اخبار دیگران

بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی

همه دارندگان خودرو علاقه دارند از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات و لوازم خودرو برای وسیله نقلیه خود استفاده کنند. برای مثال ترجیح می‌دهند بهترین و نرم‌ترین لاستیک از بهترین برندهای خارجی را برای خودروی خود تهیه کنند. اما ازآنجاکه هزینه تهیه برندهای خارجی لاستیک بالاست به دنبال جایگزین ایرانی می‌روند؛ یعنی می‌خواهند که بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی را برای خودروی خود تهیه کنند. ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد که ضمن بررسی چند برند لاستیک ایرانی، بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به‌آسانی لاستیک باکیفیت مدنظر خودتان را بشناسید و تهیه کنید. اگر شما نیز در پی تهیه بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی

باکیفیت‌ترین لاستیک ایرانی

اگر بخواهیم کیفیت لاستیک ایرانی را بررسی کنیم و باکیفیت‌ترین لاستیک ایرانی را انتخاب کنیم باید مؤلفه‌هایی همچون انعطاف و استحکام لاستیک را مدنظر قرار دهیم. یعنی می‌توان بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی را باکیفیت‌ترین لاستیک ایرانی دانست. از جهت دیگر هرچند قیمت لاستیک در انتخاب آن توسط دارندگان خودرو مؤثر است اما لزوماً ارزان‌ترین لاستیک ایرانی باکیفیت‌ترین آن نیست. گفتنی است که تنوع محصول، موجب محبوبیت در بین مصرف‌کنندگان و فروشندگان و استقبال آن‌ها از محصولات می‌شود که این مسئله در قیمت آن محصولات نیز تأثیر مستقیم دارد.

در ادامه به دو برند لاستیک ایرانی که می‌توان گفت در صدر جدول بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی قرار دارند، خواهیم پرداخت و بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد. این لاستیک‌ها خصوصاً برای خودروهای ایرانی پرکاربرد، بسیار مناسب و کاربردی هستند. حالا شما اگر در پی شناخت بهترین لاستیک برای پراید یا بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی برای پژو ۴۰۵  و یا بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی برای سمند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

باغستان مهرجویی در سالروز تولدش افتتاح شد

کویر تایر | بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی

کارخانه لاستیک کویر تایر در بیرجند و در سال ۱۳۶۶ شروع به فعالیت کرد که هم‌اکنون می‌توان گفت به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی می‌تواند بیش از ۲۲ درصد لاستیک مورد مصرف در کشور را تولید و تأمین کند. این لاستیک باکیفیت ایرانی با استفاده از مشهورترین و باکیفیت‌ترین برندهای اروپایی و ژاپنی در خط تولید خود که پیشرفته‌ترین و مجهزترین ابزار کنترل کیفیت را دارند، از به‌روزترین تکنولوژی‌های صنعت لاستیک بهره می‌برد.

کویر تایر با خرید تکنولوژی ساخت تایرهای رادیال بلت سیمی و تیوبلس از شرکت ماتادور اسلواکی، توانسته است نام خود را به‌عنوان اولین شرکت تولیدکننده لاستیک ایرانی در زمینه تولید این دو نوع لاستیک ثبت کند.

این شرکت همچنین در این سال‌ها طراحی و تولید تایرهایی با کدهای سرعت V و W برای خودروهای اسپرت و خارجی را با استفاده از تکنولوژی روز را آغاز کرده و هم‌اکنون لاستیک‌هایی با سایز رینگ ۱۶ تا ۱۸ اینچی می‌سازد. کویر تایر با این مختصاتی که گفتیم در کنار لاستیک بارز، تولیدکننده باکیفیت‌ترین لاستیک ایران هستند و بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی را تولید می‌کنند؛ هرچند که لاستیک کویر تایر به توجه به تنوع محصول کمتری که نسبت به لاستیک بارز دارد، در بین صاحبان خودرو و فروشندگان لاستیک نیز از محبوبیت و اقبال کمتری برخوردار است و در نتیجه قیمت کمتری نیز نسبت به لاستیک بارز دارد.

این شرکت، تولیدکننده بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی برای انواع خودروها از جمله خودروهای ایرانی است؛ بنابراین اگر کسی می‌خواهد بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی برای پژو پارس یا بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی برای پژو ۲۰۶ و یا بهترین و نرم‌ترین لاستیک خودرو برای ال ۹۰ است، می‌تواند با بدون دغدغه قیمت و کیفیت، لاستیک کویر را انتخاب کند.

کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی

کویر تایر بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی

لاستیک بارز | یکی از دو تولیدکننده باکیفیت‌ترین لاستیک ایرانی

هرچند کویر تایر جزو قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های لاستیک ایرانی است و در کنار شرکت لاستیک بارز در صدر تولیدکنندگان باکیفیت‌ترین لاستیک ایرانی است، اما لاستیک بارز در میان دارندگان خودرو در ایران، دارای محبوبیت و اقبال بالایی است.

لاستیک بارز که در سال ۱۳۷۲ در کرمان افتتاح شد، فناوری و تکنولوژی ساخت لاستیک را برای شروع کار خود از شرکت دنا یا همان بریجستون سابق خرید و تکنولوژی TRI  روسیه و ماراگون ایتالیا را در ادامه برای ساخت لاستیک‌های رادیال سواری خود وارد کرد. هم‌اکنون نیز این شرکت تمام محصولات خود را با تکنولوژی کنتیننتال آلمان طراحی و تولید می‌کند. لاستیک بارز با داشتن کیفت بالا در محصولات خود، موجب شده است که مصرف‌کننده ایرانی دیگر برای خرید لاستیک باکیفیت و قیمت مناسب سراغ محصولات خارجی نرود و برای خرید اینترنتی لاستیک ایرانی به سراغ فروشگاه اینترنتی رینگو بروند.

لاستیک بارز یکی از دو تولیدکننده باکیفیت‌ترین لاستیک ایرانی

لاستیک بارز به جهت همکاری نزدیک خود با ایران‌خودرو و سایپا برای تأمین لاستیک‌های محصولات این خودروسازان، یک خط تولید با ظرفیت ۵ میلیون حلقه لاستیک در سال افتتاح کرده است. هم‌اکنون این تولیدکننده لاستیک اولین تولیدکننده لاستیک در ایران و صادرکننده لاستیک به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق، پاکستان، ارمنستان و آذربایجان است.

تنوع محصولات لاستیک بارز بسیار زیاد است که این امر باعث شده است که بارز برندی کامل در بازار ایران و بازارهای کشورهای همسایه باشد.

مقایسه لاستیک بارز و کویر تایر، دو تولیدکننده بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی

در مقایسه دو برند تولیدکننده بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی متوجه می‌شویم که هر دو برند از فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنند، اما تنوع محصولات لاستیک بارز بیشتر از محصولات کویر تایر است. اگرچه هر دو شرکت تولیدکننده لاستیک، محصولاتشان مناسب انواع خودروهای سواری ایرانی است، اما لاستیک بارز برای انواع خودروهای سواری خارجی و خودروهای سنگین نیز محصولات باکیفیت  و مناسبی تولید می‌کند. لاستیک بارز ازآنجاکه محبوبیت و اقبال بیشتری نزد صاحبان خودرو دارد، معمولاً قیمت محصولاتش نیز از محصولات کویر تایر بیشتر است.

پر بیننده ترین فیلم های نماوا و فیلیمو کدامند؟

کلام آخر

ما در این مقاله با معرفی لاستیک بارز و کویر تایر به‌عنوان دو تولیدکننده برتر بهترین و نرم‌ترین لاستیک ایرانی، به بررسی تاریخچه، تکنولوژی و محصولات این دو شرکت تولیدکننده لاستیک پرداختیم. در ادامه ضمن مقایسه این تولیدکننده لاستیک باکیفیت ایرانی، نتیجه گرفتیم که باتوجه‌به تنوع محصولات و محبوبیت و اقبال در بین مصرف‌کنندگان و دارندگان خودرو، لاستیک کویر بهترین تولیدکننده لاستیک نسبت به بارز است. امیدواریم از این مقاله و اطلاعات مندرج در آن نهایت بهره را برده باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا