اخبار دیگران

کیف پول من چیست؟

شاید امروزه بارها درباره ارز دیجیتال و انواع آن، اخبار و مطالبی را شنیده‌اید. حتما هم از خود پرسیده‌اید که نحوه داد و ستد و نگه‌داری این گونه ارزها به چه شکلی است؟ این ارزهای دیجیتال در صرافی‌های آنلاین خرید و فروش می‌شوند و برای نگه‌داری از آن‌ها از یک سیستمی تحت عنوان کیف پول استفاده می‌شود؛ کیف پول من یکی از برترین صرافی‌های آنلاین در ایران به شمار می‌رود، که از امنیت بالایی برخوردار است. برای اینکه بیشتر در مورد خدمات کیف پول من آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود مقاله زیر را تا انتها مطالعه نمایید.

کیف پول من چگونه عمل می‌کند؟

کیف پول‌های دیجیتال رمز عبور کاربران برای دسترسی به رمزارزها را با ایمنی بالا نگه‌داری می‌کنند و امکان خرید، ذخیره و فروش ارزها را برای کاربران فراهم می‌کنند. کیف پول‌ها هر کدام با یک سری رمزارز معین به فعالیت خود ادامه می‌دهند، ضمن اینکه آدرس‌های عمومی (Public Adresses) مخصوص رمزارزها را نگه‌داری می‌کنند. این آدرس‌های عمومی در واقع شماره حساب خصوصی برای هر رمزارز هستند؛ برای مثال بایننس کوین یا ارز دیجیتال دیگر آدرس مخصوص خود را دارند.

مقاله پیشنهادی: نوسان گیری آسان در ارز دیجیتال

وقتی شما در یک کیف پول صاحب یک آدرس هستید، می‌توانید ارزها را در بلاک‌چین برای خرید و فروش جابه‌جا نمایید. یعنی وقتی شما رمز عبور یا به عبارتی کلید خصوصی دارید، نشان‌دهنده مالک اصلی آدرس در کیف پول است. صرافی‌های آنلاین مانند کیف پول من، رمز عبور را محفوظ نگه داشته و برای شما امکان دسترسی به رمزارزها را می‌دهند.

مزایای استفاده از کیف پول من

حال ببینیم کیف پول من چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد، تا بهتر بتوانید برای سرمایه‌گذاری در این صرافی آنلاین تصمیم بگیرید. در حالت کلی کیف پول‌های موجود در سرتاسر جهان، دارای یک سری ویژگی‌های مشترکی هستند. نگه‌داری رمزارزها برای دسترسی آسان کاربر به آن‌ها، اثبات مالکیت بر رمزارز و امنیت رمزارزها از مزایایی محسوب می‌‍شوند که تمامی کیف پول‌ها دارند.

ناگفته هایی از زندگی لیلا حاتمی و ماجرای عاشقی او تا دردسرهای سیاسی اش

کیف پول من اجازه ساخت یک زیرمجموعه به هر کاربر را داده و نگه‌داری انواع موجودی در این زیرمجموعه ممکن است؛ به عبارت دیگر وقتی یک کاربر به نام خود حساب کاربری ایجاد می‌کند و تصمیم به باز کردن دو حساب دیگر با آدرس‌های اختصاصی می‌گیرد، می‌تواند در هر حساب، موجودی‌های مختلفی نگه‌داری کند. ضمن اینکه کاربر این اجازه را دارد که رمزارزهای موجود در یک حساب را به وجه رایج تبدیل کند، بدون اینکه از حساب دیگر رمزارز کم یا زیاد شود.

از جمله دیگر مزایایی که برای کیف پول من می‌توان برشمرد، این است که نگه‌داری از رمزارزها رایگان هستند و همچنین ارزهای دیجیتال را برای کاربرانی که ویژه هستند، با ربات‌های تخصصی به صورت لحظه‌ای ارسال می‌کند.

در این صرافی بدون اینکه احراز هویت انجام دهید، در خرید ارز دیجیتال در طول روز با محدودیت مواجه می‌شوید؛ ولی برای فروش هیچ محدودیتی وجود ندارد. البته بهتر است که احراز هویت انجام گیرد تا در آینده به مشکلی برخورد نکنید.

کیف پول من برای جذب کاربران و جلب اعتماد آن‌ها، یک سری هدیه را به صورت روزانه برای همه کاربران در نظر گرفته است. در کنار هدیه، با مراجعه به این صرافی آنلاین می‌توانید از کدهای تخفیفی که برای خرید وجود دارند، بهره‌مند شوید.

در کیف پول من خرید و فروش به چه میزان است؟

باید در نظر داشته باشید که میزان کارمزد در شبکه بلاک‌چین بالا است؛ بنابراین برای اینکه معاملات برای کاربران کیف پول من به صرفه باشد، معاملات حداقل به میزان پانصد هزار تومان انجام می‌شود. همچنین حداکثر معاملات تا 500 میلیون تومان صورت می‌گیرد؛ ولی اگر نیاز به معامله‌ای با بیش از این مقدار داشته باشید، می‌توانید با واحد فروش کیف پول من هماهنگ شوید.

به خاطر بازیگری از خیلی از خوشی ها وازخیلی ازسالهای جوانی ونوجوانی وکودکیم گذشتم

همچنین مدت زمانی که طول می‌کشد تا شناسه تراکنش و یا به عبارتی Txid در شبکه بلاک‌چین تایید شود، از یک دقیقه تا 48 ساعت می‌تواند باشد. بنابراین لازم است که در طول این مدت زمان نگران سرمایه خود نباشد.

تجربه پرداخت کمترین تعرفه در کیف پول من

این صرافی آنلاین، کمترین تعرفه و کارمزد را در بین دیگر صرافی‌ها دارد. به طوری که تعرفه نگه‌داری، انتقال و دریافت رمزارزها صفر درصد است. ضمن اینکه برای تبدیل ارزها به یکدیگر، بین 0.25 الی 2 درصد معاملات، تعرفه دریافت می‌شود.

در کیف پول من بعد از اینکه تراکنش انجام شد، کارمزدی بر اساس میزان معاملات کسر می‌شود. بعد از کسر کارمزد، برای دریافت مبلغ پرداختی، حداکثر تا یک روز بعد از انجام تراکنش و تا ساعت 17 باید منتظر تسویه حساب باشید. البته گفتنی است که در روزهای تعطیل، تسویه حساب انجام نمی‌پذیرد.

کیف پول من از کدام رمزارزها پشتیبانی می‌کند؟

در کیف پول من شما می‌توانید بیش از 1200 رمزارز را خرید و ذخیره کنید و حتی به فروش برسانید. این صرافی آنلاین محیط کاربری بسیار آسانی دارد و با ثبت نام، احراز هویت و با ثبت شماره کارت بانکی به راحتی از امکانات آن برخوردار می‌شوید. صرافی آنلاین کیف پول من، با پشتیبانی از رمزارزهای متنوع به یکی از برترین صرافی‌های آنلاین در داخل کشور تبدیل شده است. در این صرافی، خرید شت کوین به آسانی صورت می‌گیرد و جالب است بدانید که در داخل ایران کمتر صرافی وجود دارد که از این ارز پشتیبانی ‌کند.

در صرافی کیف پول من، خرید و فروش رمزارزهایی مانند تتر، دوج کوین، لایت کوین، بیت کوین، بایننس کوین، اتریوم، پولکادات، کاردانو انجام می‌پذیرد.

از پایتخت تا درباره الی، لیدوماتریپ همراه پروژه های سینمایی برای اجاره‌ی لوکیشن

کیف پول من؛ یکی از معتبرترین کیف‌ پول‌ها در کشور

اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید به تازگی اقدام به خرید و ذخیره ارز دیجیتال کنید، کیف پول من به عنوان اولین و برترین صرافی آنلاین، بیشتر از 1200 نوع رمزارز را پشتیبانی می‌کند. این صرافی آنلاین به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی در خدمت کاربران است تا کارشناسان پاسخ‌گوی سوالات آن‌ها باشند. همچنین وقتی از این کیف پول استفاده می‌کنید، نیازی به کیف پول مجزایی ندارید و همه ارزهای خود را می‌توانید در این کیف پول ذخیره نمایید. خبر خوش اینکه، به زودی صرافی آنلاین کیف پول من، اپلیکیشن مخصوص به خود را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا