اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

زندگی نسرین نکیسا ؛ از شهرت در آژانس شیشه ای تا بازی دیدنی او جیران

در این بخش بیوگرافی نسرین نکیسا بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی نسرین نکیسا از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با فیلم آژانس شیشه ای به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی نسرین نکیسا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

نسرین نکیسا چند سال سن دارد؟

نسرین نکیسا زاده 25 بهمن 1348 است و 53 سال سن دارد.

نسرین نکیسا مجرد است یا متاهل؟

نسرین نکیسا متاهل است و همسر او سلیمان تاش نام دارد.

تحصیلات نسرین نکیسا چقدر است؟

تحصیلات نسرین نکیسا لیسانس نمایش از دانشگاه هنر و معماری آزاد است.

نسرین نکیسا فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

نسرین نکیسا از سال 1369 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی نسرین نکیسا

نام اصلینسرین نکیسا
تاریخ تولد25 بهمن 1348
محل تولدشیراز
محل زندگیتهران
تحصیلاتلیسانس نمایش از دانشگاه هنر و معماری آزاد
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1369 تاکنون
همسرسلیمان تاش
فرزنداننیلوفر سلیمان تاش و نسترن سلیمان تاش

بیوگرافی نسرین نکیسا

بیوگرافی نسرین نکیسا

در بیوگرافی نسرین نکیسا آمده است:وی متولد 25 بهمن 1348 در شیراز بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.او اصالتا قشقایی است.بیوگرافی نسرین نکیسا بازیگر و همسرش + زندگینامه

عکس جوانی نسرین نکیسا با لباس قشقایی
عکس جوانی نسرین نکیسا با لباس قشقایی
بیوگرافی نسرین نکیسا بازیگر و همسرش + زندگینامه

در بیوگرافی نسرین نکیسا لازم به ذکر است فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه هنر و معماری آزاد می باشد، در یک خانواده هنری بزرگ شد و از تئاتر شروع و با سینما و تلویزیون به شهرت رسید

آخرین اخبار از ساخت سریال سلمان فارسی و معرفی بازیگرانش

خانم نکیسا از جمله بازیگران بی حاشیه سینمای ایران می باشد و شاید صبوری و برخورد آرام و دور از حاشیه او ، یکی از مهمترین دلایل و علاقه کارگردان ها برای کار کردن با این بازیگر است.

بیوگرافی خانواده نسرین نکیسا

در بیوگرافی نسرین نکیسا درباره ی خانواده اش میخوانیم او در طایغه عمله ایل قشقایی شیراز بدنیا آمد

پدرش استاد هادی نکیسا آهنگساز و نوازنده ایل قشقایی بود که اولین قدمی های هنری خانوم نسرین با پدرش شروع و تا سال 1365 ادامه داشت

عکس پدر نسرین نکیسا
عکس پدر نسرین نکیسا

ازدواج و وضعیت تاهل نسرین نکیسا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نسرین نکیسا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانوم نسرین سالهای پیش با همسرش آقای سلیمان تاش ازدواج کرده است، که ثمره این زندگی دو دختر بنام های نیلوفر و دیگری نسترن می باشد

تا به امروز هیچ عکس و خبری در مورد شوهر نسرین نکیسا و شغلش منتشر نشده است.

نسرین نکیسا و دخترانش
نسرین نکیسا و دخترانش

علایق و حقایقی درباره نسرین نکیسا

در ادامه بیوگرافی نسرین نکیسا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ایده آل های هنری

دوست دارم حداقل سالی یک مرتبه فیلمی در جشنواره فجر داشته باشم تا ثمره سال ها کارم دیده شود، دلم می خواهد حب و بغض ها در سینمای ایران کمتر شود اما شرایط حاکم هیچ چیزی قابل تضمین نیست

نسبت فامیلی با نیما نکیسا

تا به امروز هیچ خبری در رابطه با نسبت فامیلی نسرین نکیسا با نیما نکیسا دروازه بان سابق فوتبال منتشر نشده است.

نسرین نکیسا و نیما نکیسا
نسرین نکیسا و نیما نکیسا

بازیگران مورد علاقه

من به شخصه از تمام بازی های شهاب حسینی لذت می برم و به دلم می نشیند. به نظرم آقای حسینی با کارش صادقانه برخورد می کند و به قول شاعر که می گوید : “چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند”

ناگفته های زندگی شخصی مریم سعادت و شهرت او با زی زی گولو

به غیر از شهاب حسینی به نظرم یه راحتی تو بازی بازیگرانی مثل ترانه علیدوستی ، نازنین بیاتی و بابک حمیدیان هست که پذیرش نقش هایشان را برای مخاطب راحت تر می کند.

خواسته های این هنرمند

دوست دارم حداقل سالی یک مرتبه فیلمی در جشنواره فجر داشته باشم تا ثمره سال ها کارم دیده شود، دلم می خواهد حب و بغض ها در سینمای ایران کمتر شود اما شرایط حاکم هیچ چیزی قابل تضمین نیست.

الگوی خاص بازیگری

در این مورد باید بگم که من بازی همه بازیگرانی که در آثار داخلی و خارجی می بینم برایم الگو هستند چون بر این باور هستم بازیگری دنیایی است که کلاس درسش به وسعت همه آدماست و الگوها و نشانه های بی شماری برای یادگیری در این کلاس درس وجود دارد.

شروع فعالیت هنری نسرین نکیسا

از 17 سالگی با تئاتر در شیراز وارد عرصه هنری شد. اولین ایفای نقش او بصورت جدی در سال 69 در سریال مهر و ماه حمید لبخنده بود که در شیراز تهیه و تولید شد.

شهرت نسرین نکیسا

وی تا زمان ورود به دانشگاه همچنان به فعالیت تئاتری خود ادامه داد تا اینکه در سال 74 سریال زنگ صدف عباس رنجبر نقطه عطف فعالیت های هنری او شد.

نکیسا در سال ۱۳۷۴ با فیلم “طالع سعد” کاری از مهستی بدیعی وارد سینما شد

در میان آثار سینمایی با فیلم آژانس شیشه ای در سال 76 با نقش فاطمه در مقابل نقش حاج کاظم با بازی پرویز پرستویی به شهرت رسید

در این فیلم بازیگرانی از جمله حبیب رضایی، رضا کیانیان، اصغر نقی زاده، قاسم زارع و … حضور داشتند.

فیلم تی تی نماینده موفق سینمای اجتماعی در گیشه؛ترکیب موفق هوتن شکیبا و الناز شاکردوست
بهروز شعیبی و پرویز پرستویی و نسرین نکیسا در آژانس شیشه ای
بهروز شعیبی و پرویز پرستویی و نسرین نکیسا در آژانس شیشه ای

از دیگر فیلم های سینمایی وی می توان به پرنده بار کوچک، خداحافظ رفیق، چتر سفید، دوباره با هم، فصل بلوغ، پرسه در حوالی من و … اشاره داشت.

نسرین نکیسا درفیلم پرنده باز کوچک
نسرین نکیسا درفیلم پرنده باز کوچک
نسرین نکیسا درفیلم خداحافظ رفیق
نسرین نکیسا درفیلم خداحافظ رفیق
نسرین نکیسا و مهراوه شریفی نیا در پرسه در حوالی من
نسرین نکیسا و مهراوه شریفی نیا در پرسه در حوالی من

در سریال حضرت یوسف

خانوم بازیگر در سریال حضرت یوسف سال 87 در نقش دینه خواهر حضرت یوسف بازی کرد که در فراق برادرش یوسف، التیام بخش حضرت یعقوب نبی بود.

نسرین نکیسا در سریال یوسف پیامبر
نسرین نکیسا در سریال یوسف پیامبر

نسرین نکیسا در روزی عقابی

نسرین نکیسا در سریال خاطره انگیز روزی عقابی در نقش آذر همسر بابک ایفای نقش کرده است.

علت کم کاری

بین سال های 75 تا 85 بسیار پرکار بودم اما بعد از یوسف پیامبر با بدنیا آمدن فرزندم فعالیت های کمتر شد و این دوران مصادف با رکورد تلویزیون شد

در عرصه بازیگری اگر با فاصله و یا کمرنگ دیده شوی ، در واقعیت دیده نمی شوی و به مرور به قول خودمان فید می شوی و مصداق همین شعر است که میگوید : از دل برود هرآنچه از دیده برود.

بعد از آن ذهنیتهای عجیب و غریبی بوجود می آید و اینجاست که حاشیه ها ایجاد میشوند و گفته می شود که : فلانی دیگر کار نمیکند ، سخت کار می کند ، از ایران رفته است و خیلی چیزهای دیگر.البته مسائل شخصی و دغدغه های فرزند داری و اینها را هم باید اضافه کرد ، همه ی اینها را که کنار هم میچینی معلومه بعدش چه اتفاقی میوفته دیگه!

بازگشت نسرین نکیسا به دنیای بازیگری پس از غیبت بلند مدت

اگر فیلم های نسرین نکیسا را دنبال کرده باشید، متوجه غیبت او خواهید شد. او پس از اینکه مدتی از عرصه تلویزیون دور مانده بود ، با فیلم کیمیا مجدد به دنیای بازیگراش بازگشت.

مردی که تصور میکرد شوهر واقعی ژاله صامتی است

از دیگر کارهای او می توان به سریال ممنوعه و سریال بچه مهندس در کنار بازیگرانی همچون مریم کاویانی و اندیشه فولادوند اشاره کرد.

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان سریالی است که از شبکه نمایش خانگی منتشر می گردد و نسرین نکیسا نقش مادر برکه را برعهده دارد. برکه یکی از نقش های اصلی است و الهه حصاری نقش آن را بازی می کند.

نسرین نکیسا در سریال ممنوعه
نسرین نکیسا در سریال ممنوعه

همچنین از فعالیت های اخیر این بازیگر می توان به سریال تلویزونی گاندو و احضار اشاره کرد.

خانم نکیسا در سریال “گاندو” به کارگردانی جواد افشار که در ژانر امنیتی-جاسوسی ساخته شده است در نقش مادر محمد که از کاراکترهای اصلی فیلم حضور دارد. نسرین نکیسا قبلا با این کارگردان همکاری داشته و اکنون در این سریال همراه با بازیگرانی همچون داریوش فرهنگ و محمدرضا شریفی نیا به نقش آفرینی می پردازد.

نسرین نکیسا در فیلم تلویزیونی گاندو
نسرین نکیسا در فیلم تلویزیونی گاندو

نسرین نکیسا در فیلم احضار

یکی از فعالیت های اخیر نسرین نکیسا ، ایفای نقش در فیلم احضار بود که از شبکه یک صدا و سیما پخش می شد. همانطور که اشاره کردیم ، نسرین نکسیا مدت ها از عرصه بازیگر دورماند اما با ایفای نقش در احضار مجدد به این عرصه بازگشت.

نسرین نکیسا در فیلم احضار 
نسرین نکیسا در فیلم احضار

گفتگوی خواندنی با نسرین نکیسا

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی نسرین نکیسا می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

با چه شناختی بازی در سریال ماه رمضانی «احضار» را پذیرفتید؟

در سریال «پرستاران» افتخار همکاری با آقای (علیرضا) افخمی را داشتم و قبل از این سریال هم او را از طریق آثارش و به عنوان ناظر کیفی سریال‌ها می‌شناختم. در سریال «پرستاران» با حساسیت‌های منحصر به فرد آقای افخمی آشنا شدم، شیوه کاری اش با همه کارگردان‌هایی که با آن‌ها کار کردم، خیلی متفاوت بود، سخت گیری ها، وسواس‌ها و حساسیت هایش با وجود این که نویسنده هم بود، خیلی مشهود بود.

ماجرای حمله قلبی کامران تفتی هنگام ضبط برنامه
نسرین نکیسا در سریال پرستاران
نسرین نکیسا در سریال پرستاران

بازتاب‌ها چگونه است؟

جای خوشبختی است که واکنش‌های مثبت و منفی دریافت می‌کنیم. حال و هوای کار آقای افخمی نوتر است، مخاطبان چند سالی در این ژانر اثری ندیده بودند. آقای افخمی بر این مقوله اشراف دارد. یک گلایه از مخاطبان دارم؛ کاری که هنوز پخش آن آغاز نشده، صرفاً با دیدن یک تیزر نمی‌توان درباره اثر قضاوت کرد. برای سریال «ممنوعه» چنین قضاوتی از سوی مخاطبان صورت گرفت. تنها سه قسمت آن در شبکه نمایش خانگی پخش شده بود که انتقاد‌های خیلی بدی به سریال شد تا جایی که پخش آن متوقف شد، به نظرم عادت غلط و اشتباهی است «قصاص قبل از جنایت کردن».

در نقش «معصومه»، مادر «مائده» با وجود حساسیت‌های آقای افخمی چگونه بازی کردید؟

نقش مادری را که بازی می‌کنم، خیلی در کارنامه ام تکرار شده است. «معصومه» هم مادری است که دختری امروزی و عصیان گر دارد، جهان بینی نسل امروز با دیروز بسیار متفاوت است. ازدواج دوم «معصومه» و از جهاتی خودش را به روز کرده است. کلیشه نشدن نقش به فیلم نامه برمی گردد و در نهایت نظر قطعی را کارگردان اعلام می‌کند که کاراکتر «معصومه» در فیلم نامه چگونه خلق شود. بخش دیگر هم به طراحی صحنه و لباس و مکان زندگی، مراودات و معاشرت‌های این خانواده بر می‌گردد. در مقطعی که کم سن و سال بودید، در «آژانس شیشه ای» مقابل دوربین حاتمی کیا بازی کردید، از تاثیر آن در کارنامه کاری تان بگویید.

این توفیق نصیبم شد تا در «آژانس شیشه ای» با ابراهیم حاتمی کیا همکاری کنم و خیلی برایم سرنوشت ساز بود، چون بعد از آن اتفاقات خوبی برایم افتاد. البته در مقطعی به دلیل تولد فرزندم کم کار بودم و نقش‌های کوتاه را می‌پذیرفتم. این شانس با من یار بود که با یک کاراکتر ماندگار به نام «فاطمه» همسر «حاج کاظم» در یکی از بهترین آثار حاتمی کیا باشم.

سریال های نمایش خانگی نا تمام مانده ایرانی + علت ناتمام ماندن

آن روز‌ها پیشنهاد برای بازی در «آژانس شیشه ای» برایم خیلی مهیج بود. آقای آتیلا پسیانی – مسئول انتخاب بازیگران فیلم – با توجه به همکاری‌های قبلی و شناختی که از من داشت، با من تماس گرفت و از من دعوت به کار کرد. قبل از دعوت به بازی درباره فیلم نامه «آژانس شیشه ای» شنیده و جزو آن دسته از آدم‌هایی بودم که دوست داشتم کار ساخته شود و آن را در جشنواره ببینم، ولی نمی‌دانستم که همای سعادت می‌خواهد بر شانه ام بنشیند.

جلسه اول که آقای حاتمی کیا مرا دید، چند عکس از من گرفته شد، چند روز بعد برای تست گریم رفتم و خیلی خوشحال شده بودم، بعد فیلم‌های متعددی از من گرفتند.

قبل از این فیلم در سریال «آوای فاخته» در چند سکانس کوتاه توفیق هم بازی شدن با پرویز پرستویی را داشتم. من، آقای پرستویی و بهروز شعیبی- در نقش پسرمان- به دفتر رفتیم، چون آقای حاتمی کیا می‌خواست ببیند که آیا خانواده حاج کاظم از هر نظر با هم هماهنگ هستند یا خیر؟

ما با هم حرف می‌زدیم و فیلم می‌گرفتند، یادم است آقای پرستویی از من پرسید که تا حالا کار کرده ام؟ چون بازیگر نقش مقابل خیلی برایش اهمیت داشت، در واقع مرا گزینش می‌کرد و یادش نبود که هم بازی اش بودم، بعد‌ها که ضبط شده سریال «آوای فاخته» را دیده بود و برای تست تصویر بعدی رفتیم، آقای پرستویی گفت که بازی ام را دیده و مرا تایید کرد و خیلی خوشحال شدم که آقای پرستویی که ریشه چندین ساله و محکمی در بازیگری دارد، مرا تایید می‌کند و در نهایت انتخاب شدم. جلسات دورخوانی جزو اصول کاری حاتمی کیاست و در طول فیلم برداری تعامل خوبی با هم داشتیم.

معرفی فیلم اکشن آمریکایی کیفر (Retribution 2023)

دلیل حضور کم رنگ تان در سینما چیست؟

در مقطعی خیلی پیشنهاد بازی نداشتم، شاید کار‌هایی که داشتم، نوعی سینمای معناگرا بود که در این ژانر خیلی محدود کار تولید می‌شد و اگر من مثل خیلی از همکاران دیگر از طریق سینمای تجاری ظاهر شده بودم قاعدتاً تقدیر و حضورم در سینما خیلی متفاوت‌تر می‌شد. بیوگرافی نسرین نکیسا

شانس این را داشتید که با کارگردان‌های بزرگی در آثار ماندگاری بازی کنید که یکی از آن‌ها سریال «یوسف پیامبر (ع)» بود، بازی در این اثر تاریخی چه سختی‌هایی برای تان داشت؟ این سریال یکی از افتخاراتم است و خدا را شاکرم که در اثری ماندگار بازی کردم.

ابتدا برای بازی در نقش مادر حضرت یوسف (ع) دعوت شدم، ولی چون جوان بودم، برای نقش خواهر حضرت یوسف (ع) انتخاب شدم. برایم کار پر خیر و برکتی بود و به واسطه خیرات و برکات این سریال توانستم صاحب خانه شوم.

به یاد دارم در زمان بستری بودن مرحوم فرج ا… سلحشور به عیادتش رفتم و مشغول نگارش فیلم نامه حضرت موسی (ع) بود، به من گفت که دلم می‌خواهد توفیق نصیبم شود و بتوانم سریال را بسازم و تو نقش خواهر حضرت موسی (ع) را بازی کنی.

کلی خندیدیم و گفتم گویی این مهر بر پیشانی من زده شده که نقش خواهر همه پیامبران را بازی کنم. «روزگار جوانی» برای خیلی از بینندگان حس نوستالژی دارد. برای فصل دوم آن که در حال ساخت است، دعوت به کار شده اید؟ بعد از این سریال «داستان یک شهر» را با اصغر فرهادی کار کردم که جزو سریال‌های پرمخاطب بود.

همسر احمد مهرانفر کیست؟

برای بازی در «روزگار جوانی» صحبت کردیم که، چون کار اپیزودیک است و من مشغول بازی در «گاندو» و «احضار» هستم و مقابل دوربین حسن فتحی در «جیران» هم خواهم رفت، سعی می‌کنم در «روزگار جوانی» نیز بازی کنم.

در پایان درباره نقش تان در سریال «جیران» بگویید

نباید درباره فیلم نامه توضیح دهم، اما «جیران» هم یک عاشقانه است که در بستر تاریخ زندگی ناصرالدین شاه اتفاق می‌افتد و من نقش مادر «جیران» پریناز ایزدیار را بازی می‌کنم. این موهبت نصیبم شده که در تمام آثار دراماتیک نقش مادر را بازی کنم، زمانی نقش خواهر پیامبران و زمانی هم نقش مادر قهرمان‌ها را دارم!

لیست آثار هنری نسرین نکیسا

در ادامه بیوگرافی نسرین نکیسا بازیگر سریال جیران باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلمهای سینمایی نسرین نکیسا

سالعنوان فیلمکارگردان
1396پرسه در حوالی منغزاله سلطانی
1393فصل بلوغرهبر قنبری
1391دوباره با همروزبه حیدری
1389فرماندهعلی عطشانی
1387چتر سفیدجابرعلی قاسمی
1383خداحافظ رفیقبهزاد بهزادپور
1382باز بارانعلی وزیریان
1380پرنده بازکوچکرهبر قنبری
1381پرنده باز کوچکرهبر قنبری
1377آژانس شیشه ایابراهیم حاتمی کیا
1376آخرین نبردحمید بهمنی
1374طالع سعدمهستی بدیعی

سریال ها و مجموعه های تلویزیونی نسرین نکیسا

سالعنوان مجموعهنقشکارگردان
1401مسافران شهرسیروس حسن پور
1401بی نشانراما قویدل
1400جیرانحسن فتحی
1400احضارمعصومه مادر مائدهعلیرضا افخمی
1399گاندو2عزیز مادر محمدجواد افشار
1398گاندوعزیز مادر محمدجواد افشار
1397بچه مهندس فصل دومشکوفا مددکار زندانعلی غفاری
1397ممنوعههاجر رادامیر پورکیان
1396پرستارانشهرام شاه حسینی ، علی رضا افخمی ، محمودرضا تخشید
1396رنج پنهانبیژن میرباقری
1395آرام میگیریمهمسر ناصرروح الله سهرابی
1395بازگشتحسین عامری
1394کیمیامادر پیمانجواد افشار
1391تن هاسید جواد هاشمی
1390یوسف پیامبردینه خواهر حضرت یوسففرج الله سلحشور
1389زندگی ارمغان خداستحبیب الله بهمنی
1388پس از سالهااکبر خواجویی
1385ناری گلمحمدعلی سلیمان تاش
1382سایه سکوتجواد افشار
1380آخرین روزهای شاد بودنحجت قاسم زاده اصل
1379امیر و غول چراغ جادوامیرحسین قهرایی
1377باغ کوچک بی بی گلمهدی قاسمی
1378داستان یک شهراصغر فرهادی
1377روزی عقابیدر نقش آذر همسر بابکسید محمدرضا مفیدی
1377روزگارجوانیشاپور قریب
1373ردپای دوستعباس رنجبر
استایل جنجالی بازیگران زن روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر
نسرین نکیسا در سریال مسافران شهر
نسرین نکیسا در سریال مسافران شهر
نسرین نکیسا و علی اوسیوند در سریال آرام میگیریم
نسرین نکیسا و علی اوسیوند در سریال آرام میگیریم
نسرین نکیسا در سریال پس از سالها
نسرین نکیسا در سریال پس از سالها

تله فیلم های نسرین نکیسا

سالعنوان تله فیلمکارگردان
1391دختر صحراعباس مرادیان
1389صلات ظهرافشین صادقی
1385خاکستر و پروانهرهبر قنبری
*پشت آیینه*
*پشت دیوار قرمز*
*آواز خاک*
*زمانی برای ایستادنعلی سر آهنگ
*بیراههمهدی قاسمی
*راه سومبهرام صادقی مزیدی
نسرین نکیسا در تله تاتر (پشت ایینه)
نسرین نکیسا در تله تاتر (پشت ایینه)

صفحه اینستاگرام نسرین نکیسا

نسرین نکیسا ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 300 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافینسرین نکیسا و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نسرین نکیسا و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نسرین نکیسا ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام نسرین نکیسا @nasrinnakisa میباشد و بیش از 11هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام نسرین نکیسا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا