اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران هالیوودبیوگرافی بازیگرانسریال خارجی

ماجرای حواشی و رسوایی امبر هرد و حقایقی که تا به حال درباره‌ی او نمی دانستید!

همسر سابق جانی دپ، امبر هرد با کارنامه درخشان خود یکی از محبوبت ترین و گران‌قیمت‌ترین بازیگران زن هالیوودی است. در ادامه به بیوگرافی امبر هرد خواهیم پرداخت تا با فراز و نشیب‌های زندگی او آشنا شوید. همراه ما بمانید. امبر هرد با ازدواج با جانی دپ هنرپیشه مشهور هالیوود به شهرت رسید و بعد از جدایی با او جنجال آفرینی زیادی کرد. اما در این مقاله قصد داریم در مورد تمام نکات خواندنی زندگی او و همچنین راز استایل او با شما صحبت کنیم.

امبر هرد متولد چند سال سن دارد؟

امبر هرد متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ است و ۳۶ سال سن دارد.

امبر هرد از چه سالی فعالیت میکند؟

امبر هرد از سال ۲۰۰۳ تا اکنون فعالیت میکند.

آیا امبر هرد فرزند دارد؟

بله امبر هرد صاحب فرزندی به نام اوناق پیج هرد است که از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمده است.

خلاصه بیوگرافی امبر هرد

نام اصلیامبر لارا هرد Amber Laura Heard
نام هنریامبر هرد
تاریخ تولد۲۲ آوریل ۱۹۸۶ ‏(۳۶ سال)
محل تولدآستین، تگزاس، ایالات متحده
تحصیلاتدیپلم
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۳–اکنون
همسرجانی دپ (ا. ۲۰۱۵–ج. ۲۰۱۷)
فرزند1 فرزند
قد170 سانتی متر

بیوگرافی امبر هرد

بیوگرافی امبر هرد

در بیوگرافی امبر هرد با نام کامل امبر لارا هرد Amber Laura Heard آمده است:وی متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ بازیگر آمریکایی است.

عکس کودکی امبر هرد و خواهرش
عکس کودکی امبر هرد و خواهرش

در بیوگرافی امبر هرد لازم به ذکر است او تا دیپلم بیشتر درس نخواند تا اینکه بعنوان مدل از موزیک ویدیو فعالیت خود را شروع کرد و حالا بازیگر صاحب نامی شده و از زیباترین چهره های هالیوود می باشد

نوجوانی امبر هرد
نوجوانی امبر هرد

امبر هرد از ترک تحصیل تا مدلینگ

در ادامه بیوگرافی امبر هرد میخوانیم: با تئاتر های مدرسه کاتولیک ها شروع کرد تا اینکه در 16 سالگی بعد از مرگ بهترین دوست اش در تصادف رانندگی قید درس خواندن و مذهب را زد.هرد بعداً خود را ملحد و بی‌دین اعلام کرد

در همان زمان، او شروع به خواندن کتاب‌هایی از نویسندگانی مانند آین رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که باعث زیر سؤال بردن جامعه اطراف خود شد.

در بیوگرافی امبر هرد آمده است: در ۱۷ سالگی، او دیگر احساس راحتی در تگزاس را نداشت و از دبیرستان کاتولیک خود خارج شد تا به نیویورک سیتی منتقل شود.

وی سرانجام از طریق یک دوره تحصیل در خانه دیپلم دریافت کرد. در نیویورک، وی از طریق مدلینگ، معاشش را تأمین کرد، اما خیلی زود به لس آنجلس رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

در بیوگرافی امبر هرد بهتر است بدانید قد او 170 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده امبر هرد

او متولّد آستین، تگزاس است.

در بیوگرافی امبر هرد درباره ی خانواده اش آمده است : مادرش پاتریشیا پیج، یک محقق اینترنتی بود و پدرش دیوید کلینتون هرد، صاحب یک شرکت ساختمانی کوچک است.او یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد.این خانواده در خارج از آستین زندگی می‌کردند.

پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب‌ها سر و کار داشت لذا امبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد.او همچنین در مراسم بالماسکه شرکت می‌کرد.

امبر هرد در کنار مادرش
امبر هرد در کنار مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل امبر هرد

بیشترین جستجوها در بیوگرافی امبر هرد درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

در بیوگرافی امبر هرد بهتر است بدانید او دوجنس‌گرا است،او در سال 2008 وقتی 22 ساله بود با یک عکاس زن بنام تاسیا ون ری (tasya van ree) رابطه عاشقانه را شروع کرد که در نهایت زیاد دوام نیاورد

آیا کیت هرینگتون و حامد بهداد به هم شباهت دارند؟

او به شکل رسمی و عمومی در بیست‌پنجمین رویداد سالانه اتحاد همجنس‌گرایان علیه افترا در سال ۲۰۱۰ شرکت جست. اَمبر هرد اظهار داشت که؛ من خودم را به جنبش یا فرد خاصی نمی‌چسبانم، من با مردان و در حال‌حاضر یک زن، روابط موفقی داشته‌ام. او ادامه می‌دهد که من عاشق کسی می‌شوم که بخواهم عاشقش شوم. چنین شخصی‌ست که اهمیت دارد هنگامی که از تصمیمش برای بیرون‌آمدن در چنین رویدادی سؤال گردید پاسخ گفت که؛ وقتی به نقش خودم در رسانه نگاه می‌کنم، ناخواسته یک سؤال مهم را همیشه از خودم می‌پرسم که آیا من نقشی در این معضل دارم؟ و من فکر می‌کنم خیل عظیمی از افراد سخت‌کوش، مالیات‌دهندگان آمریکایی از حقوق خود محروم شده و برابری‌شان سلب می‌گردد، آنجاست که باید از خودتان بپرسید که چه عواملی مسبب چنین همه‌گیری محسوب می‌شوند

در سال ۲۰۰۹ هرد به جرم اعمال خشونت در واشینگتن بازداشت‌شد. گفته شده که وی باعث چنگ‌انداختن و مصدوم نمودن بازوی تاسیا ون ری گردیده‌است. در نهایت ماجرا، هیچ اتهامی علیه او وارد نشد و پلیس پس از درخواست به شکل قانونی سوابق دستگیری را در سال ۲۰۱۱ حذف کرد هر چند، دادگاه شهرستان کینگ، واشینگتن سوابق در رابطه با این خشونت را حفظ نموده‌است.

تاسیا ون ری و آمبر هرد

امبر هرد از ازدواج تا طلاق با جانی دپ

در بیوگرافی امبر هرد آمده است: او سال ۲۰۱۲ با جانی دپ در فیلم خاطرات روزانه رام آشنا شد

در شروع ملاقات های این دو نفر با هم جانی دپ برای نشان دادن احساس اش به امبر هرد، یک اسب به او هدیه داد!

جانی دپ به فاصله چند ماه با پیپل گفت و گو کرد و گفت قصد دارد همه سال های بعدی زندگی شان را نیز در کنار امبر سپری کند. او برای اولین بار از حلقه نامزدی اش رونمایی کرد و نشان داد رابطه اش با هرد در وضعیتی کاملا جدی قرار دارد. او دو فرزند نامشروع خود را نیز مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد که قصد دارد در کنار امبر، زندگی خانوادگی شلوغ تری داشته باشد.

این دو، یک سال پس از آشنایی هم خانه شدند و با اینکه جانی دپ هیچ اعتقادی به زندگی مشترک نداشت و بارها در گفتگوهایش اعلام کرده بود با هیچ زنی زندگی زناشویی رسمی را تجربه نخواهد کرد اما در 4فوریه سال 2015 با امبر هرد پیمان ازدواج بست.

جانی دپ کسی بود که می‌توان گفت امبر هرد در کنار او معروف‌تر از همیشه شد. با وجود اینکه امبر همیشه از عدم توجه خود به جانی دپ در طول سال‌های اولیه رابطه خود با او خبر می دهد اما می‌توان تصور کرد که بعید است بازیگری این موقعیت را از دست بدهد. انها به مدت سه سال با هم رابطه داشتند. امبر هرد که سابقاً به جانی دپ بی‌توجه بود، نام خانوادگی هرد دپ را برای خود از آن پس برگزید.

امبر هرد و جانی دپ

حواشی اخیر طلاق امبر هرد از جانی دپ

در ادامه بیوگرافی امبر هرد میرسیم به طلاق جنجالی او از جانی دپ. جانی دپ، هنرپیشه آمریکایی این روز‌ها در دادگاه حاضر شده بود تا در پرونده اعاده حیثیت خود علیه امبر هرد شهادت دهد و اخیرا امبر هم در این دادگاه سخنرانی کرده است. دپ با ارائه شواهد به دادگاه گفت شش سال است به خاطر اعمال هرد آزار دیده. وی اضافه کرد که زندگی حرفه‌ای او به همین دلیل نابود شده است.

در پاسخ‌های بلند و پر پیچ و خم، جانی دپ حمله به امبر هرد را به طور کامل رد کرد و پیام‌های ناشایستی که برای او فرستاده بود (که بعضی از ادعا‌های هرد بر اساس این پیام‌هاست.) را به نحوه صحبت کردن Hunter S. Thompson، دوستش و نویسنده مشهور آمریکایی مربوط دانست.

ماجرای کشف حجاب ستاره اسکندری در ترکیه چه بود؟

دپ مدعی است که هرد، از سال ۲۰۱۵ که با هم ازدواج کردند، از همسری مهربان به زنی که مدام به او بد و بیراه می‌گفت و حمله می‌کرد، تغییر کرد. همین سبب شد او خیلی وقت‌ها در اتاق‌های دیگر، مثل دستشویی خودش را حبس کند تا از دست هرد در امان باشد.

امبر هرد و جانی دپ

اما این زوج که زمانی در کنار یکدیگر شاد بودند، چگونه به این نقطه رسیدند؟در بیوگرافی امبر هرد بیاید نگاهی داشته باشیم به گذشته پرماجرای دپ و هرد.

  • ۲۰۰۹، جانی دپ و امبر هرد سر فیلمبرداری The Rum Diary با هم ملاقات می‌کنند

دپ و هرد در فیلم The Rum Diary آشنا شدند. این فیلم سینمایی بر اساس کتابی با همین نام نوشته Hunter S. Thompson است. این فیلم که در آن کاراکتر‌های جانی دپ و امبر هرد وارد رابطه‌ای عاطفی می‌شوند، در گیشه عملکرد ناامید کننده‌ای داشت.

  • ۲۰۱۲، جانی دپ و امبر هرد وارد رابطه می‌شوند

بعد از جدایی جانی دپ از پارتنرش هرد و دپ وارد رابطه می‌شوند. در دادگاه اینطور عنوان شد که رابطه آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۱ و اوایل ۲۰۱۲ شکل گرفت.

  • ۲۰۱۳، زمانی که هرد ادعا می‌کند برای اولین بار مورد آزار جسمی قرار گرفت

در سال ۲۰۱۳ این زوج با یکدیگر دعوا می‌کنند که هرد مدعی است در همین دعوا دپ برای اولین بار او را می‌زند. بر اساس گفته‌های هرد این اتفاق زمانی افتاد که هرد خالکوبی جانی دپ تحت عنوان «Wino Forever» را مسخره کرد. این خالکوبی در گذشته «Winona Forever» بود. یادگاری از رابطه دپ با وینونا رایدر، بازیگر آمریکایی.

دپ این ادعا را رد کرد: «هرگز همچین اتفاقی نیفتاد. چرا باید به خاطر اینکه کسی خالکوبی روی بدنم را مسخره کرده انقدر خشمگین شوم؟ این ادعا هرگز با عقلم جور در نمی‌آمد.»

  • ۲۰۱۴، جانی دپ و امبر هرد نامزد می‌کنند

پاپاراتزی‌ها امبر هرد را بیرون از خانه‌اش با حلقه نامزدی دیدند. این مسئله سوالاتی راجع به نوع رابطه دپ و هرد مطرح کرد. جانی دپ پس از مدتی در مصاحبه‌ای با دیلی میل رابطه‌اش با هرد را عمومی کرد. او از برنامه‌هایش برای ازدواج و اینکه حلقه‌اش شبیه حلقه دخترهاست گفت: «مشخص است که نامزد هستیم، نه؟ آنچنان بی سر و صدا نبودیم.»

نامزدی جانی دپ و امبر هرد
نامزدی جانی دپ و امبر هرد
  • ۲۰۱۴، هرد ادعا می‌کند در هواپیمای شخصی آن‌ها آزار جسمی صورت می‌گیرد

هرد مدعی است که دپ در سال ۲۰۱۴ و در هواپیمای شخصی آن‌ها در مسیر بوستن به لس آنجلس او را آزار داده. هرد می‌گوید جانی دپ به دلیل استفاده از الکل و مواد مخدر بدمست بود. دپ این ادعا‌ها را رد کرد. او گفت قبل از پرواز تنها دو قرص همراه با یک گلاس شامپاین خورده بود.

حلقه ازدواج آمبر هرد
حلقه ازدواج امبر هرد
  • ۲۰۱۵، جانی دپ و امبر هرد ازدواج می‌کنند

در مراسمی خصوصی در خانه‌اشان واقع در لس آنجلس این دو بازیگر با یکدیگر ازدواج می‌کنند. ازدواجی که مجله People آن را گزارش می‌کند.

  • ۲۰۱۵، جانی دپ و هرد پس از شکستن قوانین واردات استرالیا ویدیوی عذرخواهی منتشر می‌کنند

در سال ۲۰۱۵ اَمبر هرد به استرالیا رفت تا همسرش را که بر پروژه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» فعالیت می‌کرد، ملاقات کند. او دو سگ یورکشایر تریر نیز به همراه داشت. طبق قوانین استرالیا ورود حیوانات به این کشور مقررات سفت و سختی دارد. مقامات کشور خواستار قرنطینه اجباری این حیوانات بودند که دلیلش طبیعت خاص این قاره بود. اَمبر به همراه داشتن این سگ‌ها را تکذیب کرد و آن‌ها را قرنطینه نکرد؛ اما تصاویر سگ‌های او در صفحات اجتماعی و اینستاگرام دیده شد. طبق قوانین استرالیا این بازیگر باید ۱ میلیون دلار پرداخت می‌کرد و تا ده سال به زندان می‌رفت. البته همسرش از او حمایت کرد.

ماجرای عکس پخش شده تینا آخوندتبار و حامد کمیلی چیست؟

پس از سر و صدای زیاد هرد و دپ ویدیویی منتشر کردند و در آن ابراز ندامت کردند.

در این ویدیو جدی جانی دپ و امبر هرد پذیرفتند که استرالیا قوانین سختی برای واردات دارد و گفتند که به آن احترام می‌گذارند چرا که برای حفظ اکوسیستم خاص کشور است. هرد اضافه کرد: «ببخشید که مدارک پیستول و بو را به موقع آماده نکردیم، ایمن نگه داشتن استرالیا مهم است.» بیوگرافی امبر هرد

امبر هرد و سگ‌هایش در استرالیا
امبر هرد و سگ‌هایش در استرالیا
  • ۲۰۱۵، جانی دپ مدعی است که انگشتش در دعوایی با امبر هرد قطع می‌شود
قطع شدن انگشت جانی دپ
قطع شدن انگشت جانی دپ

دپ مدعی است که در استرالیا بعد از اینکه وکلای او از هرد خواستند تا عهدنامه قبل از ازدواج را امضا کند، هرد خشمگین شد. دپ می‌گوید در این دعوا بخشی از انگشت وسط او قطع شد، چون هرد بطری وودکا را به سمت او پرت کرد. او می‌گوید در آن زمان راجع به این موضوع به کادر درمان دروغ گفت تا از هرد محافظت کند.

  • ۲۰۱۶، جدل راجع به مدفوع روی تخت

در دادگاه دپ راجع به آخرین دعوا بین این زوج صحبت کرد. دپ مدعی است هرد مدفوع خود را به طرفی از تختشان که جانی دپ در آن می‌خوابد مالید. جانی دپ می‌گوید هرد اصرار داشت این کار را گردن سگ‌ها بیاندازد.

طبق گفته‌های دپ این جدل چنان اوجی گرفت که هرد به دوستانش زنگ زد و تظاهر کرد که جانی دپ دارد او را کتک می‌زند. خیلی زود پس از این اتفاق هرد تلاش کرد حکم ممنوعیت بگیرد و با زخم‌هایی روی صورتش دیده شد.

دپ در دادگاه شهادت داد که هرد پشت تلفن به دوستانش می‌گفت: «منو نزن جانی!» با اینکه او اصلاً کنار هرد نایستاده بود.

  • ۲۰۱۶، هرد به دلیل آزار درخواست طلاق می‌دهد

تا زمانی که همسر سابق جانی دپ تصویری از صورت کبود خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکرده بود کسی دپ را به عنوان شوهر سنگ دل که می‌توانست دست روی زیباترین زن جهان بردارد، نمی‌شناخت. در سال ۲۰۱۶ هرد درخواست طلاق خود را اعلام و دلیل آن را آزار فیزیکی عنوان می‌کند. آزار فیزیکی که معمولاً وقتی دپ از الکل و مواد مخدر استفاده می‌کرد رخ می‌داد. هرد واقعه خاصی را عنوان کرد که در آن دپ با پرت کردن تلفن همراه به صورت او، صورتش را کبود کرد. این واقعه توسط پلیس لس آنجلس مورد بررسی قرار گرفته بود و طبق گفته‌های آن‌ها هیچ جرمی اتفاق نیفتاده بود.

سخنگوی جانی دپ گفت هرد در تلاش است قبل از جدایی با ادعای دروغین آزار به معامله مالی موردنظر خود برسد.

تصاویر کتک خورده آمبر هرد
تصاویر کتک خورده امبر هرد
  • ۲۰۱۷، توافق ۷ میلیونی طلاق نهایی می‌شود

در ورقه استشهاد در سال ۲۰۱۷، هرد درخواستش برای حکم ممنوعیت و نفقه را پس گرفت.

هرد ادعا می‌کند که ۷ میلیون دلار به دست آمده را به خیریه بخشید.

بعد از ماجراهای پیش آمده درباره خشونت جانی دپ در برابر همسرش امبر هرد، دو همسر سابق وی و دخترش از او دفاع کردند.

همچنین افراد سرشناس دیگری مانند پل بتانی، میکی رورک و .. نیز از او دفاع کردند و او را مردی آرام دانستند.

  • ۲۰۱۷، طلاق پایان یافت
پژمان بازغی پرسپولیسی است یا استقلالی ؟

نزدیک به یک سال پس از درخواست هرد طلاق در سال ۲۰۱۷ قطعی شد. دپ املاکش (از جمله جزیره خصوصی‌اش در باهاما) را نگه داشت و هرد سگ‌هایش را که تلاش کرد غیر قانونی به استرالیا وارد کند.

هر دو طرف قراردادی امضا کردند که طبق آن نمی‌توانند از ازدواج یا پروسه طلاقشان بدگویی کنند.

  • ۲۰۱۸، هرد آپ-ادی برای واشینگتن پست می‌نویسد

هرد آپ-ادی برای واشینگتن پست می‌نویسد که به خاطر همین آپ-اد از او شکایت می‌کنند. در این نوشته او راجع به رفتار با کسانی که مورد خشونت خانگی قرار گرفتند می‌نویسد: «من چهره‌ای عمومی که نماینده خشونت خانگی است هستم و خشم فرهنگ ما را وقتی زنی صحبت می‌کند را به خوبی حس کردم.»

ازدواج امبر هرد با ایلان ماسک میلیاردر مشهور

بعد از جدایی بزرگ امبر هرد، سال ۲۰۱۷ او زندگی خودش را مملو از آرامش دانست. این در حالی بود که عکاسان، عکس‌هایی از او در کنار میلیاردر مشهور ایلان ماسک منتشر کردند. گمانه‌زنی‌هایی بر این اساس که امبر هرد هم زمان با جانی دپ رابطه عاشقانه‌ای با ایلان ماسک داشت، مطرح شد. ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ بود که این دو به طور رسمی ازدواج خود را تائید کردن اما این رابطه امبر هرد نیز دیری به طول نینجامید و پایان ۲۰۱۷ با جدایی این دو زوج همراه شد.

امبر هرد و ایلان ماسک
امبر هرد و ایلان ماسک

پرونده ی طلاق امبر هرد از جانی دپ دوباره باز میشود

شکایت جانی دپ از هرد که امروز در جریان است در واقع از سال ۲۰۱۹ شروع شد. دپ مدعی است که هرد به دروغ داستان‌سرایی می‌کند تا اذهان عمومی نسبت به خودش را مثبت کند. در این شکایت همینطور عنوان شده که هرد خود یک آزارگر است.

در ادعای متقابل از طرف امبر هرد با این تلاش که شکایت دپ بررسی نشود، هرد زخم‌های روی دستان و پاهایش را وقتی دپ او را روی شیشه شکسته می‌کشید توصیف کرد.

  • ۲۰۲۰، صدای ضبط شده هرد که در آن به حمله کردن به دپ اعتراف می‌کند، رو می‌شود

در ۲۰۲۰ دیلی میل صدا‌های ضبط شده منتشر می‌کند که در آن امبر هرد به زدن جانی دپ اعتراف کرده و این دو راجع به خشونت در رابطه‌شان صحبت می‌کنند.

هرد در این فایل‌ها می‌گوید: «ببخشید که نزدم… که خوب با کف دستم چک نزدم تو صورتت، ولی من داشتم چک می‌زدم، مشت نمی‌زدم. عزیزم، کسی به تو مشت نزده.»

او ادامه می‌دهد: «نمی‌دونم حالت دستم چطوری بود، ولی تو حالت خوبه، من بهت آسیب نزدم، بهت مشت نزدم، داشتم همینجوری می‌زدمت.»

دپ در جواب می‌گوید: «من دیشب اون جا رو ترک کردم. واقعاً به خاطر اینکه دیگه نمی‌تونم حتی با ایده فیزیکی‌تر شدن دعواهامون کنار بیام، اینکه بیشتر فیزیکی با هم درگیر شیم. چون اگه ادامه می‌دادیم خیلی افتضاح می‌شد. عزیزم بهت یه بار گفتم. من دارم از ترس سکته می‌کنم ما شبیه یه صحنه جنایی بشیم.»

هرد پاسخ داد: «نمی‌تونم بهت قول بدم که دیگه فیزیکی برخورد نمی‌کنم. خدایا من گاهی انقدر عصبانی می‌شم که اصلاً کنترلم رو از دست می‌دم.»

  • جولای تا نوامبر ۲۰۲۰، دپ علیه نیوز بریتانیا

در بریتانیا دادگاهی شکل گرفت که در آن دپ مدعی بود که توسط روزنامه The Sun بدنام شده است. این روزنامه او را به دلیل مسئله‌اش با هرد یک «همسر آزار» (Wife beater) معرفی کرد. دپ از دن ووتن که در The Sun سردبیر است و نیوز بریتانیا شکایت کرد.

در این دادگاه دپ از سمت همسر سابقش شهادت‌های مثبت به دست آورد و ادعا کرد که هرد مدفوعش را روی تختشان گذاشت و همینطور حین ازدواج با جیمز فرانکو و ایلان ماسک به جانی دپ خیانت کرد.

معرفی فیلم بی‌مصرف‌ها ۴ (Expend4bles)

پس از سه هفته قاضی پرونده گفت توصیف ووتن از اتفاقات درست بودند.

  • نوامبر ۲۰۲۰، جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts اخراج می‌شود

دپ در این اسپین آف از سری فیلم‌های هری پاتر نقش ویلن داستان، یعنی گریندل‌والد را بازی می‌کرد. او پس از تصمیم دادگاه علیه او در بریتانیا نقشش را از دست داد و کمپانی برادران وارنر او را اخراج کرد.

این هنرپیشه در بیانیه‌ای در پیج شخصی اینستاگرام خود نوشت: «می‌خواهم همه بدانید که کمپانی برادران وارنر از من خواست تا از نقش گریندل‌والد در Fantastic Beasts استعفا دهم. من به این خواسته احترام گذاشتم و پذیرفتم. دلم می‌خواهد این را بگویم. تصمیم سورئال دادگاه در بریتانیا تلاش من برای رسیدن و گفتن حقیقت را متوقف نمی‌کند. من درخواست استیناف خواهم داد.»

دپ اضافه کرد: «عزم من راسخ می‌ماند و قصد دارم ثابت کنم که این ادعا‌ها علیه من حقیقت ندارند. زندگی شخصی و هنری من به خاطر این لحظات خدشه دار نمی‌شوند.»

درخواست استیناف دپ در انتهای همان ماه رد شد.

شما در حال مطالعه بیوگرافی امبر هرد در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

  • آپریل ۲۰۲۲، دادگاه دپ و هرد در ویرجینیا آغاز می‌شود

این دادگاه ما را به امروز می‌رساند، در حالی که دادگاه هنوز در جریال است. چه کسی می‌داند نتیجه چه خواهد بود؟

  • جانی دپ دادگاه را برد | امبر هرد ۱۵ میلیون دلار جریمه شد

تمام اعضای هئیت منصفه به صورت متفق القول اعلام کردند تمامی اتهام‌های که امبر هرد به جانی دپ در نشریه واشینگتن پست زده است دروغ و غلط هستند.

در حکم صادر شده امبر هرد محکوم به پرداخت دو خسارت ۱۰ و ۵ میلیون دلاری شده است و این جانی دپ بوده است که قربانی خشونت خانگی شده است.

پیروزی جانی دپ در دادگاه آمریکا
پیروزی جانی دپ در دادگاه آمریکا

اظهار نظر جانی دپ و امبر هرد در مورد حکم دادگاه

در عصر روز اعلام رأی دادگاه، بسیاری از حاضران در کنسرت بلند شده و دقایقی برای دپ دست زدند.

جانی دپ در واکنش به رأی دادگاه که عمدتاً به نفع وی بود بیانیه ای منتشر کرده و گفت: «هیئت منصفه زندگی ام را به من برگرداندند. واقعاً مرا شرمنده کردند. حقیقت هیچگاه از بین نمی رود. امیدوارم که تلاش من برای افشای حقیقت به دیگران کمک کرده باشد، مردان و زنان، کسانی که خود را در جایگاه من یافته اند و اینکه کسانی که آن ها را پشتیبانی می کنند هرگز تسلیم نشوند».

در نهایت قاضی مقدار خسارات تعیین شده توسط هیئت منصفه را به ۳۵۰,۰۰۰ دلار که بالاترین مقدار خسارت افترا در ویرجینیا بود کاهش داد. بدین ترتیب مقدار تمام خسارتی که جانی دپ از امبر هرد خواهد گرفت به ۱۰.۴ میلیون دلار می رسد و خانم هرد هیچ خسارتی از دپ دریافت نخواهد کرد.

هرد که در تمام مدت اعلام رأی دادگاه ساکت بود در بیانیه ای گفت که قلبش شکسته است و مدعی شد هیئت منصفه مدارکی که از او حمایت می کرد را نادیده گرفته اند.

دادگاه جانی دپ

فرزند امبر هرد

یکی از نکات جنجالی بیوگرافی امبر هرد ماجرای فرزند اوست. امر هرد بازیگر ۳۵ ساله و همسر سابق جانی دپ، عکسی از خود درحالی که یک نوزاد دختر را در آغوش دارد را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. وی با یک پیام نسبتا طولانی در کنار عکس اظهار داشت که با توجه به شرایط خودش، می خواست صاحب فرزند شود.

بسیار هیجان زده هستم تا این خبر را با شما به اشتراک بگذارم. چهار سال پیش، تصمیم گرفتم بچه دار شوم، می خواستم این کار را طبق شرایط خودم انجام دهم.

من حالا بسیار قدردانم، چراکه برای ما زنان تغییر بزرگی است که به یکی از اساسی ترین بخش های سرنوشتمان به این شکل فکر کنیم. امیدوارم به نقطه ای برسیم که نخواستن حلقه ولی داشتن گهواره بچه، عادی شده باشد.”

بخشی از من می خواست تایید کند که زندگی شخصی من به هیچ کسی ارتباطی ندارد. همچنین متوجه شدم که ماهیت شغل من به نحوی است که مرا وادار می کند کنترل این امر را در دست بگیرم. دخترم در ۸ام آوریل سال ۲۰۲۱ به دنیا آمد. نام او “اونا پیج هرد” است. او شروع باقی زندگی من است.

“اونا” نامی دخترانه و اصالتا ایرلندی و به معنی “بره” است. نام وسط او “پیج” نیز از نام مادر فقید امبر به نام پیج هرد برگرفته شده که در ماه مه ۲۰۲۰ فوت کرد.

سیر تا پیاز زندگی عزت الله مهرآوران و علت فوت او

امبر هرد از فرزندش رونمایی کرد

رحم اجاره ای امبر هرد برای بچه دار شدن

در بیوگرافی امبر هرد طبق گفته یکی از منابع نزدیک به امبر هرد، این بازیگر پس از اینکه پزشک به او گفت هرگز نمی تواند بچه ای باردار شود، از طریق رحم جانشین صاحب فرزند شده است.

وی همچنین توضیح داد که برای امبر بسیار مهم بود که در مورد تولد فرزندش کاملا به صورت شفاف و واضح آن را بیان کند: “مهمترین چیز برای امر این بود که در مورد تولد اونا بسیار شفاف صحبت کند.”

امبر هرد و فرزندش

بسیاری از زنان احساس می کنند نمی توانند در مورد ناباروری خود صحبت کنند، نگرانند و خجالت می کشند. امبر می خواست با شفاف صحبت کردن در مورد این موضوع، به آنها احساس حمایت شدن بدهد و متوجه شد که روش های مختلفی برای داشتن بچه وجود دارد حتی اگر کسی دچار مشکلات ناباروری باشد

همچنین در بیوگرافی امبر هرد یکی از آشنایان امبر گفته است، امبر می خواست از زنی که فرزندش را باردار بود و به وی اجازه داد تا او به هدفش یعنی مادر شدن برسد، تشکر کند: “اونا خارق العاده است و امبر شیفته و مسحور اوست. او همیشه می دانست که می خواهد مادر شود و این بزرگترین آرزوی او بود که واقعیت پیدا کرد. وی همچنین از زن فوق العاده ای که به وی برای به دنیا آوردن اونا کمک کرد، بسیار سپاسگزار است.”

گرچه امبر تازه خبر بچه دار شدنش را اعلام کرد، ولی وی در ۹ام آوریل سال ۲۰۲۱ و یک روز پس از تولد کودک، ویدیویی در اینستاگرام گذاشته بود که در آن از همه کسانی که برای او آرزوهای خوب دارند تشکر کرده و گفته بود: “من فقط می خواهم از همه حامیانم در اینترنت و همچنین هوادارانم تشکر کنم.”

تصاویر امبر هرد و دخترش در جشن یک سالگی
تصاویر امبر هرد و دخترش در جشن یک سالگی

علایق و حقایقی درباره امبر هرد

در ادامه بیوگرافی امبر هرد مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

  • در جوانی کاتولیک (مسیحی) بود اما الان بی دین است
  • در کنار انگلیسی به زبان اسپانیایی نیز تسلط دارد
  • او یک بار به عنوان زیباترین ستاره جوان سینما انتخاب شده است.
  • سال 2008 در لیست 21 از 100 زن زیبای جهان قرار گرفت
  • او 170 سانتی متر قد و 62 کیلوگرم وز دارد
  • در اوقات فراغت، گلف، شنا و اسب سواری می کند
  • عاشق کلکسون اتوموبیل های کلاسیک است
  • اَمبر در مصاحبه‌ای مربوط به سال ۲۰۰۸ میلادی اظهار داشت که ندانم‌گرا است.
  • او همچنین به زبان اشاره آمریکایی تسلط کامل دارد.
  • در سال ۲۰۱۴، اَمبر یکی از قربانیان پرونده و ماجرای افشای آی‌کلاد از چهره‌های سرشناس بود که در آن، تصاویر برهنه وی بدون رضایت هک و توزیع شد.
  • او در جایی بزرگ شد که اسلحه‌های زیادی وجود داشت، و یک مگنوم کالیبر ۳۵۷ (صدم) دارد.
  • به عنوان طرفدار اتومبیل‌های قوی (عضلانی)، او اتومبیل فورد موستانگ مدل ۱۹۶۸ را می راند.
معرفی فیلم خانواده فیبلمن؛ داستان زندگی خصوصی آقای کارگردان

تتوی کمر امبر هرد

امبر هرد دو تتو در کمر خود دارد، که به گفته خود او یکی از آن‌ها شعری از عمر خیام است، در حالی که در منابع رسمی شعری با این مزمون از خیام وجود ندارد. در هر صورت متن شعر فارسی خالکوبی شده بر کمر امبر هرد به این شرح است:

ای شیرین نفس کوچک بیهوده غبار گلرنگ
مرگ در پی توبه هولناکی دوان است

ببین چگونه پوشش گل سرخ ره سیدره
یک لحظه می‌بوید و به یک وزش ؟؟؟

تتوی کمر امبر هرد

امبر هرد زیباترین زن دنیا

در بیوگرافی امبر هرد شاید برای شما جالب باشد بدانید که این انتخاب بر چه اساس انجام شد. هر شخص، نقشه کشی صورت مخصوص به خود را دارد، در برخی از افراد اندازه و ابعاد این نقشه‌ها به یک نسبت طلایی ختم می‌شود که زیباترین صورت در چشم اکثریت مردم را به وجود می‌آورد. امبر هرد با ۹۲٫۸۵ درصد تطبیق با معیار نسبت طلایی در سال ۲۰۱۵، یکی از ایدئال‌ترین و نزدیک‌ترین نسبت به نسبت طلایی را داشت.

در سال ۲۰۱۵، زمانی که پزشک جراح جولیا دی سیلوا تشخیص داد او زیباترین زن جهان می‌تواند باشد

او در مصاحبه با مجله Woman’s Health اعلام کرد که دلیل زیبایی چهره خود را صورتی با پوست صاف، یکدست، شفاف و همچنین بدون چروک به علت ورزش‌های مداوم و همچنین برنامه‌ریزی روزانه ورزشی در باشگاه می‌داند. او به زندگی شخصی خود اهمیت فراوانی میدهد و علاقه زیادی هم به وسایل آرایشی بهداشتی از خود نشان داده است. ساده‌ترین دلیل برای اهمیت دادن او به سلامتی در زندگی استفاده او از غذاهای ارگانیک است.

به گفته خودش، اغلب ساعت روز پوستش مرطوب است، مخصوصاً زمانی که قرار است فیلم‌برداری شود و انواع مختلف گریم روی صورتش بنشیند. همچنین او از وسایل آرایشی با عصاره‌های طبیعی و فرمولاسیون دست‌ساز از مواد طبیعی برای استراحت دادن به پوست خود کمک می‌گیرد.

فعالیت های اجتماعی امبر هرد

در بیوگرافی امبر هرد بهتر است بدانید در فعالیت‌های اجتماعی برای مواردی همچون حقوق دگرباشان جنسی از جمله حقوق دگرباشان در کشورهای گوناگون مشارکت دارد و طرفدار اسکان بشریت است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل، هنر بهشت و عفو بین‌الملل می‌باشد.

امبر هرد در کمپ آوارگان سوری در لبنان
امبر هرد در کمپ آوارگان سوری در لبنان

راز تناسب اندام امبر هرد چیست؟

هرد یک رژیم غذایی مناسب و سالم را دنبال می‌کند؛ همچنین همیشه سعی می‌کند تا غذاهای فرآوری شده را میل نکند. تناسب اندام او تنها به خاطر رژیم غذایی وی نیست، بلکه به صورت منظم و روزانه ورزش می‌کند.

شروع فعالیت هنری امبر هرد

او اولین بار در سال ۲۰۰۴ در فیلم سینمایی «چراغ های خاموش جمعه شب» که یک درام ورزشی بود، حضور پیدا کرد.

پس از آن امبر هرد به بازی در نقش‌های کوچکی در فیلم‌های سرزمین شمالی و آلفا داگ پرداخت که شهرت زیادی برای او نداشتند.

نقش اصلی امبر هرد

در سال ۲۰۰۶ او اولین نقش اصلی خود را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (All the Boys Love Mandy Lane) پشت سر گذاشت و پس از آن تحت عنوان مدل و بازیگر هالیود بر سر زبان‌ها افتاد.

شوک بزرگ ماجرای پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

این فیلم یکی دیگر از فیلم های ترسناک با رتبه بندی بسیار پایین بوده که با بودجه خیلی کم در سال 2006 ساخته شده است. البته امبر با بازیگری در این فیلم ضرری نکرده. ویتنی ایبل و میشل ولچ هم از سایر بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم در مورد گروهی دانش آموز دبیرستانی است که در حال گذراندن تعطیلات آخر هفته شان هستند تا اینکه غریبه ای زیبا به نام مندی لین ظاهر می شود. البته این آخر هفته با وجود قاتلی بی رحم به همه زهر مار می شود.

امبر هرد در فیلم همه پسرها مندی لین را دوست دارند
امبر هرد در فیلم همه پسرها مندی لین را دوست دارند

وی در سال 2008 توانست برای بازی در فیلم Pineapple Express، جایزه بهترین بازیگر جوان هالیوود را از آن خود کند

دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هرگز و پاین‌اپل اکسپرس حاصل شد.

عقب نشینی هرگز (Never Back Down) یکی از بهترین فیلم های قدیمی در بیوگرافی امبر هرد شناخته شده. این فیلم در مورد هنرهای ورزشی است و داستان از این قرار است که یک دانش آموز تازه وارد به نام جیک تیلور تازه متوجه می شود که کل مدرسه اش درگیر مبارزات ورزشی است. جیک خیلی زود گیر یکی از قلدرهای مدرسه می افتد و چون فنون مبارزه بلد نیست مسخره می شود. از این جای کار به بعد او تصمیم می گیرد فنون ورزشی MMA را یاد بگیرد تا از بقیه کم نیاورد. امبر هرد در این فیلم نقش بجا میلر را بازی می کند. دختری که جیک او را دوست دارد. نقش بجا و حمایت هایش در این فیلم خیلی کلیدی است که اگر او نبود، جیک هیچ وقت نمی توانست به تورنمنت پایانی برسد و رایان را شکست دهد. امبر در این فیلم خیلی خوب هنرنمایی می کند. به جا مهربان و به جا سخت گیر! شاید این فیلم بدون بازی او در این نقش تا این حد موفق نمی شد.

امبر هرد در فیلم سینمایی عقب نشینی هرگز
امبر هرد در فیلم سینمایی عقب نشینی هرگز

او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز جوان هالیوود دریافت کرده‌است. حضور او در فیلم‌هایی مانند خبرچینان، ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزها توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد.

در بیوگرافی امبر هرد از بهترین فیلم های امبر هرد که در ژانر ترس و وحشت ساخته شده می توان به فیلم نگهبان (The Ward)جان کارپنتر اشاره کرد. این فیلم به کارگردانی یکی از سرشناس ترین چهره های هالیوود، جان کارپنتر بوده و ستارگانی مانند امبر هرد، مامی گامر، لیندزیفونیکا و جرد هریس در آن هنرنمایی می کنند. این فیلم ژانر وحشت روان شناختی که در سال 2010 فیلم برداری شده در مورد زن جوانی است به نام کریستین که به دلیل آتش گرفتن خانه اش در سال 1966 بستری می شود. نقش این زن را امبر هرد بازی می کند. روح زنی با مشکل روانی که قبلا در آن خانه زندگی می کرده او را تسخیر می کند. و داستان از همین جاست که جذاب می شود.

امبر هرد در فیلم نگهبان
امبر هرد در فیلم نگهبان

او در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج همبازی بود.

در بیوگرافی امبر هرد از جمله بهتری فیلم هایی که امبر هرد در آن هنرنمایی کرده می توان به فیلم خاطرات روزانه رام (The Rum Diary)در سال 2011 اشاره کرد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام به قلم هانتر تامپسون ساخته شده است. امبر هرد در این فیلم نقش چنالوت را بازی می کند. آن هم در کنار همسر سابقش جانی دپ در نقش پائول کامپ! ریچارد جنکینز، جیوانی ریبیسی و آرون اچهارت هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم درام کمدی در مورد نویسنده ای است که به عنوان روزنامه نگار آزاد در یکی از نشریات پورتوریکو مشغول به کار می شود. در عین حال او تلاش می کند تا به فرهنگ مردم این کشور عادت کند و همین عادت کردن تجربه های جدیدی برایش رقم می زند.امبر هرد برای بازی در این فیلم برندهٔ جایزهٔ ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد.

شباهت عجیب و غریب بنیسیو دل تورو و بهروز وثوقی
امبر هرد در فیلم سینمایی خاطرات عجیب و غریب
امبر هرد در فیلم سینمایی خاطرات روزانه رام

در بیوگرافی امبر هرد فیلم توهم و یا پارانوئیا را می توان در لیست بهترین فیلم های امبر هرد قرار داد. توهم در سال 2013 ساخته شده و فیلمی هیجانی بر پایه رمانی به همین نام است. ستارگان زن و مرد بسیاری در این فیلم بازی می کنند از لیام همثورث گرفته تا گری اولدمن، هریسون فورد و البته ستاره متن امروز امبر هرد. داستان فیلم در مورد کارمند تازه کاری است که باید جاسوسی رییس قدیمی اش را بکند و در ازای اآن 1 میلیارد دلار دستمزد بگیرد. امبر هرد در این فیلم نقش اما جنینگ را بازی می کند.

در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد.

فیلم سه روز برای کشتن در سال 2014 ساخته شده و ستارگانی مانند کوین کاستنر، هیلی استندفیلد، کانی نیلسون و امبر هرد در آن بازی می کنند. این فیلم در مورد یک افسر FBI در حال مرگ است که سعی دارد در روزهای آخر عمرش با دخترش ارتباط داشته باشد. در عین حال به او دارویی آزمایشی پیشنهاد می شود که می تواند جانش را نجات دهد. اما این افسر یک کار دیگر برای انجام دادن دارد. اگر طرفدار فیلم های اکشن هستید حتما این فیلم را ببینید.

امبرهرد در فیلم سینمایی سه روز برای کشتن
امبرهرد در فیلم سینمایی سه روز برای کشتن

در بیوگرافی امبر هرد او همچنین در فیلم‌های لیگ عدالت (۲۰۱۷) از زک اسنایدر، و آکوامن (۲۰۱۸) از جیمز وان نقش شخصیت ابرقهرمان مرا را ایفا کرده‌است.

آکوامن، فیلمی در ژانر سوپر قهرمانی است که بر اساس کتاب کمیکی از DC به همین نام ساخته شده است. جیسون موموا در این فیلم نقش آکوا من یا همان آرتور کوری را بازی می کند. باقی بازیگران هم شامل ستارگانی مانند نیکول کیدمن، ویلیام دفو، امبر هرد و پاتریک ویلسون می شود. داستان هم حول محور آکوا من می گردد که قصد دارد پادشاهی امپراطوی زیر دریا، آتلانتیس را که به حق مال اوست به دست بیاورد. البته پیش از این باید برادر ناتنی اش، شاه اٌرِم بجنگد و او را شکست دهد. شاه اٌرِم در تلاش است تا هفت پادشاهی زیر دریا را متحد کند و به کشور های روی زمین حمله کند. امبر هرد در این فیلم نقش «مِرا» را بازی می کند؛ دختر پادشاه نروس و البته دختر مورد علاقه آکوامن! پیش بینی می شود که قسمت بعدی این فیلم در سال 2023 اکران شود.

امبر هرد در فیلم اکوامن Aquaman
امبر هرد در فیلم اکوامن Aquaman

یکی دیگر از آثار ماندگار در بیوگرافی امبر هرد بازی در فیلم کشتزارهای لندن است. این فیلم در سال 2018 اکران شده و از روی رمانی به همین نام ساخته شده است. البته به جز امبر هرد ستارگان دیگری مانند تئو جیمز، کارا دلوین و بیلی باب ثورن تون هم در این فیلم بازی می کنند. داستان این فیلم در مورد یک زن باهوش است که می فهمد مردی قرار است او را بکشد. زن باهوش داستان یا همان امبر، تصمیم می گیرد به طور همزمان با هر سه این مردها رابطه داشته باشد تا بفهمد قاتلش کیست. امبر در این فیلم نقش هیجان انگیزی دارد. دیدن «کشتزارهای لندن» را به تمام عاشقان ژانر هیجانی توصیه می کنم!

ناگفته های حضور هلیا امامی بازیگر و مدل ایرانی در هلند
امبر هرد در فیلم سینمایی کشتزارهای لندن
امبر هرد در فیلم سینمایی کشتزارهای لندن

این بازیگر اهل تگزاس از سال ۲۰۰۳ تاکنون مشغول بازی در فیلم‌های مطرح و همکاری با کارگردانان شناخته شده بوده است.

لیست آثار هنری امبر هرد

در ادامه بیوگرافی امبر هرد باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سالفیلمنقشتوضیحات
۲۰۰۴چراغ‌های جمعه‌شبماریا
۲۰۰۵سمت اف اکسشای
۲۰۰۵قطره مرده سکسیکندی
۲۰۰۵سرزمین شمالیجوانی جوزی ایمز
۲۰۰۶قیمت پرداختتریش
۲۰۰۶آلفا داگآلما
۲۰۰۶همه پسران عاشق ماندی لینماندی لین
۲۰۰۷چرخشاَمبر
۲۰۰۷۷۳ روز با سارامریفیلم کوتاه
۲۰۰۷به یاد داشته باشید به خیرگیژولیت
۲۰۰۸عقب‌نشینی هرگزباخا میلر
۲۰۰۸پاین‌اپل اکسپرسانجی اندرسون
۲۰۰۸خبرچینانکریستی
۲۰۰۹کشندهنیکی
۲۰۰۹جونزهاجنی جونز
۲۰۰۹سرزمین زامبی‌ها۴۰۶
۲۰۰۹ناپدریکلی پورتر
۲۰۱۰و به زودی تاریکیاستفانیتهیه‌کننده
۲۰۱۰چرا رودخانهادی
۲۰۱۰نگهبانکریستن
۲۰۱۱رانندگی جنونپیپر
۲۰۱۱خاطرات روزانه رامچنائولت
۲۰۱۳پارانویااما جنینگز
۲۰۱۳شربتسیکس
۲۰۱۳ماچته می‌کشدمیس سان آنتونیو
۲۰۱۴۳ روز برای کشتنمأمور ویوی
۲۰۱۵یک بار دیگرجود
۲۰۱۵خاطرات آدراللانا ادموند
۲۰۱۵مایک جادویی ایکس‌ایکس‌الزو
۲۰۱۵دختر دانمارکیاولاً پالسون
۲۰۱۷لیگ عدالتمرا
۲۰۱۸بوی اوزلدا
۲۰۱۸کشتزارهای لندننیکلا سیکس
۲۰۱۸آکوآمنمرا
۲۰۱۹گلیجویس
۲۰۲۱لیگ عدالت زک اسنایدرمرا
۲۰۲۲آکوامن و پادشاهی گم‌شدهمرافیلم‌برداری
امبر هرد در فیلم سینمایی ماچته می کشد
امبر هرد در فیلم سینمایی ماچته می کشد
امبر هرد در فیلم سینمایی توهم (پارانویا)
امبر هرد در فیلم سینمایی توهم (پارانویا)
امبر هرد در فیلم سینمایی شربت
امبر هرد در فیلم سینمایی شربت

سریال‌های امبر هرد

سالسریالنقشفصل‌ها
۲۰۰۴جک و بابیلیز۱×۰۱ – “خلبان”
۲۰۰۴The Mountainرایلی۱×۰۸ – “بخشی از راک”
۲۰۰۵او. سیدختر فروش۲×۱۵ – “Mallpisode”
۲۰۰۶ذهن‌های مجرملیلا آرچر۱×۱۸ – “تماشای یک آدم”
۲۰۰۷کالیفرنیکیشنآمبر۱×۰۸ب
۲۰۰۷نخل‌های پنهانگرتا ماتیوزقسمت ۸
۲۰۱۱تخت گازخودش۱۶×۰۵
۲۰۱۱The Playboy ClubBunny Maureen7 episodes (4 unaired) Source confirmed to be Laura Benanti by her official website

جوایز و افتخارات امبر هرد

سالدلیلواقعهجایزهنتیجه
۲۰۰۸خودشجایزه هالیوود جوانجایزه عملکرد دستیابی به موفقیتبرنده
۲۰۰۹سرزمین زامبی‌هاجوایز انجمن منتقدان فیلم دیترویتبهترین بازی گروهینامزدشده
۲۰۱۰خودشجایزه سینمایی ام‌تی‌ویبهترین ترسناک به عنوان اجرای سنتنامزدشده
۲۰۱۰خودشجشنواره بین‌المللی فیلم دالاسجایزه ستاره دالاسبرنده
۲۰۱۱خاطرات روزانه رامجشنواره فیلم هالیوودجایزه ویژهبرنده
۲۰۱۹آکوامنجایزه ساترنبهترین بازیگر نقش مکمل زننامزدشده
۲۰۱۹آکوامنجوایز برگزیده نوجوانانبهترین بازیگر زن در فیلم‌های علمی تخیلینامزدشده

صفحه اینستاگرام امبر هرد

امبر هرد ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 459 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی امبر هرد و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی امبر هرد و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی امبر هرد ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام امبر هرد @amberheard میباشد و بیش از 5میلیون و 300هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام امبر هرد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا