اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی شخصی و هنری حسین یاری و تصاویر دیدنی او

در این بخش بیوگرافی حسین یاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی حسین یاری از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال شب دهم به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی حسین یاری آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

حسین یاری چند سال سن دارد؟

حسین یاری زاده ۱۶ دی ۱۳۴۶ ‏است و ۵۴ سال سن دارد.

حسین یاری مجرد است یا متاهل؟

حسین یاری متاهل است ولی اطلاعاتی از همسر او منتشر نشده است.

تحصیلات حسین یاری چقدر است؟

حسین یاری فارغ التحصیل مقطع دیپلم است.

حسین یاری فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

حسین یاری از سال 1358 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی حسین یاری

نام اصلیحسین یاری
تاریخ تولد۱۶ دی ۱۳۴۶ ‏(۵۴ سال)
محل تولدملایر
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر، بازیگردان، گوینده ، کارگردان تئاتر
سالهای فعالیت۱۳۵۸–اکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندانسه فرزند به نام های سروش ، سارا و علی
قد178 سانتی متر

بیوگرافی حسین یاری

بیوگرافی حسین یاری

در بیوگرافی حسین یاری آمده است: متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶ در ملایر بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و رسانه است که از سال ۱۳۵۸ با بازی در نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ از شبکه اول سیما پخش شد، به محبوبیت و شهرت رسید.

عکس کودکی حسین یاری
عکس کودکی حسین یاری

در بیوگرافی حسین یاری لازم به ذکر است او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بازنشسته بانک مرکزی می باشد که از 12 سالگی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و تجربه حضور در واحد دوبله صدا و سیما را هم دارد

عکس قدیمی حسین یاری
عکس قدیمی حسین یاری
عکس جوانی حسین یاری
عکس جوانی حسین یاری

قد حسین یاری

در بیوگرافی حسین یاری بهتر است بدانید قد او 178 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل حسین یاری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی حسین یاری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

معرفی سریال دامر - هیولا | روایت قتل های یک قاتل سریالی (بر اساس داستان واقعی)

همسر حسین یاری : آن زمان که من با ایشان ازدواج کردم فقط 17 سال داشتم ، خیلی با حرفه بازیگری و مشکلاتش آشنا نبودم

بازیگر بودنشان برایم جدی نبود و او را به چشم یک کارمند می ­دیدم ، نبودنش آزار دهنده است به خصوص کارهایی که به شهرستان می­ روند خیلی تنها می­ شویم

ثمره این زندگی خالا سه فرزند بنام سروش ، سارا و علی می باشد

حسین یاری در کنار فرزندانش به ترتیب از راست به چپ: سروش یاری، علی یاری و سارا یاری
حسین یاری در کنار فرزندانش به ترتیب از راست به چپ: سروش یاری، علی یاری و سارا یاری

او رابطه ای بسیار نزدیک و صمیمانه ای با فرزندانش دارد.

فرزندان این هنرمند کشورمان به وجود پدرشان افتخار میکنند و بسیاری از زمان های فراغتشان را با پدرشان میگذرانند و از بودن در کنار پدر لذت میبرند.

حسین یاری در کنار خانواده اش
حسین یاری در کنار خانواده اش
عکس دختر حسین یاری بازیگر
عکس دختر حسین یاری بازیگر
حسین یاری در کنار پسرانش و نوه اش
حسین یاری در کنار پسرانش و نوه اش

برادر زاده حسین یاری کیست

در ادامه بیوگرافی حسین یاری بهتر است بدانید زهیر یاری بازیگر جوان کشورمان برادرزاده حسین یاری است و این موضوع با یک نگاه به چهره این دو هنرمند کاملا واضح است.

زهیر متولد 26 فروردین 1359 است و در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت.

زهیر برادرزاده حسین یاری در کنار حسن پورشیرازی
زهیر برادرزاده حسین یاری در کنار حسن پورشیرازی

خانه حسین یاری

خانه حسین یاری در قلهک تهران به مساحت ۲۳۰ مترمربع قرار دارد که توسط طراحان خانه اش با تلفیقی از سبک کلاسیک و رنگ سبز که مورد علاقه حسین یاری ، سبک روستیک و سنتی ایرانی که مورد علاقه خانم خانه و سبک مدرن که در خواست بچه ها بوده ، طراحی و ساخته شده است.

کابینت های آشپزخانه اش چوبی کلاسیک است و کف خانه لمینیت چوبی می باشد.

در طراحی خانه استفاده از چوب که مورد علاقه اعضای خانواده است به خوبی انجام شده به طوری که هم چشم بیننده از تکرار زیاد این عنصر در طراحی خسته نشده و هم علاقه این خانواده به متریال چوب تامین شده است.

علایق و حقایقی درباره حسین یاری

در ادامه بیوگرافی حسین یاری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

فوتبالم خیلی خوب بود

حسین یاری از هنرمندان علاقه مند به فوتبال است و اگر بازیگر نمیشد به سراغ فوتبال میرفت و به گفته خودش در فوتسال و در سالن به خوبی میتوانست بازی کند و استعدادش را در معرض نمایش بگذارد.

تعریف عجیب بهنوش بختیاری از شخصیت علی دایی

اگر برایم سینما جدی نبود الان در یکی از تیم های فوتبال و حتی تیم های باشگاهی بازی می کردم

من هم دوره محمدرضا حیدریان کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال هستم او بچه محلمان بود و با هم سال های سال گل کوچک بازی می کردیم.فوتبالم در سطحی بود که صادقانه می گویم محمدرضا حیدریان روی آن قسم می خورد ولی در فوتبال به قول معروف گل بزرگ، توفیق آنچنانی نداشتم. در سالن خوب بودم البته الان هم بازی می کنم اما نه به آن خوبی چون شرایط سنی و طراوت خیلی مهم است ولی به هر حال گلیم خودم را از آب بیرون می کشم.

بازنشسته بانک مرکزی

در بیوگرافی حسین یاری بهتر است بدانید او هم به مانند برخی از هنرمندان علاوه بر بازیگری شغل دیگری هم دارد و از این طریق امنیت آینده اش را تضمین کرده است.

این هنرمند کشورمان کارمند بانک مرکزی بوده و بازنشسته شده است و علاوه بر آن در واحد دوبلاژ صدا و سیما هم به گویندگی مشغول بود.

با چنگ و دندان کار در بانک را نگه داشتم

حسین یاری درباره کار در بانک و حفظ این شغل در یک مصاحبه گفت:من با چنگ و دندان کار در بانک را نگه داشتم. چون ما به لحاظ صنفی در بازیگری حمایت نمی شویم. افرادی را دیدم که در حرفه بازیگری بودند ولی امنیت شغلی نداشتند. می دانم که سینما امنیت اقتصادی ندارد. طبیعی است که به عنوان بازیگر حرفه ای تلاش کنم شغلم را در بانک حفظ کنم.

با مکافات مرخصی بدون حقوق می گرفتم و اواخر دیگر مأمور به تلویزیون شدم ولی با چنگ و دندان شغلم را حفظ کردم. چون می دانستم هیچ جا از من حمایت نخواهد شد.

وفادار به آرمان ها

همیشه گفته‌ ام اگر انسان آرمان‌ طلب باشد و واقعیت را در نظر نگیرد به شخص متوهمی تبدیل می‌ شود

ماجرای کاهش وزن 40 کیلویی نعیمه نظام دوست و ازدواجش با عموپورنگ

شما در صورتی آرمان‌ گرا هستید که جایی را برای واقعیت در نظر بگیرید. نمی‌ توانید چشمتان را روی واقعیت ببندید و به ایده‌ آ‌ل‌‌ ها فکر کنید و آرمانگرا باشید

خدمت سربازی در جنگ

من سال 1364 در اوج جنگ رفتم سربازی و 28 ماه در لشگر 64 پیاده خدمت کردم و تو شهرهای پیرانشهر ، ارومیه و نقده خدمت سربازی ام را گذراندم

در عملیات پارتیزای برای مقاله با کومله و دموکرات ها خیلی درگیر بودیم و فقط یک عملیات بزرگ (کربلای هفت) زمان ما در جبهه غرب انجام شد

شروع فعالیت هنری حسین یاری

در ادامه بیوگرافی حسین یاری میرسیم به فعالیت های هنری او. با ما در ادامه همراه باشید.

بصورت جدی سال 1358 وقتی 12 ساله بود با گروه تئاتری مسجد جواد ائمه به سرپرستی بهزاد بهزادپور با نمایش «گندم های خونین» بازیگری را شروع کرد.

از تئاتر تا جلوی دوربین

سال 1360 به گروه تئاتر حوزه اندیشه و هنر اسلامی پیوست تا اینکه سال دو سال بعد در 16 سالگی با فیلم شانزده میلمتری «وارث» جلوی دوربین رفت

ایشان همین سال از طریق حوزه برای کار دوبله به صدا و سیما معرفی شد و پس از تست و قبولی در نریشن های مختلف کار گویندگی انجام داد.

حرفه ای تا تلویزیون

در ادامه بیوگرافی حسین یاری میخوانیم: سال 1363 با فیلم «سرباز کوچک» وارد پرده سینما شد تا اینکه با مجموعه «آتش در خرمن» در سال 1369 بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد

حسین یاری در سریال آتش در خرمن
حسین یاری در سریال آتش در خرمن

وی همچنین یک دوره‌ی یک‌ساله را در واحد دوبلاژ صدا و سیما گذراند و در این مدت، گفتار متن حدود بیست فیلم مستند را اجرا کرد.

شهرت حسین یاری

شهرت ایشان سال 1375 با سریال «مردان آنجلس» به کارگردانی فجر الله سسلحشور در نقش ژولیوس شروع شد تا اینکه سال 1380 با سریال شب دهم به اوج رسید

حسین یاری در نمایی از سریال مردان آنجلس
حسین یاری در نمایی از سریال مردان آنجلس

از سیمرغ تا دیپلم

آقای یاری در سال 1374 برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین مرحله» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره بین المللی فیلم فجر شد

«رحیل» روایتی از نقش بانوان در دربار قاجار
حسین یاری در فیلم سینمایی «آخرین مرحله»
حسین یاری در فیلم سینمایی «آخرین مرحله»

وی در سال 1378 هم برای بازی در فیلم سینمایی «بلوغ» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر را بدست آورد

حسین یاری در فیلم سینمایی «بلوغ»
حسین یاری در فیلم سینمایی «بلوغ»

در بیوگرافی حسین یاری آخرین اثر هنری او بازی در سریال کمدی نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی است.

حسین یاری در سریال کمدی نیسان آبی
حسین یاری در سریال کمدی نیسان آبی

او پیش از این در سریال های گیسو عاشقانه نهنگ آبی و قلب یخی نیز در شبکه نمایش خانگی بازی کرده بود.

عکسی از حسین یاری در سریال نهنگ آبی
عکسی از حسین یاری در سریال نهنگ آبی

گفتگوی خواندنی با حسین یاری

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی حسین یاری می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

چرا با وجود موفقیتتان در سینمای دفاع مقدس  ، کم‌رنگ شدید؟

واقعیت این است که از شرایط موجود ناراحت نیستم. نه‌اینکه شرایط مطلوب است. به دلیل نامطلوبی شرایط، ‌این موقعیت را ترجیح می‌دهم. من به قول شما رزومه نصفه‌نیمه قابل‌دفاعی دارم که ترجیح می‌دهم همان را حفظ کنم.

 آیا ریسک‌پذیر نیستید؟

کارهایی پیشنهاد نمی‌شود که بدانم چه خروجی‌ای دارد تا ریسک کنم یا دست‌کم نمی‌خواهم توفیقات گذشته‌ام را زیر سؤال ببرد. نمی‌گویم  همه کارها بد هستند و اگر به من پیشنهاد شوند هیچ‌کدام را بازی نمی‌کنم. حداقل کارهایی که به من پیشنهاد می‌شود کارهای خوبی نیستند. بخشی از این اتفاق به دلیل منزوی‌بودن من است. من روحیه متوهمی ندارم.

 به عبارت دقیق می‌توان گفت که شما روابط‌عمومی خوبی ندارید؟ ‌

تعریف مشخصی از روابط‌عمومی وجود دارد که مدت‌هاست عوض شده!

 منظورتان محفلی‌بودن است. یعنی اهل باند‌بازی نیستید؟ ‌

بله. من فردی مستقلم و تاوان استقلالم را هم پس داده‌ام. اینکه کسی ادعا کند حسین یاری با ماست، اصلا مطلب درستی نیست. با همه هستم و درعین‌حال با هیچ‌کس نیستم. این روحیه قدری من را به گوشه رینگ برده است. واقعیت این است که اتفاق ویژه‌ای در سینما نمی‌افتد که بخواهم حسرتش را بخورم.
شما در سن‌وسالی هستید که برای خیلی‌ها تازه شروع بازیگری است. یعنی چیزی را از دست نداده‌اید. ضمن اینکه این شانس را هم دارید که چهره‌تان در گذر زمان تغییر چندانی نکرده است.
چون سعی کردم چهره و فیزیکم را حفظ کنم. روند صعودی سن‌وسال طبیعی است. اما این روند با کارهایی مثل ورزش به تأخیر می‌افتد. در این سال‌ها تلاش کرده‌ام صورت و فیزیکم را که یکی از ابزارهای بازیگری است حفظ کنم. اما اینکه برای کار خوب دعوت به همکاری نمی‌شوم موضوع دیگری است.

تا به حال خوانندگی امین حیایی را دیدید؟

شایدچون کارمند بانک مرکزی بودید و دغدغه مالی نداشتید؟

منکر این قضیه نیستم. من با چنگ‌ودندان کار در بانک را نگه داشتم. چون ما به‌لحاظ صنفی حمایت نمی‌شویم. افرادی را دیدم که در حرفه بازیگری بودند ولی امنیت شغلی نداشتند. می‌دانم که سینما امنیت اقتصادی ندارد. طبیعی است که به‌عنوان بازیگر حرفه‌ای تلاش کنم شغلم را در بانک حفظ کنم.

 به‌راحتی مرخصی می‌گرفتید؟ همکارانتان مانع کارتان نمی‌شدند؟ ‌

با مکافات مرخصی بدون‌حقوق می‌گرفتم! این اواخر دیگر مأمور به تلویزیون شدم. ولی با چنگ‌ودندان شغلم را حفظ کردم. چون می‌دانستم هیچ‌جا از من حمایت نخواهد شد. همکارانم که در مقام استادی هستند، ‌متأسفانه حتی بیمه هم ندارند! عقل سلیم می‌گوید به فکر آینده باشم. نمی‌توانم برای علایق شخصی‌ام، با آینده خودم و خانواده‌ام بازی کنم. اگر من عاشق سینما هستم چرا خانواده‌ام باید در سختی بیفتند؟ شرط انصاف این است که ابتدایی‌ترین امکانات را برای خانواده‌ام فراهم کنم. ما نمی‌توانیم در خلأ زندگی کنیم. همیشه گفته‌ام اگر انسان آرمان‌طلب باشد و واقعیت را در نظر نگیرد به شخص متوهمی تبدیل می‌شود. شما در صورتی آرمان‌گرا هستید که جایی را برای واقعیت در نظر بگیرید. نمی‌توانید چشمتان را روی واقعیت ببندید و به ایده‌آ‌ل‌‌ها فکر کنید و آرمانگرا باشید. می‌توانید به آرمان‌ها وفادار بمانید و تلاش هم بکنید. اما واقعیت را هم در نظر بگیرید. هیچ‌کس نمی‌خواهد فیلم بد بازی کند اما جاهایی ناگزیر می‌شود. چون واقعیت موجود همین است. آقای سام قریبیان می‌‌گفت من بچه بودم شما بازی می‌کردید و الان هم با همان طراوت در فیلم من بازی می‌کنید. پس بهتر است به کسی که خودش را حفظ کرده اهمیت داد. بیوگرافی حسین یاری

 آقای یاری! چرا دیگر  در سینمای دفاع مقدس باقی نماندید؟

ناگفته های زندگی شخصی نیکی کریمی از ماجرای ازدواج نکردن تا جوایز بین المللی

بازیگر زمانی بازیگر است که بتواند نقش‌های متفاوتی- دست‌کم نقش‌هایی که به او می‌خورد – را بازی کند. احساس کردم از جایی باید برادری خودم را اثبات کنم و بگویم من بازیگر هستم. اینکه قرار باشد در سینمای جنگ خودم را تکرار کنم، دیگر من را اقناع نمی‌کرد. این شعار نیست. مکنونات و باورهای من است. از جایی احساس کردم باید زاویه بگیرم و در انتخاب‌هایم دقت بیشتری بکنم. درهرحال تلاش کردم که متفاوت‌تر کار کنم و تاوانش را هم پس دادم. اگر خلاف هر جهتی حرکت کنید، عواقبی دارد. تاوانش را پذیرفتم. در مقطعی امکانات و پیشنهادات خوبی برایم فراهم شد، اما فکر کردم در صورت ادامه خودم را تکرار می‌کنم. اگر قرار است فیلم جنگی کار کنم، باز هم کار می‌کنم اما نه از آن جنس.

نقطه‌عطف بازیگری شما می‌توانست «چای تلخ» ناصر تقوایی باشد. اما متأسفم که دچار بدشانسی شدید و فیلم متوقف شد.تحلیلتان چیست؟

باور و اعتقادم به من ثابت کرد که دیگر از واژه «شانس» استفاده نکنم و به‌جایش کلمه «قسمت» را به کار ببرم. اگر قائل به این هستیم که برگی از درخت نمی‌افتد الا به اذن صاحب آن، ‌پس حتما حکمتی داشته. البته آن زمان خیلی مکدر شدم که چرا کارمان به سرانجام نرسید. چون فرصت خوبی بود که در کنار آقای تقوایی حضور داشتم و افتخار هر بازیگری است. اما بعدها بعد از گذر عمر براساس باورهایی که در من قوت بیشتری گرفت، احساس کردم حتما قسمت نبوده آن کار محقق شود.

حسین یاری در نمایی از فیلم چای تلخ
حسین یاری در نمایی از فیلم چای تلخ

نقش افسر تکریتی را ایفا می‌کردید. مگر همه تکریتی‌ها موظف نبودند که سیبیل داشته باشند. چرا در گریم‌هایتان در صحنه فیلم فاقد سیبیل بودید؟

من نقش افسر وظیفه را داشتم نه کادر. در داستان این افسر به همسر باردارش می‌گوید اصلا عراق و ایران کجاست؟ من می‌خواهم با تو زندگی کنم. می‌آیم اینجا با هم زندگی کنیم. درواقع دوران سربازی‌اش را طی می‌کرد. بیوگرافی حسین یاری

 نقشتان در «مزارشریف» چه دشواری‌هایی  داشت؟ ‌

من و آقای برزیده با هم رفاقت داریم. قبلا با ایشان فیلم و سریال کار کرده‌ام و این نکته در تصمیم من برای کار تعیین‌کننده بود. صادقانه بگویم آقای برزیده به من لطف دارد و به‌واسطه کارهای قبلی و لطف و باوری که نسبت به من دارد معمولا در فهرست انتخاب‌هایشان قرار می‌گیرم. در اخبار خوانده بودم که قرار است فیلم «مزارشریف» را بسازند. آن‌موقع تصمیم داشتم که کارهای این‌چنینی انجام ندهم. به‌همین‌دلیل خداخدا می‌کردم که از من دعوت به کار نکند. درنهایت این اتفاق افتاد و دنبال راهی برای عذرخواهی بودم. اما وقتی فیلم‌نامه را خواندم نظرم عوض شد. دیدم فیلم‌نامه خوب و جذابی است. کاری تاریخ معاصر است و بازماندگانش زنده‌اند. با اشتیاق از کار استقبال کردم. جدای از توانایی‌های حرفه‌ای آقای برزیده، ‌ایشان دوست من است و به ایشان ارادت دارم.

ناگفته های حضور هلیا امامی بازیگر و مدل ایرانی در هلند

 مجموعه «شب دهم» کاری است که هنوز در خاطره‌ها باقی مانده. دلیلش را چه می‌دانید؟

نیروهایی که در آن کار جمع شده بودند متخصص در رشته خود بودند. آقای بشکوفه، تهیه‌کننده نامداری در تلویزیون و آقای فتحی کارگردان قابلی است. اما احساسم این است که نیرویی ماورایی در «شب دهم» دخیل بود. چون من کارهای دیگری انجام دادم که سیمرغ و جایزه بین‌المللی گرفتند. اما واقعیت این است که حسین یاری با «شب دهم» میان عامه مردم شناخته می‌شود. مثلا کسی نمی‌داند من در مسکو یا ایتالیا جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده‌ام. اما «شب دهم» برای مردم چیز دیگری است. نمی‌خواهم قضیه را مقدس کنم اما به نظرم سوای توانایی عوامل، مرهون نگاه امام‌حسین(ع) به مجموعه بودیم. حضور و نگاه ایشان تعیین‌کننده بود. به نظرم توفیق این مجموعه مربوط به ایشان است و من عاشق این تیتر بودم که نشریه‌ای درج کرده بود: «حسین یاری، به یاری حسین(ع) شتافت».

کتایون ریاحی و حسین یاری در سریال شب دهم
کتایون ریاحی و حسین یاری در سریال شب دهم

چشم‌انداز بازیگری سینمای ایران را چگونه می‌بینید؟

واقعا چشم‌اندازی نمی‌‌بینم. هرچند خیلی هم فکر نکرده‌ام که الان به شما جوابی بدهم و خلق‌الساعه صحبت ‌کنم. حرف اضافه‌ای ندارم که بگویم جز همان چیزی که خودتان می‌بینید. انجمن بازیگران خانه سینمای ایران دوبار مجمع عمومی برگزار می‌کند. به حدنصاب نمی‌رسد تا برای انتخاب هیأت‌مدیره رأی‌گیری کند. خودمان به خودمان ارج نمی‌گذاریم بعد می‌گوییم امنیت شغلی نداریم! بالاخره همه چیزمان به همه‌چیزمان می‌آید. امیدوارم شرایط بهتر شود. البته جوانان مستعد و توانمند زیاد داریم و نیاز داریم که وارد عرصه شوند. به نظرم باید مجرای ورودی داشته باشیم که قاعده‌مند باشد. البته این کار سیاست‌گذاران است که عزمی جزم و تلاشی اساسی و ساختاری می‌طلبد.

همسر احمد مهرانفر کیست؟

لیست آثار هنری حسین یاری

در ادامه بیوگرافی حسین یاری باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

لیست آثار هنری حسین یاری

فیلم‌های سینمایی

سالنام فیلمسمتکارگردان
۱۳۹۷خداحافظ دختر شیرازیبازیگرافشین هاشمی
۱۳۹۶داش آکلمحمد عرب گرگانی
۱۳۹۶آتش و قدارهمحمد عرب (گرگانی)
۱۳۹۵یادم تو را فراموشعلی عطشانی
۱۳۹۳پدر آن دیگرییداله صمدی
۱۳۹۳مزار شریفعبدالحسن برزیده
۱۳۹۳ساکن طبقه وسطشهاب حسینی
۱۳۹۱آواسیامک کاشف آذر
۱۳۹۱تراژدیآزیتا موگویی
۱۳۹۰ابرهای ارغوانیسیامک شایقی
۱۳۹۰یک سطر واقعیتعلی وزیریان
۱۳۹۰پاریس تا پاریسمحمد حسین لطیفی
۱۳۸۹سعادت آبادمازیار میری
۱۳۸۸پرنده بازعطاءاله سلمانیان
۱۳۸۷کیمیا و خاکعباس رافعی
۱۳۸۷فراموشیمسعود مددی
۱۳۸۶کتونی سفیدجهانگیر کوثری
۱۳۸۶آن مرد آمدبازیگردانحمید بهمنی
۱۳۸۵اقلیمابازیگرمحمدمهدی عسگرپور
۱۳۸۵میم مثل مادررسول ملاقلی‌پور
۱۳۸۴شهر آشوبیدالله صمدی
۱۳۸۳دم صبححمید رحمانیان
۱۳۸۲چای تلخ (ناتمام)ناصر تقوایی
۱۳۸۲معادلهابراهیم وحیدزاده
۱۳۸۲عروس افغانابوالقاسم طالبی
۱۳۸۱نغمه
۱۳۷۹مریم مقدسشهریار بحرانی
۱۳۷۸بلوغمسعود جعفری جوزانی
۱۳۷۷پرواز خاموشعبدالحسن برزیده
۱۳۷۶دنیای وارونهشهریار بحرانی
۱۳۷۴سرعتمحمدحسین لطیفی
۱۳۷۴آخرین مرحلهمحسن محسنی‌نسب
۱۳۷۳حمله به اچ۳شهریار بحرانی
۱۳۷۳منطقه ممنوعرضا جعفری
۱۳۷۲جای امنمجتبی راعی
۱۳۷۱گریزناصر مهدی‌پور
۱۳۷۰هور در آتشعزیزالله حمیدنژاد
۱۳۶۹آتش در خرمنبازیگر، منشی صحنهسعید حاجی میری
۱۳۶۹در مسلخ عشقبازیگرکمال تبریزی
۱۳۶۸او منفیکریم زرگر، احمدرضا گرشاسبی
۱۳۶۳سرباز کوچکسعید بخش‌علیان
حسین یاری در پشت صحنه فیلم گریز 1371
حسین یاری در پشت صحنه فیلم گریز 1371
در نمایی از فیلم حمله به اچ3
در نمایی از فیلم حمله به اچ3
در نمایی از فیلم سرعت
در نمایی از فیلم سرعت
حسین یاری در نمایی از فیلم دنیای وارونه
حسین یاری در نمایی از فیلم دنیای وارونه
حسین یاری در نمایی از سریال مریم مقدس
حسین یاری در نمایی از سریال مریم مقدس
حسین یاری در نمایی از فیلم جای امن
حسین یاری در نمایی از فیلم جای امن
حسین یاری در نمایی از فیلم معادله
حسین یاری در نمایی از فیلم معادله
در نمایی از فیلم کتونی سفید
در نمایی از فیلم کتونی سفید
حسین یاری در نمایی از فیلم کیمیا و خاک
حسین یاری در نمایی از فیلم کیمیا و خاک
حسین یاری در سینمایی مزار شریف
حسین یاری در سینمایی مزار شریف
حسین یاری در نمایی از فیلم پرنده باز
حسین یاری در نمایی از فیلم پرنده باز
گریم حسین یاری در فیلم داش آکل
گریم حسین یاری در فیلم داش آکل

سریال‌های تلویزیونی

سالنام سریالکارگردان
۱۴۰۵ -۱۳۹۸سلمان فارسیداوود میرباقری
۱۳۹۸از یادها رفتهبهرام بهرامیان
۱۳۹۵برادرجواد افشار
۱۳۹۲هوش سیاه ۲مسعود آب پرور
۱۳۸۹هوش سیاه
۱۳۸۷مثل هیچ‌کسعبدالحسن برزیده
۱۳۸۶گیلعادحسین سهیلی زاده
۱۳۸۱فرستادهجواد شمقدری
۱۳۸۰شب دهمحسن فتحی
۱۳۷۸روشن‌تر از خاموشی
۱۳۷۵مردان آنجلسفرج‌الله سلحشور
۱۳۶۹آتش در خرمنسعید حاجی میری
ماجرای افشاگری یک روزنامه علیه بهرنگ علوی!
پوریا پورسرخ، گلاره عباسی و حسین یاری در سریال برادر
پوریا پورسرخ، گلاره عباسی و حسین یاری در سریال برادر

فیلم‌های تلویزیونی

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۸۷بازگشتشاهرخ دولکو
زمانی برای درنگروح‌الله حجازی
۱۳۸۶مهمانخانه‌ای در برفسعید سلطانی
تاریکیخسرو معصومی
فراموشیمسعود مددی
آوای زمینمهرداد خوشبخت
۱۳۸۳نذر
سرزمین پدری امشهرام شاه‌حسینی
۱۳۷۷فراسوی شکاکبر حر
حسین یاری در نمایی از فیلم مهمانخانه ای در برف
حسین یاری در نمایی از فیلم مهمانخانه ای در برف

سریال‌های شبکه نمایش خانگی

سالنام سریالکارگردان
۱۴۰۰نیسان آبیمنوچهر هادی
۱۳۹۹گیسو (عاشقانه۲)منوچهر هادی
۱۳۹۷نهنگ آبیفریدون جیرانی
۱۳۹۶عالیجنابسام قریبیان
۱۳۹۵عاشقانهمنوچهر هادی
۱۳۹۱قلب یخی (فصل سوم)سامان مقدم
۱۳۹۰قلب یخی (فصل دوم)محمدحسین لطیفی
۱۳۸۹قلب یخی (فصل اول)
حسین یاری در سریال عاشقانه
حسین یاری در سریال عاشقانه

جوایز و افتخارات حسین یاری

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین مرحله»، اسفند ۱۳۷۴
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم دفاع مقدس برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین مرحله»
  • برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «بلوغ»، ۱۳۷۸
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن دنیای تصویر (حافظ) برای بازی در فیلم سینمایی «بلوغ»، سال ۱۳۷۹
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم‌های اجتماعی آبادان برای بازی در فیلم سینمایی «بلوغ»، سال ۱۳۸۰
  • کاندید لوح زرین بهترین بازیگر مرد دوره اول سایت ایران اکتور (بهترین‌های سال) برای بازی در فیلم سینمایی «بلوغ»، سال ۱۳۸۰
  • نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی در ششمین دوره جشن دنیای تصویر (حافظ) برای بازی در سریال شب دهم، سال ۱۳۸۱
  • نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «نغمه»، بهمن ۱۳۸۱
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در هفتمین دوره جشن دنیای تصویر (حافظ) برای بازی در فیلم سینمایی «نغمه»، سال ۱۳۸۲
  • برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال‌های الف تلویزیونی در چهارمین جشنواره سیما برای بازی در سریال «شب دهم»، سال ۱۳۸۲
  • برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره مذهب امروز ایتالیا برای بازی در فیلم سینمایی «دم صبح»، سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵)
  • برنده جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم‌های سینمایی در نخستین جشنواره بین‌المللی عفاف و حجاب (نور) برای بازی در فیلم سینمایی «نغمه»، سال ۱۳۸۷
  • برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کشتی نوح روسیه برای بازی در فیلم سینمایی «کتونی سفید»، سال ۱۳۸۸
  • نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «پاریس تا پاریس»، سال ۱۳۸۹
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در پانزدهمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم سینمایی «سعادت آباد»، سال ۱۳۹۰
  • کسب عنوان بهترین بازیگر مرد فیلم‌های سینمایی سال ۱۳۹۰ در برنامه سینمایی هفت برای بازی در فیلم سینمایی «سعادت آباد»، سال ۱۳۹۰
  • نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «یک سطر واقعیت»، سال ۱۳۹۰
  • نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «مزار شریف»، سال ۱۳۹۳
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت برای بازی در فیلم سینمایی «مزارشریف»، سال ۱۳۹۵
  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد از جشنواره ویند فیلم آمریکا برای بازی در فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش»، سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۵)
  • نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد از جشنواره فیلمسازان مستقل برلین برای بازی در فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش»،
  • نامزد تندیس بهترین بازیگر مرد تلویزیون در بیستمین دوره جشن دنیای تصویر برای سریال《برادر》سپتامبر سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶)
دلیل حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 چیست؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا