اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

ناگفته های زندگی عاشقانه ی محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری

در این بخش بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال شمعدونی به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و همسرش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

محسن قاضی‌ مرادی متولد چه سالی بود ؟

محسن قاضی‌ مرادی زادهٔ ۱۱ شهریور ۱۳۲۰ بود.

علت فوت محسن قاضی‌ مرادی چه بود؟

محسن قاضی‌ مرادی به علت بیماری پارکینسون درگذشت.

محسن قاضی‌ مرادی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد ؟

محسن قاضی‌ مرادی فعالیت خود را از سال 1351 آغاز کرد.

مدرک تحصیلی محسن قاضی‌ مرادی چه بود؟

محسن قاضی‌ مرادی فارغ التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران بود.

خلاصه بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی

نام اصلیمحسن قاضی‌ مرادی
تاریخ تولد۱۱ شهریور ۱۳۲۰
تحصیلاتفارغ التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۵۱ تا ۱۳۹۸
همسرمهوش وقاری
قد172 سانتیمتر
درگذشت۲۵ فروردین ۱۴۰۰ (۷۹ سال)
علت فوتبیماری پارکینسون

بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی

بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی

در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی آمده است: وی زاده ۱۱ شهریور ۱۳۲۰ در تهران – درگذشته ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است

در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی لازم به ذکر است او فارغ التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران می باشد که در 31 سالگی از کارمندی به سمت بازیگری کشیده شد و چند سال بعد با یکی از همکارانش ازدواج کرد

زندگی محسن قاضی مرادی

قد محسن قاضی مرادی

در بیوگرافی محسن قاضی مرادی بهتر است بدانید قد او 172 سانتی متر بوده است.

ازدواج و وضعیت تاهل محسن قاضی مرادی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

محسن قاضی مرادی 20 شهریور 1359 وقتی 39 ساله بود با همکارش خانم مهوش وقاری 26 ساله ازدواج کرد اما این زوج در 41 سال زندگی خود صاحب فرزندی نشدند

علت فوت ناگهان حسن جوهرچی چه بود؟
محسن قاضی‌ مرادی و همسرش
محسن قاضی‌ مرادی و همسرش

ماجرای آشنایی محسن قاضی‌ مرادی و مهوش وقاری

ما سال 1356 در محیط کار باهم آشنا شدیم زمانی که هر دوی ما کارشناس دفترکل تربیت معلم بودیم و در دوران کاری به دو دوست صمیمی تبدیل شدیم

عکس عروسی محسن قاضی‌مرادی و مهوش وقاری
عکس عروسی محسن قاضی‌ مرادی و مهوش وقاری

علت مرگ فرزندان محسن قاضی‌ مرادی

من و مهوش دو بار بچه دار شدیم ، اولین فرزندمان با یک بیماری ژنتیکی متولد شد و زمانی که دو ماهه بود از دنیا رفت

فرزندان دوم را هم زمان بارداری مهوش متوجه شدم مشکل دارد و با توصیه پزشکان بچه را سقط کردیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم دیگر بچه دار نشویم

مهوش وقاری در ارتباط با این مساله گفته بود که وی دو بار باردار شده است اما به دلیل مشکلات کروموزومی صاحب فرزند نشده‌اند. هر۲ فرزند ایشان پسر بودند که اولی تنها دو ماه پس از تولد و فرزند دوم نیز در هنگام تولد از دنیا رفتند.

در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی جالب است بدانید که پزشکان به آن‌ها گفته بودند، هرکدام از آن‌ها ممکن است در صورت ازدواج با فرد دیگری، صاحب فرزند شوند. اما آن‌ها بیان کردند که به خاطر بچه با هم ازدواج نکرده‌اند و با علاقه‌ای که به هم دارند، زندگی خود را ادامه خواهند داد.

بازی مشترک محسن قاضی‌ مرادی با همسرش

در اوایل کار ، خیلی کم همبازی می شدیم ، البته یادم می آید در سریال «نام پرنده ای که رها شد» نقش خواهر و برادر را بازی کردیم ، اما اولین سریالی که در نقش زن و شوهر بازی کردیم همسران بود.

علایق و حقایقی درباره محسن قاضی مرادی

در ادامه بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شغل دوم محسن قاضی‌ مرادی

محسن قاضی مرادی بازیگر کشورمان حدود 40 سال است که مشغول جمع آوری صدف است و در سفرهای مختلفی که به مناطق ساحلی داشته است صدف هایی را جمع آوری کرد.

آقای بازیگر صدف های جمع آوری شده را شکل داد و در قالب تابلوهایی تزئینی در معرض نمایش گذاشت.

اردتمندی سعید راد به هدیه تهرانی

نمایشگاه تابلوهای صدفی محسن قاضی مرادی با عنوان «دریایی ها بر سینه خشک دیوار» مهرماه سال 95 در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

تابلوهای صدفی محسن قاضی مرادی
تابلوهای صدفی محسن قاضی مرادی

اوقات فراغت محسن قاضی‌ مرادی

محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری از آن دست زوج های هنرمندی هستند که همیشه و در همه مراسم در کنار هم دیده میشوند و با وجود سالها بیماری آقای بازیگر،همسرش هرگز او را تنها نمیگذارد و به صورت تمام وقت از همسرش پرستاری میکند.

همسر محسن قاضی مرادی در خصوص پرستاری از همسرش میگوید: محسن نیاز به یک پرستارِ صددرصدی دارد و من این کار را خودم انجام می‌دهم. به همین دلیل کمتر در این سال‌ها توانسته‌ام جلوی دوربین کاری قرار بگیرم. البته در این میان برخی هم از این فرصت و شرایط سوء استفاده کرده‌اند و مبلغِ 20 سال پیش را به عنوان دستمزد پیشنهاد کرده‌اند. مثلاً به من گفته‌اند تو که مشکل مالی نداری! بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی

محسن قاضی مرادی در کنار همسرش
محسن قاضی مرادی در کنار همسرش

این زوج هنرمند اوقات فراغتشان را به گوش دادن به موسیقی سنتی، سفر کردن ، ساخت تابلوهایی با صدف ، پیاده روی و مطالعه میگذرانند و عاشق سفر کردن به مناطق جنوبی و شمال کشور هستند.

محسن قاضی مرادی می گوید:
وقتی به گذر عمر و خاطرات سال های گذشته نگاه می کنم همیشه گریه ام می گیرد البته اوج خوشحالی هم همین اشک شوق ریختن است و شاید گریه های من ناشی احساساتی بودن هم باشد.

همسر محسن قاضی‌مرادی
همسر محسن قاضی‌ مرادی

علاقه محسن قاضی‌ مرادی به مسافرت

قدیم ها بیشتر کیش می رفتیم ولی الان شمال رو ترجیح می دهیم ، شنیدن صدای آب به هر دوی ما آرامش می دهد

علاقه محسن قاضی‌ مرادی به کار طنز

من کارهای جدی زیادی داشتم و حتی برای آثار جدی ام هم چایزه گرفتم اما به کارهای طنز هم علاقه بیشتری دارم

سینما یا تلویزیون؟

هر دو را دوست دارم زیرا در هر دو کار کرده ام اما تلویزیون ویترین است و مخاطب بیشتری دارد.

غذای مورد علاقه محسن قاضی‌ مرادی

اگر آدم گرسنه باشد هر چی جلویش بگذارند می خورد اما در کل غذاهای شیرین را بیشتر دوست دارم ، در رنگ ها هم سبز و روشن را می پسندم.

معرفی بازیگران زن گیلانی + عکس و بیوگرافی

بیماری محسن قاضی مرادی

در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی آمده است او چند سالی درگیر بیماری پارکینسون شده بود و اولین علائم این بیماری از سال 82 آغاز شد و به مرور شدت گرفت.

در ابتدا تنها مشکلی که به شکل حاد وجود داشت لرزش دست های آقای بازیگر بود اما به مرور مشکل بلع و مشکل در راه رفتن و قدرت تکلم هم به آن اضافه شد و محسن قاضی مرادی را خانه نشین کرد و مهوش وقاری در تمام این سالها به عنوان تنها پرستار همسرش همیشه در کنار او بود.

بیماری محسن قاضی مرادی

شروع فعالیت هنری محسن قاضی مرادی

در ادامه بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی میرسیم به زندگی هنری او.محسن قاضی مرادی با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال 1351 وقتی 31 ساله و کارمند دفتر کل تربیت معلم بود در فیلم حسن سیاه جلوی دوربین رفت

محسن قاضی مرادی بازیگر نقش چهل گیس در نمایش دندون طلا
محسن قاضی مرادی بازیگر نقش چهل گیس در نمایش دندون طلا

فیلمی به کارگردانی پرویز اصانلو و نویسندگی محمد علی عرفی نژاد که با حضور بازیگران مطرحی همچون نصرت الله کریمی و فخری خوروش و روح الله مفیدی همراه بود

داستان فیلم دربارهٔ عکاس جوانی است که در جستجوی یافتن عکس‌های مناسبی برای نمایشِ در دستِ تمرینِ «قضیه اوپنهایمر» است که به‌طور اتفاقی با پیرمرد ناشناسی که دچار عارضه قلبی شده است، مواجه می‌گردد.

عکاس جوانی، شب هنگام، او را به بیمارستان می‌رساند و بر نیمکت انتظار بیمارستان، با مرور دفترچهٔ خاطرات این پیرمرد، در فراگردی متافیزیکی، در پی روح او می‌افتد و خود را در قالب او می‌بیند و زندگی پیرمرد را از کودکی در کاشان، تا لحظهٔ مرگ مرور می‌کند و و در پایان این مسیر به معرفتی دست پیدا می‌کند که حاکی از اعتلای وجود انسانی و منش اخلاقی او است

آقای بازیگر بعد از کسب تجربه در این فیلم سینمایی به دنیای تلویزیون راه یافت و در چند تله تئاتر ایفای نقش کرد و بعد از آن بازی در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی او آغاز شد.

بعد از این فیلم سینمایی با وقوع انقلاب جمهوری اسلامی مدتی از میادین هنری دور شد و در نهایت در سال ۱۳۶۵ وارد تئاتر گردید و با چند تئاتر و نمایش فعالیت های هنری خود را ادامه داد.

چشمان پارسا پیروزفر چه رنگی است؟

محسن قاضی‌ مرادی حرفه ای بعد از انقلاب

در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی گفتنی است تله تئاتر تصادفی اولین تجربه تلویزیونی او در سال 65 بود و بعد از آن در چهار تله تئاتر دیگر مقابل دوربین رفت و بعد از آن بازی در سریال های تلویزیونی اش آغاز شد.

در سال ۱۳۶۷ مجدداً بازیگری اش را در مقابل دوربین سینما ادامه داد و با فیلم نار و نی به کارگردانی آقای سعید ابراهیمی فر حضوری موفق را در سینما به همراه داشت این فیلم سینمایی درباره تک عکاس جوان بود.

در این فیلم بازیگران شناخته شده همچون حسین نیری ، الماسی ،رسول نجفیان و حسین پناهی بازی می‌کردند

سال ۱۳۷۰ در فیلم سینمایی یکبار برای همیشه به ایفای نقش پرداخت فیلم کارگردانی سیروس الوند که بازیگران شناخته شده همچون خسرو شکیبایی ، فاطمه معتمد آریا و افسانه چهره آزاد در آن بازی می کردند

حضور محسن قاضی مرادی در سینما به صورت ممتد و پیوسته بوده و دهه هفتاد و هشتاد اوج بازی او در سینما بود

شهرت محسن قاضی مرادی

در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی بهتر است بدانید با کت جادویی در ۱۳۷۸ خورشیدی دیده شد و پس از آن در سریال همسایه‌ها، هزاران چشم و پشت کنکوری ها به شهرت رسید.

آخرین حضور او در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری بود. از جمله موفقیت های قاضی مرادی این بود که برای بازی در فیلم «ما همه خوبیم» به کارگردانی بیژن میرباقری جایزه بازیگری نقش دوم مرد را دریافت کرد این فیلم در ۱۳۸۳ خورشیدی ساخته شد.

محسن قاضی مرادی در سریال هیولا
محسن قاضی مرادی در سریال هیولا

فیلم های سینمایی محسن قاضی مرادی

در بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی از مهم ترین فیلم های ایشان می توان به مادر زن سلام ، تقاطع، اسپاگتی در ۸ دقیقه ،در به درها ،ما همه خوبیم ، بابا عزیز،سگ کشی ،زیر پوست شهر ،عاشق کشی ، خواب لیلا ، دایره زنگی ، شیر و عسل ،همه چی آرومه و پیترا مخلوط اشاره کرد.

ورزش تخصصی امین حیایی چیست؟
محسن قاضی مرادی در زیر پوست شهر
محسن قاضی مرادی در زیر پوست شهر

آخرین فیلم سینمایی آقای محسن قاضی مرادی نهنگ عنبر ۲ به کارگردانی سامان مقدم بوده است که حضوری کوتاه را در این مجموعه داشت و در کنار رضا عطاران ،مهناز افشار ،ویشکا آسایش و حسام نواب صفوی به هنرنمایی پرداخت آخرین فیلم سینمایی خود را بازی کند.

آخرین کار تلویزیونی ایشان شمعدونی به کارگردانی سروش صحت میباشد که از شبکه سوم سیما در سال ۱۳۹۴ پخش شد.

محسن قاضی مرادی در سریال شمعدونی
محسن قاضی مرادی در سریال شمعدونی

گفتگوی خواندنی با محسن قاضی مرادی

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

در سال هایی که بیکار بودید مردم فراموشتان کردند؟
قاضی مرادی:به هیچ وجه
وقاری:خوشبختانه بیشتر ما را تحویل می گرفتند حتی بیشتر از زمانی که پرکار بودیم. امروز انتخاب بازیگر برای فیلم ها و سریال ها به شکل دیگری شده است، تا آنجا که بسیاری از همکاران هم سن و سال ما هم امروز بیکار هستند.
این کم کار شدن از نظر روحی به شما آسیب نمی رساند؟
قاضی مرادی:خیر. چون با صدف کارهای حجمی انجام می دهم و سرم کاملا به این کار گرم است. حتی نمایشگاه هم برای این کارم برگزار می کنم که خیلی هم شلوغ می شود.
وقاری:خیلی اذیت شدم.
امورات زندگیتان از کجا تامین می شود؟
قاضی مرادی:اگر کار داشته باشم از طریق آن و در غیر این صورت حقوق بازنشستگی.
وقاری:بازنشسته آموزش و پرورش هستم، حقوق بازنشستگی دارم.
چندتا بچه دارید؟
 قاضی مرادی:برای بچه دار شدن حالا زود است. باید 41 سال با هم زندگی کنیم ببینیم تفاهم داریم بعد بچه دار شویم!
وقاری:ما بچه نداریم.
آدم قانعی هستید؟
قاضی مرادی:خودمان هم نخواهیم، باید باشیم.
وقاری:بله. کاملا.
برای مسافرت به کجا می روید؟
قاضی مرادی:قدیما بیشتر کیش می رفتم اما الان شمال.
وقاری:من هم سفر به شمال و هم جنوب کشور را دوست دارم، شمال را به دلیل نشستن کنار ساحل و تماشا کردن آب خیلی دوست دارم. شنیدن صدای آب، به من آرامش می دهد.
اوقات فراغتتان چگونه می گذرد؟
قاضی مرادی:من اغلب به کارهای حجمی مشغول هستم.
وقاری:الان بیشتر پیاده روی می کنم، زیرا به ورزش علاقه زیادی دارم. در دوران نوجوانی ام عضو تیم فوتبال دختر ها و در کنار آن عضو تیم پینگ پنگ مدرسه بودم. همیشه قدم زدن را دوست داشتم و هنوز هم دارم.
اهل موسیقی هستید؟
قاضی مرادی:بیشتر سنتی گوش می دهم.
وقاری:عاشق موسیقی سنتی هستم و باید بگویم از طریق یکی از دوستانم با عرصه موسیقی آشنا شدم. موسیقی از چیزهایی است که با شنیدن آن بسیار به آرامش می رسم و با وجود این که دوره کامل آن را گذرانده ام اما مدت هاست سراغ آن نرفته ام زیرا مشغله های زندگی دیگر اجازه نمی دهد به سراغ علاقه هایمان در زندگی برویم.
کتاب چطور. اهل مطالعه هستید؟
قاضی مرادی:زیاد مطالعه می کنم از جوانی مطالعه را دوست داشتم.
وقاری:عاشق اشعار مولانا هستم و در کنار آن رمان های تاریخی و آثار ذبیح الله منصوری را دوست دارم و جزو ملزومات زندگی من هستند، اما الان بیشتر مطالعات من در حد خواندن اخبار اینترنت است.
کارگردان مورد علاقه تان کیست؟
قاضی مرادی:کارگردان های مطرح و خوبی در کشور داریم که همه خوب کار می کنند.
وقاری:سعید سلطانی را به عنوان یک فرشته می شناسم البته معتقدم روابط انسانی از همه چیز مهم تر است و در چنین شرایطی قطعا کارگردانی که به بازیگر آرامش بیشتری می دهد بهتر است زیرا بازیگر راحت تر می تواند کار کند.
سینما بهتر است یا تلویزیون؟
قاضی مرادی:هر دو را دوست دارم زیرا در هر دو کار کرده ام اما تلویزیون ویترین است و مخاطب بیشتری دارد.
وقاری:من تلویزیون را بیشتر دوست دارم زیرا بیشتر در این مدیوم کار کردم و دیده شدم. به همین دلیل هم حس خاصی به تلویزیون دارم ضمن این که معتقدم با تلویزیون به خانه همه مردم می رویم.
به نظر می رسد بیشتر به حضور در آثار طنز علاقه مند هستید؟
قاضی مرادی:من کارهای جدی هم داشتم و حتی برای آثار جدی ام هم جایزه گرفتم اما به کارهای طنز علاقه بیشتری دارم.
وقاری:من در کارهای طنز حضور نداشتم به همین دلیل هم نمی دانم استعدادش را دارم یا نه اما به جرات می توانم بگویم که در تمام طول سال های زندگی ام طنز را درک کرده ام.
آقای قاضی مرادی در خانه هم آدم شوخی است؟
قاضی مرادی:همیشه خیر.
وقاری:بیشتر آدم شوخی است.
مواظب هم هستید؟
قاضی مرادی:من که بله البته خانم وقاری بیشتر باید مواظب من باشد.
وقاری:من خیلی مواظب همسرم هستم.
با هم دعوا هم می کنید؟
قاضی مرادی:دعوا نمک زندگی است نمی شود زن و شوهر باهم دعوا نکنند.
وقاری:خیلی زیاد دعوا می کنیم، اما در سن و سال ما دعوا ها بیشتر جنبه دلسوزی دارد. ناراحتی من از این است که محسن باید ورزش کند تا بتواند بهتر راه برود. ناراحت می شوم وقتی می بینم آدمی که تند و فرز بوده و این همه فعالیت داشته الان کند راه می رود و منشا آن بی تحرکی است. متاسفانه محسن دلش برای خودش نمی سوزد.
از آشناییتان بگویید؟
قاضی مرادی:در محیط کار با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم.
وقاری:ما هر دو کار شناس دفترکل تربیت معلم بودیم. از سال 56 که من به تربیت معلم منتقل شدم با محسن قاضی مرادی آشنا شدم و در دوران کار به دو دوست صمیمی تبدیل شدیم، به طوری که من همیشه در کار ها با ایشان به عنوان یک پیرمرد مشورت می کردم.
در چند کارتلویزیونی یا سینمایی با یکدیگر همبازی بودید ؟
قاضی مرادی:یه چندتایی باهم کار کردیم. خوب خاطرم نیست.
وقاری:در اوایل کار، خیلی کم همبازی می شدیم، البته یادم می آید در سریال «نام پرنده ای که رها شد» نقش خواهر و برادر را بازی کردیم، اما اولین سریالی که در نقش زن و شوهر بازی کردیم همسران بود. در سال های اخیر قبل از مریض شدن محسن تهیه کننده ها و کارگردان ها ما را به عنوان همسر پسندیدند و این اواخر کارهای زیادی را با هم بازی کردیم.
آدم احساساتی هستید؟
قاضی مرادی:وقتی به گذر عمر و خاطرات سال های گذشته نگاه می کنم همیشه گریه ام می گیرد البته اوج خوشحالی هم همین اشک شوق ریختن است و شاید گریه های من ناشی از این هم باشد.
وقاری:به نظر من ما هر دو بشدت آدم های احساساتی هستیم. هردویمان سر سفره هفت سین هر سال اشک از چشمانمان جاری می شود.
چه غذایی را بیشتر دوست دارید؟
قاضی مرادی:گرسنه باشم همه چیز می خورم اما در کل غذاهای شیرین را بیشتر دوست دارم.
وقاری:غذاهای ایرانی مثل قرمه سبزی. البته من هم غذاهای شیرین را بیشتر دوست دارم.
حرفی با خوانندگان  دارید؟
قاضی مرادی:در این بازار آشفته خداروشکر که مردم ما را از یاد نبرده اند. ما هنرمندان هرچه داریم از این مردم است.
وقاری:خوشحالم از این که مردم همیشه نسبت به من و همسرم لطف داشتند و هیچ وقت حتی الان که بیکار هستیم ما را فراموش نکرده اند.

درگذشت محسن قاضی مرادی

در پایان بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی همانطور که گفتیم چندین سال بود که از بیماری پارکینسون و مشکلات ناشی از آن رنج می‌برد. او سرانجام در شامگاه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۷۹ سالگی، بر اثر عوارض این بیماری در خانه خود در تهران درگذشت.

معرفی سریال کره ای هفت فراری (The Escape of the Seven: War for Survival)

درگذشت محسن قاضی مرادی

لیست آثار هنری محسن قاضی مرادی

در ادامه بیوگرافی محسن قاضی‌ مرادی بازیگر هیولا باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی محسن قاضی‌ مرادی

  1. نهنگ عنبر ۲ (۱۳۹۵)
  2. خانه کاغذی (۱۳۹۵)
  3. پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)
  4. همه چی آرومه (۱۳۸۹)
  5. چراغ قرمز (۱۳۸۸)
  6. شیر و عسل (۱۳۸۸)
  7. یک جیب پر پول (۱۳۸۸)
  8. آقای هفت‌رنگ (آقای دزد) (۱۳۸۷)
  9. پسر آدم، دختر حوا (۱۳۸۷)
  10. یک‌وجب از آسمان (۱۳۸۷)
  11. خواب لیلا (۱۳۸۶)
  12. دایره زنگی (۱۳۸۶)
  13. بی‌وفا (۱۳۸۵)
  14. سوغات فرنگ (۱۳۸۵)
  15. قاعده بازی (۱۳۸۵)
  16. مادرزن سلام (۱۳۸۵)
  17. تقاطع (۱۳۸۴)
  18. اسپاگتی در هشت دقیقه (۱۳۸۳)
  19. در به درها (۱۳۸۳)
  20. ما همه خوبیم (۱۳۸۳)
  21. الهه زیگورات (۱۳۸۲)
  22. بابا عزیز (۱۳۸۲)
  23. برگ برنده (۱۳۸۲)
  24. صبحانه‌ای برای دو نفر (۱۳۸۲)
  25. رسم عاشق‌کشی (۱۳۸۱)
  26. غوغا (۱۳۸۱)
  27. خانه‌ای روی آب (۱۳۸۰)
  28. نگین (۱۳۸۰)
  29. زیر پوست شهر (۱۳۷۹)
  30. سگ‌کشی (۱۳۷۹)
  31. قطعه ناتمام (۱۳۷۹)
  32. مسافر ری (۱۳۷۹)
  33. مرد بارانی (۱۳۷۸)
  34. هتل کارتن (١٣٧۵)
  35. غزال (۱۳۷۴)
  36. اوینار (۱۳۷۰)
  37. یکبار برای همیشه (۱۳۷۰)
  38. دختر شیرینی فروش
  39. نار و نی (۱۳۶۷)
محسن قاضی مرادی در فیلم آوینار
محسن قاضی مرادی در فیلم آوینار
احمد پورمخبر و محسن قاضی مرادی در فیلم یک جیب پر پول
احمد پورمخبر و محسن قاضی مرادی در فیلم یک جیب پر پول

آثار تلویزیونی محسن قاضی‌ مرادی

سالنامسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۴شمعدونیبازیگرسروش صحتشبکه۳
۱۳۹۳راه شیریگروه کارگردانانشبکه ۲
تولید این مجموعه، از سال ۱۳۸۷ آغاز شد.
۱۳۹۲–۱۳۹۳هفت‌سنگبازیگر مهمانعلیرضا بذرافشانشبکه ۳
۱۳۹۱چمدانبازیگرخسرو ملکانشبکه ۲
۱۳۹۱تله‌فیلم یک تصادف سادهعلیرضا امینی
۱۳۹۱تله‌فیلم نامه‌های خیسمرجان اشرفی‌زاده
۱۳۹۰چهار چرخجواد مزدآبادیشبکه ۳
۱۳۸۸تله‌فیلم مهمان باباجواد مزدآبادیدر عید فطر ۱۳۸۸ از شبکه ۵ پخش شد.
۱۳۸۸تله‌فیلم اتوبوسمحمدمهدی عسگرپور
۱۳۸۸عید امسالسعید آقاخانی
۱۳۸۸دفترخانه شماره ۱۳سید وحید حسینیشبکه ۱
۱۳۸۷–۱۳۸۸همه بچه‌های منمرضیه برومندکارگردان تلویزیونی: «مسعود فروتن»
۱۳۸۷تله‌فیلم شاخ‌به‌شاخسعید آقاخانیشبکه ۱
۱۳۸۷تله‌فیلم پاپوشاسماعیل فلاح‌پورشبکه ۳
۱۳۸۷طلاق در وقت اضافهسیدمحسن یوسفی
۱۳۸۷چشم بلبلیفروزان زاهدبیگیبرنامه کودک و نوجوان شبکه ۲
کارگردان تلویزیونی: «زهره جهانی»
۱۳۸۶–۱۳۸۷پاتوقبازیگر مهمانشاهین باباپور
۱۳۸۶آرزوهای شیرینبازیگروحید حسینی
۱۳۸۶یک‌وجب خاکعلی عبدالعلی‌زاده
۱۳۸۲–۱۳۸۶چهل سربازمحمد نوری‌زادشبکه ۲
۱۳۸۶–۱۳۸۵شکر تلخاحمد کاوریشبکه ۲ محصول سیمای مرکز ایلام
۱۳۸۵قرارگاه مسکونیسید جواد رضویاندر نوروز ۱۳۸۷ از شبکه تهران پخش شد.
۱۳۸۵صاحبدلانمحمدحسین لطیفی
۱۳۸۵وفامحمدحسین لطیفی
۱۳۸۳–۱۳۸۴فرار بزرگمحمدحسین لطیفی
۱۳۸۳من یک مستأجرمپریسا بخت آور
۱۳۸۳این سه نفردر نقش پوستینوروز ۸۳ از شبکه ۳
۱۳۸۲معصومیت ازدست‌رفتهداوود میرباقریدر نقش معقل
۱۳۸۲–۱۳۸۳مسافر پردردسرشاهرخ حمیدی‌مقدمتهیه شده برای سیمای کُردی شبکهٔ
جهانی سحر
١٣٨١سفر سبزمحمدحسین لطیفیدر محرم ١٣٨١ از شبکه سه پخش شد.
۱۳۸۱مهمان‌پذیر طوبیبازیگر مهمانمنوچهر پوراحمددر نوروز ۱۳۸۳ از شبکه ۱ پخش شد.
۱۳۸۱پشت کنکوری‌هابازیگرپریسا بخت‌آورشبکه ۵
۱۳۸۷تله‌فیلم وقتی نبودمداریوش یاریشبکه جهانی جام‌جم
۱۳۸۰هزاران چشمکیانوش عیاریشبکه ۳
این سریال در آغاز، «دو راهه» نام داشت.
۱۳۸۰عشق سال‌های جنگعلی بهادرشبکه ۳
۱۳۸۰کارآگاه شمسی و دستیارش مادامبازیگر مهمانمرضیه برومندبازی در اپیزود «ژاکتی با یک آستین»
۱۳۸۰–۱۳۷۹نیستانبازیگرحسین مختاریشبکه ۳
۱۳۷۹دخترانبازیگر مهماناصغر توسلیبازی در اپیزود «در میان»
۱۳۷۹همسایه‌هابازیگرمحمدحسین لطیفیشبکه ۳
۱۳۷۹این یک دادگاه نیستاصغر توسلیشبکه تهران
۱۳۷۸این چند نفرمهران غفوریانشبکه ۳
۱۳۷۷–۱۳۷۸کت جادوییمحمدحسین لطیفیشبکه ۳
۱۳۷۷–۱۳۷۸بگذار آفتاب برآیدبازیگر مهمانحسین مختاریشبکه ۳
۱۳۷۷–۱۳۷۸عید آن سال‌هابازیگرسعید ابراهیمی‌فرشبکه ۲
۱۳۷۷روزگار جوانیبازیگر مهمانشاپور قریب
اصغر توسلی
۱۳۷۷ماجراهای خانواده تمدن
(سری اول)
بازیگرغلامعباس قنبری
امیرمسعود تیمورخواه
هر روز ظهر، از برنامه سیمای خانواده
شبکه ۱ پخش می‌شد.
۱۳۷۵صد سال به این سال‌هابیژن صمصامیدر برنامه کودک و نوجوان پخش می‌شد.
۱۳۷۴قصه شب سیمامسعود فروتناپیزود به سوی زندگی شبکه اول
۱۳۷۴علی‌آقا ۱۲۱محمد صالح علاشبکه ۲
۱۳۷۳-۴همسرانبیژن بیرنگ
مسعود رسام
شبکه ۲
؟رنگ خیالعلی بیابانیدر نیمه دوم دهه هفتاد پخش می‌شد.
؟یه بوم و دو هوابازیگر مهمانیوسف صیادیدر نیمه دوم دهه هفتاد پخش می‌شد.
۱۳۷۰شما بگوئید چه کنم؟بازیگرحسین فردروآیتمهای نمایشی با مضمون مسائل آموزشی
خانواده‌ها که از شبکه ۲ پخش می‌شد.
۱۳۶۶تله‌تئاتر سیاهی لشکررسول نجفیانکارگردان تلویزیونی: «امیر آقامیری»
۱۳۶۶تله‌تئاتر عزیز گلاب خانمرسول نجفیانکارگردان تلویزیونی: «شیرین جاهد»
۱۳۶۶تله‌تئاتر ماجراهای رونالد و مادرشحسین پناهیکارگردان تلویزیونی: «شیرین جاهد»
۱۳۶۵تله‌تئاتر به سبک آمریکاییرسول نجفیانکارگردان تلویزیونی: «شیرین جاهد»
۱۳۶۵تله‌تئاتر تصادفیرسول نجفیانکارگردان تلویزیونی: «شیرین جاهد»
روایت تلخ فرحناز منافی ظاهر از زندگی اش با حسین محب اهری
محسن قاضی مرادی در سریال این سه نفر
محسن قاضی مرادی در سریال این سه نفر
محسن قاضی مرادی در سریال خانواده تمدن
محسن قاضی مرادی در سریال خانواده تمدن

شبکه نمایش خانگی

سالنام مجموعهسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۹۷هیولابازیگرمهران مدیریپخش در شبکه خانگی
۱۳۹۴دندون طلاداود میرباقری
۱۳۹۱ویلای منمهران مدیری
۱۳۸۲بابا عزیزناصر خمیر
آتنه فقیه نصیری و محسن قاضی مرادی در سریال شمعدونی
آتنه فقیه نصیری و محسن قاضی مرادی در سریال شمعدونی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا