاخه گلي براي عروس(۱۳۸۳)

حدیث فولادوند در مختار نامه

مختارنامه یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی داوود میرباقری پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی است که 110 بازیگر اصلی و 400 بازیگر فرعی در آن بازی کرده اند.
در این مجموعه حدیث فولادوند نقش راحله همسر ابراهیم بن مالک اشتر نخعی را ایفا می کرد. فریبرزعرب نیا، عنایت شفیعی ، رضا رویگری ، امین زندگانی ، رضا بابک ، بهرام شاه محمد لو ، کریم اکبری مبارکه و پرویز فلاحی پور، تورج فرامرزیان، فاضل اجبوری، قاسم‌پور شکیبا، جمشید شامحمدی، مریم بوبانی و …از دیگر نقش پردازان این سریال هستند.
گریم حدیث فولادوند در سریال مختارنامه
گریم حدیث فولادوند در سریال مختارنامه

حدیث فولادوند در محله گل و بلبل

محله گل و بلبل  مجموعه تلویزیونی با ژانر کمدی-درام  به کارگردانی احمد درویشعلی پور است. این مجموعه داستان زندگی عموپورنگ به تصویر می‌کشد که در آن داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی و… ایفای نقش می کنند.
حدیث فولادوند در برنامه کودک “محله گل و بلبل” نقش زهره خانم را ایفا می کرد که همراه با شکلات در سطح محله به بچه ها کتاب می فروخت و آن ها را تشویق به خواندن کتاب می کرد.
حدیث فولادوند در محله گل و بلبل
حدیث فولادوند در محله گل و بلبل

لیست آثار هنری حدیث فولادوند

در ادامه بیوگرافی حدیث فولادوند باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

نگاهی به فیلم دختر میلر؛ هنرنمایی دیگری از جنا اورتگا

سینمایی

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۷وای آمپولعلیرضا محمودزاده
۱۳۹۶هشتگرحیم بهبودی‌فر
۱۳۹۵تتل و راز صندوقچهوحید گلستان
۱۳۹۱خلوت دلعلیرضا شاه‌حسینی
۱۳۸۹داماد خجالتیآرش معیریان
دزدان خیابان جردنوحید اسلامی
۱۳۸۸افراطی‌هاجهانگیر جهانگیری
۱۳۸۶چشمکجهانگیر جهانگیری
شب حوراشهاب ملت‌خواه
۱۳۸۵کلاهی برای بارانمسعود نوابی
۱۳۸۴گاهی واقعیرامین لباسچی
هدف اصلیقدرت‌الله صلح‌میرزایی
۱۳۸۳شاخه گلی برای عروسقدرت‌الله صلح‌میرزایی
۱۳۸۲آقاامید بهکار
۱۳۸۲تبرضا کریمی
فریاد در شبکریم رجبی
کماآرش معیریان
۱۳۸۱رز زردداریوش فرهنگ
۱۳۸۰هم کلاسسعید خورشیدیان
غزلمحمدرضا زهتابی
۱۳۷۹مسافر ریسید داود میرباقری
مارالمهدی صباغ‌زاده
۱۳۷۸دست‌های آلودهسیروس الوند
حدیث فولادوند در فیلم وای آمپول
حدیث فولادوند در فیلم وای آمپول
مرجان محتشم و حدیث فولادوند در فیلم سینمایی رز زرد
مرجان محتشم و حدیث فولادوند در فیلم سینمایی رز زرد

مجموعه تلویزیونی

سالنام مجموعهکارگردان
۱۳۹۴شهر من شیرازمحمد بنایی
محله گل و بلبلاحمد درویشعلی‌پور
معمای شاهمحمدرضا ورزی
۱۳۹۳جاده چالوساحمد معظمی
۱۳۸۵مختارنامهداوود میرباقری
۱۳۸۴گارد ساحلیمحسن شاه‌محمدی
۱۳۸۳شب عقربمسعود آب‌پرور
۱۳۸۲برگه‌های سفیدشفیع آقامحمدیان
شاهد عینیمسعود آب‌پرور
معصومیت ازدست‌رفتهداوود میرباقری
۱۳۸۲–۱۳۸۱باغ بلوررامبد جوان
١٣٨١مهمان‌پذیر طوبیمنوچهر پوراحمد
۱۳۸۰گم‌گشتهرامبد جوان
دیوار شیشه‌ایمهدی صباغ‌زاده

تله فیلم

سالعنوانکارگردان
۱۳۹۵حس خوب زندگیفرناز امینی
۱۳۹۱بازی سرنوشتسعید عباسی
۱۳۹۰پسر آسمانیرضا قهرمانی
۱۳۸۹تصادف ممنوعحجت ذیجودی
۱۳۸۸خاطرهسید مهدی برقعی
انتظارحامد غلامی
شمارش معکوسمحسن ربیعی
راهاحمد رضائیان
کارد و پنیرمحمود معظمی
ماهرخحمیدرضا حافظی
غریبه‌ای در شهرجهانگیر جهانگیری
۱۳۸۷ساعت سوختهمجتبی اسدی‌پور
۱۳۸۶بوی گندمحسین فرخی
حنابندانقدرت‌الله صلح‌میرزایی
میراثحسین زینعلی
بازگشتعلی غفاری
بن‌بسترضا شالچی
جستجوعلی درخشی
گوشه نشینانسیروس مقدم
۱۳۸۵عطر نفتعلی بیابانی
سایه‌های سردمرتضی افضلی
بوی گل سربیمهدی علمی‌نیا
مسلخ عشقمحمد نصیری
۱۳۸۴عروس کوهستانیوسف سیدمهدوی
۱۳۸۰ستاره خاموشمحسن شاه‌محمدی
عکس ژاله علو در جوانی
حدیث فولادوند در فیلم حس خوب زندگی
حدیث فولادوند در فیلم حس خوب زندگی

شبکه نمایش خانگی

  • بالشها (احمد درویشعلی‌پور، ۱۳۹۷)
  • شب های مافیا (سعید ابوطالب)
حدیث فولادوند و داریوش فرضیایی در بالشها
حدیث فولادوند و داریوش فرضیایی در بالشها
حدیث فولادوند در مسابقه شب های مافیا
حدیث فولادوند در مسابقه شب های مافیا

تئاتر

  • پابرهنه در پارک (مریم باقری، مهر و آبان ۱۳۹۶) – مجموعه تئاتر دیوار چهارم
  • من تمامی مردگان بودم (عبدالله برجسته، اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۳) – سالن اصلی تئاتر مشهد

صفحه اینستاگرام حدیث فولادوند

حدیث فولادوند ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 86 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی کاوه خداشناس و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی حدیث فولادوند و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی حدیث فولادوند ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام حدیث فولادوند @hadisfouladvand میباشد و بیش از 459هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام حدیث فولادوند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا