اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

ماجرای دندان درد شدید ناهید مسلمی در اولین اجرای تئاترش

در این بخش بیوگرافی ناهید مسلمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی ناهید مسلمی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال شهرزاد به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی ناهید مسلمی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

ناهید مسلمی چند سال سن دارد؟

ناهید مسلمی زاده۲۷ آذر ۱۳۳۴ است و 66 سال سن دارد.

ناهید مسلمی مجرد است یا متاهل؟

ناهید مسلمی از همسر خود جدا شده است.

تحصیلات ناهید مسلمی چقدر است؟

ناهید مسلمی فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیفی است.

ناهید مسلمی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

ناهید مسلمی از سال 1357 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی ناهید مسلمی

نام اصلیناهید مسلمی
تاریخ تولد۲۷ آذر ۱۳۳۴ ‏(۶۶ سال)
تحصیلاتلیسانس زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیفی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1357 تاکنون
همسرعباس خلیق(جدا شده)
فرزندشیدا خلیق

بیوگرافی ناهید مسلمی

بیوگرافی ناهید مسلمی

در بیوگرافی ناهید مسلمی آمده است: وی متولد 25 آذر 1334 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است

عکس کودکی ناهید مسلمی
عکس کودکی ناهید مسلمی

در بیوگرافی ناهید مسلمی لازم به ذکر است او فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیفی از دانشگاه دماوند در سال 1359 می باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا دخترش هم بازیگر شده است

بیوگرافی خانواده ناهید مسلمی 

در بیوگرافی ناهید مسلمی درباره ی خانواده اش آمده است: پدرش ابوذر مسلمی و نادره ساسانی کاشانی ملکیان نام دارد.

وی میگوید: در یک خانواده ای بزرگ شدم که پدرم خوشبختانه آدم روشنی بود و من و خواهرم را محدود نمی کرد.حالا شاید نسبت به شناختی که به ما دو تا دخترش داشت بود.به خاطر همین من در همان ابتدای زندگی‌ام با ادبیات آشنا شدم. خیلی دلم می‌خواست رشته علوم انسانی و ادبیات را انتخاب کنم ولی با طرز فکری که آن دوران پدر و مادرها داشتند می‌گفتند اگر ادبیات بخوانی فقط معلم می‌شوی.

ماجرای بیماری دختر شهین تسلیمی که او را از بازیگری دور کرده است چیست؟

پدرم خیلی دوست داشت ما پزشک شویم به خاطر همین من رشته طبیعی خواندم ولی از همان کودکی کتاب‌های صمد بهرنگی و محمود دولت‌آبادی و نمایشنامه و رمانهایشان را می‌خواندم خیلی به شعر علاقه‌مند بودم و وقتی وارد دانشگاه شدم رشته‌ام زبان و ادبیات انگلیسی بود چرا که پدرم خیلی به زبان علاقه‌مند بود برای همین همراه با کارهای مدرسه زبان هم می‌خواندم در دانشکده موقعیتی پیش آمد که ما یک کار تئاتر بکنیم .“دیکته و زاویه” غلامحسین ساعدی را کار کردیم کارگردان ما بهرام دهقان پسر جوانی بود؛ پسر اسقف اعظم کلیسای خاورمیانه که متاسفانه در زمان انقلاب او را ترور کردند. این اولین کار تئاتری من بود.

تولد 84 سالگی مادر ناهید مسلمی
تولد 84 سالگی مادر ناهید مسلمی

خانواده ما پدر سالاری بود و خوشبختانه از آنجایی که پدرم مرد روشنی بود اصلا مخالفتی با تئاتر نداشت. خانه ما دو طبقه بود و یک طبقه خالی داشت. پدر ما آنجا را در اختیار من قرار داد و من با بچه‌های تئاتر آنجا تمرین داشتیم. یعنی در زمان جنگ ما اصلا بیکار نبودیم و همیشه با بچه‌های تئاتر آنجا تمرین می‌کردیم.

28سالگی و هنوز هم مجرد بودم. ولی پدرم به من اعتماد داشت و می‌دانست که ما کار فرهنگی می‌کنیم. اصلا نمی‌آمد بالا ببیند ما چکار می‌کنیم. ما مرتب تمرین می‌کردیم. کارهایی را که اجازه اجرا به ما نمی‌دادند در خانه‌های بزرگ‌تر اجرا می‌کردیم . اساتید را دعوت می‌کردیم خانه‌هامان مثل خانواده اسکویی، بهزاد فراهانی، دکتر صادقی و آنها در مورد کارمان نظر می‌دادند.

عکس ناهید مسلمی در کنار مادرش و دخترش شیدا خلیق
عکس ناهید مسلمی در کنار مادرش و دخترش شیدا خلیق

ازدواج و وضعیت تاهل ناهید مسلمی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی ناهید مسلمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ناهید مسلمی حدودا سال 1371 ازدواج کرد وقتی 37 ساله بود ازدواج کرد که ثمره اش یک سال بعد یک دختر بنام شیدا خلیق بود که حالا بازیگر شده است

همه چیز درمورد احسان کرمی بازیگر چپ دست سینما
ناهید مسلمی و دخترش شیدا خلیق
ناهید مسلمی و دخترش شیدا خلیق

شیدا خلیق دختر بازیگر ناهید مسلمی

من همیشه از خدا خواسته بودم که یک دختر داشته باشم و خدا این لطف را در حق من کرد و به من یک دختر داد . زندگی خوبی نداشتم به خاطر همین اشکم در آمد چون خیلی شیدا را به سختی بزرگ کردم به تنهایی.. و خدا رو شکر الان آن چیزی که خواستم شده است اصلا اجبارش نکردم که به سمت کار هنری بیاید چون می دانستم که سخت است بخصوص تئاتر. از زمانی که به دنیا آمد تا سه سالگی در کنارش بودم و سه سال کار نکردم بعد از آن او را با خودم همه جا بردم. اصلا در پشت صحنه تئاتر بزرگ شد.

ناهید مسلمی در کنار دخترش شیدا خلیق
ناهید مسلمی در کنار دخترش شیدا خلیق

بعد در همان سنین بود که با دکتر صادقی کار می‌کردم و می‌گفت بیا به شیدا نقش بدهیم و من می‌گفتم دکتر، شیدا خیلی کوچک است و من دلم نمی‌آید.یا در “جنایت و مکافات” آقای شهرستانی گفت اجازه بده به شیدا نقش بدهیم ولی من قبول نمی‌کردم چون او خیلی بچه بود. بعد دیگر در 7 سالگی نادربرهانی مرند نمایش “چیستا” را کار کرد و یک نقش دختر عقب افتاده را داشت و از من خواست شیدا آن را بازی کند که الهام پاوه نژاد هم نقش اصلی را داشت دیالوگ نداشت ولی باید نقش دختر عقب افتاده را بازی می‌کرد.

شیدا چون در پشت صحنه با من بود وقتی به خانه برمی گشتیم تمام نقش‌هایی را که دیده بود در خانه بازی می‌کرد. تمام نقش‌ها و دیالوگ‌ها را حفظ بود. برای همین احساس کردم استعدادش را دارد اصلا دوست نداشتم اجباری در کار باشد. می‌خواستم برایش شعر شاملو یا حافظ بخوانم بعد احساس کردم خودش بزرگ می‌شود و همه این‌ها را یاد می‌گیرد ولی او چون در محیط تئاتری بزرگ شده بود خیلی عاقل‌تر از سنش رفتار می‌کرد با بچه‌های همسن خودش تفاوت داشت تا اینکه در کارهایی کوچک بازی کرد در کار حمید امجد “زائر”؛ دو نقش داشت که موفق بود. در “تولیدی عروس خانم” بازی کرد. 5 روز به اجرا بازیگر اصلی رفت و شیدا چون از مدرسه به پشت صحنه می آمد و مشق‌هایش را در آنجا می‌نوشت همه نقش‌ها را حفظ بود. وقتی بازیگر اصلی رفت کارگردان گفت اجازه بده نقش را به شیدا بدهیم او آن موقع 13سالش بود نقش را خیلی خوب بازی کرد و جایزه ویژه بازیگری را گرفت و دیگر در این خط افتاد. تا الان هم رزومه خوبی دارد. بیوگرافی ناهید مسلمی

علت کم کاری اکرم محمدی و دوری او از بازیگری چیست؟

خوشحالم از این جهت که شیدا هدفش را از این سن پیدا کرده است و این برای یک مادر خیلی مهم است که دختر جوانش در این روزگاری که بچه‌ها بی‌هدف هستند هدف خود را بشناسد. یعنی اگر روزی سرم را بگذارم و بمیرم شیدا هدفمند است و می‌دانم مسیر زندگی‌اش چیست..

پست اینستاگرام ناهید مسلمی برای تولد دخترش شیدا خلیق
پست اینستاگرام ناهید مسلمی برای تولد دخترش شیدا خلیق

بازی های مشترک ناهید مسلمی با دخترش

اولین بار همان “زائر” حمید امجد بود که شیدا 10 ساله بود و می‌نشست صحنه را نقاشی می‌کرد. آقای حمید امجد هم خودش بچه نداشت و این‌ها برایش خیلی جذاب بود همه کتاب‌هایش را به شیدا هدیه کرد و دو تا نقش هم به شیدا داد. شیدا کوچک بود و افشین هاشمی نقش پدرش را داشت. نمایشی بود که دو ساعت نباید هیچ بازیگری از صحنه بیرون می‌رفت شیدا دستشویی‌اش می‌گرفت و افشین هاشمی یواشکی او را از صحنه رد می‌کرد. بعد آن “تولیدی عروس خانم” و “یه حبه قند” و کارهای زیادی با هم انجام دادیم.

علایق و حقایقی درباره ناهید مسلمی

در ادامه بیوگرافی ناهید مسلمی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه ناهید مسلمی به تئاتر و رادیو

در بیوگرافی ناهید مسلمی میخوانیم: این بازیگر از سال 1375 بعنوان بازیگر با شبکه های رادیویی تهران، فرهنگ، جوان و شبکه قرآن همکاری داشته می گوید بعد از تئاتر رادیو را خیلی دوست دارم

رادیو حتی از تئاتر هم سخت‌ تر است، فقط تویی و صدایت به همین دلیل فعالیت در رادیو خیلی به کار تئاتر کمک می‌ کند اما من در تئاتر خودم را خیلی زنده‌ تر می‌ بینم

بیوگرافی احمد پورمخبر

سختگیری ناهید مسلمی در انتخاب نقش

کارگردان در کارهای سینمایی و تلویزیونی برایم مهم است به همین خاطر به سرعت پیشنهادی را قبول نمی کنم و کمی سختگیر هستم

بازیگران هم دوره ناهید مسلمی

او میگوید من سال 62 به آناهیتا رفتم سه سال آنجا بودم. آقای زنده‌یاد مهدی فتحی استاد بیان ما بود آقای ناصر حسینی آنجا بود، بهزاد فراهانی، بیوک میرزایی کاظم هژیر آزاد و….

فقط مریم کاظمی هم کلاس من بود ولی قدیمی‌ترها شکوه نجم آبادی و خیلی‌های دیگر بودند خانم ایدن فضاالهی.

اولین دستمزد ناهید مسلمی

اولین دستمزدم”مریم و مرداویج” بود که آقای فراهانی ما را به خانه شان دعوت کردند به شام و 8هزار تومان بود.دومین13تومان برای “مده آ” بود.

اولین دلسردی ناهید مسلمی در تئاتر

هرگز دلسرد نشدم. اما توی ذوقم خورده است. از اینکه گاهی اوقات زحمت می‌کشیدیم 2 یا 3 ماه کار می‌کردیم ولی در بازبینی کار ما را رد کردند. یا اینکه کاری در جشنواره 2 اجرا رفته ولی اجرای عموم به ما ندادند. با سلیقه‌های خاص و شخصی. این سئوال همیشه برای من بوده که چرا این کار را با ما تئاتری‌ها می‌کنند؟ اگر ما اینقدر بی مزد و بی منت کار می‌کنیم لااقل در جاهایی بگذارند این زحمات ما دیده بشود. بخصوص برای نمایشی که به نام ” نورگیر” کار کردیم باز هم از “بویرو بویرخو” بود کاری بود که اصلا ربطی به ایران نداشت و ما دوسال پیش آنرا در جشنواره فجر کار کردیم. هوشنگ قوانلو هم حتی کاندید بازیگری شد اما به ما اجرای عموم ندادند و این خیلی توی ذوق بچه‌ها خورد من که سی سال تجربه داشتم و این چیزها را دیده بودم ولی برای اشکان خیل‌نژاد که کارگردان جوانی بود و آقای قوانلو که پس از سال‌‍ها کاندید شده بود و می‌توانست در این کار دیده شود اجازه اجرای عموم به ما ندادند و گفتند این کار سیاه‌نمایی دارد.

ماجرای طنز ازدواج امیر کاظمی از زبان خودش!

بازیگر مورد علاقه ی ناهید مسلمی

هیچ وقت عمیقا به آن فکر نکردم ولی در ایران فاطمه معتمد آریا را خیلی دوست دارم و هرگز قسمت نشده افتخار همکاری با او را داشته باشم . فقط یک بار می‌خواستم در کار محمد رضا هنرمند ” آشپز باشی” کنار آنها باشم که آقای هنرمند گفت برای این نقش خیلی جوانی و خانم ملکه رنجبر را جای من گذاشتند. از خارجی‌ها مریل استریپ..از آقایان با وحید آقاپور کار کرده ام خیلی دوستش داشتم هم اخلاق حرف‌ای و هم بازی‌اش عالی است. علی سرابی هم بازیگر خوبی است.

نظر ناهید مسلمی درباره ی ممنوع الکاری

خیلی سئوال تلخی است برای من مساوی با مرگ است. اگر نگذارند بازی کنم و بروم ببینم بچه‌ها روی صحنه بازی می‌کنند…تا حالا شده رفتم یک تئاتری را دیدم و گفتم خدایا کاش من جای آن بازیگر روی صحنه باشم. ولی اگر نتوانم کلا بازی کنم می‌میرم. ولی بدبین نبودم به این سئوال فکر نکردم اما بعضی از دوستانمان این اتفاق برایشان افتاده و همه سکوت کرده‌اند. ما عزیزانی داریم که فقط یک نامه برایشان رد شده که ممنوع الکار شده و اصلا خود طرف خبر نداشته است و دیگر نتوانسته در تئاتر و سینما کار کند. برای یکی از بچه‌های رادیو این اتفاق افتاد. چیز خاصی هم نخواسته بود فقط گفته بود پول مرا کمی زودتر بدهید. چون اخیرا همه‌اش می‌گویند پول نیست پول نیست…با او خیلی بد برخورد کردند و ممنوع الکار شد.. من به بچه‌ها گفتم اگر خواستید عکس العملی انجام بدهید یا نامه‌ای بدهید من هستم.

شروع فعالیت هنری ناهید مسلمی

در بیوگرافی ناهید مسلمی آمده است: او که از پرورش‌یافتگان تئاتر است، برای نخستین بار در سال ۱۳۵۷ در نمایش «دیکته و زاویه» نوشته «غلامحسین ساعدی» به کارگردانی «بهرام دهقان» بازیگری را تجربه کرد.

در زمان دانشگاه و قبل از انقلاب موقعیتی پیش آمد که یک کار تئاتر بنام «دیکته و زاویه» بکارگردانی بهرام دهقان انجام دادم، آقای دهقان پسر اسقف اعظم کلیسای خاورمیانه بود که در انقلاب او را ترور کردند

شروع حرفه ای ناهید مسلمی

همه چیز از سال 57 که کمی آزادی به وجود آمد شروع شد و من فهمیدم که تئاتر چقدر جذاب است. قبلا فقط نمایشنامه خوانده بودم پس از آن رکن‌الدین خسروی که من اصلا ایشان را نمی‌شناختم کار ما را دید و گفت اگر می‌خواهید بیائید در اداره تئاتر در کلاس‌های من شرکت کنید. من پیش از آن هیچ آشنایی با تئاتر نداشتم ولی شانس این را داشتم که “جنایت و مکافات” علی رفیعی را در سالن اصلی تئاتر شهر دیدم و همین طور “مرگ یزدگرد” بهرام بیضایی.

همه چیز در مورد زندگی شخصی پژمان بازغی و ماجرای آشنایی با مستانه مهاجر به همراه عکس های شخصی

وقتی به اداره تئاتر رفتم آقای خسروی با ما چند جلسه تمرین کرد ولی در آن زمان شرایط در ایران خیلی بد بود مشکلاتی پیش آمد که خسروی نتوانستند کلاس‌هایش را ادامه دهند و همه چیز همان جا کات شد ولی من همیشه مترصد تئاتر کار کردن بودم و از آنجا که خیلی آدم خجالتی بودم می‌خواستم شیرجه بروم توی این قضیه خجالتم و برای همین به دنبال جایی می‌گشتم که بروم تئاتر را ادامه بدهم و تنها جایی که بود آناهیتا بود که آقای مصطفی اسکویی آن‌جا را می‌چرخاند.

در نهایت سال 1362 بعد از 5 سال و باز شدن بسیار محدود فضای سیاسی و فرهنگی ، به گروه آناهیتا رفت و 3 سال کار بازیگری انجام داد

او فعالیت حرفه‌ای‌اش را با گروه آناهیتا اسکوئی‌ها آغاز نمود و با بهزاد فراهانی برای اولین بار به صحنه رفت.

ورود ناهید مسلمی به هلال احمر

آن زمان ها صبح ها در هلال احمر بعنوان مترجم کار می کردم و بعد از ظهر به کلاس های آناهیتا می رفتم تا اینکه بعد از 5 سال از هلال احمر استعفا دادم

بعد از اینکه از هلال احمر بیرون آمدم تمام وقت در بازیگری مشغول شدم سپس سال 1365 به کلاس های مهین اسکویی رفتم که خیلی برایم مفید بود

همه سرزنشم کردند که این آب باریکه را نگه‌دار بازنشستگی دارد و برای تو خوب است ولی من قبول نکردم.

پشیمان هم نشدم. احساس می‌کردم که روحم به چیز دیگری احتیاج دارد و تا الان هم پشیمان نشدم. در آناهیتا نمایش”هایتی” را با زنده یاد مصطفی اسکویی کار کردیم ولی هرگز اجرا نکردیم اما پس از آن اولین کارم با بهزاد فراهانی بود ” مریم و مرداویج” که در سال 65 اجرا شد.

زندگینامه و بیوگرافی حامد بهداد ، از عکاسی و خوانندگی تا ستاره شدن

ماجرای دندان درد ناهید مسلمی!

من اولین باری که در آناهیتا به شکل حرفه ای نمایش “هائیتی” را اجرا کردم. یکی از دندان هایم به شکل وحشتناکی تیر کشید. حس کردم ترسم دارد اینطوری خودش را نشان می دهد.

شرکت در کلاس های مهین اسکویی

من در نمایش هایتی خیلی نقشم زیاد بود… یه سیاهی لشکر به اندازه نوک انگشت و اصلا حرف هم نمی‌زدم . فقط یک طبق‌هایی را حمل می‌کردیم ولی قبل از اینکه “مریم و مرداویج” را بگویم از خانم اسکویی باید حرف بزنم من یک مدتی هم کلاس‌های بانو مهین اسکویی رفتم که خیلی برایم مفید بود.

کلاس‌های ایشان فوق‌العاده بود و او یک متنی را به دست گرفته بود از نویسنده اسپانیایی بیرو بریخو به اسم “تاریکی‌های سرگشتگی” که قرار بود آن را اجرا کنیم. زمان مدیریت علی منتظری بود که امیدوارم هر کجا هستند زنده باشند چون سال‌هایی خیلی خوبی بود.

تئاتر را ایشان در آن سال‌ها آباد کردند و خیلی از بچه‌ها استخدام اداره تئاتر شدند . منتظری اجازه دادند که خانم اسکویی کار را به صحنه ببرد. همه چیز آماده بود حتی لباس‌ها ولی متاسفانه نه خانم اسکویی و نه هیچ کدام از بچه‌ها به آرزویمان نرسیدیم و اجازه ندادند کار به روی صحنه برود.

اولین مشوق ناهید مسلمی

پس از کار بهزاد فراهانی اینکه آقای قطب‌الدین صادقی به من اعتماد کردند و در نمایش “مده آ” یک نقش حرفه‌ای درست و حسابی به من دادند. در سال 67 که شهین علیزاده “مده آ” را کار می‌کرد و من نقش دایه را بازی می‌کردم.

معرفی فیلم های ترسناک ایرانی که شما را تا مرز سکته میبرد!

پیشنهاد آقای صادقی به من اعتماد به نفس داد و در واقع از آنجا زندگی تئاتری من شروع شد. کار خیلی سختی بود و من به قولی فولاد آبدیده شدم. مرتب “مده آ” دایه را به زمین می‌زد و گلویش را می‌فشرد زمستان هم بود و چون اولین کار حرفه‌ای من بود خیلی برایم سخت بود ولی همان باعث شد که من تصمیم صدر صد خود را بگیرم و به خودم بگویم من در این کار می‌مانم با تمام مشقتی که دارد..

وقتی در “مده آ” کار می کردم بازیگر نقش اولش خیلی حرفه ای بود و سال ها کار کرده بود. ولی من تجربه اولم بود. آقای صادقی یک روز به او گفت مواظب باش ناهید دارد بازی تو را می خورد. من آن جا قلبم تکان خورد و خیلی برام مهم بود که دکتر صادقی این حرف را زد.

ورود ناهید مسلمی به سینما و تلویزیون

در بیوگرافی ناهید مسلمی بهتر است بدانید سال 1368 با فیلم کوتاه «آخرین نگاه» جلوی دوربین رفت و سال 71 اولین بار با فیلم «هنرپیشه» وارد سینما و سال 1370 با سریال «فروغ بی پایان» وارد تلویزیون شد

شهرت ناهید مسلمی

او بازی در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم شناخته شد اما بیشتر شهرت خانم مسلمی از سال 1394 با سریال «شهرزاد» و در نقش بتول خانم شروع شد سپس نوروز 98 در سریال «زوج و یا فرد» با دخترش همبازی بود

ناهید مسلمی و ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد
ناهید مسلمی و ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد
ناهید مسلمی در سریال زوج یا فرد
ناهید مسلمی در سریال زوج یا فرد

او در فیلم شنای پروانه و سریال چاردیواری در نقش مولود و سریال همه چیز آنجاست و سریال زوج و فرد و … به اوج شهرت رسید.

ازدواج پرحاشیه نفیسه روشن و پخش کردن فیلم عروسی اش
ناهید مسلمی در سریال همه چیز آنجاست
ناهید مسلمی در سریال همه چیز آنجاست

آخرین هنرنمایی ناهید مسلمی اخیرا در سریال یاغی در نقش عمه ی جاوید است.

لیست آثار هنری ناهید مسلمی

در ادامه بیوگرافی ناهید مسلمی بازیگر یاغی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

تئاترهای ناهید مسلمی

سالنام تئاترکارگردانتوضیحات
۱۳۶۵مریم و مرداویجبهزاد فراهانیاجرا در تهران، تئاتر شهر، تالار اصلی
۱۳۶۷مده آقطب الدین صادقیاجرا در تهران، تئاتر شهر، تالار چهارسو
۱۳۶۹آه خواهرم مده آمسعود سمیعیاجرا در تهران، تئاتر شهر، تالار قشقایی
۱۳۶۹سیمرغقطب الدین صادقیاجرا در تهران، تئاتر شهر، تالار اصلی

آثار سینمایی ناهید مسلمی

سالفیلمکارگردان
۱۳۷۶دختری از آسمانپرویز شیخ‌زاده
۱۳۷۹زندان زنانمنیژه حکمت
۱۳۸۵تسویه حسابتهمینه میلانی
۱۳۸۵می‌ترسم، پس دروغ می‌گویمتهمینه میلانی
۱۳۸۹دونده زمینکمال تبریزی
۱۳۹۰یه حبه قندرضا میرکریمی
۱۳۹۶مقیمان ناکجاشهاب حسینی
١٣٩۶قانون مورفیرامبد جوان
۱۳۹۸شنای پروانهمحمد کارت
۱۳۹۸سگ بندمهران احمدی

مجموعه های تلویزیونی ناهید مسلمی

سالفیلمکارگردانتوضیحات
۱۳۷۰فروغ بی‌پایاناسماعیل پوررضاشبکه ۲
۱۳۷۵تصویر یک رؤیااحمد امینیشبکه ۱
۱۳۷۸مسافرجواد اردکانیشبکه ۲

پخش در ماه رمضان

۱۳۷۹این یک دادگاه نیستاصغر توسلیشبکه ۵
۱۳۷۹دختراناصغر توسلیشبکه ۵

بازیگر مهمان

۱۳۸۴ریحانهسیروس مقدمشبکه ۳

در نقش پری دربدر

۱۳۸۵پایان نمایشبهمن زرین‌پورشبکه ۱

پخش در دهه فجر

۱۳۸۶حلقه سبزابراهیم حاتمی‌کیاشبکه ۳
۱۳۸۶بیداریبهرام عظیم‌پورشبکه ۳
۱۳۸۸پرانتز بازکیومرث پوراحمدشبکه ۱
۱۳۸۸چاردیواریسیروس مقدمشبکه ۱

نوروز ۸۹

۱۳۹۰چک برگشتیسیروس مقدمشبکه ۱

نوروز ۹۱

۱۳۹۱تهران پلاک ۱مهدی مظلومیشبکه ۵
۱۳۹۳همه چیز آنجاستشهرام شاه‌حسینیشبکه ۳

در نقش عمه ثریا

۱۳۹۳برابر با اصلسید جلال الدین دریشبکه ۱
۱۳۹٧هیئت مدیرهمازیار میریشبکه ۵

نوروز ۹۷

در نقش خانم صفری

۱۳۹٨زوج یا فردعلیرضا نجف‌زادهشبکه ۳

نوروز ۹۸

در نقش شهربانو شهری

ناهید مسلمی و امیر جعفری در سریال چک برگشتی
ناهید مسلمی و امیر جعفری در سریال چک برگشتی

ناهید مسلمی در نمایش خانگی

سالفیلمکارگرداننقش
۱۳۹۴، ۱۳۹۳شهرزاد (فصل ۱)حسن فتحیبتول
۱۳۹۵شهرزاد (فصل ۲)حسن فتحیبتول
۱۳۹۶شهرزاد (فصل ۳)حسن فتحیبتول
١٣٩٩سیاوشسروش محمدزادهمنیژه
١٣٩٩می‌خواهم زنده بمانمشهرام شاه‌حسینیبهجت
١۴٠١یاغیمحمد کارتخانم گنجی
ناهید مسلمی و پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد
ناهید مسلمی و پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد

جوایز و افتخارات ناهید مسلمی

  • بازیگری اول زن، فیلم‌کوتاه «آخرین نگاه» تبریز، جشنواره وحدت سینمای جوان ۱۳۶۸
  • لوح تقدیر و سپاس بهترین بازیگر زن برای تئاتر «بهرام چوبینه» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی ۱۳۷۳
  • بازیگری اول زن در نمایشنامه‌خوانی «خاله ایران» ۱۳۸۵
  • جایزه برتر جشنواره مونولوگ‌ها ۱۳۸۷
  • لوح تقدیر ششمین جشن بازیگر برای «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی علیرضا نادری ۱۳۸۸
  • نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در نمایش «ماضی استمراری» از سی و دومین جشنواره تئاتر فجر ۱۳۹۲
  • جایزه ویژه هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت برای بازی در نمایش جان گز ۱۳۹۴
  • نامزد بهترین بازیگر زن از بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش «ورود آقایان ممنوع»
  • لوح تقدیر «هفته تئاتر باران» ۱۳۹۵
  • منتخب بخش مشاغلِ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو برای بازی در نمایش «یکی بابامو بگیره» از رادیو نمایش ۱۳۹۳

صفحه اینستاگرام ناهید مسلمی

ناهید مسلمی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 50 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی ناهید مسلمی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی ناهید مسلمی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی ناهید مسلمی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام ناهید مسلمی @mosleminahid میباشد و بیش از 4 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام ناهید مسلمی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا