اخبار دیگران

تغییر ناگهانی قمیت پارچه غواصی در بازار ایران

پارچه غواصی از الیاف مصنوعی و پلی‌استر تولید شده که به خاطر داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، امروزه جزء یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها در صنعت نساجی به شمار می‌رود. شاید تصور کنید که پارچه‌های غواصی فقط برای دوخت لباس غواصی استفاده می‌شود اما این پارچه به خاطر داشتن حالت کشسانی و رنگ‌بندی متنوع برای دوخت انواع لباس مجلسی، ورزشی، خانگی، شومیز و غیره نیز کاربرد دارد. اگر قصد خرید پارچه غواصی را دارید با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی‌های و موارد استفاده از آن آشنا کنیم.

images_1657373448.png

ویژگی های پارچه غواصی

این نوع پارچه به خاطر ویژگی‌های خاص نسبت به سایر پارچه‌ها در دوخت انواع لباس‌های ورزشی، خانگی و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این پارچه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنوع در طرح و رنگ

این پارچه دارای طرح و رنگ‌های مختلفی است و از این رو لباس‌هایی که از این پارچه دوخته می‌شوند دارای مدل و رنگ بندی متنوعی هستند‌. به عنوان مثال اگر قصد خرید لباس ورزشی  با پارچه غواصی را دارید مطمئنا می‌توانید یک ست بسیار زیبا و شیک برای خود پیدا کنید.

  • قابل استفاده در چهار فصل

جنس این پارچه به گونه‌ای است که در فصل تابستان بدن شما را خنک نگه می‌دارد و در فصل زمستان بدن را شما را گرم می‌کند.

  • ضخامت مناسب

یکی از ویژگی‌های این پارچه، ضخامت مناسب آن است. لباس‌هایی که از این پارچه دوخته می‌شوند از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در واقع این پارچه نه آنقدر نازک است که زود پاره شود و نه آنقدر ضخیم که حالت انعطاف پذیری نداشته باشد.

  • حالت کشسانی

باربری در تهران و اتوبار تهران بارسنتر برترین خدمات حمل بار و اثاثیه

یکی دیگر از ویژگی‌های پارچه‌های غواصی، حالت کشسانی آن است. این ویژگی باعث شده که این پارچه یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌ غواصی و هم چنین ورزشی به شمار برود.

  • حالت چسباندن

در برخی از ورزش‌ها که بدن باید انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشد؛ پوشیدن لباس‌های ورزشی چسبان بسیار اهمیت دارد. همچنین پارچه غواصی مشکی به خاطر چسبان بودن برای دوخت انواع لباس مجلسی نیز بسیار مناسب است.

  • نیمه سنگین و نرم بودن

یکی از ویژگی‌های این پارچه، نرم بودن آن است و فرد با پوشیدن آن احساس راحتی می‌کند. همچنین این پارچه به خاطر جنس پفکی در دسته پارچه‌های نیمه سنگین قرار می‌گیرد.

استفاده از پارچه غواصی در دوخت لباس‌های ورزشی

برای اینکه ورزشکاران و بدنسازان بتوانند بدون هیچ محدودیتی تمام حرکات ورزشی را به صورت صحیح انجام بدهند باید لباس آنها حالت کشسانی داشته باشد. هم چنین دوام پارچه لباس‌های ورزشی نیز بسیار اهمیت دارد. پارچه لباس غواصی به خاطر انعطاف پذیری و کیفیت بالا یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های ورزشی است. هم چنین این پارچه از عرق کردن بیش از حد ورزشکاران جلوگیری کرده و دمای بدن آنها را حفظ می‌کند. ورزش یوگا شامل حرکت‌های کششی است و پوشیدن لباس انعطاف‌پذیر و راحت بسیار اهمیت دارد.

images_1657373463.png

انواع مدل لباس مجلسی با پارچه غواصی

پارچه‌های غواصی به خاطر حالت کشسانی، چسبان بودن، تنوع در طرح و رنگ و غیره برای دوخت انواع لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. لباس‌های دوخته شده از این پارچه از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل امروزه مورد توجه بسیاری از بانوان خوش پوش قرار گرفته است. خیاطان محترم که به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند می‌توانند با خرید پارچه غواصی اعلا و درجه انواع لباس‌های شیک و مجلسی را برای مشتریان آماده کنند. در ادامه شما را با انواع مدل لباس با پارچه غواصی آشنا می‌کنیم.

  • مدل لباس مجلسی کوتاه

جشن حافظ سال 1400

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس در بین دختران کم سن و سال، لباس مجلسی کوتاه است. این مدل لباس علاوه بر اینکه بسیار شیک می‌باشد برای بانوانی که به  دنبال تیپ اسپرت در مهمانی هستند، بسیار مناسب می‌باشد. پارچه‌های غواصی به خاطر تنوع در رنگ و طرح یک گزینه عالی برای دوخت انواع لباس مجلسی کوتاه به شمار می‌روند.

  • مدل لباس مجلسی بلند 

بانوانی که به لباس‌های مجلسی بلند و پوشیده علاقه دارند می‌توانند با خرید لباس مجلسی بلند با پارچه غواصی یک استایل خاص و زیبا در مهمانی داشته باشند. پارچه‌های غواصی به خاطر حالت کشسانی کاملا به بدن می‌چسبند و اندام شما را زیباتر نشان می‌دهند.

  • مدل لباس بچگانه 

جالب است بدانید پارچه‌های غواصی علاوه بر لباس مجلسی زنانه و دخترانه، برای لباس‌های بچگانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه به خاطر جنس نرم و بادوام یک گزینه عالی برای دوخت لباس بچگانه محسوب می‌شود.

  • رنگ‌بندی

تنوع بالا در رنگ‌ بندی این نوع پارچه باعث شده که مشتریان با سلیقه های مختلف بتوانند از بین رنگ‌های جذاب بهترین انتخاب داشته باشند. از پرطرفدارترین رنگ‌های این پارچه جهت دوخت لباس‌های ورزشی می‌توان به رنگ صورتی، آبی، مشکی سبز اشاره کرد. هم چنین از پارچه غواصی سفید و مشکلی جهت دوخت انواع لباس‌های مجلسی زنانه، دخترانه، بچگانه، شومیز، دامن و غیره استفاده می‌شود.

انواع پارچه غواصی

انواع این نوع پارچه در رنگ و طرح‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند که در ادامه به پرکاربردترین آنها اشاره می‌کنیم.

images_1657373477.png

  • پارچه فلازیت

پارچه غواصی فلازیت از الیاف مصنوعی تولید شده و نخ استفاده شده در آن، نخ لاکرا است که همین موجب خاصیت کشسانی این پارچه شده است. کیفیت بالای این پارچه باعث شده که برای دوخت انواع لباس ورزشی، شلوار و سویشرت مناسب باشد. پارچه فلازیت با برند و قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد که از عوامل موثر بر قیمت پارچه غواصی می‌توان به جنس نخ به کار رفته در آن اشاره کرد.

  • پارچه ساندویچی

جالب‌ترین حقایق زندگی لیونل مسی

یکی از باکیفیت‌ترین پارچه‌های غواصی، پارچه ساندویچی است. این پارچه از دوام بالایی برخوردار است و جهت دوخت انواع شلوار و سویشرت ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین پارچه غواصی ساندویچی به خاطر حالت کشسانی، تنخور فوق‌العاده‌ای دارد و از این رو برای دوخت انواع لباس‌های مجلسی نیز کاربرد دارد.

  • پارچه مازراتی

پارچه غواصی مازراتی برای دوخت انواع لباس‌های ورزشی و خانگی مورد استفاده می‌گیرد. این پارچه در نمونه‌های ساده و طرحدار در بازار عرضه می‌شود و به خاطر کیفیت بالا مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است.

خرید اینترنتی پارچه غواصی از فروشگاه جوادی تکس

فروشگاه آنلاین پارچه جوادی تکس ، اولین بازار آنلاین پارچه است که در سال ۱۳۸۲ شمسی با مدیریت مهندس کاظم جوادی مهماندوست با همکاری تامین‌کنندگان، کارخانجات درصدد است تا نیاز جامع تولیدکنندگان پوشاک و خیاطان را رفع نماید. هم چنین جوادی تکس با مطالب آموزشی کاربردی و موثر در زمینه تولید پوشاک قصد دارد تا سطح آگاهی فعالان این صنعت را بالا ببرد. با کلیک بر روی سایت جوادی تکس با دنیایی از پارچه روبه‌رو می‌شوید؛ از جمله آن می‌توان به تریکوک کرپ، حریر و اشاره کرد که می‌توانید آن را سفارش دهید و از مشاوره رایگان متخصصان پارچه و طراحی جوادی تکس بهره مند شوید. برای اطلاع از قیمت  روز پارچه کیلویی به آدرس اینترنتی www.javaditex.com مراجعه کرده یا می‌توانید با شماره‌های ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰ و۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵  تماس بگیرید.

 

برچسب ها : پارچه غواصی,javaditex

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا