اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون و ماجرای شکایت او از کمپانی فیلمسازی دیزنی

در این بخش بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی اسکارلت جوهانسون از بازیگران زن ۳۶ ساله‌ی آمریکایی که برای بازی در فیلم‌های Lost in Translation و Lucy و صد البته حضور در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. جدیدترین اثر این بازیگر در سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی فیلم Black Widow چندی پیش در سینماها اکران شد و به همین بهانه تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله به بیوگرافی اسکارلت جوهانسون و کارنامه‌ی هنری این بازیگر نگاهی بیندازیم.

اسکارلت جوهانسون چند سال سن دارد؟

اسکارلت جوهانسون متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ ‏و ۳۷ سال سن دارد.

آیا اسکارلت جوهانسون عمل زیبایی انجام داده؟

خیر. گرچه برخی معتقدند او بینی خود را عمل کرده، اما مقایسه عکس‌های دوران نوجوانی وی با عکس‌های حال حاضر، خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

ایا اسکارلت جوهانسون همسر کریس ایوانز است؟

خیر همسر فعلی او کالین جست است.

ایا اسکارلت جوهانسون بچه دارد؟

بله. دختر او، رز دوروتی، متولد تابستان 2014 و پسرش، کازمو، متولد تابستان 2021 است.

اسکارلت جوهانسون برای چه فیلمی اسکار گرفت؟

وی تاکنون برنده جایزه اسکار نشده است. جوهانسون در سال 2020 برای فیلم Marriage Story و فیلم Jojo Rabbit به ترتیب در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن، نامزد دریافت اسکار شد.

خلاصه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

نام اصلیاسکارلت اینگرید جوهانسون Scarlett Ingrid Johansson
نام هنریاسکارلت جوهانسون
تاریخ تولد۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ ‏(۳۷ سال)
محل تولدنیویورک، ایالات متحده
شهروندی ایالات متحده دانمارک
پیشهبازیگر و خواننده
سالهای فعالیت۱۹۹۴–اکنون
همسررایان رینولدز (ا. ۲۰۰۸–۲۰۱۱)
رومن داوریاک (ا. ۲۰۱۴–۲۰۱۷)
کالین جست (ا. ۲۰۲۰)
فرزندانیک دختر و یک پسر
قد160 سانتی متر

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون با نام اصلی اسکارلت اینگرید جوهانسون (Scarlett Ingrid Johansson)آمده است: وی متولد 22 نوامبر 1984 در نیویورک، بازیگر است.

کودکی اسکارلت جوهانسون
کودکی اسکارلت جوهانسون

قد اسکارلت جوهانسون

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بهتر است بدانید قد او 1 متر و 60 سانتی متر قد دارد.

دوران کودکی اسکارلت جوهانسون

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون امده است:وی در مدرسه ابتدایی PS 41 در دهکده گرینیچ، منهتن تحصیل کرد.او از همان کودکی به شغلی که در کانون توجه باشد علاقه‌مند بود و اغلب برای خانواده خود برنامه‌های آواز و رقص می‌گذاشت. او به خصوص به تئاتر موسیقی و جاز هندس علاقه داشت. او دروس آموزش رقص تپ دنس را گذراند و اظهار داشت که والدینش از انتخاب شغل او حمایت می‌کنند. او دوران کودکی خود را بسیار معمولی توصیف می‌کند.

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون جالب است بدانی از زمان کودکی، جوهانسون با خیره‌شدن در آینه بازیگری را تمرین می‌کرد تا زمانی که خود را به گریه می‌انداخت و می‌خواست جودی گارلند در مرا در سنت لوئیس ملاقات کن باشد. در هفت سالگی، هنگامی یک مأمور استعدادیابی به جای او با یکی از برادرانش قرارداد بازیگری بست، او از نظر روحی شوکه و غمگین شد، اما بعداً تصمیم گرفت که به هر حال بازیگر شود.

او در مؤسسه تئاتر و فیلم لی استراسبرگ ثبت نام کرد و شروع به تست‌دادن برای نمایش‌های آگهی‌های بازرگانی کرد، اما کمی بعد علاقه‌اش را به این کار از دست داد، او گفت: «من نمی‌خواستم واندر برد را تبلیغ کنم.»

کودکی اسکارلت جوهانسون
کودکی اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی خانواده اسکارلت جوهانسون

اسکارلت اینگرید جوهانسون در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴در بخش منهتن شهر نیویورک به دنیا آمد.

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون درباره ی خانواده اش آمده است: پدر او یک معمار دانمارکی به نام کارستن جوهانسون بود که از شهر کپنهاگ دانمارک به آمریکا رفته بود. پدربزرگ پدریش نیز اینر جوهانسن یک تاریخ‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان بود که پدرش اصالتی سوئدی داشت.

دلواپسی های سمیرا حسن پور برای ورزش زنان

مادرش، ملانی اسلون اهل نیویورک است که به عنوان یک تهیه‌کننده کار کرده‌است.

ملانی یک خوره‌ی فیلم بود و بیشتر وقتش را صرف دیدن فیلم‌های کلاسیک می‌کرد. او بعد از دیدن فیلم بربادرفته تصمیم گرفت از آنجا که خودش همنام شخصیت ملانی همیلتون بود نام دخترش را نیز تحت تاثیر اسکارلت اوهارا، اسکارلت بگذارد. اسکارلت در کنار مادرش با سینما آشنا شد و در همان کودکی، در حالی که فقط سه سال داشت رویای بازیگر شدن را در ذهنش پروراند

در زندگیم این شانس را داشتم که هر کاری را که باب میلم بوده انجام دهم و پدر و مادرم نیز همیشه نسبت به من دید روشنفکرانه‌ای داشتند. من از بچگی عاشق فیلم، موسیقی و رقص بودم و خوشحالم که امروز رویاهایم رنگ حقیقت به خود گرفته‌اند. این را می‌دانم که خیلی‌ها در تمام طول زندگیشان هرگز چنین فرصتی را بدست نیاورده‌اند.

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بهتر است بدانید او از یک خانواده یهودی اشکنازی از لهستان و روسیه است و در اصل با نام خانوادگی شلمبرگ نامیده می‌شود و جوهانسون خود را یهودی توصیف کرده‌است.

او یک خواهر بزرگتر به نام ونسا که نیز بازیگر است، یک برادر بزرگتر به نام آدریان و یک برادر دوقلو به نام هانتر دارد. جوهانسون همچنین از ازدواج اول پدرش یک برادر ناتنی بزرگتر به نام کریستین دارد.

در ادامه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون میرسیم به برادر دو قلوی او. او سه دقیقه از برادر دوقلویش هانتر جوهانسون بزرگتر است. اسکارلت می‌گوید که این سه دقیقه مهمترین دقایق زندگی‌اش هستند.

اسکارلت جوهانسون و برادر دوقلویش هانتر جوهانسون
اسکارلت جوهانسون و برادر دوقلویش هانتر جوهانسون

جوهانسون تابعیت دوگانه آمریکایی و دانمارکی دارد.او در برنامهٔ یافتن ریشه‌های شما از پی‌بی‌اس گفت که خانواده پدربزرگ مادری وی در جریان هولوکاست در گتوی ورشو درگذشتند.

در ۱۳ سالگی پدر و مادرش طلاق گرفتند. جوهانسون خصوصاً به مادربزرگ مادری خود، دوروتی اسلون، دفتردار و معلم مدرسه نزدیک بود. آنها اغلب اوقات را با هم می‌گذراندند و جوهانسون اسلون را بهترین دوست خود می‌دانست.

نوجوانی اسکارلت جوهانسون
نوجوانی اسکارلت جوهانسون

ازدواج و وضعیت تاهل اسکارلت جوهانسون

بیشترین جستجوها در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

روابط عاشقانه اسکارلت جوهانسون

جوهانسون هنگام تحصیل در مدرسهٔ PCS، از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ با همکلاسی خود جک آنتونوف قرار می‌گذاشت. او تا پایان سال ۲۰۰۶، حدود دو سال با جاش هارتنت، همبازی خود در کوکب سیاه قرار می‌گذاشت. هارت نت گفت برنامه‌های پرفعالیت آنها را از هم دور می‌کرد و باعث شد که از هم جدا شوند.

جوانی اسکارلت جوهانسون
جوانی اسکارلت جوهانسون

ازدواج اول اسکارلت جوهانسون و طلاق او

جوهانسون در سال ۲۰۰۷ با بازیگر رایان رینولدز رابطه برقرار کرد.این زوج در مه ۲۰۰۸ نامزد شدند و در سپتامبر ازدواج کردند. آنها در دسامبر ۲۰۱۰ از هم جدا شدند و در ژوئیه ۲۰۱۱ طلاق گرفتند.

اسکارلت جوهانسون و همسر سابقش رایان رینولدز
اسکارلت جوهانسون و همسر سابقش رایان رینولدز

ازدواج دوم اسکارلت جوهانسون و تولد دخترش

در نوامبر ۲۰۱۲، جوهانسون با فرنچمن رومن داوریاک، صاحب یک آژانس تبلیغاتی شروع به دیدار کرد. بعداً آنها در سپتامبر با هم نامزدی کردند. در سال ۲۰۱۴، آنها دخترشان به نام رز دوروتی داوریاک را به دنیا آوردند. جوهانسون و داوریاک در ماه اکتبر در فیلیپسبورگ، مونتانا ازدواج کردند. آنها در اواسط سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند و در سپتامبر ۲۰۱۷ طلاق گرفتند.

رئالی‌ها و بارسایی های دو آتیشه سینمای ایران چه کسانی هستند؟
اسکارلت جوهانسون و فرنچمن رومن داوریاک
اسکارلت جوهانسون و فرنچمن رومن داوریاک

به نظرم برای بازیگران بسیار دشوار است که بتونند با آدم‌های عادی وارد رابطه شوند، چرا که معمولا هنرمندان آدم‌های دمدمی مزاجی هستند و از آن گذشته بازیگرها معمولا از مردم به دورند.

ازدواج سوم اسکارلت جوهانسون و تولد پسرش

در ادامه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون میرسیم به همسر فعلی او.جوهانسون در مه ۲۰۱۷ رابطه خود را با کالین جست، نویسنده همکار برنامهٔ پخش زنده شنبه شب و میزبان مشترک ویکند آپدیت آغاز کرد. آنها در ماه مه ۲۰۱۹ نامزد شدند و در اکتبر سال ۲۰۲۰ ازدواج کردند. او در اوت ۲۰۲۱ صاحب فرزند پسری به نام کاسمو شد. جوهانسون از اکتبر ۲۰۱۸ در نیویورک و لس آنجلس اقامت دارد.

اسکارلت جوهانسون و کالین جست
اسکارلت جوهانسون و کالین جست

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون جالب است بدانید اسکارلت به حریم خصوصی فرزندان خود احترام می‌گذارد و تاکنون تعداد اندکی از عکس های اسکارلت جوهانسون و فرزندش منتشر شده است. در حال حاضر هیچ تصویری از پسر او منتشر نشده، اما در زیر عکس اسکارلت و رومین داریاک با دخترشان را مشاهده می‌کنید.

عکس اسکارلت و رومین داریاک با دخترشان

علایق و حقایقی درباره اسکارلت جوهانسون

در ادامه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نکات جالب در مورد اسکارلت جوهانسون

  • از پانزده سالگی سیگار میکشد و اکنون روزی یک بسته سیگار مصرف میکند .
  • چپ دست می باشد .
  • فوبیای صدای جیرجیرک دارد و هرگاه صدای جیرجیرک را ناگهان بشنود تپش قلب پیدا میکند .
  • جوهانسون از رسانه‌ها به دلیل تبلیغ تصویری که باعث رژیم‌های ناسالم و اختلالات خوردن در زنان می‌شود انتقاد کرده‌است.در مقاله ای که برای هافینگتون پست نوشت، او مردم را به حفظ سلامت بدن تشویق کرد.
  • در سال ۲۰۱۴، جوهانسون با موفقیت از ناشر فرانسوی جی‌سی لتز به دلیل اظهارات افتراآمیز در مورد روابط خود در رمان اولین چیزی که ما به آن نگاه می‌کنیم نوشتهٔ گریگوری دلاکورت شکایت کرد. به جوهانسون ۳٬۴۰۰ دلار اهدا شد؛ او ۶۸٬۰۰۰ دلار خواستار شده بود
  • طرفدار آهنگ های تام ویتس است .
  • اسکارلت جوهانسون مدل کمپانی Mango است.
  • مدتی با بنیسیو دل تورو بازیگر نامزد جایزه اسکار که هفده سال از او بزرگتر بود رابطه داشت.
  • از صدای خودش متنفر می باشد .
  • در کارهایش وسواس دارد و معمولا کارهایش را چند بار چک میکند.
  • در سال ۲۰۱۲ یک ستاره به نام او در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود نصب شد.
  • فیلم اکشن محبوب وی مخمصه (Heat) به کارگردانی مایکل مان و کمدی محبوبش نیز عمه میم (Auntie Mame) به کارگردانی مورتون داکوستا است.
  • از نام اسکارجو که رسانه‌ها برایش انتخاب کرده‌اند بیزار است.
  • از مطرح‌ترین پیشنهادات بازیگری که اسکارلت در سال‌های اخیر آن‌ها را رد کرده می‌توان به نقش‌های سوزان استورم در چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four)، دکتر رایان استون در جاذبه (Gravity) و لیزبث سلندر در دختری با خالکوبی اژدها (The Girl with the Dragon Tattoo) اشاره کرد.
  • در نوجوانی، یک ماهی جنگجوی ژاپنی به نام کاسیوس داشت. از بخت بد، دوست اسکارلت که در غیاب او مراقب ماهی بود فراموش کرد آب آن را عوض کند و کاسیوس تلف شد. اسکارلت او را در محل زندگی‌اش، در باغ Chateau Marmont لس‌آنجلس دفن کرد.
  • با وجود آن که اسکارلت یک سمبل جذابیت بین‌المللی است، اما تصمیم گرفت جشن تولد ۲۰ سالگی‌اش را در دیزنی‌لند برگزار کند.
  • یک بار به قدری حواسش پرت شکاف سینه‌اش در تبلیغات روی یک بیلبورد برای فیلم جزیره شده بود که نزدیک بود تصادف کند.
بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر گیلانی
سیگار کشیدن اسکارلت جوهانسون
سیگار کشیدن اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون گرانترین بازیگر زن

او از سال 2017 تاکنون همواره در صدر فهرست گران‌ترین بازیگران زن قرار داشته است.

دریافتی جوهانسون برای آخرین قسمت از مجموعه اونجرز، 35 میلیون دلار بوده که رقمی قابل توجه محسوب می‌شود. جالب است بدانید که این بازیگر محبوب،‌ پس از امیلی بلانت دومین انتخاب تهیه‌کنندگان فیلم‌های مارول برای ایفای نقش شخصیت ناتاشا رومانوف بوده است. در مقام‌های بعدی این لیست سوفیا ورگارا، ریز ویترسپون و نیکول کیدمن قرار گرفتند. جوهانسون از این فرصت برای اعتراض به شکاف درآمدی موجود بین بازیگران مرد و زن هالیوود استفاده کرده است. این هنرپیشه دوست‌داشتنی را میتوان یکی از مشهورترین مدافعان حقوق زنان در سینما دانست.

فیلم‌هایش بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و جوهانسون را به نهمین بازیگر پرفروش گیشه در تاریخ تبدیل کرده‌است

اسکارلت جوهانسون جذابترین بازیگر زن

از جوهانسون به‌عنوان یکی از نمادهای جذابیت نام‌برده شده و رسانه‌های مختلفی از او به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین زنان جهان یاد کرده‌اند.

در هالیوود هر کسی را که می بینی لاغر و استخوانی است. به خاطر همین گاهی اوقات به خودم می‌گویم نکند به اندازه‌ی کافی لاغر نباشم. در این صنعت همه تحت فشارند و تلاش می‌کنند تا خود را سر حال نگه دارند. برای مثال من خودم ناچارم همواره از مواد صنعتی ضد پیری استفاده کنم. زندگی در هالیوود واقعاْ سخت و بی‌رحمانه است.

اسکارلت جوهانسون جذابترین بازیگر زن
اسکارلت جوهانسون جذابترین بازیگر زن

تیپ و لباس اسکارلت جوهانسون

عکس‌های اسکارلت جوهانسون را می‌توان یکی از پایه‌های ثابت این حواشی دانست. او با انتخاب لباس‌های جذاب و مناسب خود، همواره در صدر لیست خوش‌پوش‌ترین و زیباترین بازیگران حاضر در مراسم‌های مختلف قرار گرفته است. او در مراسم اسکار سال گذشته نامزد دو جایزه در شاخه‌های مجزای بهترین بازیگر زن اصلی و مکمل شد؛ افتخاری شایسته تحسین و قابل توجه که جایگاه او را به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود تثبیت کرد.

مدل لباس اسکارلت جوهانسون
مدل لباس اسکارلت جوهانسون در اسکار 2020

اسکارلت جوهانسون و بن سلمان

محمد بن سلمان، از شاهزادگان سعودی است که حدود 3 سال پیش آمادگی خود برای سرمایه‌گذاری در یک فیلم آمریکایی را اعلام کرد. از اسکارلت جوهانسون دعوت به عمل آمد تا در این فیلم بازی کند. اما جوهانسون به دلیل “شعله‌ور نگه داشتن جنگ در یمن به دست عربستان” و “زندانی کردن زنان” از همکاری با بن سلمان و دولت عربستان سعودی خودداری کرد.

فعالیت های سیاسی اسکارلت جوهانسون

او در کارزای انتخاباتی طرفدار اوباما بود ولی بعدا باراک اوباما را فردی معرفی کرد که برای امنیت رژیم صهیونیستی خوب عمل نکرده است

او از طرفداران دموکرات‌ها بوده و پیش از انصراف الیزابت وارن از رقابت‌های ریاست جمهوری پیش روی آمریکا، از او حمایت می‌کرد.

در سال 2004 برای انتخابات رئیس جمهوری او برای پیروزی جان کری (John Kerry) به مبارزه انتخاباتی می‌پرداخت.

ترامپ فردی غیرقابل پیش بینی و به شدت خودبزرگ بین است. شعار طرفداران وی این است که بیایید کاری متفاوت انجام دهیم و این در حالی است که اکثریت آنها معنای دقیق این عبارت را نمی‌دانند. برنامه های ترامپ احمقانه و ناامید کننده است.

مجری گری اسکارلت جوهانسون

این بازیگر محبوب، به تازگی وظیفه مجری‌گری یکی از قسمت‌های برنامه تلویزیونی محبوب Saturday Night Live را بر عهده داشته است؛ برنامه‌ای که همسر او یکی از نویسندگان و بازیگران ارشد آن به شمار می‌رود.

عمل زیبایی اسکارلت جوهانسون

در مورد عمل زیبایی اسکارلت جوهانسون نیز اختلاف است. به گفته خودش وی تاکنون هیچگونه عمل زیبایی انجام نداده است، گرچه برخی معتقدند او حداقل یک بار بینی خود را عمل کرده است. این ادعا را برخی از طرفداران وی با بررسی عکس‌های قدیمی و جدید اسکارلت، رد کرده‌اند.

معرفی سریال کره ای هفت فراری (The Escape of the Seven: War for Survival)

عمل زیبایی اسکارلت جوهانسون

هک گوشی اسکارلت جوهانسون

سال 2011 گوشی تعدادی از سلبریتی های امریکایی هک می شود ولی اسکارلت جوهانسون در میان این افراد بیش از سایرین آسیب میبیند زیرا در گوشی او عکس های برهنه ای از خودش وجود داشت .

اسکارلت جوهانسون این تصاویر را مربوط به پیام هایش به همسر خود در آن زمان میداند .

کریستوفر چنی فلوریدیان هکری بود که این اقدام غیر اخلاقی را انجام داده بود ، وی در اعترافاتش اعلام کرد که به هک معتاد است و این اقدام را با نیت مالی انجام نداده است در یک مصاحبه تلویزیون در دوران محاکمه اش گفت :

“من می دانم آنچه من انجام دادم احتمالاً بدترین تهاجم به حریم شخصی افراد بود که کسی می توانست تجربه کند. من سعی نمی کنم از کاری که کردم فرار کنم.”

کریستوفر چنی فلوریدیان علاوه بر انتشار عکس های برهنه اسکارلت جوهانسون ، اطلاعات بانکی بیانسه ، آهنگ های منتشر نشده لیدی گاگا و جاستین تیمبرلیک ، عکس نیمه برهنه جنیفر لارنس و کارلا برونی را نیز منتشر کرد .

در نهایت این هکر به 121 سال حبس و 65 هزار دلار جریمه محکوم شد .

شباهت اسکارلت جوهانسون و لیلا اوتادی

خیلی ها اعتقاد دارند لیلا اوتادی بازیگر ایرانی شباهت زیادی به اسکارلت دارد.

شباهت اسکارلت جوهانسون و لیلا اوتادی
شباهت اسکارلت جوهانسون و لیلا اوتادی

اسکارلت جوهانسون و علیرضا حقیقی

مدتی نیز شایعه شده بود اسکارلت جوهانسون و علیرضا حقیقی باهم ارتباط عاشقانه ای دارند

رد کردن نقش یک همجنس باز توسط اسکارلت جوهانسون

اسکارلت با رد کردن نقش یک همجنسباز به اسم « دانته گیل » با مشکلات زیادی روبرو شده است به نحوی که بسیاری اعتقاد دارند که اگر صهیونیست نبود به طور کامل از هالیوود کنار گذاشته میشد .

تفریح و سرگرمی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت گفته است تا قبل از بچه دار شدن بیشتر با گربه و سگش سرگرم میشد ولی اکنون بیشتر وقتش را برای دخترش رز صرف می کند .

یکی از عادت های عجیب اسکارلت این است که برای فکر کردن باید سیگار بکشد ، این موضوع باعث شده است مصرف او بیش از حد زیاد شود و طبق مصاحبه هایش روزی یک پاکت سیگار مصرف میکند .

اسکارلت جوهانسون طرفدار حیوانات و ماسک صورت

عاشق حیوانات خانگی است و یک گربه به نام تروگر و یک سگ بنام مگی دارد، او برای از بین بردن لک های صورتش از سرکه سیب استفاده می کند

شروع فعالیت هنری اسکارلت جوهانسون

در ادامه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون میرسیم به فعالیت هنری او. جوهانسون از دوران کودکی به بازیگری علاقه نشان داد و از دوران ابتدایی با حمایت مادرش در آکادمی های بازیگری شروع کرد، اولین بار در نمایش آف برادوی سفسطه با ایثن هاک در نقش یک بازیگر کودک بر روی صحنه ظاهر شد که در آن دو خط اجرا داشت.

در همین زمان، او شروع به تحصیل در مدرسه کودکان حرفه ای (PCS)—یک مؤسسه آموزشی خصوصی برای بازیگران کودک مشتاق در منهتن کرد.

جوهانسون در نه سالگی برای نخستین بار در نقش دختر جان ریتر در کمدی فانتزی شمال (۱۹۹۴) حضور یافت.او می‌گوید وقتی در صحنه فیلم‌برداری بود، به‌طور غریزی می‌دانست چه کاری باید انجام دهد.

جوهانسون بعداً نقش‌های کوتاه از جمله دختر شان کانری و شخصیت‌های کیت کپشا در تریلر معمایی انگیزه عدالت (۱۹۹۵) و دانشجوی هنر در اگر لوسی سقوط می‌کرد (۱۹۹۶) را ایفا کرد.

پخش سریال زخم کاری ۳ در تابستان امسال؛ اینبار اقتباسی از شاه لیر

شهرت اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در سال های 1996 تا 2002: اولین نقش ها

در بیوگرافی اسکارلت جوهانسون امده است: او با بازی در فیلم‌های مانی و لو (۱۹۹۶)، نجواگر اسب (۱۹۹۸)، و دنیای روح (۲۰۰۱) در میان عموم مردم شناخته شد.

مانی و لو در سال 1996 به کارگردانی لیزا کروگر تولید شد و خانوم جوهانسون نقش خواهر یازده ساله ی نوجوانی باردار را بر عهده داشت.

اسکارلت جوهانسون و رابرت ردفورد در نمایی از فیلم The Horse Whisperer
اسکارلت جوهانسون و رابرت ردفورد در نمایی از فیلم The Horse Whisperer
 دنیای روح محصول ۲۰۰۱، جوهانسون در ۱۷ سالکی
دنیای روح محصول ۲۰۰۱، جوهانسون در ۱۷ سالکی

اولین افتخارات اسکارلت جوهانسون

او بعد از دو تجربه اول با فیلم مانی و لو سال 1996 جایز روح مستقل بهترین بازیگر را بدست آورد و در سال 1998 با فیلم نجواگر اسب نامزد جایزه خوش آتیه ترین بازیگر شیکاگو شد

در سال ۲۰۰۱ وی در فیلم مردی که آنجا نبود به کارگردانی برادران کوئن ظاهر شد. سپس در همان سال در فیلم دنیای ارواح ایفای نقش کرد که جایزهٔ جامعهٔ منتقدان تورنتو برای بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برایش به دنبال داشت.

اسکارلت جوهانسون در فیلم مردی که آنجا نبود
اسکارلت جوهانسون در فیلم مردی که آنجا نبود

در سال ۲۰۰۲ اسکارلت در فیلمی کمدی ترسناک به اسم هیولاهای هشت‌پا به همراه دیوید آرکت ظاهر شد.

اسکارلت جوهانسون در سال های 2003 و 2004: بازی در نقش های بزرگسال

جوهانسون در سال ۲۰۰۳ با نقش‌آفرینی خود در نقش شارلوت در «گمشده در ترجمه» به کارگردانی سوفیا کوپولا به نقش‌های بزرگسالانه روی آورد که باعث شد جایزهٔ بفتای بهترین بازیگر زن و جایزهٔ انجمن منتقدین بوستون و نامزد جایزهٔ گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن را کسب کند. برای این فیلم نقدهای مثبت فراوانی به سوی اسکارلت سرازیر شدند.

اسکارلت جوهانسون در فیلم گمشده در ترجمه
اسکارلت جوهانسون در فیلم گمشده در ترجمه

سپس وی در دختری با گوشواره مروارید اثر پیتر وبر و براساس رمانی از تریسی شوالیه بازی کرد که این نقش هم نقدهای مثبت فراوانی دریافت کرد. او در فیلم گوشواره ی مروارید، با یکی از مشهور ترین بازیگران انگلیسی به نام کالین اندرو فرث به ایفای نقش پرداخت. اسکارلت در این فیلم در نقش یک خدمتکار در خانه نقاش سوئدی، به نام یوهانس فرمیر ظاهر شد. او برای نقش گریت در این فیلم نامزد جوایز فراوانی از جمله گلدن گلوب، بفتا، انجمن منتقدین لندن، و جوایز مستقل بریتانیا برای بهترین بازیگر زن شد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم دختری با گوشواره مروارید
اسکارلت جوهانسون در فیلم دختری با گوشواره مروارید

در سال ۲۰۰۴ از اسکارلت دعوت شد که به آکادمی علوم و هنرهای سینما بپیوندد. در همان سال او روی یکی از شخصیت‌های فیلم سینمایی باب اسفنجی صداگذاری کرد و در اقتباس سینمایی داستان «هوادار لیدی وندرمیر» اثر اسکار وایلد با نام یک زن خوب ظاهر شد.همبازی‌های وی در این فیلم هلن هانت و تام ویلکینسون بودند. فیلم هم از نظر منتقدین و هم از لحاظ فروش شکست خورد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم زن خوب
اسکارلت جوهانسون در فیلم زن خوب

او در فیلم‌های بالاترین نمره، جمع خوب، و ترانه عاشقانه‌ای برای بابی لانگ نیز بازی کرد. بازی خوبش در این فیلم سومین نامزدی گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. وی همچنین مدت کوتاهی را سر صحنهٔ فیلم مأموریت غیرممکن ۳ گذراند اما به دلیل تداخل برنامه‌هایش و همچنین اختلافات جزئی با ستاره اصلی فیلم تام کروز در این فیلم شرکت نکرد

اسکارلت جوهانسون در سال های 2005 تا 2009: بازی در فیلم های وودی آلن

اسکارلت در سال ۲۰۰۵ در فیلم علمی تخیلی جزیره اثر مایکل بی نقش دو شخصیت سارا جوردن و کلون او جوردن دو دلتا را برعهده گرفت. این فیلم از لحاظ تجاری شکست خورد و نقدهای متوسطی دریافت کرد. اما در همان سال در فیلم امتیاز نهایی از وودی آلن به ایفای نقش پرداخت که مورد استقبال زیاد منتقدان قرار گرفت و اعتبار بسیاری برای وی به ارمغان آورد.او در این فیلم نقش دختری را داشت که در آرزوی بازیگری بود. قبل از جوهانسون قرار بود کیت وینسلت (Kate Winslet) در این نقش بازی کند. نیویورک تایمز بازی وی و همبازیش جاناتان ریس میرز را ستود و گفت که کار آن‌ها جزو بهترین نقش آفرینی‌ها در فیلم‌های وودی آلن به حساب می‌آید.از آنجایی که جوهانسون فیلم‌های وودی آلن را تحسین می‌کرد، از همکاری با او خیلی خوشحال بود البته در اولین روز فیلمبرداری استرس داشت. جوهانسون برای همین فیلم نامزد جایزه گلدن گلوب و محفل منتقدین فیلم شیکاگو شد.

نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی
اسکارلت جوهانسون در فیلم جزیره
اسکارلت جوهانسون در فیلم جزیره
اسکارلت جوهانسون در فیلم امتیاز نهایی
اسکارلت جوهانسون در فیلم امتیاز نهایی

در سال ۲۰۰۶ وی مجدداً با وودی آلن همکاری کرد و در فیلم اسکوپ مقابل هیو جکمن جلوی دوربین رفت. فیلم از لحاظ اقتصادی نسبتاً خوب عمل کرد، اما نقدهای متوسطی دریافت نمود. جوهانسون در همان سال در کنار جاش هارتنت در فیلم کوکب سیاه اثر برایان دی پالما بازی کرد که دربارهٔ قتل یک هنرپیشهٔ معروف سینمای بزرگسالان بود. او بعداً اعتراف کرد که چون یکی از طرفداران دی پالما است، با وجودی که از لحاظ فیزیکی برای نقش خود مناسب نبود اصرار داشت که در این فیلم بازی کند.

وودی آلن، اسکارلت جوهانسون و هیو جکمن در نمایی از فیلم Scoop
وودی آلن، اسکارلت جوهانسون و هیو جکمن در نمایی از فیلم Scoop

یکی دیگر از فیلم‌های جوهانسون در سال 2006 تریلر رمزآلود پرستیژ The Prestige به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) بود. او در این فیلم نقش همکار و معشوق یک شعبده‌باز با بازی هیو جکمن را ایفا کرده است. جوهانسون مجذوب شیوه‌های کارگردانی نولان شده بود و همکاری با او را دوست داشت. این فیلم هم موفقیتی دیگر در کارنامه بازیگری اسکارلت جوهانسون به حساب می‌آید.

اسکارلت جوهانسون در فیلم پرستیژ
اسکارلت جوهانسون در فیلم پرستیژ

فیلم درام-کمدی ویکی کریستینا بارسلونا Vicky Cristina Barcelona سومین همکاری جوهانسون و وودی آلن بود. در این فیلم که محصول سال 2008 است، اسکارلت در کنار بازیگرانی مانند خاویر باردم (Javier Bardem) و پنلوپه کروز (Penélope Cruz) بازی می‌کند. این فیلم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های آلن بود.

اسکارلت جوهانسون در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا
اسکارلت جوهانسون در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا

از سایر آثار او در این دوره می‌توان به آلبوم‌های هرجایی سرم را می‌گذارم (۲۰۰۸) و جدایی (۲۰۰۹) اشاره کرد؛ این دو آلبوم وارد جدول بیلبورد ۲۰۰ شدند.

اسکارلت جوهانسون در سال های 2010 تا 2013: دنیای سینمایی مارول

در سال ۲۰۱۰، جوهانسون نخستین بار با شرکت در برادوی، نمایش چشم‌اندازی از پل را احیا کرد که برایش جایزهٔ تونی بهترین بازیگر نقش اول زن در نمایش را به همراه داشت و سپس شروع به بازی در نقش بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول کرد که با مرد آهنی ۲ آغاز شد. او این نقش را در هشت فیلم ایفا کرد.قبل از اینکه او برای این نقش انتخاب شود، موهایش را به رنگ قرمز رنگ کرد تا ثابت کند که برای این نقش مناسب است. او همچنین ورزش‌های سنگینی انجام داد تا خودش را برای این نقش آماده کند. جوهانسون گفته بود که این نقش به دلش نشسته و ابرقهرمان‌های انسانی را تحسین می‌کند. این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شده بود، در گیشه بیشتر از 620 میلیون دلار فروش داشت.

 بیوه سیاه از مهمترین کاراکترهایی که جوهانسون بازی کرده است
بیوه سیاه از مهمترین کاراکترهایی که جوهانسون بازی کرده است

در سال 2011 او در فیلم خانوادگی ما باغ وحش خریدیم We Bought a Zoo نقش نگهبان یک باغ‌وحش را بازی کرد و با مت دیمون (Matt Damon) همبازی شد. در سال 2012 او در یکی دیگر از فیلم‌های مارول به نام انتقام‌جویان The Avengers باز هم نقش بیوه سیاه را ایفا کرد. او برای بازی در این نقش کمی زبان روسی یاد گرفت. این فیلم به سومین فیلم پرفروش در آمریکا و جهان تبدیل شد.

معرفی نیکول کیدمن بازیگر پرافتخار هالیوود و همسر سابق تام کروز
اسکارلت جوهانسون در فیلم ما باغ وحش خریدیم
اسکارلت جوهانسون در فیلم ما باغ وحش خریدیم

در سال 2013 اسکارلت جوهانسون در فیلم او Her به کارگردانی اسپایک جونز (Spike Jonze) در نقش یک سیستم هوشمند کامپیوتری صداپیشگی کرد. جوهانسون از پیچیدگی این نقش جا خورده بود و ایفای آن برایش چالش‌برانگیز بود.

همان سال او در فیلم علمی-تخیلی دیگری به نام زیر پوست Under the Skin به کارگردانی جاناتان گلیزر (Jonathan Glazer) بازی کرد. ساخت این فیلم 9 سال طول کشید. برای بازی در این نقش اسکارلت جوهانسون یاد گرفت که با ون رانندگی کند و با لهجه بریتانیایی، انگلیسی صحبت کند.

اسکارلت جوهانسون در فیلم زیر پوست
اسکارلت جوهانسون در فیلم زیر پوست

اسکارلت جوهانسون در سال های 2014 به بعد: فیلم های اکشن و ابرقهرمانی

در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان Captain America: The Winter Soldier جوهانسون دوباره نقش بیوه سیاه را بازی کرد. این فیلم که محصول سال 2014 بود بیشتر از 700 میلیون دلار فروخت. جوهانسون همان سال در فیلم علمی-تخیلی لوسی Lucy به کارگردانی لوک بسون (Luc Besson) نقش اصلی را بازی کرد. منتقدان اغلب مضامین فیلم، جلوه‌های ویژه و بازی جوهانسون را تحسین کردند، البته برخی هم داستان آن را مهمل و بی‌معنی خواندند. این فیلم با فروشی بیشتر از 450 میلیون دلار، هجدهمین فیلم پرفروش سال 2014 شد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان
اسکارلت جوهانسون در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان
نمایی از اسکارلت جوهانسون در فیلم لوسی «Lucy»
نمایی از اسکارلت جوهانسون در فیلم لوسی «Lucy»

من عاشق بازی در ژانرهای مختلف هستم. ژانرهای اکشن و علمی تخیلی بسیار سرگرم کننده و هیجان‌انگیز هستند چرا که برای چند ساعت هم که شده باعث می‌شوند که از زندگی واقعی فاصله بگیریم یا حتی آن را فراموش کنیم .

در سال‌های 2015 و 2016 جوهانسون باز هم نقش بیوه سیاه را در فیلم‌های انتقام‌جویان: عصر اولتران Avengers: Age of Ultron و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی Captain America: Civil War ایفا کرد. حین فیلمبرداری فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی جوهانسون باردار بود و به همین دلیل ترکیبی از کلوزآپ‌های زیاد، لباس‌های خاص و جلوه‌های ویژه استفاده شد تا بارداری او را پنهان کنند. هر دوی این فیلم‌ها در بین پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما هستند.

اسکارلت جوهانسون در فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی
اسکارلت جوهانسون در فیلم کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی

در سال 2016 او در فیلم کمدی درود بر سزار! Hail, Caesar به کارگردانی برادران کوئن بازی کرد. همچنین در همین سال در فیلم لایو-اکشن کتاب جنگل The Jungle Book و فیلم انیمیشنی آواز Sing صداپیشگی کرد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم درود بر سزار!
اسکارلت جوهانسون در فیلم درود بر سزار!

در سال ۲۰۱۷ جوهانسون در اقتباس فیلم ۲۰۱۷ به کارگردانی روپرت سندرز از فرنچایز شبح درون پوسته در نقش موتوکو کوساناگی بازی کرد. این فیلم به دلیل سبک بصری، بازیگری و فیلم‌برداری مورد تحسین قرار گرفت، اما برای سفیدپوشی بازیگران به ویژه شخصیت جوهانسون، سایبورگی که قرار بود خاطرات یک زن ژاپنی را در خود نگه دارد، مورد بحث و مجادله قرار گرفت. جوهانسون که با واکنش جدی روبرو شد، اعلام کرد که هرگز یک شخصیت غیر سفیدپوست را بازی نخواهد کرد، اما می‌خواست از این فرصت نادر استفاده کند و با یک قهرمان زن در یک فرنچایز بازی کند.فروش شبح درون پوسته در برابر بودجهٔ تولید ۱۱۰ میلیون دلاری، ۱۶۹٬۸ میلیون دلار در سراسر جهان بود.

در مارس ۲۰۱۷، جوهانسون برای پنجمین بار میزبان پخش زنده شنبه شب شد و او به هفدهمین شخص و چهارمین زن تبدیل شد که وارد کمدی معتبر فایو-تایمرز در طرح ان‌بی‌سی می‌شود.

در سال 2018 جوهانسون در انیمیشن استاپ-موشن جزیره سگ‌ها Isle of Dogs صداپیشگی کرد و ماه بعدش باز هم نقش بیوه سیاه را در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت Avengers: Infinity War ایفا کرد.

ماجرای مسلمان شدن ماهایا پطروسیان چه بود؟

در سال ۲۰۱۹، جوهانسون بار دیگر نقش خود را به عنوان بیوهٔ سیاه در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی Avengers: Endgame تکرار کرد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران بود تا اینکه آواتار جیمز کامرون با اکران مجدد چین در مارس ۲۰۲۱ از پایان بازی پیشی گرفت.

اسکارلت جوهانسون در فیلم انتقام جویان: پایان بازی
اسکارلت جوهانسون در فیلم انتقام جویان: پایان بازی

وی بعداً در فیلم داستان ازدواج نوآ بامباک در نتفلیکس ایفای نقش کرد که در آن آدام درایور و او در نقش یک زوج جنگ‌طلب که خواستار طلاق شده‌اند، بازی کردند. جوهانسون با شخصیت خود در فیلم ارتباط برقرار کرد، زیرا او در آن زمان در جریان روند طلاق خودش بود.پیتر بردشاو از گاردین عملکرد «به‌طور درخشان بافته‌شد» او در فیلم را تحسین کرد.

نمایی از اسکارلت جوهانسون در فیلم Marriage Story
نمایی از اسکارلت جوهانسون در فیلم Marriage Story

او همچنین در هجونامه جوجو خرگوشه به کارگردانی تایکا وایتیتی نقش مکمل مادر پسر جوانی را به عهده گرفت که دختری یهودی را در آلمان نازی پناه می‌دهد. وایتیتی این شخصیت را از مادر خود الگوبرداری کرد و برای جوهانسون انتخاب کرد تا فرصتی نادر برای اجرای کمدی برای او فراهم کند.این فیلم با نقدهای قطبی روبرو شد، اما استفانی زاکارک جوهانسون را «روح پر زرق و برق این فیلم» عنوان کرد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم Jojo Rabbit
اسکارلت جوهانسون در فیلم Jojo Rabbit

جوهانسون به ترتیب دو نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در داستان ازدواج و جوجو خرگوش دریافت کرد و یازدهمین بازیگری شد که در همان سال نامزد دو اسکار شد. او همچنین دو نامزد بفتا برای این فیلم‌ها و یک نامزد گلدن گلوب برای فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی دریافت کرد.

جوهانسون بار دیگر نقش بیوهٔ سیاه را در فیلم پیش‌درآمد تکی به کارگردانی کیت شورتلند ایفا کرد. این فیلم در ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ به صورت نمایشی در ایالات متحده و از طریق دیزنی پلاس منتشر شد.جوهانسون همچنین تهیه کنندهٔ اجرایی این فیلم بود.

در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۱، جوهانسون علیه دیزنی شکایت کرد و ادعا کرد این فیلم توسط کمپانی به‌طور همزمان در دیزنی پلاس و سینماها منتشر شده‌است و نقض قراردادش بوده‌است. قرارداد جوهانسون شامل قسمتی از دستمزد وی در گیشه فیلم بود. او ادعا کرد که انتشار بر روی دیزنی پلاس بر دستمزد وی از این فیلم تأثیر می‌گذارد.دیزنی در پاسخ گفت که شکایت وی «بی اعتنایی جدی به اثر زیان‌بار و طولانی‌مدت همه‌گیری کووید-۱۹» را نشان می‌دهد. این شرکت همچنین اعلام کرد که «جوهانسون پیش از این ۲۰ میلیون دلار برای این فیلم دریافت کرده بود و «انتشار بیوهٔ سیاه در دیزنی پلاس با دسترسی اولیه به‌طور قابل توجهی توانایی وی را برای دریافت دستمزد اضافی بیش از ۲۰ میلیون دلار که تا به امروز دریافت کرده‌است، افزایش داده‌است.»

اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف
اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف

پروژه‌های آینده اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون کار در سه پروژه را در برنامه‌ی کاری آینده‌ی خود دارد. اولین آنها صداپیشگی در انیمیشن Sing 2 است که در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ (معادل ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱) اکران خواهد شد. فیلم فروشگاه کوچک ترسناک «Little Shop of Horrors» بازسازی اثری ترسناک به همین نام است که سال ۱۹۶۸ اکران شده بود. جوهانسون در کنار کریس ایوانز و تارون اگرتون نقش‌های اصلی این فیلم که فیلم‌برداری آن بزودی آغاز خواهد شد را بر عهده دارند. از دیگر پروژه‌های این ستاره می‌توان به فیلم درام Bride اشاره کرد که جزئیات زیادی از آن مشخص نشده و توسط کمپانی A24 ساخته خواهد شد.

معرفی و نقد فیلم در جبهه غرب خبری نیست از آثار درخشان بفتا

بهترین صحنه های اکشن و رزمی فیلم های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون حرفه خوانندگی

در سال 2006 اسکارلت جوهانسون آهنگ Summertime را برای آلبومی که توسط بازیگران هالیوودی ضبط شده بود خواند. در سال 2008 او در موزیک ویدئوی جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) به نام What Goes Around… Comes Around نقش زن اصلی را بازی کرد. این ویدئو نامزد جایزه بهترین ویدئوی سال در جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی شد.

من از یازده، دوازده سالگی تا به امروز، همیشه آهنگ‌های تام ویتس را گوش می‌کنم. آهنگ‌های وی ملودی فوق العاده‌ای دارند و طرز اجرای خودش نیز کاملا منحصر به فرد است. تمام تلاش من این بود که طوری آهنگ‌ها را اجرا کنم که اینطور به نظر نرسد که دارم ادای ویتس را درمی‌آورم. در حال برنامه ریزی هستم تا در آینده آلبومی را منتشر کنم که قطعاتش کاملاْ متعلق به خودم باشد.

در مه 2008 (اردیبهشت 1387) او اولین آلبومش را با نام Anywhere I Lay My Head منتشر کرد. این آلبوم شامل 1 آهنگ اورجینال و 10 آهنگ کاور از آهنگ‌های تام ویتز (Tom Waits) بود. منتقدان نسبت به این آلبوم واکنش‌های متفاوتی داشتند. جوهانسون از سن 11-12 سالگی به آهنگ‌های ویتز گوش می‌کرد. او درباره ویتز می‌گوید:

ملودی‌های او خیلی زیبا هستند و صدایش خیلی متفاوت است. من به سبک خودم آهنگ‌های ویتز را خواندم.

در سپتامبر 2009 (شهریور 1388) جوهانسون به همراه پیت یورن (Pete Yorn) آلبومی به نام Break Up را منتشر کرد. این آلبوم در آمریکا به رتبه چهل و یکم رسید. در سال 2011 او آهنگی به نام One Whole Hour را برای فیلم مستند Wretches & Jabberers خواند. در سال 2012 هم برای فیلم مستند دیگری به نام Chasing Ice آهنگ Before My Time را اجرا کرد.

در فوریه 2015 (بهمن 1393) جوهانسون گروه موسیقی‌ای را به نام Singles تاسیس کرد. در سال 2016 او آهنگ Trust in Me را برای فیلم The Jungle Book و در سال 2018 آهنگ‌های Set It All Free و I Don’t Wanna را برای فیلم انیمیشنی Sing اجرا کرد.

لیست آثار هنری اسکارلت جوهانسون

در ادامه بیوگرافی اسکارلت جوهانسون باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم های اسکارلت جوهانسون

سالعنواننقشیادداشت‌ها
۱۹۹۴شماللورا نلسون
۱۹۹۵انگیزه عدالتکیت
۱۹۹۶اگر لوسی سقوط می‌کردامیلی
مانی و لوآماندا «مانی»
۱۹۹۷پاییزدختر کوچک
تنها در خانه ۳مولی پریت
۱۹۹۸نجواگر اسبگریس مکلین
۱۹۹۹برادر من خوککتی کالدول
۲۰۰۱مردی که آنجا نبودآچل «بردی» آبانداس
دنیای روحربکا دوپلمیر
راپسودی آمریکاییسوزان ساندور (۱۵ ساگی)
۲۰۰۲هیولاهای هشت‌پااشلی پارکر
۲۰۰۳گمشده در ترجمهشارلوت
دختری با گوشواره مرواریدگریت
۲۰۰۴بالاترین نمرهفرانچسکا
ترانه عاشقانه‌ای برای بابی لانگپرسی
یک زن خوبمگ وینترمر
فیلم باب‌اسفنجی شلوارمکعبیشاهزاده میندی (صدا)
یک جمع خوبالکس فرمر
۲۰۰۵امتیاز نهایینولا رایس
جزیرهجردن دو دلتا / سارا جردن
۲۰۰۶خبر داغسارا پرنسکی
کوکب سیاهکی لیک
پرستیژاولیویا ونسکوب
۲۰۰۷خاطرات پرستار بچهآنی برادوک
۲۰۰۸دختر دیگر بولینماری بولین
ویکی کریستینا بارسلوناکریستینا
روحسیلکن فلاس
۲۰۰۹با تو حال نمی‌کندآنا
۲۰۱۰مرد آهنی ۲ناتاشا رومانوف / بیوه سیاه
۲۰۱۱نهنگتهیه‌کننده اجرایی
مستند
ما باغ وحش خریدیمکلی فاستر
۲۰۱۲انتقام‌جویانناتاشا رومانوف / بیوه سیاه
هیچکاکجنت لی
۲۰۱۳دان جانباربارا شوگرمن
زیر پوستلورا
اوسامانتا (صدا)
۲۰۱۴آشپزمالی
لوسیلوسی
کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانناتاشا رومانوف / بیوه سیاه
۲۰۱۵انتقام‌جویان: عصر اولترانناتاشا رومانوف / بیوه سیاه
۲۰۱۶کاپیتان آمریکا: جنگ داخلیناتاشا رومانوف / بیوه سیاه
درود بر سزار!دی‌آنا مورگان
کتاب جنگلکا (صدا)
آوازاش (صدا)
۲۰۱۷شبح درون پوستهسرگرد میرا کیلیان / موتوکو کوزاناگی
شب سختجس
ثور: راگناروکناتاشا رومانوف / بیوه سیاهفیلم بایگانی
۲۰۱۸جزیره سگ‌هانات‌مگ (صدا)
انتقام‌جویان: جنگ ابدیتناتاشا رومانوف / بیوه سیاه
۲۰۱۹کاپیتان مارولتک‌جلوه ذکر نشده؛ صحنه‌های نیمه معتبر
انتقام‌جویان: پایان بازی
داستان ازدواجنیکول باربر
جوجو خرگوشهخانم روزی بتزلر
۲۰۲۱بیوه سیاهناتاشا رومانوف / بیوه سیاههمچنین تهیه‌کننده اجرایی
آواز ۲اش (صدا)
TBAاستروید سیتیdaggerفیلمبرداری
زندگینامه متین ستوده و ماجرای احضار او به دادسرای ارشاد

آثار تلویزیونی اسکارلت جوهانسون

سال(ها)عنواننقش(ها)یادداشت‌ها
۱۹۹۴آخر شب با کونان اوبراینسارا هیوز
۱۹۹۵موکلجنا هالیولقسمت: «آزمایشی»
۲۰۰۱آناتومی یک صحنهخودش۱ قسمت
۲۰۰۴دارودستهخودشقسمت: «نیویورک»
تک‌جلوه
۲۰۰۵–۲۰۰۸مرغ رباتصداهای مختلف۶ قسمت
۲۰۰۶–۲۰۱۹پخش زنده شنبه شبمیزبان / شخصیت‌های مختلف۱۰ قسمت (۶ قسمت به عنوان میزبان)
۲۰۱۴هیت‌رکورد در تلویزیوناولیویا (صدا)قسمت: «دوباره: بازی‌ها»
فیلم کوتاه انیمیشن «بازی دو بازیکن»

بازی‌های ویدئویی اسکارلت جوهانسون

سالعنواننقش(ها)یادداشت‌ها
۲۰۰۴فیلم باب‌اسفنجی شلوارمکعبیشاهزاده میندی (صدا)نسخه‌های کنسول
۲۰۱۶لگو انتقام‌جویان مارولناتاشا رومانوف / بیوه سیاه (صدا)فیلم بایگانی

موزیک ویدئوهای اسکارلت جوهانسون

سالعنوانهنرمند
۲۰۰۶«وقتی معامله خراب می‌شود»باب دیلن
۲۰۰۷«چیزی که رفته… برمی‌گرده»جاستین تیمبرلیک
۲۰۰۸«بله ما می‌توانیم»ویل.آی.ام

تئاترهای اسکارلت جوهانسون

سال(ها)عنواننقش(ها)تئاتریادداشت‌ها
۲۰۱۰چشم‌اندازی از پلکاترینتئاتر کورت۲۴ ژانویه − ۴ آوریل
۲۰۱۳گربه روی شیروانی داغمارگارتتئاتر ریچارد راجرز۱۷ ژانویه − ۳۰ مارس

جوایز و افتخارات اسکارلت جوهانسون

تاکنون اسکارلت جوهانسون برای 230 جایزه مختلف نامزد شده و 138 تا از این جوایز را برای خود کرده است. او در سال 2020 برای فیلم Marriage Story و فیلم Jojo Rabbit به ترتیب در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن، نامزد دریافت اسکار شد. همچنین وی 5 نامزدی جایزه گلدن گلوب و 3 نامزدی و 1 بردجایزه بفتا را نیز در کارنامه خود دارد. در جدول زیر می‌توانید برخی از این جوایز را مشاهده کنید.

سالجایزهجشنواره/مراسمبرای فیلم
2001بهترین بازیگر نقش مکمل زنانجمن منتقدان فیلم تورنتوGhost World
2003بهترین بازیگر زنمنتقدان فیلم بوستونLost in Translation
2003بهترین بازیگر نقش مکمل زنمنتقدان فیلم نیویورکLost in Translation
2003بهترین بازیگر زن اصلیجوایز فیلم آکادمی بریتانیاLost in Translation
2013بهترین بازیگر نقش مکمل زنانجمن منتقدان فیلم دیترویتHer
2014بهترین بازیگر نقش مکمل زنآکادمی فیلم های علمی-تخیلی، فانتزی و ترسناکHer
2018ستاره زن فیلمجوایز انتخاب مردمیAvengers: Infinity War

صفحه اینستاگرام اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر است و دنبال کردن صفحه اینستاگرام او آرزوی هر طرفداری است. اما متاسفانه اسکارلت هیچ صفحه اینستاگرامی ندارد و در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی معمول نیز فعال نیست.

در حال حاضر همه صفحات اینستاگرامی با نام اسکارلت جوهانسون مربوط به طرفداران این بازیگر بزرگ است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا