اخبار دیگران

دانلود جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی دنیا با ترافیک نیم بهاء

در این مقاله از سایت یاس دانلود قصد داریم شمارا با یکی از سایت های مفید در زمینه دانلود انیمیشن دوبله فارسی آشنا کنیم که بدون شک میتواند گزینه خوبی برای دریافت کارتون های روز دنیا باشد. در این زمینه قصد داریم 5 انیمیشن محبوب که قرار است در سال 2022 و 2023 رونمایی شوند را برای شما عزیزان معرفی کنیم که در این زمینه پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

انیمیشن های برتر 2022

انیمیشن برتر 2022

در دنیای امروزی دستیابی به سایتی جهت دانلود انیمیشن کار سختی نیست اما باید بدانید گزینه ای که بتواند نیاز کاربر را فراهم کند و درخواست های کاربران را در ارجحیت قرار دهد کمیاب است. در این زمینه قصد داریم شمارا با سایت پارسی دانلود آشنا کنیم که در این زمینه گزینه خوبی برای شما عزیزان خواهد بود. پیشنهاد میشود در ادامه بررسی انیمیشن های روز دنیا به صورت دوبله فارسی باما همراه باشید.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru 2021

انیمیشن Minions The Rise of Gru 2021

انیمیشن جدید مینیون ها که قرار بود در سال 2021 عرضه شود با مشکلی در زمینه طراحی رو به رو شد که شرکت های سازنده انیمیشن که Universal PicturesIllumination ، Entertainment ، DreamWorks Animation بوده اند تصمیم به عقب انداختن زمان انتشار آن شدند که امروزه این انیمیشن عرضه شده است که برای دانلود انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو دوبله فارسی میتوانید باما همراه باشید. این انیمیشن ادامه ای از نسخه قبلی مینیون ها میباشد که از داستان خوبی برخوردار بوده و همین مورد سبب شده تا انتشار آن از سینما کمی طول بکشد اما به محض عرضه انیمیشن پارسی دانلود نسخه با کیفیت آنرا در اختیار شما قرار میدهد. بی تردید مجموعه انیمیشن های مینیون ها امروزه به یکی از پرطرفدارترین کارتون های ممکن در میان کاربران تبدیل شده است که نسخه های مختلفی از این انیمیشن تا به حال عرضه شده است.

سئو و راه های رسیدن به رتبه صفر گوگل

انیمیشن Guillermo del Toro’s Pinocchio

انیمیشن Guillermo del Toro’s Pinocchio

انیمیشن پینوکیو گیرمو دل تورو موجودات ریزی در انیمیشن حضور خواهند داشت که عملکرد شخصیت اصلی داستان یعنی پینوکیو را تحت تاثیر خود قرار میدهند که میتوانید به نسخه جدید انیمیشن پینوکیو دسترسی داشته باشید. پیشنهاد میشود دانلود انیمیشن پینوکیو گیرمو دل تورو را از دست ندهید. این انیمیشن با دارا بودن یک خط داستانی عالی توانسته خودرا در لیست برترین انیمیشن های سال 2022 قرار دهد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میشود وارد سایت پارسی دانلود شوید.

انیمیشن Spellbound 2022

انیمیشن Spellbound 2022

داستان انیمیشن Spellbound 2022 : انیمیشن طلسم شده در مورد داستان Elian است که در مورد نوجوانی با قدرت های ماورایی بوده که از قدرت های خود برای محافظت از خانواده اش استفاده میکند که این مورد زمانی با مشکل مواجه میشود که نیروهای تاریکی به دلیل موجهی بدنبال این پسرنوجوان هستند که برای بدست آوردن او به سارغ خانواده اش میروند که در این میان خط داستانی انیمیشن به بخش جالبش خواهد رسید … این انیمیشن قرار است در سال 2022 عرضه شود که در این میان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

انیمیشن Strange World 2022

انیمیشن Strange World 2022

داستان انیمیشن Strange World 2022 : انیمیشن دنیای عجیب در مورد خانواده ای کاوشگر بوده که در افسانه های کلدز حضور داشته اند. اختلافات آنها سبب شد تا در آخرین ماموریت حیاتی و مهمی که در پیش داشته اند زندگی شان تهدید شود که در این بین وقایع بسیاری برای آنها رخ میدهد که سبب جذابیت بیشتر داستان خواهد شد که در این میان میتوانید لذت بیشتری را از دیدن انیمیشن ببرید. انیمیشن دنیای عجیب از ساختار و شخصیت پردازی خوبی برخوردار است که انتشار آن مربوط به 23 نوامبر 2022 مطابق با 2 آذر 1401 است که در این بین میتوانید به اطلاعات خوبی از انیمیشن دسترسی داشته باشید. داستان انیمیشن در دنیای جدیدی جریان خواهد داشت که در آن خانواده اصلی انیمیشن باید در مقابل مشکلات و سختی هایی که برایشان بوجود می آید ایستادگی کنند.

انواع ژنراتور گازسوز کدام است؟ + معرفی بهترین شرکت‌های سازنده ژنراتور

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن Spider Man Across the Spider Verse

داستان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse : داستان انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی در مورد مایلز مورالس بوده که برای فصل جدید مربوط به حماسه Spider-Verse بازمی گردد. داستان بازی در مورد ماجراجویی جدیدی در محله مرد عنکبوتی بوده که او با دوستانش باید این ماجراجویی را تا بروکلین و سپس سراسر دنیا ادامه دهند. در این میان مرد عنکبوتی باید تمام تلاش خودرا کند تا به گوئن استیسی و تیم جدیدی از Spider- بپیوندد. برای دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی باما همراه باشید. در ادامه داستان مربوط به Spider-Man: Across the Spider-Verse مرد عنکبوتی باید آمادگی مردم برای رویارویی با یکی از شرور ترین شخصیت های دنیا افزایش دهد که در این زمینه با مشکلات بسیاری همراه خواهد شد که با دوستان خود میتواند به آنها پایان دهد. این انیمیشن طبق اطلاعات بدست آمده قرار است در تاریخ ژوئن 2023 عرضه شود که در این میان هرگونه اطلاعات جدیدی از این انیمیشن را میتوانید از همین صفحه دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از سایت شما میتوانید 5 انیمیشن برتر که قرار است در سال 2022 و 2023 عرضه شود را مشاهده کنید که از دید سایت جزو بهترین ها در این زمینه بوده اند. اگر انیمیشن دیگری مد نظرتان است پیشنهاد میشود نام آنرا در بخش نظرات برای ما ارسال کنید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا