اخبار دیگران

خرید جهیزیه اقساطی با بهترین قیمت لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی چیست

با توجه به شرایط کنونی جامعه چون تحریم، قیمت ارز بالا رفته است و همین موضوع یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوازم خانگی خارجی است. البته قیمت لوازم خانگی ایرانی نیز بالا است برای مثال قیمت محصولات اسنوا در سال 99 را اگر با سال جاری مقایسه کنید به این نتیجه خواهید رسید که افزایش پیدا کرده است. یکی از بهترین روش‌ها برای برخورداری از محصول با کیفیت خرید لوازم خانگی اقساطی است.

فروش اقساطی چیست

بسیاری از افراد این سوال را دارند که فروش اقساطی چیست؟ اگر بخواهیم جواب جامعی به این سوال بدهیم باید بگوییم که در فروش اقساطی شما کالا یا کالاهایی را از فروشگاه لوازم خانگی خریداری می‌کنید و برای خرید نیاز به شرایط مختلفی است که در ادامه برای شما توضیح داده‌ایم. اما در ابتدای خرید اقساطی در اکثر فروشگاه‎ها باید مقداری از بهای کالا را که به آن پیش پرداخت می‌گویند را پرداخت کنید و مابقی مبلغ را به صورت ماهانه پرداخت خواهید کرد به این نوع از روش خرید، خرید اقساطی لوازم خانگی می‎گویند.

قیمت لوازم خانگی مختلف چون قیمت ماشین لباسشویی، قیمت یخچال فریزر، قیمت اجاق گاز و … برای اقشار کم درآمد و رو به متوسط جامعه بالا است و توان مالی کافی برای خرید ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، شیراز، تبریز، قزوین و سایر شهرهای محل زندگی خود هستید بهتر است دست نگه دارید و به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید. فروشگاه لوازم خانگی سل یک فروشگاه جامع و کامل از برندها و مدل‌های متنوع است که شما می‎توانید با بهترین شرایط خرید لوازم خانگی قسطی مورد نیاز خود را از آن انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

افزایش قد کودکان و همه چیز درباره آن

شرایط خرید قسطی

شریط خرید اقساطی در فروشگاه‌های سطح شهر، فروشگاه‌های اینترنتی، کانال لوازم خانگی قسطی و… معمولا شامل موارد زیر می‌شود:

  • پیش پرداخت: همانطور که در بالا گفتیم در بسیاری از فروشگاه‌ها شما باید مقدار کمی از بهای کالا را در ابتدای خرید پرداخت کنید. البته برخی از فروشگاه‌ها لوازم خانگی قسطی را به بدون نیاز به پیش پرداخت نیز به فروش می‌رسانند و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که مبلغ کافی برای پیش پرداخت ندارند.
  • سفته یا چک: برای اینکه فروشنده مطمئن شود که شما اقساط لوازم خانگی خریداری شده را به موقع پرداخت خواهید کرد برای ضمانت از شما چک یا سفته درخواست ‌می‌کند.
  • ضامن معتبر: در برخی از فروشگاه‌ها برای خرید اقساطی شما نیاز به معرفی یک ضامن معتبر دارید تا بتوانید خرید قسطی خود را انجام دهید.

در فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر این روش‌ها شما ‌می‌توانید خرید قسطی لوازم خانگی را با روش‌های متنوعی دیگری چون خرید قسطی لوازم خانگی بدون ضامن، خرید قسطی لوازم خانگی بدون چک، خرید قسطی لوازم خانگی با کسر از حقوق … و غیره انجام دهید. برای کسب اطلاعات لازم از شرایط خرید قسطی در فروشگاه اینترنتی سل و دریافت راهنمایی در این زمینه ‌می‌توانید به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

شرایط خرید قسطی

فروش اقساطی جهیزیه

در سال‌های اخیر بسیاری از تازه عروسان برای داشتن جهیزیه با کیفیت به سراغ خرید از برندهای معتبر چون بوش، سامسونگ و ال‌جی می‎رفتند اما این روزها قیمت لوازم خانگی این برندها بسیار بالا است و هر خانواده توان مالی کافی برای خرید ندارد در نتیجه شما ‌می‌توانید به سراغ خرید محصولات داخلی باکیفیت بروید. برای مثال محصولات اسنوا از محصولات با کیفیت داخلی هستند که بدون شک تبلیغات آن را دیده و تعریف لوازم خانگی اسنوا را شنیده‌اید. شاید برای شما سوال باشد که کارخانه اسنوا کجاست؟ محل احداث کارخانه اسنوا در مورچه خورت اصفهان قرار دارد و اگر سری به سایت اسنوا بزنید و کاتالوگ محصولات اسنوا را ببینید به این نتیجه می‌رسید که تنوع محصولات بالایی دارد. محصولات کارخانه اسنوا اصفهان علاوه بر داشتن کیفیت از طراحی ظاهری زیبا برخوردار هستند و به فناوری‌های روز مجهز شده‌اند. از دیگر گزینه‌های خرید که شما می‌توانید انتخاب کنید خرید لوازم خانگی دوو، جی پلاس، الکترواستیل، هیمالیا، پاکشوما و غیره است.

بازیگران حرفه ای طراحی پست و طراحی استوری خود را چگونه انجام می دهند؟! کدوم پست بازیگران رو دوست دارید؟

متاسفانه خرید لوازم خانگی ایرانی نیز برای برخی از خانواده‌ها امکان پذیر نیست و به همین دلیل به دنبال مکانی هستند که در زمینه‌ی فروش اقساطی جهیزیه در کرج، فروش جهیزیه اقساطی اصفهان ، فروش جهیزیه اقساطی در مشهد و سایر شهرها  فعالیت دارند. اگر می‌خواهید به مکانی مراجعه کنید که در زمینه‌ی فروش اقساطی جهیزیه خارجی و ایرانی فعالیت داشته باشد بهتر است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی جهیزیه نیز فعالیت دارد و شما عزیزان می‌توانید جهیزیه عروس اقساطی را از برندهای متنوع و مختلف ایرانی و خارجی چون جهیزیه اقساطی اسنوا، دوو، سامسونگ، بوش و… را خریداری کنید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه فروش اقساطی

نحوه فروش لوازم خانگی اقساطی در مشهد، لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، لوازم خانگی اقساطی تبریز و سایر شهرهای ایران متفاوت است و در صورت کلی به دو شکل فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و یا با بهره و با شرایط مختلف انجام می‌شود.

نحوه فروش اقساطی در نمایندگی فروش اسنوا در تهران و فروش اقساطی اسنوا در همدان، فروش اقساطی اسنوا در اصفهان و شهر محل زندگی شما نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد این موضوع در مورد نمایندگی برندهای دیگر نیز ضدق ‌می‌کند. در نتیجه باید به مکانی مراجعه کنید که نحوه فروش اقساطی آن متناسب با شرایط شما باشد. در ادامه شما را با چندین روش از روش‌های خرید اقساطی لوازم خانگی

در فروشگاه‌های مختلف از جمله فروشگاه اینترنتی سل آشنا می‌کنیم. در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، اسنوا، جی پلاس، سامسونگ، ال جی و حتی گوشی موبایل با روش‌های زیر امکان پذیر است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک: اطمینان از عملکرد امداد خودرو

نحوه فروش اقساطی

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

اگر فیش حقوقی معتبر دارید و می‌خواهید بدون ضامن، چک و سفته خرید اقساطی لوازم خانگی را انجام دهید ‌می‌توانید از روش خرید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی استفاده کنید. برای اطلاع از وجود این روش در فروشگاه اینترنتی سل به آن مراجعه کنید و با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

اگر ضامن معتبر ندارید و به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی هستید نگران نباشید فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن نیز فعالیت دارد و شما عزیزان می‌توانید انواع و اقسام لوازم خانگی دلخواه خود را بدون ضامن خریداری کرده و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به فروشگاه آنلاین سل مراجعه کنید و  با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

از دیگر روش‌های فروش اقساطی در فروشگاه لوازم خانگی سل و برخی از فروشگاه‌های دیگر، فروش لوازم خانگی اقساطی بدون چک است. در نتیجه دیگر نیازی نیست که برای تهیه لوازم نو برای منزل یا جهیزیه خود به دنبال فروشگاهی باشید که در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، تهران، اصفهان، یزد و شهر محل زندگی شما فعالیت داشته باشد.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

در بسیاری از نمایندگی‌های فروش و فروشگاه‌های اینترنتی امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان با شرایط متنوع مهیا شده است. برای مثال در نمایندگی‌های فروش محصولات اسنوا امکان خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان وجود دارد. البته شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها ممکن است متفاوت باشد. بازنشستگان عزیز می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل در هر زمان و مکانی خرید تلویزیون اسنوا قسطی، خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، خرید ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی و … را با بهترین شرایط انجام بدهند. البته امکان خرید اقساطی محصولات از برندهای خارجی و ایرانی دیگر چون جی پلاس، دوو، سامسونگ، ال جی، بوش و … نیز وجود دارد و تنها محدود به برند اسنوا نیست بطور مثال برای خرید یخچال اقساطی از برند های مختلف که در بازار موجود هستند هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

باربری در تهران و اتوبار تهران بارسنتر برترین خدمات حمل بار و اثاثیه

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

از دیگر روش‌های خرید اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه‎های اینترنتی و حضوری خرید اقساطی لوازم خانگی با چک است. چک شما به منزله‌ی ضامن برای باز پرداخت اقساط است که باید به فروشندگان ارائه دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا