اخبار دیگران

بهترین انتخاب شارژر ایفون ۱۲ و شارژر ایفون ۱۲ پرو مکس

جدیدترین و بهترین گوشی اپل یعنی سری آیفون ۱۲، از بهترین گوشی های بازار با عمر باتری بسیار خوب است. با این حال، برای بهره مندی کامل از عمر باتری شگفت انگیز، به یک شارژر و آداپتور سریع Fast برای آیفون ۱۲، و ۱۲ مینی، ۱۲ پرو و ۱۲ پرومکس خود نیاز دارید.

تمام مدل های آیفون ۱۲ حداکثر سرعت شارژ 20 وات را پشتیبانی می کنند. به گفته اپل ، این قدرت کافی است تا در عرض 30 دقیقه آیفون خود را به 50 درصد شارژ برساند، البته به شرطی که شارژر سریع 20 واتی یا بالاتر داشته باشید.

اگر شما در پی یافتن و خرید آداپتور و شارژر ایفون هستید، ما در مقاله بهترین شارژر، آداپتور و کابل مناسب آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس بهترین پیشنهادها را برای شما آماده کرده‌ایم. قیمت، دوام و سازگاری همگی هنگام انتخاب این دستگاه‌های شارژ در نظر گرفته شده‌اند.

بهترین انتخاب شارژر ایفون ۱۲ و شارژر ایفون ۱۲ پرو مکس

مهم ترین نکته ای که کاربران هنگام خرید شارژر باید به آن توجه کنند سرعت شارژر است. شارژرهای بی سیم و سیمی در عملکرد متفاوت هستند. به عنوان مثال، اکثر شارژرهای سیمی 20 وات هستند، در حالی که یک شارژر بی سیم Qi تنها می تواند 7.5 وات تولید کند. البته MagSafe جدید اپل می تواند سرعت شارژ بی سیم استاندارد 15 واتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

بهترین شارژر ایفون ۱۲

شرکت اپل این شارژر را برای شارژر ایفون ۱۲ پیشنهاد می کند. شارژر سریع 20 واتی از نظر سازگاری گزینه بسیار خوبی است. این شارژر قیمت نسبتا گرانی دارد چون محصول خود اپل است ولی یشنهاد می کنیم حتما از این شارژر استفاده کنید. سرعت بالای این شارژر در کنار کیفیت مطلوب، این شارژر را تبدیل به یکی از بهترین شارژر ایفون ۱۲ اپل کرده است.
این شارژر شامل یک اداپتور ایفون ۱۲ و یک کابل ایفون ۱۲ می باشد که هر کدام را نیز به صورت جداگانه نیز می توان تهیه کرد. از آدرس اینرنتی زیر می توانید این اداپتور را تهیه کنید:

آزمایشگاه خوب در صادقیه

https://iphone-battery.ir/product/iphone-12-adaptor/

همچنین  شما می توانید با استفاده از شارژر مگ سیف ایفون ۱۲ گوشی خود را شارژ کنید. MegSafe Charger اپل در لغت به معنای MAG که مخفف Magnetic آهنربا و Safe به معنی امن است می باشد. این شارژر از طریق آهنربایی که در شارژر تعبیه شده است به گوشی ایفون وصل شده و گوشی شما را بدون اتصال به سیم و به صورت فوق العاده عالی شارژ می کند. اپل این کار را به دلیل افزایش ایمنی محصولات خود در برابر ولتاژهای غیرعادی انجام داد. شارژر مگ سیف ایفون 12 را می توانید از آدرس زیر خرید کنید:

https://iphone-battery.ir/product/iphone-12-magsafe-charger/

اپل، سازنده این شارژرها به منظور ارتقای کیفیت و هم سطح کردن شارژر همه دستگاه های خود، شارژر مگ سیف را به صورت جداگانه به فروش می رساند.

بهترین شارژر ایفون ۱۲

شارژر ایفون ۱۲ پرومکس

شرکت اپل این شارژر را برای شارژر ایفون ۱۲ پرومکس پیشنهاد می کند. شارژر سریع 20 واتی از نظر سازگاری گزینه بسیار خوبی است. این شارژر قیمت نسبتا گرانی دارد چون محصول خود اپل است ولی یشنهاد می کنیم حتما از این شارژر استفاده کنید. سرعت بالای این شارژر در کنار کیفیت مطلوب، این شارژر را تبدیل به یکی از بهترین شارژر ایفون ۱۲ پرومکس اپل کرده است از آدرس اینرنتی زیر می توانید این اداپتور را تهیه کنید:

https://iphone-battery.ir/product/iphone-12-pro-max-adaptor/

همچنین  شما می توانید با استفاده از شارژر مگ سیف ایفون ۱۲ پرومکس گوشی خود را شارژ کنید. MegSafe Charger اپل در لغت به معنای MAG که مخفف Magnetic آهنربا و Safe به معنی امن است می باشد. این شارژر از طریق آهنربایی که در شارژر تعبیه شده است به گوشی ایفون وصل شده و گوشی شما را بدون اتصال به سیم و به صورت فوق العاده عالی شارژ می کند. اپل این کار را به دلیل افزایش ایمنی محصولات خود در برابر ولتاژهای غیرعادی انجام داد. شارژر مگ سیف ایفون 12 پرومکس را می توانید از آدرس زیر خرید کنید:

دانلود فیلم

https://iphone-battery.ir/product/iphone-12-pro-max-magsafe-charger/

 

اپل، سازنده این شارژرها به منظور ارتقای کیفیت و هم سطح کردن شارژر همه دستگاه های خود، شارژر مگ سیف را به صورت جداگانه به فروش می رساند.

شارژر ایفون ۱۲ پرومکس

بهترین شارژر ایفون ۱۲ پرو

شرکت اپل این شارژر را برای ایفون ۱۲ پرو پیشنهاد می کند. شارژر سریع 20 واتی از نظر سازگاری گزینه بسیار خوبی است. این شارژر قیمت نسبتا گرانی دارد چون محصول خود اپل است ولی یشنهاد می کنیم حتما از این شارژر استفاده کنید. سرعت بالای این شارژر در کنار کیفیت مطلوب، این شارژر را تبدیل به یکی از بهترین شارژر ایفون ۱۲ پرو اپل کرده است. این شارژر شامل یک اداپتور ایفون ۱۲ پرو و یک کابل ایفون ۱۲ پرو می باشد که هر کدام را نیز به صورت جداگانه نیز می توان تهیه کرد. از آدرس اینرنتی زیر می توانید این اداپتور را تهیه کنید:

https://iphone-battery.ir/product/iphone-12-pro-adaptor/

همچنین  شما می توانید با استفاده از شارژر مگ سیف ایفون ۱۲ پرو گوشی خود را شارژ کنید. MegSafe Charger اپل در لغت به معنای MAG که مخفف Magnetic آهنربا و Safe به معنی امن است می باشد. این شارژر از طریق آهنربایی که در شارژر تعبیه شده است به گوشی ایفون وصل شده و گوشی شما را بدون اتصال به سیم و به صورت فوق العاده عالی شارژ می کند. اپل این کار را به دلیل افزایش ایمنی محصولات خود در برابر ولتاژهای غیرعادی انجام داد. شارژر مگ سیف ایفون 12 پرو را می توانید از آدرس زیر خرید کنید:

https://iphone-battery.ir/product/iphone-12-pro-magsafe-charger/

 

اپل، سازنده این شارژرها به منظور ارتقای کیفیت و هم سطح کردن شارژر همه دستگاه های خود، شارژر مگ سیف را به صورت جداگانه به فروش می رساند.

گناه فرشته چیست که به اعدام محکوم شد؟ / قسمت اول سریال گناه فرشته

بهترین شارژر ایفون ۱۲ پرو

آی باتری iBattery مرجع خرید های آیفونی

آی باتری iBattery با نشانی iphone-battery.ir ، اولین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی خرید باتری و شارژر آیفون در ایران می باشد. مجموعه آی باتری به آدرس iphone-battery.ir علاوه بر فروش محصولات اورجینال، اطلاعات کاربردی درباره ایفون را هم به کاربران ارائه می‌دهد. با آی باتری یاد می‌گیرید چطور از تلفن همراهتان مراقبت کنید و طول عمر آن را افزایش دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا