اخبار دیگران

شخصیت های سریال یاغی در تست انیاگرام و MBTI تستشو

اگر کنجکاو هستید که در تست های شخصیتی قرار بگیرید و شخصیت بازیگران سریال یاغی وخودتان را بشناسید تست شخصیت شناسی MBTI و آزمون انیاگرام این اطلاعات را به شما میدهد.

چندین دهه است که از تست شخصیتی انیاگرام و 16 تیپ شخصیتی MBTI برای ارزیابی شخصیت افراد مختلف استفاده می شود. این تست ها اهمیت بالایی در سنجش شخصیت افراد دارند. ابتدا سعی می کنیم در این مقاله آگاهی در مورد تست انیاگرام و MBTI به شما بدهیم و سپس به تیپ های شخصیتی انیاگرام و MBTI بازیگران سریال یاغی بپردازیم.

تست انیاگرام

آزمون انیاگرام دارای نه تیپ شخصیتی متمایز است که بر روی یک شکل هندسی که غالباً مثلث است قرار میگیرد. علاوه بر داشتن یک تیپ شخصیتی، هر کس یک «خواسته یا نقطه قوت» و یک «ترس یا نقطه ضعف» نیز دارد. بنابراین، آیا شما یک کمال‌گرا، کمک‌رسان، موفقیت طلب، رمانتیک، متفکر، وفادار، ماجراجو، چالشگر یا یک میانجی هستید؟ به چند سوال ساده تست انیاگرام پاسخ دهید تا نوع شخصیت انیاگرامی خودتان را پیدا کنید.

تست MBTI

آزمون MBTI علاوه بر این که به شناختتان نسبت به خود کمک میکند روش جذابی است برای به دست آوردن درک عمیق‌تر از نحوه عملکرد مغز در مقایسه با دوستان و خانواده شما. آزمون MBTI (مایرز بریگز) به نوبه خود، به شما کمک میکند تا ارتباط موثرتری با اطرافیانتان برقرار کنید و درک کنید که چرا همسالان شما به موقعیت های متفاوت واکنش های مختلف نشان می دهند. تست MBTI تستشو معروف ترین و شناخته شده ترین تست روانشناسی است.

اگر کنجکاو هستید که در این تست های شخصیتی قرار بگیرید و شخصیت خودتان و بازیگران محبوبتان را بشناسید تست شخصیت شناسی MBTI و آزمون انیاگرام یک انتخاب ایده‌آل برای شماست.

تغذیه مناسب افزایش قد | برای افزایش قد چی بخوریم

دانستن اینکه در کدام یک از شخصیت های این دو تست قرار می گیرید به شما کمک می کند انگیزه ها و عوامل استرس زای زندگی شخصی خود و دیگران را بشناسید. این تست برای کسانی مفید است که می خواهند در مورد خود اطلاعات بیشتری کسب کنند تا به رشد شخصی خود کمک کنند. سایت هایی مثل تستشو، طرحواره، ای‌سنج، روان‌یاب و… با ارائه تست های روانشناسی شما را در این راه یاری کند. وجه تمایز سایت تخصصی تستشو با دیگر سایت ها، ارائه کاملترین و پرکاربردترین اطلاعات روانشناسی است. تیم تخصصی تستشو در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله: خودشناسی، مدیریتی، کودک و نوجوان و ازدواج و خانواده، تست های مختلفی ارائه کرده است تا به تمامی وجوه و بُعد های روانی و شخصیتی افراد مختلف بپردازد. در این مقاله قصد داریم به شخصیت های سریال پرطرفدار یاغی از دیدگاه آزمون اینیاگرام بپردازیم.

جاوید (علی شادمان) تیپ شخصیتی 7: مشوق و ماجراجو

این تیپ شخصیتی چیزی جز رضایت در زندگی نمی خواهد. روح‌های آزاد مانند این تیپ شخصیت می‌تواند جزو شخصیت‌های پشتیبان باشند که دائماً خواستار کمک و دادن امید به دیگرانند هر چند شاید خود امیدوار نباشند، این شخصیت ها نماد زندگی در داستان ها هستند.

بال ترس: محروم بودن و درد کشیدن

بال خواسته: برآورده شدن نیاز ها

عاطی (آبان عسگری) تیپ شخصیتی 9: سازشگر و صلح‌طلب

این نوع شخصیت می خواهد زندگی پایدار و آرامش درونی داشته باشد. آنها قهرمانان بزرگی هستند که از، از دست دادن عزیزانشان میترسند. هر کاری میکنند تا صلح بیرونی و درونی خودشان حفظ شود و میانجی‌گر های خوبی نیز هستند.

بهترین انتخاب شارژر ایفون ۱۲ و شارژر ایفون ۱۲ پرو مکس

بال ترس: از دست دادن و جدایی

بال خواسته: داشتن ثبات درونی “آرامش ذهن”

اسی قلک (امیر جعفری) تیپ شخصیتی 8: چالشگر و سلطه‌جو

چالش‌گران می‌خواهند از خود محافظت کنند و کنترل زندگی و سرنوشت خود را در دست داشته باشند و از کنترل و آسیب رساندن به دیگران در این راه ابایی ندارند. این شخصیت ها اغلب به عنوان شروران سینمایی شناخته میشوند. چالشگران شاید به ظاهر متخاصم و ترسناک باشند اما در درون بسیار آسیب‌پذیرند.

بال ترس: آسیب دیدن یا کنترل شدن توسط دیگران

بال خواسته: محافظت از خود

بهمن خان (پارسا پیروزفر) تیپ شخصیتی 3: موفقیت‌طلب

تیپ 3 با اعتماد به نفس و جذاب هستند. قهرمانانی شایسته و دوست‌داشتنی، که از موقعیت آگاه هستند و برای پیشرفت بسیار باانگیزه هستند. آنها دیپلمات و متین‌اند، اما همچنین می توانند بیش از حد به تصویر خود اهمیت دهند.

بال ترس: بی ارزش بودن

بال خواسته: احساس ارزشمند و محترم بودن

طلا (طناز طباطبایی) تیپ شخصیتی 2: یاری رسان

آنها خوش نیت هستند و به سمت نزدیک شدن به دیگران گام برمیدارند، و در مواقعی که دیگران به آنها نیاز داشته باشند با تمام وجود از آنها حکایت میکنند. در بهترین حالت فداکار و نوع دوست هستند، آنها عشق بی قید و شرط به دیگران دارند.

بال ترس: نخواستنی بودن، نالایق بودن برای دوست داشته شدن

بال خواسته: احساس دوست داشته شدن

رحمان (مهدی حسینی نیا) تیپ شخصیتی 6: وفادار و شکاک

تیپ ششی ها در آزمون انیاگرام تیپ های ذهنی هستند که از ادراک و عقل خود برای درک دنیا استفاده می کنند. آنها با این ابزار تشخیص می دهند چه کسی دوست است و چه کسی دشمن. آنها برای محافظت از گروه، دوستان، خانواده و ایده های خود دست به هر کاری میزنند. تیپ های شش در پیش بینی مشکلات و ارائه راه حل خوب هستند. آنها تمایل دارند به خود شک کنند و دیگران را زیر سوال ببرند. این افراد می توانند بین شک و یقین، شورش یا اطاعت واقعی در نوسان و تغییر باشند.

سریال جیران | دانلود تمامی قسمت ها + لینک خرید

بال ترس: بدون حمایت و راهنما بودن

بال خواسته: داشتن امنیت و پشتیبانی

اگر شما نیز قصد دارید تیپ شخصیت خود را بیابید و نقاط ضعف و قوت خودتان و وجه اشتراک خودتان با شخصیت های سریال یاغی را پیدا کنید وبسایت تستشو Testsho.com شما را در این زمینه همیاری میدهد. علاوه بر ویژگی های فردی و رفتاری، با گزارش کاملی که این سایت روانشناسی در اختیار شما میگذارد میتوانید زندگی شخصی، شغلی و روابط خود با دیگران را بهبود ببخشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. چه جالب بود پیشنهاد میکنم تست انیاگرام و تست MBTI سایتشونو امتحان کنید من خودم تیپ 4 انیاگرام بودم

  2. دیگه بالاخره ما تیپ هفتیای انیاگرام همه جا میدرخشیم داش جاویدم که شخصیت هفته چقدر دقیقه این انیاگرام

  3. دوست دختر منم تیپ نه ایه اخلاقش کپیه عاطیه … سعی کنید تو زندگیتون با یه تیپ نهی قرار بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا