اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران مردبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی کریس پرت بازیگر معروف فیلم دنیای ژوراسیک

در این بخش بیوگرافی کریس پرت بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی کریس پرت از بازیگران مرد مشهور هالیوود که در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی کریس پرت آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

کریس پرت فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

کریس پرت فعالیت خود را از سال 2000 آغاز کرد.

کریس پرت متولد چه سالی است؟

کریس پرت متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۷۹ است و ۴۳ سال سن دارد.

همسر کریس پرت کیست؟

همسر فعلی کریس پرت کاترین شوارتزنگر نام دارد.

خلاصه بیوگرافی کریس پرت

نام اصلیکریستوفر مایکل پرت Christopher Michael Pratt
نام هنریکریس پرت
تاریخ تولد۲۱ ژوئن ۱۹۷۹ ‏(۴۳ سال)
محل تولدویرجینیا، مینه‌سوتا، ایالات متحده
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۰–اکنون
همسرآنا فاریس (ا. ۲۰۰۹–ج. ۲۰۱۸)
کاترین شوارتزنگر (ا. ۲۰۱۹)
فرزندانجک پرت و لایلا ماریا شوارتزنگر پرت و اَلوییز کریستینا شوارتزنگر پرت
قد۱٫۸۸ متر

بیوگرافی کریس پرت

بیوگرافی کریس پرت

بیوگرافی کریس پرت را اینگونه شروع میکنیم: کریس پرت با نام کامل کریستوفر مایکل پرت Christopher Michael Pratt بازیگر سرشناس آمریکایی در تاریخ 21 ژوئن سال 1979 در ویرجینیا، مینوستا متولد شد.

عکس کودکی کریس پرت
عکس کودکی کریس پرت

در بیوگرافی کریس پرت آمده است: او در دبیرستان استیونز لیک مشغول به تحصیل شد و در سال ۱۹۹۷ از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. در نوجوانی به ورزش علاقه داشت، مخصوصا ورزش کشتی و در زمان دبیرستان در تورنمنت کشتی پنجم شد. بزرگ ترین کشتی گیران ایالات متحده در این تورنمنت شرکت داشتند. کریس پرت به دلیل موفقیت ورزشی در کالج پذیرفته شد اما فقط تا ترم اول درس خواند. درس آنقدر برای او خسته کننده بود که کالج را رها کرد و در باجه سینما بلیت فروشی کرد. سپس به عنوان نگهبان و حتی رقصنده کار کرد اما درنهایت بی خانمان شد.

علت اختلاف سیامک انصاری و مهران مدیری در سری دوم دورهمی چه بود؟

او تا سن 19 سالگی در میان افراد بی خانمان، درون ون یا چادری در کنار ساحل زندگی کرد و فقط برای امرار معاش روزانه کارهای متفرقه انجام می داد.

کریس پرت درباره دوران کودکی و نوجوانی اش می گوید: “پدرم کارگر معدن بود و به سختی کار می کرد، جایی بزرگ شدم که ارزش پول را یاد گرفتم و برای همین اگر بچه‌ای از من می‌پرسید که کمیک‌بوکی خواندم می‌گفتم، نه! کمیک‌بوک‌ها گران هستند و بچه‌های دیگه به من می‌گفتند؛ یعنی چه؟ آنها سه دلارند و من می‌گفتم، وقتی سه دلار نداشته باشی، سه دلار برایت گران محسوب می‌شود. می‌دانستم، درخواست هیچ چیزی نداشتن چه معنی می‌دهد

و این‌قدر باهوش بودم که هیچ‌وقت درخواستی نداشته باشم. خوبی‌اش هم این بود که بعد از یک مدت می‌بینید که درحقیقت هم دیگر هیچ درخواستی ندارید.”

قد کریس پرت

در بیوگرافی کریس پرت بهتر است بدانید قد او 188 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده کریس پرت

در بیوگرافی کریس پرت درباره ی خانواده اش میخوانیم:کریس پرت کوچک ترین فرزند کاتلین لوئیز ( صندوق‌دار یک خواروبار‌فروشی به نام سیف‌وی ) و دانیل پرت (کارگر ساختمان‌سازی معدنچی و تعمیرکار منزل) است و دو خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های کالی و آنجی دارد.

عکس مادر کریس پرت
عکس مادر کریس پرت
عکس کریس پرت و خواهر و برادرش
عکس کریس پرت و خواهر و برادرش

مادر کریس پرت نروژی و پدرش از تبار انگلیسی، آلمانی، سوئیسی و فرانسوی بود.پدر وی در سال ۲۰۱۴ به دلیل بیماری ام‌اس فوت کرد.

زمانی که کریس سه ساله بود خانواده اش به واشنگتن نقل مکان کردند. او از بچگی به شهرت و ثروت علاقه داشت در حالی که به گفته خودش هرگز نمی دانست چطور به آن خواهد رسید و بعدها به این نتیجه رسید که شهرت یک اتفاق سمی در زندگی است.

معرفی سریال آمریکایی بنیاد Foundation
عکس کریس پرت و مادرش
عکس کریس پرت و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل کریس پرت

بیشترین جستجوها در بیوگرافی کریس پرت درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

در سال 2004 کریس پرت با امیلی ون کمپ، بازیگر کانادایی آشنا شده و عاشق هم می شوند. آنها به مدت دوسال باهم رابطه داشته و سرانجام رابطه شان به پایان رسید.

سپس در فیلم “امشب منو ببر خونه” با آنا فاریس آشنا شد. رابطه عاشقانه آنها به سرعت ادامه یافت و در کمتر از یک سال کریس از آنا خاستگاری کرد.

این زوج هشت سال باهم زندگی کردند و صاحبی پسری به نام جک شدند. برای مدت طولانی روزنامه نگاران و طرفداران کریس پرت و همسرش را مستحکم ترین زوج هالیود می دانستند.جالب اینجاست که در این خانواده بازیگر دیگری هم حضور داشت: گربه کریستوفر، خانم وایت، که در فیلم کودکانه “استوارت کوچولو” (Stuart Little) نقش گربه ای به نام اسنوبال را ایفا کرد. اما چنین رابطه محکمی هم می تواند به پایان برسد. در تابستان 2017 این بازیگر با اخبار جدید طرفداران را شوکه کرد. این زوج با صراحت درباره جدایی صحبت کرده اما نه کریس نه آنا هیچکدام دلیل جدایی را عنوان نکردند.

کریس پرت و پسرش جک

گفته می شود کریس پرت یک مسیحی معتقد و سنتی است در حالی که همسرش آنا فاریس اعتقادی به مذهب ندارد، از طرفی به اوج رسیدن کریس پرت در سال های اخیر و پایان یافتن دوران طلایی آنا فاریس باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی مشترک آن ها شد به طوری که در تربیت فرزند خود نیز به تفاهم نرسیدند.

زندگی زناشویی کریس پرت و آنا فاریس دوام نیافت و این زوج در سال 2017 به صورت قانونی از هم طلاق گرفتند.

ماجرا قطع شدن پای بازیگر پایتخت چیست؟
کریس پرت و آنا فاریس
کریس پرت و آنا فاریس

آنا فاریس اولین نفری بود که درباره جدایی در صفحه اینستاگرام خود صحبت کرد و با آوردن نام هردویشان نشان داد که آنا و کریس مدت ها قبل قصد جدایی داشتند اما به خاطر پسرشان این کار را انجام ندادند. در این زمان از صفحات مجازی او سواستفاده هایی شد که درنتیجه آن از طرفداران درخواست کرد از رسمی بودن صفحات ستاره هایشان در اینستاگرام، فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگر مطمئن شوند.دلیل گذاشتن این پیام او این بود که برخی از افراد با ساخت حساب های تقلبی از او با طرفداران صحبت کرده، از آنها درخواست آشنایی بیشتر کرده، تصاویر برهنه فرستاده و چت مستهجن داشتند.

او در سال ۲۰۱۸ با کاترین شوارتزنگر که دختر فرماندار سابق کالیفرنیا آرنولد شوارتزنگر است، وارد رابطه شد. آن‌ها در ۸ ژوئن ۲۰۱۹ در کالیفرنیا ازدواج کردند. اولین فرزند آنها، لایلا ماریا، در ۱۰ اوت ۲۰۲۰ به دنیا آمد. پرت از طریق ازدواج با شوارتزنگر، از اعضای خانواده کندی محسوب می‌شود.

دومین فرزند آنها اَلوییز کریستینا در تاریخ 21 مه 2022 متولد شد.

کریس پرت و کاترین شوارتزنگر

نیکوکاری

در بیوگرافی کریس پرت جالب است بدانید در سال ۲۰۱۵، کریس پرت و آنا فاریس مبلغ یک میلیون دلار به یک مؤسسه خیریه اهدا کردند. که برای کودکان محروم عینک می‌خرید. آن‌ها همچنین مبلغی را به واحد مراقبت‌های ویژه نوزادان مرکز پزشکی سیدرز-ساینای در لس آنجلس بخشیدند و از مؤسسه مارچ او دایم، به منظور پایان دادن به مرگ نوزدان در اثر زایمان زودرس حمایت کردند.

در فوریه ۲۰۲۱، پرت مبلغ ۲۰۰۰۰ دلار برای مبارزه با گرسنگی در کارولینای جنوبی در میان دنیاگیری کووید-۱۹ اهدا کرد. همچنین او با اهدای ۱۰۰۰۰۰ دلار به ایجاد یک مؤسسه خیریه کمک کرد.

چرا روشنک گرامی از شهرت میترسد؟

علایق و حقایقی درباره کریس پرت

در ادامه بیوگرافی کریس پرت مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

در سال 2017 با درآمد 17 میلیون دلار رتبه نوزدهمین بازیگر پردرآمد جهان به انتخاب مجله فوربس را دریافت کرد.

از علایق کریس پرت ماهیگیری، شکار و کار روی ماشین است.

با آبری پلازا دوستی نزدیکی دارد.

بازیگر سه فیلمی بود که در سه سال متوالی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اسکار شدند: مانیبال (2011)، سی دقیقه پس از نیمه شب (2012) و او (2013).

در تاریخ 21 آوریل 2017 ستاره ای به نام او در پیاده روی هالیوود ثبت شد.

او و آنا فاریس هر دو کلکسیونی از حشرات مرده داشتند که بعد از ازدواج با هم ترکیب کردند.

کریس پرت بین سال های 2000 تا 2014 موفقیت چشمگیری نداشت. پس از سال 2014 بود که توانست به شهرتی که همیشه آرزویش را داشت دست پیدا کند.

کریس پرت در دوران کودکی به دلیل کوچک بودن سرش به “پسر موشی” و “پسر میمونی” معروف شده بود!

تصویر عمومی کریس پرت

در سال ۲۰۱۴، پرت به دلیل اجراهای موفق، جایزه سینماکان را از سوی صاحبان صنعت سینما دریافت کرد و در همان سال در رتبه دوم فهرست جذاب‌ترین مردان سال به انتخاب مجله پیپل قرار گرفت.

تغییرات وزن کریس پرت برای نقش‌هایش همواره مورد توجه رسانه بوده‌است. در ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۴، مجله انترتینمنت ویکلی تغییرات وزن او در طول ۱۲ سال دوران بازیگری‌اش را بررسی کرد، پرت برای نقش خود در سریال اوروود وزن خود را به ۱۰۰ کیلوگرم، ۱۳۴ کیلوگرم برای مأمور تحویل، ۱۰۴ کیلوگرم برای سی دقیقه پس از نیمه‌شب و ۱۰۲ کلیوگرم برای فیلم محافظین کهکشان رساند.

ماجرای یک اشتباه پزشکی که 15 سال رزیتا غفاری را به دردسر انداخت!

در ۲۱ آوریل ۲۰۱۷، پرت ستاره‌ای در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در بلوار هالیوود دریافت کرد.

شروع فعالیت هنری کریس پرت

در ادامه بیوگرافی کریس پرت میرسیم به فعالیت هنری او. نقطه عطف زندگی کریس پرت در سن 19 سالگی بود، زمانی که در یک رستوران کار می کرد و توسط بازیگر و تهیه کننده “رئا داون چونگ” به عنوان چهره مناسب بازیگری کشف و برای بازی در فیلم کوتاه و ترسناک “نفرین شده 3” دعوت شد.

او سپس در سریال‌های اوروود Everwood (۲۰۰۶–۲۰۰۲) و او. سی O.C(۲۰۰۷–۲۰۰۶) حضور یافت.

کریس پرت در فیلم Everwood
کریس پرت در فیلم Everwood
کریس پرت در فیلم O.C
کریس پرت در فیلم O.C

چهار سال بعد در یک فیلم بلند، کمدی غریبه ها با آبنبات Strangers with Candy حضور یافت. سپس می توانست در فیلم اکشن فانتزی “آواتار” (Avatar) از جیمز کامرون بازی کند. اما در لحظه آخر کارگردان سام ورثینگتون را انتخاب کرد. با این حال پرت در ملودرام “جنگ عروس‌ها” (Bride Wars)، تریلر “جسد جنیفر” (Jennifer’s Body) و کمدی ترسناک “امشب منو ببر خونه” (Take Me Home Tonight) بازی کرد.

کریس پرت در فیلم Take Me Home Tonight
کریس پرت در فیلم Take Me Home Tonight

شهرت کریس پرت

شما از کریس پرت در حد فاصل سال‌های 2000 تا 2014 آثار زیادی دیده‌اید ولی او را در فیلم‌های مورد علاقه خود نیز به‌یاد ندارید!پرت به ‌مدت 14 سال در نقش‌های فرعی آثار کوچک و بزرگ ظاهر شده است و شما تنها او را از سال 2014 به بعد می‌شناسید!

برای فرو نشاندن حس کنجکاوی خود هم که شده به فیلم‌های به‌نسبت تازه‌تر وی سری می‌زنید «او» بی‌شک در دسترس‌ترین فیلم وی از دوران گمنامی‌اش است؛ با تماشای اودیسه عاشقانه اسپایک جونز و نقش‌آفرینی بی‌نظیر خواکین فونیکس تازه متوجه می‌شوید که پرت در نقش دوست و همکار فونیکس با نام پل در برخی از صحنه‌ها حاضر می‌شود و ظاهری کاملا متفاوت دارد.

ماجرای جنجالی طلاق محسن افشانی و همسرش

درحقیقت کریس پرت تا پیش از سال 2014 آثار کارنامه‌اش را با ظاهر نوجوان و کمی بعدتر جوانی فربه ایفا کرده است. ظاهری که تفاوت‌های قابل‌توجهی با چهره و استایل وی در این روزها دارد.او اکنون ستاره بی‌نظیر و پولساز استودیوهای هالیوودی است. دو اثر پرفروش تاریخ سینما، با حدفاصل دو سال مسیر زندگی و حرفه کریس پرت را تغییر داده است.

نگرش کریس نسبت به وزنش غیرعادی است. او برای درام ورزشی “مانیبال” (Moneyball) چهارده کیلوگرم وزن کم کرد. اما این نقش او را مشهور کرد.

کریس پرت در فیلم Moneyball
کریس پرت در فیلم Moneyball

در همان سال برای بازی در ملودرام “10 سال” (10 Years) چند کیلو وزن اضافه کرد و سپس برای فیلم بعدی هم به درخواست کارگردان چند کیلو وزن اضافه کرد. این بازیگر برای بازی در فیلم اقتباسی از کامیک مارول به نام “محافظین کهکشان” بود که توانست به وزن مناسب برسد.

کریس پرت در فیلم 10 Years
کریس پرت در فیلم 10 Years

کریس پرت در فیلم پرفروش “محافظین کهکشان” نقش اصلی استار-لرد را برعهده داشت. او در این داستان با شخصیت های مختلف همبازی است. آنها در یک زندان بزرگ گرد هم آمده و نگهبانان قدرتی می شود که می تواند جان را نجات داده و در عین حال نابود کند.

کریس پرت در فیلم محافظین کهکشان
کریس پرت در فیلم محافظین کهکشان

سپس در یک چندگانه معروف حضور یافت. او در فیلم فانتزی اکشن “دنیای ژوراسیک” که در دنیای استیون اسپیلبرگ خلق می شود نقش اوون، مربی ولاسیرپتررا برعهده داشت.

کریس پرت در فیلم دنیای ژوراسیک
کریس پرت در فیلم دنیای ژوراسیک

«محافظین کهکشان» و «دنیای ژوراسیک» به شکل غافلگیرکننده‌ای دنیای سینما را با ستاره‌ای تمام عیار مواجه کرد و باعث صعود پله‌های موفقیت برای کریس پرت بود. پله‌هایی که به‌مدت 14 سال قادر به عبور از یک مرحله آن نیز نبود و حال یک‌شبه، رهی صدساله را طی می‌کرد. پرت این روزها آثار مهم دیگری را آماده نمایش یا در حال فیلمبرداری دارد؛

ناگفته های عباس جمشیدی فر از سریال یاغی و نقش های کمدی

سپس در فیلم بازسازی شده از وسترن افسانه ای “هفت دلاور” نقش جاشوا فارادی را ایفا کرد.

کریس پرت در فیلم هفت دلاور کارگردان افسانه ای ژاپن، آکیرا کوروسوا فیلم افسانه ای مرتبط با هفت سامورایی را ساخت و سپس جان استرجس معروف در سال 1960 نسخه وسترن آن را ساخت. این هفت نفر در مقابل خلافکاران از شهر محافظت می کنند.

کریس پرت بیشتر به خاطر سریال های تلویزیونی از جمله در نقش “اندی دوایر” در سریال پارک ها و تفریحات (2015-2009) شناخته شده که تحسین منتقدان را برانگیخت و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد تلویزیونی کمدی در سال 2013 شد.

کریس پرت در سریال پارک ها و تفریحات
کریس پرت در سریال پارک ها و تفریحات

در ابتدا قرار بود که او به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه حضور پیدا کند، اما تهیه‌کنندگان که تحت‌تاثیر بازی پرت قرار گرفته‌بودند، از او خواستند که به عنوان بازیگر اصلی در سریال حضور داشته‌باشد.

در سال 2015 در دنیای ژوراسیک Jurassic World ظاهر شد که موفقیت مالی خوبی به همراه داشت. سال بعد مجله تایم او را در لیست 100 فرد با نفوذ جهان قرار داد.

فیلم بعدی کریس پرت ملودرام فانتزی “مسافران” (Passengers) بود که با جنیفر لارنس همبازی شد. فیلم با حضور ستارگانش یک اثر موفق نبود. منتقدین داستان را خسته کننده و پر از کلیشه می دانستند، اما ایدئولوژی فیلم موضوع اصلی منتقدین بود. در در این فیلم شخصیت پرت و لارنس در پادهای خواب آور قرار می گیرند تا به سرزمین کلنی مانند جدید برسند. اما مشکل موجود در سیستم پرت را بیدار کرده و تصمیم می گیرد دختر موردعلاقه اش را بیدار کند، بنابراین فرصت رسیدن او به کلنی جدید و زندگی در آنجا را از دختر می گیرد.

کریس پرت در فیلم مسافران Passengers
کریس پرت در فیلم مسافران Passengers

بنابراین منتقدین داستان را تشویق به خودخواهی و خشونت شخصی می دانند که در کنار صحنه های اکشن و عاشقانه ما را به فراموش کردن یا بخشیدن آن دعوت می کند.

فوتبالیست هایی که در دنیای بازیگری درخشیدند

امروزه کریس پرت در چندگانه های بیشتر حضور داشته و نقش های مهمی را اجرا کرده است. در سال 2017 کریس در سری دیگر “محافظین کهکشان” در نقش استار-لرد حضور یافت. در این فیلم هم گروه قهرمانان جهان را نجات داده، به دردسر افتاده و به دنبال پاسخ این پرسش هستند که چه کسی پدر استار-لرد است؟ در سال 2018 موفقیت این بازیگر بیشتر بود و در سری دیگر “دنیای ژوراسیک” در نقش مربی دایناسورها، اوون و نقش استار-لرد، پتر کوئیل بازی کرد. البته نقش آخر در چندگانه “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (Avengers: Infinity War) بود نه در “محافظین کهکشان”.

انتقام جویان و محافظین کهکشان نسخه های سینمایی کامیک مارول هستند. بنابراین این فیلم با حضور در هردو چندگانه اتحاد این ابرقهرمان ها برای مقابله با یک اهریمن جهانی را نشان می دهد. در فیلم جدید داستان هردو چندگانه درهم گره می خورد. این داستان ارتباط سفینه های فضایی و جهان سیارات مختلف را نشان می دهد.

تریلر جدید فیلم جنگ فردا The Tomorrow War با بازی کریس پرت

لیست آثار هنری کریس پرت

در ادامه بیوگرافی کریس پرت باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی کریس پرت

سالعنواننقشتوضیحات
۲۰۰۵غریبه‌ها با آبنبات
۲۰۰۸وینرزبابی
تحت تعقیببری
۲۰۰۹جنگ عروس‌هافلچر
بدن جنیفررومن
۲۰۱۱امشب منو ببر خونهکایل
مانیبالاسکات
شماره‌ات چنده؟دونالد
۱۰ سالکالی
۲۰۱۲پنج سال نامزدیالکس
سی دقیقه پس از نیمه‌شبجاستین
۲۰۱۳فیلم ۴۳دگ
مأمور تحویلبرت
اوپاول
۲۰۱۴فیلم لگوامتصداپیشه
محافظین کهکشانپیتر کوییل / استار-لرد
۲۰۱۵دنیای ژوراسیکاوون گردی
۲۰۱۶هفت دلاورجاشوا فارادی
مسافرانجیم پرستون
۲۰۱۷محافظین کهکشان بخش ۲پیتر کوییل / استار-لرد
۲۰۱۸انتقام‌جویان: جنگ ابدیتپیتر کوییل / استار-لرد
دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهیاوون گردی
۲۰۱۹فیلم لگو ۲: بخش دومامتصداپیشه
بچهگرانت کاتلر
انتقام‌جویان: پایان بازیپیتر کوییل / استار-لرد
۲۰۲۰به پیشبارلی لایت‌فوتصداپیشه
۲۰۲۱جنگ فردادن فورسترهمچنین تهیه‌کننده اجرایی
۲۰۲۲ثور: عشق و تندرپیتر کوییل / استار-لردپس‌تولید
دنیای ژوراسیک: قلمرواوون گردیپس‌تولید
فیلم بدون عنوان ماریوماریوصداپیشه، پس‌تولید
۲۰۲۳محافظین کهکشان بخش ۳پیتر کوییل / استار-لردفیلم‌برداری
معرفی سریال جاسوسی آمریکایی عضو جدید سی آی ای

آثار تلویزیونی کریس پرت

سالعنواننقشتوضیحات
۲۰۰۶–۲۰۰۲اوروودبرایتنقش اصلی
۲۰۰۷–۲۰۰۶او. سیوینچسترنقش تکرارشونده، ۹ قسمت
۲۰۱۵–۲۰۰۹، ۲۰۲۰پارک‌ها و تفریحاتاندی دوایرنقش اصلی
۲۰۱۱، ۲۰۱۰بن ۱۰: ازدحام بیگانهکوپرصداپیشه، ۲ قسمت
۲۰۱۴پخش زنده شنبه شبخودشقسمت: ” کریس پرت / آریانا گرانده”
۲۰۱۷مامنیک
۲۰۲۲ترمینال لیستجیمز ریس

بازی‌های ویدئویی کریس پرت

سالعنواننقش
۲۰۱۰بن ۱۰ ازدحام بیگانگان: تخریب کیهانیکوپر دنیلز
۲۰۱۲کینکت جنگ ستارگاناوبی‌وان کنوبی
۲۰۱۵لگو جهان ژوراسیکاوون گردی

جوایز و افتخارات کریس پرت

سالجایزهدسته‌بندیکارنتیجه
۲۰۱۲انجمن منتقدان فیلم منطقه واشینگتن، دی.سی.بهترین گروه بازیگرانسی دقیقه پس از نیمه‌شبنامزدشده
۲۰۱۳جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدانبهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مجموعه تلویزیونی کمدیپارک‌ها و تفریحاتنامزدشده
۲۰۱۴جوایز سینماکانبازیگر موفق سالمحافظین کهکشانپیروز
۲۰۱۴جایزه هنرمند جوانابرقهرمان برترمحافظین کهکشاننامزدشده
۲۰۱۴جامعه منتقدان فیلم دیترویتبهترین گروه بازیگرانمحافظین کهکشانپیروز
۲۰۱۴جامعه منتقدان فیلم دیترویتاجرای برجستهمحافظین کهکشاننامزدشده
۲۰۱۵جوایز گزینش منتقدان فیلمبهترین بازیگر فیلم‌های اکشنمحافظین کهکشاننامزدشده
۲۰۱۵جایزه سینمایی ام‌تی‌ویبهترین بازیگر مردمحافظین کهکشاننامزدشده
۲۰۱۵جایزه سینمایی ام‌تی‌ویبهترین سکانس موزیکالمحافظین کهکشاننامزدشده
۲۰۱۵جایزه سینمایی ام‌تی‌ویبهترین اجرای کمدیمحافظین کهکشاننامزدشده
۲۰۱۵جایزه سینمایی ام‌تی‌ویبهترین قهرمانمحافظین کهکشاننامزدشده
۲۰۱۵جایزه ساترنبهترین بازیگر مردمحافظین کهکشانپیروز
۲۰۱۶جوایز گزینش منتقدان فیلمبهترین بازیگر فیلم‌های اکشندنیای ژوراسیکنامزدشده
۲۰۱۶جایزه سینمایی ام‌تی‌ویبهترین بازیگر مرددنیای ژوراسیکنامزدشده
۲۰۱۶جایزه سینمایی ام‌تی‌ویبهترین بازیگر اکشندنیای ژوراسیکپیروز
۲۰۱۷جایزه ساترنبهترین بازیگر مردمسافراننامزدشده
۲۰۱۷جوایز برگزیده نوجوانانبازیگر منتخب فیلم‌های علمی-تخیلیمحافظین کهکشان ۲پیروز
۲۰۱۸جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌ویجایزه محصولات ام‌تی‌ویخودشپیروز
۲۰۱۸جوایز برگزیده نوجوانانبهترین بازیگر فیلم‌های تابستانیدنیای ژوراسیک :سقوط پادشاهیپیروز
۲۰۱۹جوایز برگزیده کودکان نیکلودینبهترین مبارزهدنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهیپیروز
۲۰۲۱جایزه برتر گزینش منتقدانبهترین صداپیشه مرد فیلم پویانماییبه پیشنامزدشده
معرفی مارک والبرگ پردرآمدترین بازیگر تاریخ سینما از کودکی تا به امروز

صفحه اینستاگرام کریس پرت

کریس پرت ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 726 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی کریس پرت و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی کریس پرت و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی کریس پرت ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام کریس پرت @prattprattpratt میباشد و قریب به 38 میلیون دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام کریس پرت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا