اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبیوگرافی بازیگران

گذری به زندگی شخصی و هنری صفا آقاجانی و تصاویر دیدنی او

در این بخش بیوگرافی صفا آقاجانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی صفا آقاجانی از بازیگران زن خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال دردسرهای عظیم به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی صفا آقاجانی آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

صفا آقاجانی چند سال سن دارد؟

صفا آقاجانی زاده1335 است و 66 سال سن دارد.

صفا آقاجانی مجرد است یا متاهل؟

صفا آقاجانی متاهل است ولی اطلاعاتی از همسر او منتشر نشده است.

تحصیلات صفا آقاجانی چقدر است؟

تحصیلات صفا آقاجانی دیپلم ادبیات است.

صفا آقاجانی فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

صفا آقاجانی از سال 1354 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی صفا آقاجانی

نام اصلیصفا آقاجانی
تاریخ تولد1335
محل تولدارومیه
محل زندگیتهران
تحصیلاتدیپلم ادبیات
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1354 تاکنون
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندانغزال و کیارش

بیوگرافی صفا آقاجانی

بیوگرافی صفا آقاجانی

قطعا همه ما یا با صدای او در نمایش‌های رادیویی خاطره داریم یا با هنرنمایی او در آثار سینمایی و تلویزیونی. هنرمندنی که گزیده کار و کم کار است. اما بازهم با هنرنمایی‌هایش در ذهن مردم نقش بسته است. صفا آقاجانی را این روزها در سریال «دردسرهای عظیم» می‌بینیم که برای چندمین بار از تلویزیون پخش می‌شود.در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی صفا آقاجانی داشته باشیم.

در بیوگرافی صفا آقاجانی با نام اصلی صفیه آقاجانی آمده است:وی متولد1335 ارومیه ، بازیگر است.

عکس جوانی صفا آقاجانی قبل از انقلاب
عکس جوانی صفا آقاجانی قبل از انقلاب

در بیوگرافی صفا آقاجانی لازم به ذکر است او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته ادبیات فارسی به پایان برد است، علاوه بر هنری بازیگر در تلویزیونی در رادیو نیز فعالیت کرده است.

سیر تا پیاز زندگی محمدعلی کشاورز و ناگفته های زندگی شخصی او و دخترش نِلی

بیوگرافی خانواده صفا آقاجانی

در بیوگرافی صفا آقاجانی درباره ی خانواده اش میخوانیم: ما شش خواهر و برادر بودیم، خیلی با هم مهربان بودیم و در کنار هم خوش می‌ گذشت، ما به دلیل شغل پدرم دور از فامیل و اقوام زندگی کردیم، اما به نظرم رفت و آمد‌‌ های فامیلی و دوستانه فرهنگ اجتماعی ما را ارتقاء می‌ دهد

پدرم پیمانکار بود، به همین دلیل ما مجبور بودیم محل سکونتمان را تغییر دهیم

تصویر پدر صفا آقاجانی
تصویر پدر صفا آقاجانی

من و معصومه که سه سال از من کوچک‌ تر است، در ارومیه متولد شدیم، شش ساله بودم که به تهران آمدیم، اما بعد از چند سال به تبریز رفتیم و مدتی در این شهر زندگی کردیم

صفا آقاجانی و خواهرش معصومه آقاجانی
صفا آقاجانی و خواهرش معصومه آقاجانی
صفا آقاجانی و خواهرش معصومه آقاجانی
صفا آقاجانی و خواهرش معصومه آقاجانی

ازدواج و وضعیت تاهل صفا آقاجانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی صفا آقاجانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

صفا آقاجانی متاهل است و یک دختر به نام غزال و یک پسر به نام کیارش دارد.

صفا آقاجانی و پسرش کیارش
صفا آقاجانی و پسرش کیارش
دختر و پسر صفا آقاجانی
دختر و پسر صفا آقاجانی
صفا آقاجانی و دخترش غزال
صفا آقاجانی و دخترش غزال

شروع فعالیت هنری صفا آقاجانی

صفا آقاجانی بخاطر علاقه زیاد خود به هنرهای نمایشی درسال ۱۳۵۴ بصورت کاملا تصادفی در تبریز بنا به پیشنهاد دکتر صاعدی و مرحوم صادقی در سن ۱۷ سالگی اولین اثر هنری خود را با نمایشنامه بامها و زیر بامها در نقش مادر آغاز نمود وبسیار مورد تقدیر و تشویق اساتید فن قرار گرفت

او رسما از سال ۵۶ در تبریز به خانواده رادیو پیوست

صفا آقاجانی از تبریز تا تهران

آن زمان هنوز مردم شهری مانند تبریز نمی‌ پذیرفتند که زنان هم در کار هنر و بازیگری باشند، به همین دلیل پدرم ما را تشویق کرد که برای ادامه کار به تهران بیاییم

آمدن ما به تهران مصادف شد با اتفاقاتی که به پیروزی انقلاب منجر شد و ما بعد از انقلاب توانستیم وارد حرفه بازیگری شویم و معصومه علاوه بر بازیگری توانست به عنوان دوبلور فعالیت خود را ادامه دهد

تنفر سیاوش چراغی پور از صدای خود تا حضور در جیران در نقش خواجه

ورود صفا آقاجانی به رادیو

صفا آقاجانی سالهای بعد نیز در نمایشنامه ها و تله تاترهای متعددی هنرنمایی نمود تا اینکه در سال ۶۳ در آزمون مهمی ازبین ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش های رادیویی جهت طرح تجدید حیات نمایش رادیویی که توسط آقای جعفری جلوه اجرا شده بود انتخاب و بعد از گذراندن کلاسهای فشرده رسما از سال ۶۴ تا کنون فعالیت خود را در رادیو ادامه داده است.

اولین کار تصویر صفا آقاجانی

اولین کار تصویری خود را در فیلم سینمایی تمام وسوسه های زمین به کارگردانی استاد سمندریان و در کنار بازیگرانی چون هما روستا، رضا کیانیان و مرحوم احمد آقالو شروع نمود

صفا آقاجانی در فیلم تمام وسوسه های زمین
صفا آقاجانی در فیلم تمام وسوسه های زمین

وی با کارگردانان صاحب نامی همچون داریوش فرهنگ ، محسن شاه محمدی ، حسین سهیلی زاده و میرکریمی همکاری نموده است.

صفا آقاجانی در فیلم هایی نظیر ، میگرن ، به همین سادگی ، تمام وسوسه های زمین ، طلسم شدگان و یکی مثل تو ، به نقش آفرینی پرداخته است.

صفا آقاجانی و پانته آ بهرام در فیلم میگرن
صفا آقاجانی و پانته آ بهرام در فیلم میگرن

ایشان به تازگی در سریال ترور خاموش و ملکاوان و دردسرهای عظیم ۱ و ۲ و ستایش و…  ایفای نقش کرده است. او می گوید: «من همیشه عاشق کارم هستم و برای آن وقت می گذارم چرا که معتقدم اگر بازیگر برای کارش انرژی و عشق لازم را خرج نکند، بازی اش برای مخاطب جذاب نخواهد بود.»

صفا آقاجانی در سریال دردسرهای عظیم
صفا آقاجانی در سریال دردسرهای عظیم

شغل دوم صفا آقاجانی

ما بجز بازیگری کار دیگری نداریم

وقتی جوان بودیم که به دلیل علاقه و عشقی که به بازیگری داشتیم، سراغ کار دیگری نرفتیم و زمانی متوجه شدیم که از این حرفه نمی‌ توانیم امرار معاش کنیم و امنیت شغلی و مالی نداریم که دیگر دیر شده بود و سن و سالمان اجازه نمی‌ داد سراغ شغل دیگری برویم

معرفی فیلم های جدید دیزنی در ژانر انیمیشنی و فیلمی

نقش مثبت و منفی صفا آقاجانی

با توجه به اینکه نقش‌های مثبت در تلویزیون بازی کردم به جز ستایش که بینندگان از بازی آن نقش متعجب شدند،هر هنرپیشه‌ ای دوست ندارد تکرار شود ولی در رادیو نقش‌ های متنوعی را تجربه‌ کرده‌ ام که با نقش‌ های مهربانی که در تلویزیون بازی داشتم فرق دارد

گفتگوی خواندنی با صفا آقاجانی

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی صفا آقاجانی می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

شما به تازگی واکسن کرونا زدید، این ویروس چه پیامدهایی داشت و با زندگی ما چه کار کرد؟ در ایام کرونا چه اتفاق‌هایی افتاد؟

کرونا تمام جهان را آلوده کرده و رد پایی که از خودش گذاشته در تمام خانواده‌های جهان مشهود است. فقر، بیکاری، ناامنی و نبود سلامت بخشی از این آثار است. البته در کشور ما نیز مدیریت بسیار ضعیف بوده است. در واقع می‌توان گفت ضعیف‌تر از این در تصور کسی نمی‌گنجید و وزارت بهداشت بعد از این همه کشته و این همه بیمار هنوز نمی‌داند که وارد کردن واکسن به عهده وزارت بهداشت هر کشوری هست یا نیست. بعد از این همه تبلیغی که شرکت‌ها قرار است خودشان واکسن بسازنند و چه بکنند، تازه چند روز است که ۶۰ ساله‌های ما نوبتشان شده تا واکسن بزنند.

 چند سال است که در سینما و تلویزیون فعالیتتان کمتر شده است، به دلیل کرونا است یا دلیل  دیگری دارد؟

من کلا بازیگر کم کار و گزیده کاری هستم، گزیده کاری مقداری آدم را کم کار می‌کند ولی دلیل کم کاری من اصلا ربطی به گزیده کاریم ندارد. در سینما از من دعوت نمی‌شود مگر اینکه در بین بازیگران کسی باشد که بگوید این نقش کاملا مناسب صفا است. وگرنه در بین انتخاب بازیگران من تا به حال ندیدم که کسی فکر کند خانم آقاجانی هم می‌تواند در سینما کار کند. در تلویزیون هم ایام کرونا سبب شد، همه خانه نشینی داشته باشند و اوایل کاری انجام نمی‌شد و بعدا که کارها شروع شد رفتن به سرکار خیلی ترسناک بود ولی من با وجود این پارسال یک سینمایی کار کردم که چندین بار از تلویزیون پخش شده است و از دی ماه در سریال «مستوران» مشغول هستم و الان هم جلوی دوربین آقای سلیم خانی برای سریال «راه شب» هستم.

معرفی سریال دامر - هیولا | روایت قتل های یک قاتل سریالی (بر اساس داستان واقعی)

قبلا هم یک «راه شب» داشتیم، آیا ارتباطی با آن برنامه دارد؟

خیر، ارتباطی ندارد.

ولی تشابه اسمی جالبی دارند.

بله. چون مدت زمان زیادی از تولید آن سریال گذشته است می‌توانند از اسم آن استفاده کنند.

خانم آقاجانی زمانی که بازیگران ما پا به سن می‌گذارند، پیشنهادات کاری برای آنها کمتر می‌شود. چرا این اتفاق می‌افتد و چه آسیبی برای هنر کشور ما دارد؟

آسیب به هنر کشور ما به خصوص در حیطه سینما و تلویزیون خیلی بیشتر از این حرف‌ها است که بخواهیم فقط به بازیگری بپردازیم؛ اول از همه، موضوع فیلمنامه‌ها و سرمایه گذاری برای بازار مخاطب است. متاسفانه ما در تولیدات سال‌های اخیر به مرور مخاطب را خیلی آسان‌پسند کردیم یعنی همین که چهارتا جوک بگوییم و بخندیم و خط قرمزهای اجتماعی‌مان را مقداری رد کنیم یا عشق و عاشقی و گریه و زاری را به مخاطب نشان دهیم کافی است.در نتیجه به اینجا می‌رسیم که عده‌ای جوان باید بیایند و پر انرژی روی این موضوع کار کنند تا مخاطب‌پسند شود. بیوگرافی صفا آقاجانی

طبیعتا کسانی که پا به سن گذاشته‌اند کمتر در موضوعی که به عنوان فیلمنامه جلوی دوربین می‌رود، نقش دارند. ضمن اینکه نقش‌های خاص‌تر به افراد خاص‌تر داده می‌شود و همه ما می‌دانیم این روابط در سینما و تلویزیون وجود دارد ولی نمی‌دانیم آبشخور آن کجاست و از کجا این روابط ایجاد می‌شود ولی می‌دانیم نقش برای آدم‌ها نوشته می‌شود نه اینکه آدم‌ها برای نقش انتخاب شوند.

الان چیزی به نام نقش نداریم. انگار همه تیپ شده‌اند یعنی یک کارگردان شخصیت یک کاراکتر را پیدا می‌کند و همیشه همان نقش را به همان آدم پیشنهاد می‌دهند. تا به حال شده است که به شما نقشی متفاوت‌تر از مادری مهربان و دلسوز پیشنهاد دهند؟

معرفی فیلم عاشقانه ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار

کاملا حق با شما است، می‌خواهم برای شما موشکافی کنم که این دیدگاه از جاهای متفاوتی نشات می‌گیرد. اول از همه از آنجایی آب می خورد که سلیقه‌ها پایین آمده و کلیشه‌ای شده است. برای نمونه کارگردان جرأت نمی‌کند نقش مادر مهربان و دلسوز را به کسی بسپارد که تا به حال این نقش را بازی نکرده است یا مثلا نقش مادر نامهربان را به کسی بسپارد که تا به حال نقش نامهربان را بازی نکرده است.

فرض بفرمایید آقای سعید سلطانی در «ستایش» نقش یک مادر نامهربان را به من سپردند و زمانی که من به لوکیشن رفتم تمام گروه فکر کردند که من به اشتباه به کار دعوت شدم و قرار بوده که خواهر من (معصومه آقاجانی) سرکار حاضر شود. در حالی‌که آقای سلطانی می‌گفتند که من صفا آقاجانی را می‌خواهم و همه اعضای گروه فکر می‌کردند که من از پس این نقش بر نمی‌آیم چون همیشه یک مادر مهربان بودم. حتی بعدها مردم می‌گفتند زمانی که شما را در سریال دیدیم گول خوردیم. نگران ازدواج دختر «ستایش» بودیم و زمانی که شما وارد شدید گفتیم همه چیز خوب پیش می‌رود اما این اتفاق رخ نداد و ما شوکه شدیم.

نکته دیگر این‌که زمان شروع تمام کارها فردی به عنوان انتخاب بازیگر در کنار گروه‌های بازیگر قرار می‌گیرد و کسی که فکر می‌کند از پس این‌کار بر می‌آید را انتخاب می‌کند.

به این داستان اشاره کردید که اعضای گروه فکر کردند دعوت شما به اشتباه انجام شده است، تا حالا پیش آمده که واقعا چنین اشتباهی انجام شود؟

بله این اتفاق رخ داده است. درعالم کار این اتفاق‌ها پیش می‌آید. با این حال که ایشان قدِ بلند و هیکلِ متناسبی دارند اما من قدکوتاه‌تری دارم و کمی چاق هستم. اما در عین حال که این تفاوت‌ها را داریم ولی چهره خیلی مشابهی داریم. اما در سریال «زمانه» کاملا مشخص بود که ما دو نفر هستیم.

بیوگرافی شیلا خداداد چپ دست
صفا آقاجانی و تبسم هاشمی در سریال زمانه
صفا آقاجانی و تبسم هاشمی در سریال زمانه

زمانی یک سریال را می‌سازد و سریال هم مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد. بارها آن را پخش می‌کنند. این اتفاق برای سریال‌های «پایتخت»، «یوسف پیامبر»، «مختارنامه» و «دردسرهای عظیم» رخ داده است. این موضوع چه آسیبی به مخاطب و سریال وارد می‌کند؟

آسیب اصلی این است که این تکرارها باعث می‌شود تا ذهن مخاطب تازه نشود. برای همین است که مخاطبان ما شدیدا به دیدن سریال‌های شبکه نمایش خانگی روی آورده‌اند چون دنبال یک اثر تازه هستند.

دومین آسیبش هم این است که یک اثری که رد خوبی از خود به جای گذاشته تبدیل به یک سریال دم‌دستی و بی‌ارزش می‌شود. من هنوز هم می‌بینم که «دردسرهای عظیم» مخاطب خود را دارد ولی طبیعتا این تکرارها باعث ریزش آن‌ها شده است. سریال «دردسرهای عظیم» اولین‌بار که پخش شد، یکی از مهم‌ترین سریال‌های تلویزیون به شمار می‌آمد، اما الان به یک سریال دم‌دستی تبدیل شده است.

چرا تلویزیون مانند گذشته توانایی ساخت سریال‌های جذاب را ندارد، شاید از هر ۱۰ سریال جدید فقط دوتای آن برای مخاطب خیلی جذاب باشد. فکر می‌کنید چرا تلویزیون به این سمت رفته است؟ البته خیلی از افراد معتقدند که چون شبکه نمایش خانگی روی کار آمده تلویزیون به اینجا رسیده است.

نه اصلا این‌گونه نیست. شبکه نمایش خانگی دستش برای تولید بسیار باز است و سرمایه بسیار خوبی هم دارد که نکته بسیار تاثیرگذار و مهمی در تولید اثر تصویری است. نکته بعد اینکه کارگردان می‌تواند بازیگرهای خوبی داشته باشد و تیم خوبی را برای تولید محتوا انتخاب کند. تولید کننده یک کارگردان خوب را برای کار در نظر می‌گیرد.

زندگی خصوصی روناک یونسی و محسن میری

به نظر من صدا و سیما همه نقش‌های تاریخی‌ خود اعم از فرهنگسازی، حمایت از هنر، موسیقی و حمایت از روابط اجتماعی را کنار گذاشته و صرفا رویکردش سیاسی و مسائل مرتبط به آن و اعمال خط قرمزها شده است.  آن هم نه خط قرمزهای کلی تعریف شده، بلکه خط قرمزهای شخصی. یک چیزی تعریف شده اما وقتی دست به دست می‌شود تغییرات زیادی انجام می‌شود و چون این ماجرا خیلی شخص محور است، برای همین کارگردانان کمی حاضر می‌شوند که بمانند و با تلویزیون همکاری کنند. بودجه کم است، نمی‌توانند از بازیگرانی که دوست دارند استفاده کنند، نمی‌توانند فیلمنامه قوی داشته باشند به همین دلیل کیفیت آثارشان کاهش پیدا می‌کند.

الان هم که صدا و سیما با وارد کردن فشار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی دارد تا خط قرمزهای صدا و سیما را نیز وارد شبکه نمایش خانگی کند. همین باعث شده که بازیگر با ناراحتی به حذف چند پلان و بی‌معنی شدن صحنه‌های واکنش بعدی اعتراض کند که درست هم می‌گوید. متاسفانه اکثر اوقات اعمال نظرهای شخصی، تولیدات را ضعیف می‌کند.

نگاهی بیندازیم به سال ۶۳ و ورود شما به رادیو، همچنان در این حوزه فعالیت دارید؟

من از همان سال تا حالا کارمند رادیو هستم، بازنشسته نشدم برای اینکه از ابتدا استخدام نشدم، بیمه هم ندارم ولی همچنان مشغول به فعالیت در این زمینه هستم. بیوگرافی صفا آقاجانی

در حال حاضر وضعیت مالی رادیو چگونه است؟ دخلتان به خرجتان می‌رسد؟

هرگز، به قدری است که فقط پول ترددمان تامین می‌شود و همه باید یک شغل دیگر داشته باشیم.

معرفی سریال ترسناک ونزدی به کارگردانی تیم برتون

البته ما این جمله را زیاد می‌شنویم که هنرمندان پولدار هستند.

بله، این جمله را زیاد می‌شنویم اما به این خاطر است که از همه چیز خبر ندارند، این موضوع آواز دهل از دور شنیدن است. نکته دیگر اینکه متاسفانه کشور ما حد متوسط ندارد یا فقیر است یا غنی و عده‌ای هرگز نمی‌توانند باور کنند که من در دسته فقیرها می‌گنجم، هنوز مستاجرم، ارزان‌ترین ماشین زیر پایم است. چون اغلب من را در تولیدات می‌بینند فکر می‌کنند در دسته ثروتمندانم. اما پنجاه شصت نفر بیش‌تر در این عرصه نیستند که وضع مالی مناسبی دارند و به غیر از آن تعداد همه فقیر هستند.

چرا اکنون این روند ادامه ندارد؟

در هرجای جهان اگر یک رستورانی باز شود که پر مشتری باشد، صاحبان آن هر روز به این فکر می‌کنند که روز بعد چه خدمتی ارائه دهند. اما در کشور ما اگر یک رستوران باز شود که مشتری زیاد دارد، از فردایش به این فکر می‌شود که از چه چیزی کم شود تا سود بیش‌تری به دست بیاید. متاسفانه این اتفاق برای رادیو هم رخ داد.

کم‌کم رادیو خیلی بزرگ شد آن زمان دو رادیو بیش‌تر نداشتیم، رادیو سراسری و رادیو دو که تولیدات داشتند اما به مرور زمان تعداد این رادیوها بیش‌تر شد. بعد نظرهای شخصی و غیر شخصی اعمال کردند. بعد پول به اندازه کافی نبود تا نویسنده‌های خوبی وارد شوند. هر نویسنده‌ای که وارد رادیو شد و نویسنده خوبی شد، به عرصه تلویزیون و سینما ورود پیدا کرد. البته من هنوز امیدوارم، نمی‌دانم چرا. شاید هم چون دستم کوتاه است این امید را دارم.

پشت پرده ازدواج دوم امین حیایی چه بود؟

لیست آثار هنری صفا آقاجانی

در ادامه بیوگرافی صفا آقاجانی بازیگر زمانه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

  • تمام وسوسه‌های زمین
  • دو عروس
  • میگرن (فیلم)
  • به همین سادگی (فیلم)
  • آب‌نبات چوبی (فیلم ۱۳۹۴)
  • گواهینامه (۱۳۹۰)
صفا آقاجانی در فیلم دو عروس
صفا آقاجانی در فیلم دو عروس
صفا آقاجانی و رضا عطاران در فیلم آب نبات چوبی
صفا آقاجانی و رضا عطاران در فیلم آب نبات چوبی

مجموعه های تلویزیونی صفا آقاجانی

سالنام سریالکارگردانتوضیحات
۱۳۶۳آئینهغلامحسین لطفیشبکه ۱

۲۶ قسمت

۱۳۶۴آقای همه فن حریفمجید بهشتیشبکه ۱

۵۲ قسمت

۱۳۶۸خیالاتیمجید بهشتیشبکه ۱

۱۰ قسمت

این مجموعه به نام آقای دلار مشهور است

۱۳۷۲باغ گیلاسمجید بهشتیشبکه ۱

۱۳ قسمت

۱۳۷۸ویروس ۲۰۰۰فریال بهزادشبکه ۲

پخش در نوروز ۷۸

۱۳۷۹امواج جادوییمحمد عمرانیشبکه ۱

۸ قسمت

۱۳۸۲طلسم شدگانداریوش فرهنگشبکه تهران

۲۵ قسمت

۱۳۸۲هنگامهمجید جوانمردشبکه ۱ در قالب برنامه خانواده پخش میشد.
۱۳۸۳اگه بابام زنده بودهمایون اسعدیانشبکه ۱

۲۶ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۸۴پیله‌های پروازحسین سهیلی زادهشبکه ۲

۱۴ قسمت

۱۳۸۶سایه تنهاییبیژن شکرریزشبکه ۱

۲۶ّ قسمت

۱۳۸۷پس از سال‌هااکبر خواجوییشبکه ۳

۱۸ قسمت

۱۳۹۰تا ثریاسیروس مقدمشبکه ۱

۲۹ قسمت

۱۳۹۰سی امین روزجواد افشارشبکه ۲

۲۷ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۹۱زمانهحسن فتحیشبکه ۳

۴۹ قسمت

۱۳۹۲ستایش ۲سعید سلطانیشبکه ۳

۲۶ قسمت

۱۳۹۲ستاره حیاتجواد ارشادشبکه ۳

۱۳ قسمت

۱۳۹۳قهر و آشتیعلی ژکانشبکه ۱

۲۳ قسمت

۱۳۹۳همه چیز آنجاستشهرام شاه حسینیشبکه ۳
۱۳۹۳دردسرهای عظیم

(فصل اول)

برزو نیک‌نژادشبکه ۳

۲۶ قسمت

۱۳۹۴دردسرهای عظیم

(فصل دوم)

برزو نیک‌نژادشبکه ۳

۲۶ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۹۴قرعهبرزو نیک‌نژادشبکه ۳

۱۴ قسمت

پخش در نوروز ۹۵

۱۳۹۵دوردست‌هاجواد ارشادشبکه ۱

۳۷ قسمت

۱۳۹۵پرستارانعلیرضا افخمی

شهرام شاه‌حسینی

شبکه ۱

دو فصل ۲۶ قسمتی

۱۳۹۶بازی نقاب‌هاسیروس حسن‌پورشبکه ۲

۴۰ قسمت

۱۳۹٨روزهای بی‌قراری ۲کاظم معصومیشبکه ۲

۲۳ قسمت

١٣٩٨خانواده دکتر ماهانراما قویدل و علی محمد قاسمیشبکه ۲

۲۶ قسمت

۱۳۹٨ستایش ۳سعید سلطانیشبکه ۳۳۰ قسمت
۱۳۹٨ترور خاموشاحمد معظمیشبکه ۱۳۰ قسمت
۱۳۹۸ملکاواناحمد معظمیشبکه آی فیلم۳۰ قسمت
۱۴۰۰پلاک ۱۳آرش معیریانشبکه سه۹۰ قسمت
صفا آقاجانی در سریال خیالاتی(آقای دلار)
صفا آقاجانی در سریال خیالاتی(آقای دلار)
صفا آقاجانی در سریال آقای دلار
صفا آقاجانی در سریال آقای دلار
صفا آقاجانی و جمشید مشایخی در سریال پیله های پرواز
صفا آقاجانی و جمشید مشایخی در سریال پیله های پرواز
صفا آقاجانی و ساقی زینتی در سریال تا ثریا
صفا آقاجانی و ساقی زینتی در سریال تا ثریا

صفحه اینستاگرام صفا آقاجانی

صفا آقاجانی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 582 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی صفا آقاجانی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی صفا آقاجانی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی صفا آقاجانی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام صفا آقاجانی @safaaghajani میباشد و بیش از 3 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام صفا آقاجانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا