اخبار دیگران

تفریح‌های خانوادگی ساحلی در تور استانبول، تور مالزی و تور کوش آداسی

بلاخره بعد از بیش از 2 سال محدودیت سراسری جهانی به خاطر پاندومی کرونا امسال تابستان، دنیا تجربه جدیدی را به خود می‌بیند دوره شیرین بعد کرونا! و از آنجایی که روزهای آفتابی تابستان جان می‌دهد برای تعطیلات ساحلی در امروز  به تفریحات ساحلی جذابی می‌پردازیم که شما را سرحال می‌آورند.

تور استانبول، سفر به شهر هزار چهره

تور استانبول از دیرباز مورد استقبال ایرانی‌ها بوده و به خاطر تشابهات فرهنگی و تاریخی بین مردم ما از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و هست. استانبول شهری مناسب همه گروه‌ها و سنین است اصلا فرقی نمی‌کند دنبال چه چیزی هستید چرا که استانبول همیشه چیزی برای جلب رضایت شما رو می‌کند. از سفرهای رمانتیک گرفته تا ماجراجویی‌های تاریخی یا تعطیلاتی خانوادگی! وقتی حرف از تعطیلات خانوادگی به میان می‌آید استانبول و آن بسفر زیبایش به خاطر می‌آید. اگرچه سواحل استانبول حقیقتا شهرت جاهایی مثل آنتالیا را ندارند اما حقیقت این است که هنوز چیزهایی برای ارائه به شما وجود دارد و اگر از سفر ساحلی‌تان انتظار برنامه‌های آنچنانی نداشته باشید سواحل استانبول شما را به حد کافی سرگرم می‌کنند.

تور استانبول، سفر به شهر هزار چهره

برای تفریحی خانوادگی در ساحل می‌توانید به ساحل زیبای بورک بروید که با ماسه‌های طلایی پودری و آب‌های آرام جایی عالی برای تفریح و استراحت است. ساحل یک کیلومتری بورک با چترها و صندلی‌های آفتابی پوشیده که در آخرهفته‌ها شلوغ شده و شاید پیدا کردن صندلی کمی سخت باشد. بورک برای بچه‌ها هم ساحلی مناسب است زیرا تا 100 متری دریا کم عمق بوده و نوجوان شما می‌تواند تا حدودی به داخل آب برود. همچنین برای دوز هیجان بیشتر بورک تفریحات ساحلی و ورزش‌های آبی مثل قایق سواری، کایت سواری، جت اسکی، موج سواری و فوتبال و والیبال ساحلی و موارد مشابه اینچنینی هم ارائه می‌دهد که حسابی عرق شما را در میاورد و هر زمان که لازم بود می‌توانید تنی به آب بزنید و خنک شوید. اما اگر به دنبال فضای منزوی‌تر و خصوصی‌تری هستیدتا در آرامش استراحت کنید به دالیا بروید که با آرامش محیط و زیبایی بصری‌اش شما را هیپنوتیزم کرده و به دنیای خلسه می‌برد.

ورم بعد از تزریق فیلر چانه تا چند روز باقی می ماند؟

برای دسترسی به ساحلی همه جانبه حتما سری به گلدن بزنید که در کنار تفریحات محبوبی مثل شنا و والیبال ساحلی، قایق موتوری و پدالی امکانات لوکس‌تری مثل گلف و صخره نوردی هم ارائه می‌دهد که طرفداران خودش را دارد. تازه اگر در گشت و گذاری خانوادگی باشید هم باید به فکر تاب و تحمل بچه‌ها، استراحت و غذا و نوشیدنی هم باشید که خوشبختانه گلدن طیفی از کافه‌های ساحلی، رستوران‌ها و فست فودها را ارائه می‌دهد. به طور کلی استانبول چند ساحل اینچنینی مثل ترو بلو، سولار و سوما دارد که با امکانات مشابه تفریحات ساحلی مشابهی را برای شما فراهم می‌کنند که اغلب در فاصله نیم ساعت تا یک ساعت رانندگی از شهر قرار دارند.

توجه داشته باشید که قدم زدن و تماشای غروب زیبای خورشید در امتداد بسفر، از روی پل گالاتا، یا هنگام قدم زدنی در امتداد مودا، و یا با کمی هزینه بیشتر شهر را از روی عرشه کروز بسفر تماشا کنید جایی که هم می‌توانید از موسیقی زنده و غذاهای خوشمزه لذت ببرید و هم افق شهر را از وسط دریا تماشا کنید. فقط باید تصمیم بگیرید چه کاری دوست دارید انجام دهید!

تور مالزی؛ ماجراجویی در زیباترین سواحل آسیا

تور مالزی رفتن به کشوری زیبا و به غایت دیدنی در جنوب شرقی آسیا با فرهنگی تلفیقی و قابل درک است که هر کسی از گوشه دنیا به آن سفر کند به راحتی با آن سازگار خواهد شد. در حالی که کوالالامپور به عنوان پایتخت این کشور برای ماه‌ها سرگرم کردن شما کافی است اما تور تابستانی را نمی‌توان بدون رفتن به سواحل در نظر گرفت مخصوصا در سفری خانوادگی با بچه‌های بازیگوش و ماجراجو!

گیفت کارت کریپتویی هدیه و سرمایه گذاری

تور مالزی؛ ماجراجویی در زیباترین سواحل آسیا

اگر در کوالالامپور اقامت دارید نگران باشبد در فاصله کمی از این شهر سواحل جذابی برای تفریح وجود دارند. بندر دیکسون در طول سال مخصوصا تابستان میزبان سیل عظیم توریست‌های ماجراجویی می‌شود که به کوالالامپور و اطراف آن سفر کرده‌اند. در این ساحل شما می‌توانید ورزش‌های مهیج آبی مثل قایق سواری، جت اسکی، اسکی روی آب، باناناسواری و نظایر این‌ها را تجربه کنید. به علاوه این ساحل با داشتن رستوران‌ها و کافه‌های ساحلی جای مناسبی برای استراحت و قدم زدن هم هست.

یکی از توریستی‌ترین بخش‌های مالزی مجمع‌الجزایر لنکاوی و همسایه آن پنانگ است که هر دو به شدت زیبا و دیدنی با طبیعتی سحرانگیز و ماسه‌های ساحلی طلایی، آب‌های آبی و امکانات توریستی فراوانی هستند. در تور تابستانی مالزی سواحل زیادی از جزیره‌ها و جزیرک‌ها وجود دارد که همگی آن‌ها به شهرت لنکاوی یا پنانگ نیستند امااز لحاظ زیبایی هیچ کم ندارند و به عنوان سفرهای روزانه از سرزمین اصلی مورد بازدید قرار می‌گیرند. باتو فرینگی از معروف‌ترین سواحل پنانگ است که پر از ورزش‌ها و بازی‌های دریایی است. از قایق سواری تا انواع ورزش‌های آبی مثل جت اسکی، اسکی روی آب، شوتینگ و موج سواری گرفته تا اسب سواری و کواد سواری طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های وابسته به ساحل در دسترس قرار دارد. ساحل میمون نمونه دیگری از سواحل توریستی برجسته پنانگ است که به خاطر تعداد زیاد میمون‌ها به این اسم نام گرفته، شما در اینجا می‌توانید قایق سواری کنید، حمام آفتاب بگیرید و ساعت‌ها پیاده‌روی در امتداد ساحل داشته باشید.

برای تفریحات نهایی سری به لنکاوی بزنید و بهترین سواحل آن مثل پانتای سنانگ و بعد از آن پانتای تنگاه بروید که توریستی‌ترین سواحل لنکاوی بوده و به خاطر امکانات بی‌نظیرشان هرساله توریست‌های بیشتری را به خود جذب می‌کنند. غواصی و اسنورکلینگ در سواحل لنکاوی فرصت دیدن دنیای رنگارنگ زیر آب آن را فراهم میآورد. قایق‌رانی، جت اسکی، بانانا سواری، شوتیگ، پاراسلینگ و فلای برد همگی در این سواحل ارائه می‌شوند. اصلا هم نگران نباشید اگر در این ورزش‌های آبی مهارت خاصی ندارید چرا که اپراتورهای تجهیزات آبی معمولا خودشان دوره‌هایی برای علاقه مندان برگزار می‌کنند. به علاوه آب‌های آرام این سواحل شرایط بازی و تفریح امنی برای بچه‌ها فراهم می‌کنند.

پروفایلو

تور کوش آداسی؛ خوشگذرانی در ساحل آفتابی ترکیه

تور کوش آداسی این روزها بین مسافرین ترکیه طرفداران زیادی پیدا کرده و کسانی که می‌خواهند از ازدحام آنتالیا فرار کنند اما همچنان از امکانات توریستی استفاده کنند سر از کوش آداسی با سواحل طلایی و آب‌های فیروزه‌ایش سر در می‌آورند. برای سفرهای خانوادگی کوش آداسی آنقدر پیشنهادات هیجان انگیزی دارد که هر روز شما را به ماجراجویی تازه‌ای بدل می‌کند. اما برای شروع بیایید سری به سواحل جذابی مثل داون تاون بیچ بزنیم که به خاطر زدیکی به شهر و مارینا دارای امکانات زیاد و هتل‌های عالی است و برای تفریحات آبی متنوع حتما به لانگ بیچ بروید و اگر می‌خواهید در مناظر زیبای دریایی از غذاهای خوشمزه عثمانی و بین‌المللی امتحان کنید جایی بهتر از ساحل پارادایس را پیدا نخواهید کرد.

تور کوش آداسی؛ خوشگذرانی در ساحل آفتابی ترکیه

تفریحات ساحلی کوش آداسی طیف زیادی از موارد را در برمی‌گیرد. بخواهید قایق سواری کنید، پارو بزنید، تخته سواری کنید، جت اسکی یا پاراسلینگ همگی در دسترس هسیتند و اگر دوست داشته باشید غواصی کنید می‌توانید با قایق به داخل دریا بروید و در نقط برجسته غواصی، غواصی کنید. مانند اغلب مقاصد توریستی در کوش آداسی هم می‌توانید غواصی را دوره‌های ابتدایی تا حرفه‌ای آموزش ببینید.

اگر از تفریحات آبی خسته شدید و می‌خواهید کمی تنوع ایجاد کنید دوچرخه اجاره کنید و به کاوش در مسیرهای روستایی بروید یا برای هیجان بیشتر به تورهای باگی بپیوندید که در مسیرهای ناهموار طبیعی می‌رانند و هیجان زیادی به خون‌تان می‌ریزند. در کنار آن می‌توانید خیره کننده‌ترین مناظر این خطه ساحلی را هم کشف کنید. کارتینگ و اسب سواری هم از دیگر تفریحات متنوعی هستند که می‌توانید در اینجا با خانواده‌تان انجام دهید و از آن‌ها لذت ببرید.

کد تخفیف فیلیمو و 4 مزیت دیگر بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

در نظر بگیرید با توجه به تمام فرصت‌هایی که بالاتر نام بردیم پارک‌های آبی جذاب با سرسره‌های عظیم و چاله‌های سقوط را هم اضافه کنیم! این یکی از بهترین تفریحات آبی در کوش آداسی است که کسی نیست از آن ناراضی باشد. وسیله‌های بازی مختلف، بخش‌های طبقه بندی سنی و انواع سرسره‌ها تفریح و هیجان را برای همه سنین در دسترس قرار داده  و اگر خسته و گرسنه شدید می‌توانید همانجا در مجموعه چیزی برای خوردن از بوفه غذا تهیه کنید و قوای تازه بگیرید. برای بچه‌ها رفتن به پارک آبی از فراموش نشدنی‌ترین تفریحات این سفر خواهد بود. پارک آبی آدالند جایی است که باید به آن بروید.

برای یک روز تنبلی و استراحت هم پیشنهاد وسوسه‌انگیزی داریم! حتما به کروزهای یک روزه ملحق شوید و روی عرشه و صندلی‌های آفتابی لم بدهید و استراحت کنید. در این کروزها با اسنک‌ها و نوشیدنی‌های خنک پذیرایی می‌شوید و توقفی کوتاه در ساحل خواهید داشت. برای گشت و گذاری متفاوت کروزها هم از فعالیتی لوکس هستند و هم متفاوت و آرامش بخش. با این سواری نیم روزی که یکی از برنامه‌های تور کوش آداسی است، کاملا آرامش تا اعماق وجودتان نفوذ خواهد کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا