اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردسریال ایرانی

سریال عقرب عاشق؛ اثری درام و تخیلی از حسین سهیلی زاده

سریال عقرب عاشق نام سریالی است که از تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم نماوا در دسترس بینندگان قرار گرفت. این سریال که یک درام – علمی و تخیلی – فانتزی است، توسط حسین سهیلی زاده کارگردانی شده است. اینجا خبرهای مربوط به سریال عقرب عاشق و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال عقرب عاشق منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال عقرب عاشق چه کسی است؟

کارگردان سریال عقرب عاشق حسین سهیلی زاده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال عقرب عاشق چیست؟

در خلاصه داستان سریال عقرب عاشق آمده است بهداد می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .

اسامی بازیگران سریال عقرب عاشق در نقش های اصلی چیست؟

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی بازیگران سریال عقرب عاشق هستند.

سریال عقرب عاشق چند قسمت است؟

سریال عقرب عاشق در 20 قسمت تهیه شده است.

مشخصات سریال عقرب عاشق

نام سریالعقرب عاشق
کارگردانحسین سهیلی زاده
نویسندهامین محمودی و حامد افضلی
تهیه‌کنندهرضا محقق
ژانردرام – علمی و تخیلی – فانتزی
انتشار۱۲ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم نماوا
تعداد قسمت‎ها 20 قسمت

معرفی سریال عقرب عاشق

دانلود سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق از دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم نماوا منتشر شده است.برای دانلود سریال عقرب عاشق به این پلتفرم مراجعه کنید.

سحر قریشی چه عمل های زیبایی انجام داده است؟

لیست بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتنسیریوسعقرب
آرمان درویشبهداد آزادی، پولاریسعقرب
آتنه فقیه نصیری
حسین پاکدلمحمود آزادیپدر بهداد
شقایق فراهانیشهلامادر آبان
ساقی حاجی‌پورآبان دهقاندوست فرشته
سیاوش خیرابیکسریدوست بهداد
متین ستودهفرشتهدوست آبان، پزشک
رضا بهبودیفرید دهقانعموی آبان، همسر شهلا
مهران رنجبرماکاننامزد سابق آبان
علی صلاحی
سمیرا حسینینیکانهمسر امیر، دوست آبان
رضا فیاضی
رویا جاویدنیا
شیدا یوسفی
هدایت‌الله سجادی
رضا پژوهی
خاطره جهانگیر
پارسا صحراییامیرهمسر نیکان
هادی الیاس

بازیگران سریال عقرب عاشق

عوامل سریال عقرب عاشق

  • نویسنده: امین محمودی و حامد افضلی
  • کارگردان: حسین سهیلی زاده
  • تهیه کننده: رضا محقق
  • مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی
  • طراح نور: کیوان ارجمند
  • طراح چهره پردازی : سید جلال موسوی
  • طراح لباس: نوید فرح مرزی
  • طراح صحنه و دکور: سهیل میرسپاسی
  • صدابرداران: محمد مهدی آزادی – علی ظهوری
  • تدوین: امین عابدی
  • مدیر برنامه‌ریزی: مسعود میمی
  • دستیار اول کارگردان: سعید بیات
  • بازیگردان: علی صلاحی
  • کانسپت آرتیست: هما بهجتی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • صداگذاری: علی ظهوری
  • منشی صحنه: زهرا مهدوی
  • طراحی و ساخت قطعات سه بعدی گریم و کاسکتها: سید جلال موسوی – گروه هنری دلارت
  • پشتیبانی و تهیه لباس: مجموعه طهمورث
  • بدلکاری: کیوان رضایی
  • مدیر تدارکات: جواد قاسمی
  • تصویر بردار پشت صحنه: امیر حسین آرمند
  • مشاور نظامی: سرهنگ اصغرزاده

معرفی حسین سهیلی زاده کارگردان سریال عقرب عاشق

حسین سهیلی زاده متولد سال 1343 در اهواز است. او در سال 1369 با فیلم سفر جادوئی به کارگردانی ابوالحسن داودی به عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شد. حسین سهیلی‌زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و اولین سریالش در سال 1376 با نام گام اول ساخت که یک سریال مستند داستانی بود.
سریال عقرب عاشق محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی حسین سهیلی زاده، سهیلی زاده قرار است بار دیگر هم با یک سریال ملودارم وارد شبکه نمایش خانگی شود،این کارگردان پرکار و البته پر تجربه قرار است با عقرب عاشق سومین تجربه کارگردانی خود در شبکه نمایش خانگی را پشت سر بگذارد او تا پیش از این این سریال های مانکن و ملکه گدایان را برای شبکه نمایش خانگی عرضه نمود و هرکدام در جذب مخاطب خود به خوبی موفق بوده و توانستند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند،اگر بخواهیم نگاهی به رزومه کاری سهیلی زاده انداخته باشیم متوجه میشیم که اون کار های هنری سهیلی زاده مربوط به تلویزیون می باشد از مطرح ترین سریال هایی ساخته سهیلی زاده در تلویزیون میشود به فاصله ،دلنوازان و آواری باران اشاره کرد که هنوز هم هر از گاهی با توجه به وجود محبوبیت بیشمار این سریال ها در نزد تماشاگران تلویزیون ملی ایران اقدام به پخش آن از شبکه های مختلف اعم ازای فیلم و تماشا می کند.

از نکات قابل توجه در مورد سهیلی زاده میشود به عدم تمایل این کارگردان به ساخت فیلم های سینمایی اشاره کرد، او در رزومه کاری خود بیش از 30 سریال را تا کنون کارگردانی کرده است ولی حتی 1 فیلم سینمایی در زومه کاری ایشان به چشم نمی خورد که در نوع خود جالب می باشد و او از ابتدای کار خود ترجیح داده که هنر خود را در ساخت سریال به تماشاگرانش ارائه دهد.

معرفی و تصاویر کلینت ایستوود پرافتخارترین سینماگر آمریکایی

معرفی حسین سهیلی زاده کارگردان سریال عقرب عاشق

معرفی سریال عقرب عاشق

حلقه آتش را خواب دیده است عقرب عاشق! «عقرب عاشق» سومین سریالی است که حسین سهیلی زاده پس از «مانکن» و «ملکه گدایان» برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. رضا محقق تهیه‌ کننده سینما در همکاری با حسین سهیلی‌ زاده ساخت سریال «عقرب عاشق» را آغاز می‌ کند. این سریال برای پخش در نماوا آماده شده و 20 قسمت دارد.

قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود.

ژانر این سریال در گروه فیلم‌های ژانر تخیلی قرار می‌گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌پردازد. بخشی از فیلمبرداری این پروژه خارج از تهران و در شهرهای شرقی ایران است، بخش دیگری از فیلمبرداری در سطح شهر تهران و اطراف آن و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت پیش می‌رود.

معرفی سریال عقرب عاشق

خلاصهٔ داستان سریال عقرب عاشق

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کاملی از این سریال توسط تیم روابط عمومی این سریال منتشر نشده است تنها یک خلاصه داستان از این سریال موجود است که داستان سریال ایرانی عقرب عاشق را به اینصورت روایت می کند:بهداد می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…

این سریال اقتباسی از رما‌نی به نام عقرب و پروانه است.

فیلم جنجالی زنبور کارگر بعد از 4 سال روی پرده‌ سینما می‌رود

خلاصهٔ داستان سریال عقرب عاشق

ژانر سریال عقرب عاشق

سریال ایرانی عقرب عاشق که جدیدترین ساخته سهیلی زاده می باشد یک داستان تخیلی و درام را قرار است روایت کند چیزی که تا کنون این کارگردان تا به حال انجام نداده و گویا اولین تجربه کاری او در ژانر علمی تخیلی می باشد ،البته سهیلی زاده در یک ژانر مهارت خاصی دارد و آن هم ژانر عاشقانه است تمام سریال های عاشقانه او توانسته در دل مخاطبان ایرانی جای بگیرد و این نشان از مهارت او در این ژانر دارد حال این کارگردان به سراغ یک سب جدید همراه با درام رفته است که در نوع خود جالب می باشد.

سریال عقرب عاشق چند قسمت است؟

رضا محقق تهیه کننده سینما در گفتگو با رخشاره، گفت: سریال عقرب عاشق حسین سهیلی زاده در 20 قسمت 50 دقیقه ای و یک فصل تولید و پخش می شود.

تعداد قسمت های سریال عقرب عاشق

محسن چاووشی خواننده تیتراژ سریال عقرب عاشق

محسن چاووشی که این روزها مرد شماره یک تیتراژ های سینما ،تلویزیون و شبکه نمایش خانگی لقب گرفته است او که به تازگی تیتراژ سریال خسوف در شبکه نمایش خانگی را خوانندگی کرده بود حال پس از یک وقفه یک ماهه باز قرار است که تیراژ سریال جدید عقرب عاشق به کارگردانی حسین سیهلی زاده خوانندگی نماید،البته این تیتراژ با یک موزیک ویدئو جدید قبل از عرضه سریال منتشر گردید و با توجه به اینکه مراحل فیلمبرداری سریال هنوز به اتمام نرسیده است تیم سازنده عقرب عاشق تصمیم گرفتند تیراژ سریال را زودتر از خود سریال عرضه نمایند.

رده ی سنی سریال عقرب عاشق

تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

معرفی فیلم جاده خاکی ؛ اولین فیلم پناه پناهی

بررسی قسمت اول سریال عقرب عاشق

وقتی که سریال «عقرب عاشق» شروع می‌شود، قابل درک نیست که سکانس ابتدایی تبلیغ است یا بخشی از سریال. ما ناگهان یک سفینه فضایی می‌بینیم که به زمین می‌رسد و یک آدم فضایی از آن پیاده می‌شود. معلوم نیست سرزمینی که می‌بینیم ایران است یا جای دیگر. بعد تیتراژی طولانی پخش می‌شود و بعد از آن فضای یک بیمارستان در تهران نشان داده می‌شود که مردی با پوششی عجیب شبیه شخصیت‌های فیلم ماتریکس در حال راه رفتن در بخش‌های مختلف و حتی سر زدن به سردخانه بیمارستان است. پس از این سکانسی دیگر می‌بینیم از پسری که روی تخت بیمارستان دیده بودیم و حالا دارد دختری را می‌کشد و باز کات به سکانسی دیگر که دختری توسط طلبکاران همسرش دزدیده می‌شود. در نهایت دختر دزدیده شده با پسر قاتل طی یک تصادف تلاقی می‌کنند و ماجراهای ترسناک و تخیلی وارد درام خانوادگی می‌شود. همه این اتفاقات در پایان به این نقطه می‌رسد که مرد ماتریکس‌پوش در یک فضای عجیب و غریب که آن را در زمین بنا کرده، اما آن را شبیه سیاره خودشان می‌داند، آدم فضایی ابتدای سریال را به آدمی بدل می‌کند به نام بهداد. انسانی که باید خون بخورد.

این ماجرای قسمت اول سریال «عقرب عاشق» است. تلاشی برای نشان دادن فضای تخیلی یک داستان در بستر درامی شهری. فضایی که بیشتر از اینکه مخاطب را به سمت فیلم‌های تخیلی مشهور سوق دهد، یادآور آثار کمدی فضایی است. حتی فضاسازی آنقدر ضعیف و ابتدایی است که خاطرات فیلم مشهور «من زمین را دوست دارم» اثر ابوالحسن داودی در دهه هفتاد را به یاد می‌آورد. بخش درام این سریال، یک داستان خانوادگی است درباره دختری که شوهری کلاهبردار دارد و مادری که ازدواجی اشتباه داشته و دختر ضربه دیده از این اتفاقات است. الصاق این دو داستان به هم هنوز چندان قابل درک نیست و امیدواریم در ادامه این دو داستان با هم ارتباط منطقی پیدا کنند. چون پخش همین یک قسمت چندان به مذاق مخاطبان خوش نیامده و از کامنت‌ها و نقدهایی که درباره این سریال در این یک هفته گذشته منتشر شده، می‌شود غافلگیری منفی را در میان مخاطبان شبکه نمایش خانگی دید.

عکس لو رفته از مجید مظفری و بازیگر مشهور قبل از انقلاب

بررسی قسمت اول سریال عقرب عاشق

پوستر سریال عقرب عاشق

پوستر سریال عقرب عاشق

 

تیزر سریال عقرب عاشق

تیزر سریال «عقرب عاشق» با صدای محسن چاوشی

بیوگرافی بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن از بازیگران سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن از دهه ۷۰ کارش را در عرصه بازیگری آغاز کرد و به یکی از ستاره‌های محبوب سینما تبدیل شد. او سال ۷۵ با بازی در سریال «سرنخ» و در دهه ۸۰ نیز با بازی در سریال «روزهای به یاد ماندنی» و «از یاد رفته»، حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد و هم زمان از بازیگران پر کار سینما شد.

محمدرضا فروتن پس از تجربه ناموفق «مانکن» و شکست «جزیره»، برای سومین بار، با حضور در «عقرب عاشق»، بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند.

او حالا در شرایطی که دو تجربه ناموفق در نمایش خانگی داشته، یک انتخاب پرریسک دیگر را پشت سر گذاشته و پیشنهاد بازی در سریال جدیدی به نام «عقرب عاشق» را پذیرفته که ژانر آن درام تخیلی است. او این روزها مشغول بازی در این سریال است و برای دومین بار با حسین سهیلی‌زاده همکاری می‌ کند.

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری مهم است که این ستاره محبوب قدیمی بتواند با یک انتخاب خوب، دوباره توانایی‌اش را در بازیگری نشان بدهد و با حضور پرسروصدا، خاطره تجربه‌های ناکام پیشین را در ذهن مخاطب کمرنگ کند.

محمدرضا فروتن در سریال عقرب عاشق

آرمان درویش از بازیگران سریال عقرب عاشق

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر و کارگردان است. وی در رشته‌‌های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت اما هیچ یک از این دو رشته او را به هدفی که داشت نمی‌ رساند در نتیجه آن‌ ها را نیمه‌کاره رها کرد و به توصیه‌ی شهاب حسینی به صورت جدی به بازیگری روی آورد.

بیوگرافی سعید پیردوست

آرمان درویش در سریال عقرب عاشق

سیاوش خیرابی از بازیگران سریال عقرب عاشق

سیاوش خیرابی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی است. او از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد و دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌ باشد.

سیاوش خیرابی در سریال عقرب عاشق

ساقی حاجی پور از بازیگران سریال عقرب عاشق

ساقی حاجی پور متولد ۲۶ مهرماه سال ۱۳۷۴ می باشد و ۲۵ سال سن دارد. وی کار بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و در سال ۸۶ با سریال سایه بان وارد تلویزیون شد. وی با بازی در سریال هم گناه به اوج شهرت رسید و عقرب عاشق دومین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی می باشد.

ساقی حاجی پور در سریال عقرب عاشق

رضا بهبودی از بازیگران سریال عقرب عاشق

رضا بهبودی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۳۵۰ در رودسر و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر در سال ۱۳۷۶ است. او عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو است و فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش بینوایان بهروز غریب‌ پور آغاز کرد.

رضا بهبودی در سریال عقرب عاشق

متین ستوده از بازیگران سریال عقرب عاشق

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ بازیگر است. او لیسانس مدیریت بازرگانی دارد و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است.وی بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرده و سریال های فوق لیسانسه ها، سر دلبران، میکائیل، لیسانسه ها ۱ و ۲ حضور داشته است. وی از بازیگران سریال عقرب عاشق می باشد.

متین ستوده در سریال عقرب عاشق

سمیرا حسینی از بازیگران سریال عقرب عاشق

سمیرا حسینی متولد آبان ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت هنری خویش را در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال تلویزیونی «صاحبدلان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی تجربه کرد و سپس با بازی در مجموعه «ما چند نفر» دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

حسین مهری با شیرجه به جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌رود

سمیرا حسینی در سریال عقرب عاشق

رضا فیاضی از بازیگران سریال عقرب عاشق

رضا فیاضی در سال ۱۳۳۲ در اهواز متولد شد. او مدرک دیپلم را در همین شهر دریافت کرد و پس از آن به بازیگری در تئاتر و فیلم کوتاه پرداخت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. در سال ۱۳۵۴ وارد دانشکده هنرهای زیبا شد.

رضا فیاضی در سریال عقرب عاشق

مهران رنجبر از بازیگران سریال عقرب عاشق

مهران رنجبر متولد ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ در خرم آباد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک است، بجز هنر بازیگری تجربه نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز دارد، از حضورش در تلویزیونی راضی است اما ترجیح می دهد بیشتر در سینما کار کند.

مهران رنجبر در سریال عقرب عاشق

رویا جاویدنیا از بازیگران سریال عقرب عاشق

رویا جاویدنیا متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۴ در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. رویا جاوید نیا لیسانس خود را در رشته هنرهای تجسمی شاخه سفال گری دریافت کرده است و در سن ۴۱ سالگی وارد سینما و پس از آن تلویزیون شد.

رویا جاویدنیا در سریال عقرب عاشق

شیدا یوسفی از بازیگران سریال عقرب عاشق

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر، منشی صحنه و دستیار اول کارگردان ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۵ به عنوان «منشی صحنه» آغاز کرد.

شیدا یوسفی در سریال عقرب عاشق

آتنه فقیه‌ نصیری از بازیگران سریال عقرب عاشق

آتنه فقیه‌ نصیری متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران بازیگر ایرانی سینما است و مدرک لیسانس زبان اسپانیایی را از دانشگاه آزاد سال ۱۳۷۲ دریافت کرده است. با فیلم جیب برها به بهشت نمیروند وارد عرصه بازیگری شد.

پخش فصل پنجم «نون‌ خ» برای نوروز و رمضان 1403

آتنه فقیه‌ نصیری در سریال عقرب عاشق

حسین پاکدل از بازیگران سریال عقرب عاشق

حسین پاکدل در سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کشاورزی (دانشگاه شیراز) آغاز کرد و در دانشگاه تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۳۶ با صداوسیمای مرکز شیراز به همکاری پرداخت و یک سال بعد در تهران به ادامه آن پرداخت. در سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را برعهده گرفت و مدیریت دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را نیز پذیرفت. وی از بازیگران سریال عقرب عاشق می باشد.

حسین پاکدل در سریال عقرب عاشق

شقایق فراهانی از بازیگران سریال عقرب عاشق

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

شقایق فراهانی در سریال عقرب عاشق

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با احترام و درود به همه دست اندرکاران فیلم عقرب عاشق . ما برای جذب ایجاد فضای مطلوب جامعه ایرانی به چنین فیلمها نیاز داریم. برای دوری جامعه نیازی به قطع کانالهای ماهواره ایی نداریم. اگر چنین فیلمهایی با کارگردانی آقای حسین سهیلی زاده و نویسنده و تهیه کننده محترم میتوانیم در جلوگیری از تهاجم فرهنگی موفق باشیم. من از همه بازیگران و کلیه افراد در ساخت این فیلم تشکر میکنم. و امیدوارم بهترینها را برای جامعه ایرانی تولید کنید. شما کارگردانان و تهیه کننده گان و نویسندگان سرمایه های ملی کشور ایران هستید و باید به شما افتخار کنیم.
    مخصوصا فیلمهای پلیسی جنائی عشقی و کمدی در یک غلب و اثر و انواع سوژه هایی که همچون فیلمهای ترکی در یک فیلم قرار دارند. بهترین اقدام برای جذب جوانان و نوجوان برای حفظ آرمانهای ایران است. ما دیر شروع کردیم. اما باید اقداماتی بیشتر برای تولید فیلمهای موثر در جامعه انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا