اخبار داغ بازیگرانعکس بازیگران

عکس بازیگران پدر پسری سینمای ایران + بیوگرافی

در این مطلب قصد داریم بازیگران مرد که پدری هنرمند داشته و راه وی را در هنر طی کرده اند برشماریم.اگر شما هم مایل هستید عکس بازیگران پدر پسری و بیوگرافی آنها را بدانید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آیا پسر انوشیروان ارجمند بازیگر است؟

بله پسر انوشیروان ارجمند برزو ارجمند و بازیگر است.

فرزند فرامز قریبیان کیست؟

فرزند فرامرز قریبیان سام قریبیان بازیگر، نویسنده و کارگردان است.

پدر ایرج نوذری چه کسی بود؟

پدر ایرج نوذری منوچهر نوذری از پیشکسوتان سینما و تلویزیون بود.

آیا پسر پرویز پرستویی بازیگر است؟

بله پسر پرویز پرستویی بهروز پرستویی و اولین فیلمش در سریال همگناه بود.

پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش نخوانش پسر. از قدیم همواره این رویه در میان خانواده ها بسیار رواج داشته که شغل ها از پدر به پسر به ارت می رسیده است ودر این میان علاقه و استعداد نقش زیادی نداشته است . البته تنوع کار هم آنقدر زیاد نبود.

این یک روال عادی است که پدر و مادرها سعی می‌کنند فرزندانشان را به سمت حرفه‌ای سوق دهند که شغل خودشان است! همه ما بارها و بارها چنین چیزی را دیده‌ایم.

از یک کشاورز بگیرید تا یک استاد دانشگاه. اما حقیقت این هست که برخی‌هایشان استعداد ندارند، فقط وارد حرفه‌ میشوند تا راه والدین‌شان را دنبال کنند.

بازیگری هم مثل دیگر مشاغل همین خاصیت را دارد! با این تفاوت که بازیگران به‌راحتی می‌توانند فرزندانشان را بدون داشتن تجربه لازم و فقط به پشتوانه‌ واسطه، وارد فیلم‌ و سریال‌ کنند و از آن به بعد بچه‌ها به راحتی استعدادشان کشف شود یا سال‌های سال از یک سریال ضعیف به سریال ضعیف دیگری بروند!

بازیگران چاق چه مدل مانتوهایی میپوشند؟

و گاهی برخی از شغل ها از چنان جذابیتی برخوردار است که فرزندان قید استعداد و گاهی سواد را می زنند و ورود به عرصه کاری پدر را به هر شکلی که است ترجیح می دهند. سینما و بازیگری از آن دسته شغل های جذاب است که فرزندان سینماگر ها را علاقه مند به حضور در حرفه کاری پدرشان می کند.

در تصاویر زیر مروری بر آقا پسر های سینما داریم که در این عرصه دنباله رو حرفه پدر شدند.

عکس بازیگران پدر پسری+بیوگرافی

رضا و بیژن بنفشه خواه هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون

بیژن بنفشه خواه از همان نسل اولی های طنز کار تلویزیون به حساب می آید و این ژانر را با کارگردان های مختلف در شرایط مختلف تلویزیون تجربه کرده است.

این بازیگر مرد از سال 73 وارد عرصه بازیگری شده است.متولد اول فروردین 1352 تهران است. زیاد به آینده حرفه و شغل بازیگری امیدوار نیست و نگران آینده است.

با آنکه چهل و هفت سال از عمرش گذشته، اما همچنان کودک درونش شاد و سرزنده است.

جالب است بدانید من برای اولین بار به دلیل مسائل مالی به این سمت سوق پیدا کردم. در ابتدای ورودم به دانشگاه به دلیل هزینه های بالای دانشگاه در یک کار کمدی تست دادم و قبول شدم و از آن سال به بعد دیگر در ژانر طنز باقی ماندم. بیژن بنفشه خواه

کارهای سینمایی خیلی کم به او پیشنهاد می شود، اما دوست دارد در سینما هم فعالیت داشته باشد.

یکی از بهترین بازی هایش در «مرد دو هزار چهره» است که در نقش کمک خلبان ایفای نقش کرد. تا به حال در مجموعه های تلویزیونی جنگ 39، همسران، لبخند سوم، آخرین ستاره شب، دزدان مادربزرگ، گل های 76، ایستگاه 77، عید آن سال ها، این چند نفر، حرف تو حرف، گل های 78، آبدار شاه، طبقه وسط، زیر آسمان شهر، باغچه مینو، پیامک از دیار باقی، قهوه تلخ، ساختمان پزشکان، خانه اجاره ای، راه طولانی، دزد و پلیس، پژمان و… ایفای نقش کرده است.

چالش بدون آرایش لیلا اوتادی

پدرش رضا بنفشه خواه در چهاردهم بهمن ماه سال 1322 در دروازه شمران تهران بدنیا آمد و در سال 1342 پس از دریافت دیپلم به «هنرکده آناهیتا» رفت و نخستین بازی تئاتر خود را در همان سال بازی کرد.

نخستین بازی تلویزیونی وی در فیلم مخمصه در سال 1362 بود و نخستین کار سینمایی وی بازی در فیلم شب مکافات در سال 1363 بود. وی پس از گذراندن دوره های بازیگری، مدتی آموزگار بازیگری و فن بیان و گویندگی نیز بود.
رضا بنفشه خواه کارمند وزارت کار و امور اجتماعی و بازنشسته از این سازمان است.

عکس بازیگران پدر پسری رضا و بیژن بنفشه خواه

رضا بنفشه خواه با کت شلوار در کنار پسرش بیژن در خندوانه

رضا و بیژن بنفشه خواه با لباس راحتی آبی در خندوانه

فرامرز و سام قریبیان

سام قریبیان بازیگر، نویسنده و کارگردان کشورمان 13 دی ماه 1358 در نیویورک متولد شد.

سام قریبیان اولین بار در دوره نوجوانی بازیگری را تجربه کرد و تا به حال در فیلم‌های سینمایی مختلفی بازی کرده. قریبیان فیلم نامه «گناهکاران» را به کارگردانی پدرش نوشته و با تهیه‌کنندگی پدر، کارگردانی «360 درجه» را هم بر عهده داشته است. سریال نمایش خانگی «عالیجناب» و فیلم «دختر خداحافظی» دیگر آثار سام قریبیان در زمینه کارگردانی هستند که رد و نشانی از نام پدرش در آن وجود ندارد. آخرین تجربه کارگردانی سام مربوط به فیلم «دختر خداحافظی» است که خبری از آماده شدن آن برای اکران عمومی نیست و بر سر مالکیت فیلم نامه آن بین افشین هاشمی و او اختلافاتی هم وجود داشت.

فرامرز قریبیان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون پدر سام قریبیان است و این چهره جوان در کنار مردی بزرگ شد که سالهاست در عرصه هنر نقش آفرینی میکند و نقش های ماندگاری را نیز خلق کرده است.

شایسته ایرانی و تجربه ی بازی او در نقش تراجنسیتی

فرامرز قریبیان حضور در دنیای هنر را از سال 1347 آغاز کرد و سه بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر در جشنواره فجر شد.

سام قریبیان آخرین بار در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «خروج» دوباره در کنار پدرش دیده شد، اما در این اثر نقش فرزند او را بازی نمی‌کرد. کاراکتر سام قریبیان در این فیلم، با دیگر شخصیت‌های کهن‌سال فیلم متفاوت است و در این فیلم بازی قابل قبولی دارد. این بازیگر پس از گذشت سال‌ها از فعالیت در سینما، هنوز که هنوز است نتوانسته آن چنان که باید به عنوان یک کارگردان یا بازیگر مطرح در سینما و تلویزیون، برای خود اعتبار جدی دست‌وپا کند و خودش را به طور کامل از زیر سایه نام پدرش خارج کند.

عکس بازیگران پدر پسری فرامرز و سام قریبیان

لباس رسمی و آبی سام قریبیان در کنار پدرش فرامرز قریبیان

تیپ سفید فرامرز و سام قریبیان

امین و بازیگر جوان دارا حیاتی

دارا حیایی فرزند امین حیایی، اولین بار با فیلم «شعله‌ور» قدم به دنیای بازیگری گذاشت.‌ حضور او هم در این فیلم مانند بهروز پرستویی توجیه داشت. او در این اثر نقش فرزند شخصیت اصلی فیلم با بازی امین حیایی را ایفا می‌کرد. چون این دو در دنیای خارج از قصه هم پدر و فرزند هستند، رابطه آن‌ها یا احساسات‌شان واقعی‌تر به نظر می‌رسید و علت انتخاب دارا حیایی از سوی حمید نعمت‌ا… همین بوده.

او در اولین تجربه خود توانست ثابت کند از توانایی‌ پدر در بازیگری بهره برده، اما شاید چون همبازی پدرش بود، به عنوان یک بازیگر مستقل به چشم نیامد، تا این که با سریال «از سرنوشت» دیده شد. دارا حیایی در این مجموعه به خوبی توانست نقش جوانی «هاشم» را که در فصل اول پیش‌زمینه‌ داشتیم، بازی کند و نظر مخاطبان را جلب کرد.

ماجرای سو قصد به مریم معصومی چه بود ؟

هرچند که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی میان او و پدرش دیده نمی‌شود، اما تُن صدا و طرز ادای کلماتش، یاد امین حیایی را تداعی می‌کند و باتوجه به کلیت بازی‌اش می‌توان گفت تا حد زیادی تحت تأثیر پدرش است. همبازی نبودن دارا حیایی با پدرش در اولین حضور در تلویزیون، به دیده شدن او به عنوان یک بازیگر مستقل کمک زیادی کرده. دارا حیایی کلاس‌های بازیگری را پی گرفته و بعد از «شعله‌ور» بازی در «از سرنوشت» را پذیرفته، بنابراین تصمیم او برای ادامه حضور در این عرصه جدی است.

عکس بازیگران پدر پسری امین و دارا حیایی

تیپ مشکی امین حیایی در کنار پسرش در اکران فیلم ساخت ایران

سلفی امین و دارا حیایی در یک روز زمستانی و تابستانی

مرحوم منوچهر بهمراه فرزندش ایرج نوذری

منوچهر نوذری متولد10 اردیبهشت 1315 در قزوین دوبلور، بازیگر، مجری و کارگردان ایرانی بود. او اصالتا اهل کاشان است.

منوچهر نوذری فعالیت هنری خود را در سال 1332 آغاز کرد و از اولین گویندگان تاریخ دوبله در ایران بود. از سال 1335 در رادیو نیزمشغول به کار شد و فعالیت خود در سینما را از سال 1338 به عنوان دستیار فنی آغاز کرد. اولین تجربه بازیگری او در سال 1341 با بازی در فیلم «لاله آتشین» به کارگردانی برادرش محمود نوذری و هوشنگ لطیف پور رقم خورد و با ساخت فیلم «ایوالله» نخستین تجربه اش در کارگردانی را مقابل دوربین برد. نوذری در دهه 1350 با مهاجرت به مصر فیلم «الو من گربه هستم» را ساخت.

ایرج نوذری متولد 7 اسفند 1342 هنرپیشه و قهرمان کونگ فو ایرانی، ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان شناسی است. او به زبان های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و هم اکنون ریاست امور بین الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد. او اصالتا اهل استان قزوین است.

عکس هایی از گلشیفته فراهانی بی حجاب پس از مهاجرتش

می گوید مرحوم پدرش کلا بچه دوست داشته اما عاشق پسر بوده، عشق و علاقه به فرزند به تنها پسر خانواده نوذری هم منتقل شده و به همین دلیل است که هر بار از دخترانش که حالا دیگر برای خودشان خانمی شده اند حرف می زند بغض می کند.

عکس بازیگران پدر پسری منوچهر و ایرج نوذری

عکس آتلیه ای منوچهرنوذری با کت طوسی در کنار ایرج نوذری

منوچهر نوذری در کنار پسرش ایرج و نوه هایش

منوچهر و ایرج نوذری در صندلی داغ

مرحوم انوشیروان و  پسرش برزو ارجمند

مرحوم انوشیروان ارجمند از سال 1362 بازیگری راشروع کرد،وی از اواخر دهه 1341 خورشیدی به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. اولین کار سینمایی او بازی در فیلم سینمایی گفت زیرسلطه من آیید در سال 1362 بود. او پس از بازی در فیلم های سینمایی گنج و دل نمک مدتی از سینما فاصله گرفت و بیشتر به ایفای نقش در سریال هایی همچون روایت عشق ، کمند خاطرات ، روزی روزگاری و عیاران پرداخت.

در سال 1374 با بازی در نقش اشعث در سریال امام علی (ع) شهرت فراوانی پیدا کرد. در این سریال برادرش داریوش ارجمند نیز در نقش مالک اشتر به ایفای نقش پرداخت.

او در سال 1388 با فیلم سینمایی کیفر سومین فیلم حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

پسرش برزو ارجمند در هفتم فروردین ما سال متولد 1354 در محله احمدآباد مشهد متولد شد. او برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر میباشد. تقریبا تمام خانواده ارجمند اهل موسیقی هستند و خودش هم اولین سازش ملودیکا بود و بعد هم تمبک و تار و در حال حاضر گیتار می نوازد.

پشت پرده رابطه ساره بیات و محمدرضا گلزار چیست؟

پدر برزو ارجمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون 23 آذر سال 1393 پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت. زنده یاد ارجمند از چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود.

عکس بازیگران پدر پسری انوشیروان و برزو ارجمند

برزو ارجمند با لباس آبی در کنار پدرش انوشیروان ارجمند در یک باغ

انوشیروان و برزو ارجمند در کنار هم

  بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پسر انوشیروان ارجمند

سعید و ساعد و سینا سهیلی

سعید سهیلی (زاده ۱۳۳۸ در تربت حیدریه) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. وی فعالیت هنری خود را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلم‌سازی آغاز کرد.وی اوایل دهه 60 با همسرش مهناز منتظمی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند پسر بنام ساعد و سینا و دو دختر بنام سارا و صبا می باشد.تمام فرزندان این زوج در عرصه هنری تجربه بازی دارند.

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهرداد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران می باشد. سینا مهراد بازیگر جوان سریال آقازاده که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود در بین بینندگان این سریال بسیار محبوب شده است. فامیلی اصلی سینا مهراد ، سهیلی می باشد و وی این نام هنری را به اختیار برای خود انتخاب کرده ، مهراد پسر دوم سعید سهیلی کارگردان نامی کشور و برادر ساعد سهیلی می باشد.

ساعد سهیلی (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.
ساعد سهیلی فرزند کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سعید سهیلی است. وی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیگ از دانشگاه آزاد دارد.

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟

عکس بازیگران پدر پسری سعید و ساعد سهیلی

تیپ آبی سعید و ساعد سهیلی در کنار هم در جشنواره فیلم

عکس بازیگران پدر پسری سعید ساعد و سینا سهیلی

عکس پدر پسری سعید ساعد و سینا سهیلی در کنار هم

سعید و سپند امیرسلیمانی

سعید امیرسلیمانی از سال 1351 فعالیت هنری خود را آغاز کرد.
و اما سپند بازيگر جواني است كه او را در نقش‌هاي متفاوتي در سينما و تلويزيون ديده‌ايم.

سپند امیرسلیمانی زاده 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او همچنین برادر کمند امیرسلیمانی و پسر سعید امیرسلیمانی می باشد.
پس می توان گفت که او در خانواده ای کاملا هنری بزرگ شده است. خانواده ای که بیش از این که به پسرشان چگونه بازی کردن در نقش های مختلف را بیاموزند، زندگی کردن و اهمیت خانواده را یاد داده اند.

عکس بازیگران پدر پسری سعید و سپند امیرسلیمانی

سلفی سپند امیرسلیمانی با لباس طوسی در کنار پدرش با لباس بنفش

سعید و سپند امیرسلیمانی در کنار هم در یک برنامه در حال خندیدن

  بیشتر بخوانید: عکس هایی از سعید امیرسلیمانی و فرزندانش در زندگی شخصی

داریوش و امیر یل ارجمند

امیریل ارجمند پسر بزرگ داریوش ارجمند است که سال 1353 متولد شد. داریوش ارجمند و همسرش فرشته یغمایی1352 با هم ازدواج کردند و در سال 1353 اولین فرزندشان امیریل به دنیا آمد، امیرسام فرزند دوم خانواده ارجمند سال 54 متولد شد و یلدا سومین فرزند داریوش ارجمند سال 62 به دنیا آمد.

او استعدادهای پدر را به وضوح به ارث برده است و در زمینه های مختلف هنری سر رشته دارد.امیریل در خانواده ای هنری متولد شد و داریوش ارجمند چهره شناخته دنیای هنر پدر او و انوشیروان ارجمند هنرمند فقید کشورمان عموی او است. بهار و برزو ارجمند دو بازیگر کشورمان هم دخترعمو و پسرعموی امیریل ارجمند هستند.

امیریل ارجمند به واسطه تولد در یک خانواده هنری از دوران کودکی با بازیگری آشنا بود و اولین بار در سال 78 با نمایش دندون طلا وارد حوزه نمایش شد و اولین فعالیت تصویری وی هم مسافر ری بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به بازیگری پرداخت.

بیوگرافی احمد پورمخبر

عکس بازیگران پدر پسری داریوش و امیریل ارجمند

عکس داریوش و امیر یل ارجمند جلوی یک خانه ی لاکچری

عکس سلفی امیریل ارجمند از خانواده ی هنرمندش

مرحوم فتحعلی اویسی و فرزندش علیرضا اویسی

فتحعلی اویسی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس آمریکا در سال 1353 است. وی در همان سال به ایران بازگشت و شروع فعالیت سینمایی اش با بازی در فیلم قدغن (علی رضا داوودنژاد) در سال 1357 بود. او یک پسر و یک دختر دارد.

فتحعلی اویسی در زمینه خوانندگی نیز استعداد دارد و تیتراژ پایانی سریالهای باغچه مینو و کمربندها را ببندیم نیز او اجرا کرده و یک آلبوم هم به همراه پسرش علیرضا اویسی به نام خونه دل روانه بازار کرده است.

فتحعلی اویسی و علیرضا اویسی که پسرش جز چند تجربه ی محدود و البته خوانندگی مشترک با پدر اثر درخور دیگری ندارد.

عکس بازیگران پدر پسری فتحعلی و علیرضا اویسی

تیپ قهوه ای و رسمی فتحعلی و علیرضا اویسی در کنار هم

عبدالرضا و پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 14 آذر ماه سال 61 در تهران می باشد.وی فارغ تحصیل رشته عکاسی و تصویر برداری می باشد.وی علاوه بر بازیگری در تدوین هم مهارت دارد.وی پسر عبدالرضا اکبری که او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.وی در سال 80 بازیگری را در آموزشگاه سپیده آذین زیر نظر پدرش آغاز کرد و با سریال نو عروس وارد دنیای بازیگری گردید.از مهم ترین سریال های تلویزیونی وی میتوان به سریال فاصله ها,پنجمین خورشید,سراب,شاید برای شما هم اتفاق بیفتد,دختری به نام آهو,نفوذ,معراجی ها و نیاز را نام برد.

پدر پندار اکبری بازیگر توانمند کشورمان عبدالرضا اکبری می باشند و جالب است بدانید که عمو و پدر پندار اکبری نوازنده و استاد ویالن هستند و برادر کوچکترش، عرفان هم نوازنده خوب تنبک و تار است.

پشت پرده طلاق سحر قریشی از همسرش چه بود؟

عکس بازیگران پدر پسری عبدالرضا و پندار اکبری

عبدالرضا و پندار اکبری در کنار هم در برنامه خندوانه

عکس آتلیه ای عبدالرضا اکبری و پسرانش با کت های چرم مشکی

پرویز و بهروز پرستویی

بهروز پرستویی در اولین حضور در عرصه بازیگری، نقش جالبی را بازی کرده. او در سریال «هم‌گناه» ساخته مصطفی کیایی، نقش جوانی پدرش پرویز پرستویی را بازی می‌کند. بهروز پرستویی از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به پدر خود دارد و این موضوع می‌تواند در باورپذیر شدن سریال تاثیر مهمی داشته باشد، بنابراین انتخاب او برای بازی در چنین نقشی کاملا توجیه دارد و هیچ کس بهتر از او نمی‌تواند نقش پدرش را ایفا کند.

او پیش از «هم‌گناه» در دوره کودکی، در نقشی بسیار کوتاه در فیلم «آژانس شیشه‌ای» نقش فرزند «حاج‌کاظم» را بازی کرده و «هم‌گناه» اولین تجربه جدی او در زمینه بازیگری محسوب می‌شود. اولین سکانسی که در قسمت اول سریال از او دیدیم، سکانس دعوای «فریبرز» با برادر همسرش بود. هنوز قضاوت درباره کار بهروز پرستویی کمی زود است، اما بازی او در این سکانس مهم که باید خشم و تشویش را نشان می‌داد، چندان باورپذیر از آب در نیامده و فعلا نمی‌توان گفت استعداد پدر به پسر ارث رسیده است.

بهروز پرستویی در طول تقریبا چهار دهه فعالیت پدر در سینما و تلویزیون هرگز وارد عرصه بازیگری نشده، بنابراین ظاهراً علاقه خاصی به بازیگری ندارد و بعید به نظر می‌رسد که او از این پس تصمیم جدی برای ادامه فعالیت در این عرصه داشته باشد، اما به واسطه شباهت ظاهری، شاید باز هم او را در نقش فرزند یا جوانی‌ پدر ببینیم.

عکس بازیگران پدر پسری پرویز و بهروز پرستویی

تیپ چرم پرویز و بهروز پرستویی در کنار هم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا